Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
218
219
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
231
232
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662089 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11200 Dátum:
2016.10.21 péntek, 18:19:26 »
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! 2001-es mk3 benzines mondeomon hol találom a vízhőfok jeladót? Sajnos a ventillátorom mindig bekapcsol, pedig a motor hömérséklet normális az óra szerint! Elöre is köszi a segítséget!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11201 Dátum:
2016.10.22 szombat, 19:46:36 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.19 szerda, 23:16:48
Sziasztok,
Alábbi a feladvány. 2002-es 2.0 Duratec motor jó karban (250ekm), de néha 1500 és 2000 fordulat között kis gázon be be rángat, mintha gyújrtás rendszer para lenne. Kapott egy új trafót, de megvan ezzel ez a jelenség. Azért nem gondolom hogy gyújtás rendszer mert sokszor megcsináltam vele trafó csere előtt és után is hogy kettesből négyyesbe váltok és lepadlózom...olyankor nem rángat morogva, de gyorsul ahogy tőle tellik.....csak akkor rángat ha csak egy hajszálnyi gázt nyomok neki 3-asban, vagy inkább 4-esben városi csorgás/vonulás alkalmával...ha ilyenkor berángat, akkor nyomok neki picit több gázt, és azonnal abbahagyja a rángatást.
Van valakinek tippje ? Valami szenzor, vagy gázpedál állás érzékelő...valami összevissza jelet ad ?
Előre is köszönöm a tippeket.
FD.
Nekem is ezt csinálja néha,már jó pár hónapja.Előtte sosem baszakodott így.
Nálam új a triumvirátus,az EGR is max egy éves...nem tudom,ha valaki dűlőre jut vele és megosztja,nagyon hálás leszek!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11202 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 17:10:09 »
Sziasztok. A benzines mk3as mondinál mennyire jellemző a láncos vezérlésre a probléma? Azért kérdezem mert néha olyan mintha becsörögne a lánc.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11203 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 17:20:06 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.10.23 vasárnap, 17:10:09
Sziasztok. A benzines mk3as mondinál mennyire jellemző a láncos vezérlésre a probléma? Azért kérdezem mert néha olyan mintha becsörögne a lánc.
Szia.
Nagyon nem jellemző,elméletben "örök"időig.
3-400 ezer km-t is simán elmennek,de nagyban függ a használótól.Ja és a pontatlan km állások(tekergetett)miatt nem biztos semmi sem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11204 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 17:40:42 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.23 vasárnap, 17:20:06
Szia.
Nagyon nem jellemző,elméletben "örök"időig.
3-400 ezer km-t is simán elmennek,de nagyban függ a használótól.Ja és a pontatlan km állások(tekergetett)miatt nem biztos semmi sem.
És ilyen feszítőpatron vagy láncvezetők is bírják elméletileg?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
buso
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11205 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 18:47:55 »
Sziasztok, nemrég vettem mk3 2003-as 1,8-as benzin 110 ló-as gépet, a sokat emlegetett szívósort hogy lehet ellenőrizni ?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11206 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 19:26:26 »
Idézetet írta: Atta20 - 2016.10.23 vasárnap, 17:40:42
És ilyen feszítőpatron vagy láncvezetők is bírják elméletileg?
Nálam még bírják 300+ ezer km.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11207 Dátum:
2016.10.23 vasárnap, 19:29:06 »
Idézetet írta: buso - 2016.10.23 vasárnap, 18:47:55
Sziasztok, nemrég vettem mk3 2003-as 1,8-as benzin 110 ló-as gépet, a sokat emlegetett szívósort hogy lehet ellenőrizni ?
Szia.
Egy kérdést csak egy helyre és egyszer elég feltenni.
itt már kaptál választ katt ide :
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1080665#msg1080665
olvass sokat....
ja és most jó helyen kérdeztél.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11208 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 11:26:59 »
Sziasztok!
Tudna valaki belinkelni nekem egy hosszbordás szíj "alakzatot", hogy hogyan kell "befűzni" tehát hogyan megy fel a helyére véglegesen? Próbáltam rákeresni interneten, de mindenhol csak a szíjról van kép (boltok képei), egyik sem azt mutatja, hogy milyen alakzatként van a helyén. Természetesen benzines 2.0 (2004). Köszi ha valaki tudna egy képet berakni ide, lehet én keresem rossz címszó alatt a dolgot.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11209 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 11:45:20 »
Idézetet írta: Peti06 - 2016.10.24 hétfő, 11:26:59
Sziasztok!
Tudna valaki belinkelni nekem egy hosszbordás szíj "alakzatot", hogy hogyan kell "befűzni" tehát hogyan megy fel a helyére véglegesen? Próbáltam rákeresni interneten, de mindenhol csak a szíjról van kép (boltok képei), egyik sem azt mutatja, hogy milyen alakzatként van a helyén. Természetesen benzines 2.0 (2004). Köszi ha valaki tudna egy képet berakni ide, lehet én keresem rossz címszó alatt a dolgot.
Bittesőn:
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/fordwiki.html/_/mondeo/mondeo-mk3/auxiliary-belt-tensioner-replacement-r28
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11210 Dátum:
2016.10.24 hétfő, 12:52:15 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.24 hétfő, 11:45:20
Bittesőn:
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/fordwiki.html/_/mondeo/mondeo-mk3/auxiliary-belt-tensioner-replacement-r28
Dánkesőn, akkor mégis én voltam a béna a keresésben
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11211 Dátum:
2016.10.25 kedd, 06:50:44 »
Sziasztok,
Az elmúlt 2-3 évben főként városban , rövid távon használtuk az autót. Egy évben két három alkalommal van hosszabb úton. EGR hibát, már vagy kétszer is töröltem. A fenti használatból eredhet az, hogy az elkoszolódott egr miatt kevésbé "harap" az autó?
Néztem, elég sz.pás kiszedni. Ilyen csuklós racsnis hosszabbító kell hozzá. Van valakinek bevált trükkje a leszedéshez vagy marad a küzdés?
Illetve van valami spray amivel célszerű tisztítani? Gondolok itt szeleptisztító sprayre.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/szeleptisztitok/-CRB609705
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11212 Dátum:
2016.10.25 kedd, 07:40:33 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.25 kedd, 06:50:44
Sziasztok,
Az elmúlt 2-3 évben főként városban , rövid távon használtuk az autót. Egy évben két három alkalommal van hosszabb úton. EGR hibát, már vagy kétszer is töröltem. A fenti használatból eredhet az, hogy az elkoszolódott egr miatt kevésbé "harap" az autó?
Néztem, elég sz.pás kiszedni. Ilyen csuklós racsnis hosszabbító kell hozzá. Van valakinek bevált trükkje a leszedéshez vagy marad a küzdés?
Illetve van valami spray amivel célszerű tisztítani? Gondolok itt szeleptisztító sprayre.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/szeleptisztitok/-CRB609705
Szia.
Első körben egy tisztítás és kiderül,hogy a "harapás" változik-e.
Nem annyira xopás leszedni az EGR-t.
Ha a tisztításnál először leveszed a szolenoid házat az EGR tetejéről(4 csillagcsavar) akkor könnyebben hozzá férsz a macerásabb csavarhoz.
Hallottam már féktisztítóval történő pucolásról,de ez a spec.spray is megfelelő.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11213 Dátum:
2016.10.25 kedd, 08:31:28 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.25 kedd, 06:50:44
Sziasztok,
Az elmúlt 2-3 évben főként városban , rövid távon használtuk az autót. Egy évben két három alkalommal van hosszabb úton. EGR hibát, már vagy kétszer is töröltem. A fenti használatból eredhet az, hogy az elkoszolódott egr miatt kevésbé "harap" az autó?
Néztem, elég sz.pás kiszedni. Ilyen csuklós racsnis hosszabbító kell hozzá. Van valakinek bevált trükkje a leszedéshez vagy marad a küzdés?
Illetve van valami spray amivel célszerű tisztítani? Gondolok itt szeleptisztító sprayre.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/szeleptisztitok/-CRB609705
Sima egyszerű szerszámokkal percek alatt lent van,ha leszeded a alatta menő vízcsövet,a pillangószelep házát,még jobban hozzáférsz.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11214 Dátum:
2016.10.25 kedd, 08:53:03 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.25 kedd, 06:50:44
Sziasztok,
Az elmúlt 2-3 évben főként városban , rövid távon használtuk az autót. Egy évben két három alkalommal van hosszabb úton. EGR hibát, már vagy kétszer is töröltem. A fenti használatból eredhet az, hogy az elkoszolódott egr miatt kevésbé "harap" az autó?
Néztem, elég sz.pás kiszedni. Ilyen csuklós racsnis hosszabbító kell hozzá. Van valakinek bevált trükkje a leszedéshez vagy marad a küzdés?
Illetve van valami spray amivel célszerű tisztítani? Gondolok itt szeleptisztító sprayre.
http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/szeleptisztitok/-CRB609705
Azt se felejtsd el, hogy ha a fojtószelepnél oldod a bilincset és megfogod az egész levegőszűrő házat, egy határozott rántással a kezedben van az egész. Nem csavarozva van. A csövet felül húzd ki előtte. Sokkal jobb így a hozzáférés. Ja, és fogsz veszíteni kb. 1 liter hűtőfolyadékot, legyen kéznél.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.25 kedd, 08:58:04 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11215 Dátum:
2016.10.25 kedd, 13:30:23 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.25 kedd, 08:53:03
Azt se felejtsd el, hogy ha a fojtószelepnél oldod a bilincset és megfogod az egész levegőszűrő házat, egy határozott rántással a kezedben van az egész. Nem csavarozva van. A csövet felül húzd ki előtte. Sokkal jobb így a hozzáférés. Ja, és fogsz veszíteni kb. 1 liter hűtőfolyadékot, legyen kéznél.
Ezzel számoltam, ezért nem szándékoztam azt a csövet levenni. Inkább küzdök.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11216 Dátum:
2016.10.25 kedd, 14:25:00 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.25 kedd, 13:30:23
Ezzel számoltam, ezért nem szándékoztam azt a csövet levenni. Inkább küzdök.
Mindenképpen veszíteni fogsz hűtővizet, mert vízkörbe van kötve az EGR. Ha ezt akartad megspórolni, nem fogod
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
lorien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11217 Dátum:
2016.10.25 kedd, 14:54:17 »
Sziasztok!
Remélhetőleg még az iden autót /és márkát/ cserélek, valószínűleg széria végi benzines mk3 kombit fogok venni. Bár kevés eladó példányt látni, a titanium elég szimpatikusnak tűnik, különösen amiatt, hogy 6 sebességes a váltója. Erről milyen a tapasztalatotok? Ha 1.8-as lesz, elég a motor erejje a 6-os váltóhoz?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier Ghia Mk3 2005.04 1.8i 125 Le
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11218 Dátum:
2016.10.25 kedd, 15:11:21 »
Idézetet írta: lorien - 2016.10.25 kedd, 14:54:17
Sziasztok!
Remélhetőleg még az iden autót /és márkát/ cserélek, valószínűleg széria végi benzines mk3 kombit fogok venni. Bár kevés eladó példányt látni, a titanium elég szimpatikusnak tűnik, különösen amiatt, hogy 6 sebességes a váltója. Erről milyen a tapasztalatotok? Ha 1.8-as lesz, elég a motor erejje a 6-os váltóhoz?
Ha 1.8 Sci-t akarsz az nagyon ritka lesz és szerintem túlárazottak..Amúgy ne tévesszen a 6-os váltó,nem hosszabb mint az 5ös csak jobban el van osztva.Ha pályázni akarsz vele,nem fog kevesebbet forogni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.25 kedd, 18:54:58 írta AgressoR
»
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
lorien
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11219 Dátum:
2016.10.25 kedd, 15:19:38 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.10.25 kedd, 15:11:21
Ha 1.8 Sci-t akarsz az nagyon ritka lesz és szerintem túlárazottak..Amúgy ne tévesszen a 6-os váltó,nem hoszabb mint az 5ös csak jobban el van osztva.Ha pályázni akarsz vele,nem fog kevesebbet forogni.
Köszi!
Amúgy nem ragaszkodom a titánhoz, így meg főleg nem, inkább az állapot és az ár/érték a lényeges.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier Ghia Mk3 2005.04 1.8i 125 Le
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11220 Dátum:
2016.10.25 kedd, 22:12:56 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.19 szerda, 23:16:48
Sziasztok,
Alábbi a feladvány. 2002-es 2.0 Duratec motor jó karban (250ekm), de néha 1500 és 2000 fordulat között kis gázon be be rángat, mintha gyújrtás rendszer para lenne. Kapott egy új trafót, de megvan ezzel ez a jelenség. Azért nem gondolom hogy gyújtás rendszer mert sokszor megcsináltam vele trafó csere előtt és után is hogy kettesből négyyesbe váltok és lepadlózom...olyankor nem rángat morogva, de gyorsul ahogy tőle tellik.....csak akkor rángat ha csak egy hajszálnyi gázt nyomok neki 3-asban, vagy inkább 4-esben városi csorgás/vonulás alkalmával...ha ilyenkor berángat, akkor nyomok neki picit több gázt, és azonnal abbahagyja a rángatást.
Van valakinek tippje ? Valami szenzor, vagy gázpedál állás érzékelő...valami összevissza jelet ad ?
Előre is köszönöm a tippeket.
FD.
No beleboritottam 1 flakon injektor tisztitót, és eljártam 400 km-t pályán olyan 4000-es fordulat körül, azóta volt város is és mivel műszaira készülök váltottam benzinkutat is. Eredmény : a hidegindításom is szinte megjavult, és ez az emlitett remegés is sokkal kevésbé észrevehető. Megvan még, de már nem hasonlit gyújtáshibára, max némi bizonytalanságra. Ennyi, nem találtam fel az örökmozgót, de sokkal jobb lett a jelenség, szinte elmúlt, már csak azért veszem észre mert tudom mit kell érezni.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11221 Dátum:
2016.10.26 szerda, 11:26:37 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.10.05 szerda, 09:18:32
Nekem is ilyen hangja volt, a bordás szij,feszitő görgö,vezető görgő, ill. a generátor szabadon futoja lett kicserélve és megoldodott a probléma.
Gates készlet(szíj,feszítő görgő,vezető görgő) kb 38eFT
Szabadonfuto (valeo) kb 16EFT
Ezek persze teljes árak.
Na ezeken túl vagyok én is kivéve a szíj azt nem cseréltük és még mindig kattog
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11222 Dátum:
2016.10.26 szerda, 13:10:40 »
Idézetet írta: Maarki - 2016.10.26 szerda, 11:26:37
Na ezeken túl vagyok én is kivéve a szíj azt nem cseréltük és még mindig kattog
Nekem is hasonlóképp kattog, szerintem kettős tömegű lesz... Nálam már betegeskedik, és álló helyzetben ilyen hangot ad. Érdekes módon a légbefúvás teljes kikapcsolása esetén (tehát nem csak a klíma) álló helyzetben csendben marad.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Maarki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 280
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11223 Dátum:
2016.10.26 szerda, 20:50:07 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2016.10.26 szerda, 13:10:40
Nekem is hasonlóképp kattog, szerintem kettős tömegű lesz... Nálam már betegeskedik, és álló helyzetben ilyen hangot ad. Érdekes módon a légbefúvás teljes kikapcsolása esetén (tehát nem csak a klíma) álló helyzetben csendben marad.
Nekem teljesen mindegy, hogy megy-e a klíma vagy a légbefúvás, álló helyzetben vagy egyesben gurulok mindig kattog :S nem érdekel pénteken indulok Németországa ha meg áll valahol felgyújtom. És haza sétálok
Neked miben nyílvánul meg a kettős tömegű hiba? nekem szépen veszi a sebességeket igaz lassan kuplungszettet cserélni kellene de még nem vészes kicsit magasan fog de ennyi
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11224 Dátum:
2016.10.26 szerda, 21:58:03 »
1,8 benzinesen hogyan lehet, ill. érdemes-e ledugózni a kipufogógáz visszavezetést? Erre nem találtam a korábbi beszélgetésekben leírást...
Tegnap belenéztem a pillangószelep mögé és eléggé kormosak ott a dolgok... Kitisztítanám, de meg kellene előzni a további kormozódást...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11225 Dátum:
2016.10.26 szerda, 22:50:12 »
Idézetet írta: Robin - 2016.10.26 szerda, 21:58:03
1,8 benzinesen hogyan lehet, ill. érdemes-e ledugózni a kipufogógáz visszavezetést? Erre nem találtam a korábbi beszélgetésekben leírást...
Tegnap belenéztem a pillangószelep mögé és eléggé kormosak ott a dolgok... Kitisztítanám, de meg kellene előzni a további kormozódást...
Szia.
Nem voltál elég kitartó.
Ha minden igaz ugyanúgy kell,mint a 2.0-at. Nem nagyon elterjedt a benyás EGR dugózás,de te tudod.
Lehetőség szerint egy tisztítás,de nem mindig van megfelelő eredmény.
Nem kell visszaolvasnod,csak idáig:
Leirom röviden:
1. levegőszűrő ház tetejét levettem a nagy gumicsővel együtt ami a pillangószelep házra megy.
2. pillangószelep házat levettem (4 csavar), gázbovdent kiakasztottam (jó alkalom ennek a tisztitására is)
3. Ha előszor leveszed a szolenoid házat az EGR tetejéről(4 csillagcsavar) akkor könnyebben hozzá lehet férni a 2.csavarhoz.(az elsővel nincs semmi gond)
4. az EGR-re megy egy vékony gumicső, a hűtőrendszernek egy leágazása, azt le kel húzni, ki fog folyni némi hűtővíz kb 0.5 L
5. kipucolod a járatokat.
Elvileg érdemes kicserélni az EGR és a motorblokk közötti tömitést is.
Ha ledugózod,akkor is így szétszeded,a tömítést átmásolod egy lemezre(saválló)és beteszed a tömítéssel együtt.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11226 Dátum:
2016.10.26 szerda, 23:13:03 »
Idézetet írta: Robin - 2016.10.26 szerda, 21:58:03
1,8 benzinesen hogyan lehet, ill. érdemes-e ledugózni a kipufogógáz visszavezetést? Erre nem találtam a korábbi beszélgetésekben leírást...
Tegnap belenéztem a pillangószelep mögé és eléggé kormosak ott a dolgok... Kitisztítanám, de meg kellene előzni a további kormozódást...
Lesz tőle egy idő múlva check engine-ed. Én ezért tettem le róla, némi érdeklődés után. Olvass vissza, itt volt beszédtéma.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11227 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 14:38:58 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.26 szerda, 23:13:03
Lesz tőle egy idő múlva check engine-ed. Én ezért tettem le róla, némi érdeklődés után. Olvass vissza, itt volt beszédtéma.
Csekkendzsinnt nem szeretnék
Akkor csak kitisztítom a Bajnok leírása szerint.
Köszönöm mindkettőtöknek!
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11228 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 16:24:59 »
Vájá vájá vájá.... ha leveszem a csövet, akkor elfolyik a hűtővíz. De nem vagyok autószerelő, így kicsit ovisan kell elmondani.
Szóval elfolyik. Végeztem a pucolással, visszarakom az EGR-t, csövet....a kifolyt hűtővízet a kiegyenlítő tartályon keresztűl pótolom ha jól gondolom.
Közben ugye minimum az egr-nél levegő lesz a rendszerbe, tehát járassam az autót alapjáraton, nyitott kiegyenlítő tartállyal kicsit (mennyit?), aztán ha jött bubi, amit elbámészkodva nem vettem észre, de a szint lentebb ment, akkor töltsem szintig megint?
Illetve, az EGR előtt van egy nagy vastag cső... ha azt lehúzom,akkor is víz folyik el elvileg. Sok víz?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11229 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 19:23:00 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.27 csütörtök, 16:24:59
Vájá vájá vájá.... ha leveszem a csövet, akkor elfolyik a hűtővíz. De nem vagyok autószerelő, így kicsit ovisan kell elmondani.
Szóval elfolyik. Végeztem a pucolással, visszarakom az EGR-t, csövet....a kifolyt hűtővízet a kiegyenlítő tartályon keresztűl pótolom ha jól gondolom.
Közben ugye minimum az egr-nél levegő lesz a rendszerbe, tehát járassam az autót alapjáraton, nyitott kiegyenlítő tartállyal kicsit (mennyit?), aztán ha jött bubi, amit elbámészkodva nem vettem észre, de a szint lentebb ment, akkor töltsem szintig megint?
Illetve, az EGR előtt van egy nagy vastag cső... ha azt lehúzom,akkor is víz folyik el elvileg. Sok víz?
Keine pánik..., sok víz nem folyik el.
Én a múlt héten cseréltem azt a vastag csövet... Kilyukadt az autópályán...
De szerencsére volt nálam csavarhúzó, kést meg kértem egy benzinkúton. Nem eret vágni magamon...
Semmi különös, ami elfolyt pótolod a tartályon keresztül, oszt óvatosan mész vele, és ellenőrizgeted a szintet a tartályon. Kikergeti magából a levegőt.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11230 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 21:32:34 »
Idézetet írta: Robin - 2016.10.27 csütörtök, 19:23:00
Keine pánik..., sok víz nem folyik el.
Én a múlt héten cseréltem azt a vastag csövet... Kilyukadt az autópályán...
De szerencsére volt nálam csavarhúzó, kést meg kértem egy benzinkúton. Nem eret vágni magamon...
Semmi különös, ami elfolyt pótolod a tartályon keresztül, oszt óvatosan mész vele, és ellenőrizgeted a szintet a tartályon. Kikergeti magából a levegőt.
Illetve, az EGR előtt van egy nagy vastag cső... ha azt lehúzom,akkor is víz folyik el elvileg?
Nagy gond, ha azt a kevés elfolyó vizet ioncseréltel pótolom?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11231 Dátum:
2016.10.27 csütörtök, 21:58:58 »
Milyen tünetek alapján döntötök úgy hogy ideje EGR-t tisztítani ?
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11232 Dátum:
2016.10.28 péntek, 12:22:13 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.27 csütörtök, 21:32:34
Illetve, az EGR előtt van egy nagy vastag cső... ha azt lehúzom,akkor is víz folyik el elvileg?
Nagy gond, ha azt a kevés elfolyó vizet ioncseréltel pótolom?
Ha arra a vastag gumicsőre gondolsz ami a termosztátháztól megy a hűtőhöz, természetesen akkor is folyi el valamennyi (kb. 1-1,5 liter)
Nem tudom milyen a töménységű a bekevert fagyállód, ha elég tömény akkor nem gond ha csak ioncselélt vízzel pótolod, vagy utána méresd meg hány fokig jó! Tudod, Winter is coming...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11233 Dátum:
2016.10.28 péntek, 12:31:52 »
Idézetet írta: Fokadriver1 - 2016.10.27 csütörtök, 21:58:58
Milyen tünetek alapján döntötök úgy hogy ideje EGR-t tisztítani ?
Nekem igazából nincs tünet, csak le akartam dugózni, mert a fojtószelep mögött ahova bemegy a visszavezetett kipufgáz, eléggé soknak találtam a korom mennyiségét, és ha kitisztítom ne kerüljön oda több. De az urak itt a fórumon lebeszéltak róla...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11234 Dátum:
2016.10.28 péntek, 12:33:08 »
Idézetet írta: Robin - 2016.10.28 péntek, 12:22:13
Ha arra a vastag gumicsőre gondolsz ami a termosztátháztól megy a hűtőhöz, természetesen akkor is folyi el valamennyi (kb. 1-1,5 liter)
Nem tudom milyen a töménységű a bekevert fagyállód, ha elég tömény akkor nem gond ha csak ioncselélt vízzel pótolod, vagy utána méresd meg hány fokig jó! Tudod, Winter is coming...
Epp fagyállót veszek.
Gondolom akkor azt a vastag csövet is jobb levenni nem?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11235 Dátum:
2016.10.28 péntek, 12:42:35 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.28 péntek, 12:33:08
Epp fagyállót veszek.
Gondolom akkor azt a vastag csövet is jobb levenni nem?
Nem muszáj levenni, de ha úgy gondolod hogy úgy jobban hozzáférsz, és amúgy is hűtőfolyadékot cserélsz, akkor semmi akadálya.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11236 Dátum:
2016.10.28 péntek, 13:53:51 »
Idézetet írta: Robin - 2016.10.28 péntek, 12:42:35
Nem muszáj levenni, de ha úgy gondolod hogy úgy jobban hozzáférsz, és amúgy is hűtőfolyadékot cserélsz, akkor semmi akadálya.
Dehogyis...nyáron volt hűtő, kiegyenlítő tartály és full hűtővíz csere. most csak a szerelés miatt gondoltam. De akkor meglátom miként férek hozzá, aztán vagy leveszem vagy nem.
megvan minden. Bárdiban vettem EGR tisztító sprayt kifejezetten (céges kedvezménnyel 1300 forint volt a 200ml), ami még jó pár dologhoz a leírás szerint. megcsinálom az alapjárati motort és a pillangószelepet is egyúttal.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11237 Dátum:
2016.10.28 péntek, 16:11:46 »
No, aki már szedte le az EGR-t adhatna tanácsot. Levettem a legszűrőt, házzal, csővel. Levettem az egr tetejét. De azt a belső csavart nem tudom megnyekkenteni sem.
Hiába húzom le a vízcsövet, annak a fém csonkja ott marad és attól egyenesen nem lehet rátenni csőkulcsot vahy krova toldót...
Ahogy kinéz, nem nagyon volt leszedve, lehet rá is van gyógyulva.
Valakinek az Europarkbál nincs spéci szerszáma hozzá?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11238 Dátum:
2016.10.28 péntek, 17:25:03 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.28 péntek, 16:11:46
No, aki már szedte le az EGR-t adhatna tanácsot. Levettem a legszűrőt, házzal, csővel. Levettem az egr tetejét. De azt a belső csavart nem tudom megnyekkenteni sem.
Hiába húzom le a vízcsövet, annak a fém csonkja ott marad és attól egyenesen nem lehet rátenni csőkulcsot vahy krova toldót...
Ahogy kinéz, nem nagyon volt leszedve, lehet rá is van gyógyulva.
Valakinek az Europarkbál nincs spéci szerszáma hozzá?
Az egr tetejét nem kell levenni. 2 csavar fogja hozza a motorblokkhoz, azt kell kitekerni. Igen a fém csonk ott marad, az jol van ugy. Kb. 2 hete vettem le az egr-t. Kitekered a 2 csavart, csonkrol csö le, csatlakozo le es mar a kezedben is van.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11239 Dátum:
2016.10.28 péntek, 17:35:26 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.28 péntek, 17:25:03
Az egr tetejét nem kell levenni. 2 csavar fogja hozza a motorblokkhoz, azt kell kitekerni. Igen a fém csonk ott marad, az jol van ugy. Kb. 2 hete vettem le az egr-t. Kitekered a 2 csavart, csonkrol csö le, csatlakozo le es mar a kezedben is van.
A tetejét csak kényelmi szempontból kell(lehet)levenni,de mindenki a saját módszerével oldja meg a feladatot.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11240 Dátum:
2016.10.28 péntek, 18:06:44 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.28 péntek, 17:25:03
Az egr tetejét nem kell levenni. 2 csavar fogja hozza a motorblokkhoz, azt kell kitekerni. Igen a fém csonk ott marad, az jol van ugy. Kb. 2 hete vettem le az egr-t. Kitekered a 2 csavart, csonkrol csö le, csatlakozo le es mar a kezedben is van.
A belső csavart te mivel tekerted ki?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11241 Dátum:
2016.10.28 péntek, 19:14:42 »
Idézetet írta: vstryker - 2016.10.28 péntek, 18:06:44
A belső csavart te mivel tekerted ki?
Milyen belsö csavart? Hol? A fedel alatt?
Ezt a ket csavart kell kitekerni es a kezedben van a szelep. Utana lehet valami spray-el kitisztitani.
Egy sima ilyen mezei krovakeszletet hasznaltam hozza:
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.28 péntek, 19:23:59 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11242 Dátum:
2016.10.28 péntek, 19:23:48 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.28 péntek, 19:14:42
Milyen belsö csavart? Hol? A fedel alatt?
Ezt a ket csavart kell kitekerni es a kezedben van a szelep. Utana lehet valami spray-el kitisztitani.
A jobb oldalira gondolt.
Nálam 2/1 jelü
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11243 Dátum:
2016.10.28 péntek, 19:25:38 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.28 péntek, 19:23:48
A jobb oldalira gondolt.
Nálam 2/1 jelü
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szerintem az a gond, hogy van krovakbol vastagabb meg vekonyabb es szerintem neki vastag van es nem fer hozza.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11244 Dátum:
2016.10.28 péntek, 19:29:55 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.10.28 péntek, 19:25:38
Szerintem az a gond, hogy van krovakbol vastagabb meg vekonyabb es szerintem neki vastag van es nem fer hozza.
Nekem ilyen segédem van,de nem annyira hajlékony(kb.90°)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
buso
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11245 Dátum:
2016.10.28 péntek, 20:56:59 »
Sziasztok ,a vàltoban kell olajat cserélni? És milyen?
Ill milyen motor olaj kell? Melyik jó?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11246 Dátum:
2016.10.28 péntek, 20:59:53 »
Idézetet írta: buso - 2016.10.28 péntek, 20:56:59
Sziasztok ,a vàltoban kell olajat cserélni? És milyen?
Ill milyen motor olaj kell? Melyik jó?
Gyárilag nem kell,de 100 E km-ként itt a fórumon ajánlották.
Váltóolaj
Manuális váltó (MTX75, 5 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)
feltöltési mennyiség: 1,9l
Manuális váltó (MMT6, 6 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)
feltöltési mennyiség: 1,75l
Autómata váltóval : ATF III (Ford ESP-M2C166-H)
feltöltési mennyiség: 7,5l
ha jól tudom.
Motorolaj
Benzines motorok : 5W-30 (API/ACEA SJ/A3-96)
feltöltési mennyiség: 4,3l
Dízel motorok : 5W-30 (API/ACEA CF/B1-98)
feltöltési mennyiség: 6l
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.28 péntek, 21:04:41 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11247 Dátum:
2016.10.29 szombat, 12:58:29 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2016.10.28 péntek, 19:29:55
Nekem ilyen segédem van,de nem annyira hajlékony(kb.90°)
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Nekem van valahonnan egy akkora crova készletem,ami elfér a tenyeremben
Azzal gyerekjáték volt a művelet.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11248 Dátum:
2016.10.29 szombat, 21:02:39 »
Sziasztok
Napokban alkalmam volt osszehasonlitani az en automat egy hasonlo Trend felszereltsegu de 2001.01-ben gyartott 1.8-125LE mondeoval. Letezik az hogy a 2001-es verzio meg nagyon az elejen gyartott es jobban osszerakott auto volt? A kesobbi modelekben pedig beindult az olcsositas?
pl:
- motorburkolat felso resze a 2001-ben egy fem otvozet
, az enyemben , 2002, fekete muanyag
- a motorvedo muanyagon a Ford emblema nalam egy sima lehuzos, az 2001-ben egy rendes dombornyomasu jel van
- a futesracsok kozepso allito pocke krombevonatu
- a pohartarto a valtokar hata megett szinten krombevonatu, nalam sima olcso muanyag
Persze tudom hogy ezek kis hulyesegek, viszont a motor felso burkolatanal a fem-muanyag kulonbseg eleg furcsa, a motor hangja is tejesen mas, sokkal eroteljeseb, dinamikusab.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.10.29 szombat, 21:06:27 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #11249 Dátum:
2016.10.30 vasárnap, 15:52:31 »
Idézetet írta: toby_as - 2016.10.29 szombat, 21:02:39
Sziasztok
Napokban alkalmam volt osszehasonlitani az en automat egy hasonlo Trend felszereltsegu de 2001.01-ben gyartott 1.8-125LE mondeoval. Letezik az hogy a 2001-es verzio meg nagyon az elejen gyartott es jobban osszerakott auto volt? A kesobbi modelekben pedig beindult az olcsositas?
pl:
- motorburkolat felso resze a 2001-ben egy fem otvozet
, az enyemben , 2002, fekete muanyag
- a motorvedo muanyagon a Ford emblema nalam egy sima lehuzos, az 2001-ben egy rendes dombornyomasu jel van
- a futesracsok kozepso allito pocke krombevonatu
- a pohartarto a valtokar hata megett szinten krombevonatu, nalam sima olcso muanyag
Persze tudom hogy ezek kis hulyesegek, viszont a motor felso burkolatanal a fem-muanyag kulonbseg eleg furcsa, a motor hangja is tejesen mas, sokkal eroteljeseb, dinamikusab.
Inkább csak ha nem volt a gy.soron Trend alkatrész, logisztikai probléma miatt, akkor rakták azt ami elérhető volt, az 1-el magasabb felszereltség alkatrészét. A sor nem állhat meg...ez szabály.
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Oldalak:
1
...
218
219
220
221
222
223
224
[
225
]
226
227
228
229
230
231
232
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ