Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661966 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9800 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:00:33 »

Sziasztok,

aki belezte már ki a szívósort, az hogy csinálta? Simán csak kitörte belőle a lapátokat? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #9801 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:02:47 »

Szia.
Üdv a klubban.Cserélni,akkor ha rossz. vigyor3 Annak elég csattogó hangja van.Nálam 300+ még nem cseréltem.A halk kopogás lehet több dolog is (pl.szilentek).Menet közben,vagy csak alapjáraton.Célirányosan próbáld szűkíteni a hibaforrást.Olvastam itt 400E csereperiódusról,de már 500-at is ment már valaki.Örvénylapátok is akár: https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ

Szia. Alapjáraton hallom, de nem ennyire kopog mint a videón. Szilentek? Azt hogy ellenőrizhetem?
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9802 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:14:21 »

Sziasztok,

aki belezte már ki a szívósort, az hogy csinálta? Simán csak kitörte belőle a lapátokat? vigyor3

Nem, én kihúztam a tengelyt egy fogóval és úgy szépen kiesnek a lapátok. Az elején nehezen indul meg mert nincs rajta fogás, de aztán megy.
Ahogy a fickó csinálta itt: http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9803 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:17:44 »

Nem, én kihúztam a tengelyt egy fogóval és úgy szépen kiesnek a lapátok. Az elején nehezen indul meg mert nincs rajta fogás, de aztán megy.
Ahogy a fickó csinálta itt: http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/


Köszi szépen. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9804 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:21:14 »

Köszi szépen. worship

Igazán nincsmit.
Ne felejts el ledugózni a végét. Mindegy mi az, csak tartós legyen. Én olyan fémgyurmát használtam, de gondolom van más megoldás is.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #9805 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 18:48:26 »

Felülről, csigaszemmel. (vagy endoszkóppal a legkönnyebb)





Viszont ha "motorkódos" a külföldi okmánya, akkor szokás szerint meg sem nézik.




Köszönöm.

Adtak a Fordnál egy igazolást, hogy természetes elhasználódás miatt nem olvasható. Motorkódot megmondták, oszt most már magyar rendszámmal gurul.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
groland
Vendég
« Új hozzászólás #9806 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 21:04:02 »

Sziasztok!

Hogyan lehet az autó sebváltóját komfortosabbá tennei, azaz van-e lehetőség pl. zsírzással, olajozással javítani a váltókar (és a váltó) működését?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9807 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 22:51:16 »

Hogyan lehet az autó sebváltóját komfortosabbá tennei, azaz van-e lehetőség pl. zsírzással, olajozással javítani a váltókar (és a váltó) működését?
Manuális váltó, kuplung témában ha visszagörgetsz egy kicsit, ott bizton találsz okosságot. Itt nem nagyon.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9808 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 23:05:07 »

Szia. Alapjáraton hallom, de nem ennyire kopog mint a videón. Szilentek? Azt hogy ellenőrizhetem?
Pontosítsd hogy milyen körülmények között honnan hallod amit hallasz, és akkor jobb tippeket kapsz. Érdemes átnézetni egy szerelővel alulról hogy lásd hogy mit vettél. Megrángatja, és megmondja hogy hogy állnak a kormány összekötő gömbfejek, a stabpálcák, mond valamit hogy mennyire korrodált alulról, lóg e a féltengely, stb. Első körben fújd be a motorháztető zsanérjait wd40-nel, (ne a teleszkópot) mert furcsa mód az is tud menet körben kopogásra hasonlító hangot adni rossz úton. Én 2 hónapig füleltem, mire egy kedves fórumtárs adta a tippet. Ha a szívósorból hallod azt a hangot ami a videón is hallható, akkor kezdj el ismerkedni azzal a  témával is. (   http://www.robertjenkins.co.uk/mondeo/   )
Naplózva
Norbie1128
Vendég
« Új hozzászólás #9809 Dátum: 2016.02.02 kedd, 00:04:10 »

Üdv, mit hallhatok elölről? Kb 2-3 másodpercenként szólal meg zzz..... Zzz.... Zzz ilyesmi... Remélem érthető nagyjából  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9810 Dátum: 2016.02.02 kedd, 06:07:09 »

Üdv, mit hallhatok elölről? Kb 2-3 másodpercenként szólal meg zzz..... Zzz.... Zzz ilyesmi... Remélem érthető nagyjából  worship
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Norbie1128
Vendég
« Új hozzászólás #9811 Dátum: 2016.02.02 kedd, 07:27:56 »

nem.
Szóval... Belülről nem hallani, csak amikor kiszálltam, az első rendszám tábla felől hallottam, mintha valami kis elektromos motor lenne.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #9812 Dátum: 2016.02.02 kedd, 08:28:03 »

Szóval... Belülről nem hallani, csak amikor kiszálltam, az első rendszám tábla felől hallottam, mintha valami kis elektromos motor lenne.

Fényszóró magasságállító motor?
Csak tipp ...
Kösd le, hogy úgy is hallod-e.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #9813 Dátum: 2016.02.02 kedd, 09:34:53 »

Üdv, mit hallhatok elölről? Kb 2-3 másodpercenként szólal meg zzz..... Zzz.... Zzz ilyesmi... Remélem érthető nagyjából  worship
SMS-d érkezett.. nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Norbie1128
Vendég
« Új hozzászólás #9814 Dátum: 2016.02.02 kedd, 10:07:46 »

SMS-d érkezett.. nyes
Erre nem is gondoltam  taps
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9815 Dátum: 2016.02.02 kedd, 10:23:17 »

Szóval... Belülről nem hallani, csak amikor kiszálltam, az első rendszám tábla felől hallottam, mintha valami kis elektromos motor lenne.
Ékszíj felől nem lehet ez a hang?Próbáld meg lokalizálni a hangot.(hátha csak egy tücsök)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Norbie1128
Vendég
« Új hozzászólás #9816 Dátum: 2016.02.02 kedd, 10:51:24 »

Egyébként 1.8 trendet vettem most, nagyon  megkímélt 201e van benne, ami valós, második tulajdonostól.
Mire érdemes figyelnem? Az olaj és szűrők rendszeres cseréjén kívül... Van valami jellemző hibájuk? Köszi a normális válaszokat, amiben nincs benne a motor generál kifejezés  vigyor3
Naplózva
Thanator
Vendég
« Új hozzászólás #9817 Dátum: 2016.02.02 kedd, 10:53:40 »

Sziasztok!

2002-es 2.0-es benzin Mondeo: néha 4-es sebességben, 1800-2000-es fordulat környékén 40-50km/h között ha gyorsítok, gázd adok folymaatosan, ugrál az autó.
Ez vajon mitől lehet?

Köszönöm!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9818 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:09:12 »

Egyébként 1.8 trendet vettem most, nagyon  megkímélt 201e van benne, ami valós, második tulajdonostól.
Mire érdemes figyelnem? Az olaj és szűrők rendszeres cseréjén kívül... Van valami jellemző hibájuk? Köszi a normális válaszokat, amiben nincs benne a motor generál kifejezés  vigyor3
Szia.
A profilodban az aláírás rovatba írd be a vasad adatait,így pontosabb választ kapsz(évjárat is fontos)
Örvénylapátok állapotára,FL elötti akkor a hátsó féknyereg berohadhat,ajtók alsó részén rozsdásodhat ez tipikus,olajszintet figyelni(időközönként).
Nem normális válasz:Arra figyelj,hogy ne törd össze. hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Norbie1128
Vendég
« Új hozzászólás #9819 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:16:34 »

Szia.
A profilodban az aláírás rovatba írd be a vasad adatait,így pontosabb választ kapsz(évjárat is fontos)
Örvénylapátok állapotára,FL elötti akkor a hátsó féknyereg berohadhat,ajtók alsó részén rozsdásodhat ez tipikus,olajszintet figyelni(időközönként).
Nem normális válasz:Arra figyelj,hogy ne törd össze. hehe

Fl előtti, nemrég cserélték benne a hátsó kerékagy csapágyat és vele együtt a fékbetétet is, kicsit remeg a pedál fékezésnél, gondolom emiatt. Honnan tudom, hogy az örvénylapát milyen állapotban van? Rozsda csak a bal hátsó ajtó alján van egy kicsi, ezt majd lekezelem valamivel (mivel érdemes? Nem hólyagos) igyekszem nem össze törni, bár egy corsa után ez az autó egy hajó... Cheesy tervezek tolató radart bele tenni...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9820 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:19:57 »

Sziasztok!

2002-es 2.0-es benzin Mondeo: néha 4-es sebességben, 1800-2000-es fordulat környékén 40-50km/h között ha gyorsítok, gázd adok folymaatosan, ugrál az autó.
Ez vajon mitől lehet?

Köszönöm!
A triumvirátus valamelyike rosszalkodik,gyertya-kábel-trafó.A hibás alkatrészt cseréld,(de általában mind3 csere).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9821 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:24:19 »

Fl előtti, nemrég cserélték benne a hátsó kerékagy csapágyat és vele együtt a fékbetétet is, kicsit remeg a pedál fékezésnél, gondolom emiatt. Honnan tudom, hogy az örvénylapát milyen állapotban van? Rozsda csak a bal hátsó ajtó alján van egy kicsi, ezt majd lekezelem valamivel (mivel érdemes? Nem hólyagos) igyekszem nem össze törni, bár egy corsa után ez az autó egy hajó... Cheesy tervezek tolató radart bele tenni...
A komplett hátsó féknyereg cserével(+betét,stb) oldható meg a berohadós mizéria.(átalakított féknyereg)
örvénylapát: itt van a link  http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1042337#msg1042337
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thanator
Vendég
« Új hozzászólás #9822 Dátum: 2016.02.02 kedd, 11:45:14 »

A triumvirátus valamelyike rosszalkodik,gyertya-kábel-trafó.A hibás alkatrészt cseréld,(de általában mind3 csere).

Szia! Smiley

Király vagy, köszönöm a gyors választ. Ez már egy jó támpont számomra. worship

Z
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9823 Dátum: 2016.02.02 kedd, 13:20:55 »

Egyébként 1.8 trendet vettem most, nagyon  megkímélt 201e van benne, ami valós, második tulajdonostól.
Mire érdemes figyelnem? Az olaj és szűrők rendszeres cseréjén kívül... Van valami jellemző hibájuk? Köszi a normális válaszokat, amiben nincs benne a motor generál kifejezés  vigyor3
Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9824 Dátum: 2016.02.02 kedd, 13:22:54 »

Egyébként 1.8 trendet vettem most, nagyon  megkímélt 201e van benne, ami valós, második tulajdonostól.
Mire érdemes figyelnem? Az olaj és szűrők rendszeres cseréjén kívül... Van valami jellemző hibájuk? Köszi a normális válaszokat, amiben nincs benne a motor generál kifejezés  vigyor3
Kapcsold be a benzinkút POI-kat a GPS-edben. Hasznos lehet  eplus2

(alf voltam)
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9825 Dátum: 2016.02.02 kedd, 13:51:13 »

Kapcsold be a benzinkút POI-kat a GPS-edben. Hasznos lehet  eplus2

(alf voltam)
olvasol a gondolataimban. eplus2

Amúgy a szívósor ami kényes már ebben a korban,meg az olajfogyasztásra kell figyelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9826 Dátum: 2016.02.02 kedd, 14:51:08 »

olvasol a gondolataimban. eplus2

Amúgy a szívósor ami kényes már ebben a korban,meg az olajfogyasztásra kell figyelni.
wave Látom vannak katonáid  eplus2 eplus2 eplus2 Alf1  eplus2 Alf2 A poi egy jó ötlet  eljen
védesd le a neved,hogy csak jópénzé használják. hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #9827 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:36:30 »

Valaki esetleg ha jártas a bontott alkatrészekben, akkor megírná, hogy mennyiért mozognak a hűtő radiátorok?

Ma be lett téve az új kiegyenlítő tarály, hűtővíz is cserélve, de a szerelő mondta,hogy nagyon ramaty a hűtő - meg lett ütve régen - jó lenne cserélni, de ne úgy,hogy majd egyszer, hanem kezdjek gyűjteni most.  smile



Kicsit tele is a csukám most... mintha kezdene szétesni... most csináltattam meg a klímát, hűtőközeg, tartály, nem is tudom még volt valami... régebb a termosztát,erre jön ez, majd a generátor, új gumik... és úgy, hogy az autó tök hiba mentes és ezt az állapotot tartom fel mindig. De most olyan,mintha egymás után jönnének a gondok... 195.000 km van benne elvileg... 200-ra van kalibrálva,hogy teljesen szétessen minden?
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9828 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:45:11 »

Valaki esetleg ha jártas a bontott alkatrészekben, akkor megírná, hogy mennyiért mozognak a hűtő radiátorok?

Ma be lett téve az új kiegyenlítő tarály, hűtővíz is cserélve, de a szerelő mondta,hogy nagyon ramaty a hűtő - meg lett ütve régen - jó lenne cserélni, de ne úgy,hogy majd egyszer, hanem kezdjek gyűjteni most.  smile



Kicsit tele is a csukám most... mintha kezdene szétesni... most csináltattam meg a klímát, hűtőközeg, tartály, nem is tudom még volt valami... régebb a termosztát,erre jön ez, majd a generátor, új gumik... és úgy, hogy az autó tök hiba mentes és ezt az állapotot tartom fel mindig. De most olyan,mintha egymás után jönnének a gondok... 195.000 km van benne elvileg... 200-ra van kalibrálva,hogy teljesen szétessen minden?
semmi nem tart örökké.Ezek olyan karbantartások-javítások,amiket minden autón elkell végezni.
Keresd Wili75 öt vagy mk2 kollégát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9829 Dátum: 2016.02.02 kedd, 22:24:33 »

Kicsit tele is a csukám most... mintha kezdene szétesni... most csináltattam meg a klímát, hűtőközeg, tartály, nem is tudom még volt valami... régebb a termosztát,erre jön ez, majd a generátor, új gumik... és úgy, hogy az autó tök hiba mentes és ezt az állapotot tartom fel mindig. De most olyan,mintha egymás után jönnének a gondok... 195.000 km van benne elvileg... 200-ra van kalibrálva,hogy teljesen szétessen minden?

200ekm körül minden autón elő szokott ez az jönni. Ha itt nem kap el az ideg, akkor utána sokáig csak tankolnod kell bele. Ha belegondolsz 2kiló nem kevés,ráadásul mint írtad neked "elvileg". (bocs, nyilván nem személyes) Én a Focusomat is 220ekm környékén raktam rendbe, pont mielőtt jött a jelen Mondeóm. Bakker az új tulajnak (családtag) azóta semmi baja vele, de télleg semmi. Most a Mondeóval megint itt járok, nézegettem mit cseréltem mostanában, hát igen, mostanában volt sok kopó alkatrész. Lassan én is a végére érek, azoknak amik ilyentájt szoktak befáradni.

Nyilván ez a gázolajos autókra nem vonatkozik. Azok egytől egyig perpetuum mobile a javából. Legalábbis így hallottam.  nyes  Szóval ne parázz.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.02 kedd, 22:27:46 írta FokaDriver » Naplózva
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9830 Dátum: 2016.02.03 szerda, 00:11:04 »

Sziasztok!

2002-es 2.0-es benzin Mondeo: néha 4-es sebességben, 1800-2000-es fordulat környékén 40-50km/h között ha gyorsítok, gázd adok folymaatosan, ugrál az autó.
Ez vajon mitől lehet?

Köszönöm!

Üdv
Ha a híres trió cseréje esetleg nem oldja meg a dolgot és ha 2000 felett abbba hadja a "rángatást" akkor tudom ajánlani a Potencióméter-t https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/potenciometer/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford

U.I.:Mellékessen érdelődnék én is.Mégpedig a nehezen indulással kapcsolatban valaki tud valamit mit cseréltessek ?Hiba jelenség 3-5 mp kell indítózni azatn ahogy elindul 400-500 körül van az alapjárat ez tart max 2-3 mp-ig aztán minden vissza áll normálba ez hideg meleg motornál, néha szebben indul nem esik le  az alapjárat olyankor csak nehezen indul
Előre is köszönöm a válaszokat
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.03 szerda, 00:16:18 írta IySaC » Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9831 Dátum: 2016.02.03 szerda, 09:30:23 »

Üdv
Ha a híres trió cseréje esetleg nem oldja meg a dolgot és ha 2000 felett abbba hadja a "rángatást" akkor tudom ajánlani a Potencióméter-t https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/potenciometer/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford

U.I.:Mellékessen érdelődnék én is.Mégpedig a nehezen indulással kapcsolatban valaki tud valamit mit cseréltessek ?Hiba jelenség 3-5 mp kell indítózni azatn ahogy elindul 400-500 körül van az alapjárat ez tart max 2-3 mp-ig aztán minden vissza áll normálba ez hideg meleg motornál, néha szebben indul nem esik le  az alapjárat olyankor csak nehezen indul
Előre is köszönöm a válaszokat

2001-es a kocsid, ha nem cseréltél még ac pumpát akkor ott bizony már fáradtak a tömítések. Nem tudsz vele mit csinálni. Nehezen indul, ennyi. Pumpa csere megoldja, de elég borsos móka. Ha unatkozol, tisztísd ki az alapjárati szelepet, hátha segít az alapjárat stabilizálásán.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9832 Dátum: 2016.02.03 szerda, 10:12:49 »

2001-es a kocsid, ha nem cseréltél még ac pumpát akkor ott bizony már fáradtak a tömítések. Nem tudsz vele mit csinálni. Nehezen indul, ennyi. Pumpa csere megoldja, de elég borsos móka. Ha unatkozol, tisztísd ki az alapjárati szelepet, hátha segít az alapjárat stabilizálásán.


De ha mar az ac pumpa haldoklik akkor azt menet kozben is eszre kellene vegyem meg a szerelomnel is jart a kocsi ezzel a nehezen indulasos temaval es azt mondta hogy az ac meg jo. Meg egy olyan kerdes ha megyek par km a kocsival es leallok tankolni akkor ha kinyitom a tanksapkat akkor minden keppen szisszenie kell vagy nem? Mivel ha jol tudom ott is nyomas alatt kell lennie a rendszernek.Na nekem az a szisszenes nincs ha kinyitom a tanksapkat akkor valahol lyukas valami vagy nem bir megfeleo nyomast kialkitani a rendazer? Bocsi ha hulyeseget irok de nem igazan ertek ezekhez a dolgokhoz.
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9833 Dátum: 2016.02.03 szerda, 10:41:08 »

De ha mar az ac pumpa haldoklik akkor azt menet kozben is eszre kellene vegyem meg a szerelomnel is jart a kocsi ezzel a nehezen indulasos temaval es azt mondta hogy az ac meg jo. Meg egy olyan kerdes ha megyek par km a kocsival es leallok tankolni akkor ha kinyitom a tanksapkat akkor minden keppen szisszenie kell vagy nem? Mivel ha jol tudom ott is nyomas alatt kell lennie a rendszernek.Na nekem az a szisszenes nincs ha kinyitom a tanksapkat akkor valahol lyukas valami vagy nem bir megfeleo nyomast kialkitani a rendazer? Bocsi ha hulyeseget irok de nem igazan ertek ezekhez a dolgokhoz.

Az ac nem feltétlenül haldoklik. Jó az, megy az, csak a tömítések eleresztik a nyomást. Ezért indul nehezen.
A tank nekem sziszeg igen. Azt nem tudom mi lehet, hogy neked nem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9834 Dátum: 2016.02.03 szerda, 14:07:05 »

Az ac nem feltétlenül haldoklik. Jó az, megy az, csak a tömítések eleresztik a nyomást. Ezért indul nehezen.
A tank nekem sziszeg igen. Azt nem tudom mi lehet, hogy neked nem.
MkII nél azért sziszegett, mert a tankból néha elszívta a benzingőzt a motor, egy szelep nyitogatásával. Szóval nem nyomás, inkább szívás miatt sziszeg. Feltételezem MkIII nál ugyanez a móka van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9835 Dátum: 2016.02.03 szerda, 14:16:24 »

MkII nél azért sziszegett, mert a tankból néha elszívta a benzingőzt a motor, egy szelep nyitogatásával. Szóval nem nyomás, inkább szívás miatt sziszeg. Feltételezem MkIII nál ugyanez a móka van.

Nem inkább egyszerű fizika? Ha egy zárt tartályból kiszívod a folyadékot alulról, akkor ott vákuum keletkezik. Csak tippelek. Szerintem is inkább beszívja olyankor a levegőt mint hogy távozna a nyomás.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9836 Dátum: 2016.02.03 szerda, 14:56:02 »

Tehát akkor a felállás az hogy a ac pumpa még jó de már a tömítései nem és ezért nem tud megfelelő üzemanyag mennyiséget szállítani és azért nem is marad a csövekben mert vissza tud szivarogni a tömítetlenség miatt? és ezért nincs a sziszegés a tanksapkától ha kinyitom?
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9837 Dátum: 2016.02.03 szerda, 15:21:21 »

Tehát akkor a felállás az hogy a ac pumpa még jó de már a tömítései nem és ezért nem tud megfelelő üzemanyag mennyiséget szállítani és azért nem is marad a csövekben mert vissza tud szivarogni a tömítetlenség miatt? és ezért nincs a sziszegés a tanksapkától ha kinyitom?


Igen, én így gondolom, de a profik még megcáfolhatnak ha netán tévednék.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Norbie1128
Vendég
« Új hozzászólás #9838 Dátum: 2016.02.03 szerda, 15:23:33 »

Üdv
Ha a híres trió cseréje esetleg nem oldja meg a dolgot és ha 2000 felett abbba hadja a "rángatást" akkor tudom ajánlani a Potencióméter-t https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/potenciometer/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford



Mi a híres trio? Új vagyok még
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9839 Dátum: 2016.02.03 szerda, 15:41:55 »

Üdv
Ha a híres trió cseréje esetleg nem oldja meg a dolgot és ha 2000 felett abbba hadja a "rángatást" akkor tudom ajánlani a Potencióméter-t https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/potenciometer/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford



Mi a híres trio? Új vagyok még

Gyertyák-kábel-trafó
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9840 Dátum: 2016.02.03 szerda, 18:55:32 »

Nem inkább egyszerű fizika? Ha egy zárt tartályból kiszívod a folyadékot alulról, akkor ott vákuum keletkezik. Csak tippelek. Szerintem is inkább beszívja olyankor a levegőt mint hogy távozna a nyomás.
MkII nél volt ilyen ficsör. A fizika mellé, akár még játszhat is, ennyire nem ismerem a rendszert.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9841 Dátum: 2016.02.03 szerda, 22:52:06 »

De ha mar az ac pumpa haldoklik akkor azt menet kozben is eszre kellene vegyem
Például kettesben nem tudod leszabályzásig forgatni, csak mondjuk 3-4 ezres fordulatig, és ott megtorpan. Ez tipikusan AC halál jele, mert lecsökkent a szállítás hozama. Lehet bohóckodni üzemanyag renccer tisztító adalékokkal, de fölösleges. AC Csere...Ez alkatrész + kb 15 guriga munkadijban.
Jó eséllyel lesz még 1-2 tömítés ami beugrik pluszban.
Naplózva
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9842 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 15:53:52 »

Például kettesben nem tudod leszabályzásig forgatni, csak mondjuk 3-4 ezres fordulatig, és ott megtorpan. Ez tipikusan AC halál jele, mert lecsökkent a szállítás hozama. Lehet bohóckodni üzemanyag renccer tisztító adalékokkal, de fölösleges. AC Csere...Ez alkatrész + kb 15 guriga munkadijban.
Jó eséllyel lesz még 1-2 tömítés ami beugrik pluszban.

Kiprobaltam kettesben es  3-4 ezernel tobbet forog boven es nem torpan meg.  akkor ilyenkor is az uzemanyag pumpa a ludas a nehezen indulasert?
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9843 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 16:40:49 »

Kiprobaltam kettesben es  3-4 ezernel tobbet forog boven es nem torpan meg.  akkor ilyenkor is az uzemanyag pumpa a ludas a nehezen indulasert?

Hiába pörgeted, a pumpád jó, nem az a baj. A pumpában lévő tömítések engednek, attól indul nehezen. Tessék, olvasd el, itt van szépen leírva miért:  wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9844 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:51:40 »

Sziasztok!

Megcsinàltattam az autót a jármű mechanika kft-nèl és azóta alig veszi be a 2-est főleg hidegen.Szivosort hereltek ,féltengely szimering csere és váltó olaj csere volt.Ez előtt nem volt gond vele.Ja és jól érzem,hogy gyengébben megy szivósor herélés után?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9845 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 13:02:21 »

Sziasztok!

Megcsinàltattam az autót a jármű mechanika kft-nèl és azóta alig veszi be a 2-est főleg hidegen.Szivosort hereltek ,féltengely szimering csere és váltó olaj csere volt.Ez előtt nem volt gond vele.Ja és jól érzem,hogy gyengébben megy szivósor herélés után?

Megfelelő olaj ment a váltóba vajon?
Papírforma szerint a lapátok perdületet adnak a levegőnek, így alacsony tartományban jobban húz az autó mint lapátok nélkül.
Én személyesen semmit nem vettem észre, sőt mintha jobban húzott volna, de szerintem az csak azért volt mert csendesebb lett a motor.  smile Nekem ugyan olyan.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.07 vasárnap, 14:25:02 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9846 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 13:03:14 »

Zolibácsi autójával mi van?
Tud valaki valamit?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9847 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 13:56:29 »

Megfelelő olaj ment a váltóba vajon?
Papírforma szerint a lapátok perdületet adnak a legegőnek, így alacsony tartományban jobban húz az autó mint lapátok nélkül.
Én személyesen semmit nem vettem észre, sőt mintha jobban húzott volna, de szerintem az csak azért volt mert csendesebb lett a motor.  smile Nekem ugyan olyan.

Gondolom jó olaj ment bele.Nem tudom van e értelme vissza vinni mert lehet ezek egyike sem felelős csak akkor eddig miért nem jelentkezet?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #9848 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 13:59:39 »

Gondolom jó olaj ment bele.Nem tudom van e értelme vissza vinni mert lehet ezek egyike sem felelős csak akkor eddig miért nem jelentkezet?

Olajra kérdezz rá, nekem pont olajcsere óta veszi be hidegen a kettest, előtte meg szinte soha.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #9849 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:21:48 »

Sziasztok!
TPS szenzornál alapállásban 0.83V-ot, nyitott pillangószelepnél 4.04V-ot mértem. Ennyi eltéréstől ingadozhat az alapjárat?
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.