Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662051 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #9950 Dátum: 2016.03.01 kedd, 17:58:07 »

A mechanikát vákuumos rendszer mozgatja.De kell egy kis elektronika is,ami szabályozza az egészet.

Köszi a segítséget.

A gumicső volt a hibás
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9951 Dátum: 2016.03.01 kedd, 18:49:24 »

Köszi a segítséget.

A gumicső volt a hibás
poigneemain
Akkor elég olcsón megúsztad. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9952 Dátum: 2016.03.01 kedd, 19:27:18 »

Csak a gyárit! Az utángyártott ezekből nem ajánlott.
Nekem 35 volt,de megérte.

Meglehet egyértelműen állapítani ,hogy a termosztát rossz?Ez cső fogásos ahol figyelem a melegedest az jó módszer?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9953 Dátum: 2016.03.02 szerda, 08:17:24 »

Valamennyi víz mindig be fog jutni az ajtóba a vízlehúzónál, a tükörnél. Ezért vannak az alján a lyukak, hogy szépen az utastéren kívülre, a küszöbre vezesse. Amikor a vízzáró szivacs nincs a helyén, akkor történik az, hogy a víz az ajtókárpit aljába csöpög, onnan meg a gumikéder belső részére, ahonnan meg a lábtérbe.


Köszönöm a segítséget ahogy lesz rá időm neki is ugrok!  worship eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #9954 Dátum: 2016.03.02 szerda, 08:22:27 »

Meglehet egyértelműen állapítani ,hogy a termosztát rossz?Ez cső fogásos ahol figyelem a melegedest az jó módszer?

Igen! Ha félig bemelegedett a motor, akkor megfogod azt a vastag csövet, ami kijön belőle.
Ha meleg, akkor csere.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9955 Dátum: 2016.03.02 szerda, 16:30:54 »

Igen! Ha félig bemelegedett a motor, akkor megfogod azt a vastag csövet, ami kijön belőle.
Ha meleg, akkor csere.

A megfogtam mind a 2 csövet és egyszerre kezdtek el melegedni.Ezekszerint nem jó a termosztát.De az normális ha álló helyzetben felmegy a víz középre 3 perc alatt?Csak akkor hűl vissza ha megyek kicsit gyorsabban vagy bekapcsolom a futest.Nem lehet valami jeladó a hibás?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #9956 Dátum: 2016.03.02 szerda, 19:25:50 »

A megfogtam mind a 2 csövet és egyszerre kezdtek el melegedni.Ezekszerint nem jó a termosztát.De az normális ha álló helyzetben felmegy a víz középre 3 perc alatt?Csak akkor hűl vissza ha megyek kicsit gyorsabban vagy bekapcsolom a futest.Nem lehet valami jeladó a hibás?
Valoszinu csak atereszt es nem teljesen van nyitva a termosztat. Mikor elindulsz(porgeted a motort) gyorsabban jut a hutobe  a viz es lehul (ami ugye teljesen zart termosztatnal nem totenne meg). A futesnel pedig szinten "hutod" az utasteri radiatorral illetve a ventivel. Nalam is igy volt ...csak szivargott a viz de attol meg rosz...
Amugy kozepen levo mutato nem jelent semmit. 60-90 fok kozott kozepen all Smiley   Nalam 60-70-nel nem ment feljebb...konnyen megnezheted egy forscannal vagy torque-val pl...vagy a muszerfal tesztuzem modjaban a realis vizhofokot.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.02 szerda, 19:33:12 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #9957 Dátum: 2016.03.02 szerda, 22:04:36 »

Valoszinu csak atereszt es nem teljesen van nyitva a termosztat. Mikor elindulsz(porgeted a motort) gyorsabban jut a hutobe  a viz es lehul (ami ugye teljesen zart termosztatnal nem totenne meg). A futesnel pedig szinten "hutod" az utasteri radiatorral illetve a ventivel. Nalam is igy volt ...csak szivargott a viz de attol meg rosz...
Amugy kozepen levo mutato nem jelent semmit. 60-90 fok kozott kozepen all Smiley   Nalam 60-70-nel nem ment feljebb...konnyen megnezheted egy forscannal vagy torque-val pl...vagy a muszerfal tesztuzem modjaban a realis vizhofokot.

Akkor csere sajnos . Köszi a segítséget
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9958 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:14:39 »

Olvasom, hogy másoknál is 2-3 perc után "üzem meleg a motor" akkor ez jó? Akartam is kérdezni erről mert nálam is ez a helyzet. A másik, hogy az is természetes, hogy "éjjel nappal" megy a hűtőventilátor de akkor is mikkor pályán mentem 130al -10fokban akkor szerintem volt elég hideg, hogy ne menjen.

Vagy ezek nagyon láma kérdések ? Cheesy wow1 worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9959 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:56:32 »

Olvasom, hogy másoknál is 2-3 perc után "üzem meleg a motor" akkor ez jó? Akartam is kérdezni erről mert nálam is ez a helyzet. A másik, hogy az is természetes, hogy "éjjel nappal" megy a hűtőventilátor de akkor is mikkor pályán mentem 130al -10fokban akkor szerintem volt elég hideg, hogy ne menjen.

Vagy ezek nagyon láma kérdések ? Cheesy wow1 worship

Sztem jó, nekem km-ben mérve pont 1.2km után középen a mutató.
A ventilátor több dolog miatt lehet. Klíma "titkosan" megy. Nekem néha megy a venti mint állat reggel mikor beindítom a kocsit. Beülök, bekapcsolom az AC gombot, majd rögtön ki és le is áll a ventilátor 10 mp múlva. Nem tudom miért van. Lehet feleségem használja az AUTO klímát és olyankor hajlamos "beragadni".
A másik, hogy a csatlakozó összeég, kontaktos stb. Ellenőrizd.
Harmadik, van vmi ellenállás féleség a ventilátoron, ami elromolhat. Csak a csere segít.


 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9960 Dátum: 2016.03.04 péntek, 10:58:29 »

Sztem jó, nekem km-ben mérve pont 1.2km után középen a mutató.
A ventilátor több dolog miatt lehet. Klíma "titkosan" megy. Nekem néha megy a venti mint állat reggel mikor beindítom a kocsit. Beülök, bekapcsolom az AC gombot, majd rögtön ki és le is áll a ventilátor 10 mp múlva. Nem tudom miért van. Lehet feleségem használja az AUTO klímát és olyankor hajlamos "beragadni".
A másik, hogy a csatlakozó összeég, kontaktos stb. Ellenőrizd.
Harmadik, van vmi ellenállás féleség a ventilátoron, ami elromolhat. Csak a csere segít.
[img width=800 height=600]http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_06_2014/post-41825-0-61844300-1404034803.jpg
[img width=800 height=557]http://i275.photobucket.com/albums/jj297/lch08/010720091197.
 


Rendben köszi a helpet Smiley akkor hétvégén ezt is megnézem Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.04 péntek, 11:05:51 írta alf » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9961 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 10:58:44 »

Húúú bakker, nagyon sajnálom.  rinya  De ezek után tuti jó lesz  taps
Még amit meg kell nézni az a vízelvezető lamella az ablaküveg alatt, bent az ajtóban. Ha már úgyis lebontod. Továbbá, hogy nem tömődött e el a vízleeresztő lyuk az ajtó alján.


Na most itt tartok.. bal alul még nedves a boritás... hogy kerül oda víz ? itt a tömités ment el valahol? ahol ezt a burkolat tartja Huh??

most az ajtóról szedjem le ezt a boritást és ragasztóval rakjam vissza ? vagy máshol van a gond ?


képek:

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

várom mielőbbi válaszotok Cheesy
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9962 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 13:50:08 »


Na most itt tartok.. bal alul még nedves a boritás... hogy kerül oda víz ? itt a tömités ment el valahol? ahol ezt a burkolat tartja Huh??

most az ajtóról szedjem le ezt a boritást és ragasztóval rakjam vissza ? vagy máshol van a gond ?


képek:

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

várom mielőbbi válaszotok Cheesy

A hiba az ablakemelő sín alsó csavarja körül van orr folyik be a víz oda kell majd tömítés, de ragaszd körbe rendesen aztán locsold (kintről az ajtót)és meglátod sikerült-e.
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9963 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 15:04:51 »


Na most itt tartok.. bal alul még nedves a boritás... hogy kerül oda víz ? itt a tömités ment el valahol? ahol ezt a burkolat tartja Huh??

most az ajtóról szedjem le ezt a boritást és ragasztóval rakjam vissza ? vagy máshol van a gond ?


képek:

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

várom mielőbbi válaszotok Cheesy

Ahogy Metatron mondja. 3 oka lehet a beázásnak.
1) Ablakemelő sínnél van egy vízvezető csatorna. Ha lent van a borítás, be tudsz nyúlni kézzel és lehet érezni, hogy mozog, lehet, csak elmozdult.
2) Elömődött leeresztő lyukak


3) A belső borítás sérült. Vagy újra ragasztod szépen, vagy leszeded és mással szigeteled az ajtót. Például így:
(Itt jellemzően a hangszóró körül van a beázás, látszik is a képen)
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9964 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 18:39:15 »

Ahogy Metatron mondja. 3 oka lehet a beázásnak.
1) Ablakemelő sínnél van egy vízvezető csatorna. Ha lent van a borítás, be tudsz nyúlni kézzel és lehet érezni, hogy mozog, lehet, csak elmozdult.
2) Elömődött leeresztő lyukak
[img]http://i163.photobucket.com/albums/t308/petrolheadmatt/DSC00532.jpg[/]

3) A belső borítás sérült. Vagy újra ragasztod szépen, vagy leszeded és mással szigeteled az ajtót. Például így:
(Itt jellemzően a hangszóró körül van a beázás, látszik is a képen)
[img width=800 height=300]http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_01_2011/post-27772-0-96224900-1295994024.jpg[]


1, hol is van az a sín ? a képen meg tudod nekem mutatni amit küldök ?

2 a lyukakat már megnéztem az pipa,

3 semmilyen belső borítás nem volt amint a képen is látod csak így volt.

A másik, hogy megnéztem és hol folyik be és az ablak emelő motornál az alsó csavar főlőt van egy gyári lyuk onnan láttam, hogy folyik.

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


« Utoljára szerkesztve: 2016.03.06 vasárnap, 19:49:42 írta alf » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9965 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 19:06:40 »

Válasz

1, hol is van az a sín ? a képen meg tudod nekem mutatni amit küldök ?

2 a lyukakat már megnéztem az pipa,

3 semmilyen belső borítás nem volt amint a képen is látod csak így volt.

A másik, hogy megnéztem és hol folyik be és az ablak emelő motornál az alsó csavar főlőt van egy gyári lyuk onnan láttam, hogy folyik.

http://kepfeltoltes.hu/160306/k_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Mi az, hogy "semmilyen belső borítás nem volt amint a képen is látod csak így volt"? Neked nem volt az a szürke szivacsos réteg?
Sajnos nem találok képet róla. A képed szerint asszem jobb felül van. Akkor láttam, mikor zárat cseréltem és megjegyeztem magamnak, hogy az egy vízelvezető sín ami könnyen mozgott, és ügyeltem rá, hogy rendesen visszategyem különben be fog ázni az ajtóm. Egy kb 30cm-es sín lehet ha jól emlékszem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #9966 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 21:43:56 »

Mi az, hogy "semmilyen belső borítás nem volt amint a képen is látod csak így volt"? Neked nem volt az a szürke szivacsos réteg?
Sajnos nem találok képet róla. A képed szerint asszem jobb felül van. Akkor láttam, mikor zárat cseréltem és megjegyeztem magamnak, hogy az egy vízelvezető sín ami könnyen mozgott, és ügyeltem rá, hogy rendesen visszategyem különben be fog ázni az ajtóm. Egy kb 30cm-es sín lehet ha jól emlékszem.


Az átlátszó fóliás megoldást te csináltad?Nagyon "látványos"!Mit használtál?Ügyes!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9967 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 22:01:23 »

Mi az, hogy "semmilyen belső borítás nem volt amint a képen is látod csak így volt"? Neked nem volt az a szürke szivacsos réteg?
Sajnos nem találok képet róla. A képed szerint asszem jobb felül van. Akkor láttam, mikor zárat cseréltem és megjegyeztem magamnak, hogy az egy vízelvezető sín ami könnyen mozgott, és ügyeltem rá, hogy rendesen visszategyem különben be fog ázni az ajtóm. Egy kb 30cm-es sín lehet ha jól emlékszem.

De a szurke volt! Azt hittem az atlatszo folia is gyari de ezek szerint azt mar te raktad fel ? Ha igen akkor engem is erdekel, hogy csinaltad ragaszto milyen folia stbstb Smiley  taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #9968 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 06:48:07 »


Az átlátszó fóliás megoldást te csináltad?Nagyon "látványos"!Mit használtál?Ügyes!

A kép sztem a talkford-ról van én is ez alapján csináltam meg, de most nyáron kitalálok valami tartósat. a ragasztóanyag nekem sika line márka volt ami folyékony kaucsuk, de óvatosan mert nyálkás trutyi, nekem sikerült összekennem az első nap magam és alig jött le, második nap olvastam utána, hogy hígítóval jön le könnyen. Érdemes megcsinálni, mert nem fog beázni sose. Amúgy szilo szerintem nem ok, mert megkeményedik, mig ez a ragasztó olyan mint a gyári, bármikor visszabontható és bármikor visszaragad, csak hígítóval jön le  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9969 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 08:08:11 »

De a szurke volt! Azt hittem az atlatszo folia is gyari de ezek szerint azt mar te raktad fel ? Ha igen akkor engem is erdekel, hogy csinaltad ragaszto milyen folia stbstb Smiley  taps

Nem, nem az enyém a kép. A Talkford-ról szedtem, de lehet megcsinálom én is a nyáron, csak hogy legyen mit bütykörészni.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9970 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 08:28:02 »

Nem, nem az enyém a kép. A Talkford-ról szedtem, de lehet megcsinálom én is a nyáron, csak hogy legyen mit bütykörészni.  Wink


Háhá legyen mit bütykölni Cheesy gyere le hozzám adok én neked munkát a fordon van mit még javítani :@

Amúgy néztem, hogy ezt a fóliát nem lehet alkalmazni az első ajtón pl az elektromos ablak motor miatt..... mert most nekem azon folyik végig a víz...

Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #9971 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 20:18:22 »

Sziasztok. Miről vagy miből tudom megállapítani az örvénylapátok hibáját? Milyen hangja van ha hibás?
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9972 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 21:09:38 »

Sziasztok. Miről vagy miből tudom megállapítani az örvénylapátok hibáját? Milyen hangja van ha hibás?

https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9973 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 19:46:10 »

Szinte mindig Agip vagy Shell kúton tankolok, azonban ma kénytelen voltam a MOLhoz menni. Kb 10 km után kigyulladt a check engine visszajelző. Előtte még sosem történt ilyen. Minden normálisan működik, fogyasztás rendben, alapjárat rendben, nincs rángatás.

Szerintetek mi lehet a gond? Egyértelműen a benzinre gyanakodok...
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9974 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 19:50:30 »

Szinte mindig Agip vagy Shell kúton tankolok, azonban ma kénytelen voltam a MOLhoz menni. Kb 10 km után kigyulladt a check engine visszajelző. Előtte még sosem történt ilyen. Minden normálisan működik, fogyasztás rendben, alapjárat rendben, nincs rángatás.

Szerintetek mi lehet a gond? Egyértelműen a benzinre gyanakodok...
Szia.
Találgatás helyett,inkább egy diagnosztikát javaslok.Talán úgy hamarabb kiderül a hiba.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9975 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 21:26:00 »

Nincs valaki véletlenül Eger környékén aki tud hibakódot olvasni/törölni?
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9976 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 23:08:17 »

Nincs valaki véletlenül Eger környékén aki tud hibakódot olvasni/törölni?

De, pl én. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #9977 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 18:18:58 »

helló mindenki!

Lenne egy kis gond az autóval.motor jár szépen fogyasztás normális erő van benne de valahol a motorolaj eltűnik 600km/1.5l! falbav füstölés nincs csak ha tiltásig ki pörgettyűk.Volt bizonyos fordulaton kereplő hangja de szívósor cserével ez eltűnt(a szívósorban volt olaj nem sok de volt).Kompresszió mérés volt minden rendben.
Találkozott már valaki ilyen problémával?Eljött a motor csere ideje? Esetleg CHBA motor mibe kerül?
Köszi
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9978 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 18:38:43 »

helló mindenki!

Lenne egy kis gond az autóval.motor jár szépen fogyasztás normális erő van benne de valahol a motorolaj eltűnik 600km/1.5l! falbav füstölés nincs csak ha tiltásig ki pörgettyűk.Volt bizonyos fordulaton kereplő hangja de szívósor cserével ez eltűnt(a szívósorban volt olaj nem sok de volt).Kompresszió mérés volt minden rendben.
Találkozott már valaki ilyen problémával?Eljött a motor csere ideje? Esetleg CHBA motor mibe kerül?
Köszi

Szelepszár szimering, illetve attól még, hogy a kompresszió jó, az olajlehúzó gyűrűk már lehetnek kopottak. Legjobb esetben csak egy eltömődött, olajsáros PCV szelep, még jobb esetben szivárog valahol az olaj. Pl. olajteknő tömítés. Szivárgás felméréssel kezdj.
Én is ezzel kínlódok mostanság, bár nekem még "csak" 1.5L/2000km. Jövőre motorgenerál.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.14 hétfő, 18:41:19 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #9979 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 18:47:13 »

Szelepszár szimering, illetve attól még, hogy a kompresszió jó, az olajlehúzó gyűrűk már lehetnek kopottak. Legjobb esetben csak egy eltömődött, olajsáros PCV szelep, még jobb esetben szivárog valahol az olaj. Pl. olajteknő tömítés. Szivárgás felméréssel kezdj.
Én is ezzel kínlódok mostanság, bár nekem még "csak" 1.5L/2000km. Jövőre motorgenerál.

Merre találom ezt a PCV szelepet?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9980 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 19:13:14 »

Merre találom ezt a PCV szelepet?

A szívósor mögött az olajszeparátoron, a képen az alsó nyíl. (a szívósort le kell szedni, hogy hozzáférj).
Olvastam nem egyszer, hogy segített az olajfogyasztáson a szelep illetve a szeparátor tisztítása.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9981 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 19:30:58 »

helló mindenki!

Lenne egy kis gond az autóval.motor jár szépen fogyasztás normális erő van benne de valahol a motorolaj eltűnik 600km/1.5l! falbav füstölés nincs csak ha tiltásig ki pörgettyűk.Volt bizonyos fordulaton kereplő hangja de szívósor cserével ez eltűnt(a szívósorban volt olaj nem sok de volt).Kompresszió mérés volt minden rendben.
Találkozott már valaki ilyen problémával?Eljött a motor csere ideje? Esetleg CHBA motor mibe kerül?
Köszi

Sad Nekem is ez a gond jövő hónapban megy vissza szerelőhöz nekem már 200km/1liter intenzív használat mellet pálya stbstb... eddig 200ezer már ment 16 szelep csere stbstb igaz nekem reccsent az egyik... most megy 65k ha szerencsém van 130 ha felfúrják stbstb :S de nem érdekel ha már ennyit rá költöttem akkor jöjjön aminek jönnie kell ....  szomoru1 gun
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #9982 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 19:34:04 »

A szívósor mögött az olajszeparátoron, a képen az alsó nyíl. (a szívósort le kell szedni, hogy hozzáférj).
Olvastam nem egyszer, hogy segített az olajfogyasztáson a szelep illetve a szeparátor tisztítása.
[img]http://i124.photobucket.com/albums/p23/stripe88/car2-1.jpg

Csodás tegnap cseréltük a szivósort falbav
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.14 hétfő, 20:52:18 írta alf » Naplózva
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #9983 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 19:55:09 »

Sad Nekem is ez a gond jövő hónapban megy vissza szerelőhöz nekem már 200km/1liter intenzív használat mellet pálya stbstb... eddig 200ezer már ment 16 szelep csere stbstb igaz nekem reccsent az egyik... most megy 65k ha szerencsém van 130 ha felfúrják stbstb :S de nem érdekel ha már ennyit rá költöttem akkor jöjjön aminek jönnie kell ....  szomoru1 gun

Mre gyanakodnak és mi kerülne 65 vagy 130-ba?generálnak olcsó mind 2
Naplózva
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9984 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 21:07:52 »

Sziasztok.Lenne 1 kis gondom..Váltásnál felpörög a motor..kb 1000et emelkedik a fordulatszám..mitöl lehet?Új az egész gyujtásrész(kábelek,trafo,gyertya),kicserélve az összes gumicső..szívósor alatt is..Lehet hülye vagyok de mintha gázon sokkal kevésbé csinálná..1.8 benzin amúgy..lehet hogy kuplung baja van?
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9985 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 22:27:46 »

Mre gyanakodnak és mi kerülne 65 vagy 130-ba?generálnak olcsó mind 2

65 ha a gyűrűket cserélik 130k ha felfúrják remélem jól mondom  Huh? ha a rosszabbik verziót nézem.... akkor így a motorra már 330k elment  :S és remélem már többet nem kell rá költenem  szomoru1

jah és mire gyanakodnak a gyűrűkre de mivel megint darabokra szedik így most már mindent nézzenek át nekem..
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.14 hétfő, 22:29:41 írta Maarki » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9986 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 22:43:51 »

Sziasztok.Lenne 1 kis gondom..Váltásnál felpörög a motor..kb 1000et emelkedik a fordulatszám..mitöl lehet?Új az egész gyujtásrész(kábelek,trafo,gyertya),kicserélve az összes gumicső..szívósor alatt is..Lehet hülye vagyok de mintha gázon sokkal kevésbé csinálná..1.8 benzin amúgy..lehet hogy kuplung baja van?


Egy kis gumi cső a szívósor mögött, neve PCV cső. Meg kéne nézni, valahogy kitapogatni (nagyon el van dugva), ha sikerül, hogy ki van e szakadva, sérült e.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9987 Dátum: 2016.03.15 kedd, 01:29:26 »

Egy kis gumi cső a szívósor mögött, neve PCV cső. Meg kéne nézni, valahogy kitapogatni (nagyon el van dugva), ha sikerül, hogy ki van e szakadva, sérült e.


már ki lett az is cserélve
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9988 Dátum: 2016.03.15 kedd, 06:49:07 »

Válasz
már ki lett az is cserélve

Az én hibám, tényleg írtad, ne haragudj. Attól még nem zárom ki, hogy falsot szív valahol. Akkor emelget fordulatot.
Alapjárati szelep tisztítás volt?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #9989 Dátum: 2016.03.15 kedd, 11:12:11 »

Sziasztok.Lenne 1 kis gondom..Váltásnál felpörög a motor..kb 1000et emelkedik a fordulatszám..mitöl lehet?Új az egész gyujtásrész(kábelek,trafo,gyertya),kicserélve az összes gumicső..szívósor alatt is..Lehet hülye vagyok de mintha gázon sokkal kevésbé csinálná..1.8 benzin amúgy..lehet hogy kuplung baja van?

Fék szervódob vákuumcsatlakozás tőmítése? Nálam az volt rossz és akkor emelte meg a fordulatot, igaz, csak kb. 400-500-al.

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Sanyikaa
Vendég
« Új hozzászólás #9990 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:20:54 »

aLApJárAtI moToRt KiTaKArÍtOtTuK,SZervódob tömítést még nem néztük..de mondom gáznál jóval kissebb mértékben csinálja mint benzinen
Naplózva
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #9991 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:33:30 »

65 ha a gyűrűket cserélik 130k ha felfúrják remélem jól mondom  Huh? ha a rosszabbik verziót nézem.... akkor így a motorra már 330k elment  :S és remélem már többet nem kell rá költenem  szomoru1

jah és mire gyanakodnak a gyűrűkre de mivel megint darabokra szedik így most már mindent nézzenek át nekem..

egyszerűbb olcsóbb lenne a motor csere szerintem.Te csinálod vagy csináltatod?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9992 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:52:09 »

egyszerűbb olcsóbb lenne a motor csere szerintem.Te csinálod vagy csináltatod?
Igen egyszerűbb,olcsóbb,de nem biztos hogy azzal(másik használt motor) nem lesz később probléma.De viszont a fórumon még nem hallottam,aki cserélt motort(fiatalabb és kevesebb km-el)ráfaragott volna még1X. Mindig az adott helyzettől és főleg a pénztárcától függ. wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Attis80
Vendég
« Új hozzászólás #9993 Dátum: 2016.03.15 kedd, 13:06:13 »

Igen egyszerűbb,olcsóbb,de nem biztos hogy azzal(másik használt motor) nem lesz később probléma.De viszont a fórumon még nem hallottam,aki cserélt motort(fiatalabb és kevesebb km-el)ráfaragott volna még1X. Mindig az adott helyzettől és főleg a pénztárcától függ. wow1
most nézem ebay-en 85-130ft ig komplett motorok(nem mint itthon blokk+hengerfej) 130-150e kmt futott . gépmunka+anyag+munkadíj hát böven több ettöl szerintem.
Naplózva
Bangesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #9994 Dátum: 2016.03.15 kedd, 13:36:17 »

Sziasztok.Van egy nagy problémám a hűtővízem barna,jó lenne tudni ,hogy miből állapíthatom meg 100%-ra,hogy hengerfejes-e az autóm?Az alapvető hengerfejes problémákat nem csinálja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9995 Dátum: 2016.03.15 kedd, 13:46:31 »

Sziasztok.Van egy nagy problémám a hűtővízem barna,jó lenne tudni ,hogy miből állapíthatom meg 100%-ra,hogy hengerfejes-e az autóm?Az alapvető hengerfejes problémákat nem csinálja.
ha fogy a hútővíz.
ha a szokottnál nagyobb túlnyomás keletkezik,és kőkemények a csövek,kipúposodik a kiegyenlítő tartály.
olaj úszik a folyadék tetején.
a nívópálvát kihúzva vizes az olaj.
ha buburékok özönlenek a kiegyenlítőbe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9996 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:28:59 »

egyszerűbb olcsóbb lenne a motor csere szerintem.Te csinálod vagy csináltatod?

Csináltatom.

Nem, nem lenne olcsóbb ha behozatod akkor az lutri ki garantálja a km, és az állapotot? Németeknél talált az egyik ismerősöm egy céget, aki garantálja a km sőt még garanciát is vállal a munkára. De ki kell menni ott beszerelik ügyintézés haza hozod itt is ,ki számoltuk olyan 700-800 között lenne. Ennyi erővel itthon is legyártatom újra az egészet ennyiből.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
pistabacsi75
Vendég
« Új hozzászólás #9997 Dátum: 2016.03.16 szerda, 14:35:47 »

Sziasztok!

Az én 1.8-asom alapjárata 1100-1300 között van "stabilan" és ha megállok a pirosnál állóra (tehát a gázról már levettem a lábam korábban) akkor felpörög 2000-2300 közé 4-6 másodpercig, majd visszaáll 1100-1300 közé   Cheesy Ha megállás után a 2200-ra való felpörgés közben benyomom a kuplungot, akkor megtorpan ott ahol benyomtam (pl 1500)  nyes
Mindent visszaolvasva örvénylapát. De mi a magyarázata a kuplungnak?
Essmotor mondeo 3-ast nem vállal, kit ajánlotok megbízható és jó szerelőt ehhez a problémához?
Köszönöm
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9998 Dátum: 2016.03.16 szerda, 16:44:01 »

Sziasztok!

Az én 1.8-asom alapjárata 1100-1300 között van "stabilan" és ha megállok a pirosnál állóra (tehát a gázról már levettem a lábam korábban) akkor felpörög 2000-2300 közé 4-6 másodpercig, majd visszaáll 1100-1300 közé   Cheesy Ha megállás után a 2200-ra való felpörgés közben benyomom a kuplungot, akkor megtorpan ott ahol benyomtam (pl 1500)  nyes
Mindent visszaolvasva örvénylapát. De mi a magyarázata a kuplungnak?
Essmotor mondeo 3-ast nem vállal, kit ajánlotok megbízható és jó szerelőt ehhez a problémához?
Köszönöm

Szerintem nem örvénylapát, hanem a szívósor mögötti PCV cső sérült. Azt kéne megnézni először. Fals levegőnél szokta emelni az alapjáratot. Többek között.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
pistabacsi75
Vendég
« Új hozzászólás #9999 Dátum: 2016.03.16 szerda, 21:51:45 »

Szerintem nem örvénylapát, hanem a szívósor mögötti PCV cső sérült. Azt kéne megnézni először. Fals levegőnél szokta emelni az alapjáratot. Többek között.
És a szívósor leszerelése nélkül meg tudom azt nézni, mert visszább írta valaki, hogy csak tapogatni lehet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.