Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662078 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10100 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 20:18:20 »

Auhhh... Az a gondom,hogy 40 pénz a gyári. A mostani tisztítással csak  ideig-óráig jó lassításkor az alapjárat.
Városban, dugóban araszolva lefulladok fékezéskor.
A lefulladáshoz nem sok köze van az alapjárati motornak.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10101 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 21:36:09 »

A lefulladáshoz nem sok köze van az alapjárati motornak.

Te mit javasolsz? Hol érdemes nézelődni, hibát keresni?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10102 Dátum: 2016.04.07 csütörtök, 23:34:01 »

Sziasztok!

Alapjárati léptető motor esetében megfelel az utángyártott, vagy eredeti Ford-ot válasszak?

http://wrcauto.hu/?2005,alapjaratileptetomotorfordmondeoiii1816v2016v

Ez mégse 40 azért, és a Cromax "spanyol" áránál is olcsóbb 5 rugóval. Egyébként az alapjárati szelep és a pillangószelep együttes szakszerű tisztításával tudod odázni a cserét. Bontóból 5-10 guriga köröl megy tudtommal, de már homályos az emlék...
Ha ez sem oldja meg a problémát akkor nagyon a végét járja az alapjárati szeleped. Végül is kopó alkatrész...
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10103 Dátum: 2016.04.08 péntek, 07:41:45 »

Te mit javasolsz? Hol érdemes nézelődni, hibát keresni?
Szia,

első körben szed le és tisztítsd ki a fojtószelepet.

Egy kis elmélet: Az alapjárati szelep egy modern szívató, tehát nem az alapjáratot állítja be, hanem az emeli meg bizonyos jeladók értékei alapján. Működési tartománya 750-1500 rpm között van, felette lekapcsol.Tehát ha nem működik, akkor is lehet jó az alapjáratod, melegen.

legegyszerűbb ellenőrzése: reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is.

Üdv:

Zsolio
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10104 Dátum: 2016.04.09 szombat, 09:34:18 »

Szia,

első körben szed le és tisztítsd ki a fojtószelepet.

Egy kis elmélet: Az alapjárati szelep egy modern szívató, tehát nem az alapjáratot állítja be, hanem az emeli meg bizonyos jeladók értékei alapján. Működési tartománya 750-1500 rpm között van, felette lekapcsol.Tehát ha nem működik, akkor is lehet jó az alapjáratod, melegen.

legegyszerűbb ellenőrzése: reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is.

Üdv:

Zsolio

"reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is."

Ez a jelenség tökéletesen jelen van.
Nekem az a gondom, hogy ha városban araszolunk, akkor alacsony sebességnél lassításnál leesik 500-as fordulat alá,
majd innen emel vissza némi gondolkodás után 1100-1200-ra, vagy rosszabb esetben leesik 500 alá, majd lefullad.
Ez a jelenség nem tudom mi lehet?!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10105 Dátum: 2016.04.09 szombat, 10:27:52 »

"reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is."

Ez a jelenség tökéletesen jelen van.
Nekem az a gondom, hogy ha városban araszolunk, akkor alacsony sebességnél lassításnál leesik 500-as fordulat alá,
majd innen emel vissza némi gondolkodás után 1100-1200-ra, vagy rosszabb esetben leesik 500 alá, majd lefullad.
Ez a jelenség nem tudom mi lehet?!

Át kéne rendesen vizsgálni a generátort. Tudod reprodukálni a jelenséget állva egy parkolóban? Ha igen, mérni kéne töltést közben.
Ha már a végét járja szegény, akkor alacsony fordulatszámon nem tud elegendő áramot biztosítani a gyújtáshoz és hajlamos lesz fulladni.
Ne kövezzetek meg, ha nem így van, de úgy emlékszem nekem sok évvel ezelőtt volt ilyen. Nem foglalkoztam különösen vele, de nem sokkal utána meghalt a generátorom, kicseréltem és azóta nem volt ilyen fulladásom.
Fenntartom a jogát, hogy rosszul emlékszem. Smiley

Van egy másik is amit csináltam annak idején: Nézd meg nem e esett le a gömbfej a szívósor lapát-mozgató rúdról. Ha valami hülye pozícióban ragadtak a lapátok, attól is lehet fulladás:

« Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 10:40:35 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10106 Dátum: 2016.04.09 szombat, 13:23:33 »

Át kéne rendesen vizsgálni a generátort. Tudod reprodukálni a jelenséget állva egy parkolóban? Ha igen, mérni kéne töltést közben.
Ha már a végét járja szegény, akkor alacsony fordulatszámon nem tud elegendő áramot biztosítani a gyújtáshoz és hajlamos lesz fulladni.
Ne kövezzetek meg, ha nem így van, de úgy emlékszem nekem sok évvel ezelőtt volt ilyen. Nem foglalkoztam különösen vele, de nem sokkal utána meghalt a generátorom, kicseréltem és azóta nem volt ilyen fulladásom.
Fenntartom a jogát, hogy rosszul emlékszem. Smiley

Van egy másik is amit csináltam annak idején: Nézd meg nem e esett le a gömbfej a szívósor lapát-mozgató rúdról. Ha valami hülye pozícióban ragadtak a lapátok, attól is lehet fulladás:



Erre a töltés dologra rá fogok nézni,köszönöm!
A szívósor lapát téma rendben van!

Köszönöm!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #10107 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:09:38 »

Sziasztok! Mk3 cbga motorkod P400 hibakod valamint 3000 fordulaton tartva egye nagyobb füstöt ereget.Alapjároton jó,menne müszakira ,de nagyon füstöl 5w30 ford olaj cserélve szürők+gyertya ora szerint 177000 km valakinek valami ötlet. .? Előre is köszönöm

Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #10108 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:11:29 »

Cgba elirtam
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10109 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 20:42:52 »

Sziasztok! Mk3 cbga motorkod P400 hibakod valamint 3000 fordulaton tartva egye nagyobb füstöt ereget.Alapjároton jó,menne müszakira ,de nagyon füstöl 5w30 ford olaj cserélve szürők+gyertya ora szerint 177000 km valakinek valami ötlet. .? Előre is köszönöm


méress kompressziót.valszeg haldoklik a mocid.vidd okos műszakira.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #10110 Dátum: 2016.04.12 kedd, 21:32:29 »

Az olajat szereti enni ha nyomom neki.iHát ennek nem örülök.Lehet gyűrüzni *** alublokkos .?A kompressziómèrésnek lenne értelme.Mèrtek már jó kopressziót törött gyűrüs auton.A haldoklik alatt mit èrtesz kuka a motor mert ha az fasza mert most vettem az autót nemrèg
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #10111 Dátum: 2016.04.13 szerda, 09:06:00 »

Az olajat szereti enni ha nyomom neki.iHát ennek nem örülök.Lehet gyűrüzni *** alublokkos .?A kompressziómèrésnek lenne értelme.Mèrtek már jó kopressziót törött gyűrüs auton.A haldoklik alatt mit èrtesz kuka a motor mert ha az fasza mert most vettem az autót nemrèg


Szia!Mennyi olajat fogyaszt kb?Szelepeknél is lehet gond,az még nem motorcserés.Probàld lekérdezni a km àllàst és ha difi van,varrd az eladó nyakába a javitàst.Ebben tuti nem 177 van...szerintem.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10112 Dátum: 2016.04.13 szerda, 10:30:50 »

Sziasztok!
Pár napja észrevettem,hogy van 1-2 csepp fagyálló a földön.
Ma alámentem és úgy látom,hogy a vízpumpánál nedves,onnan csöppen le.
Kicsivel több mint 1 éve cserélték.
Mit tehetek?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10113 Dátum: 2016.04.13 szerda, 13:07:36 »

Sziasztok!
Pár napja észrevettem,hogy van 1-2 csepp fagyálló a földön.
Ma alámentem és úgy látom,hogy a vízpumpánál nedves,onnan csöppen le.
Kicsivel több mint 1 éve cserélték.
Mit tehetek?
kicseréled?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10114 Dátum: 2016.04.13 szerda, 13:47:02 »

kicseréled?

Igen,az hogy valamit cserélek az világos volt de megoldható egy tömítéscserével vagy érdrmes kompletten?
Ha kompletten,akkor van a gyárin kívül értelmes opció vagy csakis a gyári?
Egyébként,ha jól láttam,valami tömítőpasztával is körbe van kenve,gondolom normális esetben elég a tömítés is?!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10115 Dátum: 2016.04.13 szerda, 16:21:37 »

Igen,az hogy valamit cserélek az világos volt de megoldható egy tömítéscserével vagy érdrmes kompletten?
Ha kompletten,akkor van a gyárin kívül értelmes opció vagy csakis a gyári?
Egyébként,ha jól láttam,valami tömítőpasztával is körbe van kenve,gondolom normális esetben elég a tömítés is?!
normál esetben elég a gyári tömítés.ilyen alu profilos,odaszorulós ellapulós.
a szivattyú valzeg a szimeringtől folyat.csak egyben tudod cserélni.már olcsón vannak jók.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #10116 Dátum: 2016.04.13 szerda, 16:49:39 »

normál esetben elég a gyári tömítés.ilyen alu profilos,odaszorulós ellapulós.
a szivattyú valzeg a szimeringtől folyat.csak egyben tudod cserélni.már olcsón vannak jók.

Köszönöm,nagyjából le tudod írni mit,hogy kell leszedni stb.?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #10117 Dátum: 2016.04.13 szerda, 19:43:02 »


Szia!Mennyi olajat fogyaszt kb?Szelepeknél is lehet gond,az még nem motorcserés.Probàld lekérdezni a km àllàst és ha difi van,varrd az eladó nyakába a javitàst.Ebben tuti nem 177 van...szerintem.
1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
haro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #10118 Dátum: 2016.04.13 szerda, 20:07:14 »

Sziasztok!

Az 1.8 benzinesem, mikor csak sebességet tartok, vagy éppen gyorsítani akarok, becsörren, mintha valami feszítőnek a hangja lenne. Amikor a gázt benyomom a nyomaék mintha megfeszítené és elhallgat. Hossz bordás feszítő cserélve lett, de a hang maradt. Mi lehet még?
Naplózva

MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10119 Dátum: 2016.04.13 szerda, 23:09:40 »

1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,

Ebben biztosan nem 177 ekm van, hanem inkább a föld hold távolság plusz valamennyi. De ne legyen igazam. Sürgősen nézesd meg az autót hozzáértővel. A sűrűbb olaj nem nyír ki semmit (5w40), de ide az is kevés, lokalizálni kell a problémát. Jól karbantartott motornál 177-es futás után olajcsere ciklusonként 2-4 deci utántöltés lenne a normális, feltéve ha a felhasználó nem vereti, csak átlagosan használja a vasat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10120 Dátum: 2016.04.13 szerda, 23:20:47 »

Sziasztok!

Az 1.8 benzinesem, mikor csak sebességet tartok, vagy éppen gyorsítani akarok, becsörren, mintha valami feszítőnek a hangja lenne. Amikor a gázt benyomom a nyomaék mintha megfeszítené és elhallgat. Hossz bordás feszítő cserélve lett, de a hang maradt. Mi lehet még?
vezérműlánc?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10121 Dátum: 2016.04.13 szerda, 23:22:50 »

1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
álltalában a hengerrel szokott gond lenni ilyen mértékű olajfogyasztás kapcsán
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10122 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 06:10:26 »

1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
a henger kopik oválra vagy hordósra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
high
Vendég
« Új hozzászólás #10123 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 07:56:08 »

 sziasztok vásároltam egy 1996 os mondeot 2 l. 16 szelepes automata ce már a vásárlás napján se tudtam elérni az elözö tulajt és az ota se. sajnos az auto rossz olyan hibával szembesültem hogy melegen nem tudok tolatni alapjárat 500 körül rángat és durrog valamelyik vákumcsö szelel a pillangoszelep furcsán fütyül mi lenne a megoldás mivel minden pézem elment a vásárlásra  mekkora a baj hogy tudná használhatová tenni 
Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10124 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 09:16:11 »

sziasztok vásároltam egy 1996 os mondeot 2 l. 16 szelepes automata ce már a vásárlás napján se tudtam elérni az elözö tulajt és az ota se. sajnos az auto rossz olyan hibával szembesültem hogy melegen nem tudok tolatni alapjárat 500 körül rángat és durrog valamelyik vákumcsö szelel a pillangoszelep furcsán fütyül mi lenne a megoldás mivel minden pézem elment a vásárlásra  mekkora a baj hogy tudná használhatová tenni 

96-os az MK1 vagy MK2 lesz, nem MK3 wave
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #10125 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 13:30:55 »

Kb két hete cseréltek nekem olajat, most tudtam meg, hogy Motul, 10w40-et kapott, de ebből sem tudom pontosan milyet. Használhatom így a következő 10ekm-ig vagy cseréljek megint?
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #10126 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 16:31:32 »

a henger kopik oválra vagy hordósra.
lehet fúrni? Vagy autó csere
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10127 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 16:39:44 »

lehet fúrni? Vagy autó csere

lehet,de 5-6kiló ha rendesen mindent megcsináltatsz.olcsóbb a motor csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoj
Vendég
« Új hozzászólás #10128 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 18:03:35 »

Sziasztok!Van egy 2004.12.havi mondeom.Tavaly szarakodott az egr szelep,elöszőr tisztitás,majd ujabb hibakód után csere.Decemberben cserélték,de most ujra visszadobálja a hibakódot(kipufogógáz áramlás).Van valakinek valami ötlete?Huh?Huh? worship worship worship
Naplózva
haro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #10129 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 18:19:44 »

Sziasztok!Van egy 2004.12.havi mondeom.Tavaly szarakodott az egr szelep,elöszőr tisztitás,majd ujabb hibakód után csere.Decemberben cserélték,de most ujra visszadobálja a hibakódot(kipufogógáz áramlás).Van valakinek valami ötlete?Huh?Huh? worship worship worship
Dugózás!
Naplózva

MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #10130 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 19:41:55 »

lehet,de 5-6kiló ha rendesen mindent megcsináltatsz.olcsóbb a motor csere.

Lehet megbontom és ha gazdaságtalan a javitás akkor már nem ölök bele többet  mert ha még hozzá számolom a féket olcsobb az auto csere.De szeretem nehezen válok meg tőle *** alkatrészárak vannak hozzá.Hogy tudnám lefogni a főtengely ékszijtárcsát hogy meghuzzam a csavart 100+90 .Egyedül vagyok és csak aknám van.Sokan lebeszéltek az F betüs autórol,de be akartam bizonyitani hogy mindegy mert mindegyik egyformán ***.Remélem nem nekik lesz igazuk  mert nem akarok rajta sonkát sütni.Köszönöm eddig is midenki segítségét aki szakmailag támogatott  és remélem hogy egyszer én is eljutok egy ford találkozóra velencéra vagy valahova  mert még sose voltam pedig mennék szívesen.Esetleg ha még is felujitattnám a motrot hol lenne érdees csináltatni.
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #10131 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:00:38 »

lehet,de 5-6kiló ha rendesen mindent megcsináltatsz.olcsóbb a motor csere.

Lehet megbontom és ha gazdaságtalan a javitás akkor már nem ölök bele többet  mert ha még hozzá számolom a féket olcsobb az auto csere.De szeretem nehezen válok meg tőle *** alkatrészárak vannak hozzá.Hogy tudnám lefogni a főtengely ékszijtárcsát hogy meghuzzam a csavart 100+90 .Egyedül vagyok és csak aknám van.Sokan lebeszéltek az F betüs autórol,de be akartam bizonyitani hogy mindegy mert mindegyik egyformán ***.Remélem nem nekik lesz igazuk  mert nem akarok rajta sonkát sütni.Köszönöm eddig is midenki segítségét aki szakmailag támogatott  és remélem hogy egyszer én is eljutok egy ford találkozóra velencéra vagy valahova  mert még sose voltam pedig mennék szívesen.Esetleg ha még is felujitattnám a motrot hol lenne érdees csináltatni.

Szia,

Mielőtt megbontanád, én mindenképpen tennék bele 10W-40 es olajat, nem csinál a rendszerrel semmit, csak sűrűbb egy kicsit, plusz megnézném mennyire olajosak a gyertyák. Szerintem rosszat nem csinálsz vele, de olcsóbb, mint egy motorfelújítás. Ha meg mégis fel kell, nem vesztesz sokat.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #10132 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:12:02 »

Sziasztok!

Az 1.8 benzinesem, mikor csak sebességet tartok, vagy éppen gyorsítani akarok, becsörren, mintha valami feszítőnek a hangja lenne. Amikor a gázt benyomom a nyomaék mintha megfeszítené és elhallgat. Hossz bordás feszítő cserélve lett, de a hang maradt. Mi lehet még?

Üdv.
Sajnos nekem is ez a problémám emelkedőnek stb. elkezd csörögni majd jobban rálépek a gázra elhallgat. nekem is lett már vezérműlánc is cserélve és még nagyon sok minden /más hiba miatt motor felújítás/ ,de a csörgés megmaradt. MOL RON100 prémium üzemannyaggal szebb lett a hangja mondhatom hogy eltűnik a csörgés . Azt mondják a szerelők hogy előgyújtásból adódik a hiba de komolyabb diag.-ra még nem tudtam elvinni.
Itt a fórumon régebbi hsz.-ekben írják a kopogásjeladót is hiba oknak , de szerintem az beadná a hibakódot .
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10133 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 23:23:26 »

Kb két hete cseréltek nekem olajat, most tudtam meg, hogy Motul, 10w40-et kapott, de ebből sem tudom pontosan milyet. Használhatom így a következő 10ekm-ig vagy cseréljek megint?
Használhatod.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10134 Dátum: 2016.04.15 péntek, 00:15:37 »


Lehet megbontom és ha gazdaságtalan a javitás akkor már nem ölök bele többet  mert ha még hozzá számolom a féket olcsobb az auto csere.De szeretem nehezen válok meg tőle *** alkatrészárak vannak hozzá.Hogy tudnám lefogni a főtengely ékszijtárcsát hogy meghuzzam a csavart 100+90 .Egyedül vagyok és csak aknám van.Sokan lebeszéltek az F betüs autórol,de be akartam bizonyitani hogy mindegy mert mindegyik egyformán ***.Remélem nem nekik lesz igazuk  mert nem akarok rajta sonkát sütni.Köszönöm eddig is midenki segítségét aki szakmailag támogatott  és remélem hogy egyszer én is eljutok egy ford találkozóra velencéra vagy valahova  mert még sose voltam pedig mennék szívesen.Esetleg ha még is felujitattnám a motrot hol lenne érdees csináltatni.
lehet mindent jó áron találni hozzá, csak keresni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10135 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 09:34:45 »

Sziasztok ! Átlagban mennyit bír ki a kettős tömegű lendkerék egy 2 literes benzinesben ?
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10136 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 09:40:25 »

Sziasztok ! Átlagban mennyit bír ki a kettős tömegű lendkerék egy 2 literes benzinesben ?
Használat ezáltal tulajfüggő. Ezt így nem lehet megmondani. Az enyémben még a gyári van , 250ekm-mel, és még hangja nincs hogy gyengélkedne. Én vagyesben használom, város és autóp is. Általánosságban a benzinesekben sokat kibírnak, mert nincs akkor nyomaték bennük mint a diesel-es társaikban.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10137 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 10:33:09 »

Sziasztok ! Átlagban mennyit bír ki a kettős tömegű lendkerék egy 2 literes benzinesben ?

Nekem is meg gyari van 450e km-el es nem csörög, lekopogom. Van akinek 200-nal tönkre megy, nem lehet megjosolni. Ahogy foka irja a benzineseke altalaban tovabb birja mivel joval kissebb a nyomatek. En kb 300e-ig 80% autopalyan hasznaltam. Azota vegyes.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #10138 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 11:26:34 »

Hideg motornál, ha benyomom a kuplungot halk csörgő hangot hallok. Azt olvastam kinyomó csapágy, de vadi új van benne, esetleg van valakinek valami ötlete, mi lehet, vagy mit nézzek meg.
Köszi

üdv: Dani
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10139 Dátum: 2016.04.19 kedd, 14:03:19 »

Sziasztok!Van egy 2004.12.havi mondeom.Tavaly szarakodott az egr szelep,elöszőr tisztitás,majd ujabb hibakód után csere.Decemberben cserélték,de most ujra visszadobálja a hibakódot(kipufogógáz áramlás).Van valakinek valami ötlete?Huh?Huh? worship worship worship

Én válaszolok inkább erre, mivel privátban beszéltem mondeoj fórumtárssal, és a jelek szerint ugyanaz volt a baja, mint az enyémnek, két egyforma hiba pedig nem lehet véletlen Wink

EGR tisztítás nálam is megvolt, de pár nappal később ugyanúgy visszajött a hibakód, többször is egymás után.

Mivel egyébként is gondom volt a fűtéssel, belső diagnosztikával pedig láttam hogy a hengerfej sosem melegszik fel rendesen (pedig a mutató középen állt mint a cövek), ezért termosztátot cseréltem. Termosztát cserét követően:
1) a hengerfej hőmérséklet rendbejött
2) fűtés megjavult
3) másnapra eltűnt az EGR hibakód is

a harmadikban csak reménykedtem hogy be fog következni, de gyanús volt hogy a két ügy összefügg, mert ugye EGR is vízkörbe van kötve, EGR pedig ha jól tudom addig nem nyithat, amíg a motor nem meleg (ebben tévedés jogát fenntartom).

Ezt csak úgy gondolatébresztőnek Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #10140 Dátum: 2016.04.19 kedd, 20:14:45 »

Mivel egyébként is gondom volt a fűtéssel, belső diagnosztikával pedig láttam hogy a hengerfej sosem melegszik fel rendesen (pedig a mutató középen állt mint a cövek), ezért termosztátot cseréltem. Termosztát cserét követően:
1) a hengerfej hőmérséklet rendbejött
2) fűtés megjavult
3) másnapra eltűnt az EGR hibakód is

a harmadikban csak reménykedtem hogy be fog következni, de gyanús volt hogy a két ügy összefügg, mert ugye EGR is vízkörbe van kötve, EGR pedig ha jól tudom addig nem nyithat, amíg a motor nem meleg (ebben tévedés jogát fenntartom).

Ezt csak úgy gondolatébresztőnek Smiley

Tök jó kis okosság, okos, logikusnak tűnik, "teccik". Kösz a megosztást.
Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10141 Dátum: 2016.04.19 kedd, 20:30:28 »

Tök jó kis okosság, okos, logikusnak tűnik, "teccik". Kösz a megosztást.

Apró érdekesség még: a sorstárs termosztátja nem tudom milyen állapotban volt, de enyém ránézésre teljesen hibátlan, forró vízben nyílt, hidegben korrektül összezárt. Szétszedve viszont látszott, hogy féloldalasan feküdt fel a peremre, valószínűleg nyomás alatt áteresztett.

Mindenesetre elsőre nem mertem közösbe bedobni a furcsának tűnő ötletem, de a jelek szerint van benne valami Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
tjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #10142 Dátum: 2016.04.19 kedd, 23:30:08 »

Sziasztok!
Tizen' éve hajtok egy 2 l-es benzines MK3 Mondeot. Most tönkrement a motorja, a szerelő szerint kuka. Mivel egyébként semmi baja, nem szívesen dobnám ki az egész kocsit. Nem tud véletlenül valaki egy bontott (de működőképes) motort?
Jó éjszakát.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #10143 Dátum: 2016.04.20 szerda, 07:56:22 »

Sziasztok!
Tizen' éve hajtok egy 2 l-es benzines MK3 Mondeot. Most tönkrement a motorja, a szerelő szerint kuka. Mivel egyébként semmi baja, nem szívesen dobnám ki az egész kocsit. Nem tud véletlenül valaki egy bontott (de működőképes) motort?
Jó éjszakát.

De tudok van két cimborám aki árul, dobj egy smst aláírásomba ott a számom, ja és ez Bpesten van!
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10144 Dátum: 2016.04.20 szerda, 08:04:52 »

Sziasztok!
Tizen' éve hajtok egy 2 l-es benzines MK3 Mondeot. Most tönkrement a motorja, a szerelő szerint kuka. Mivel egyébként semmi baja, nem szívesen dobnám ki az egész kocsit. Nem tud véletlenül valaki egy bontott (de működőképes) motort?
Jó éjszakát.
Szia ! Pontosan mi történt azzal a motorral ? Mi a baja ?
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
tjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #10145 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:37:22 »

Szia ! Pontosan mi történt azzal a motorral ? Mi a baja ?
Szia! Az M5-ön elkezdett zörögni, mire a parkolóba értem, gyakorlatilag nem volt olaj benne (előtte olajcserék közben legfeljebb egy liter fogyott). Tréler, szerelő, szétszedés. Ítélet: főtengelycsapágy, főtengely és egy hajtőkar elszállt, véleménye szerint drágább és kockázatosabb lenne javítani, mint cserélni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10146 Dátum: 2016.04.20 szerda, 11:11:24 »

Szia ! Pontosan mi történt azzal a motorral ? Mi a baja ?
a szokásos.megette az olajat a hordósra kopott henger....aztán tönkrement olaj nélkül.... Sad
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tjozsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #10147 Dátum: 2016.04.20 szerda, 14:10:38 »

De tudok van két cimborám aki árul, dobj egy smst aláírásomba ott a számom, ja és ez Bpesten van!
Nagyon ígéretes. A szerelőmet ráeresztettem a cimborádra, remélem hamar történik valami.
Köszönöm a segítségedet! Üdv
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10148 Dátum: 2016.04.20 szerda, 14:39:00 »

Sziasztok,

EGR szelepet hogy a legcélszerűbb kiszerelni? (takarítás miatt) Van valami speckó dolog amire figyelni kell? Előtte engedjek le hűtővizet, vagy majd a rámenő csövön kifolyik aminek ki kell folyni? vigyor3

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #10149 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:50:37 »

Üdvözlet minden fórumozónak,

Régebben jártam sokat ide, volt egy jobbkormányos MKII-m.

Hétfőn lettem a gazdája egy kombi MKIII 2.0-nak. 2002.06 havi, Svájcból származik, jól felszerelt, viszonylag kevés km-rel, követhető szervízháttérrel.
Szombaton lesz olaj és a szűrők cseréje.
Ha tudnátok adni pár tanácsot mire figyeljek oda a jövőben, azt megköszönném.

Hidegen induláskor pici "gázfröccsöket" ad magának, aztán megnyugszik. Ezt tudja esetleg valaki, hogy mitől lehet? Mit tisztítsak ki?

Olvastam visszább a szívósor szelepekről. Mire figyeljek? Hangok? Most (még) nagyon csendes..

Köszönöm a segitségeteket!

Üdv,
FZs
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.