Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661970 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9750 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:43:27 »

Na de mitől tört volna szét álltában csak úgy? Persze lehet ez van,(remélem nem) bár akkor gondolom nem lenne "stabil" az alapjárat és nem csak a kelepelő hang lenne.
ha egy szelep leszakadt(az az egyik legkissebb baj),akkor is csúnya dolgot művelhetett a hengerben.Lásd Maarki lentebb.......

Miután találgatunk,így bármi lehet.Úgyis szétkell szedni.Az olajat úgyis lefogod engedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9751 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:45:03 »

Na de mitől tört volna szét álltában csak úgy? Persze lehet ez van,(remélem nem) bár akkor gondolom nem lenne "stabil" az alapjárat és nem csak a kelepelő hang lenne.
beleesett egy lapát a szívósorból pl,vagy leszakadt az egyik szelep....mittomén.Csodára ne várj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9752 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:47:04 »

Egy indításnál nincs akkora erő, hogy ilyesmi történjen és a leállításnál sem csattanva állt le, gondolom.
Ezért lehet bízni abban, hogy talán nincs nagy probléma.
bízzunk.nem is lehet többet tenni a monitor mögül.
Most éjszakára jól bexaratjuk,nem alszik egész éjjel.Reggel meg szétszedi és "kellemes csalódás" éri. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9753 Dátum: 2016.01.27 szerda, 20:56:58 »

Aljas rágalom!
Semmi baja a benzinesnek.  vigyor3
Meg zolibácsi hol is tart a motorral?

Szerk : ja de, a szélvédő mosó pumpa behalt eplus2
zolibácsit is  utolérte. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9754 Dátum: 2016.01.27 szerda, 21:01:00 »

bízzunk.nem is lehet többet tenni a monitor mögül.
Most éjszakára jól bexaratjuk,nem alszik egész éjjel.Reggel meg szétszedi és "kellemes csalódás" éri. eplus2


Azért furcsállom, hogy még nem irányoztátok neki elő a motorgenerált!
Általában bármilyen motorikus probléma esetén élből megkapja mindenki!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9755 Dátum: 2016.01.27 szerda, 21:07:51 »

zolibácsit is  utolérte. Undecided

 nyes 682ezer km. De remélem nem lesz igazad...

Amúgy köszi mindenkinek az ötleteket. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9756 Dátum: 2016.01.27 szerda, 21:09:17 »

Csináld azt, amit írtam korábban. Ha úgy minden rendben, akkor szívósor le! Lapátok ellenőrzése és mindenképp eltávolítása.
Ekkor be lehet nézni a szívószelepekhez is a hengerfejbe.

Rendben, megpróbálom. worship

 Vagy szólok valakinek aki megcsinálja. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9757 Dátum: 2016.01.27 szerda, 21:43:30 »

Még egy kérdés, ez a motor hidrotőkés?

Szerelő meghallgatta, és a 3. hengernél a kipufogó oldal felől hallja a hangot.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9758 Dátum: 2016.01.27 szerda, 21:45:11 »

Még egy kérdés, ez a motor hidrotőkés?

Szerelő meghallgatta, és a 3. hengernél a kipufogó oldal felől hallja a hangot.

Nem.

Azokat és úgy ellenőrizni, ahogy írtam. Lehet szelephézagot is ellenőrizni és elvileg meglátható ha valamelyik szeleprugó/csésze törött/szorul...
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 21:47:55 írta ... » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9759 Dátum: 2016.01.27 szerda, 21:51:37 »

Nem.

Azokat és úgy ellenőrizni, ahogy írtam. Lehet szelephézagot is ellenőrizni és elvileg meglátható ha valamelyik szeleprugó/csésze törött/szorul...

Ő is azt mondta, szelepfedél le és úgy látni lehet sok dolgot.

Köszi. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9760 Dátum: 2016.01.27 szerda, 22:05:39 »

Üdvözlet

2.0 benzin automata kocsinak jól találom a hűtőviz hőmérséklet jeladót?
Valószínűleg kontaktos.
Koszonom a választ
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9761 Dátum: 2016.01.27 szerda, 22:11:22 »

Üdvözlet

2.0 benzin automata kocsinak jól találom a hűtőviz hőmérséklet jeladót?
Valószínűleg kontaktos.
Koszonom a választ

Ott ahol a nem automatának.  vigyor3
A gyújtótrafó alatti víztér elosztó tűzfal felőli oldalán.

« Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 22:14:38 írta ... » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9762 Dátum: 2016.01.27 szerda, 22:35:06 »

Ott ahol a nem automatának.  vigyor3
A gyújtótrafó alatti víztér elosztó tűzfal felőli oldalán.


Köszönöm a gyors választ
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 23:29:26 írta Sn4k3 » Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9763 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 10:33:00 »

Még egy kérdés, ez a motor hidrotőkés?

Szerelő meghallgatta, és a 3. hengernél a kipufogó oldal felől hallja a hangot.

Szia!

Ugyan ez történt velem is decemberben németektől hazafelé Hegyeshalomnál megálltunk szokásos pihi szünet, megnéztem az olajat rá öntöttem mert nekem azért már ette... és indulásnál elkezdet rángatni és 1500 fordulat alatt le is fulladt. Haza jöttünk vele viszont a 3mas henger nem ment... Most szerelőnél van és ahogy már le írtam a 3mashengernél az egyik szelepből hiányzót a negyede  Shocked Iszonyat mákom volt, hogy nem vert szét semmit... most lesz felújítva 200lesz a vége. De megnézheted, hogy mi mennyi az alkatrész árak le írtam, hogy nekem mennyiért csinálja a szaki... Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9764 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 10:34:08 »

ha egy szelep leszakadt(az az egyik legkissebb baj),akkor is csúnya dolgot művelhetett a hengerben.Lásd Maarki lentebb.......

Miután találgatunk,így bármi lehet.Úgyis szétkell szedni.Az olajat úgyis lefogod engedni.

Jaja bakja meg de lassan már suhanhatok vele megint  hehe
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9765 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 15:10:37 »

A "kavics hang" a motorban, lánc lazaságra utalhat.
Felülről vagy alulról jön a hang?

A laza lánc inkább olyan, hogy 3000-ről üresben hirtelen ellépve a gázról csörgös, rezonálós hangja van még oly 1-3 másodpercig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9766 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 16:43:31 »

Na?
Szétszedtétek már,Zolibácsi?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9767 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 16:54:51 »

Sziasztok,

ma mentem az autóval 30km-t, 3.-ban előztem majdnem tiltásig, (120-130) majd mikor felváltottam 5.-be éreztem egy enyre remegést, mint a gyújtáskimaradás. Aztán hazaérve simán járt a motor alapjáraton is, semmi gond nem volt, leállítottam. Kb 1óra múlva le akartam cserélni az olajat, indítanám a kocsit,de nagyon nehezen indult, majd le is fulladt. Ezt eljátszottam 3szor, majd mikor beindult, nagyon hülye hangja volt, olyan mintha egy kő verődne ide-oda a motortérben. Alapjárat nem ingadozik, de iszonyat csúnya hangja van. Olajszint rendben, hibakód nincs.

Tudom hogy nincs távgyógyítás és tippverseny, vigyor3 mégis megkérdezem, merre lehet elindulni a hibakeresésben?

Üdv: Zoli


Nos, leszedtem a szelepfedelet, a vezérműláncot körbeforgatva sem láttam semmi rendelleneset. Ezért leszedtem a szívósort.(csókoltatom a tervezőket) Na, itt már érdekes dolgokat találtam. Nem voltak benne a lapátok, csak a fém rúd, mintha már valaki kitörte volna őket. Viszont a 4. hengerben(a lánchoz legközelebbiben, ahonnan a hang jött) benne volt egy lapát darabka....A többiben semmi, és sérülés nyomai sem láthatóak. Kiszedtem a törmeléket(elég nagy darab volt) újra megmozgattam a vezérműláncot, de semmi kopást vagy egyebet nem vettem észre. Holnap visszaszerelem az egészet és beindítom, hátha csak ez volt a baj.

Most ugye kiszedtem a szívósorból a fém tengelyt és a sárga mozgató mechanizmust. A ledugózása mivel a legjobb? Az megfelel ha ugyanezt a sárga bizbaszt 2 komponensú ragasztóval visszaragasztom? Jobban bízom benne mintha olyan gyurmás akármivel betömném a lyukat...

A képen baloldalon van ahengerben lévő darabka:


Szelepfedél alatti rész:
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.28 csütörtök, 17:00:33 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9768 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 17:04:05 »



Nos, leszedtem a szelepfedelet, a vezérműláncot körbeforgatva sem láttam semmi rendelleneset. Ezért leszedtem a szívósort.(csókoltatom a tervezőket) Na, itt már érdekes dolgokat találtam. Nem voltak benne a lapátok, csak a fém rúd, mintha már valaki kitörte volna őket. Viszont a 4. hengerben(a lánchoz legközelebbiben, ahonnan a hang jött) benne volt egy lapát darabka....A többiben semmi, és sérülés nyomai sem láthatóak. Kiszedtem a törmeléket(elég nagy darab volt) újra megmozgattam a vezérműláncot, de semmi kopást vagy egyebet nem vettem észre. Holnap visszaszerelem az egészet és beindítom, hátha csak ez volt a baj.

Most ugye kiszedtem a szívósorból a fém tengelyt és a sárga mozgató mechanizmust. A ledugózása mivel a legjobb? Az megfelel ha ugyanezt a sárga bizbaszt 2 komponensú ragasztóval visszaragasztom? Jobban bízom benne mintha olyan gyurmás akármivel betömném a lyukat...

A képen baloldalon van ahengerben lévő darabka:


Szelepfedél alatti rész:


Szelephézagok, szelepelemelő csészék mozgása.....rendben?  Ezt is írtam, nem csak a láncot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9769 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 17:04:17 »

Sziasztok!
Engem is utolért az a dilemma,hogy az első (hideg) indítás után nincs alapjárat,leáll a motor.
A következő indításoknál minden a megszokott.
Kipucoltam a MAP szenzort de semmi változás.Az alapjárati motort a nyáron pucoltam ki.
Amióta hidegebbek vannak,úgy vettem észre,hogy az akksim egy kicsit gyengébb és szintén az első indításnál a digitklíma kijelzője felvillan indítózás közben.
Ez közrejátszhat a leállásban vagy máshol keresgéljek?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9770 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 17:08:39 »

Szelephézagok, szelepelemelő csészék mozgása.....rendben?  Ezt is írtam, nem csak a láncot.

Nos, bevallom, nem tudom hogy mennyinek kellene lenni a hézagoknak. A mozgása szemre rendben van. Pontosan hogy kellene mérni?

Ami érdekes, hogy miért csak abban a hengerben volt örvénylapát darab...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
druszan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #9771 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:16:04 »

Sziasztok!
Engem is utolért az a dilemma,hogy az első (hideg) indítás után nincs alapjárat,leáll a motor.
A következő indításoknál minden a megszokott.
Kipucoltam a MAP szenzort de semmi változás.Az alapjárati motort a nyáron pucoltam ki.
Amióta hidegebbek vannak,úgy vettem észre,hogy az akksim egy kicsit gyengébb és szintén az első indításnál a digitklíma kijelzője felvillan indítózás közben.
Ez közrejátszhat a leállásban vagy máshol keresgéljek?
Válaszaitokat előre is köszönöm!

Nekem is alapjárati problémám volt, többszöri indítást követően is lefulladt a motor,
addig fajult a helyzet egy alkalommal már városon belül kilométereken keresztül nem volt alapjáraton,
gáz nélkül leállt az autó. Azt javaslom ami nálam bevált, az alapjárati szabályzó szelep tisztítását követően (én féktisztítót használtam) nem szabad elfelejteni kenésről gondoskodni, én befújtam WD40-el, és azóta hidegindítás elsőre rendben. A köv. fórum oldalnak a végén olvastam, és nekem bevált: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=288&start=780
Naplózva
druszan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #9772 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:26:08 »

EGR szelep tisztításra készülök.
A hűtővízből kell leengednem egy-két litert, hogy az EGR szelep lebontásánál ne veszítsek hűtővizet.
Felhasználhatom újra a régi tömítést vagy mindenképpen indokolt beszereznem egy új tömítést?
Miből van a tömítés, elég nehezen beszerezhető?
Van valami speciális grafitos bevonat, vagy?

Köszönöm a hozzászólást előre is, aki már csinált esetleg EGR szelep tisztítást és már tudja mivel jár.
Naplózva
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9773 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:37:36 »



Nos, leszedtem a szelepfedelet, a vezérműláncot körbeforgatva sem láttam semmi rendelleneset. Ezért leszedtem a szívósort.(csókoltatom a tervezőket) Na, itt már érdekes dolgokat találtam. Nem voltak benne a lapátok, csak a fém rúd, mintha már valaki kitörte volna őket. Viszont a 4. hengerben(a lánchoz legközelebbiben, ahonnan a hang jött) benne volt egy lapát darabka....A többiben semmi, és sérülés nyomai sem láthatóak. Kiszedtem a törmeléket(elég nagy darab volt) újra megmozgattam a vezérműláncot, de semmi kopást vagy egyebet nem vettem észre. Holnap visszaszerelem az egészet és beindítom, hátha csak ez volt a baj.

Most ugye kiszedtem a szívósorból a fém tengelyt és a sárga mozgató mechanizmust. A ledugózása mivel a legjobb? Az megfelel ha ugyanezt a sárga bizbaszt 2 komponensú ragasztóval visszaragasztom? Jobban bízom benne mintha olyan gyurmás akármivel betömném a lyukat...




A képen baloldalon van ahengerben lévő darabka:


Szelepfedél alatti rész:



Zolibácsi,írod, hogy szívósor meg csókoltatod a tervezőt. Mivel fértél hozzá az eldugott 8 csavarjához a szívósornak.A felső 3 ok,de a többihez milyen szerszám fér oda? Köszönöm.
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9774 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:41:30 »


Zolibácsi,írod, hogy szívósor meg csókoltatod a tervezőt. Mivel fértél hozzá az eldugott 8 csavarjához a szívósornak.A felső 3 ok,de a többihez milyen szerszám fér oda? Köszönöm.

Üdv,

sima kis racsnissal, hosszabbítóval, illetve csillagvillással. Az egyik (középső alsó) csavarhoz csak vakon tapogatózás utján, illetve a szemből bal oldalihoz pedig le kellett venni a szervószivattyú tartályát.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9775 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:43:15 »

Üdv,

sima kis racsnissal, hosszabbítóval, illetve csillagvillással. Az egyik (középső alsó) csavarhoz csak vakon tapogatózás utján, illetve a szemből bal oldalihoz pedig le kellett venni a szervószivattyú tartályát.

Nem kell levenni semmit.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9776 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:46:28 »

Nem kell levenni semmit.  wave

Gondoltam hogy neked nem... wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9777 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:47:14 »

Nem kell levenni semmit.  wave

Köszönöm a választ.Akkor simán egy darab hosszabbítóval,kisracsnissal,kitapogatva?Az alsót meg aknából?
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9778 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:55:49 »

EGR szelep tisztításra készülök.
A hűtővízből kell leengednem egy-két litert, hogy az EGR szelep lebontásánál ne veszítsek hűtővizet.
Felhasználhatom újra a régi tömítést vagy mindenképpen indokolt beszereznem egy új tömítést?
Miből van a tömítés, elég nehezen beszerezhető?
Van valami speciális grafitos bevonat, vagy?

Köszönöm a hozzászólást előre is, aki már csinált esetleg EGR szelep tisztítást és már tudja mivel jár.

Én nem rég cseréltem.
Nem sok víz folyik el a csere közben.max.1L,azt meg majd pótolod a végén.
Vegyél mindenképp új tömítést,ne azon múljon!!!
Cromaxnál kapsz mindent.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9779 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 21:11:37 »

Köszönöm a választ.Akkor simán egy darab hosszabbítóval,kisracsnissal,kitapogatva?Az alsót meg aknából?

Azért jó ha van csuklós hosszabító, különböző méretű toldalékok, kis tükör mint ami a fogorvosnak van.  Wink
Én raktam egy kis poszter gyurmát a dugókulcsba így nem esett le soha csavar és könnyű volt manőverezni.  vigyor3
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #9780 Dátum: 2016.01.29 péntek, 06:11:35 »

Nekem is alapjárati problémám volt, többszöri indítást követően is lefulladt a motor,
addig fajult a helyzet egy alkalommal már városon belül kilométereken keresztül nem volt alapjáraton,
gáz nélkül leállt az autó. Azt javaslom ami nálam bevált, az alapjárati szabályzó szelep tisztítását követően (én féktisztítót használtam) nem szabad elfelejteni kenésről gondoskodni, én befújtam WD40-el, és azóta hidegindítás elsőre rendben. A köv. fórum oldalnak a végén olvastam, és nekem bevált: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=288&start=780

Akkor ma megfújkálom wd40el hátha.
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #9781 Dátum: 2016.01.29 péntek, 16:56:57 »

Most olvasom, hogy EGR szekepet tisztítasz. Pontosan hol találom?
2,0 literes benzin motor.

Köszi és bocs, ha hülyeséget kérdezek.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9782 Dátum: 2016.01.29 péntek, 17:13:39 »

Most olvasom, hogy EGR szekepet tisztítasz. Pontosan hol találom?
2,0 literes benzin motor.

Köszi és bocs, ha hülyeséget kérdezek.
Itt:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A válasz gombra kattintva írj és tudjuk kinek és mire válaszolsz,kérdezel. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 17:16:33 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9783 Dátum: 2016.01.29 péntek, 17:13:47 »

Nos, bevallom, nem tudom hogy mennyinek kellene lenni a hézagoknak. A mozgása szemre rendben van. Pontosan hogy kellene mérni?

Ami érdekes, hogy miért csak abban a hengerben volt örvénylapát darab...

A letört darabka eltávolítása és a szívósor dugózása után ma visszaszereltem mindent, de sajnos nem lett jobb ahelyzet, ugyanolyan rettenet hangja van... vigyor3 Szóval alaposabban szét kell kapni a motort a hibafeltárás érdekében. szomoru1 (ezt már nem én fogom csinálni)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9784 Dátum: 2016.01.29 péntek, 17:16:52 »

A letört darabka eltávolítása és a szívósor dugózása után ma visszaszereltem mindent, de sajnos nem lett jobb ahelyzet, ugyanolyan rettenet hangja van... vigyor3 Szóval alaposabban szét kell kapni a motort a hibafeltárás érdekében. szomoru1 (ezt már nem én fogom csinálni)

Szegény autó.  szomoru1 Részvétem Zolibácsi.  szomoru1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9785 Dátum: 2016.01.29 péntek, 19:20:53 »

A letört darabka eltávolítása és a szívósor dugózása után ma visszaszereltem mindent, de sajnos nem lett jobb ahelyzet, ugyanolyan rettenet hangja van... vigyor3 Szóval alaposabban szét kell kapni a motort a hibafeltárás érdekében. szomoru1 (ezt már nem én fogom csinálni)
Isten lássa lelkemet,pedig szurkoltam neked.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #9786 Dátum: 2016.01.29 péntek, 19:38:09 »

Itt:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A válasz gombra kattintva írj és tudjuk kinek és mire válaszolsz,kérdezel. eplus2

Kedves Vagyokaabajnok!

Köszönöm a segítségedet.
Naplózva
Gyurika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #9787 Dátum: 2016.01.29 péntek, 19:39:32 »

Kedves Vagyokaabajnok!

Köszönöm a segítségedet.

Nem gondoltam, hogy ez az.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9788 Dátum: 2016.01.29 péntek, 20:39:43 »

Nem gondoltam, hogy ez az.
Itt a képen is. vigyor3
https://cromax.hu/egr_szelep_ford_mondeo_2000-2007_benzines_13935
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kyssjo
Vendég
« Új hozzászólás #9789 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:00:34 »

Sziasztok! Új vagyok itt és tanácsot szeretnék kérni. 2003-as faceliftes 2.0 benzines mondeót szemeltem ki magamnak 260000km-el az órájában. Azt szeretném megtudni, hogy ennek a motornak ez sok km vagy nem? Mennyit mennek el ezek a motorok egyáltalán nagyobb beavatkozás nélkül?  Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9790 Dátum: 2016.01.29 péntek, 21:15:47 »

Sziasztok! Új vagyok itt és tanácsot szeretnék kérni. 2003-as faceliftes 2.0 benzines mondeót szemeltem ki magamnak 260000km-el az órájában. Azt szeretném megtudni, hogy ennek a motornak ez sok km vagy nem? Mennyit mennek el ezek a motorok egyáltalán nagyobb beavatkozás nélkül?  Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia.
Üdv a klubban,első körben egy mondeót látott haverral,esetleg állapotfelmérést.Addig egy km lekérdezést,ha van akkor a forgalmiból több adatot és sok mindenre kapsz választ. http://www.kekkh.gov.hu/hu/
Ha gondos gazdája volt,akkor nem sok a km.A többség kb. annyi km-el van,mint amit kinéztél.
A teljesség igénye nélkül: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1030952#msg1030952
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 22:56:52 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Devicse
Vendég
« Új hozzászólás #9791 Dátum: 2016.01.30 szombat, 19:22:47 »

Sziasztok,
Remélem jó helyre írok. Nemrég vettem egy mk3-as 1.8 (2003-as faceliftes) Mondeot és ma vittem ki pályára először. Az normális hogy a tempomatot ha bekapcsolom akkor a gázpedál nyomja neki tovább? Arra tudok csak gondolni hogy a tempomat a húzza a bowdent és úgy működik?

Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9792 Dátum: 2016.01.30 szombat, 20:07:57 »

Sziasztok,
Remélem jó helyre írok. Nemrég vettem egy mk3-as 1.8 (2003-as faceliftes) Mondeot és ma vittem ki pályára először. Az normális hogy a tempomatot ha bekapcsolom akkor a gázpedál nyomja neki tovább? Arra tudok csak gondolni hogy a tempomat a húzza a bowdent és úgy működik?

Előre is köszi a segítséget!
Ha bekapcsolod és amíg eléri a beállított sebességet,addig igen egy külön motor a bowdent húzza helyetted,nem a gázpedál.Néha a + - al szoktam gyorsítani és lassítani.Tudom,hogy benn van de így talán érthetőbb(benzinest nézd meg): http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.30 szombat, 20:18:31 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9793 Dátum: 2016.01.30 szombat, 22:52:50 »

egy külön motor a bowdent húzza helyetted,nem a gázpedál.
Léptetőmotornak hívják ha jól emlékszek, tartós motyó, nem szokott elromlani.
Naplózva
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9794 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 08:06:02 »

Üdv. Kineztem egy autót esetleg tud valaki infót szerezni rola? Km valos lehet? esetleg törés sérülés? Ja es 1.8 sci... féljek tőle? Koszi a valszokat.erről lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia-9700987
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9795 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 08:27:51 »

Üdv. Kineztem egy autót esetleg tud valaki infót szerezni rola? Km valos lehet? esetleg törés sérülés? Ja es 1.8 sci... féljek tőle? Koszi a valszokat.erről lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia-9700987
Szia.
Próbáld meg elkérni a rendszámot,ha olyan a hirdető biztos megadja,azt lekérdezed 625 pénzért a http://kekkh.gov.hu/hu/ nem halálbiztos(kevés km is lehet sok),különben is ha jó állapotban van akkor ok.Az sci-nél a motor alkatrészek kicsit drágábbak,mint a sima benyásoknál,és nem olyan régen itt a fórumon is volt valami dugattyús dolog,és csak majdnem komplett blokk áráért volt hozzá cucc. szomoru1  Vannak jó tulajdonságai is.
ajánlott olvasmány: http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.0
 vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9796 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 09:22:35 »

Üdv. Kineztem egy autót esetleg tud valaki infót szerezni rola? Km valos lehet? esetleg törés sérülés? Ja es 1.8 sci... féljek tőle? Koszi a valszokat.erről lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_ghia-9700987
Szia!
Sztem ne vegyél sci-t. Ritka, alig van bontott motyó hozzá, az sci specifikus alkatrészek meg csak gyáriban, méreg drágán. És annyival nem fogyaszt kevesebbet, mint egy sima 1,8. Olvass bele az SCi topikba, ott azért vannak érdekes futamok.
Szerk:
Sztem a 2,0 -ra törekedjél, az 1,8-as hullanak. Az SCI meg genetikai zsákutca
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 09:29:22 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9797 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 14:45:28 »

igen elég sokan mondják hogy a 2.0 a nyerő. Rendben
Naplózva
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #9798 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 16:36:23 »

Sziasztok. 2.0 benzines autómba 238000k van. Kérdésem, hogy mikór kell vezérműláncot cserélnem. Mik a jelei a csereérettségnek? Hallok  valami halk kopogást, de nem fémes hang.
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9799 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 16:50:09 »

Sziasztok. 2.0 benzines autómba 238000k van. Kérdésem, hogy mikór kell vezérműláncot cserélnem. Mik a jelei a csereérettségnek? Hallok  valami halk kopogást, de nem fémes hang.
Szia.
Üdv a klubban.Cserélni,akkor ha rossz. vigyor3 Annak elég csattogó hangja van.Nálam 300+ még nem cseréltem.A halk kopogás lehet több dolog is (pl.szilentek).Menet közben,vagy csak alapjáraton.Célirányosan próbáld szűkíteni a hibaforrást.Olvastam itt 400E csereperiódusról,de már 500-at is ment már valaki.Örvénylapátok is akár: https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 16:55:21 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.