Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:10:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652498 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 13:18:45 »

Nekem is hasonló indítási gondom van, de megtisztított alapjárati motorral is. Kb. 3-4 percet kell alapjáraton hagyni, különben gázadásra fulladozik és leáll. Hibakód nincs  falbav

Ha már a takarítás se segít, akkor csere. Persze más is okozhat alapjárati gondokat.

Bár ha gázadásra fuldoklik, akkor lehet inkább más a baja...
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.17 csütörtök, 13:34:22 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2016.11.18 péntek, 09:27:00 »

Ha már a takarítás se segít, akkor csere. Persze más is okozhat alapjárati gondokat.

Bár ha gázadásra fuldoklik, akkor lehet inkább más a baja...

Ötlet?
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2016.11.18 péntek, 12:32:40 »

Sziasztok!
A hidben sajnos indítási rendellenességet tapasztalok. Hideg motort elindítva, visszaesik a fordulatszám majd leáll. Második inditásnál pedig már minden rednben, megtartja a kellő fordulatszámot - ha fogyasztókat kapcsolok fel akkor is-.
Mi lehet a gond?

Szia!

Talán ez segít: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0

Egyébként nekem is csinálja.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2016.11.18 péntek, 13:10:26 »

Sziasztok!
MK3 2.0 benzinben volt motorcsere és szűrőcsere. A csere óta azt tapasztalom, hogy fyorsításkor rángst az autó. Ez mitől lehet?

Gyújtótrafó okozta nekem a rángatást gyorsításkor. Pár hete cseréltem azóta tökéletes.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2016.11.18 péntek, 15:11:15 »

Szia!

Talán ez segít: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0

Egyébként nekem is csinálja.

Ottó
Helló Ottó! És a link alapján lehet tisztítani vagy cseréni kell?
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2016.11.18 péntek, 17:28:14 »

Helló Ottó! És a link alapján lehet tisztítani vagy cseréni kell?

Szia!

Nem tudom. Én nem foglalkozom vele.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
BéPé
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 07:19:59 »

Sziasztok! Meg tudná mondani egy hozzáértő, hogy a 2.0 2001-es hűtősor , megeggyezik a FL utáni 2.0-val ? Olaj, klíma, vízhűtő, hűtőventilátor.
Naplózva
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 18:22:37 »

Ha már a takarítás se segít, akkor csere. Persze más is okozhat alapjárati gondokat.

Bár ha gázadásra fuldoklik, akkor lehet inkább más a baja...

Pl. mi okozhatja még? Nekem is hasonló problémám van. Hidegen beindítom akkor először leesik 400 körülire, összeszedi magát, majd egy nagyon kis ideig ingadozik és beáll a megfelelő fordulatra. Mikor már megyek az autóval és üzemmeleg, akkor is van hogy ritkán kicsit lejjebb esik (nem fulladás körülire, csak úgy az ideális alá). Az üzemmeleg alapjárat sem az igazi, nem olyan finoman jár a motor, hanem kicsit ráz.
Az alapjárati motor egyébként ki lett takarítva, a pillangó szelep szintén, de semmi változás.
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2016.11.20 vasárnap, 18:32:04 »

Az üzemmeleg alapjárat sem az igazi, nem olyan finoman jár a motor, hanem kicsit ráz.
Gyújtás renccer...trafó kábel gyertya
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2016.11.22 kedd, 13:09:47 »

Sziasztok!

Belém jött a nagy örvénylapátos téma, kimentem megnéztem,lehúztam a vákuum csövet és bizony zörgölődik...
Szerintetek cserélni érdemes, vagy kivenni? Ha kivenném, lenne valami nagy hatása a dologra? Azt tudom hogy a káros anyag kibocsátásban van szerepe.
Illetve mit gondoltok mikor érdemes hozzányúlni?Mert ha nem lenne muszáj nem bontogatnám szegényt feleslegesen.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2016.11.22 kedd, 13:20:30 »

Sziasztok!

Belém jött a nagy örvénylapátos téma, kimentem megnéztem,lehúztam a vákuum csövet és bizony zörgölődik...
Szerintetek cserélni érdemes, vagy kivenni? Ha kivenném, lenne valami nagy hatása a dologra? Azt tudom hogy a káros anyag kibocsátásban van szerepe.
Illetve mit gondoltok mikor érdemes hozzányúlni?Mert ha nem lenne muszáj nem bontogatnám szegényt feleslegesen.

Mikor érdemes? Pont azelőtt, mielőtt beleesik a hengerbe és megeszi a motor, közben szétverve mindent.  taps
Addig mehetsz vele nyugodtan.  hehe Én kibelezném, az jóval olcsóbb. Kibocsátásra nincs (sok) hatással, alacsony fordulaton jobb a levegőàramlás, nyomatékosabb a motor, de ez nem jelentős. Idősebb motornál már úgyse fogod érezni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.22 kedd, 13:22:01 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2016.11.22 kedd, 14:05:04 »

Mikor érdemes? Pont azelőtt, mielőtt beleesik a hengerbe és megeszi a motor, közben szétverve mindent.  taps
Addig mehetsz vele nyugodtan.  hehe Én kibelezném, az jóval olcsóbb. Kibocsátásra nincs (sok) hatással, alacsony fordulaton jobb a levegőàramlás, nyomatékosabb a motor, de ez nem jelentős. Idősebb motornál már úgyse fogod érezni.

Fasza,köszi a választ, ezek szerinte akkor sokat nem rontok vele, ha kibelezem, fene enné meg hogy ilyen hülyeséget csinálnak... A fentmaradó lyukakat mivel tömjem be? vegyek egy csomag 2 komponensű epoxyt?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2016.11.22 kedd, 15:25:24 »

Fasza,köszi a választ, ezek szerinte akkor sokat nem rontok vele, ha kibelezem, fene enné meg hogy ilyen hülyeséget csinálnak... A fentmaradó lyukakat mivel tömjem be? vegyek egy csomag 2 komponensű epoxyt?
Devcon Magnum Epoxy Steel két komponensű epoxy ragasztó gyurma - Réz, acél, alu, fa, műanyag, üveg, kerámia
kb.2000 mani
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2016.11.22 kedd, 15:47:58 »

Fasza,köszi a választ, ezek szerinte akkor sokat nem rontok vele, ha kibelezem, fene enné meg hogy ilyen hülyeséget csinálnak... A fentmaradó lyukakat mivel tömjem be? vegyek egy csomag 2 komponensű epoxyt?

1db lyukat kell csak betömni, olyannal amit Bajnok is írt, én is olyat használtam.
2 dolog van:

1) Mivel 2001-es a géped, valószínű a narancssárga pillangókkal van. Azt csak kibelezni tudod, vagy cserélni az egész szívósort újabbra. Nincs más megoldás, én ezt az útmutatót követtem:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/

2) Ha használtan vetted a gépet, lehet, hogy valaki már cserélte előtted a szívósort, és már a fekete színű pillangók vannak benne. Ez esetben tudod cserélni csak a pillangókat az alábbi video szerint (feltéve, hogy a tengely nem kopott ki), vagy ez is belezhető az 1-es módszer szerint.
https://www.youtube.com/watch?v=amRXA22ofds&t=13s - pillangó csere
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY- szívósor levétel

Jó mókolást!
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.22 kedd, 16:00:28 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2016.11.22 kedd, 16:11:36 »

1db lyukat kell csak betömni, olyannal amit Bajnok is írt, én is olyat használtam.
2 dolog van:

1) Mivel 2001-es a géped, valószínű a narancssárga pillangókkal van. Azt csak kibelezni tudod, vagy cserélni az egész szívósort újabbra. Nincs más megoldás, én ezt az útmutatót követtem:
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/

2) Ha használtan vetted a gépet, lehet, hogy valaki már cserélte előtted a szívósort, és már a fekete színű pillangók vannak benne. Ez esetben tudod cserélni csak a pillangókat az alábbi video szerint (feltéve, hogy a tengely nem kopott ki), vagy ez is belezhető az 1-es módszer szerint.
https://www.youtube.com/watch?v=amRXA22ofds&t=13s - pillangó csere
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY- szívósor levétel

Jó mókolást!
 integet2


Köszönöm mindkettőtöknek, Bleky te cserélted a pillangókat? Vagy kibelezted te is? Melyik lenne jobb? Kibelezni, vagy cserélgetni?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2016.11.22 kedd, 16:17:33 »

Köszönöm mindkettőtöknek, Bleky te cserélted a pillangókat? Vagy kibelezted te is? Melyik lenne jobb? Kibelezni, vagy cserélgetni?

Nekem még narancssárga pillangók voltak, úgyhogy nekem nem volt más lehetőségen mint belezni-ledugózni.
Cserélni csak a feketéket lehet, de azt csak akkor látod ha leszedted. Vagy endoszkóppal bekukucskálsz valahogy.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2016.11.22 kedd, 16:23:17 »

Nekem még narancssárga pillangók voltak, úgyhogy nekem nem volt más lehetőségen mint belezni-ledugózni.
Cserélni csak a feketéket lehet, de azt csak akkor látod ha leszedted. Vagy endoszkóppal bekukucskálsz valahogy.
Miért szerinted érdemes lenne cserélni? Mert őszintén megmondva nem tudom megér-e annyit, hogy cserélgessem.
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2016.11.22 kedd, 17:04:51 »

Parajelenseg 26.resz.Reggel kigyuladt a csekkendzsinn oszt azota is vilagit vigan.Mondom ok megnezem a motort,de a helyen van.Semmi rendellenes zaj,vagy barmi müködesi zavar nincs!VISZONT!!!Ket eve jarok ugy az autoval hogy reszterhelesen szaggat,rangatozik,kicsereltem a trafo-kabel-gyertya szentharomsagot,valamit többször is de par ora alatt mindig visszajött a rangatozas,ugyhogy megtanultam vele elni,rajöttem hogy ez nem hiba,hanem egy furcsa gyari extra ,hogy a bologatos kutya jobban tolja a headbanget.Erre meg hogy miota eg a motorkontroll lampa,egyaltalan nem rangat,es raadasul megy mint a veszett fene!!!Na most mi van?Megkotlott a rangatoszervo jeladoja  es ki kellene cserelni,vagy ezt most igy hogy?
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2016.11.22 kedd, 17:12:11 »

Parajelenseg 26.resz.Reggel kigyuladt a csekkendzsinn oszt azota is vilagit vigan.Mondom ok megnezem a motort,de a helyen van.Semmi rendellenes zaj,vagy barmi müködesi zavar nincs!VISZONT!!!Ket eve jarok ugy az autoval hogy reszterhelesen szaggat,rangatozik,kicsereltem a trafo-kabel-gyertya szentharomsagot,valamit többször is de par ora alatt mindig visszajött a rangatozas,ugyhogy megtanultam vele elni,rajöttem hogy ez nem hiba,hanem egy furcsa gyari extra ,hogy a bologatos kutya jobban tolja a headbanget.Erre meg hogy miota eg a motorkontroll lampa,egyaltalan nem rangat,es raadasul megy mint a veszett fene!!!Na most mi van?Megkotlott a rangatoszervo jeladoja  es ki kellene cserelni,vagy ezt most igy hogy?

Az előző gépemen (MKIII 1.8 benzin) nekem is néha random világított. Egyszer kiolvastattam 3000-ért, ott azt mondták, hogy az EGR halódik. Aztán egyszer csak elaludt, majd hetekkel hónapokkal később ismét világított. A könyve azt írja, hogy ha nem jelentkezik a hiba a következő 3 indítás után, automatikusan elalszik a lámpa. Szerintem olvastasd ki a hibatárolót, abban elvileg ott kell lennie a világító lámpa okának.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2016.11.22 kedd, 17:39:03 »

Miért szerinted érdemes lenne cserélni? Mert őszintén megmondva nem tudom megér-e annyit, hogy cserélgessem.

Van aki szereti megtartani az eredeti állapotot. Ha fekete színűek a lapátok, és nem kopott a tengely, akkor ha kicseréled a lapátokat meg a csapágyakat, akkor elvileg elmegy mégegyszer annyit utána.
Ha kibelezed, akkor sem lesz semmi hátrányod, hidd el. Én már évek óta üres szívósorral megyek. Semmi gond vele. "100" műszakin mentem már át, tökéletesek a károsanyagkibocsátások. Semmivel nem fogyaszt többet. Mint írtam, öreg motornál szerintem elhanyagolható az örvénylapátok jótékony hatása.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2016.11.22 kedd, 19:04:45 »

Van aki szereti megtartani az eredeti állapotot. Ha fekete színűek a lapátok, és nem kopott a tengely, akkor ha kicseréled a lapátokat meg a csapágyakat, akkor elvileg elmegy mégegyszer annyit utána.
Ha kibelezed, akkor sem lesz semmi hátrányod, hidd el. Én már évek óta üres szívósorral megyek. Semmi gond vele. "100" műszakin mentem már át, tökéletesek a károsanyagkibocsátások. Semmivel nem fogyaszt többet. Mint írtam, öreg motornál szerintem elhanyagolható az örvénylapátok jótékony hatása.
Értem, és köszi szépn, én is úgy vagyok kicsit, hogy eredeti állapot, de fene egye meg, ha félnem kell, hogy mikor lesz megint ugyan az... igazából annyira ez sem eredeti már, vannak, lettek cserélve rajta dolgok és még fogom is módosítani, tehát inkább az lesz, hogy tartós és kényelmesebb legyen,igazából az, hogy eredeti állapot szerintem nem lehet megtartani, kövezzenek meg ha igen, de szerintem nem, ha fekete lapátos akkor megnézem, hogy mennyiben lenne megcsinálni.
Naplózva
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2016.11.22 kedd, 19:22:52 »

Parajelenseg 26.resz.Reggel kigyuladt a csekkendzsinn oszt azota is vilagit vigan.Mondom ok megnezem a motort,de a helyen van.Semmi rendellenes zaj,vagy barmi müködesi zavar nincs!VISZONT!!!Ket eve jarok ugy az autoval hogy reszterhelesen szaggat,rangatozik,kicsereltem a trafo-kabel-gyertya szentharomsagot,valamit többször is de par ora alatt mindig visszajött a rangatozas,ugyhogy megtanultam vele elni,rajöttem hogy ez nem hiba,hanem egy furcsa gyari extra ,hogy a bologatos kutya jobban tolja a headbanget.Erre meg hogy miota eg a motorkontroll lampa,egyaltalan nem rangat,es raadasul megy mint a veszett fene!!!Na most mi van?Megkotlott a rangatoszervo jeladoja  es ki kellene cserelni,vagy ezt most igy hogy?

Ha kiderült mi a gond, tedd fel ide, légyszi' engem is érdekel !  Sajnos érdemben nem teudok hozzászólni, én is a "hármas"-ra gondolnék, de így, hogy már cserélgetted azokat, nincs ötlet...!   Sad
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2016.11.22 kedd, 19:30:24 »

Parajelenseg 26.resz.Reggel kigyuladt a csekkendzsinn oszt azota is vilagit vigan.Mondom ok megnezem a motort,de a helyen van.Semmi rendellenes zaj,vagy barmi müködesi zavar nincs!VISZONT!!!Ket eve jarok ugy az autoval hogy reszterhelesen szaggat,rangatozik,kicsereltem a trafo-kabel-gyertya szentharomsagot,valamit többször is de par ora alatt mindig visszajött a rangatozas,ugyhogy megtanultam vele elni,rajöttem hogy ez nem hiba,hanem egy furcsa gyari extra ,hogy a bologatos kutya jobban tolja a headbanget.Erre meg hogy miota eg a motorkontroll lampa,egyaltalan nem rangat,es raadasul megy mint a veszett fene!!!Na most mi van?Megkotlott a rangatoszervo jeladoja  es ki kellene cserelni,vagy ezt most igy hogy?
Szia.
Mielött találgatnánk(vagy mégis  eplus2 lehet akár EGR hiba) egy hibakód kiolvasást javaslok,aztán a kódokkal gyere vissza hátha könnyebb lesz a megoldás. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2016.11.22 kedd, 19:40:56 »

Szoval pontosan az a problemam,hogy eddig nem vilagitott a CE es *** volt.Most meg vilagit es tök jo,nem rangat,szaggat,csak megy mint egy seggbelött vadkan.Most akkor vigyem el szerelöhöz hogy megjavitsa,es megint *** legyen?paradox helyzet
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2016.11.22 kedd, 19:47:22 »

Szoval pontosan az a problemam,hogy eddig nem vilagitott a CE es *** volt.Most meg vilagit es tök jo,nem rangat,szaggat,csak megy mint egy seggbelött vadkan.Most akkor vigyem el szerelöhöz hogy megjavitsa,es megint *** legyen?paradox helyzet

Környékeden nincs valaki klubtag,akinek van hibakódolvasója,biztos segítene egy diagolásban.De a te döntésed,ha minden ok,akkor ennyi. hawaii
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2016.11.22 kedd, 20:49:56 »

Környékeden nincs valaki klubtag,akinek van hibakódolvasója,biztos segítene egy diagolásban.De a te döntésed,ha minden ok,akkor ennyi. hawaii
Sajnos halaazegnek Essenben lakom,nem tul sanszos hogy lenne errefele klubbtag.Van egy megbizhato szerelöm aki valamennyire magyar kötödesü es nem tul draga,de ö meg analog szaki.Szerviz meg errefele horror aron van,gyakorlatilag beesel egy pl A.T.U-ba es a guttentag mar 100 euro,
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2016.11.22 kedd, 21:06:02 »

Sajnos halaazegnek Essenben lakom,nem tul sanszos hogy lenne errefele klubbtag.Van egy megbizhato szerelöm aki valamennyire magyar kötödesü es nem tul draga,de ö meg analog szaki.Szerviz meg errefele horror aron van,gyakorlatilag beesel egy pl A.T.U-ba es a guttentag mar 100 euro,
Nos így egy kicsit más a helyzet. vigyor3
Írtam üzenetet.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2016.11.25 péntek, 01:22:37 »

Sziasztok,

alapjárati motorból milyen márkát ajánlott venni? (nem túl nagy a választék)

Erre valaki?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2016.11.25 péntek, 12:22:26 »

Erre valaki?
mik a lehetőségek?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 09:01:09 »

Szia.
Szerintem a karton kevés.Termosztát lehet megadta magát.Nézd meg a víz hőfokát műszerteszttel vagy diaggal.


Kértem időpontot a szervízbe mára, de mégsem hagytam ott a kocsit, mert megszűnt a hibajelenség.
Fogyasztás visszaállt normál 6 literre, hőfokjelző áll mint a cövek, pedig ma reggel 2 fokban teszteltem a kocsit...
Talán megszokta egymást az elektronika, és az új termosztát?
Fogalmam sincs, mi lehet(ett), remélem most már jó lesz.
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 09:49:47 »

Kértem időpontot a szervízbe mára, de mégsem hagytam ott a kocsit, mert megszűnt a hibajelenség.
Fogyasztás visszaállt normál 6 literre, hőfokjelző áll mint a cövek, pedig ma reggel 2 fokban teszteltem a kocsit...
Talán megszokta egymást az elektronika, és az új termosztát?
Fogalmam sincs, mi lehet(ett), remélem most már jó lesz.
Az a jó ha Jó. vigyor3
Nem sok köze van,de a hűtőfolyadékot mostanában cserélted?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 09:50:51 »

Az a jó ha Jó. vigyor3
Nem sok köze van,de a hűtőfolyadékot mostanában cserélted?

Amikor a termosztátot cserélték, akkor lett az is. Miért?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 09:56:19 »

Amikor a termosztátot cserélték, akkor lett az is. Miért?
Ha cserélték,akkor nem lehetett részleges dugulás vagy valami hasonló.( arra lehetett volna fogni  eplus2 ).
Most úgy is jobban figyelsz rá,ha nem változik,akkor vidámság van. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 11:30:53 »

Amikor a termosztátot cserélték, akkor lett az is. Miért?
Nem lehet, hogy még levegős volt a rendszer? Mostanra meg esetleg kidolgozhatta magából...
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 22:42:44 »

Nem lehet, hogy még levegős volt a rendszer? Mostanra meg esetleg kidolgozhatta magából...

Sajna nem!
Ma este ismét lefeküdt a mutató, holnap reggel viszem, csináljanak vele valamit... Más nem, termosztát csere "eredetire"!

Ford termosztát 47.000. Remélem amit beleraktak, és nem jó, azt beszámítják...  Roll Eyes
Mondjuk ahogy nézem, a Vernet is 39.000....
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 14:39:03 írta Runo » Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2016.11.30 szerda, 09:55:39 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ilyen hidegekben reggel az első gázpedál lenyomás problémás, ami annyit jelent, hogy erővel kell lenyomni, mert be van "állva" (vagy inkább be van fagyva). Aztán ha ezt erőből lenyomtam/átugrasztottam akkor utána már jó könnyedén jár. Mi a fene tud befagyni raja? Mivel ez az első telem a kocsival, először azt hittem valami gyári extra van benne, hogy amíg nagyon hideg a motor addig nem enged gázadást (gondoltam milyen okosak Fordéknál hogy ezt kitalálták  hehe ) aztán vártam vele hátha kienged az "elektronika", de rá kellett jönnöm hogy ez nem extra  Grin Az enyhébb időkben nincs ilyen probléma vele.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2016.11.30 szerda, 10:08:55 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ilyen hidegekben reggel az első gázpedál lenyomás problémás, ami annyit jelent, hogy erővel kell lenyomni, mert be van "állva" (vagy inkább be van fagyva). Aztán ha ezt erőből lenyomtam/átugrasztottam akkor utána már jó könnyedén jár. Mi a fene tud befagyni raja? Mivel ez az első telem a kocsival, először azt hittem valami gyári extra van benne, hogy amíg nagyon hideg a motor addig nem enged gázadást (gondoltam milyen okosak Fordéknál hogy ezt kitalálták  hehe ) aztán vártam vele hátha kienged az "elektronika", de rá kellett jönnöm hogy ez nem extra  Grin Az enyhébb időkben nincs ilyen probléma vele.
Szia.
Tudomásom szerint a benyás nem "elektronikás "gázpedálos.Első körben a gázbowdent nézném meg,hogy normálisan mozog.hidegben még a kosz is sűrübb.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:35:21 »

Szia.
Tudomásom szerint a benyás nem "elektronikás "gázpedálos.Első körben a gázbowdent nézném meg,hogy normálisan mozog.hidegben még a kosz is sűrübb.

Köszi, megnéztem a gázbowdent, teljesen szépen csúszkál. Viszont arra is rájöttem hol akad a dolog. A motortérben kezdtem el húzkodni a folytószelepnél a gázbowdent és észrevettem, hogy a folytószelep tengelyénél van egy kezdeti akadás rögtön az elején mikor meg akarom nyitni (olyan érzetre mintha erős mágnessel tapadna), aztán egy picit erősebben meghúzom átugrik ezen az akadáson és aztán szépen könnyen lehet játszani/adagolni a gázt vele. Nem tudom mi ez az akadás az elejénél. De mondom én úgy tapasztaltam, hogy csak hideg időben van ez.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:41:02 »

Köszi, megnéztem a gázbowdent, teljesen szépen csúszkál. Viszont arra is rájöttem hol akad a dolog. A motortérben kezdtem el húzkodni a folytószelepnél a gázbowdent és észrevettem, hogy a folytószelep tengelyénél van egy kezdeti akadás rögtön az elején mikor meg akarom nyitni (olyan érzetre mintha erős mágnessel tapadna), aztán egy picit erősebben meghúzom átugrik ezen az akadáson és aztán szépen könnyen lehet játszani/adagolni a gázt vele. Nem tudom mi ez az akadás az elejénél. De mondom én úgy tapasztaltam, hogy csak hideg időben van ez.
Ott simán kellene mozognia,de ha jól rémlik diaggal lehet tesztelni,vagy marad a szétszedés tisztítás(ha lehet)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:57:33 »

Köszi, megnéztem a gázbowdent, teljesen szépen csúszkál. Viszont arra is rájöttem hol akad a dolog. A motortérben kezdtem el húzkodni a folytószelepnél a gázbowdent és észrevettem, hogy a folytószelep tengelyénél van egy kezdeti akadás rögtön az elején mikor meg akarom nyitni (olyan érzetre mintha erős mágnessel tapadna), aztán egy picit erősebben meghúzom átugrik ezen az akadáson és aztán szépen könnyen lehet játszani/adagolni a gázt vele. Nem tudom mi ez az akadás az elejénél. De mondom én úgy tapasztaltam, hogy csak hideg időben van ez.

Kapd ki a folytószelepet és tisztísd ki rendesen. Akad a retektől ami odafagy reggelente.  integet2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2016.11.30 szerda, 13:45:17 »

Oksi, köszi mindkettőtöknek.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2016.11.30 szerda, 15:52:27 »

Oksi, köszi mindkettőtöknek.
Különben nem nehéz feladat,és egy kis plusz segítség: https://www.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY&t=5s
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
janoska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2016.11.30 szerda, 20:44:57 »

Ezt mkIII betegseg...tipushiba...valoszinuleg vagy lambda szonda (bar ha volt szervizben akkor azt kimertek valceg), vagy vezerles problema lesz. Normal korulmenyek kozt en sem tudom hasznalni a verdam, mert annyira atom gyenge, hogy jajj. Indulasnal bedadog, teljesitmeny kb. a 0 fele konvergal es nem azert, mert benyas, hanem mert valami Lqrtak, nem kicsit nagyon...katasztrofa  falbav
Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:42:19 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy ilyen hidegekben reggel az első gázpedál lenyomás problémás, ami annyit jelent, hogy erővel kell lenyomni, mert be van "állva" (vagy inkább be van fagyva). Aztán ha ezt erőből lenyomtam/átugrasztottam akkor utána már jó könnyedén jár. Mi a fene tud befagyni raja? Mivel ez az első telem a kocsival, először azt hittem valami gyári extra van benne, hogy amíg nagyon hideg a motor addig nem enged gázadást (gondoltam milyen okosak Fordéknál hogy ezt kitalálták  hehe ) aztán vártam vele hátha kienged az "elektronika", de rá kellett jönnöm hogy ez nem extra  Grin Az enyhébb időkben nincs ilyen probléma vele.

Hello!

Egyszerűen ki kell takarítani a fojtószelepet.
Ott van egy adag trútymó, ahol a pillangó széle a szelep belső felével találkozik.(zárt állapot)
Szétszedni sem kell, egyik kezeddel nyitott állapotban tartod, a másikba meg egy alkoholos/féktisztítós rongy és hajrá.

Ha a féktisztítót fújod, óvatosan, mert az első indításnál lesz durranás. Smiley

Addig is ne erőltesd a teljestesttel gázadást, mert szétszakítod...
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Bekecsalàd
Vendég
« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 21:34:37 »

Sziasztok , tudtok segíteni abban mit tegyünk a 2005.ös gyári beépített GPS frissitésében ? Van hozzá valami dvd esetleg ? Kit keressek ? Előre is köszi !
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 23:09:20 »

Hello!

Egyszerűen ki kell takarítani a fojtószelepet.
Ott van egy adag trútymó, ahol a pillangó széle a szelep belső felével találkozik.(zárt állapot)
Szétszedni sem kell, egyik kezeddel nyitott állapotban tartod, a másikba meg egy alkoholos/féktisztítós rongy és hajrá.

Ha a féktisztítót fújod, óvatosan, mert az első indításnál lesz durranás. Smiley

Addig is ne erőltesd a teljestesttel gázadást, mert szétszakítod...

Nagyon köszönöm Neked is a segítséged  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2016.12.02 péntek, 16:52:48 »

Helló!

Nehezen indulós témában, utángyártott üzemanyagszivattyú, nyomást elő tudja állítani,menetközben tartja rendesen, de leállítás után nem marad meg. Szerelt már be vagy hallott valaki olyant, hogy egy mezei visszacsapó szelepet építettek be, hogy megmaradjon a nyomás?
Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2016.12.02 péntek, 19:31:53 »

Végre jó a motor hőfokom! Smiley
Eredeti Ford termosztát került bele! Kicsit drága lett a végeredmény, mert a szervíz (szerintem!) nem volt igazán korrekt, de így jártam..

Röviden a sztori:

Még a nyár végén elkezdett csöpögni a víz a termosztátházból.
Gyorsan kellett cserélni, mert 2 nap múlva indultam hosszú útra. Kedvenc szervízembe el is vittem, gyorsan ki is cserélték. Valami általuk választott típusra...
Nem is volt gond vele egészen addig, míg a kinti hőmérséklet le nem ment 6 fok alá.
80 km/h fölött, 6 fok alatt szépen visszahűlt a motor. 10l-es fogyasztással... Havi 2000km-t megyek, tetszett...
Amikor időm engedte, vittem vissza, mondták semmi gond, gariba cserélik, mert hát ugyebár!
Örültem is nagyon, egészen addig, míg a hibajelenség meg nem ismétlődött. Persze ez már távol a hazától, hiszen pont tavaszias novemberünk volt, 12 fokkal...
No, e-mail váltás, időpont kérés, és mondtam nekik, hogy a "rossz" alkatrészt cseréljék ki egy eredeti Ford-ra, mert TI azt mondtátok, hogy az a jó! Cheesy
Mondták, 47.500 az alkatrész!
Oké, semmi gond, kérem!
Bár nem tisztáztuk, de reméltem, hogy a kocsiban levő "hibás" termosztátot, majd beszámítják, és a szererlés is nagyon kedvezményes lesz, mert ugyebár garis-csere!
Ennek ellenére amikor kész volt a kocsi, kezembe nyomták az alig használt termosztátot, hogy akkor ez az enyém, és 67.000 Ft-ot kértek...
Hiába mondtam, hogy az a tertmosztát is rossz, ne adják nekem, küldjék vissza ahonnét rendelték, de azt mondták, hogy ez nem garis csere, mert annak az alkatrésznek a cseréjét most én kértem, egy általam választott típusra!
Ha ők cserélték volna egy ugyanilyenre, akkor lenne szó garis cseréről, de így nem az!!!
Hosszas győzködés, beszélgetés után úgy döntöttem, legyenek boldogok, nekem kell a kocsim, legközelebb nem hozzájuk megyek....
Jópár forintot már hagytam ott náluk, de ezzel levágták az aranytojást tojó tyúkot!

Apropó, érdekel valakit, egy 1 hónapos "rossz" termosztát?!   Roll Eyes
  https://www.dropbox.com/s/353n5899ndog1x3/20161202_192833.jpg?dl=0
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.02 péntek, 19:37:53 írta Runo » Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 21:02:00 »

Helló!

Nehezen indulós témában, utángyártott üzemanyagszivattyú, nyomást elő tudja állítani,menetközben tartja rendesen, de leállítás után nem marad meg. Szerelt már be vagy hallott valaki olyant, hogy egy mezei visszacsapó szelepet építettek be, hogy megmaradjon a nyomás?

Szelep van a pumpaban. Gyarilag meg van hatarozva, hogy mennyi ideig kell tartania a nyomast, es mennyit eshet x ido alatt. Adatokat most nemtom. Esetleg utana kell nezni, hogy lehet-e ilyen szelepet kulon venni (ketlem) es akkor josag van.
Naplózva

blah blah blah
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2016.12.05 hétfő, 09:26:00 »

Végre jó a motor hőfokom! Smiley
Eredeti Ford termosztát került bele! Kicsit drága lett a végeredmény, mert a szervíz (szerintem!) nem volt igazán korrekt, de így jártam..

Röviden a sztori:

Még a nyár végén elkezdett csöpögni a víz a termosztátházból.
Gyorsan kellett cserélni, mert 2 nap múlva indultam hosszú útra. Kedvenc szervízembe el is vittem, gyorsan ki is cserélték. Valami általuk választott típusra...
Nem is volt gond vele egészen addig, míg a kinti hőmérséklet le nem ment 6 fok alá.
80 km/h fölött, 6 fok alatt szépen visszahűlt a motor. 10l-es fogyasztással... Havi 2000km-t megyek, tetszett...
Amikor időm engedte, vittem vissza, mondták semmi gond, gariba cserélik, mert hát ugyebár!
Örültem is nagyon, egészen addig, míg a hibajelenség meg nem ismétlődött. Persze ez már távol a hazától, hiszen pont tavaszias novemberünk volt, 12 fokkal...
No, e-mail váltás, időpont kérés, és mondtam nekik, hogy a "rossz" alkatrészt cseréljék ki egy eredeti Ford-ra, mert TI azt mondtátok, hogy az a jó! Cheesy
Mondták, 47.500 az alkatrész!
Oké, semmi gond, kérem!
Bár nem tisztáztuk, de reméltem, hogy a kocsiban levő "hibás" termosztátot, majd beszámítják, és a szererlés is nagyon kedvezményes lesz, mert ugyebár garis-csere!
Ennek ellenére amikor kész volt a kocsi, kezembe nyomták az alig használt termosztátot, hogy akkor ez az enyém, és 67.000 Ft-ot kértek...
Hiába mondtam, hogy az a tertmosztát is rossz, ne adják nekem, küldjék vissza ahonnét rendelték, de azt mondták, hogy ez nem garis csere, mert annak az alkatrésznek a cseréjét most én kértem, egy általam választott típusra!
Ha ők cserélték volna egy ugyanilyenre, akkor lenne szó garis cseréről, de így nem az!!!
Hosszas győzködés, beszélgetés után úgy döntöttem, legyenek boldogok, nekem kell a kocsim, legközelebb nem hozzájuk megyek....
Jópár forintot már hagytam ott náluk, de ezzel levágták az aranytojást tojó tyúkot!

Apropó, érdekel valakit, egy 1 hónapos "rossz" termosztát?!   Roll Eyes
  https://www.dropbox.com/s/353n5899ndog1x3/20161202_192833.jpg?dl=0

Sajnos ez a tapasztalat, hogy csak a gyárit szabad a fűtött típusból. A lényeg hogy most jó lett  Smiley
Amúgy pl cromaxban 40000 a gyári termosztát listaára, amiből még nagyon szép kedvezmények lejönnek, szóval jó kis lehúzós társaság  levele

Sziasztok , tudtok segíteni abban mit tegyünk a 2005.ös gyári beépített GPS frissitésében ? Van hozzá valami dvd esetleg ? Kit keressek ? Előre is köszi !

Milyen típusú navigáció? Denso? Blaupunkt?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.