Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:52:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4654205 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11100 Dátum: 2016.09.30 péntek, 18:10:25 »

Akkor az EGR szelepnek sok köze nincs a rángatáshoz? Mert azt már megrendeltem meg is jött..
Az egr szelepnek ,ha rossz a tisztítás nem segít csak a csere.
A cserélésben neked kell dönteni. Az én tanácsom sem szentírás ezért én is tévedhetek. wave
Egy diagnoszika vizsgálat is segíthet.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.30 péntek, 18:18:16 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
BDezso
Vendég
« Új hozzászólás #11101 Dátum: 2016.09.30 péntek, 19:23:15 »

Hello Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hátha tud valaki segíteni. Van egy 2004-es 1.8 benzin,110LE mondeom 3éve vettem és idáig hibátlanul jártuk Németországot,de egyik pillanatról a másikra mintha minden tönkre ment volna. Kezdjük ott hogy gáz adásnál érdekes csörgő hang jelentkezett el vittem szervizbe (a helyi szaki) úgy kezdte hogy kipufogó oldali szelepsor csere,lánc csere,hengerfej fel újítás. A csörgő hang szinte el is tűnt cirka 350e ft-ért  szomoru1
De azóta viszont olaj kút kell a kocsihoz mert 320km-en meg eszi az összes olajat ami benne van. Érdekes mód akármelyik szerelőnek mondom hogy mi a gond senki nem vállalja mert sok melo meg stb .....  Mit lehet tenni ilyenkor?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11102 Dátum: 2016.09.30 péntek, 19:49:16 »

Hello Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hátha tud valaki segíteni. Van egy 2004-es 1.8 benzin,110LE mondeom 3éve vettem és idáig hibátlanul jártuk Németországot,de egyik pillanatról a másikra mintha minden tönkre ment volna. Kezdjük ott hogy gáz adásnál érdekes csörgő hang jelentkezett el vittem szervizbe (a helyi szaki) úgy kezdte hogy kipufogó oldali szelepsor csere,lánc csere,hengerfej fel újítás. A csörgő hang szinte el is tűnt cirka 350e ft-ért  szomoru1
De azóta viszont olaj kút kell a kocsihoz mert 320km-en meg eszi az összes olajat ami benne van. Érdekes mód akármelyik szerelőnek mondom hogy mi a gond senki nem vállalja mert sok melo meg stb .....  Mit lehet tenni ilyenkor?

Menj vissza oda ahol lenyultak 350k-val es verd az asztalt.
Naplózva

blah blah blah
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11103 Dátum: 2016.09.30 péntek, 19:53:03 »

Hello Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hátha tud valaki segíteni. Van egy 2004-es 1.8 benzin,110LE mondeom 3éve vettem és idáig hibátlanul jártuk Németországot,de egyik pillanatról a másikra mintha minden tönkre ment volna. Kezdjük ott hogy gáz adásnál érdekes csörgő hang jelentkezett el vittem szervizbe (a helyi szaki) úgy kezdte hogy kipufogó oldali szelepsor csere,lánc csere,hengerfej fel újítás. A csörgő hang szinte el is tűnt cirka 350e ft-ért  szomoru1
De azóta viszont olaj kút kell a kocsihoz mert 320km-en meg eszi az összes olajat ami benne van. Érdekes mód akármelyik szerelőnek mondom hogy mi a gond senki nem vállalja mert sok melo meg stb .....  Mit lehet tenni ilyenkor?

üdv a kluban! Sad

Nekem 350kban megállt a motor generál eddig. NEkem is ilyen problémám volt 100km/1l jó volt...  ezeket cserélték

Szimering 980ft/db 16kell, 15680
Hengerfejtömítés 21800ft
Szeleptömítés: 12000
lánc: 37385
Szelepek 3727/db 16kell 59632
plusz munka díj..

Aztán még mindig fogyott az olaj  falbav mint kiderült a dugattyú *** volt a 3as 4es szét voltak kopva plusz a gyűrű mivel szettben lehet kapni és úgy érdemes cserélni így mindet cseréltük, mivel gyárit már nem lehet kapni így használtat talált a szakim 61ezer km eredeti ford dugattyúk garit is vállalt rá.
így nézet ki a szétkopott dugattyú...
http://kepfeltoltes.hu/160511/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Azóta szét ment a klimám is :S 130k szevasz...

most viszont jó a klíma és egy csepp olaj se fogy kb 5000km mentem és semmi fogyás...
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
BDezso
Vendég
« Új hozzászólás #11104 Dátum: 2016.09.30 péntek, 20:02:43 »

üdv a kluban! Sad

Nekem 350kban megállt a motor generál eddig. NEkem is ilyen problémám volt 100km/1l jó volt...  ezeket cserélték

Szimering 980ft/db 16kell, 15680
Hengerfejtömítés 21800ft
Szeleptömítés: 12000
lánc: 37385
Szelepek 3727/db 16kell 59632
plusz munka díj..

Aztán még mindig fogyott az olaj  falbav mint kiderült a dugattyú *** volt a 3as 4es szét voltak kopva plusz a gyűrű mivel szettben lehet kapni és úgy érdemes cserélni így mindet cseréltük, mivel gyárit már nem lehet kapni így használtat talált a szakim 61ezer km eredeti ford dugattyúk garit is vállalt rá.
így nézet ki a szétkopott dugattyú...
http://kepfeltoltes.hu/160511/dugatty__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Azóta szét ment a klimám is :S 130k szevasz...

most viszont jó a klíma és egy csepp olaj se fogy kb 5000km mentem és semmi fogyás...

sztem nekem is az olaj lehuzó gyűrű lesz a baj de már előre félek hogy ezért mennyivel fognak lehúzni sztem 1 másik blokk olcsóbb lenne Cheesy
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11105 Dátum: 2016.09.30 péntek, 20:38:12 »

sztem nekem is az olaj lehuzó gyűrű lesz a baj de már előre félek hogy ezért mennyivel fognak lehúzni sztem 1 másik blokk olcsóbb lenne Cheesy


hát nekem 120kban megállt az egész igaz a szakim nagyon barátin csinálta mert úgy vittem oda, hogy a 3 henger nem ment szelep reccsent és előtte is kajálta az oalajt az első javítás nem volt teljesen sikeres mert az olaj ugyan úgy folyt így szerintem nekem az anyagköltséget számolta csak fel. Szerintem olyan 100ban megállsz ha csak a gyűrű kell meg a tömítések.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #11106 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 19:21:30 »

Jól gondolom, hogy a képen középen lévő lyuknak nem kellene ott lennie? Mit csináljak vele? Ragasszam be szigetelőszalaggal?  Cheesy
http://kepfeltoltes.hu/view/161002/DSC_0007b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11107 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 19:37:19 »

Jól gondolom, hogy a képen középen lévő lyuknak nem kellene ott lennie? Mit csináljak vele? Ragasszam be szigetelőszalaggal?  Cheesy
http://kepfeltoltes.hu/view/161002/DSC_0007b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ott nem egy szívósort rögzítő csavarnak a helye van?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11108 Dátum: 2016.10.02 vasárnap, 20:23:55 »

Akkor az EGR szelepnek sok köze nincs a rángatáshoz? Mert azt már megrendeltem meg is jött..

Nekem rángatott az egr miatt! most hogy le van emelve a teteje megszűnt a hiba!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #11109 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 11:09:26 »

Ott nem egy szívósort rögzítő csavarnak a helye van?
Nem tudom, azért kérdezem.  Wink
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11110 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 14:50:14 »

Nem tudom, azért kérdezem.  Wink

Közben megtaláltam a sci szívósorról a képet.Itt csavarnak a helye látszik és egy hengeres rész.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ragaszd le,szerintem ennyi elég.
SCI vasad van.  Ugye?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.03 hétfő, 14:53:42 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #11111 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 21:25:52 »

Közben megtaláltam a sci szívósorról a képet.Itt csavarnak a helye látszik és egy hengeres rész.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ragaszd le,szerintem ennyi elég.
SCI vasad van.  Ugye?  eplus2
Köszi a képet! Igen az van.  worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11112 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 21:54:00 »

Közben megtaláltam a sci szívósorról a képet.Itt csavarnak a helye látszik és egy hengeres rész.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ragaszd le,szerintem ennyi elég.
SCI vasad van.  Ugye?  eplus2

jajjj be szep bauxit ! Honnanvan ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11113 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 21:54:49 »

Nem tudom, azért kérdezem.  Wink


dobald tele csavarokkal. Elobb-utobb megtelik. Esetleg nyomd ki purhabbal Cheesy
Naplózva

blah blah blah
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #11114 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 22:30:41 »

dobald tele csavarokkal. Elobb-utobb megtelik. Esetleg nyomd ki purhabbal Cheesy
Á, nincs annyi csavarom. Viszont a purhab jó ötlet. Lehet kapni ilyen színben? Csak, hogy ne üssön nagyon el.  vigyor3
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11115 Dátum: 2016.10.03 hétfő, 22:56:40 »

Á, nincs annyi csavarom. Viszont a purhab jó ötlet. Lehet kapni ilyen színben? Csak, hogy ne üssön nagyon el.  vigyor3

Nincs ilyen szinben, de miutan kinyomtad purhabbal, fekete neoluxal lefujod gazdagon  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11116 Dátum: 2016.10.04 kedd, 21:15:38 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2004-es 2.0 Benzines Mondeo tulajdonos  vigyor3 Az autó viszonylag gyakran kidobja az EGR szelep hibát, ezért az lenne a kérdésem, hogy ezt valamilyen úton-módon ki lehet pucolni? Nekem a szervízben azt mondták, hogy ezt a típust nem lehet tisztítani, mert vizes EGR szelep és csak szívósorral együtt lehet cserélni. A másik kérdésem az lenne, hogy a kocsi motorteréből alapjáraton (kb. 900-as fordulatszámnál) viszonylag hangos kopogó hang hallatszik. Amint valamilyen fordulatot adok neki rögtön eltűnik a kopogás, tehát tényleg csak a legkisebb alapjárati fordulatszámnál jön elő, de akkor számomra eléggé idegesítő módon. Ha benyomom a kuplungot akkor egy picit mintha megváltozna a hangja (halkabb lenne), de attól függetlenül megvan a kopogó hang. Motor leállításnál nincs utólagos "csattanó" hang, mint azt szokták mondani a hibás kettőstömegű lendkerekek esetében. Vajon mi lehet ez? Kell-e aggódnom? Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11117 Dátum: 2016.10.04 kedd, 21:32:33 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2004-es 2.0 Benzines Mondeo tulajdonos  vigyor3 Az autó viszonylag gyakran kidobja az EGR szelep hibát, ezért az lenne a kérdésem, hogy ezt valamilyen úton-módon ki lehet pucolni? Nekem a szervízben azt mondták, hogy ezt a típust nem lehet tisztítani, mert vizes EGR szelep és csak szívósorral együtt lehet cserélni. A másik kérdésem az lenne, hogy a kocsi motorteréből alapjáraton (kb. 900-as fordulatszámnál) viszonylag hangos kopogó hang hallatszik. Amint valamilyen fordulatot adok neki rögtön eltűnik a kopogás, tehát tényleg csak a legkisebb alapjárati fordulatszámnál jön elő, de akkor számomra eléggé idegesítő módon. Ha benyomom a kuplungot akkor egy picit mintha megváltozna a hangja (halkabb lenne), de attól függetlenül megvan a kopogó hang. Motor leállításnál nincs utólagos "csattanó" hang, mint azt szokták mondani a hibás kettőstömegű lendkerekek esetében. Vajon mi lehet ez? Kell-e aggódnom? Előre is köszönöm a segítséget!

Kerüld el azt a szervizt. EGR tisztitható, kicsit túrsz a yt-on, akkor rátalálsz..."mondeo mk3 duratec egr valve cleaning" vagy ilyesmi.
ha szabályszerű csörgés, az szívósor örvénylapátok kezdődő haláltusájára utal, ha szabálytalanabb koppanások, az lehet EGR. Mindkettőre van megoldás, olvass vissza, és okosodj.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11118 Dátum: 2016.10.04 kedd, 22:45:11 »

Kerüld el azt a szervizt. EGR tisztitható, kicsit túrsz a yt-on, akkor rátalálsz..."mondeo mk3 duratec egr valve cleaning" vagy ilyesmi.
ha szabályszerű csörgés, az szívósor örvénylapátok kezdődő haláltusájára utal, ha szabálytalanabb koppanások, az lehet EGR. Mindkettőre van megoldás, olvass vissza, és okosodj.

Köszi, már nézegettem is videókat  worship Láttam a szívósor örvénylapátról is videót, hogy hibásan milyen hangja van, hát nekem nem ilyen csattogó mint a videón volt, hanem az enyém inkább szabálytalan és határozottan kopogó hang, amit nagyon nehéz behatárolni honnan jön. Többen is hallgatták már, volt aki a generátor felől hallotta, de volt aki a lendkerék felől. Hát ezek éppen a motor ellenkező végén vannak ha jól tudom  Smiley Az EGR szelepben egyébként mi tud kopogni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11119 Dátum: 2016.10.05 szerda, 02:23:30 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2004-es 2.0 Benzines Mondeo tulajdonos  vigyor3 Az autó viszonylag gyakran kidobja az EGR szelep hibát, ezért az lenne a kérdésem, hogy ezt valamilyen úton-módon ki lehet pucolni? Nekem a szervízben azt mondták, hogy ezt a típust nem lehet tisztítani, mert vizes EGR szelep és csak szívósorral együtt lehet cserélni. A másik kérdésem az lenne, hogy a kocsi motorteréből alapjáraton (kb. 900-as fordulatszámnál) viszonylag hangos kopogó hang hallatszik. Amint valamilyen fordulatot adok neki rögtön eltűnik a kopogás, tehát tényleg csak a legkisebb alapjárati fordulatszámnál jön elő, de akkor számomra eléggé idegesítő módon. Ha benyomom a kuplungot akkor egy picit mintha megváltozna a hangja (halkabb lenne), de attól függetlenül megvan a kopogó hang. Motor leállításnál nincs utólagos "csattanó" hang, mint azt szokták mondani a hibás kettőstömegű lendkerekek esetében. Vajon mi lehet ez? Kell-e aggódnom? Előre is köszönöm a segítséget!

Nekem a hővédőlemez adott efféle hangot, amikor vettem a kocsit. A motor tűzfal felőli oldalán van egy fémszínű, nagy amorf alumínium lemez, ami gyégy v.öt helyen van rögzítve a blokkhoz, és jellemzően az egyik felső rögzítésnél el szokott törni, miáltal a motorhoz verődik!  Szerencsére ezt könnyen megállapíthatod: indítsd be hidegen, és kézzel próbáld kissé elnyomni a motortól ! ha ez a a baj, akkor már az is csillapítja ha erősen rátenyerelsz ! Vigyázz mert nagyon gyorsan átforrósodik !!
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11120 Dátum: 2016.10.05 szerda, 08:32:38 »

Köszi, már nézegettem is videókat  worship Láttam a szívósor örvénylapátról is videót, hogy hibásan milyen hangja van, hát nekem nem ilyen csattogó mint a videón volt, hanem az enyém inkább szabálytalan és határozottan kopogó hang, amit nagyon nehéz behatárolni honnan jön. Többen is hallgatták már, volt aki a generátor felől hallotta, de volt aki a lendkerék felől. Hát ezek éppen a motor ellenkező végén vannak ha jól tudom  Smiley Az EGR szelepben egyébként mi tud kopogni?

https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ&list=FLJGlaRB-FaAwMiGcsWMDnhw&index=1

Ha ilyen a hangja akkor szíjfeszítő, vagy szabadonfutó jövőhétre meg mondom mert akkor megy az enyém szerelőhöz és kiderítik mert nekem ilyen hangja van. falbav
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11121 Dátum: 2016.10.05 szerda, 08:47:49 »

https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ&list=FLJGlaRB-FaAwMiGcsWMDnhw&index=1

Ha ilyen a hangja akkor szíjfeszítő, vagy szabadonfutó jövőhétre meg mondom mert akkor megy az enyém szerelőhöz és kiderítik mert nekem ilyen hangja van. falbav

Hát a videó elején mikor odaér az autóhoz a srác eléggé ronda hangja van annak a motornak (mint egy traktor ami készül szétesni), de aztán mikor a motortérben tartja a kamerát és hallani azt a rendszertelen kopogó mellékhangot, na akkor ráismertem mire is kell figyelni, mert nekem is kb. ilyen össze-vissza kopogó hang van. Nagyon hasonlít az enyémre... Annyit sajnálok, hogy a videóban nem adott gázt a srác így nem tudtam meg, hogy fordulat rögtön eltűnik e neki is a hang. Egyébként nálad is csak és kizárólag alapjáraton van olyan 900-as fordulat környékén? Hátha egy a problémánk  wow1
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11122 Dátum: 2016.10.05 szerda, 08:56:51 »

Hát a videó elején mikor odaér az autóhoz a srác eléggé ronda hangja van annak a motornak (mint egy traktor ami készül szétesni), de aztán mikor a motortérben tartja a kamerát és hallani azt a rendszertelen kopogó mellékhangot, na akkor ráismertem mire is kell figyelni, mert nekem is kb. ilyen össze-vissza kopogó hang van. Nagyon hasonlít az enyémre... Annyit sajnálok, hogy a videóban nem adott gázt a srác így nem tudtam meg, hogy fordulat rögtön eltűnik e neki is a hang. Egyébként nálad is csak és kizárólag alapjáraton van olyan 900-as fordulat környékén? Hátha egy a problémánk  wow1

Nem, nekem mindig csinálja mindegy milyen fordulaton van :S csak alapjáraton lehet a legjobban hallani.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11123 Dátum: 2016.10.05 szerda, 09:18:32 »

https://www.youtube.com/watch?v=9NWEOQugPQQ&list=FLJGlaRB-FaAwMiGcsWMDnhw&index=1

Ha ilyen a hangja akkor szíjfeszítő, vagy szabadonfutó jövőhétre meg mondom mert akkor megy az enyém szerelőhöz és kiderítik mert nekem ilyen hangja van. falbav

Nekem is ilyen hangja volt, a bordás szij,feszitő görgö,vezető görgő, ill. a generátor szabadon futoja lett kicserélve és megoldodott a probléma.
 
Gates készlet(szíj,feszítő görgő,vezető görgő) kb 38eFT
Szabadonfuto (valeo) kb 16EFT

Ezek persze teljes árak.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11124 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:19:53 »

Nekem a hővédőlemez adott efféle hangot, amikor vettem a kocsit. A motor tűzfal felőli oldalán van egy fémszínű, nagy amorf alumínium lemez, ami gyégy v.öt helyen van rögzítve a blokkhoz, és jellemzően az egyik felső rögzítésnél el szokott törni, miáltal a motorhoz verődik!  Szerencsére ezt könnyen megállapíthatod: indítsd be hidegen, és kézzel próbáld kissé elnyomni a motortól ! ha ez a a baj, akkor már az is csillapítja ha erősen rátenyerelsz ! Vigyázz mert nagyon gyorsan átforrósodik !!

Igen a hovedo lemez tarto heggesztese 1 ponton nekem is elengedett. Az is biiir zorogni, de annak inkabb ilyen femlemez hangja van.

Amitol zoroghet a motorter:

szivosor - na az szivas.
feszito - nem annyira szivas, mint a szovosor, de azert szivas
kipuf leomlo hovedo lemez - ennel nagyobb bajod ne legyen  vigyor3

mas miatt elvileg nem nagyon zorog ott semmi. Majd csapagy hang a gorgoknel, de az altalaban nem csattogo hangot ad.
Naplózva

blah blah blah
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #11125 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:35:31 »

Sziasztok. Olyat szeretnék kérdezni, hogy állítólag a benzines mk3as mondiknál egy idő után kikeményednek a szelepszár szimeringek.

A kérdés, hogy ez az állítás igaz e és ha igen kb mennyi km után jelentkezik?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11126 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:43:10 »

Sziasztok. Olyat szeretnék kérdezni, hogy állítólag a benzines mk3as mondiknál egy idő után kikeményednek a szelepszár szimeringek.

A kérdés, hogy ez az állítás igaz e és ha igen kb mennyi km után jelentkezik?

Ez a legkevesebb, ami az mk3-al tortenik...
Egyebkent passz. Elobb nyirja ki a szivosor a motort, mint hogy kikemenyedjen a szimering. De sokak szerint csak a szimering csere nem oldotta meg az olajfogyit. Full general segit.
Naplózva

blah blah blah
Zoli9308
Vendég
« Új hozzászólás #11127 Dátum: 2016.10.05 szerda, 13:50:04 »

Hello sziasztok !
Nem reg vasaroltam mondeomat ami 1.8 benzines 2002 es 125 le . Olyan problemaim lennenek h van egy kopogo hang ami szerintem a valtobol jon ha benyomom a kuplungot akkor abba hagyja ?. A masik ami meg erdekelne h a klima kompreszort lehet e csapagyaztatni ? Valamint eszre  vettem h nem szereti az esot olyankor elkezd fustolni gozolni mint allat ezek miert lehetnek ?  Koszonom a valaszaitokat !
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11128 Dátum: 2016.10.05 szerda, 14:05:35 »

Igen a hovedo lemez tarto heggesztese 1 ponton nekem is elengedett. Az is biiir zorogni, de annak inkabb ilyen femlemez hangja van.

Amitol zoroghet a motorter:

szivosor - na az szivas.
feszito - nem annyira szivas, mint a szovosor, de azert szivas
kipuf leomlo hovedo lemez - ennel nagyobb bajod ne legyen  vigyor3

mas miatt elvileg nem nagyon zorog ott semmi. Majd csapagy hang a gorgoknel, de az altalaban nem csattogo hangot ad.


Megpróbáltam a hővédő lemezt picit elnyomni a motortól, de semmi változás nem történt és annak tényleg ilyen lemezes fémes zörgő hangja lenne. Ami nekem van az viszont tompán kopogó majdhogynem inkább ropogó hang. Kicsit egyébként hülyén hangzik, de olyan mint amikor egy vízforralóban felforralunk egy adag vizet vagy éppen a kotyogós kávéfőző, tehát a lényeg, hogy nem éles fém csörgő-zörgő hangja van, hanem tompább. Néztem a yt-os videót ahol a szívósor haláltusájának hangját mutatják be, de annak is eléggé éles kerregő/csattogó hangja van, az enyém nem hasolít rá. A feszítőben kb. 80e km van, ennyi idő alatt esetleg már lehet csereérett? A kettőstömegű lendkereket hogyan lehet kizárni? Amit biztosra tudok, hogy leállításnál nincs csattanás/koppanás, ezen kívül mivel lehetne még kizárni? Ha az rosszalkodna, akkor az fordulaton is adna kopogó hangot? Vagy mivel ugye alapjáraton jár a legegyenetlenebbül a motor, ezért akkor jön elő a hiba?  Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
zsolt0715
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #11129 Dátum: 2016.10.05 szerda, 16:17:01 »

Sziasztok. Olyat szeretnék kérdezni, hogy állítólag a benzines mk3as mondiknál egy idő után kikeményednek a szelepszár szimeringek.

A kérdés, hogy ez az állítás igaz e és ha igen kb mennyi km után jelentkezik?

Szia,

Igaz. Az enyém cserélve lett. Összenéztem az újjal...hááát...

Cserélni kell.
Naplózva

2002 MKIII 2.0 16V TREND
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #11130 Dátum: 2016.10.05 szerda, 16:32:34 »

Szia,

Igaz. Az enyém cserélve lett. Összenéztem az újjal...hááát...

Cserélni kell.

Nem tudom hol csináltattad, de anyagiakban mibe fájt?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11131 Dátum: 2016.10.05 szerda, 19:31:12 »

Megpróbáltam a hővédő lemezt picit elnyomni a motortól, de semmi változás nem történt és annak tényleg ilyen lemezes fémes zörgő hangja lenne. Ami nekem van az viszont tompán kopogó majdhogynem inkább ropogó hang. Kicsit egyébként hülyén hangzik, de olyan mint amikor egy vízforralóban felforralunk egy adag vizet vagy éppen a kotyogós kávéfőző, tehát a lényeg, hogy nem éles fém csörgő-zörgő hangja van, hanem tompább. Néztem a yt-os videót ahol a szívósor haláltusájának hangját mutatják be, de annak is eléggé éles kerregő/csattogó hangja van, az enyém nem hasolít rá. A feszítőben kb. 80e km van, ennyi idő alatt esetleg már lehet csereérett? A kettőstömegű lendkereket hogyan lehet kizárni? Amit biztosra tudok, hogy leállításnál nincs csattanás/koppanás, ezen kívül mivel lehetne még kizárni? Ha az rosszalkodna, akkor az fordulaton is adna kopogó hangot? Vagy mivel ugye alapjáraton jár a legegyenetlenebbül a motor, ezért akkor jön elő a hiba?  Huh?

Gondoltam, h. nem a hővédőlemez lesz (túl szép lett volna...), de amennyibe a "teszt" került...!   Smiley  Smiley
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11132 Dátum: 2016.10.05 szerda, 19:32:16 »

Megpróbáltam a hővédő lemezt picit elnyomni a motortól, de semmi változás nem történt és annak tényleg ilyen lemezes fémes zörgő hangja lenne. Ami nekem van az viszont tompán kopogó majdhogynem inkább ropogó hang. Kicsit egyébként hülyén hangzik, de olyan mint amikor egy vízforralóban felforralunk egy adag vizet vagy éppen a kotyogós kávéfőző, tehát a lényeg, hogy nem éles fém csörgő-zörgő hangja van, hanem tompább. Néztem a yt-os videót ahol a szívósor haláltusájának hangját mutatják be, de annak is eléggé éles kerregő/csattogó hangja van, az enyém nem hasolít rá. A feszítőben kb. 80e km van, ennyi idő alatt esetleg már lehet csereérett? A kettőstömegű lendkereket hogyan lehet kizárni? Amit biztosra tudok, hogy leállításnál nincs csattanás/koppanás, ezen kívül mivel lehetne még kizárni? Ha az rosszalkodna, akkor az fordulaton is adna kopogó hangot? Vagy mivel ugye alapjáraton jár a legegyenetlenebbül a motor, ezért akkor jön elő a hiba?  Huh?

Igen a szivosor inkabb kerrego hangot ad. A szijfeszitonek ki kellene birnia kb. 150k-t. Nekem 150-200 korul lett cserelve, mert hangosan csattogott, most van benne 304e es meg semmi hangja.
Akkor lehet valami csapagy hang lesz. Ha meg olyan mint egy vizforralo, akkor en a helyedben raneznek a vizre is hatha tenyleg bugyog  vigyor3
A kettostomegu inkabb leallitaskor csattog, illetve valtaskor. Utobbi akkor is van, ha jo a lendkerek mert ez a fjord szerint nem bug, hanem ficsor  Cheesy duhos2
Illetve ha mar nagyon log a kettostomegu, akkor jaro motornal ha picit ralepsz a kuplungra, akkor eros utemes razkodast kell erezned.
Ha nem szivosor es nem hovedo lemez, akkor a csapagyaknal kell keresni a hibat. Esetleg generator szabadonfuto, de azt nemtom milyen, ha rossz  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #11133 Dátum: 2016.10.05 szerda, 19:56:51 »

Nem tudom hol csináltattad, de anyagiakban mibe fájt?

nekem reccsent annó a szelep így generál volt, tessék itt van nekem mi mennyi volt lassan egy éve és ez csak a szelep sor később jött a dugattyú meg a gyűrű

Szimering 980ft/db 16kell, 15680
Hengerfejtömítés 21800ft
Szeleptömítés: 12000
lánc: 37385
Szelepek 3727/db 16kell 59632

aztán még 130k kb a 4 dugattyú plusz a 4 gyűrű

utána, hogy még ne unatkozzak Cheesy 130k klíma Cheesy

és most jönnek a feszítők Smiley

MONDEO én így szeretlek!!!  eplus2 hehe
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11134 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 07:45:31 »

Igen a szivosor inkabb kerrego hangot ad. A szijfeszitonek ki kellene birnia kb. 150k-t. Nekem 150-200 korul lett cserelve, mert hangosan csattogott, most van benne 304e es meg semmi hangja.
Akkor lehet valami csapagy hang lesz. Ha meg olyan mint egy vizforralo, akkor en a helyedben raneznek a vizre is hatha tenyleg bugyog  vigyor3
A kettostomegu inkabb leallitaskor csattog, illetve valtaskor. Utobbi akkor is van, ha jo a lendkerek mert ez a Ford szerint nem bug, hanem ficsor  Cheesy duhos2
Illetve ha mar nagyon log a kettostomegu, akkor jaro motornal ha picit ralepsz a kuplungra, akkor eros utemes razkodast kell erezned.
Ha nem szivosor es nem hovedo lemez, akkor a csapagyaknal kell keresni a hibat. Esetleg generator szabadonfuto, de azt nemtom milyen, ha rossz  Cheesy

Rendben, elvileg sikerül nemsokára megmutatnom egy szerelőnek megírom ha megtudtam valamit. Hátha egy újabb tapasztalattal lehet gazdagítani a fórumot  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #11135 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 10:11:51 »

Megpróbáltam a hővédő lemezt picit elnyomni a motortól, de semmi változás nem történt és annak tényleg ilyen lemezes fémes zörgő hangja lenne. Ami nekem van az viszont tompán kopogó majdhogynem inkább ropogó hang. Kicsit egyébként hülyén hangzik, de olyan mint amikor egy vízforralóban felforralunk egy adag vizet vagy éppen a kotyogós kávéfőző, tehát a lényeg, hogy nem éles fém csörgő-zörgő hangja van, hanem tompább. Néztem a yt-os videót ahol a szívósor haláltusájának hangját mutatják be, de annak is eléggé éles kerregő/csattogó hangja van, az enyém nem hasolít rá. A feszítőben kb. 80e km van, ennyi idő alatt esetleg már lehet csereérett? A kettőstömegű lendkereket hogyan lehet kizárni? Amit biztosra tudok, hogy leállításnál nincs csattanás/koppanás, ezen kívül mivel lehetne még kizárni? Ha az rosszalkodna, akkor az fordulaton is adna kopogó hangot? Vagy mivel ugye alapjáraton jár a legegyenetlenebbül a motor, ezért akkor jön elő a hiba?  Huh?
Nekem a kettőstömegű csere előtt már menet közben is adott ki hangokat. Viszont ha benyomod a kuplungot, akkor meg kell szűnjön a hang, ha az a gond. De leállításkor (ha nem nyomod ki a kuplungot), kell hogy csattanjon, ha rossz.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11136 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 11:33:32 »

Nekem a kettőstömegű csere előtt már menet közben is adott ki hangokat. Viszont ha benyomod a kuplungot, akkor meg kell szűnjön a hang, ha az a gond. De leállításkor (ha nem nyomod ki a kuplungot), kell hogy csattanjon, ha rossz.


Meg is jöttem a szerelőtől. Levették az ékszíjat, de az alapjáraton kopogó/ropogó hang megmaradt, tehát most már biztos, hogy nem valamelyik görgő/feszítő vagy szabadonfutó. Alámentek az autónak és alulról jobban be lehetett határolni a dolgot, a kuplung/lendkerék felől lehet a legjobban hallani az ominózus kopogást. Persze 100%-ra így sem lehetett megmondani, hogy mi csinálja, de most már eléggé valószínűnek tűnik hogy valami a lendkerék környékén lehet. Én mint laikus megkérdeztem, hogy ha a lendkerék lenne akkor miért nem csinálja a tipikus lendkerék hibajelenségeket (pl.: leállításnál csattan), erre azt a választ kaptam, hogy lehet még csak valami kezdődő fázisában van a hiba meg, hogy minden lendkerék más-más tünetet produkálhat. Dízeleseknél csattan inkább leállításkor, mert ott nagyobb rántást kap leállítás esetén a motor. Egyébként még azt is mondta a szerelő, hogy kinyomott kuplungnál is ugye megvan a hang (bár egy hajszállal mintha ekkor halkabb lenne), de ez is azért van, mert hiába nyomom ki a kuplungot a lendkerék attól még körbe-körbe forog és ha valami el van benne szállva, akkor az még ugyanúgy zöröghet/kopoghat kinyomott kuplung esetében is. Azt nem tudom, hogy akkor ez most vegyem megnyugtató válasznak/diagnózisnak? Ti mit szóltok hozzá?  Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11137 Dátum: 2016.10.06 csütörtök, 11:53:49 »

Meg is jöttem a szerelőtől. Levették az ékszíjat, de az alapjáraton kopogó/ropogó hang megmaradt, tehát most már biztos, hogy nem valamelyik görgő/feszítő vagy szabadonfutó. Alámentek az autónak és alulról jobban be lehetett határolni a dolgot, a kuplung/lendkerék felől lehet a legjobban hallani az ominózus kopogást. Persze 100%-ra így sem lehetett megmondani, hogy mi csinálja, de most már eléggé valószínűnek tűnik hogy valami a lendkerék környékén lehet. Én mint laikus megkérdeztem, hogy ha a lendkerék lenne akkor miért nem csinálja a tipikus lendkerék hibajelenségeket (pl.: leállításnál csattan), erre azt a választ kaptam, hogy lehet még csak valami kezdődő fázisában van a hiba meg, hogy minden lendkerék más-más tünetet produkálhat. Dízeleseknél csattan inkább leállításkor, mert ott nagyobb rántást kap leállítás esetén a motor. Egyébként még azt is mondta a szerelő, hogy kinyomott kuplungnál is ugye megvan a hang (bár egy hajszállal mintha ekkor halkabb lenne), de ez is azért van, mert hiába nyomom ki a kuplungot a lendkerék attól még körbe-körbe forog és ha valami el van benne szállva, akkor az még ugyanúgy zöröghet/kopoghat kinyomott kuplung esetében is. Azt nem tudom, hogy akkor ez most vegyem megnyugtató válasznak/diagnózisnak? Ti mit szóltok hozzá?  Huh?

Na még egy plusz információ az előzőekhez. Most kimentem még az autóhoz megpróbáltam a kuplungot nyomkodni (természetesen alapjáraton), hogy változik-e valami és egy olyan dologra jöttem rá, hogy ha teljesen kinyomom a kuplungot akkor ugyan még megmarad a kopogó hang, viszont ha csak félig nyomom ki, akkor nagy meglepetésemre az utastérből úgy hallottam mintha közel megszűnne a kopogó hang, azt nem merem állítani hogy fullra megszűnik, de hogy extrém módon elhalkul az biztos.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11138 Dátum: 2016.10.07 péntek, 11:40:19 »

Az EGR szelep belső csavarjának levételéhez mindenképpen kell valamilyen "nyeklőfejű" szár, vagy meg lehet oldani fix krovaszárral is valahogyan? Valamint olyan kérdésem lenne még, hogy YT-on láttam egy videót, ahol egy srác levette és kitakarította a folytószelepházat valamint az alapjárati motort, és miután visszarakta őket a helyükre okostelefonnal wifis OBD csatlakozón keresztül ellenőrizte a gázpedál bizonyos pozícióinak valamilyen Volt/feszültségét és görbéjét. Az lenne a kérdésem, hogy ez azért van, mert mikor leveszem a folytószelepet és csatlakozóját vagy az alapjárati motort és csatlakozóját akkor valami elkalibrálódik a folytószelep szenzoránál? Bocs ha hülyeséget kérdezek, de nem értettem a videón hogy mit ellenőriz a telefonján miután kitakarította és visszarakta az említett két alkatrészt. Ráadásul a videó végén mikor beindítja az autót nem is indul be elsőre, hanem többször kell indítani mire elindult. Ezt is magyarázza angolul közben, de sajnos nem értem. Kicsit sokat kérdeztem, de igyekeztem minden kérdésemet egy hozzászólásba tömöríteni  Grin Előre is köszi a segítséget.
Erről a videóról van egyébként szó: https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11139 Dátum: 2016.10.07 péntek, 11:59:49 »

Az EGR szelep belső csavarjának levételéhez mindenképpen kell valamilyen "nyeklőfejű" szár, vagy meg lehet oldani fix krovaszárral is valahogyan? Valamint olyan kérdésem lenne még, hogy YT-on láttam egy videót, ahol egy srác levette és kitakarította a folytószelepházat valamint az alapjárati motort, és miután visszarakta őket a helyükre okostelefonnal wifis OBD csatlakozón keresztül ellenőrizte a gázpedál bizonyos pozícióinak valamilyen Volt/feszültségét és görbéjét. Az lenne a kérdésem, hogy ez azért van, mert mikor leveszem a folytószelepet és csatlakozóját vagy az alapjárati motort és csatlakozóját akkor valami elkalibrálódik a folytószelep szenzoránál? Bocs ha hülyeséget kérdezek, de nem értettem a videón hogy mit ellenőriz a telefonján miután kitakarította és visszarakta az említett két alkatrészt. Ráadásul a videó végén mikor beindítja az autót nem is indul be elsőre, hanem többször kell indítani mire elindult. Ezt is magyarázza angolul közben, de sajnos nem értem. Kicsit sokat kérdeztem, de igyekeztem minden kérdésemet egy hozzászólásba tömöríteni  Grin Előre is köszi a segítséget.
Erről a videóról van egyébként szó: https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw

- Nekem ment a fix toldalékkal is. Egy vastag vízcső van útban, ami azért puha annyira, hogy engedjen. De 2 col vastag szárral nem fog menni.  hehe
- Egyszerűen csak leellenőrzi a fojtószelep potenciométert. Ha egyenletesen megy fel a feszültség, akkor okés. Ha ugrándozva, csúcsokat látsz a görbén, akkor csere.
- Azt mondja túl sok oldószer volt a szívó oldalon a tisztítás végett, azért indul nehezen. Meg voltak indító motor relé gondjai régebben.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11140 Dátum: 2016.10.07 péntek, 12:29:57 »

- Nekem ment a fix toldalékkal is. Egy vastag vízcső van útban, ami azért puha annyira, hogy engedjen. De 2 col vastag szárral nem fog menni.  hehe
- Egyszerűen csak leellenőrzi a fojtószelep potenciométert. Ha egyenletesen megy fel a feszültség, akkor okés. Ha ugrándozva, csúcsokat látsz a görbén, akkor csere.
- Azt mondja túl sok oldószer volt a szívó oldalon a tisztítás végett, azért indul nehezen. Meg voltak indító motor relé gondjai régebben.

Uhh, köszi ez elég gyors és korrekt válasz volt mindenre  worship Egyébként ez a srác elég jó videókat rakott fel mindenféle alkatrész leszereléséről és pucolásáról. Azt is megfigyeltem, hogy bármilyen csatlakozót lehúz valamiről és mielőtt elkezdené kiszedni az adott alkatrészt (pl.: EGR) leveszi az akksisarut. Ilyenkor egyébként nem felejti el a kocsi számítógépe a dolgokat és nem kell újratanítani? Én is ki szeretném tisztítani az EGR szelepemet, de más is le szokta venni ezért a sarut az akkumulátorról? Ha igen akkor újra is kellett a számítógépet tanítani?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11141 Dátum: 2016.10.07 péntek, 13:23:20 »

Uhh, köszi ez elég gyors és korrekt válasz volt mindenre  worship Egyébként ez a srác elég jó videókat rakott fel mindenféle alkatrész leszereléséről és pucolásáról. Azt is megfigyeltem, hogy bármilyen csatlakozót lehúz valamiről és mielőtt elkezdené kiszedni az adott alkatrészt (pl.: EGR) leveszi az akksisarut. Ilyenkor egyébként nem felejti el a kocsi számítógépe a dolgokat és nem kell újratanítani? Én is ki szeretném tisztítani az EGR szelepemet, de más is le szokta venni ezért a sarut az akkumulátorról? Ha igen akkor újra is kellett a számítógépet tanítani?
A rádió kódját,aut.ablakfelhúzást,azt elfelejti el a "számítógép".
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11142 Dátum: 2016.10.07 péntek, 13:35:05 »

Uhh, köszi ez elég gyors és korrekt válasz volt mindenre  worship Egyébként ez a srác elég jó videókat rakott fel mindenféle alkatrész leszereléséről és pucolásáról. Azt is megfigyeltem, hogy bármilyen csatlakozót lehúz valamiről és mielőtt elkezdené kiszedni az adott alkatrészt (pl.: EGR) leveszi az akksisarut. Ilyenkor egyébként nem felejti el a kocsi számítógépe a dolgokat és nem kell újratanítani? Én is ki szeretném tisztítani az EGR szelepemet, de más is le szokta venni ezért a sarut az akkumulátorról? Ha igen akkor újra is kellett a számítógépet tanítani?

De, kell "tanítani", de ezt magától megcsinálja az autó. Van aki szereti gyorsítani a tanulást és az akksi visszakötése után először járatja az autót alapjáraton pár percet, aztán kis közúti kocsikázás, esetleg autópálya vagy éppen városi vezetés, de nem igazán szükséges, előbb utóbb magától megcsinálja. Az autó ezért furcsán viselkedhet az első kilómétereken, illetve nem árt felírni a rádió kódot előtte.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #11143 Dátum: 2016.10.07 péntek, 21:27:53 »

Létezik olyan, hogy "0"-zni az egész kocsit? Nekem ugye már annyiszor szét volt döntve szinte minden ki lett cserélve! Mert hallottam olyanról, hogy a hibás érték fele tud vmenyit korrigálni! És most az alapjárat néha behullámzik és már a jó isten is új benne és mégis!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11144 Dátum: 2016.10.07 péntek, 21:39:01 »

Létezik olyan, hogy "0"-zni az egész kocsit? Nekem ugye már annyiszor szét volt döntve szinte minden ki lett cserélve! Mert hallottam olyanról, hogy a hibás érték fele tud vmenyit korrigálni! És most az alapjárat néha behullámzik és már a jó isten is új benne és mégis!
aksit negyed órára lekötöd.mindent alapba állít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #11145 Dátum: 2016.10.08 szombat, 15:31:02 »

Sziasztok!

2001-es mk3 2.0 16v benyás a vasam, beszart a váltó, váltót kell cserélnem. Valaki cserélt már? Olyan kérdésem volna hogy az fl-es váltó kilométer jeladója le van dugózva, míg az enyém onnan veszi a jelet a kilométerórához. Kettőt össze lehet hozni, vagy sem?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11146 Dátum: 2016.10.08 szombat, 15:56:44 »

Sziasztok!

2001-es mk3 2.0 16v benyás a vasam, beszart a váltó, váltót kell cserélnem. Valaki cserélt már? Olyan kérdésem volna hogy az fl-es váltó kilométer jeladója le van dugózva, míg az enyém onnan veszi a jelet a kilométerórához. Kettőt össze lehet hozni, vagy sem?
fl előtti váltó kell neked
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #11147 Dátum: 2016.10.08 szombat, 16:14:06 »

fl előtti váltó kell neked

igen van esetleg elfekvőben?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #11148 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 09:20:10 »

Sziasztok,

Kellene némi segítség,tipp, hogy merre induljak bajommal.
Alany egy 2.0 benzines MK3. Hidegindítás után nem sokkal dadogó alapjárat,kattogás,zörgés,leállás közeli fullákolás. Felpörgetve kisimul de 2-3 percenként beledadog,kattog,zörög,majd ismét alapjárat le,de visszaáll rendes működésre.Gázadásra halk szürcsögés hallható,illetve a levegőszűrő házban emelkedett a szívászaj. Szívósor herélve.Autó állt 2 hete a garázsban.Olajszint nem változik,hűtőfolyadék rendben.

Első blikkre olyan szelep ragadás,elmaradás,elégés szerű valamire tippeltem,de nem vagyok nagy tudós a témában.

Ha van tippetek,köszönöm.
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11149 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 10:16:44 »

Sziasztok,

Kellene némi segítség,tipp, hogy merre induljak bajommal.
Alany egy 2.0 benzines MK3. Hidegindítás után nem sokkal dadogó alapjárat,kattogás,zörgés,leállás közeli fullákolás. Felpörgetve kisimul de 2-3 percenként beledadog,kattog,zörög,majd ismét alapjárat le,de visszaáll rendes működésre.Gázadásra halk szürcsögés hallható,illetve a levegőszűrő házban emelkedett a szívászaj. Szívósor herélve.Autó állt 2 hete a garázsban.Olajszint nem változik,hűtőfolyadék rendben.

Első blikkre olyan szelep ragadás,elmaradás,elégés szerű valamire tippeltem,de nem vagyok nagy tudós a témában.

Ha van tippetek,köszönöm.

Hogy merre indulj ? A szerelo fele!
Meress kompressziot es nezzek at miert csorog zorog. Millio dolog lehet.
A szivosort a motor herelte ki ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.