Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
196
197
198
199
200
201
202
[
203
]
204
205
206
207
208
209
210
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662078 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10100 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 20:18:20 »
Idézetet írta: paszty - 2016.04.07 csütörtök, 10:33:48
Auhhh... Az a gondom,hogy 40 pénz a gyári. A mostani tisztítással csak ideig-óráig jó lassításkor az alapjárat.
Városban, dugóban araszolva lefulladok fékezéskor.
A lefulladáshoz nem sok köze van az alapjárati motornak.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10101 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 21:36:09 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.04.07 csütörtök, 20:18:20
A lefulladáshoz nem sok köze van az alapjárati motornak.
Te mit javasolsz? Hol érdemes nézelődni, hibát keresni?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10102 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 23:34:01 »
Idézetet írta: paszty - 2016.04.07 csütörtök, 09:36:46
Sziasztok!
Alapjárati léptető motor esetében megfelel az utángyártott, vagy eredeti Ford-ot válasszak?
http://wrcauto.hu/?2005,alapjaratileptetomotorfordmondeoiii1816v2016v
Ez mégse 40 azért, és a Cromax "spanyol" áránál is olcsóbb 5 rugóval. Egyébként az alapjárati szelep és a pillangószelep együttes szakszerű tisztításával tudod odázni a cserét. Bontóból 5-10 guriga köröl megy tudtommal, de már homályos az emlék...
Ha ez sem oldja meg a problémát akkor nagyon a végét járja az alapjárati szeleped. Végül is kopó alkatrész...
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10103 Dátum:
2016.04.08 péntek, 07:41:45 »
Idézetet írta: paszty - 2016.04.07 csütörtök, 21:36:09
Te mit javasolsz? Hol érdemes nézelődni, hibát keresni?
Szia,
első körben szed le és tisztítsd ki a fojtószelepet.
Egy kis elmélet: Az alapjárati szelep egy modern szívató, tehát nem az alapjáratot állítja be, hanem az emeli meg bizonyos jeladók értékei alapján. Működési tartománya 750-1500 rpm között van, felette lekapcsol.Tehát ha nem működik, akkor is lehet jó az alapjáratod, melegen.
legegyszerűbb ellenőrzése: reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is.
Üdv:
Zsolio
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10104 Dátum:
2016.04.09 szombat, 09:34:18 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.04.08 péntek, 07:41:45
Szia,
első körben szed le és tisztítsd ki a fojtószelepet.
Egy kis elmélet: Az alapjárati szelep egy modern szívató, tehát nem az alapjáratot állítja be, hanem az emeli meg bizonyos jeladók értékei alapján. Működési tartománya 750-1500 rpm között van, felette lekapcsol.Tehát ha nem működik, akkor is lehet jó az alapjáratod, melegen.
legegyszerűbb ellenőrzése: reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is.
Üdv:
Zsolio
"reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is."
Ez a jelenség tökéletesen jelen van.
Nekem az a gondom, hogy ha városban araszolunk, akkor alacsony sebességnél lassításnál leesik 500-as fordulat alá,
majd innen emel vissza némi gondolkodás után 1100-1200-ra, vagy rosszabb esetben leesik 500 alá, majd lefullad.
Ez a jelenség nem tudom mi lehet?!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10105 Dátum:
2016.04.09 szombat, 10:27:52 »
Idézetet írta: paszty - 2016.04.09 szombat, 09:34:18
"reggeli első induláskor a hideg motornak fel kellene pörögnie 1500 körüli fordulatra és onnan esik vissza 1200 körülire. Ilyenkor tiszta és jól működik az alapjárati és a fojtószelep is."
Ez a jelenség tökéletesen jelen van.
Nekem az a gondom, hogy ha városban araszolunk, akkor alacsony sebességnél lassításnál leesik 500-as fordulat alá,
majd innen emel vissza némi gondolkodás után 1100-1200-ra, vagy rosszabb esetben leesik 500 alá, majd lefullad.
Ez a jelenség nem tudom mi lehet?!
Át kéne rendesen vizsgálni a generátort. Tudod reprodukálni a jelenséget állva egy parkolóban? Ha igen, mérni kéne töltést közben.
Ha már a végét járja szegény, akkor alacsony fordulatszámon nem tud elegendő áramot biztosítani a gyújtáshoz és hajlamos lesz fulladni.
Ne kövezzetek meg, ha nem így van, de úgy emlékszem nekem sok évvel ezelőtt volt ilyen. Nem foglalkoztam különösen vele, de nem sokkal utána meghalt a generátorom, kicseréltem és azóta nem volt ilyen fulladásom.
Fenntartom a jogát, hogy rosszul emlékszem.
Van egy másik is amit csináltam annak idején: Nézd meg nem e esett le a gömbfej a szívósor lapát-mozgató rúdról. Ha valami hülye pozícióban ragadtak a lapátok, attól is lehet fulladás:
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.09 szombat, 10:40:35 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10106 Dátum:
2016.04.09 szombat, 13:23:33 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.04.09 szombat, 10:27:52
Át kéne rendesen vizsgálni a generátort. Tudod reprodukálni a jelenséget állva egy parkolóban? Ha igen, mérni kéne töltést közben.
Ha már a végét járja szegény, akkor alacsony fordulatszámon nem tud elegendő áramot biztosítani a gyújtáshoz és hajlamos lesz fulladni.
Ne kövezzetek meg, ha nem így van, de úgy emlékszem nekem sok évvel ezelőtt volt ilyen. Nem foglalkoztam különösen vele, de nem sokkal utána meghalt a generátorom, kicseréltem és azóta nem volt ilyen fulladásom.
Fenntartom a jogát, hogy rosszul emlékszem.
Van egy másik is amit csináltam annak idején: Nézd meg nem e esett le a gömbfej a szívósor lapát-mozgató rúdról. Ha valami hülye pozícióban ragadtak a lapátok, attól is lehet fulladás:
Erre a töltés dologra rá fogok nézni,köszönöm!
A szívósor lapát téma rendben van!
Köszönöm!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Pierr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10107 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:09:38 »
Sziasztok! Mk3 cbga motorkod P400 hibakod valamint 3000 fordulaton tartva egye nagyobb füstöt ereget.Alapjároton jó,menne müszakira ,de nagyon füstöl 5w30 ford olaj cserélve szürők+gyertya ora szerint 177000 km valakinek valami ötlet. .? Előre is köszönöm
Naplózva
Mondeo Mk3 1.8 duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
Pierr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10108 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:11:29 »
Cgba elirtam
Naplózva
Mondeo Mk3 1.8 duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10109 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 20:42:52 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.11 hétfő, 20:09:38
Sziasztok! Mk3 cbga motorkod P400 hibakod valamint 3000 fordulaton tartva egye nagyobb füstöt ereget.Alapjároton jó,menne müszakira ,de nagyon füstöl 5w30 ford olaj cserélve szürők+gyertya ora szerint 177000 km valakinek valami ötlet. .? Előre is köszönöm
méress kompressziót.valszeg haldoklik a mocid.vidd okos műszakira.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pierr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10110 Dátum:
2016.04.12 kedd, 21:32:29 »
Az olajat szereti enni ha nyomom neki.iHát ennek nem örülök.Lehet gyűrüzni *** alublokkos .?A kompressziómèrésnek lenne értelme.Mèrtek már jó kopressziót törött gyűrüs auton.A haldoklik alatt mit èrtesz kuka a motor mert ha az fasza mert most vettem az autót nemrèg
Naplózva
Mondeo Mk3 1.8 duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10111 Dátum:
2016.04.13 szerda, 09:06:00 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.12 kedd, 21:32:29
Az olajat szereti enni ha nyomom neki.iHát ennek nem örülök.Lehet gyűrüzni *** alublokkos .?A kompressziómèrésnek lenne értelme.Mèrtek már jó kopressziót törött gyűrüs auton.A haldoklik alatt mit èrtesz kuka a motor mert ha az fasza mert most vettem az autót nemrèg
Szia!Mennyi olajat fogyaszt kb?Szelepeknél is lehet gond,az még nem motorcserés.Probàld lekérdezni a km àllàst és ha difi van,varrd az eladó nyakába a javitàst.Ebben tuti nem 177 van...szerintem.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10112 Dátum:
2016.04.13 szerda, 10:30:50 »
Sziasztok!
Pár napja észrevettem,hogy van 1-2 csepp fagyálló a földön.
Ma alámentem és úgy látom,hogy a vízpumpánál nedves,onnan csöppen le.
Kicsivel több mint 1 éve cserélték.
Mit tehetek?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10113 Dátum:
2016.04.13 szerda, 13:07:36 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.04.13 szerda, 10:30:50
Sziasztok!
Pár napja észrevettem,hogy van 1-2 csepp fagyálló a földön.
Ma alámentem és úgy látom,hogy a vízpumpánál nedves,onnan csöppen le.
Kicsivel több mint 1 éve cserélték.
Mit tehetek?
kicseréled?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10114 Dátum:
2016.04.13 szerda, 13:47:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.13 szerda, 13:07:36
kicseréled?
Igen,az hogy valamit cserélek az világos volt de megoldható egy tömítéscserével vagy érdrmes kompletten?
Ha kompletten,akkor van a gyárin kívül értelmes opció vagy csakis a gyári?
Egyébként,ha jól láttam,valami tömítőpasztával is körbe van kenve,gondolom normális esetben elég a tömítés is?!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10115 Dátum:
2016.04.13 szerda, 16:21:37 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.04.13 szerda, 13:47:02
Igen,az hogy valamit cserélek az világos volt de megoldható egy tömítéscserével vagy érdrmes kompletten?
Ha kompletten,akkor van a gyárin kívül értelmes opció vagy csakis a gyári?
Egyébként,ha jól láttam,valami tömítőpasztával is körbe van kenve,gondolom normális esetben elég a tömítés is?!
normál esetben elég a gyári tömítés.ilyen alu profilos,odaszorulós ellapulós.
a szivattyú valzeg a szimeringtől folyat.csak egyben tudod cserélni.már olcsón vannak jók.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10116 Dátum:
2016.04.13 szerda, 16:49:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.13 szerda, 16:21:37
normál esetben elég a gyári tömítés.ilyen alu profilos,odaszorulós ellapulós.
a szivattyú valzeg a szimeringtől folyat.csak egyben tudod cserélni.már olcsón vannak jók.
Köszönöm,nagyjából le tudod írni mit,hogy kell leszedni stb.?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Pierr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10117 Dátum:
2016.04.13 szerda, 19:43:02 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.04.13 szerda, 09:06:00
Szia!Mennyi olajat fogyaszt kb?Szelepeknél is lehet gond,az még nem motorcserés.Probàld lekérdezni a km àllàst és ha difi van,varrd az eladó nyakába a javitàst.Ebben tuti nem 177 van...szerintem.
1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
Naplózva
Mondeo Mk3 1.8 duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
haro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10118 Dátum:
2016.04.13 szerda, 20:07:14 »
Sziasztok!
Az 1.8 benzinesem, mikor csak sebességet tartok, vagy éppen gyorsítani akarok, becsörren, mintha valami feszítőnek a hangja lenne. Amikor a gázt benyomom a nyomaék mintha megfeszítené és elhallgat. Hossz bordás feszítő cserélve lett, de a hang maradt. Mi lehet még?
Naplózva
MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10119 Dátum:
2016.04.13 szerda, 23:09:40 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.13 szerda, 19:43:02
1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
Ebben biztosan nem 177 ekm van, hanem inkább a föld hold távolság plusz valamennyi. De ne legyen igazam. Sürgősen nézesd meg az autót hozzáértővel. A sűrűbb olaj nem nyír ki semmit (5w40), de ide az is kevés, lokalizálni kell a problémát. Jól karbantartott motornál 177-es futás után olajcsere ciklusonként 2-4 deci utántöltés lenne a normális, feltéve ha a felhasználó nem vereti, csak átlagosan használja a vasat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10120 Dátum:
2016.04.13 szerda, 23:20:47 »
Idézetet írta: haro - 2016.04.13 szerda, 20:07:14
Sziasztok!
Az 1.8 benzinesem, mikor csak sebességet tartok, vagy éppen gyorsítani akarok, becsörren, mintha valami feszítőnek a hangja lenne. Amikor a gázt benyomom a nyomaék mintha megfeszítené és elhallgat. Hossz bordás feszítő cserélve lett, de a hang maradt. Mi lehet még?
vezérműlánc?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10121 Dátum:
2016.04.13 szerda, 23:22:50 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.13 szerda, 19:43:02
1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
álltalában a hengerrel szokott gond lenni ilyen mértékű olajfogyasztás kapcsán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10122 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 06:10:26 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.13 szerda, 19:43:02
1000 km 1 liter attól függ pörgetem-e 3000 felett.Amúgy tök kormos a kipfogó és égett olaszag van mögötte.A co 5 körül van fordulaton alapjáraton jó 0,9.Amúgy könnyen indul nem rángat nem tapasztalok rendellenességet.A lamdák jók megmérettem oszciloszkoppal.Az eger szelepet kitakaritottam de lehet hogy rossz nem tudom ,panaszkodik rá a rendszer.Attol füstölhet ?nem merek sürübb olajat beletenni hát ha kinyirja a rendszert.Félek ha megbontom nem lessz többet belöle gép.És ha belenézek endoszkoppal a gyertya helyén hát ha előző tulajnál már megette az örvénylapátokat!Még nincs kibelezve mert müködteti a vákum,
a henger kopik oválra vagy hordósra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
high
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10123 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 07:56:08 »
sziasztok vásároltam egy 1996 os mondeot 2 l. 16 szelepes automata ce már a vásárlás napján se tudtam elérni az elözö tulajt és az ota se. sajnos az auto rossz olyan hibával szembesültem hogy melegen nem tudok tolatni alapjárat 500 körül rángat és durrog valamelyik vákumcsö szelel a pillangoszelep furcsán fütyül mi lenne a megoldás mivel minden pézem elment a vásárlásra mekkora a baj hogy tudná használhatová tenni
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10124 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 09:16:11 »
Idézetet írta: high - 2016.04.14 csütörtök, 07:56:08
sziasztok vásároltam egy 1996 os mondeot 2 l. 16 szelepes automata ce már a vásárlás napján se tudtam elérni az elözö tulajt és az ota se. sajnos az auto rossz olyan hibával szembesültem hogy melegen nem tudok tolatni alapjárat 500 körül rángat és durrog valamelyik vákumcsö szelel a pillangoszelep furcsán fütyül mi lenne a megoldás mivel minden pézem elment a vásárlásra mekkora a baj hogy tudná használhatová tenni
96-os az MK1 vagy MK2 lesz, nem MK3
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10125 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 13:30:55 »
Kb két hete cseréltek nekem olajat, most tudtam meg, hogy Motul, 10w40-et kapott, de ebből sem tudom pontosan milyet. Használhatom így a következő 10ekm-ig vagy cseréljek megint?
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Pierr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10126 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 16:31:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.14 csütörtök, 06:10:26
a henger kopik oválra vagy hordósra.
lehet fúrni? Vagy autó csere
Naplózva
Mondeo Mk3 1.8 duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10127 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 16:39:44 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.14 csütörtök, 16:31:32
lehet fúrni? Vagy autó csere
lehet,de 5-6kiló ha rendesen mindent megcsináltatsz.olcsóbb a motor csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeoj
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10128 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 18:03:35 »
Sziasztok!Van egy 2004.12.havi mondeom.Tavaly szarakodott az egr szelep,elöszőr tisztitás,majd ujabb hibakód után csere.Decemberben cserélték,de most ujra visszadobálja a hibakódot(kipufogógáz áramlás).Van valakinek valami ötlete?
Naplózva
haro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10129 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 18:19:44 »
Idézetet írta: mondeoj - 2016.04.14 csütörtök, 18:03:35
Sziasztok!Van egy 2004.12.havi mondeom.Tavaly szarakodott az egr szelep,elöszőr tisztitás,majd ujabb hibakód után csere.Decemberben cserélték,de most ujra visszadobálja a hibakódot(kipufogógáz áramlás).Van valakinek valami ötlete?
Dugózás!
Naplózva
MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
Pierr
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10130 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 19:41:55 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.14 csütörtök, 16:39:44
lehet,de 5-6kiló ha rendesen mindent megcsináltatsz.olcsóbb a motor csere.
Lehet megbontom és ha gazdaságtalan a javitás akkor már nem ölök bele többet mert ha még hozzá számolom a féket olcsobb az auto csere.De szeretem nehezen válok meg tőle *** alkatrészárak vannak hozzá.Hogy tudnám lefogni a főtengely ékszijtárcsát hogy meghuzzam a csavart 100+90 .Egyedül vagyok és csak aknám van.Sokan lebeszéltek az F betüs autórol,de be akartam bizonyitani hogy mindegy mert mindegyik egyformán ***.Remélem nem nekik lesz igazuk mert nem akarok rajta sonkát sütni.Köszönöm eddig is midenki segítségét aki szakmailag támogatott és remélem hogy egyszer én is eljutok egy ford találkozóra velencéra vagy valahova mert még sose voltam pedig mennék szívesen.Esetleg ha még is felujitattnám a motrot hol lenne érdees csináltatni.
Naplózva
Mondeo Mk3 1.8 duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10131 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 21:00:38 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.14 csütörtök, 19:41:55
Idézetet írta: alf - 2016.04.14 csütörtök, 16:39:44
lehet,de 5-6kiló ha rendesen mindent megcsináltatsz.olcsóbb a motor csere.
Lehet megbontom és ha gazdaságtalan a javitás akkor már nem ölök bele többet mert ha még hozzá számolom a féket olcsobb az auto csere.De szeretem nehezen válok meg tőle *** alkatrészárak vannak hozzá.Hogy tudnám lefogni a főtengely ékszijtárcsát hogy meghuzzam a csavart 100+90 .Egyedül vagyok és csak aknám van.Sokan lebeszéltek az F betüs autórol,de be akartam bizonyitani hogy mindegy mert mindegyik egyformán ***.Remélem nem nekik lesz igazuk mert nem akarok rajta sonkát sütni.Köszönöm eddig is midenki segítségét aki szakmailag támogatott és remélem hogy egyszer én is eljutok egy ford találkozóra velencéra vagy valahova mert még sose voltam pedig mennék szívesen.Esetleg ha még is felujitattnám a motrot hol lenne érdees csináltatni.
Szia,
Mielőtt megbontanád, én mindenképpen tennék bele 10W-40 es olajat, nem csinál a rendszerrel semmit, csak sűrűbb egy kicsit, plusz megnézném mennyire olajosak a gyertyák. Szerintem rosszat nem csinálsz vele, de olcsóbb, mint egy motorfelújítás. Ha meg mégis fel kell, nem vesztesz sokat.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10132 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 21:12:02 »
Idézetet írta: haro - 2016.04.13 szerda, 20:07:14
Sziasztok!
Az 1.8 benzinesem, mikor csak sebességet tartok, vagy éppen gyorsítani akarok, becsörren, mintha valami feszítőnek a hangja lenne. Amikor a gázt benyomom a nyomaék mintha megfeszítené és elhallgat. Hossz bordás feszítő cserélve lett, de a hang maradt. Mi lehet még?
Üdv.
Sajnos nekem is ez a problémám emelkedőnek stb. elkezd csörögni majd jobban rálépek a gázra elhallgat. nekem is lett már vezérműlánc is cserélve és még nagyon sok minden /más hiba miatt motor felújítás/ ,de a csörgés megmaradt. MOL RON100 prémium üzemannyaggal szebb lett a hangja mondhatom hogy eltűnik a csörgés . Azt mondják a szerelők hogy előgyújtásból adódik a hiba de komolyabb diag.-ra még nem tudtam elvinni.
Itt a fórumon régebbi hsz.-ekben írják a kopogásjeladót is hiba oknak , de szerintem az beadná a hibakódot .
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10133 Dátum:
2016.04.14 csütörtök, 23:23:26 »
Idézetet írta: caratyuska - 2016.04.14 csütörtök, 13:30:55
Kb két hete cseréltek nekem olajat, most tudtam meg, hogy Motul, 10w40-et kapott, de ebből sem tudom pontosan milyet. Használhatom így a következő 10ekm-ig vagy cseréljek megint?
Használhatod.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10134 Dátum:
2016.04.15 péntek, 00:15:37 »
Idézetet írta: Pierr - 2016.04.14 csütörtök, 19:41:55
Lehet megbontom és ha gazdaságtalan a javitás akkor már nem ölök bele többet mert ha még hozzá számolom a féket olcsobb az auto csere.De szeretem nehezen válok meg tőle *** alkatrészárak vannak hozzá.Hogy tudnám lefogni a főtengely ékszijtárcsát hogy meghuzzam a csavart 100+90 .Egyedül vagyok és csak aknám van.Sokan lebeszéltek az F betüs autórol,de be akartam bizonyitani hogy mindegy mert mindegyik egyformán ***.Remélem nem nekik lesz igazuk mert nem akarok rajta sonkát sütni.Köszönöm eddig is midenki segítségét aki szakmailag támogatott és remélem hogy egyszer én is eljutok egy ford találkozóra velencéra vagy valahova mert még sose voltam pedig mennék szívesen.Esetleg ha még is felujitattnám a motrot hol lenne érdees csináltatni.
lehet mindent jó áron találni hozzá, csak keresni kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blaci82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10135 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 09:34:45 »
Sziasztok ! Átlagban mennyit bír ki a kettős tömegű lendkerék egy 2 literes benzinesben ?
Naplózva
Ford Mondeo mk3 Titanium 2.0 Kombi
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10136 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 09:40:25 »
Idézetet írta: blaci82 - 2016.04.17 vasárnap, 09:34:45
Sziasztok ! Átlagban mennyit bír ki a kettős tömegű lendkerék egy 2 literes benzinesben ?
Használat ezáltal tulajfüggő. Ezt így nem lehet megmondani. Az enyémben még a gyári van , 250ekm-mel, és még hangja nincs hogy gyengélkedne. Én vagyesben használom, város és autóp is. Általánosságban a benzinesekben sokat kibírnak, mert nincs akkor nyomaték bennük mint a diesel-es társaikban.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10137 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 10:33:09 »
Idézetet írta: blaci82 - 2016.04.17 vasárnap, 09:34:45
Sziasztok ! Átlagban mennyit bír ki a kettős tömegű lendkerék egy 2 literes benzinesben ?
Nekem is meg gyari van 450e km-el es nem csörög, lekopogom. Van akinek 200-nal tönkre megy, nem lehet megjosolni. Ahogy foka irja a benzineseke altalaban tovabb birja mivel joval kissebb a nyomatek. En kb 300e-ig 80% autopalyan hasznaltam. Azota vegyes.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10138 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 11:26:34 »
Hideg motornál, ha benyomom a kuplungot halk csörgő hangot hallok. Azt olvastam kinyomó csapágy, de vadi új van benne, esetleg van valakinek valami ötlete, mi lehet, vagy mit nézzek meg.
Köszi
üdv: Dani
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10139 Dátum:
2016.04.19 kedd, 14:03:19 »
Idézetet írta: mondeoj - 2016.04.14 csütörtök, 18:03:35
Sziasztok!Van egy 2004.12.havi mondeom.Tavaly szarakodott az egr szelep,elöszőr tisztitás,majd ujabb hibakód után csere.Decemberben cserélték,de most ujra visszadobálja a hibakódot(kipufogógáz áramlás).Van valakinek valami ötlete?
Én válaszolok inkább erre, mivel privátban beszéltem mondeoj fórumtárssal, és a jelek szerint ugyanaz volt a baja, mint az enyémnek, két egyforma hiba pedig nem lehet véletlen
EGR tisztítás nálam is megvolt, de pár nappal később ugyanúgy visszajött a hibakód, többször is egymás után.
Mivel egyébként is gondom volt a fűtéssel, belső diagnosztikával pedig láttam hogy a hengerfej sosem melegszik fel rendesen (pedig a mutató középen állt mint a cövek), ezért termosztátot cseréltem. Termosztát cserét követően:
1) a hengerfej hőmérséklet rendbejött
2) fűtés megjavult
3) másnapra eltűnt az EGR hibakód is
a harmadikban csak reménykedtem hogy be fog következni, de gyanús volt hogy a két ügy összefügg, mert ugye EGR is vízkörbe van kötve, EGR pedig ha jól tudom addig nem nyithat, amíg a motor nem meleg (ebben tévedés jogát fenntartom).
Ezt csak úgy gondolatébresztőnek
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10140 Dátum:
2016.04.19 kedd, 20:14:45 »
Idézetet írta: kcs - 2016.04.19 kedd, 14:03:19
Mivel egyébként is gondom volt a fűtéssel, belső diagnosztikával pedig láttam hogy a hengerfej sosem melegszik fel rendesen (pedig a mutató középen állt mint a cövek), ezért termosztátot cseréltem. Termosztát cserét követően:
1) a hengerfej hőmérséklet rendbejött
2) fűtés megjavult
3) másnapra eltűnt az EGR hibakód is
a harmadikban csak reménykedtem hogy be fog következni, de gyanús volt hogy a két ügy összefügg, mert ugye EGR is vízkörbe van kötve, EGR pedig ha jól tudom addig nem nyithat, amíg a motor nem meleg (ebben tévedés jogát fenntartom).
Ezt csak úgy gondolatébresztőnek
Tök jó kis okosság, okos, logikusnak tűnik, "teccik". Kösz a megosztást.
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10141 Dátum:
2016.04.19 kedd, 20:30:28 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2016.04.19 kedd, 20:14:45
Tök jó kis okosság, okos, logikusnak tűnik, "teccik". Kösz a megosztást.
Apró érdekesség még: a sorstárs termosztátja nem tudom milyen állapotban volt, de enyém ránézésre teljesen hibátlan, forró vízben nyílt, hidegben korrektül összezárt. Szétszedve viszont látszott, hogy féloldalasan feküdt fel a peremre, valószínűleg nyomás alatt áteresztett.
Mindenesetre elsőre nem mertem közösbe bedobni a furcsának tűnő ötletem, de a jelek szerint van benne valami
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
tjozsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10142 Dátum:
2016.04.19 kedd, 23:30:08 »
Sziasztok!
Tizen' éve hajtok egy 2 l-es benzines MK3 Mondeot. Most tönkrement a motorja, a szerelő szerint kuka. Mivel egyébként semmi baja, nem szívesen dobnám ki az egész kocsit. Nem tud véletlenül valaki egy bontott (de működőképes) motort?
Jó éjszakát.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10143 Dátum:
2016.04.20 szerda, 07:56:22 »
Idézetet írta: tjozsi - 2016.04.19 kedd, 23:30:08
Sziasztok!
Tizen' éve hajtok egy 2 l-es benzines MK3 Mondeot. Most tönkrement a motorja, a szerelő szerint kuka. Mivel egyébként semmi baja, nem szívesen dobnám ki az egész kocsit. Nem tud véletlenül valaki egy bontott (de működőképes) motort?
Jó éjszakát.
De tudok van két cimborám aki árul, dobj egy smst aláírásomba ott a számom, ja és ez Bpesten van!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
blaci82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10144 Dátum:
2016.04.20 szerda, 08:04:52 »
Idézetet írta: tjozsi - 2016.04.19 kedd, 23:30:08
Sziasztok!
Tizen' éve hajtok egy 2 l-es benzines MK3 Mondeot. Most tönkrement a motorja, a szerelő szerint kuka. Mivel egyébként semmi baja, nem szívesen dobnám ki az egész kocsit. Nem tud véletlenül valaki egy bontott (de működőképes) motort?
Jó éjszakát.
Szia ! Pontosan mi történt azzal a motorral ? Mi a baja ?
Naplózva
Ford Mondeo mk3 Titanium 2.0 Kombi
tjozsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10145 Dátum:
2016.04.20 szerda, 09:37:22 »
Idézetet írta: blaci82 - 2016.04.20 szerda, 08:04:52
Szia ! Pontosan mi történt azzal a motorral ? Mi a baja ?
Szia! Az M5-ön elkezdett zörögni, mire a parkolóba értem, gyakorlatilag nem volt olaj benne (előtte olajcserék közben legfeljebb egy liter fogyott). Tréler, szerelő, szétszedés. Ítélet: főtengelycsapágy, főtengely és egy hajtőkar elszállt, véleménye szerint drágább és kockázatosabb lenne javítani, mint cserélni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10146 Dátum:
2016.04.20 szerda, 11:11:24 »
Idézetet írta: blaci82 - 2016.04.20 szerda, 08:04:52
Szia ! Pontosan mi történt azzal a motorral ? Mi a baja ?
a szokásos.megette az olajat a hordósra kopott henger....aztán tönkrement olaj nélkül....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tjozsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10147 Dátum:
2016.04.20 szerda, 14:10:38 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2016.04.20 szerda, 07:56:22
De tudok van két cimborám aki árul, dobj egy smst aláírásomba ott a számom, ja és ez Bpesten van!
Nagyon ígéretes. A szerelőmet ráeresztettem a cimborádra, remélem hamar történik valami.
Köszönöm a segítségedet! Üdv
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10148 Dátum:
2016.04.20 szerda, 14:39:00 »
Sziasztok,
EGR szelepet hogy a legcélszerűbb kiszerelni? (takarítás miatt) Van valami speckó dolog amire figyelni kell? Előtte engedjek le hűtővizet, vagy majd a rámenő csövön kifolyik aminek ki kell folyni?
Üdv: Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsolt0715
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10149 Dátum:
2016.04.20 szerda, 15:50:37 »
Üdvözlet minden fórumozónak,
Régebben jártam sokat ide, volt egy jobbkormányos MKII-m.
Hétfőn lettem a gazdája egy kombi MKIII 2.0-nak. 2002.06 havi, Svájcból származik, jól felszerelt, viszonylag kevés km-rel, követhető szervízháttérrel.
Szombaton lesz olaj és a szűrők cseréje.
Ha tudnátok adni pár tanácsot mire figyeljek oda a jövőben, azt megköszönném.
Hidegen induláskor pici "gázfröccsöket" ad magának, aztán megnyugszik. Ezt tudja esetleg valaki, hogy mitől lehet? Mit tisztítsak ki?
Olvastam visszább a szívósor szelepekről. Mire figyeljek? Hangok? Most (még) nagyon csendes..
Köszönöm a segitségeteket!
Üdv,
FZs
Naplózva
2002 MKIII 2.0 16V TREND
Oldalak:
1
...
196
197
198
199
200
201
202
[
203
]
204
205
206
207
208
209
210
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ