Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:35:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652842 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:49:52 »

Zolibácsi autójával mi van?
Tud valaki valamit?

Én tudok! vigyor3

Szerelőre vár, aki holnapután fogja szétszedni.(eddig be volt táblázva)

De közben arra gondoltam, lehet nincs is értelme szórakozni vele, egyszerűbb lenne egy motorcsere...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:51:14 »

Olajra kérdezz rá, nekem pont olajcsere óta veszi be hidegen a kettest, előtte meg szinte soha.

Rá kérdezek majd. Te milyen olajat tettél bele?



Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:55:14 »

Rá kérdezek majd. Te milyen olajat tettél bele?


Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Tudomásom szerint ez, és a gyári olaj rendelkezik a szükséges jóváhagyással. Persze más is lehet jó, de ezt mertem megvenni Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 16:28:15 »

Én tudok! vigyor3

Szerelőre vár, aki holnapután fogja szétszedni.(eddig be volt táblázva)

De közben arra gondoltam, lehet nincs is értelme szórakozni vele, egyszerűbb lenne egy motorcsere...

Köszönöm az update-et. Smiley

Hát igen, neked majdnem 2x annyi van benne mint nekem (440e), ott már főtengelyt is kéne csapágyazni meg mittudoménmégmit.
A fő kérdés, hogy honnan lesz egy megbízható másik motor? Nem feneketlen a motorok forrása, a jókat már mind elkapkodták. Csak azok vannak amik már senkinek se kellenek.
Vagy legalábbis nehéz szerezni jót. Szerintem. Én még felújítom majd jövőre a sajátomat. Aztán megy amig megy.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 16:32:33 »

Köszönöm az update-et. Smiley

Hát igen, neked majdnem 2x annyi van benne mint nekem (440e), ott már főtengelyt is kéne csapágyazni meg mittudoménmégmit.
A fő kérdés, hogy honnan lesz egy megbízható másik motor? Nem feneketlen a motorok forrása, a jókat már mind elkapkodták. Csak azok vannak amik már senkinek se kellenek.
Vagy legalábbis nehéz szerezni jót. Szerintem. Én még felújítom majd jövőre a sajátomat. Aztán megy amig megy.

Elvileg a héten fog érkezni egy jó állapotban lévő motor, arra akarok lecsapni. Roll Eyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 17:04:55 »

Elvileg a héten fog érkezni egy jó állapotban lévő motor, arra akarok lecsapni. Roll Eyes

Kéz és lábtörést! Smiley
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 17:44:24 »

Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Tudomásom szerint ez, és a gyári olaj rendelkezik a szükséges jóváhagyással. Persze más is lehet jó, de ezt mertem megvenni Smiley

Köszi holnap rá kérdezek .
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 18:18:19 »

Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Tudomásom szerint ez, és a gyári olaj rendelkezik a szükséges jóváhagyással. Persze más is lehet jó, de ezt mertem megvenni Smiley

Én is pont ezt tettem bele, teljesen megfelel a Ford WSD-M2C200-C követelménynek.
http://www.castrol.com/de_de/germany/products/cars/manual-transmission-fluids/syntrans-multivehicle-75w-90.html
 eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 20:52:46 »

Sziasztok!
TPS szenzornál alapállásban 0.83V-ot, nyitott pillangószelepnél 4.04V-ot mértem. Ennyi eltéréstől ingadozhat az alapjárat?

Helló

Ezt találtam wikin az értékeknek
 
Feszültség méréses vizsgálat
Mapcsoljuk a multiméter fekete vezetékét a motor TISZTA fém részéhez (Test/Negatív)
Állítsuk a multémeterünket 0-15V egyenfeszültségű méréshatárra (általában 20V os méréshatár szokott lenni - DC egyenfeszülségen működjön)
Egy fogó segítségével szúrjuk be a gombostűt a középső érintkező kábele mellett a csatlakozóba(a gumiszigetelő gyűrűnél)
A TPS csatlakozó legyen bedugaszolva rögzítve
Csatlakoztassuk a Multiméter piros vezetékét a beszúrt tűhöz
Kapcsoljuk be a gyújtást, de A MOTORT NE INDÍTSUK BE!
A Multiméteren 0.4V értéket kéne látni.
Mozgassuk a gázbovden karját teljes úton lassan, közbe figyeljük a multimétert:
Amikor a pillangószelep teljesen nyitva van a Multiméteren 4.2V vagy ezen érték fölötti feszültséget kéne leolvasni(max 5V).
Ismételjük meg többször a mérést lassan, közbe figyeljük a multimétert. Ha sikerül 0.01V os lépésekben növelni a feszültséget a potméter jó, hirtelen esés vagy emelkedés esetén ki kell cserélni.

Alapjarat ingadozást nem csak a TPS okozhat vagy már a többit hibaforrást átnézted? Nekem speciel mikor ingadozott az alapjáratom majdnem megőszültem annyira zavart elvittem pár autószerelőhöz és volt amelyik szelepekre tippelt volt aki azt se tudta mitől lehet. Erre a mostani szerelőm lehúzott egy csatit és láss csodát megszünt az ingadozást méghozzá a szervó olajnyomás kapcsoló volt a hibás https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervopumpa_alkatreszei/olajnyomas_kapcsolo_pumpahoz_ford_mondeo_1995-2007_14893 . Vagy esetleg maf+ map szenzor is okozhat ilyet elméletileg. Ha hülyeséget írtam javítsatok ki Smiley Én ennyit tudok kb
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 22:24:03 »

Üdv. Több hsz.-ben is olvasom hogy alacsony fordulaton terhelésnél szörcsög/csörög a motorban valami pl.emelkedőnek.aztán elhagyja a hibát.sikerült már a hiba okát megtalálni? Olvastam hogy esetleg kopogásérzékelő mivel az előgyújtás miatt van a csörgés.Akinek sikerült ezt a hibát javítani irja le a tapasztalait .köszönöm .2ève küzdök a hibával.a motor fel van újítva ,új szivósorral úgyhogy ez a hibalehetőség kizárva.
Naplózva
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 09:50:30 »

Üdv. Több hsz.-ben is olvasom hogy alacsony fordulaton terhelésnél szörcsög/csörög a motorban valami pl.emelkedőnek.aztán elhagyja a hibát.sikerült már a hiba okát megtalálni? Olvastam hogy esetleg kopogásérzékelő mivel az előgyújtás miatt van a csörgés.Akinek sikerült ezt a hibát javítani irja le a tapasztalait .köszönöm .2ève küzdök a hibával.a motor fel van újítva ,új szivósorral úgyhogy ez a hibalehetőség kizárva.

Az a csorgo hang nem hasonlit veletlenul a vezermu lanc csorgesehez? Mert akkor van egy tippem Smiley
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 12:31:01 »

Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90. Tudomásom szerint ez, és a gyári olaj rendelkezik a szükséges jóváhagyással. Persze más is lehet jó, de ezt mertem megvenni Smiley

Rá kérdeztem,azt mondta full szintetikus 75-90 valami német márka ami most nem jut eszébe.Holnap viszem vissza rá néz a valtozàr bowdenre mert azt nézték hogy azzal valami nem okès. (olajcsere előtt a rukvercet akarta nehezen venni az most jó.)
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 13:31:56 »

Rá kérdeztem,azt mondta full szintetikus 75-90 valami német márka ami most nem jut eszébe.Holnap viszem vissza rá néz a valtozàr bowdenre mert azt nézték hogy azzal valami nem okès. (olajcsere előtt a rukvercet akarta nehezen venni az most jó.)

Szólhatott volna mikor elhoztad az autót, hogy figyelj oda vmi nem stimmel, de nem, megvárjuk még visszahozza az ügyfél.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:11:17 »

Az a csorgo hang nem hasonlit veletlenul a vezermu lanc csorgesehez? Mert akkor van egy tippem Smiley

Új láncom van .motorfelújításkor újat kapott.elötte is és azóta is csinálja.
Naplózva
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:41:45 »

Üdvözlet uraim

Nemrég vagyok Mondeós így még biztos lesz 1-2 kérdésem.

Hibajelenség: Hidegen melegen 0.5 sec alatt beindul a motor viszont amikor langyos (Érsd meleg motor leálít utánna 1 óra, vagy nem teljesen felmelegedett motor) kel neki 1-2 sec. hogy beinduljon (Tekertetés alatt nem kapkod prüszköl csak simán nem indul)

Van valami tippetek? (Vagy ne foglalkozzak vele)
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:50:42 »

Üdvözlet uraim

Nemrég vagyok Mondeós így még biztos lesz 1-2 kérdésem.

Hibajelenség: Hidegen melegen 0.5 sec alatt beindul a motor viszont amikor langyos (Érsd meleg motor leálít utánna 1 óra, vagy nem teljesen felmelegedett motor) kel neki 1-2 sec. hogy beinduljon (Tekertetés alatt nem kapkod prüszköl csak simán nem indul)

Van valami tippetek? (Vagy ne foglalkozzak vele)

Nem kell vele foglalkozni. Ac pumpában gyengélkedik 1-2 tömítés. Ha majd egyszer a jövőben meghal a pumpád és ki kell cserélni, majd megjavul. FAQ- ban van róla írás "ha nem indul elsőre" címszóval.
Kikerestem neked: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 16:29:21 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
IySaC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 17:17:41 »

Új láncom van .motorfelújításkor újat kapott.elötte is és azóta is csinálja.

Nem is a lancot mondtam volna hanem a kis huncut szijfeszito gorgonek is olyan kellemes hangja van mintha a lanc nekicsapodna a motor oldalanak es nekem is kb kis fordulaton jott elo a hang,  jo a vege fele mar mindig szolt.
Naplózva

2001 1,8 I 16v trend 125le benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 17:48:36 »

Új láncom van .motorfelújításkor újat kapott.elötte is és azóta is csinálja.
Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 22:22:54 »

Nem kell vele foglalkozni. Ac pumpában gyengélkedik 1-2 tömítés. Ha majd egyszer a jövőben meghal a pumpád és ki kell cserélni, majd megjavul. FAQ- ban van róla írás "ha nem indul elsőre" címszóval.
Kikerestem neked: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0

Köszi
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2016.02.09 kedd, 12:41:15 »

Köszi. Kicsit írigyellek is meg nem is. Nem, mert xar a lerobbanás meg a hatalmas költség, igen mert milyen fajintos kis motorod lesz.  Wink
Várom a fejleményeket.

Szia!

Na nálam a csillagromboló  taps hát klasszisokkal jobb lett szebb a hangja, halkabb lett, viszont még nem megyek vele intenzívebben mert még bejáratos a lelke majd 1-2 ezer kilométer után  nyes jah meg kicseréltem a szemüveg tartót 6000ft volt bontóból .... nem lehetett becsukni.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2016.02.09 kedd, 13:01:15 »

Szólhatott volna mikor elhoztad az autót, hogy figyelj oda vmi nem stimmel, de nem, megvárjuk még visszahozza az ügyfél.

Voltam ma a szerelőnél de sok mindet nem tudot csinálni.Befujt valamit a motortèrben majd kiderül holnap hidegen csinálja e.Egyébként a sebesség valtozaram nem jó és mutatta,hogy megakad váltáskor főleg rukvercnèl.Meglett erőltetve és nem úgy áll ahogy kéne.Közben talált plusz hibákat is úgy hogy van még csinálni rajta.Vizpumpa tömítésnel folyik a víz ,csere.Első lengescsillapitonal  folyik az olaj,csere stb. Lesz mit csinálni rajta de utána rendben lesz remélem.A váltó olajat meg kicserelem arra amit mondtatok  nyáron.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:46:42 »

Szia!

Na nálam a csillagromboló  taps hát klasszisokkal jobb lett szebb a hangja, halkabb lett, viszont még nem megyek vele intenzívebben mert még bejáratos a lelke majd 1-2 ezer kilométer után  nyes jah meg kicseréltem a szemüveg tartót 6000ft volt bontóból .... nem lehetett becsukni.

 taps taps Királyság! Nagy gratula! Cheesy
És nem mondták hogy kell betörni? Én pont 2 féle módszert hallottam. Van aki azt mondja finoman kell vezetni, hogy összekopjanak az alkatrészek és van aki azt mondja úgy kell vezetni mintha loptad volna, hogy a gyűrűk megfelelően beágyazódjanak. Fingom nincs melyik a jó. Lehet pont a 2 között valahol.  Wink
Mondjuk, ha gyűrűzték, akkor gondolom az olajat is le kell cserélni hamarosan.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2016.02.09 kedd, 15:02:03 »

taps taps Királyság! Nagy gratula! Cheesy
És nem mondták hogy kell betörni? Én pont 2 féle módszert hallottam. Van aki azt mondja finoman kell vezetni, hogy összekopjanak az alkatrészek és van aki azt mondja úgy kell vezetni mintha loptad volna, hogy a gyűrűk megfelelően beágyazódjanak. Fingom nincs melyik a jó. Lehet pont a 2 között valahol.  Wink
Mondjuk, ha gyűrűzték, akkor gondolom az olajat is le kell cserélni hamarosan.


Nem volt gyűrűzve, csak szelepek cseréje,  lánc plusz a tömítések de le írtam  wave eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2016.02.09 kedd, 15:37:07 »


Nem volt gyűrűzve, csak szelepek cseréje,  lánc plusz a tömítések de le írtam  wave eplus2

Királyság! Cheesy  eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2016.02.09 kedd, 17:02:49 »

taps taps Királyság! Nagy gratula! Cheesy
És nem mondták hogy kell betörni? Én pont 2 féle módszert hallottam. Van aki azt mondja finoman kell vezetni, hogy összekopjanak az alkatrészek és van aki azt mondja úgy kell vezetni mintha loptad volna, hogy a gyűrűk megfelelően beágyazódjanak. Fingom nincs melyik a jó. Lehet pont a 2 között valahol.  Wink
Mondjuk, ha gyűrűzték, akkor gondolom az olajat is le kell cserélni hamarosan.
Roll Eyes hmmm....én mindig úgy megyek,mintha loptam volna.Akkor még bejáratós? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2016.02.09 kedd, 17:10:14 »

Roll Eyes hmmm....én mindig úgy megyek,mintha loptam volna.Akkor még bejáratós? vigyor3

Igen  2funny
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:48:28 »

Roll Eyes hmmm....én mindig úgy megyek,mintha loptam volna.Akkor még bejáratós? vigyor3

Ez a "mintha loptam volna" mit takar? Gondolom nem az elhagyott utakon tekergőzést, nehogy valaki észrevegyen...
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2016.02.10 szerda, 11:01:08 »


Sziasztok,

mk3 2.0 benzinmotor hengerfejes lett. Ha az derülne ki, h kuka, akkor vajon cserélhető jobb kormányos autóból származó motorra?

Előre is köszi segítségeteket!

üdv, B.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:20:41 »

Sziasztok,

mk3 2.0 benzinmotor hengerfejes lett. Ha az derülne ki, h kuka, akkor vajon cserélhető jobb kormányos autóból származó motorra?

Előre is köszi segítségeteket!

üdv, B.

Szia.
Ha a motorkód(szám) stimmel,akkor igen+ a papírmunka.
De kell az egész motort cserélni(annyira kuka)?
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.10 szerda, 13:23:02 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:44:02 »

Szia.
Ha a motorkód(szám) stimmel,akkor igen+ a papírmunka.
De kell az egész motort cserélni(annyira kuka)?


Még nincs szétszedve, de a napokban kiderül, s csak előre szeretnék gondolkodni, ha az az eset áll fenn...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:47:35 »


Még nincs szétszedve, de a napokban kiderül, s csak előre szeretnék gondolkodni, ha az az eset áll fenn...

Tibi! Te vagy az? Lehagytad az O betüt...  eplus2

(Bocsánat, nem tudtam kihagyni, bannoljatok, ha úgy érzitek...) vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:50:12 »

Tibi! Te vagy az? Lehagytad az O betüt...  eplus2

(Bocsánat, nem tudtam kihagyni, bannoljatok, ha úgy érzitek...) vigyor3


milyen Tibi? milyen O betű?  Wink
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:52:46 »

Szia.
Ha a motorkód(szám) stimmel,akkor igen+ a papírmunka.
De kell az egész motort cserélni(annyira kuka)?

Kérdésedre a válasz igen ki lehet cserélni nekem is az van bent  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:56:50 »

Kérdésedre a válasz igen ki lehet cserélni nekem is az van bent  wave


köszi!
te hol vetted? hány km volt benne?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:00:16 »


milyen Tibi? milyen O betű?  Wink
Semmi gond,majd megérted...Csak olvass és figyelj itt a fórumon,vannak dolgok,amit néha kicsit tovább gondolunk.
Azért nem kell mindjárt kicserélni a blokkot,mert egy hiba befutott.(mindenki a legrosszabbra számít tudom.)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:05:20 »


milyen Tibi? milyen O betű?  Wink
engedd el...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:05:40 »

Tibi! Te vagy az? Lehagytad az O betüt...  eplus2

(Bocsánat, nem tudtam kihagyni, bannoljatok, ha úgy érzitek...) vigyor3
kipróbáljuk 1 napra?á nem,mert nem adod kölcsön a tetőcsomit... de már vettem.Akkor mehet? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:09:29 »

Semmi gond,majd megérted...Csak olvass és figyelj itt a fórumon,vannak dolgok,amit néha kicsit tovább gondolunk.
Azért nem kell mindjárt kicserélni a blokkot,mert egy hiba befutott.(mindenki a legrosszabbra számít tudom.)



oké, vágom :-)
az egyik megkérdezett szerelő kapásból azt javasolta, hogy mielőtt nekiesnénk dugattyú, szelep, hidrotőke, síkolás és egyebeknek, a teljes motorgenerálnál olcsóbb egy bontott motorral cserélni.
igaz, a másik szerint minimum 10 éves motorokban nem lesz nagyon nagy kevés km, rizikós az is.
valaki szerint pedig a felújított motor "jobb" is lehet mint az új :-)

persze, reménykedem, h "csak" tömítés és síkolás!

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:16:58 »


oké, vágom :-)
az egyik megkérdezett szerelő kapásból azt javasolta, hogy mielőtt nekiesnénk dugattyú, szelep, hidrotőke, síkolás és egyebeknek, a teljes motorgenerálnál olcsóbb egy bontott motorral cserélni.
igaz, a másik szerint minimum 10 éves motorokban nem lesz nagyon nagy kevés km, rizikós az is.
valaki szerint pedig a felújított motor "jobb" is lehet mint az új :-)

persze, reménykedem, h "csak" tömítés és síkolás!


Ha mégis csere,akkor Metatron13 fórumtársat kérdezd,pontos számokkal adatokkal rendelkezik.(Ő már ezen túl van)
Vagy itt a fórumon is.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:42:13 »

kipróbáljuk 1 napra?á nem,mert nem adod kölcsön a tetőcsomit... de már vettem.Akkor mehet? nyes

Hangember!

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2016.02.10 szerda, 15:00:45 »

Ha mégis csere,akkor Metatron13 fórumtársat kérdezd,pontos számokkal adatokkal rendelkezik.(Ő már ezen túl van)
Vagy itt a fórumon is.


oké, köszi!
majd jelentkezem, hogy hogy alakul a dolog.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2016.02.10 szerda, 16:01:28 »

Szia.
Ha a motorkód(szám) stimmel,akkor igen+ a papírmunka.
De kell az egész motort cserélni(annyira kuka)?
ha nem egyezik, akkor is lehet, csak kell egy +papír
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2016.02.10 szerda, 18:20:31 »


oké, köszi!
majd jelentkezem, hogy hogy alakul a dolog.

Én mk2 kollégától vettem 103 e km volt benne és más motorkódú volt igaz drágább volt, de sokat kellett papírozni a motorkód szám miatt. Írj ha kell segíteni megoldjuk Cheesy
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:00:09 »

Én mk2 kollégától vettem 103 e km volt benne és más motorkódú volt igaz drágább volt, de sokat kellett papírozni a motorkód szám miatt. Írj ha kell segíteni megoldjuk Cheesy



Oké, köszi, rendesek vagytok!
Naplózva
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 07:27:44 »



Oké, köszi, rendesek vagytok!


Státusz #1

Lekerült a hengerfej és adódott egy találós kérdés: nem látszik átégés a hengerfejtömítésen, de akkor miért volt víz minden dugattyún? A blokkból leengedett olajban is víz volt.
A másik talány: a fölső hűtővíz cső repedt el a motorra csatlakozásnál és ott folyt ki a víz menet közben. Viszont a gumicső jó állapotúnak tűnik, gyári. Mintha valami nyomás repesztette volna szét. De mi?
Van bármi ötletetek esetleg fentiekre?

(örvénylapát tengely is lötyög - csere, s ha már egyszer... ...akkor az egr szelepet is kitisztítjuk)

most ennyi, kezdődik a hengerfej felújítás.

üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 09:33:51 »


Státusz #1

Lekerült a hengerfej és adódott egy találós kérdés: nem látszik átégés a hengerfejtömítésen, de akkor miért volt víz minden dugattyún? A blokkból leengedett olajban is víz volt.
A másik talány: a fölső hűtővíz cső repedt el a motorra csatlakozásnál és ott folyt ki a víz menet közben. Viszont a gumicső jó állapotúnak tűnik, gyári. Mintha valami nyomás repesztette volna szét. De mi?
Van bármi ötletetek esetleg fentiekre?

(örvénylapát tengely is lötyög - csere, s ha már egyszer... ...akkor az egr szelepet is kitisztítjuk)

most ennyi, kezdődik a hengerfej felújítás.

üdv

hengerfej vagy blokk repedés.ezért is nyomta szét a csövet a nyomás.Léteznek ezekre is tesztek-nyomáspróba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 18:50:35 »

hengerfej vagy blokk repedés.ezért is nyomta szét a csövet a nyomás.Léteznek ezekre is tesztek-nyomáspróba.

Oké,  de vajon miért reped el egy 200+ ezres motor blokkja vagy hengerfeje?  Költői kérdés gondolom. ...
Benzin, olaj hiba? Anyagfáradás? Rossz hűtés?  Termosztát?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:18:42 »

Oké,  de vajon miért reped el egy 200+ ezres motor blokkja vagy hengerfeje?  Költői kérdés gondolom. ...
Benzin, olaj hiba? Anyagfáradás? Rossz hűtés?  Termosztát?
mert nem 200 van benne. és mert nem rendeltetés szerűen használták
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:23:42 »

Oké,  de vajon miért reped el egy 200+ ezres motor blokkja vagy hengerfeje?  Költői kérdés gondolom. ...
Benzin, olaj hiba? Anyagfáradás? Rossz hűtés?  Termosztát?
a használat.itt lehet szó az előző gazdájáról is.gondolom használtan vetted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Boáz
Vendég
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 20:32:25 »

a használat.itt lehet szó az előző gazdájáról is.gondolom használtan vetted.

Mi az, nem rendeltetésszerű használat?

7 évesen,  ha igaz, akkor 180ezer km-rel vettem, mo-i, első tulajos, szervizkönyves, tényleg szép állapotban.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.