Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
217
218
[
219
]
220
221
222
223
224
225
226
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652900 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10900 Dátum:
2016.09.06 kedd, 19:56:25 »
Idézetet írta: Muskatal - 2016.09.05 hétfő, 08:29:55
Üdv!
A hétvégén volt egy kis szerelgetés és megosztanám veletek az eredményt.
Küzdök ezzel a 2000-es fordulat alatti rángatással, az általánosan felmerülő alkatrészek cseréje megvolt,de most jutottam oda,
hogy az EGR szeleppel is babráljak. Lehúzott csatival a hiba szinte teljesen megszűnt (ezt az ötlete itt találtam) ebből arra következtettem,
hogy a szelep feladta. Megpróbáltam egy tisztítást az nem hozott eredményt,majd beraktam egy új, gyári alkatrészt.
És láss csodát, azzal ugyanúgy rángat.
2003-as 2.0 benzin
Ha valakinek van ötlete ez ügyben kérem, ne tartsa magában.
Köszi
Szép napot mindenkinek
Mit értesz általánosan felmerülő alkatrészek alatt ?
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10901 Dátum:
2016.09.06 kedd, 20:15:32 »
Sziasztok!
Kuplung cserénél, lenkereket is kell cserélni? Vagy csak ajánlott! 2001-es benzines!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Gabor82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10902 Dátum:
2016.09.06 kedd, 20:58:46 »
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Nemrég vásárolt mondeom, szívósorából egy tengely inditáskor megakasztotta a motort, csörömpölt egy keveset,amig leállitottam a motort. Kibámyásztuk a tengelyt, kapott bontott szívósort, viszont dízeles csattogós hangja van és zabálja az olajat. Külföldön élek, itt senki nem szivesen nyúl hozzá, motorcserét ajánlanak. Tanácstalan vagyok.
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10903 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:04:19 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.09.06 kedd, 19:56:25
Mit értesz általánosan felmerülő alkatrészek alatt ?
Trafó, gyertya, gyertyakábel.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10904 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:08:49 »
Idézetet írta: Gabor82 - 2016.09.06 kedd, 20:58:46
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Nemrég vásárolt mondeom, szívósorából egy tengely inditáskor megakasztotta a motort, csörömpölt egy keveset,amig leállitottam a motort. Kibámyásztuk a tengelyt, kapott bontott szívósort, viszont dízeles csattogós hangja van és zabálja az olajat. Külföldön élek, itt senki nem szivesen nyúl hozzá, motorcserét ajánlanak. Tanácstalan vagyok.
Nekem nem is akasztotta meg a motort, de bőven elég volt hogy úgy összebacca a dugattyú falát, hogy pengetni lehetett körömmel a karcokon..(mondjuk a műanyag lapátot kidolgozta..
)
Ha nem nyúlnak hozzá, motorcsere.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Gabor82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10905 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:13:18 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.09.06 kedd, 21:08:49
Nekem nem is akasztotta meg a motort, de bőven elég volt hogy úgy összebacca a dugattyú falát, hogy pengetni lehetett körömmel a karcokon..(mondjuk a műanyag lapátot kidolgozta..
)
Ha nem nyúlnak hozzá, motorcsere.
Használhatom igy az autót, mitől csattog?
Naplózva
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10906 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:22:31 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.09.06 kedd, 21:04:19
Trafó, gyertya, gyertyakábel.
Hát pedig ha mind ki van cserélve akkor meg kellene szűnni a 2000 alatti rángatózásnak. Lehet valamelyik a 3-ból gyári hibás? Ebből a 3 alkatrészből nem érdemes a legolcsóbbat venni. Még egy injektor tisztitót dobnék a telitankba, azt jól meghajtanám autópályán magas fordulaton, hátha alapon.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10907 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:52:59 »
Idézetet írta: Defoe - 2016.09.06 kedd, 20:15:32
Sziasztok!
Kuplung cserénél, lenkereket is kell cserélni? Vagy csak ajánlott! 2001-es benzines!
Ha lóg mindenképpen .
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10908 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:58:39 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.09.06 kedd, 21:08:49
Nekem nem is akasztotta meg a motort, de bőven elég volt hogy úgy összebacca a dugattyú falát, hogy pengetni lehetett körömmel a karcokon..(mondjuk a műanyag lapátot kidolgozta..
)
Ha nem nyúlnak hozzá, motorcsere.
Miért kell a Fordba örvény lapát ?
Van ennek haszna is ?
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10909 Dátum:
2016.09.07 szerda, 09:29:58 »
Idézetet írta: tjani - 2016.09.06 kedd, 21:58:39
Miért kell a Fordba örvény lapát ?
Van ennek haszna is ?
Azért, hogy alacsonyabb fordulatonlegyen egy kis plusz nyomaték, vagy mi.
Amúgy már korosabb idelyében már csak nyűg.
Herélés és kész.
Nagy különbséget nem fogsz érezni.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10910 Dátum:
2016.09.07 szerda, 15:42:25 »
Idézetet írta: tjani - 2016.09.06 kedd, 21:58:39
Miért kell a Fordba örvény lapát ?
Van ennek haszna is ?
eredetileg üza spórolás alapjáraton.nem volt korszakalkotó ötlet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10911 Dátum:
2016.09.07 szerda, 15:59:49 »
Idézetet írta: tjani - 2016.09.06 kedd, 21:58:39
Miért kell a Fordba örvény lapát ?
Van ennek haszna is ?
Nem a fjordnak kell orvenylapat, hanem a nagyobb kobcentivel megaldott motoroknak. alacsony fordulaton orvenyt kelt, segiti a keverek homogenizalasat, ezaltal kevesebb uzemanyaggal is beeri.
En inkabb azt kerdeznem az idiota fjord mernokoktol, hogy miert kellett muanyag szfh szivosort alkalmazni ? Isten barma !
10x ev utan itt tart a fjord autogyartasa. Mintha ma kezdtek volna...
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10912 Dátum:
2016.09.07 szerda, 16:03:35 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.07 szerda, 15:59:49
Nem a fjordnak kell orvenylapat, hanem a nagyobb kobcentivel megaldott motoroknak. alacsony fordulaton orvenyt kelt, segiti a keverek homogenizalasat, ezaltal kevesebb uzemanyaggal is beeri.
En inkabb azt kerdeznem az idiota Ford mernokoktol, hogy miert kellett muanyag szfh szivosort alkalmazni ? Isten barma !
10x ev utan itt tart a Ford autogyartasa. Mintha ma kezdtek volna...
a bömi is ugyan ezt csinálta.fertőző....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10913 Dátum:
2016.09.07 szerda, 20:15:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.07 szerda, 16:03:35
a bömi is ugyan ezt csinálta.fertőző....
idiotak ennyi
Naplózva
blah blah blah
Attila 86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 283
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10914 Dátum:
2016.09.07 szerda, 20:23:01 »
Mennyi lehet most egy raklapos motor vajon? Lehet veszek egyet tartalékba hogy legyen!
Naplózva
2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black! 2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black! 2002 Mk3 2.0 Duratec he
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10915 Dátum:
2016.09.07 szerda, 21:10:33 »
Idézetet írta: Attila 86 - 2016.09.07 szerda, 20:23:01
Mennyi lehet most egy raklapos motor vajon? Lehet veszek egyet tartalékba hogy legyen!
Kb. 2400 font. Nem számolom ki mennyi forintban...
http://www.burtonpower.com/ford-built-2-0-duratec-he-i4-std-crate-engine-new-fd2000.html
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10916 Dátum:
2016.09.07 szerda, 22:51:54 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.07 szerda, 15:42:25
eredetileg üza spórolás alapjáraton.nem volt korszakalkotó ötlet.
alacsony fordulaton nyomatékosabb tőle lenni a motor. semmi köze az alapjárathoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10917 Dátum:
2016.09.07 szerda, 22:52:24 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.07 szerda, 21:10:33
Kb. 2400 font. Nem számolom ki mennyi forintban...
http://www.burtonpower.com/ford-built-2-0-duratec-he-i4-std-crate-engine-new-fd2000.html
nem olyan régen valaki 800at írt a generálra. akkor már inkább egy gyári új motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10918 Dátum:
2016.09.07 szerda, 22:53:34 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.07 szerda, 15:59:49
Nem a fjordnak kell orvenylapat, hanem a nagyobb kobcentivel megaldott motoroknak. alacsony fordulaton orvenyt kelt, segiti a keverek homogenizalasat, ezaltal kevesebb uzemanyaggal is beeri.
En inkabb azt kerdeznem az idiota Ford mernokoktol, hogy miert kellett muanyag szfh szivosort alkalmazni ? Isten barma !
10x ev utan itt tart a Ford autogyartasa. Mintha ma kezdtek volna...
mert miből kellett volna gyártani?
nem az anyag választással volt a gond, a rezgések elkoptatják a tengelyt, a többit ismered. lehetne akár fából is, akkor is így járna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10919 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 08:17:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.07 szerda, 22:53:34
mert miből kellett volna gyártani?
nem az anyag választással volt a gond, a rezgések elkoptatják a tengelyt, a többit ismered. lehetne akár fából is, akkor is így járna
és lehetne olyan anyagból is ,ami nem kopik el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10920 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 08:19:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.07 szerda, 22:51:54
alacsony fordulaton nyomatékosabb tőle lenni a motor. semmi köze az alapjárathoz
nem,semmi.az alapjárat gyakorlatilag a maximális fordulat tartományban van!
Kevesebb
üzemanyaggal magasabb nyomaték alacsony fordulat tartományban....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10921 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 12:31:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.08 csütörtök, 08:17:30
és lehetne olyan anyagból is ,ami nem kopik el.
ha a bmw árkategóriájába nem fér bele, akkor egy mondeo-é ba biztos belefér
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10922 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 12:31:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.08 csütörtök, 08:19:43
nem,semmi.az alapjárat gyakorlatilag a maximális fordulat tartományban van!
Kevesebb
üzemanyaggal magasabb nyomaték alacsony fordulat tartományban....
volt már közöd ilyennel szerelt motorhoz?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10923 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 20:42:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.07 szerda, 22:53:34
mert miből kellett volna gyártani?
nem az anyag választással volt a gond, a rezgések elkoptatják a tengelyt, a többit ismered. lehetne akár fából is, akkor is így járna
Ezt gondold at ujra, mert ez egy meroben hibas elgondolas
orvenylapok regota letezne, de miota muanyagbol keszul, azota megeszi a motor. Ennyi.
Naplózva
blah blah blah
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10924 Dátum:
2016.09.08 csütörtök, 21:25:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.07 szerda, 22:51:54
alacsony fordulaton nyomatékosabb tőle lenni a motor. semmi köze az alapjárathoz
így van, és minimálisan javítja a károsanyag kibocsátást.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10925 Dátum:
2016.09.09 péntek, 09:05:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.08 csütörtök, 12:31:40
volt már közöd ilyennel szerelt motorhoz?
ha arra vagy kíváncsi,hogy sajátom volt-e,akkor nem.sose vetemednék ilyesmire.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10926 Dátum:
2016.09.09 péntek, 09:09:13 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.08 csütörtök, 20:42:53
Ezt gondold at ujra, mert ez egy meroben hibas elgondolas
orvenylapok regota letezne, de miota muanyagbol keszul, azota megeszi a motor. Ennyi.
Azért csinálják műanyagból, hogy a motorba beleesve megolvad és tömítő a hordósra kopott henger falát, illetve a törött dugattyú gyűrűhöz is beivódik. Ez nem bug...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10927 Dátum:
2016.09.09 péntek, 09:10:06 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.09 péntek, 09:09:13
Azért csinálják műanyagból, hogy a motorba beleesve megolvad és tömítő a hordósra kopott henger falát, illetve a törött dugattyú gyűrűhöz is beivódik. Ez nem bug...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10928 Dátum:
2016.09.09 péntek, 13:45:04 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 09:05:12
ha arra vagy kíváncsi,hogy sajátom volt-e,akkor nem.sose vetemednék ilyesmire.
nem. arra, hogy nem vagy tisztában a működési elvével és az ok okozattal. bmw már a 90es években használta ezt a megoldást, igaz ott még nem hengerenkénti megoldással és probléma mentesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10929 Dátum:
2016.09.09 péntek, 13:46:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.09 péntek, 13:45:04
nem. arra, hogy nem vagy tisztában a működési elvével és az ok okozattal. bmw már a 90es években használta ezt a megoldást, igaz ott még nem hengerenkénti megoldással és probléma mentesen
nekem a 90es években volt már 3as bömbim.neked?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10930 Dátum:
2016.09.09 péntek, 13:59:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 13:46:38
nekem a 90es években volt már 3as bömbim.neked?
volt94es bmw
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanglee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10931 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:29:24 »
Sziasztok!
Elöre bocs az eposzért!
Másfél éve van egy 2002-es 1.8 125LE-s Mondeo-m, jelenleg >nagyon valószínü, hogy< ~210k km-rel, ebböl majdnem 50k-t már én tettem bele.
Nagyjából jól funkcionál, de úgy egy éve meghalt a vízpumpa, (leszakadtak a lapátjai) de szerencsére megúsztam hengerfejesség nélkül. Akkor került bele új, meg egy új feszítögörgö arra a körre, viszont kb. egy hétre rá elkezdett csörögni a gép.(egyáltalán nem biztos, hogy van összefüggés). Németországban vagyok, napi szinten munkába járni használom a kocsit, esélytelen otthagyni egy itteni szerelönél sokszáz €-ért. (Ezek egy termosztátcserét is alsó hangon 3-400€ért vállalnak...) Azt tervezem, hogy egy magyarországi egyhetes szabi alatt ott vinném szervízbe inkább. De jó volna, ha elötte biztos lennék benne, hogy mi a nyügje, mert nem lesz idöm kivárni egy esetleg hetekig elhúzódó javítást...
Sokfélét olvastam már itt a fórumon, ismerem a föellenséget, a f*ssákopó örvénylapátokat. Ezen kívül még a vezérmülánc merült fel mint ötlet, vagy esetleg az újonnan beszerelt feszítö.
Leírom a csörgés tulajdonságait, mert szerintem némelyik jelenség eleve kizárja némelyik lehetséges hibaforrást, de nem tudom melyikre pontosan mi a jellemzö.
A hang kb. olyan, mintha egy fémlapátos ventillátor lapátjához hozzáérintenél valamit.
A legföbb tulajdonsága, hogy alapjáraton gyakorlatilag egyáltalán nem hallom (így pl a vákuumcsö levételekor sincs a motor hangjában érdemi változás), illetve üresben, gázadásra se tudom reprodukálni a dolgot.
A jellemzö fordulatszám, amin elöfordul nem állandó, sokkal inkább a gázpedál állása, vagy a nyomaték függvénye. Azaz ha rendesen letaposom a gázt, akkor egyáltalán nem hallatszik, vagy csak egy töredék másodpercre, aztán megszünik; ha felengedem a pedált, és motorfékkel gurulok, akkor sincs hang. Viszont ha pici gázzal mondjuk országúton 80-90-es tempót tartanék, ott elkezd csörögni. Ha ekkor nagyobb gázd adok, vagy elveszem a lábam, szintén abbahagyja. Ha a csörgös szintröl lassan feljebb gyorsítok, akkor a fordulatszámmal együtt gyorsul a csörgö hang is, hangosodik is kicsit, aztán egyszer csak mintha elvágták volna, elkussol.
Elindulásnál ha komótosan, lassan kapcsolgatva gyorsítok, minden sebességfokozatban van egy rövid idötartam, mikor megcsörren, viszont ha nagyobb gázzal, csúsztatott kuplunggal indulok, akkor nem.
Amíg a motor hideg, addig egyáltalán nem jelentkezik a hang, csak mikor már bemelegedett. Télen elromlott a termosztátom, amíg ki nem cseréltem, és a motor alig melegedett 50-60 fok fölé, egyáltalán nem csinálta.
Mint már kiderült, bö egy éve megvan a nyügje, de azóta az intenzitása nemigen változott. Anno egyik napról a másikra jött elö, és azóta kb. ugyanolyan intenzív, nem hallatszik, hogy romlott volna. Ezért nem is siettem a megcsinálásával, meg mert egyszerüen nem jött ki jól egy magyarországi út...
Hozzáteszem még, hogy dombvidéken lakunk, sokszor lámpánál viszonylag sokáig tartom részben kuplunggal a kocsit, mert a gyenge motorral kalandos megrakva megindulni lejtön felfele. (ha esetleg valamely kuplungalkatrész szóba jöhet mint hibaforrás, de nem hiszem).
Az örvénylapátok sorsáról nincs tudomásom, de szerintem nincs kibelezve, a német 10 évig (kb 140k km-ig) márkaszervízbe hordta, de itt amúgy se hiszem hogy kiszerelnék. Valami leírásban olvastam, hogy a manifold rögzítöcsavarjainak a mérete más a régi és az új fajta alkatrészen, ezek alapján azt hiszem nekem már az újabb van. (2002 novemberi kocsi, talán már hihetö, hogy gyárilag azt rakták bele).
Ha valakinek van valami megbízható tapasztalata a témában, megköszönném.
Ha esetleg valaki tud egy bennfentes szakembert, aki nagy mondeo mk3 guru, Pesten, vagy az M5 mentén, és aki vállalná hogy meglesi/megszereli október elején, az szintén szuper lenne. A szoros idökeret miatt nem igen van idö hosszas találgatásra sajnos...
Köszi szépen!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.09 péntek, 14:33:39 írta sanglee
»
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10932 Dátum:
2016.09.09 péntek, 16:35:05 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.09 péntek, 09:09:13
Azért csinálják műanyagból, hogy a motorba beleesve megolvad és tömítő a hordósra kopott henger falát, illetve a törött dugattyú gyűrűhöz is beivódik. Ez nem bug...
hanem ficsor
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10933 Dátum:
2016.09.09 péntek, 22:53:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.09 péntek, 13:59:28
volt94es bmw
mikor,2008 ban?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10934 Dátum:
2016.09.10 szombat, 07:37:00 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.08.23 kedd, 17:31:46
Sziasztok!
Segítsetek lsz.
A hibajelenség:
Gázelvételkor motorféknél, nagyon aprókat rángat a kocsi, épp csak olyan, mintha göröngyös lenne az út.
Úgy vettem észre, hogy ezt csak bekapcsolt klímánál csinálja.
Mi lehet?
Generátor?
Vákumprobléma?
.....?
A szívósor herélve, NGK gyertyák, NGK trafó, Kugler 8mm kábelek egy éve cserélve egyben, fojtószelep takarítva(de nem volt kiszerelve, csak amit elértem
), alapjárati szelep kitakarítva.
KÖszi előre is a válaszokat.
Sziasztok!
Uccsó próba az aprórángás megszüntetésére a gyertyahézag állítás volt.
A négyből kettő 1,3, kettő 1,2 mm volt. Most mind 1,2...és komolyan mondom jobb lett....pedig én aztán betegesen figyelem a motort..
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10935 Dátum:
2016.09.10 szombat, 08:21:02 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.08.23 kedd, 17:31:46
Sziasztok!
Segítsetek lsz.
A hibajelenség:
Gázelvételkor motorféknél, nagyon aprókat rángat a kocsi, épp csak olyan, mintha göröngyös lenne az út.
Úgy vettem észre, hogy ezt csak bekapcsolt klímánál csinálja.
Mi lehet?
Generátor?
Vákumprobléma?
.....?
A szívósor herélve, NGK gyertyák, NGK trafó, Kugler 8mm kábelek egy éve cserélve egyben, fojtószelep takarítva(de nem volt kiszerelve, csak amit elértem
), alapjárati szelep kitakarítva.
KÖszi előre is a válaszokat.
tipp: gorongyos az ut
Naplózva
blah blah blah
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10936 Dátum:
2016.09.10 szombat, 09:00:16 »
Idézetet írta: Zombie - 2016.09.10 szombat, 07:37:00
Sziasztok!
Uccsó próba az aprórángás megszüntetésére a gyertyahézag állítás volt.
A négyből kettő 1,3, kettő 1,2 mm volt. Most mind 1,2...és komolyan mondom jobb lett....pedig én aztán betegesen figyelem a motort..
Lehet jobb lett volna 1.3-ra állitani mindet, mint 1.2-re, nem? Az a gyári.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Gy Laci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10937 Dátum:
2016.09.10 szombat, 10:13:25 »
Idézetet írta: sanglee - 2016.09.09 péntek, 14:29:24
Sziasztok!
Elöre bocs az eposzért!
Másfél éve van egy 2002-es 1.8 125LE-s Mondeo-m, jelenleg >nagyon valószínü, hogy< ~210k km-rel, ebböl majdnem 50k-t már én tettem bele.
Nagyjából jól funkcionál, de úgy egy éve meghalt a vízpumpa, (leszakadtak a lapátjai) de szerencsére megúsztam hengerfejesség nélkül. Akkor került bele új, meg egy új feszítögörgö arra a körre, viszont kb. egy hétre rá elkezdett csörögni a gép.(egyáltalán nem biztos, hogy van összefüggés). Németországban vagyok, napi szinten munkába járni használom a kocsit, esélytelen otthagyni egy itteni szerelönél sokszáz €-ért. (Ezek egy termosztátcserét is alsó hangon 3-400€ért vállalnak...) Azt tervezem, hogy egy magyarországi egyhetes szabi alatt ott vinném szervízbe inkább. De jó volna, ha elötte biztos lennék benne, hogy mi a nyügje, mert nem lesz idöm kivárni egy esetleg hetekig elhúzódó javítást...
Sokfélét olvastam már itt a fórumon, ismerem a föellenséget, a f*ssákopó örvénylapátokat. Ezen kívül még a vezérmülánc merült fel mint ötlet, vagy esetleg az újonnan beszerelt feszítö.
Leírom a csörgés tulajdonságait, mert szerintem némelyik jelenség eleve kizárja némelyik lehetséges hibaforrást, de nem tudom melyikre pontosan mi a jellemzö.
A hang kb. olyan, mintha egy fémlapátos ventillátor lapátjához hozzáérintenél valamit.
A legföbb tulajdonsága, hogy alapjáraton gyakorlatilag egyáltalán nem hallom (így pl a vákuumcsö levételekor sincs a motor hangjában érdemi változás), illetve üresben, gázadásra se tudom reprodukálni a dolgot.
A jellemzö fordulatszám, amin elöfordul nem állandó, sokkal inkább a gázpedál állása, vagy a nyomaték függvénye. Azaz ha rendesen letaposom a gázt, akkor egyáltalán nem hallatszik, vagy csak egy töredék másodpercre, aztán megszünik; ha felengedem a pedált, és motorfékkel gurulok, akkor sincs hang. Viszont ha pici gázzal mondjuk országúton 80-90-es tempót tartanék, ott elkezd csörögni. Ha ekkor nagyobb gázd adok, vagy elveszem a lábam, szintén abbahagyja. Ha a csörgös szintröl lassan feljebb gyorsítok, akkor a fordulatszámmal együtt gyorsul a csörgö hang is, hangosodik is kicsit, aztán egyszer csak mintha elvágták volna, elkussol.
Elindulásnál ha komótosan, lassan kapcsolgatva gyorsítok, minden sebességfokozatban van egy rövid idötartam, mikor megcsörren, viszont ha nagyobb gázzal, csúsztatott kuplunggal indulok, akkor nem.
Amíg a motor hideg, addig egyáltalán nem jelentkezik a hang, csak mikor már bemelegedett. Télen elromlott a termosztátom, amíg ki nem cseréltem, és a motor alig melegedett 50-60 fok fölé, egyáltalán nem csinálta.
Mint már kiderült, bö egy éve megvan a nyügje, de azóta az intenzitása nemigen változott. Anno egyik napról a másikra jött elö, és azóta kb. ugyanolyan intenzív, nem hallatszik, hogy romlott volna. Ezért nem is siettem a megcsinálásával, meg mert egyszerüen nem jött ki jól egy magyarországi út...
Hozzáteszem még, hogy dombvidéken lakunk, sokszor lámpánál viszonylag sokáig tartom részben kuplunggal a kocsit, mert a gyenge motorral kalandos megrakva megindulni lejtön felfele. (ha esetleg valamely kuplungalkatrész szóba jöhet mint hibaforrás, de nem hiszem).
Az örvénylapátok sorsáról nincs tudomásom, de szerintem nincs kibelezve, a német 10 évig (kb 140k km-ig) márkaszervízbe hordta, de itt amúgy se hiszem hogy kiszerelnék. Valami leírásban olvastam, hogy a manifold rögzítöcsavarjainak a mérete más a régi és az új fajta alkatrészen, ezek alapján azt hiszem nekem már az újabb van. (2002 novemberi kocsi, talán már hihetö, hogy gyárilag azt rakták bele).
Ha valakinek van valami megbízható tapasztalata a témában, megköszönném.
Ha esetleg valaki tud egy bennfentes szakembert, aki nagy mondeo mk3 guru, Pesten, vagy az M5 mentén, és aki vállalná hogy meglesi/megszereli október elején, az szintén szuper lenne. A szoros idökeret miatt nem igen van idö hosszas találgatásra sajnos...
Köszi szépen!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.10 szombat, 10:15:01 írta Gy Laci
»
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10938 Dátum:
2016.09.10 szombat, 11:03:06 »
Idézetet írta: zacci - 2016.09.10 szombat, 08:21:02
tipp: gorongyos az ut
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10939 Dátum:
2016.09.10 szombat, 11:04:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.10 szombat, 09:00:16
Lehet jobb lett volna 1.3-ra állitani mindet, mint 1.2-re, nem? Az a gyári.
Úgy voltam vele, hogy van aki 1,1-re esküszik(tudom hogy a gyári 1,3), így a középút lett.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Zoli652
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10940 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 08:34:21 »
Idézetet írta: Gy Laci - 2016.09.10 szombat, 10:13:25
[Tökéletesen leírtad a jelenséget,az én autóm is ugyanezt produkálja. (2005.1.8 benzin 125 LE )
Talán annyit tennék hozzá,hogy terhelt állapotban jobban jelentkezik ez a csörgésszerű hang.Nem sebesség,nem fordulatfüggő,hanem a gázpedál állásától függ!! uote]
Naplózva
2005/11 1.8 trend 125 LE
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10941 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 08:12:38 »
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy bugyogva forr a víz a kiegy.tart.ban?
A termosztát kb fél éves (gyári), a venti jó, megy mindegyik fokozat.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10942 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 08:13:51 »
Idézetet írta: paszty - 2016.09.12 hétfő, 08:12:38
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy bugyogva forr a víz a kiegy.tart.ban?
A termosztát kb fél éves (gyári), a venti jó, megy mindegyik fokozat.
A víz hány fokos egyébként? Nem csak levegőbuborékok?
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
lacka68
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10943 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 08:51:00 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.31 szerda, 07:52:10
Rosszul mondta a szerelő. Tuti a motorgenerál de nagyon drága, feltéve, hogy hozzáértő csinálja. Csere motor olcsóbb, egyszerűbb, de lutri. Lehet 50.000km után az is elkezdi enni az olajat. Neked valószínű az olajlehúzó gyűrűk betegeskednek. Mk2 fórumtársat keresd cseremotor kapcsán.
Köszönöm a választ.
Ha olajlehúzó gyűrű a gond akkor nem lehet, hogy maga a henger is kopott, vállas és nem lesz elég a gyűrű csere, lehet fúrni is kelleni fog?
Meg ott van még a komplett vezérlés is, amely ugyan duratec motor lévén láncos, de az is nyúlik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10944 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 09:02:33 »
Idézetet írta: paszty - 2016.09.12 hétfő, 08:12:38
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy bugyogva forr a víz a kiegy.tart.ban?
A termosztát kb fél éves (gyári), a venti jó, megy mindegyik fokozat.
henferfej és vagy gátrepedés-tömítés átégett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10945 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 09:02:42 »
Idézetet írta: lacka68 - 2016.09.12 hétfő, 08:51:00
Köszönöm a választ.
Ha olajlehúzó gyűrű a gond akkor nem lehet, hogy maga a henger is kopott, vállas és nem lesz elég a gyűrű csere, lehet fúrni is kelleni fog?
Meg ott van még a komplett vezérlés is, amely ugyan duratec motor lévén láncos, de az is nyúlik.
Hengerkopást előre senki nem fog megmondani. Bontani kell hozzá és megmérni. Ha szerencséd van elég egy hónolás és már mehet is a gyűrűzés. Ha nincs, akkor kell fúrni, új dugattyúk stb stb.
A lánc nagyon sokat bír. 400.000 km a gyári ajánlott csereperiódus.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
lacka68
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10946 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 10:23:12 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.12 hétfő, 09:02:42
Hengerkopást előre senki nem fog megmondani. Bontani kell hozzá és megmérni. Ha szerencséd van elég egy hónolás és már mehet is a gyűrűzés. Ha nincs, akkor kell fúrni, új dugattyúk stb stb.
A lánc nagyon sokat bír. 400.000 km a gyári ajánlott csereperiódus.
Kösz.
A láncban úgy mint magában a motorban is 408 ezer km van.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10947 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 10:59:11 »
Idézetet írta: lacka68 - 2016.09.12 hétfő, 10:23:12
Kösz.
A láncban úgy mint magában a motorban is 408 ezer km van.
Ejjj, akkor lassan már ott jársz mint én.
Üdv a 400as klubban.
Sajnos ennyi km-nél már minden lehet. Nem törvényszerű a megnyúlt lánc, de ha megbontják a motort, akkor már lánc, feszítő, láncvezetők csere. A baj az, hogy ilyenkor már a dugattyúk se mennek vissza új csapágysor nélkül. És még sorolhatnám. Lényeg a lényeg, ennyi idősen korrekt motorgenerál kell/érdemes. Vagy, ha nem mész nagyon sokat, akkor olcsóbb a csere motor, csak azt nagyon járd körbe, hogy minnél jobbat kapj. Egy 100.000-es motor is lehet csapágyas ha nem törődtek vele.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
sanglee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10948 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 13:20:40 »
Idézetet írta: Zoli652 - 2016.09.11 vasárnap, 08:34:21
Idézetet írta: Gy Laci - 2016.09.10 szombat, 10:13:25
[Tökéletesen leírtad a jelenséget,az én autóm is ugyanezt produkálja. (2005.1.8 benzin 125 LE )
Talán annyit tennék hozzá,hogy terhelt állapotban jobban jelentkezik ez a csörgésszerű hang.Nem sebesség,nem fordulatfüggő,hanem a gázpedál állásától függ!! uote]
Sziasztok!
Majdnem azt hittem, hogy csak idéztétek a kommentemet, míg észre nem vettem, hogy valahogy a címbe került a hozzászólás érdemi része! De nembaj, a lényeg hogy megvan
Minden megállapításom stimmel a ti esetetekre is? Mert volt ahol olvastam hasonló zajról, dugattyú(csapszeg) kapcsán, de ott meg pl pont azt írták hogy hidegen zajong, nem melegen...
pár kérdésem azért lenne még:
És honnan tudod, hogy a csapszeg? Megbontották, vagy csak valami szaki hang alapján rámondta?
Ennek a javításához akkor meg kell bontani a motort? Illetve mennyit árt a gépnek ha sokáig így használom?
szerk.: közben azért találtam itt a fórumon olyan bejegyzéseket pár évvel ezelöttröl, ahol a feszítögörgö volt a ludas... az a hiba jobban tetszene, föleg hogy egyik pillanatról a másikra jött elö, és nem sokkal elötte volt cserélve a görgö...
kérdés, hogy a 'csak melegen csörög' - jelenség bármelyikre is ráhúzható-e...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.12 hétfő, 13:47:39 írta sanglee
»
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10949 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 13:45:43 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.12 hétfő, 08:13:51
A víz hány fokos egyébként? Nem csak levegőbuborékok?
Sajnos fogalmam sincs,hogy hany fokos.
Az biztos, hogy a venti rogton a 3. fokozaban indul el.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Oldalak:
1
...
212
213
214
215
216
217
218
[
219
]
220
221
222
223
224
225
226
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ