Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:27:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
207
208
209
210
211
212
213
[
214
]
215
216
217
218
219
220
221
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4657287 alkalommal)
0 Felhasználó és 236 vendég van a témában
Gyurika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10650 Dátum:
2016.07.20 szerda, 11:11:07 »
Sziasztok!
A segítslgeteket kérném.
2011-es 2,0 literes automata váltós kombi Mondeomban a múlt héten Olaszországban meghalt a benzinpumpa.
Az ilyenkor szokásos autómentő, irány egy szerelő.
Miután fontos volt hazaérni hétfő reggelre, azt kértem a szervízben, hogy valamilysen módon csinálják meg az autót. Persze mindez szomat délben kezdődött.
A szervízben sok-sok olasz stílusú telefonálás köbetkezett.
Az egyik emberük visszavitt a kempingbe, mondták, majd hívnak, ha kész.
Természetesen alkatrész sehol nem volt.
Ennek ellenére eset 7-re az autó mozgásképes lett, beraktaka egy nem 100%-san ebbe a kocsiba való szivíttyút.
Egy problémát mondtak, hogy az üzemanyag szintejelző csat 1/4-et mutat és a számítógépis fals adatot közöl a még megtehető távolságról.
Semmi gon, a tank televolt, elindultunk.
Ca 350 km megtétele után a kocsi elkezdett lassulni. Sikerült kiállni egy parkolóba. Kb 10 perc várakozás után simán elindult, 500 km után megint elkezdett lassulni. Megállás, majd újra indulás hazáig.
A Cromax oldalán láttam, hogy többfajta szintjelző van, hogy lehet eldönteni melyik a jó?
Hogy kell kiszedni a szivattyút?
Szerintem a szinjelző hamis jelzése és a lassulás között összefüggés van.
Segítségeteket előre is köszi.
Gyuri
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10651 Dátum:
2016.07.20 szerda, 11:54:00 »
Idézetet írta: probi - 2016.07.20 szerda, 10:14:18
Szia!
A takarítási láz is igaz lehet, de főleg azért kezdtem bele a teljes átvizsgálásba, mert egyrészt ideje van, másrészt újra jelentkezett az 1500-2000 fordulat közötti rángatás. Gyertyák múlt évben cserélt Motocraftok, gyújtókábelek és a trafó szintén akkor lett cserélve. Villamos szaki megnézte, azokkal most nincs is gond. Mivel már nem tudok mit kitalálni, elkezdtem végigmenni a lehetséges további hibaforrásokon, így néztem meg az alapjárati motort is, amelynek kissé gyanús a működése. Hidegen csak max. 1200-ig megy a fordulat alapjáraton, melegen viszont leejti 700 alá, így gondoltam, egy tisztítást megér ez is. Lehet, hogy nem ettől rángat, de legalább ki tudom zárni.
A rángatás velemenyem szerint nem ettől van, de az, hogy leejti 700 alá,azt biztos.
Ha leveszed róla uzemmeleg módban a csatit és leáll a motor, akkor nézzél újat!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10652 Dátum:
2016.07.20 szerda, 12:59:14 »
Idézetet írta: paszty - 2016.07.20 szerda, 11:54:00
A rángatás velemenyem szerint nem ettől van, de az, hogy leejti 700 alá,azt biztos.
Ha leveszed róla uzemmeleg módban a csatit és leáll a motor, akkor nézzél újat!
Ezt ma kipróbálom, köszi. Mire gondolnál még a rángatás miatt?
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10653 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:04:07 »
Idézetet írta: probi - 2016.07.20 szerda, 10:14:18
Szia!
A takarítási láz is igaz lehet, de főleg azért kezdtem bele a teljes átvizsgálásba, mert egyrészt ideje van, másrészt újra jelentkezett az 1500-2000 fordulat közötti rángatás. Gyertyák múlt évben cserélt Motocraftok, gyújtókábelek és a trafó szintén akkor lett cserélve. Villamos szaki megnézte, azokkal most nincs is gond. Mivel már nem tudok mit kitalálni, elkezdtem végigmenni a lehetséges további hibaforrásokon, így néztem meg az alapjárati motort is, amelynek kissé gyanús a működése. Hidegen csak max. 1200-ig megy a fordulat alapjáraton, melegen viszont leejti 700 alá, így gondoltam, egy tisztítást megér ez is. Lehet, hogy nem ettől rángat, de legalább ki tudom zárni.
Szia,
A rángatásnak nincs köze az alapjárati motornak, inkább a légtömegmérőnek, azt tisztítsd ki. Meg a fojtószelepházat.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10654 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:06:59 »
Idézetet írta: paszty - 2016.07.20 szerda, 11:54:00
A rángatás velemenyem szerint nem ettől van, de az, hogy leejti 700 alá,azt biztos.
Ha leveszed róla uzemmeleg módban a csatit és leáll a motor, akkor nézzél újat!
Ha visszahozza 700-ról, akkor nincs baja.
Naplózva
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10655 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:14:15 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.07.20 szerda, 13:04:07
Szia,
A rángatásnak nincs köze az alapjárati motornak, inkább a légtömegmérőnek, azt tisztítsd ki. Meg a fojtószelepházat.
Fojtószelep-takarítás megvolt, koszos volt, de nem segített. T-map szenzort is tisztítottam, akkor a légtömegmérőt is megnézem. Kösz a tanácsot!
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10656 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:14:58 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.07.20 szerda, 13:06:59
Ha visszahozza 700-ról, akkor nincs baja.
Nem áll le, akkor nem bántom.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10657 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:40:30 »
Idézetet írta: probi - 2016.07.20 szerda, 13:14:15
Fojtószelep-takarítás megvolt, koszos volt, de nem segített. T-map szenzort is tisztítottam, akkor a légtömegmérőt is megnézem. Kösz a tanácsot!
Azt nezheted...szolj ha megtalaltad
Naplózva
blah blah blah
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10658 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:45:35 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10659 Dátum:
2016.07.20 szerda, 13:50:50 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.20 szerda, 13:40:30
Azt nezheted...szolj ha megtalaltad
Akkor ez nincs az enyémen
Még jó, hogy nem néztem, csak megkerestem, hogy nézhet ki. Ez akkor milyen motorhoz való?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/levego_mennyiseg_mero_maf/levego_mennyiseg_mero_maf_ford_mondeo_2000-2007_benzines_16429
Benzineshez írja, 2000-2007 közöttihez.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10660 Dátum:
2016.07.20 szerda, 14:02:16 »
Idézetet írta: probi - 2016.07.20 szerda, 13:50:50
Akkor ez nincs az enyémen
Még jó, hogy nem néztem, csak megkerestem, hogy nézhet ki. Ez akkor milyen motorhoz való?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/levego_mennyiseg_mero_maf/levego_mennyiseg_mero_maf_ford_mondeo_2000-2007_benzines_16429
Benzineshez írja, 2000-2007 közöttihez.
Mondeohoz
Hogy nem tudod beepiteni, mert alapvetoen nincs MAF az autodban ? pff azt ki nem xarja le. Te MAF-ot kerestel a mondeodhoz, ok meg csak kielegitik a vasarloi igenyeket
Ennyike
Egyebkent az otomata valtos Mondeokban van MAF. Ha tied otomata, akkor kell lennie. Ha nem otomata, akkor szereltess be egy otomatat es maris vehetel egy MAF-ot
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10661 Dátum:
2016.07.20 szerda, 14:03:46 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.07.20 szerda, 13:45:35
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.
Az meg nem olyan gaz...szerintem...ahhoz kepest, hogy van aki mar vegyestuzelesukent uzemelteti a verdajat
Naplózva
blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10662 Dátum:
2016.07.20 szerda, 14:07:44 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.20 szerda, 14:03:46
Az meg nem olyan gaz...szerintem...ahhoz kepest, hogy van aki mar vegyestuzelesukent uzemelteti a verdajat
Nah. Egyszerűen csak elosztja az olajcsere költségeit, hogy ne egyszerre legyen megterhelő kiadni annyi pénzt
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10663 Dátum:
2016.07.20 szerda, 14:16:57 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.20 szerda, 14:02:16
Egyebkent az otomata valtos Mondeokban van MAF. Ha tied otomata, akkor kell lennie. Ha nem otomata, akkor szereltess be egy otomatat es maris vehetel egy MAF-ot
Ezt sem tudtam eddig, persze az enyém kéziváltós. Nem tervezem automatára alakítani
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10664 Dátum:
2016.07.20 szerda, 14:18:26 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.07.20 szerda, 13:45:35
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.
Lesz az még több is... ilyenkor még nem érdemes vele semmit sem csinálni. Figyeld és töltögesd újra.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10665 Dátum:
2016.07.20 szerda, 14:43:01 »
Idézetet írta: probi - 2016.07.20 szerda, 13:14:15
Fojtószelep-takarítás megvolt, koszos volt, de nem segített. T-map szenzort is tisztítottam, akkor a légtömegmérőt is megnézem. Kösz a tanácsot!
Állíts a határoló csavaron.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10666 Dátum:
2016.07.20 szerda, 15:56:37 »
Idézetet írta: Domi - 2016.07.20 szerda, 14:07:44
Nah. Egyszerűen csak elosztja az olajcsere költségeit, hogy ne egyszerre legyen megterhelő kiadni annyi pénzt
Nezzuk a jo oldalat, mindig friss olaj van a mociban
Naplózva
blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10667 Dátum:
2016.07.20 szerda, 17:10:16 »
Az alapjárati motor takarítási láz keretein belül ma én is megpucoltam az említett alkatrészt, holott semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Igencsak koszos volt, szóval biztos nem ártott neki. Aztán félig üzemmeleg motornál lehúztam a csatit és leállt. Az itt olvasottak alapján ez nem túl jó, viszont mégsincs semmi baja az alapjáratomnak. Akkor hogy is van ez?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10668 Dátum:
2016.07.20 szerda, 17:17:22 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.07.20 szerda, 13:45:35
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.
Az semmi, ne foglakozz vele. Szelepfedél tömítést azért cseréld,(nem nagy munka) hátha ott is elmegy egy kis olaj.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10669 Dátum:
2016.07.20 szerda, 19:12:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.07.20 szerda, 17:17:22
Az semmi, ne foglakozz vele. Szelepfedél tömítést azért cseréld,(nem nagy munka) hátha ott is elmegy egy kis olaj.
Igen gondoltam erre is, hogy lehet a 10ezer km alatt hátha ott is elmegy egy piciket. Nem értek hozzá szóval szándékosan nem akarok butaságot mondani, de mikor 10ezer km-el ezelőtt cseréltem az olajat szép barna jött le belőle és nem korom fekete mint anno a benzines escortomból.
Az is lehet, hogy csak szelepszár szimeringes, de megnyugtató hogy azt írod Te is meg más is hogy nem vészes az még.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10670 Dátum:
2016.07.20 szerda, 19:38:01 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.07.20 szerda, 19:12:09
Igen gondoltam erre is, hogy lehet a 10ezer km alatt hátha ott is elmegy egy piciket. Nem értek hozzá szóval szándékosan nem akarok butaságot mondani, de mikor 10ezer km-el ezelőtt cseréltem az olajat szép barna jött le belőle és nem korom fekete mint anno a benzines escortomból.
Az is lehet, hogy csak szelepszár szimeringes, de megnyugtató hogy azt írod Te is meg más is hogy nem vészes az még.
majd akkor kezdj el aggodni, mikor a motorhazteton vagnod kell egy lyukat es infuzionak bekotod az 5 literes olajos kannat mert mar csak ugy tudol menni A-B-be
De akor mar erdemes a forgalmiban atuttetni az uzemanyag fajtat benzinrol vegyestuzelesu-re
Naplózva
blah blah blah
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10671 Dátum:
2016.07.20 szerda, 21:41:17 »
Sziasztok!
A helyzet a következő: Az alapjárati problémám a fojtószelep lelki ismeretes kitakarításával lényegében megoldódott. (Köszönöm a tanácsaitokat!)
A kocsit viszont most valószínűleg el fogom adni
. Egy lelki ismeretes szerelő tanácsára megmértük a kompressziót minden hengerben. Az eredmény elszomorító lett: 1-es henger 6, 2-es 14, 3-as 13, 4-es 15 lett. Vagyis az 1-es henger tropára ment.... A szerelők minimum 150 ezer forintos javítást helyeztek kilátásba, de akár 400 ezer is lehet állítólag. A felfüggesztést is teljesen fel kell újítani (bal hátsó lengéscsillapítóból elment az olaj, de a többi sem túl jó). A gumik kopáshatáron vannak. A két hátsó ajtó alja el van rohadva (gyári ajándék...). Hátsó ajtó mágneszárja nem nyit (Csere). Egy nagyobb esőnél a kesztyűtartónál folyik a kocsiba a víz, de több helyen is láttam a gumiféder sérülését és vizet a hátsó ajtóknál.
Egyedül dogozom a családban és tartok el 3 embert és törlesztem a lakás és a kocsi árát is.
Szerintetek érdemes megtartani a kocsit? Nyaralni sem merek elmenni vele (kb 5-600 km). Sajnos nagyon elkeseredtem és lehet, hogy soha többé nem merek és nem tudok kocsit venni (50 évesen).
Mi a véleményetek?
Üdv! Tibi
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10672 Dátum:
2016.07.20 szerda, 22:41:19 »
Idézetet írta: T-model - 2016.07.20 szerda, 21:41:17
Sziasztok!
A helyzet a következő: Az alapjárati problémám a fojtószelep lelki ismeretes kitakarításával lényegében megoldódott. (Köszönöm a tanácsaitokat!)
A kocsit viszont most valószínűleg el fogom adni
. Egy lelki ismeretes szerelő tanácsára megmértük a kompressziót minden hengerben. Az eredmény elszomorító lett: 1-es henger 6, 2-es 14, 3-as 13, 4-es 15 lett. Vagyis az 1-es henger tropára ment.... A szerelők minimum 150 ezer forintos javítást helyeztek kilátásba, de akár 400 ezer is lehet állítólag. A felfüggesztést is teljesen fel kell újítani (bal hátsó lengéscsillapítóból elment az olaj, de a többi sem túl jó). A gumik kopáshatáron vannak. A két hátsó ajtó alja el van rohadva (gyári ajándék...). Hátsó ajtó mágneszárja nem nyit (Csere). Egy nagyobb esőnél a kesztyűtartónál folyik a kocsiba a víz, de több helyen is láttam a gumiféder sérülését és vizet a hátsó ajtóknál.
Egyedül dogozom a családban és tartok el 3 embert és törlesztem a lakás és a kocsi árát is.
Szerintetek érdemes megtartani a kocsit? Nyaralni sem merek elmenni vele (kb 5-600 km). Sajnos nagyon elkeseredtem és lehet, hogy soha többé nem merek és nem tudok kocsit venni (50 évesen).
Mi a véleményetek?
Üdv! Tibi
A felfüggesztést olcsón ki lehet hozni gyári(jó állapotú) bontott alkatrészekből. Az egyedüli nagyobb kiadás a motorgenerál (vagy motorcsere)lehet. A kérdés, hogy muszáj-e hozzányúlni. Te érzel valamit abból, hogy az 1-es hengerben alacsony a kompresszió? Mert ha pl "csak" annyi a baja hogy eszi kicsit az olajat, azzal azért együtt lehet élni, főleg ha nem túl magas a futásteljesítmény/év.
Szóval, nagynak tűnhet a baj, de lehet hogy viszonyleg olcsón meg tudod oldani, és nem kell kocsi nélkül maradnod.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10673 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 07:59:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.07.20 szerda, 22:41:19
A felfüggesztést olcsón ki lehet hozni gyári(jó állapotú) bontott alkatrészekből. Az egyedüli nagyobb kiadás a motorgenerál (vagy motorcsere)lehet. A kérdés, hogy muszáj-e hozzányúlni. Te érzel valamit abból, hogy az 1-es hengerben alacsony a kompresszió? Mert ha pl "csak" annyi a baja hogy eszi kicsit az olajat, azzal azért együtt lehet élni, főleg ha nem túl magas a futásteljesítmény/év.
Szóval, nagynak tűnhet a baj, de lehet hogy viszonyleg olcsón meg tudod oldani, és nem kell kocsi nélkül maradnod.
Az esővíz kérdésére van megoldás,igazából filléres. Olvass egy kis karosszériá-t.
Az ajtó rozsdásodása szintén megfékezhető, lassítható valamennyire. Csiszolópapír, alapozó, festék.
Mindezek anyagköltsége szumma 5.000 ft.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10674 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 11:49:25 »
Idézetet írta: T-model - 2016.07.20 szerda, 21:41:17
Sziasztok!
A helyzet a következő: Az alapjárati problémám a fojtószelep lelki ismeretes kitakarításával lényegében megoldódott. (Köszönöm a tanácsaitokat!)
A kocsit viszont most valószínűleg el fogom adni
. Egy lelki ismeretes szerelő tanácsára megmértük a kompressziót minden hengerben. Az eredmény elszomorító lett: 1-es henger 6, 2-es 14, 3-as 13, 4-es 15 lett. Vagyis az 1-es henger tropára ment.... A szerelők minimum 150 ezer forintos javítást helyeztek kilátásba, de akár 400 ezer is lehet állítólag. A felfüggesztést is teljesen fel kell újítani (bal hátsó lengéscsillapítóból elment az olaj, de a többi sem túl jó). A gumik kopáshatáron vannak. A két hátsó ajtó alja el van rohadva (gyári ajándék...). Hátsó ajtó mágneszárja nem nyit (Csere). Egy nagyobb esőnél a kesztyűtartónál folyik a kocsiba a víz, de több helyen is láttam a gumiféder sérülését és vizet a hátsó ajtóknál.
Egyedül dogozom a családban és tartok el 3 embert és törlesztem a lakás és a kocsi árát is.
Szerintetek érdemes megtartani a kocsit? Nyaralni sem merek elmenni vele (kb 5-600 km). Sajnos nagyon elkeseredtem és lehet, hogy soha többé nem merek és nem tudok kocsit venni (50 évesen).
Mi a véleményetek?
Üdv! Tibi
Van ra esely, hogy hengerfej felujitas. Ez siman lehet 150k. Attol meg mukodik az auto, de nyilvan nem erdemes sokaig huzni a javittatast.
A tobbit relative olcsobol meg lehet uszni.
De ha mar ennyire leirtad magad, akkor inkabb add el az autot es vegyel valami olcson fenntarthato valamit. Suzuki akarmi.
Naplózva
blah blah blah
T-modell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10675 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 11:54:54 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.21 csütörtök, 11:49:25
Van ra esely, hogy hengerfej felujitas. Ez siman lehet 150k. Attol meg mukodik az auto, de nyilvan nem erdemes sokaig huzni a javittatast.
A tobbit relative olcsobol meg lehet uszni.
De ha mar ennyire leirtad magad, akkor inkabb add el az autot es vegyel valami olcson fenntarthato valamit. Suzuki akarmi.
Szia!
Nem írtam le igazából, mert szeretem a kocsit, de hirtelen túl sok a kiadás vele és most áll az autó, mert egy Fordos szerelő nem javasolta az autózást vele (az olaj amit a motor nem használ fel tovább rontja a rendszert, Lambda szonda, katalizátor amiből nem tud eltávozni az olaj...). A kocsi eladását a sok kiadás miatt gondoltam. A terv a kocsi vásárlásakor egy benzines Galaxy lett volna a család miatt, de kevés volt rá a 650 ezer.
Üdv! Tibi
Naplózva
Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10676 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 12:00:46 »
Idézetet írta: T-model - 2016.07.21 csütörtök, 11:54:54
Szia!
Nem írtam le igazából, mert szeretem a kocsit, de hirtelen túl sok a kiadás vele és most áll az autó, mert egy Fordos szerelő nem javasolta az autózást vele (az olaj amit a motor nem használ fel tovább rontja a rendszert, Lambda szonda, katalizátor amiből nem tud eltávozni az olaj...). A kocsi eladását a sok kiadás miatt gondoltam. A terv a kocsi vásárlásakor egy benzines Galaxy lett volna a család miatt, de kevés volt rá a 650 ezer.
Üdv! Tibi
Neked kell eldontened mit bir a csaladi kassza. A Mondeo nem a legolcsobban fenntarthato auto.
Naplózva
blah blah blah
vajdarobee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10677 Dátum:
2016.07.22 péntek, 17:54:32 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.07.20 szerda, 13:45:35
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy 10ezer km alatt kb 1 liter olajfogyasztás még tűrhető és belefér vagy kezdjek el félni? Az alany 1.8 benzin fl előtti CHBB. Annyit hozzá tennék a dologhoz, hogy a szelepfedél tömítést cserélni kéne mert picit gyöngyözzik az olaj.
Ha 1000 alatt elmegy 1 liter érdemes gyűrűztetni, addig nem érdekes. Nekem most volt 260.000-nél gyűrűzve 2.0 benzines, mert 1000 km alatt 2,5-3 l olajat tolt át a rendszeren, ellágyult az olajlehúzó gyűrű.
Ez a sorsa ezeknek a motoroknak, teljesen mindegy melyik évjárat. Egyszer elkezdi enni, és nem hagyja abba
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.22 péntek, 18:01:00 írta vajdarobee
»
Naplózva
https://t.me/pump_upp
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10678 Dátum:
2016.07.22 péntek, 18:43:14 »
Idézetet írta: vajdarobee - 2016.07.22 péntek, 17:54:32
Ha 1000 alatt elmegy 1 liter érdemes gyűrűztetni, addig nem érdekes. Nekem most volt 260.000-nél gyűrűzve 2.0 benzines, mert 1000 km alatt 2,5-3 l olajat tolt át a rendszeren, ellágyult az olajlehúzó gyűrű.
Ez a sorsa ezeknek a motoroknak, teljesen mindegy melyik évjárat. Egyszer elkezdi enni, és nem hagyja abba
Nem csak gyűrűk miatt eheti az olajat. Lehet szelepszár szimering, de akár eltömődött pcv szelep is, vagy hordósra kopott hengerfal. Ha fogy az olaj, meg kell keresni az okát és aszerint cselekedni. Én 460 ezernél jàrok és most kezdte csak enni az olajat, kb. 8dl/1000km. Jövőre generál.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.22 péntek, 19:43:35 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Baracus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10679 Dátum:
2016.07.23 szombat, 09:41:54 »
Sziasztok!
A napokban esett át az autóm gyertya és gyújtáskábel cserén. Mentem vele 50 km-t és utána a reggeli indítás után a check engine nem aludt ki, s azóta is világít...
Lehet összefüggés az alkatrészek cseréjével?
Hétfőn visszaviszem a szerelőhöz, de valami tipp jól jönne!
Előre is nagyon szépen köszönöm !!
Baracus (2.0 2001)
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10680 Dátum:
2016.07.23 szombat, 10:15:00 »
Idézetet írta: Baracus - 2016.07.23 szombat, 09:41:54
Sziasztok!
A napokban esett át az autóm gyertya és gyújtáskábel cserén. Mentem vele 50 km-t és utána a reggeli indítás után a check engine nem aludt ki, s azóta is világít...
Lehet összefüggés az alkatrészek cseréjével?
Hétfőn visszaviszem a szerelőhöz, de valami tipp jól jönne!
Előre is nagyon szépen köszönöm !!
Baracus (2.0 2001)
Előtte is világított? Ki kell olvasni a hibakódot.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Baracus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10681 Dátum:
2016.07.23 szombat, 13:12:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.07.23 szombat, 10:15:00
Előtte is világított? Ki kell olvasni a hibakódot.
nem, nem világtott
Naplózva
Gyurika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10682 Dátum:
2016.07.23 szombat, 21:23:17 »
Kedves Vajdarobee!
Megmondanád, hogy nagyságrendileg mennyiből jött ki a gyűrűzés?
És mennyi lehet a szelepszár szimmering csere?
Köszi
Gyuri
Naplózva
Muskatal
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10683 Dátum:
2016.07.25 hétfő, 17:48:40 »
ÜDV!
Ötleteket kérnék. Tegnapi nap előzés közben 4000-es fordulat körül elkezdet dadogni az autó majd lelassult, le esett a fordulat végül megállt.
Kis idő után beindult,de csak alapjárat közelében tudtam menni vele, mert nagyobb terhelésnél megint leállt.
Ma semmi baja. (2003-as 2.0 benzin)
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10684 Dátum:
2016.07.25 hétfő, 19:50:47 »
Idézetet írta: Muskatal - 2016.07.25 hétfő, 17:48:40
ÜDV!
Ötleteket kérnék. Tegnapi nap előzés közben 4000-es fordulat körül elkezdet dadogni az autó majd lelassult, le esett a fordulat végül megállt.
Kis idő után beindult,de csak alapjárat közelében tudtam menni vele, mert nagyobb terhelésnél megint leállt.
Ma semmi baja. (2003-as 2.0 benzin)
Előre is köszi a segítséget.
Kifogyott a benzin. Ma meg a kutnal kezdtel
Amennyiben minden nagyobb allas utan beindul es egy darabig jo, akkor erdemes belekukkantani a tankba, mert lehet tele van szmotyivel.
Gyujto trafo, kabel, gyertya ellenorzes, illetve benya szippantyu nyomas ellenorzes. Check engine vilagit ?
Egyebkent meg valami baja van a gepednek...de ez csak egy otlet
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 19:52:25 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Muskatal
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10685 Dátum:
2016.07.25 hétfő, 21:16:19 »
A benzin jó ötlet, rögtön a mutató néztem, de negyeden felül volt.
A trafó, kábelek, gyertyák újak és mind gyári.
A Check engine nem világít.
A tankba kukkantás illetve a szivattyú nyomás mérést, hogy kellene kivitelezni (vagy már ezek inkább szerelőnek való feladatok)
Köszi!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10686 Dátum:
2016.07.25 hétfő, 22:05:11 »
Sziasztok,
a benzinszűrőnek (2.0) hány km a csereperiódusa?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.25 hétfő, 22:18:19 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10687 Dátum:
2016.07.25 hétfő, 22:38:12 »
Idézetet írta: Muskatal - 2016.07.25 hétfő, 21:16:19
A benzin jó ötlet, rögtön a mutató néztem, de negyeden felül volt.
A trafó, kábelek, gyertyák újak és mind gyári.
A Check engine nem világít.
A tankba kukkantás illetve a szivattyú nyomás mérést, hogy kellene kivitelezni (vagy már ezek inkább szerelőnek való feladatok)
Köszi!
Szerelo, de van egy gyanum, hogy dzsuva van a tankban. Amikor elindulsz es haladsz felkavarodik a szmotyi es a szivattyuban levo szuro felszedi. ilyenkor leesik a nyomas. Nekem is volt egyszer ilyen.
A nyomast celszerszammal merik. A kukkantas mar macerasabb, mert le kell szerelni a tankot, hogy kivegyek a pumpat. Es csak akkor derul ki, hogy tenyleg dzsuvas a tank vagy sem. Szoval picit lutri, de a leirtak alapjan siman lehet ez az ok.
Naplózva
blah blah blah
Muskatal
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10688 Dátum:
2016.07.26 kedd, 10:13:59 »
Köszi!
Akkor megnézetem egy szakival.
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10689 Dátum:
2016.07.26 kedd, 22:06:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.07.25 hétfő, 22:05:11
Sziasztok,
a benzinszűrőnek (2.0) hány km a csereperiódusa?
60 ekm
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10690 Dátum:
2016.07.27 szerda, 15:30:01 »
Üdv.!
Srácok mi a fenét csináljak? Szó szerint minden új a motorban, mégis néha hallani, hogy hullámzik az alapjárat! Műszerfalon nem venni észre, de fülre igen! És úgy hogy megy kb 900-on majd hullámzik és lemegy 750 köré majd megint hullámzik és egy idő utána abba hagyja! Majd gondol egyett csinálja!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Zoli652
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10691 Dátum:
2016.07.27 szerda, 17:39:14 »
Üdv mindenkinek! Véleményt szeretnék kérni Tőletek! Van egy 2005.11.havi 1.8-125 LE Mondeom.Motorjában 160 E km.van.Még csak egy éve van nálam,de azt tapasztaltam,hogy autópályás utak alkalmával jelentősen lemegy az olajszintem.Egy Miskolc Bp távon oda vissza kb 380 km,felső nívóról lemegy középre.Mivel elég keveset használom,főleg városban,néha egy pesti út.Városi forgalomban nem tapasztalok ilyen mérvű fogyást,persze csipegeti,de nem ennyire.A fogyasztás computer szerint 7-7.5 liter ez teletankolásnál is igazolódik.Pályán 7.5-8.5 sebességfüggő.Most gyári 5W30 van benne,de javasolták a 10W40-et (ezt a gépkönyv is engedi),vagy az 5W40-et.Amúgy tökéletes a járgány,nagyon szeretem.Ti melyik olajat javasolnátok beletenni? Tisztelettel Zoli 652
Naplózva
2005/11 1.8 trend 125 LE
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10692 Dátum:
2016.07.27 szerda, 20:02:51 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.07.27 szerda, 15:30:01
Üdv.!
Srácok mi a fenét csináljak? Szó szerint minden új a motorban, mégis néha hallani, hogy hullámzik az alapjárat! Műszerfalon nem venni észre, de fülre igen! És úgy hogy megy kb 900-on majd hullámzik és lemegy 750 köré majd megint hullámzik és egy idő utána abba hagyja! Majd gondol egyett csinálja!
Ne rugdosd a gazpedalt
Biztos, hogy jol raktak ossze azt a mocit ?
Szivosor ki lett herelve vagy helyre lett allitva a gyari allapot ?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.27 szerda, 20:40:34 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10693 Dátum:
2016.07.27 szerda, 21:15:03 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.27 szerda, 20:02:51
Ne rugdosd a gazpedalt
Biztos, hogy jol raktak ossze azt a mocit ?
Szivosor ki lett herelve vagy helyre lett allitva a gyari allapot ?
szívósor herélve van! Remélem jól rakták össze, mivel olyan helyen csinálták
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10694 Dátum:
2016.07.27 szerda, 21:39:45 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.07.27 szerda, 15:30:01
Üdv.!
Srácok mi a fenét csináljak? Szó szerint minden új a motorban, mégis néha hallani, hogy hullámzik az alapjárat! Műszerfalon nem venni észre, de fülre igen! És úgy hogy megy kb 900-on majd hullámzik és lemegy 750 köré majd megint hullámzik és egy idő utána abba hagyja! Majd gondol egyett csinálja!
Szia,
Meleg motornál húzd le az alapjárati motor csatiját. Leáll?
Naplózva
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10695 Dátum:
2016.07.28 csütörtök, 21:31:52 »
Idézetet írta: zsolio - 2016.07.27 szerda, 21:39:45
Szia,
Meleg motornál húzd le az alapjárati motor csatiját. Leáll?
holnap megnézem
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10696 Dátum:
2016.07.28 csütörtök, 21:54:19 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.07.27 szerda, 21:15:03
szívósor herélve van! Remélem jól rakták össze, mivel olyan helyen csinálták
Melegen is csinalja ?
Naplózva
blah blah blah
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10697 Dátum:
2016.07.29 péntek, 10:17:57 »
Idézetet írta: zacci - 2016.07.28 csütörtök, 21:54:19
Melegen is csinalja ?
Igen! de a herélés előtt is csinálta! Sőt a motor generál előtt is bár akkor sokkal intenzívebben! Most szinte alig észrevehető, de mégis!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10698 Dátum:
2016.07.29 péntek, 11:27:10 »
hideg és meleg motornál is ha lehúzom a csatit az alapjárati léptetőmotorról megáll a kocsi
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10699 Dátum:
2016.07.29 péntek, 12:20:40 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.07.29 péntek, 11:27:10
hideg és meleg motornál is ha lehúzom a csatit az alapjárati léptetőmotorról megáll a kocsi
A lejto aljan ?
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
207
208
209
210
211
212
213
[
214
]
215
216
217
218
219
220
221
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ