Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
202
203
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661970 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9750 Dátum:
2016.01.27 szerda, 20:43:27 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.27 szerda, 20:37:05
Na de mitől tört volna szét álltában csak úgy? Persze lehet ez van,(remélem nem) bár akkor gondolom nem lenne "stabil" az alapjárat és nem csak a kelepelő hang lenne.
ha egy szelep leszakadt(az az egyik legkissebb baj),akkor is csúnya dolgot művelhetett a hengerben.Lásd Maarki lentebb.......
Miután találgatunk,így bármi lehet.Úgyis szétkell szedni.Az olajat úgyis lefogod engedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9751 Dátum:
2016.01.27 szerda, 20:45:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.27 szerda, 20:37:05
Na de mitől tört volna szét álltában csak úgy? Persze lehet ez van,(remélem nem) bár akkor gondolom nem lenne "stabil" az alapjárat és nem csak a kelepelő hang lenne.
beleesett egy lapát a szívósorból pl,vagy leszakadt az egyik szelep....mittomén.Csodára ne várj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9752 Dátum:
2016.01.27 szerda, 20:47:04 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.27 szerda, 20:36:22
Egy indításnál nincs akkora erő, hogy ilyesmi történjen és a leállításnál sem csattanva állt le, gondolom.
Ezért lehet bízni abban, hogy talán nincs nagy probléma.
bízzunk.nem is lehet többet tenni a monitor mögül.
Most éjszakára jól bexaratjuk,nem alszik egész éjjel.Reggel meg szétszedi és "kellemes csalódás" éri.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9753 Dátum:
2016.01.27 szerda, 20:56:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.17 vasárnap, 15:54:53
Aljas rágalom!
Semmi baja a benzinesnek.
Meg zolibácsi hol is tart a motorral?
Szerk : ja de, a szélvédő mosó pumpa behalt
zolibácsit is utolérte.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9754 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:01:00 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.27 szerda, 20:47:04
bízzunk.nem is lehet többet tenni a monitor mögül.
Most éjszakára jól bexaratjuk,nem alszik egész éjjel.Reggel meg szétszedi és "kellemes csalódás" éri.
Azért furcsállom, hogy még nem irányoztátok neki elő a motorgenerált!
Általában bármilyen motorikus probléma esetén élből megkapja mindenki!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9755 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:07:51 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.27 szerda, 20:56:58
zolibácsit is utolérte.
682ezer km. De remélem nem lesz igazad...
Amúgy köszi mindenkinek az ötleteket.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9756 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:09:17 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.27 szerda, 20:40:56
Csináld azt, amit írtam korábban. Ha úgy minden rendben, akkor szívósor le! Lapátok ellenőrzése és mindenképp eltávolítása.
Ekkor be lehet nézni a szívószelepekhez is a hengerfejbe.
Rendben, megpróbálom.
Vagy szólok valakinek aki megcsinálja.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9757 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:43:30 »
Még egy kérdés, ez a motor hidrotőkés?
Szerelő meghallgatta, és a 3. hengernél a kipufogó oldal felől hallja a hangot.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9758 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:45:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.27 szerda, 21:43:30
Még egy kérdés, ez a motor hidrotőkés?
Szerelő meghallgatta, és a 3. hengernél a kipufogó oldal felől hallja a hangot.
Nem.
Azokat és úgy ellenőrizni, ahogy írtam. Lehet szelephézagot is ellenőrizni és elvileg meglátható ha valamelyik szeleprugó/csésze törött/szorul...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 21:47:55 írta ...
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9759 Dátum:
2016.01.27 szerda, 21:51:37 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.27 szerda, 21:45:11
Nem.
Azokat és úgy ellenőrizni, ahogy írtam. Lehet szelephézagot is ellenőrizni és elvileg meglátható ha valamelyik szeleprugó/csésze törött/szorul...
Ő is azt mondta, szelepfedél le és úgy látni lehet sok dolgot.
Köszi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sn4k3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9760 Dátum:
2016.01.27 szerda, 22:05:39 »
Üdvözlet
2.0 benzin automata kocsinak jól találom a hűtőviz hőmérséklet jeladót?
Valószínűleg kontaktos.
Koszonom a választ
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9761 Dátum:
2016.01.27 szerda, 22:11:22 »
Idézetet írta: Sn4k3 - 2016.01.27 szerda, 22:05:39
Üdvözlet
2.0 benzin automata kocsinak jól találom a hűtőviz hőmérséklet jeladót?
Valószínűleg kontaktos.
Koszonom a választ
Ott ahol a nem automatának.
A gyújtótrafó alatti víztér elosztó tűzfal felőli oldalán.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 22:14:38 írta ...
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sn4k3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9762 Dátum:
2016.01.27 szerda, 22:35:06 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.27 szerda, 22:11:22
Ott ahol a nem automatának.
A gyújtótrafó alatti víztér elosztó tűzfal felőli oldalán.
Köszönöm a gyors választ
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 23:29:26 írta Sn4k3
»
Naplózva
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9763 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 10:33:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.27 szerda, 21:43:30
Még egy kérdés, ez a motor hidrotőkés?
Szerelő meghallgatta, és a 3. hengernél a kipufogó oldal felől hallja a hangot.
Szia!
Ugyan ez történt velem is decemberben németektől hazafelé Hegyeshalomnál megálltunk szokásos pihi szünet, megnéztem az olajat rá öntöttem mert nekem azért már ette... és indulásnál elkezdet rángatni és 1500 fordulat alatt le is fulladt. Haza jöttünk vele viszont a 3mas henger nem ment... Most szerelőnél van és ahogy már le írtam a 3mashengernél az egyik szelepből hiányzót a negyede
Iszonyat mákom volt, hogy nem vert szét semmit... most lesz felújítva 200lesz a vége. De megnézheted, hogy mi mennyi az alkatrész árak le írtam, hogy nekem mennyiért csinálja a szaki...
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9764 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 10:34:08 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.27 szerda, 20:43:27
ha egy szelep leszakadt(az az egyik legkissebb baj),akkor is csúnya dolgot művelhetett a hengerben.Lásd Maarki lentebb.......
Miután találgatunk,így bármi lehet.Úgyis szétkell szedni.Az olajat úgyis lefogod engedni.
Jaja bakja meg de lassan már suhanhatok vele megint
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9765 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 15:10:37 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.27 szerda, 20:10:23
A "kavics hang" a motorban, lánc lazaságra utalhat.
Felülről vagy alulról jön a hang?
A laza lánc inkább olyan, hogy 3000-ről üresben hirtelen ellépve a gázról csörgös, rezonálós hangja van még oly 1-3 másodpercig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9766 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 16:43:31 »
Na?
Szétszedtétek már,Zolibácsi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9767 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 16:54:51 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.27 szerda, 19:43:42
Sziasztok,
ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.
Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny,
mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?
Üdv: Zoli
Nos, leszedtem a szelepfedelet, a vezérműláncot körbeforgatva sem láttam semmi rendelleneset. Ezért leszedtem a szívósort.(csókoltatom a tervezőket) Na, itt már érdekes dolgokat találtam. Nem voltak benne a lapátok, csak a fém rúd, mintha már valaki kitörte volna őket. Viszont a 4. hengerben(a lánchoz legközelebbiben, ahonnan a hang jött) benne volt egy lapát darabka....A többiben semmi, és sérülés nyomai sem láthatóak. Kiszedtem a törmeléket(elég nagy darab volt) újra megmozgattam a vezérműláncot, de semmi kopást vagy egyebet nem vettem észre. Holnap visszaszerelem az egészet és beindítom, hátha csak ez volt a baj.
Most ugye kiszedtem a szívósorból a fém tengelyt és a sárga mozgató mechanizmust. A ledugózása mivel a legjobb? Az megfelel ha ugyanezt a sárga bizbaszt 2 komponensú ragasztóval visszaragasztom? Jobban bízom benne mintha olyan gyurmás akármivel betömném a lyukat...
A képen baloldalon van ahengerben lévő darabka:
Szelepfedél alatti rész:
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.28 csütörtök, 17:00:33 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9768 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 17:04:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.28 csütörtök, 16:54:51
Nos, leszedtem a szelepfedelet, a vezérműláncot körbeforgatva sem láttam semmi rendelleneset. Ezért leszedtem a szívósort.(csókoltatom a tervezőket) Na, itt már érdekes dolgokat találtam. Nem voltak benne a lapátok, csak a fém rúd, mintha már valaki kitörte volna őket. Viszont a 4. hengerben(a lánchoz legközelebbiben, ahonnan a hang jött) benne volt egy lapát darabka....A többiben semmi, és sérülés nyomai sem láthatóak. Kiszedtem a törmeléket(elég nagy darab volt) újra megmozgattam a vezérműláncot, de semmi kopást vagy egyebet nem vettem észre. Holnap visszaszerelem az egészet és beindítom, hátha csak ez volt a baj.
Most ugye kiszedtem a szívósorból a fém tengelyt és a sárga mozgató mechanizmust. A ledugózása mivel a legjobb? Az megfelel ha ugyanezt a sárga bizbaszt 2 komponensú ragasztóval visszaragasztom? Jobban bízom benne mintha olyan gyurmás akármivel betömném a lyukat...
A képen baloldalon van ahengerben lévő darabka:
Szelepfedél alatti rész:
Szelephézagok, szelepelemelő csészék mozgása.....rendben? Ezt is írtam, nem csak a láncot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9769 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 17:04:17 »
Sziasztok!
Engem is utolért az a dilemma,hogy az első (hideg) indítás után nincs alapjárat,leáll a motor.
A következő indításoknál minden a megszokott.
Kipucoltam a MAP szenzort de semmi változás.Az alapjárati motort a nyáron pucoltam ki.
Amióta hidegebbek vannak,úgy vettem észre,hogy az akksim egy kicsit gyengébb és szintén az első indításnál a digitklíma kijelzője felvillan indítózás közben.
Ez közrejátszhat a leállásban vagy máshol keresgéljek?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9770 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 17:08:39 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.28 csütörtök, 17:04:05
Szelephézagok, szelepelemelő csészék mozgása.....rendben? Ezt is írtam, nem csak a láncot.
Nos, bevallom, nem tudom hogy mennyinek kellene lenni a hézagoknak. A mozgása szemre rendben van. Pontosan hogy kellene mérni?
Ami érdekes, hogy miért csak abban a hengerben volt örvénylapát darab...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
druszan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9771 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:16:04 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.01.28 csütörtök, 17:04:17
Sziasztok!
Engem is utolért az a dilemma,hogy az első (hideg) indítás után nincs alapjárat,leáll a motor.
A következő indításoknál minden a megszokott.
Kipucoltam a MAP szenzort de semmi változás.Az alapjárati motort a nyáron pucoltam ki.
Amióta hidegebbek vannak,úgy vettem észre,hogy az akksim egy kicsit gyengébb és szintén az első indításnál a digitklíma kijelzője felvillan indítózás közben.
Ez közrejátszhat a leállásban vagy máshol keresgéljek?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Nekem is alapjárati problémám volt, többszöri indítást követően is lefulladt a motor,
addig fajult a helyzet egy alkalommal már városon belül kilométereken keresztül nem volt alapjáraton,
gáz nélkül leállt az autó. Azt javaslom ami nálam bevált, az alapjárati szabályzó szelep tisztítását követően (én féktisztítót használtam) nem szabad elfelejteni kenésről gondoskodni, én befújtam WD40-el, és azóta hidegindítás elsőre rendben. A köv. fórum oldalnak a végén olvastam, és nekem bevált:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=288&start=780
Naplózva
druszan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9772 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:26:08 »
EGR szelep tisztításra készülök.
A hűtővízből kell leengednem egy-két litert, hogy az EGR szelep lebontásánál ne veszítsek hűtővizet.
Felhasználhatom újra a régi tömítést vagy mindenképpen indokolt beszereznem egy új tömítést?
Miből van a tömítés, elég nehezen beszerezhető?
Van valami speciális grafitos bevonat, vagy?
Köszönöm a hozzászólást előre is, aki már csinált esetleg EGR szelep tisztítást és már tudja mivel jár.
Naplózva
kukacmatyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9773 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:37:36 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.28 csütörtök, 16:54:51
Nos, leszedtem a szelepfedelet, a vezérműláncot körbeforgatva sem láttam semmi rendelleneset. Ezért leszedtem a szívósort.(csókoltatom a tervezőket) Na, itt már érdekes dolgokat találtam. Nem voltak benne a lapátok, csak a fém rúd, mintha már valaki kitörte volna őket. Viszont a 4. hengerben(a lánchoz legközelebbiben, ahonnan a hang jött) benne volt egy lapát darabka....A többiben semmi, és sérülés nyomai sem láthatóak. Kiszedtem a törmeléket(elég nagy darab volt) újra megmozgattam a vezérműláncot, de semmi kopást vagy egyebet nem vettem észre. Holnap visszaszerelem az egészet és beindítom, hátha csak ez volt a baj.
Most ugye kiszedtem a szívósorból a fém tengelyt és a sárga mozgató mechanizmust. A ledugózása mivel a legjobb? Az megfelel ha ugyanezt a sárga bizbaszt 2 komponensú ragasztóval visszaragasztom? Jobban bízom benne mintha olyan gyurmás akármivel betömném a lyukat...
A képen baloldalon van ahengerben lévő darabka:
Szelepfedél alatti rész:
Zolibácsi,írod, hogy szívósor meg csókoltatod a tervezőt. Mivel fértél hozzá az eldugott 8 csavarjához a szívósornak.A felső 3 ok,de a többihez milyen szerszám fér oda? Köszönöm.
Naplózva
2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9774 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:41:30 »
Idézetet írta: kukacmatyi - 2016.01.28 csütörtök, 20:37:36
Zolibácsi,írod, hogy szívósor meg csókoltatod a tervezőt. Mivel fértél hozzá az eldugott 8 csavarjához a szívósornak.A felső 3 ok,de a többihez milyen szerszám fér oda? Köszönöm.
Üdv,
sima kis racsnissal, hosszabbítóval, illetve csillagvillással. Az egyik (középső alsó) csavarhoz csak vakon tapogatózás utján, illetve a szemből bal oldalihoz pedig le kellett venni a szervószivattyú tartályát.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9775 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:43:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.28 csütörtök, 20:41:30
Üdv,
sima kis racsnissal, hosszabbítóval, illetve csillagvillással. Az egyik (középső alsó) csavarhoz csak vakon tapogatózás utján, illetve a szemből bal oldalihoz pedig le kellett venni a szervószivattyú tartályát.
Nem kell levenni semmit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9776 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:46:28 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.28 csütörtök, 20:43:15
Nem kell levenni semmit.
Gondoltam hogy neked nem...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
kukacmatyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9777 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:47:14 »
Idézetet írta: ... - 2016.01.28 csütörtök, 20:43:15
Nem kell levenni semmit.
Köszönöm a választ.Akkor simán egy darab hosszabbítóval,kisracsnissal,kitapogatva?Az alsót meg aknából?
Naplózva
2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9778 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 20:55:49 »
Idézetet írta: druszan - 2016.01.28 csütörtök, 20:26:08
EGR szelep tisztításra készülök.
A hűtővízből kell leengednem egy-két litert, hogy az EGR szelep lebontásánál ne veszítsek hűtővizet.
Felhasználhatom újra a régi tömítést vagy mindenképpen indokolt beszereznem egy új tömítést?
Miből van a tömítés, elég nehezen beszerezhető?
Van valami speciális grafitos bevonat, vagy?
Köszönöm a hozzászólást előre is, aki már csinált esetleg EGR szelep tisztítást és már tudja mivel jár.
Én nem rég cseréltem.
Nem sok víz folyik el a csere közben.max.1L,azt meg majd pótolod a végén.
Vegyél mindenképp új tömítést,ne azon múljon!!!
Cromaxnál kapsz mindent.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9779 Dátum:
2016.01.28 csütörtök, 21:11:37 »
Idézetet írta: kukacmatyi - 2016.01.28 csütörtök, 20:47:14
Köszönöm a választ.Akkor simán egy darab hosszabbítóval,kisracsnissal,kitapogatva?Az alsót meg aknából?
Azért jó ha van csuklós hosszabító, különböző méretű toldalékok, kis tükör mint ami a fogorvosnak van.
Én raktam egy kis poszter gyurmát a dugókulcsba így nem esett le soha csavar és könnyű volt manőverezni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9780 Dátum:
2016.01.29 péntek, 06:11:35 »
Idézetet írta: druszan - 2016.01.28 csütörtök, 20:16:04
Nekem is alapjárati problémám volt, többszöri indítást követően is lefulladt a motor,
addig fajult a helyzet egy alkalommal már városon belül kilométereken keresztül nem volt alapjáraton,
gáz nélkül leállt az autó. Azt javaslom ami nálam bevált, az alapjárati szabályzó szelep tisztítását követően (én féktisztítót használtam) nem szabad elfelejteni kenésről gondoskodni, én befújtam WD40-el, és azóta hidegindítás elsőre rendben. A köv. fórum oldalnak a végén olvastam, és nekem bevált:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=288&start=780
Akkor ma megfújkálom wd40el hátha.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Gyurika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9781 Dátum:
2016.01.29 péntek, 16:56:57 »
Most olvasom, hogy EGR szekepet tisztítasz. Pontosan hol találom?
2,0 literes benzin motor.
Köszi és bocs, ha hülyeséget kérdezek.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9782 Dátum:
2016.01.29 péntek, 17:13:39 »
Idézetet írta: Gyurika - 2016.01.29 péntek, 16:56:57
Most olvasom, hogy EGR szekepet tisztítasz. Pontosan hol találom?
2,0 literes benzin motor.
Köszi és bocs, ha hülyeséget kérdezek.
Itt:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A válasz gombra kattintva írj és tudjuk kinek és mire válaszolsz,kérdezel.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 17:16:33 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9783 Dátum:
2016.01.29 péntek, 17:13:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.28 csütörtök, 17:08:39
Nos, bevallom, nem tudom hogy mennyinek kellene lenni a hézagoknak. A mozgása szemre rendben van. Pontosan hogy kellene mérni?
Ami érdekes, hogy miért csak abban a hengerben volt örvénylapát darab...
A letört darabka eltávolítása és a szívósor dugózása után ma visszaszereltem mindent, de sajnos nem lett jobb ahelyzet, ugyanolyan rettenet hangja van...
Szóval alaposabban szét kell kapni a motort a hibafeltárás érdekében.
(ezt már nem én fogom csinálni)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9784 Dátum:
2016.01.29 péntek, 17:16:52 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.29 péntek, 17:13:47
A letört darabka eltávolítása és a szívósor dugózása után ma visszaszereltem mindent, de sajnos nem lett jobb ahelyzet, ugyanolyan rettenet hangja van...
Szóval alaposabban szét kell kapni a motort a hibafeltárás érdekében.
(ezt már nem én fogom csinálni)
Szegény autó.
Részvétem Zolibácsi.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9785 Dátum:
2016.01.29 péntek, 19:20:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.01.29 péntek, 17:13:47
A letört darabka eltávolítása és a szívósor dugózása után ma visszaszereltem mindent, de sajnos nem lett jobb ahelyzet, ugyanolyan rettenet hangja van...
Szóval alaposabban szét kell kapni a motort a hibafeltárás érdekében.
(ezt már nem én fogom csinálni)
Isten lássa lelkemet,pedig szurkoltam neked....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyurika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9786 Dátum:
2016.01.29 péntek, 19:38:09 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.01.29 péntek, 17:13:39
Itt:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A válasz gombra kattintva írj és tudjuk kinek és mire válaszolsz,kérdezel.
Kedves Vagyokaabajnok!
Köszönöm a segítségedet.
Naplózva
Gyurika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9787 Dátum:
2016.01.29 péntek, 19:39:32 »
Idézetet írta: Gyurika - 2016.01.29 péntek, 19:38:09
Kedves Vagyokaabajnok!
Köszönöm a segítségedet.
Nem gondoltam, hogy ez az.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9788 Dátum:
2016.01.29 péntek, 20:39:43 »
Idézetet írta: Gyurika - 2016.01.29 péntek, 19:39:32
Nem gondoltam, hogy ez az.
Itt a képen is.
https://cromax.hu/egr_szelep_ford_mondeo_2000-2007_benzines_13935
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kyssjo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9789 Dátum:
2016.01.29 péntek, 21:00:34 »
Sziasztok! Új vagyok itt és tanácsot szeretnék kérni. 2003-as faceliftes 2.0 benzines mondeót szemeltem ki magamnak 260000km-el az órájában. Azt szeretném megtudni, hogy ennek a motornak ez sok km vagy nem? Mennyit mennek el ezek a motorok egyáltalán nagyobb beavatkozás nélkül? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9790 Dátum:
2016.01.29 péntek, 21:15:47 »
Idézetet írta: kyssjo - 2016.01.29 péntek, 21:00:34
Sziasztok! Új vagyok itt és tanácsot szeretnék kérni. 2003-as faceliftes 2.0 benzines mondeót szemeltem ki magamnak 260000km-el az órájában. Azt szeretném megtudni, hogy ennek a motornak ez sok km vagy nem? Mennyit mennek el ezek a motorok egyáltalán nagyobb beavatkozás nélkül? Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia.
Üdv a klubban,első körben egy mondeót látott haverral,esetleg állapotfelmérést.Addig egy km lekérdezést,ha van akkor a forgalmiból több adatot és sok mindenre kapsz választ.
http://www.kekkh.gov.hu/hu/
Ha gondos gazdája volt,akkor nem sok a km.A többség kb. annyi km-el van,mint amit kinéztél.
A teljesség igénye nélkül:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1030952#msg1030952
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 22:56:52 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Devicse
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9791 Dátum:
2016.01.30 szombat, 19:22:47 »
Sziasztok,
Remélem jó helyre írok. Nemrég vettem egy mk3-as 1.8 (2003-as faceliftes) Mondeot és ma vittem ki pályára először. Az normális hogy a tempomatot ha bekapcsolom akkor a gázpedál nyomja neki tovább? Arra tudok csak gondolni hogy a tempomat a húzza a bowdent és úgy működik?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9792 Dátum:
2016.01.30 szombat, 20:07:57 »
Idézetet írta: Devicse - 2016.01.30 szombat, 19:22:47
Sziasztok,
Remélem jó helyre írok. Nemrég vettem egy mk3-as 1.8 (2003-as faceliftes) Mondeot és ma vittem ki pályára először. Az normális hogy a tempomatot ha bekapcsolom akkor a gázpedál nyomja neki tovább? Arra tudok csak gondolni hogy a tempomat a húzza a bowdent és úgy működik?
Előre is köszi a segítséget!
Ha bekapcsolod és amíg eléri a beállított sebességet,addig igen egy külön motor a bowdent húzza helyetted,nem a gázpedál.Néha a
+ -
al szoktam gyorsítani és lassítani.Tudom,hogy benn van de így talán érthetőbb(benzinest nézd meg):
http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.30 szombat, 20:18:31 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9793 Dátum:
2016.01.30 szombat, 22:52:50 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.01.30 szombat, 20:07:57
egy külön motor a bowdent húzza helyetted,nem a gázpedál.
Léptetőmotornak hívják ha jól emlékszek, tartós motyó, nem szokott elromlani.
Naplózva
kutyasün
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9794 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 08:06:02 »
Üdv. Kineztem egy autót esetleg tud valaki infót szerezni rola? Km valos lehet? esetleg törés sérülés? Ja es 1.8 sci... féljek tőle? Koszi a valszokat.erről lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia-9700987
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9795 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 08:27:51 »
Idézetet írta: kutyasün - 2016.01.31 vasárnap, 08:06:02
Üdv. Kineztem egy autót esetleg tud valaki infót szerezni rola? Km valos lehet? esetleg törés sérülés? Ja es 1.8 sci... féljek tőle? Koszi a valszokat.erről lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia-9700987
Szia.
Próbáld meg elkérni a rendszámot,ha olyan a hirdető biztos megadja,azt lekérdezed 625 pénzért a
http://kekkh.gov.hu/hu/
nem halálbiztos(kevés km is lehet sok),különben is ha jó állapotban van akkor ok.Az sci-nél a motor alkatrészek kicsit drágábbak,mint a sima benyásoknál,és nem olyan régen itt a fórumon is volt valami dugattyús dolog,és csak majdnem komplett blokk áráért volt hozzá cucc.
Vannak jó tulajdonságai is.
ajánlott olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.0
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9796 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 09:22:35 »
Idézetet írta: kutyasün - 2016.01.31 vasárnap, 08:06:02
Üdv. Kineztem egy autót esetleg tud valaki infót szerezni rola? Km valos lehet? esetleg törés sérülés? Ja es 1.8 sci... féljek tőle? Koszi a valszokat.erről lenne szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia-9700987
Szia!
Sztem ne vegyél sci-t. Ritka, alig van bontott motyó hozzá, az sci specifikus alkatrészek meg csak gyáriban, méreg drágán. És annyival nem fogyaszt kevesebbet, mint egy sima 1,8. Olvass bele az SCi topikba, ott azért vannak érdekes futamok.
Szerk:
Sztem a 2,0 -ra törekedjél, az 1,8-as hullanak. Az SCI meg genetikai zsákutca
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 09:29:22 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kutyasün
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9797 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 14:45:28 »
igen elég sokan mondják hogy a 2.0 a nyerő. Rendben
Naplózva
bubika30
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9798 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 16:36:23 »
Sziasztok. 2.0 benzines autómba 238000k van. Kérdésem, hogy mikór kell vezérműláncot cserélnem. Mik a jelei a csereérettségnek? Hallok valami halk kopogást, de nem fémes hang.
Naplózva
2003/4 Mondeo Mk3 2.0 16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9799 Dátum:
2016.01.31 vasárnap, 16:50:09 »
Idézetet írta: bubika30 - 2016.01.31 vasárnap, 16:36:23
Sziasztok. 2.0 benzines autómba 238000k van. Kérdésem, hogy mikór kell vezérműláncot cserélnem. Mik a jelei a csereérettségnek? Hallok valami halk kopogást, de nem fémes hang.
Szia.
Üdv a klubban.Cserélni,akkor ha rossz.
Annak elég csattogó hangja van.Nálam 300+ még nem cseréltem.A halk kopogás lehet több dolog is (pl.szilentek).Menet közben,vagy csak alapjáraton.Célirányosan próbáld szűkíteni a hibaforrást.Olvastam itt 400E csereperiódusról,de már 500-at is ment már valaki.Örvénylapátok is akár:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 16:55:21 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
189
190
191
192
193
194
195
[
196
]
197
198
199
200
201
202
203
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ