Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:24:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4622818 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10950 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 13:48:10 »
Idézetet írta: paszty - 2016.09.12 hétfő, 13:45:43
Sajnos fogalmam sincs,hogy hany fokos.
Az biztos, hogy a venti rogton a 3. fokozaban indul el.
Fedkompon meg tudod nézni hogy hány fokos a hengerfej, abból szépen lehet következtetni. De ha venti is rögtön indul akkor biza forr.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Gyulap55
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10951 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 14:25:38 »
Sziasztok,
kb fél éve vettünk egy MK3-at, 1.8 benzin. Váltások után elkezdett rángatni. Kicseréltem a gyertyákat, gyertyakábeleket, trafót. Elmúlt a probléma, majd 2 hónap múlva ismét előjött. Az új gyertyákon kivűl ismét kicseréltem a korábban emlitett dolgokat. A probléma ismét "megoldódott". Viszont azóta a következőt csinálja: bármilyen sebességtartományban normálisan közlekedve egyszer csak elkezd dadogni és rángatni a motor 1200-400 között ugrál a fordulat majd leáll. Vagy én állitom le. Újrainditás után tökéletesen működik, majd X km után ismét dadog rángat és leáll. A napi 1-től a napi 5 alkalomig is előfordul. Üzemanyag szűrőt is cseréltem már. Laptopra kapcsolodva még ilyen leállás után is minden értéke és adat megfelelő ( sem egr sem lamba probléma nincs a gép szerint 9 ). 1x irt ki az 1-es hengernél gyújtásproblémát - de azt törölve többet nem fordult elő. Sajnos nagyon bosszantó a probléma és az még bosszantóbb, hogy szerelők sem tudják, hogy mi lehet az oka. Az üzemanyag pumpára gondolok még, hogy random-ra megadja magát és újraindításkor észheztér...?!
Ebben kérném a segitségeteket ill az ötleteket, hogy vajon mi lehet. Nem szeretnék 100 ezreket költeni alkatrész cserélgetésre, ha nem muszály!
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Gy.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10952 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 15:23:56 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.12 hétfő, 13:48:10
Fedkompon meg tudod nézni hogy hány fokos a hengerfej, abból szépen lehet következtetni. De ha venti is rögtön indul akkor biza forr.
Fedkomp nincs,max a kinti homersekletet latom.
Mi a bánattól forr fel a víz,nem értem.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Gy Laci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10953 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 15:42:35 »
Idézetet írta: paszty - 2016.09.12 hétfő, 15:23:56
Fedkomp nincs,max a kinti homersekletet latom.
Mi a bánattól forr fel a víz,nem értem.
Nem kell hogy forrjon.Akkor is bubisodik,ha az égéstér beledolgozik a hűtőrendszerbe.Én Sierrával jártam így sok éve.
Naplózva
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10954 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 16:10:13 »
Idézetet írta: Gy Laci - 2016.09.12 hétfő, 15:42:35
Nem kell hogy forrjon.Akkor is bubisodik,ha az égéstér beledolgozik a hűtőrendszerbe.Én Sierrával jártam így sok éve.
De akkor ventilátor nem indul szvsz.
Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Gy Laci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10955 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 16:12:27 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.12 hétfő, 16:10:13
De akkor ventilátor nem indul szvsz.
Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig
Az is igaz.ASierra ventlátora nem ment.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10956 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 17:48:06 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.12 hétfő, 16:10:13
De akkor ventilátor nem indul szvsz.
Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig
Nem tudom,valahogy akkor nézek egy hőfokot.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10957 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 17:52:04 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.12 hétfő, 16:10:13
De akkor ventilátor nem indul szvsz.
Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig
venti több okból is indulhat, pl hideg motornál is, ha bekapcsolod a klímát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yartam
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10958 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 18:55:42 »
Idézetet írta: paszty - 2016.09.12 hétfő, 17:48:06
Nem tudom,valahogy akkor nézek egy hőfokot.
Egy kis segítség:
http://mr-fix.info/ford-mondeo-mk3-hidden-menu/
Ottó
Naplózva
2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
lacka68
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10959 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 21:38:50 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.12 hétfő, 10:59:11
Ejjj, akkor lassan már ott jársz mint én.
derül Üdv a 400as klubban.
Sajnos ennyi km-nél már minden lehet. Nem törvényszerű a megnyúlt lánc, de ha megbontják a motort, akkor már lánc, feszítő, láncvezetők csere. A baj az, hogy ilyenkor már a dugattyúk se mennek vissza új csapágysor nélkül. És még sorolhatnám. Lényeg a lényeg, ennyi idősen korrekt motorgenerál kell/érdemes. Vagy, ha nem mész nagyon sokat, akkor olcsóbb a csere motor, csak azt nagyon járd körbe, hogy minnél jobbat kapj. Egy 100.000-es motor is lehet csapágyas ha nem törődtek vele.
Hát igazából ettől félek. Ha megbontják akkor derül ki mi a tökszárat kell még cserélni. Nem tudom hogy vagytok vele de én imádom ezt az autót.
Nem is szívesen válnék meg tőle, ezért gondolkodom abban is, hogy megcsináltatni, felújíttatni.
Ha cserélném nagyon gázul számítják be, max 400 ezer de ez már egy félhülye kereskedő. Sok benne a km és mindenki rögtön húúházik.
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10960 Dátum:
2016.09.13 kedd, 07:39:57 »
Idézetet írta: lacka68 - 2016.09.12 hétfő, 21:38:50
Hát igazából ettől félek. Ha megbontják akkor derül ki mi a tökszárat kell még cserélni. Nem tudom hogy vagytok vele de én imádom ezt az autót.
Nem is szívesen válnék meg tőle, ezért gondolkodom abban is, hogy megcsináltatni, felújíttatni.
Ha cserélném nagyon gázul számítják be, max 400 ezer de ez már egy félhülye kereskedő. Sok benne a km és mindenki rögtön húúházik.
Hát igen, egy hajóban evezünk. Eladni nem tudom, mert senkinek nem kell. Bezúzni meg sajnálom mert minden mást már megcsináltam rajta. Itt a fórumon is van aki erre megy, van aki arra. Maarki kollégát nem láttam már egy ideje, ami csak azt jelentheti, hibátlanul dübörög a gépsárkány
Ő fejújíttatott. Zolibácsinak 600ezer után halt meg a motor, ő szerzett cseremotort. Én személy szerint így gondolkodok: Lehet, hogy fél gurigába belekerül a felújítás, de egyébként honnan kapnál fél milláért egy használt autót ami úgy fog menni mint a felújított. Úgyhogy én jövőre fogok nekiállni a generálnak házilag a garázsban
Majd meglátjuk sikerül e, vagy tényleg be kell zuzatni a végén
Nekem az 5w40 olaj picit mérsékelte a fogyasztást. Próbáltad már? Nem megoldás, de átmenetileg jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.13 kedd, 08:22:36 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10961 Dátum:
2016.09.13 kedd, 10:46:15 »
Sziasztok!
Adott egy MK3 1.8 benzin mondeo.
Alapjárat 1200-1300 körül áll.
Ha megyek vele akkor semmi gond. Viszont ha megállok és kinyomom a kuplungot vagy üresbe teszem felpörög 3000-re és ott marad 1-2 másodpercig majd visszaesik 1300-ra.
Valamint ha alapjáraton épp egy kicsit hozzáérek a gázpedálhoz akkor is felpörög , ott marad és visszaesik.
Valamint ha leállítom akkor "hosszan" áll le. Mintha folyamatosan venném el tőle az anyagot.
Pillangószelep házát kitakarítottam, raktam már bele két másik alapjáratit is illetve a benne lévőt kipucoltam.
Féktisztítóval végigfújtam minden vákumcsövet és a szívótorok környékét.
Mi lehet a probléma?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.13 kedd, 15:47:30 írta Viló
»
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10962 Dátum:
2016.09.13 kedd, 10:53:55 »
Idézetet írta: Viló - 2016.09.13 kedd, 10:46:15
Sziasztok!
Adott egy MK3 1.8 benzin mondeo.
Alapjárat
10200-1300
körül áll.
Az baráti... Akkor ez már alapjáraton letilt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10963 Dátum:
2016.09.13 kedd, 11:03:42 »
Idézetet írta: Viló - 2016.09.13 kedd, 10:46:15
Sziasztok!
Adott egy MK3 1.8 benzin mondeo.
Alapjárat 10200-1300 körül áll.
Ha megyek vele akkor semmi gond. Viszont ha megállok és kinyomom a kuplungot vagy üresbe teszem felpörög 3000-re és ott marad 1-2 másodpercig majd visszaesik 1300-ra.
Valamint ha alapjáraton épp egy kicsit hozzáérek a gázpedálhoz akkor is felpörög , ott marad és visszaesik.
Valamint ha leállítom akkor "hosszan" áll le. Mintha folyamatosan venném el tőle az anyagot.
Pillangószelep házát kitakarítottam, raktam már bele két másik alapjáratit is illetve a benne lévőt kipucoltam.
Féktisztítóval végigfújtam minden vákumcsövet és a szívótorok környékét.
Mi lehet a probléma?
Falsot szív, feltehetően a PCV csöved kiszakadt. A szívósor mögött, alul, kis kb. 20 centis cső. Nagyon nehéz látni, kitapogatni. Le kell szedni a szívósort a cseréhez.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10964 Dátum:
2016.09.13 kedd, 15:47:39 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.13 kedd, 10:53:55
Az baráti... Akkor ez már alapjáraton letilt?
Javítva.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10965 Dátum:
2016.09.13 kedd, 15:48:05 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.13 kedd, 11:03:42
Falsot szív, feltehetően a PCV csöved kiszakadt. A szívósor mögött, alul, kis kb. 20 centis cső. Nagyon nehéz látni, kitapogatni. Le kell szedni a szívósort a cseréhez.
Köszi. Megnézem.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
lacka68
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10966 Dátum:
2016.09.13 kedd, 19:20:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.13 kedd, 07:39:57
Hát igen, egy hajóban evezünk. Eladni nem tudom, mert senkinek nem kell. Bezúzni meg sajnálom mert minden mást már megcsináltam rajta. Itt a fórumon is van aki erre megy, van aki arra. Maarki kollégát nem láttam már egy ideje, ami csak azt jelentheti, hibátlanul dübörög a gépsárkány
Ő fejújíttatott. Zolibácsinak 600ezer után halt meg a motor, ő szerzett cseremotort. Én személy szerint így gondolkodok: Lehet, hogy fél gurigába belekerül a felújítás, de egyébként honnan kapnál fél milláért egy használt autót ami úgy fog menni mint a felújított. Úgyhogy én jövőre fogok nekiállni a generálnak házilag a garázsban
Majd meglátjuk sikerül e, vagy tényleg be kell zuzatni a végén
Nekem az 5w40 olaj picit mérsékelte a fogyasztást. Próbáltad már? Nem megoldás, de átmenetileg jó.
Próbáltam már sűrűbb olajjal is. A gyári Motocraft 10w40-t használom most is, talán kevesebbet eszik belőle, de nem ez a fő probléma. Sőt volt már benne a Shell 15w40-e is de nem sok siker.
Már most attól félek, hogy beadja a kulcsot. Ha hozzá kell nyúlni és megbontom, akkor viszont nem csak a motort kell rendbe tenni. Akkor jön a futómű, fékek, már gond lesz a hátsó segédfutómű szilentekkel is no meg a bal oldali ajtók is korrodálnak. Szóval lehet sok lesz a vége. És ami a lényeg nem látom mennyi az annyi!
Szóval teljes a dilemma.
Kb 1 millát tudok beletolni ha cseréről lenne szó és jó lenne az optimális megoldást megtalálni. 1 misiből biztos gyönyörűen rendbe lehet tenni, de annyit nem akarok rákölteni akármennyire is szeretem. Szinte új korától használom és nagyon hozzám nőtt, még nem hagyott ott
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10967 Dátum:
2016.09.13 kedd, 19:33:05 »
Idézetet írta: lacka68 - 2016.09.13 kedd, 19:20:44
Próbáltam már sűrűbb olajjal is. A gyári Motocraft 10w40-t használom most is, talán kevesebbet eszik belőle, de nem ez a fő probléma. Sőt volt már benne a Shell 15w40-e is de nem sok siker.
Már most attól félek, hogy beadja a kulcsot. Ha hozzá kell nyúlni és megbontom, akkor viszont nem csak a motort kell rendbe tenni. Akkor jön a futómű, fékek, már gond lesz a hátsó segédfutómű szilentekkel is no meg a bal oldali ajtók is korrodálnak. Szóval lehet sok lesz a vége. És ami a lényeg nem látom mennyi az annyi!
Szóval teljes a dilemma.
Kb 1 millát tudok beletolni ha cseréről lenne szó és jó lenne az optimális megoldást megtalálni. 1 misiből biztos gyönyörűen rendbe lehet tenni, de annyit nem akarok rákölteni akármennyire is szeretem. Szinte új korától használom és nagyon hozzám nőtt, még nem hagyott ott
elkell adni,és egy fiatalabba ülni-ha lehet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10968 Dátum:
2016.09.13 kedd, 19:33:44 »
Idézetet írta: yartam - 2016.09.12 hétfő, 18:55:42
Egy kis segítség:
http://mr-fix.info/ford-mondeo-mk3-hidden-menu/
Ottó
Köszönöm szépen a segítséget!
Ma megnéztem így és 106 C'-nál kezd el működni a venti.
A hűtővizem most nem bugyogott,nem forrt, olaj nincs benne.
A motorolajban sincs víz.
Ilyenkor mi a további menet?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10969 Dátum:
2016.09.13 kedd, 20:13:57 »
Idézetet írta: lacka68 - 2016.09.13 kedd, 19:20:44
Próbáltam már sűrűbb olajjal is. A gyári Motocraft 10w40-t használom most is, talán kevesebbet eszik belőle, de nem ez a fő probléma. Sőt volt már benne a Shell 15w40-e is de nem sok siker.
Már most attól félek, hogy beadja a kulcsot. Ha hozzá kell nyúlni és megbontom, akkor viszont nem csak a motort kell rendbe tenni. Akkor jön a futómű, fékek, már gond lesz a hátsó segédfutómű szilentekkel is no meg a bal oldali ajtók is korrodálnak. Szóval lehet sok lesz a vége. És ami a lényeg nem látom mennyi az annyi!
Szóval teljes a dilemma.
Kb 1 millát tudok beletolni ha cseréről lenne szó és jó lenne az optimális megoldást megtalálni. 1 misiből biztos gyönyörűen rendbe lehet tenni, de annyit nem akarok rákölteni akármennyire is szeretem. Szinte új korától használom és nagyon hozzám nőtt, még nem hagyott ott
Megértem. Lehet, hogy így érdemesebb másikat keresni.
Én hobbimmá tettem, hogy kipofozom az autómat így persze költök is rá, de nem egyszerre. Egy kis szerelés itt egy kis szerelés ott, apránként. Én is fogok rá költeni egy misit, vagy kettőt, de hobbinál sose a gazdaságosság számít.
Élvezem a bütykölést és még haszna is van. Már megvan a fejembe a terv több évre előre miket fogok csinálni. Motorgenerál jövőre, kipuff rendszer utána, festés azután stb stb. Kész pénztemető, de melyik hobbi nem az?
Persze nem mindenkinek van energiája / ideje ilyenre, és akkor nem sok más opció van, minthogy cserélni az autót, ha már sok a nyűg vele, ahogy Alf is tanácsolta.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
addM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10970 Dátum:
2016.09.14 szerda, 21:04:37 »
Idézetet írta: Gyulap55 - 2016.09.12 hétfő, 14:25:38
Sziasztok,
kb fél éve vettünk egy MK3-at, 1.8 benzin. Váltások után elkezdett rángatni. Kicseréltem a gyertyákat, gyertyakábeleket, trafót. Elmúlt a probléma, majd 2 hónap múlva ismét előjött. Az új gyertyákon kivűl ismét kicseréltem a korábban emlitett dolgokat. A probléma ismét "megoldódott". Viszont azóta a következőt csinálja: bármilyen sebességtartományban normálisan közlekedve egyszer csak elkezd dadogni és rángatni a motor 1200-400 között ugrál a fordulat majd leáll. Vagy én állitom le. Újrainditás után tökéletesen működik, majd X km után ismét dadog rángat és leáll. A napi 1-től a napi 5 alkalomig is előfordul. Üzemanyag szűrőt is cseréltem már. Laptopra kapcsolodva még ilyen leállás után is minden értéke és adat megfelelő ( sem egr sem lamba probléma nincs a gép szerint 9 ). 1x irt ki az 1-es hengernél gyújtásproblémát - de azt törölve többet nem fordult elő. Sajnos nagyon bosszantó a probléma és az még bosszantóbb, hogy szerelők sem tudják, hogy mi lehet az oka. Az üzemanyag pumpára gondolok még, hogy random-ra megadja magát és újraindításkor észheztér...?!
Ebben kérném a segitségeteket ill az ötleteket, hogy vajon mi lehet. Nem szeretnék 100 ezreket költeni alkatrész cserélgetésre, ha nem muszály!
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Gy.
Üdv.
Milyen gyertyák kerültek bele? Illetve milyen márka lett a többi gyújtás alkatrész?
Nyílván nem zárható ki egy üzemanyag szivattyú probléma, de elég ritka (nyilván ez nem azt jelenti, hogy nem mehetett tönkre). Esetleg akkumulátorod mikori?
Naplózva
MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10971 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 10:40:48 »
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 2001-es benzines Mondeo MK3-ba milyen lenkerék van? Kuplung csere elött állok, és nem tudom, hogy milyet kellene rendelnem. Egy napnál tovább nem tudok leállni a kocsival, ezért tényleg fontos lenne!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10972 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 11:40:31 »
Idézetet írta: Defoe - 2016.09.18 vasárnap, 10:40:48
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 2001-es benzines Mondeo MK3-ba milyen lenkerék van? Kuplung csere elött állok, és nem tudom, hogy milyet kellene rendelnem. Egy napnál tovább nem tudok leállni a kocsival, ezért tényleg fontos lenne!
Szia.
A mondeo
kettős tömegű
lendkerékkel van szerelve gyárilag.cikkszámokat itt találsz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0
Forgalmi alapján is kerestess rá a boltban,vagy bízzál meg egy korrekt szerelőt.
Van pár fórumtárs,aki egytömegűvel szerelt mondival jár.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zoli652
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10973 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 18:59:49 »
Sziasztok! Hétvégén családi program volt,négy fővel indultunk útnak Hidegen zajmentes gyorsitás,zajmentes sebességtartás. Bemelegedve kezdődőtt a csörömpölés.Már egyesben induláskor is csörren,utána szépen,fokozatonként jelez.Természetesen enyhe,alig lenyomott gázpedálnál hozza ezt.Ha átváltok durva üzemmódra (erőteljesebben nyomott gáz ),akkor szinte egy pisszenés sincs.Amúgy tényleg nem lehet ezt a zajt produkálni üresben,álló autónál.Ha gurul üresben,akkor sem csörög a gázra,csak terhelésnél.Ez mi a szösz lehet? A fogyasztás jó (7.0-7.5 ),kicsit lomhán gyorsul,de ez van.
Naplózva
2005/11 1.8 trend 125 LE
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10974 Dátum:
2016.09.20 kedd, 08:32:42 »
Idézetet írta: Zoli652 - 2016.09.19 hétfő, 18:59:49
Sziasztok! Hétvégén családi program volt,négy fővel indultunk útnak Hidegen zajmentes gyorsitás,zajmentes sebességtartás. Bemelegedve kezdődőtt a csörömpölés.Már egyesben induláskor is csörren,utána szépen,fokozatonként jelez.Természetesen enyhe,alig lenyomott gázpedálnál hozza ezt.Ha átváltok durva üzemmódra (erőteljesebben nyomott gáz ),akkor szinte egy pisszenés sincs.Amúgy tényleg nem lehet ezt a zajt produkálni üresben,álló autónál.Ha gurul üresben,akkor sem csörög a gázra,csak terhelésnél.Ez mi a szösz lehet? A fogyasztás jó (7.0-7.5 ),kicsit lomhán gyorsul,de ez van.
Nekem ugyan ezt produkálta. Kiderült, hogy a vezetési stílusom és a BENZIN minősége okozta. Már meggyógyult. Szívesen segítek, ha hívsz. 20/351-3844
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
GabeszMU
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10975 Dátum:
2016.09.20 kedd, 10:01:37 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni a következő problémában. Van egy 2005-ös MK3-as 1.8 benzines Mondeom, ami az utóbbi pár napban a következőket produkálja. Váltásoknál, illetve fordulatszám utáni kinyomott kuplungnál a fordulatszám csak 2-3 másodperces késéssel esik vissza alapjáratra, addig pörög a motor az adott fordulatszámon. Olyan, mint ha a gázpedál be lenne ragadva, de a pedálonnezt nem tapasztalom.
Ha valakinek van valami ötlete, akkor pls. Ossza meg velem.
Előre is köszi!
Naplózva
ekvapiris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10976 Dátum:
2016.09.20 kedd, 20:08:44 »
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
Naplózva
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10977 Dátum:
2016.09.20 kedd, 20:43:08 »
Idézetet írta: ekvapiris - 2016.09.20 kedd, 20:08:44
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
Nem a Te kérdésed kezd idegesíteni hanem a sok autószerelő akik a ladás korszakban meg az F-es astrák világában élnek még. Nekem is eszi az olajat 5w30ból kb 1 litert 10ezer km alatt, de olajcserénél szép barnás olaj jön le.
Én azt csinálnám, hogy elsőnek Ford specifikus 5w30as olajat vennék bele aztán az elején nagyon sűrűn nézegetném az olajszintet.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10978 Dátum:
2016.09.20 kedd, 21:03:53 »
Idézetet írta: ekvapiris - 2016.09.20 kedd, 20:08:44
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
5w30
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10979 Dátum:
2016.09.20 kedd, 21:05:08 »
Idézetet írta: ekvapiris - 2016.09.20 kedd, 20:08:44
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
nem tartott sokáig. átnézetted a vételkor rendesen? nem tudod visszavinni az eladónak?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10980 Dátum:
2016.09.20 kedd, 22:17:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.20 kedd, 21:05:08
nem tartott sokáig. átnézetted a vételkor rendesen? nem tudod visszavinni az eladónak?
hova vinni? nála ment el az olaj belőle, azt neki kéne bizonyítani, hogy vétel előtt már *** volt, nem ő ment vele nyélen hazáig. kb a bizonyíthatatlan kategória
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10981 Dátum:
2016.09.20 kedd, 22:18:00 »
Idézetet írta: ekvapiris - 2016.09.20 kedd, 20:08:44
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
cseréld le a szerelőt 5w30 jár bele 30 éves korában is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10982 Dátum:
2016.09.21 szerda, 07:58:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.20 kedd, 22:17:34
hova vinni? nála ment el az olaj belőle, azt neki kéne bizonyítani, hogy vétel előtt már *** volt, nem ő ment vele nyélen hazáig. kb a bizonyíthatatlan kategória
ezzel azért lehetne vitatkozni.csak határozottnak kell lenni.ha semmi baja nem volt,egy 400km-es úton nem meg gallyra a moci,még ha nyélgázon megy akkor sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10983 Dátum:
2016.09.21 szerda, 08:23:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.20 kedd, 22:18:00
cseréld le a szerelőt 5w30 jár bele 30 éves korában is
Igy van.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10984 Dátum:
2016.09.21 szerda, 08:24:50 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.20 kedd, 21:05:08
nem tartott sokáig. átnézetted a vételkor rendesen? nem tudod visszavinni az eladónak?
Mivel abszolut hulye hozza, nyilvan nem. Ha picit utana nezett volna a tipusnak, mielott megveszi, akkor szamithatott volna arra, hogy esetleg enni fogja az olajat, ha elotte nem rendszeresen cserelgettek.
Az olajfogyit persze elsore nehez megitelni.de ha mar csak ezen mulik a vasarlas, akkor az uccso korben be lehet dobni egy olyat, hogy naaa akkor most megnezzuk az olajszintet, beulunk es megyunk 200km-t majd megnezzuk es ha nem ette az olajat, akkor megveszem. Ha megette, akkor egyebkent is kuka. Ez kb. olyan mint latatlanban hasznalt dizlit venni, bar ketsegtelen, hogy sokkal olcsobb rabaxas mint egy dizli
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 08:26:33 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10985 Dátum:
2016.09.21 szerda, 08:26:07 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.09.21 szerda, 08:23:28
Igy van.
Azert nem feltetlen. Ha mar csipegeti, akkor lehet bele picit vastagabb olajat tolni, de ezzel persze csak elodazzuk a generalt.
Naplózva
blah blah blah
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10986 Dátum:
2016.09.21 szerda, 08:28:38 »
Idézetet írta: ekvapiris - 2016.09.20 kedd, 20:08:44
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
A te autód (?) rejtett hibával küszködött, amit gondolom eltitkolt az eladó. Az eladónak jelezni kellett volna, hogy problémás az autó. Egy autószerelőhöz /aki top és hivatalos papírt is ki tud állítani/elvinni a hibát feltárni és polgári perre vinni. Ha előtte felveszed a a kapcsolatot a régi tulajjal és jelzed neki, hogy mit akarsz, talán vissza is veszi a masinát.
Ne támaszkodj arra, hogy megszívtad
Naplózva
mondejó 2.5 V6
LIO
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10987 Dátum:
2016.09.21 szerda, 10:34:42 »
Üdv Mindenkinek!
Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as)
Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10988 Dátum:
2016.09.21 szerda, 10:37:49 »
Idézetet írta: LIO - 2016.09.21 szerda, 10:34:42
Üdv Mindenkinek!
Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as)
Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi.
olcsóbban jössz ki,ha elvontatod egy szakszervízbe rendes diagnosztikára.vagy hátha valaki fórumtárs arra jár...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10989 Dátum:
2016.09.21 szerda, 10:50:15 »
Idézetet írta: LIO - 2016.09.21 szerda, 10:34:42
Üdv Mindenkinek!
Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as)
Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi.
azt honnan tudja,hogy benzin van? AC megy? nyomja a gyujtás alatt?
immo hiba? nem villog a piros led az órában,amikor indítózol?amikor beteszed a kulcsot elkell aludjon a led.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
LIO
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10990 Dátum:
2016.09.21 szerda, 11:02:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.21 szerda, 10:50:15
azt honnan tudja,hogy benzin van? AC megy? nyomja a gyujtás alatt?
immo hiba? nem villog a piros led az órában,amikor indítózol?amikor beteszed a kulcsot elkell aludjon a led.
Igen, az AC megy. A led elalszik.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10991 Dátum:
2016.09.21 szerda, 11:06:44 »
Idézetet írta: LIO - 2016.09.21 szerda, 10:34:42
Üdv Mindenkinek!
Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as)
Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi.
Gyújtáselosztó?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10992 Dátum:
2016.09.21 szerda, 11:27:06 »
Idézetet írta: LIO - 2016.09.21 szerda, 10:34:42
Üdv Mindenkinek!
Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as)
Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi.
Főtengely jeladó körül is nézzetek szét, a vezetékeinél is. Meg ugye hibakódot kellene olvasni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
LIO
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10993 Dátum:
2016.09.21 szerda, 11:30:28 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 11:06:44
Gyújtáselosztó?
Az nem a trafóval van egyben?
Ha igen, akkor jó, mert egy csere trafóval már próbálták.
Naplózva
LIO
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10994 Dátum:
2016.09.21 szerda, 11:32:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.09.21 szerda, 11:27:06
Főtengely jeladó körül is nézzetek szét, a vezetékeinél is. Meg ugye hibakódot kellene olvasni.
Hibakódot nem ír.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 11:34:37 írta LIO
»
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10995 Dátum:
2016.09.21 szerda, 15:51:40 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 08:28:38
A te autód (?) rejtett hibával küszködött, amit gondolom eltitkolt az eladó. Az eladónak jelezni kellett volna, hogy problémás az autó. Egy autószerelőhöz /aki top és hivatalos papírt is ki tud állítani/elvinni a hibát feltárni és polgári perre vinni. Ha előtte felveszed a a kapcsolatot a régi tulajjal és jelzed neki, hogy mit akarsz, talán vissza is veszi a masinát.
Ne támaszkodj arra, hogy megszívtad
És akkor mi van, ha egy Mondeo csak 140-150-es (valós) sebességnél eszi az olajat láthatóan, az előző tulaj meg soha nem hajtotta meg, autópályán se, illetve néhány km-en csak, ergo nála nem ette az olajat. Ez kinek a hibája? Ez rejtett hiba?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10996 Dátum:
2016.09.21 szerda, 16:04:40 »
Idézetet írta: ultio - 2016.09.21 szerda, 15:51:40
És akkor mi van, ha egy Mondeo csak 140-150-es (valós) sebességnél eszi az olajat láthatóan, az előző tulaj meg soha nem hajtotta meg, autópályán se, illetve néhány km-en csak, ergo nála nem ette az olajat. Ez kinek a hibája? Ez rejtett hiba?
Hahó 400 km-en több mint 4 Liter olaj. Még ha padlógázon is megy SOK ! Tehát ergo most is azt mondom, hogy a tulaj tudhatott róla.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 16:08:09 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10997 Dátum:
2016.09.21 szerda, 16:11:39 »
Idézetet írta: ekvapiris - 2016.09.20 kedd, 20:08:44
Sziasztok!
Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es) vagyok, de már eljött az első motorcserém
Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
Amióta megvetted összesen hány km-t mentél vele? Vagy csak tényleg 400-at?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10998 Dátum:
2016.09.21 szerda, 16:33:20 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 16:04:40
Hahó 400 km-en több mint 4 Liter olaj. Még ha padlógázon is megy SOK ! Tehát ergo most is azt mondom, hogy a tulaj tudhatott róla.
Hahó!
Nem a szóban forgó autóról kérdeztem.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ekvapiris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #10999 Dátum:
2016.09.21 szerda, 17:50:15 »
Idézetet írta: brughom - 2016.09.21 szerda, 16:11:39
Amióta megvetted összesen hány km-t mentél vele? Vagy csak tényleg 400-at?
Kb 8.000-et mentem vele, d enem pályán, csipegette 90-100-nál is, de nem volt vészes, 1000 km-ként fél lityit kellett beleönteni, pályán megtoltam oda-vissza 150-el és kuka
Naplózva
Oldalak:
1
...
213
214
215
216
217
218
219
[
220
]
221
222
223
224
225
226
227
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ