Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652896 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #11850 Dátum: 2017.02.15 szerda, 08:12:38 »

Pillangószelep és alapjárati motor kitakarítás. Nekem is ezt csinálja, várom a jobb időt és megcsinálom.

Fejben nekem is ez járt, többször olvastam mostanában erről itt. Remélem nem az lesz amit Yartam kolléga írt alattad.

Ha felmelegszik az idő, meglépem.

Köszi!
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11851 Dátum: 2017.02.15 szerda, 16:31:50 »

Sziasztok!

Veszek ma egy digitális klímavezérlőt belső hőmérséklet szenzorral a manuális helyett (nagyon kopott). Ebben tud valaki segíteni hogy kell bekötni?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
FireNem
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #11852 Dátum: 2017.02.15 szerda, 17:27:49 »

 Tisztelt fórumozó tagok. Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy az autó motorja hidegen nem indul, vagy csak nehezen. Viszont gázadással sikerül elindítani, 10 20 mp pumpálás után minden ok. Majd utána a nap folyamán semmi gond 1.8 benzin 92 kw. A nagy hidegekben semmi gond nem volt vele . Előre is megköszönném segítő észrevételeiteket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11853 Dátum: 2017.02.15 szerda, 18:26:38 »

Sziasztok!

Veszek ma egy digitális klímavezérlőt belső hőmérséklet szenzorral a manuális helyett (nagyon kopott). Ebben tud valaki segíteni hogy kell bekötni?
http://mondeo.hu/index.php?topic=19627.msg962034#msg962034
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11854 Dátum: 2017.02.15 szerda, 19:08:59 »


Szia! Kell még csinálni valamit az átépítésen kívül? Köszönöm szépen!
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11855 Dátum: 2017.02.15 szerda, 20:15:22 »

Tisztelt fórumozó tagok. Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy az autó motorja hidegen nem indul, vagy csak nehezen. Viszont gázadással sikerül elindítani, 10 20 mp pumpálás után minden ok. Majd utána a nap folyamán semmi gond 1.8 benzin 92 kw. A nagy hidegekben semmi gond nem volt vele . Előre is megköszönném segítő észrevételeiteket.

Fojtószelep tisztítás és ha már ott vagy alapjárati motor tisztítás.

https://www.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY&t

https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw&t
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ard
Vendég
« Új hozzászólás #11856 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 13:02:43 »

Nem meg, majd megnezem. Fals szivasnak mi a tunete? Merthogy ha meleg a motor, minden tokeletes, az alapjarat meg se moccan. Hidegen inditassal van a baj. Melegen tokeletesen indul es jar.

Megvolt a karbi fujkalas. Jaro motornal befujkaltam, PCV csonel foleg, hatha beszivja. Semmi nem tortent azon kivul, hogy a motorterben ahol fele alkatresz muanyag szetfujkaltam ezt a cuccot amire az van irva hogy ne fujjam muanyagra...  taps
Van valami mas otlet? Tenyleg senki nem latott meg ilyen hibat ezelott?
Naplózva
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #11857 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:50:19 »

Sziasztok!
Szeretném kérdezni akik cseréltek ac pumpát, hogy milyen márkát érdemes venni?
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11858 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:48:09 »

Sziasztok!

Vettem en is egy ilyen csodat, 1.8-as duratec motorral.
Pontosan az ellenkezo gondom van mint par kolleganak fentebb. Az enyem orditva indul ha hideg a motor, inditaskor a motor kontrollalatlanul felporog 3500-4000-ig par masodpercre (mintha nyomnam a gazt) aztan visszaesik a fordulat 1800-ra, ott is marad mig bemelegszik a motor (30 masodperc - 1 perc) majd visszateszi a fordulatot a kivant alapjarati fordulatra. Onnantol minden tokeletes, ha leallitom es inditom, a hiba nem jon elo. A meleg motor szepen totyog, 750-ig megy vissza az alapjarat ha mar eleg meleg, ahogy azt kell.

Amig ez az 1800-on porgos orulet tart, a motor hangja masabb mint egyebkent, ha leallitom kozben, suvito, szivo hang hallatszik es remegve all le, es a legkisebb gazadasra is felmegy a fordulat 4000-re. OBD-vel nezegettem, inditas utan az alapjarati levego ismeretlen pozicioban van, es amig igy van addig porog 1800-on. Amikor atkerul ismert pozicioba, csak akkor all be a normalis alapjarat az 1800 fordulatrol, de 1 percig is eltart neha mire ez megtortenik. Kiprobaltam, lehuztam az alapjarati levego szeleprol a dugot es ugy inditottam. A motor teljesen figyelmen kivul hagyta ezt, orditva indul, porgott 1800-on zart alapjarati szeleppel. Ha mar kitombolta magat es totyog a normalis alapjarton, a dugot lehuzva reagal, le akar fulladni.
Eloszor kitisztitottam, majd csereltem is az alapjarati motort, semmi valtozas. TMAP szenzort is tisztitottam, bar OBD-n olvasva az ertekeket nem tunik hibasnak. Kimertem a pillangoszelepet is, nincs baja.
Ha valahol levegot kapna, akkor meleg motorral is gondok lennenek?

A segitsegeteket kerem, hallottatok mar ilyenrol, van ra megoldas?
Hát pedig ezek régebbi olvasmányaim és a nyest-es "állatkerti" bulim alapján fals szívás vagy vákum problémának tűnik. Ha az alszelepet és TMAP-ot kizártad, és fals szívást se tapasztaltál, rá kéne akasztani egy laptop-ot, megnézni milyen paraméter van az égben, amikor inditod hidegen az autót. Egy környékbeli Ford-os szerelőt ajánlok. Én 2 ilyet tudok, egyik Göd-ön rendel, másik Bp-en.   Vagy tekerj vissza a topic-ban, voltak hasonló jelenségek....

Azt írtad leállitáskor süvitő hang hallatszik. Megkerested a hang forrását ?
Pillangószelepet takaritsd ki, ellenőrizd hogy könnyen jár hideg állapotban is. Vákumcsoveket nézd végig, fülelj,sziváshangot keress. 
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.16 csütörtök, 21:51:26 írta Fokadriver1 » Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11859 Dátum: 2017.02.18 szombat, 11:19:20 »

Szevasztok,

Mit jelent ha villog rövid ideig a "Check Engine" lámpa, majd elmúlik, mint ha mise történt volna ?

Tegnap pályatempó (143), tempomat benyomva, és egy lejtős részen észrevettem hogy villog a check engine lámpa. kivettem tempomatból, lassitottam a mtorhiba lámpa kialudt, egyéb tünet nem volt, motor hőmérséklet oké, visszatettem a tempomatot és gond nélkül hazaértem...

Érdemes kiolvastatni, lesz benne ilyenkor tárolt adat ?
Ötlet, tipp, javaslat ?

Köszönet a tanácsokért.
FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11860 Dátum: 2017.02.18 szombat, 15:39:56 »

Helló!

A fater vett egy mondeo turnier 2.0 benzin gáz üzemű kocsit. Már reggel nehezen indult a kocsi. Mentünk átíratni ide oda és mikor hazaértünk hallyuk valami mintha fröcskölne. Motor ház fel látjuk a kiegyenlítőtartály alján fröcsköl a víz. A műszerfalon a vízhőfok középen állt. Elhúztuk egy hivatalos ford benzin gáz szerelőhöz aki megállapította hogy hengerfejes mert a tartályba a hengerfej visszadolgozik és a nagy nyomás szétrepesztette a tartályt.  Szétszedték azt mondták nekünk hogy a hengerfejen látszik hogy nem rég lett hengerfejezve + tömítés. A vízbe olaj nem volt de valamiért nyomást kap a tartály. Sehol nem látnak rajta repedést a hengerfalon sehol semmi de keresik a hiba okát. Valakinek van valami ötlete mi lehet?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11861 Dátum: 2017.02.18 szombat, 15:42:50 »

Helló!

A fater vett egy mondeo turnier 2.0 benzin gáz üzemű kocsit. Már reggel nehezen indult a kocsi. Mentünk átíratni ide oda és mikor hazaértünk hallyuk valami mintha fröcskölne. Motor ház fel látjuk a kiegyenlítőtartály alján fröcsköl a víz. A műszerfalon a vízhőfok középen állt. Elhúztuk egy hivatalos ford benzin gáz szerelőhöz aki megállapította hogy hengerfejes mert a tartályba a hengerfej visszadolgozik és a nagy nyomás szétrepesztette a tartályt.  Szétszedték azt mondták nekünk hogy a hengerfejen látszik hogy nem rég lett hengerfejezve + tömítés. A vízbe olaj nem volt de valamiért nyomást kap a tartály. Sehol nem látnak rajta repedést a hengerfalon sehol semmi de keresik a hiba okát. Valakinek van valami ötlete mi lehet?

Igen, van ötlet.
Keresd fel az eladót és vigyétek vissza! Javíttassa meg vagy pénz vissza.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11862 Dátum: 2017.02.18 szombat, 16:04:53 »

Helló!

A fater vett egy mondeo turnier 2.0 benzin gáz üzemű kocsit. Már reggel nehezen indult a kocsi. Mentünk átíratni ide oda és mikor hazaértünk hallyuk valami mintha fröcskölne. Motor ház fel látjuk a kiegyenlítőtartály alján fröcsköl a víz. A műszerfalon a vízhőfok középen állt. Elhúztuk egy hivatalos ford benzin gáz szerelőhöz aki megállapította hogy hengerfejes mert a tartályba a hengerfej visszadolgozik és a nagy nyomás szétrepesztette a tartályt.  Szétszedték azt mondták nekünk hogy a hengerfejen látszik hogy nem rég lett hengerfejezve + tömítés. A vízbe olaj nem volt de valamiért nyomást kap a tartály. Sehol nem látnak rajta repedést a hengerfalon sehol semmi de keresik a hiba okát. Valakinek van valami ötlete mi lehet?
....gátrepedés a blokkban.vigyétek vissza az eladónak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Snowfox
Vendég
« Új hozzászólás #11863 Dátum: 2017.02.18 szombat, 16:23:15 »

Reggeli indításkor alacsony a fordulatszám (500 körüli), ezért ha leveszem a lábam a gázpedálról, leáll a motor. Néhány perces járatás után már indul. Pillangó szelepet a szervízben kitisztították. Szóval alacsony az alapjárat. Mit kellene tenni?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11864 Dátum: 2017.02.18 szombat, 16:41:35 »

Reggeli indításkor alacsony a fordulatszám (500 körüli), ezért ha leveszem a lábam a gázpedálról, leáll a motor. Néhány perces járatás után már indul. Pillangó szelepet a szervízben kitisztították. Szóval alacsony az alapjárat. Mit kellene tenni?

Alapjárati motor
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11865 Dátum: 2017.02.18 szombat, 19:13:50 »

Igen, van ötlet.
Keresd fel az eladót és vigyétek vissza! Javíttassa meg vagy pénz vissza.

Megtettük! Senki nem akar vele foglalkozni voltunk a rendőrségen is a fogyasztóvédelemnél senki ez ügyben nem tud tenni semmit. Egyedül a polgári per lenne ha méltányosságból elengednék a költségeket.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11866 Dátum: 2017.02.18 szombat, 19:43:33 »

Megtettük! Senki nem akar vele foglalkozni voltunk a rendőrségen is a fogyasztóvédelemnél senki ez ügyben nem tud tenni semmit. Egyedül a polgári per lenne ha méltányosságból elengednék a költségeket.

Mi az, hogy az eladó, aki rejtett hibával adta el (hacsak nem tájékoztatott róla benneteket) az autót nem akar vele foglalkozni? Javíttassa meg vagy vegye vissza. Ha nem, perelni kell...
Nem a rendőrség és nem a fogyasztóvédelem hatásköre érthető, hogy nem foglalkoznak vele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11867 Dátum: 2017.02.18 szombat, 19:50:57 »

Mi az, hogy az eladó, aki rejtett hibával adta el (hacsak nem tájékoztatott róla benneteket) az autót nem akar vele foglalkozni? Javíttassa meg vagy vegye vissza. Ha nem, perelni kell...
Nem a rendőrség és nem a fogyasztóvédelem hatásköre érthető, hogy nem foglalkoznak vele.

Szerintem tudta, hogy baja van, csak nem mondta meg. A reakciójából gondolom. Valahol olvastam, hogy elvileg magánszemélynek is kell garanciát vállalnia. Az másik kérdés, hogy tudod-e érvényesíteni.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11868 Dátum: 2017.02.18 szombat, 22:15:11 »

Szevasztok,

Mit jelent ha villog rövid ideig a "Check Engine" lámpa, majd elmúlik, mint ha mise történt volna ?

Tegnap pályatempó (143), tempomat benyomva, és egy lejtős részen észrevettem hogy villog a check engine lámpa. kivettem tempomatból, lassitottam a mtorhiba lámpa kialudt, egyéb tünet nem volt, motor hőmérséklet oké, visszatettem a tempomatot és gond nélkül hazaértem...

Érdemes kiolvastatni, lesz benne ilyenkor tárolt adat ?
Ötlet, tipp, javaslat ?

Köszönet a tanácsokért.
FD.

Nekem is volt hasonló jelenség, hibakód nem volt benne. Nem sokkal később meghalt a trafóm.(konkrétan egy bécsi emelkedőn elpukkant, úgy jöttem haza hogy teleköpködte benzinnel a katalizátort, így az is kuka lett szomoru1)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Szimba
Vendég
« Új hozzászólás #11869 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 12:04:46 »

Pulzál az alapjárat üzemmeleg motornál. Mi lehet a gond? 2001. 2.0 benzin 220.000km. Cjba motorkód. Mi okozhatja,mi lehet a gond,mivel volna érdemes kezdeni? Köszi előre is a tippeket! (Nemrég lett beépítve a gázüzem 2.000km,de állítólag nincs a benzinüzemhez köze)
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.19 vasárnap, 12:21:49 írta Szimba » Naplózva
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #11870 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 13:03:16 »

Üdv!

Régebben olvastam itt a fórumon egy hsz-t miszerint alacsony fordulaton rángatott az autó de visszaváltás után elmúlt vagy kihuzatva elmúlt. Ugyanez a problémám, random rájön egy picit be-be rángat elhagyja a 2 ezret utána semmi. Ha meglett a hiba mi okozta? Sokszor furán viselkedik a gázpedál adagolhatóság nulla, finoman lenyomom alig megy az autó 1-2mm-t lejebb nyomom megindul mint a fene. Folytószelep vagy gázbowden?
Decemberben vettem az autót, gyújtókábelek (tesla), gyertyák (gyári fordra) cserélve lettek, elméletileg ha jól emlékszem a trafó is. Tudtam már a vásárlásnál hogy a katalizátor nem 100-as, de az elmúlt hónapokban romlott az állapota (napi 50km-t megyek 4-es út+m0). A hideg miatt 1-2 percet "melegítettem" a kocsit. Ez okozhatja az állapot romlást? Most ott tartunk hogy 1-2 ezer között csörgő, percegő hang jön a kocsi alól (szívósor nem lehet) 2 ezer fölött csönd honol.

Milyet érdemes venni? Bontott? Univerzális?

Köszi a válaszokat előre is! Szép napot! Smiley
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11871 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 13:15:36 »

Üdv!

Régebben olvastam itt a fórumon egy hsz-t miszerint alacsony fordulaton rángatott az autó de visszaváltás után elmúlt vagy kihuzatva elmúlt. Ugyanez a problémám, random rájön egy picit be-be rángat elhagyja a 2 ezret utána semmi. Ha meglett a hiba mi okozta? Sokszor furán viselkedik a gázpedál adagolhatóság nulla, finoman lenyomom alig megy az autó 1-2mm-t lejebb nyomom megindul mint a fene. Folytószelep vagy gázbowden?
Decemberben vettem az autót, gyújtókábelek (tesla), gyertyák (gyári fordra) cserélve lettek, elméletileg ha jól emlékszem a trafó is. Tudtam már a vásárlásnál hogy a katalizátor nem 100-as, de az elmúlt hónapokban romlott az állapota (napi 50km-t megyek 4-es út+m0). A hideg miatt 1-2 percet "melegítettem" a kocsit. Ez okozhatja az állapot romlást? Most ott tartunk hogy 1-2 ezer között csörgő, percegő hang jön a kocsi alól (szívósor nem lehet) 2 ezer fölött csönd honol.

Milyet érdemes venni? Bontott? Univerzális?

Köszi a válaszokat előre is! Szép napot! Smiley
Szia.
Ezek szerint kizárhatjuk a triumvirátust. eljen
Vagy egyik,esetleg mindkettő. eplus2
1. gázbowdent nézd meg,hogy nem akadozik(ha már ott vagy bowdenre egy kis kenőanyagot rakj rá).
2. folytószelep tisztítást javasolok mostanában ez a sláger,olvass vissza itt. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11872 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 13:44:19 »

Üdv Néktek!

Pénteken vettem egy 2.0 Ghia-t, gyönyörűen hazajöttem vele, szuper az autó, finoman megy, majdnem minden oké!
Aztán kb. egy nap állás után, tegnap este alig akart beindulni. Pár pillanatra elkapta, majd leállt. Párszor próbálkoztam, aztán utána már kicsi gázzal indítottam, majd finoman tartva a gázt azért kelletlenül, de járt. Egy idő után levehettem a lábam a gázról, 1300-as fordulaton megmaradt, majd szépen lassan helyreállt a világ rendje. Ma is próbáltam egy indítást, reggel. Kicsit könnyebb volt, pici gázra lépés után magától megtalálta az 1300-at, aztán összeszedte magát. Sok mindent végigolvastam itt a fórumon, két tippem van az első ijedség után:

-Alapjárati szelep puccantás, meg ha má ott vagyok, fojtószelep is, természetesen.
-AC pumpa csere, mert elkapta a keszonbetegséget....

Esetleg van még valami ötletetek, tanácsotok, meglátásotok? Milyen szerrel szabad tisztítani eme csodaszelepeket? Vegyek Fojtószelep tisztítót, vagy más is kiváló eme célra?

Köszi és szép vasárnapot!

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11873 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 13:52:16 »

Üdv Néktek!

Pénteken vettem egy 2.0 Ghia-t, gyönyörűen hazajöttem vele, szuper az autó, finoman megy, majdnem minden oké!
Aztán kb. egy nap állás után, tegnap este alig akart beindulni. Pár pillanatra elkapta, majd leállt. Párszor próbálkoztam, aztán utána már kicsi gázzal indítottam, majd finoman tartva a gázt azért kelletlenül, de járt. Egy idő után levehettem a lábam a gázról, 1300-as fordulaton megmaradt, majd szépen lassan helyreállt a világ rendje. Ma is próbáltam egy indítást, reggel. Kicsit könnyebb volt, pici gázra lépés után magától megtalálta az 1300-at, aztán összeszedte magát. Sok mindent végigolvastam itt a fórumon, két tippem van az első ijedség után:

-Alapjárati szelep puccantás, meg ha má ott vagyok, fojtószelep is, természetesen.
-AC pumpa csere, mert elkapta a keszonbetegséget....

Esetleg van még valami ötletetek, tanácsotok, meglátásotok? Milyen szerrel szabad tisztítani eme csodaszelepeket? Vegyek Fojtószelep tisztítót, vagy más is kiváló eme célra?

Köszi és szép vasárnapot!

Hanzsi
Szia.
Gratula a vashoz,sok balesetmentes km-t kívánok.
-Alapjárati szelep puccantás, meg ha má ott vagyok, fojtószelep is, természetesen. Mindenképpen ajánlom
-AC pumpa csere, mert elkapta a keszonbetegséget.... csak akkor,ha tényleg az a hiba
szerintem karburátor tisztító is megteszi.
gondolom ezt is olvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #11874 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 15:40:24 »

Szia.
Ezek szerint kizárhatjuk a triumvirátust. eljen
Vagy egyik,esetleg mindkettő. eplus2
1. gázbowdent nézd meg,hogy nem akadozik(ha már ott vagy bowdenre egy kis kenőanyagot rakj rá).
2. folytószelep tisztítást javasolok mostanában ez a sláger,olvass vissza itt. vigyor3

Köszi a választ! Gyújtásproblémám lenne gondolom a check engine világítana azonnal. Folytószelep pucolás december közepén volt, annyira koszos volt hogy megragadt a fagyban... Régebben olvastam hogy a folytószelep tengelyét olajcserekor érdemes egy pötty olajjal megkínálni mert hajlamos beállni és eltörni. Ez igaz?

Válasz
Pénteken vettem egy 2.0 Ghia-t, gyönyörűen hazajöttem vele, szuper az autó, finoman megy, majdnem minden oké!
Aztán kb. egy nap állás után, tegnap este alig akart beindulni. Pár pillanatra elkapta, majd leállt. Párszor próbálkoztam, aztán utána már kicsi gázzal indítottam, majd finoman tartva a gázt azért kelletlenül, de járt. Egy idő után levehettem a lábam a gázról, 1300-as fordulaton megmaradt, majd szépen lassan helyreállt a világ rendje. Ma is próbáltam egy indítást, reggel. Kicsit könnyebb volt, pici gázra lépés után magától megtalálta az 1300-at, aztán összeszedte magát.

Üdv! Sok balesetmentest kívánok, nekem is 2.0 ghia van, és nekem is ez van. Ha megtaláltad a megoldást írd le légyszi mert érdekelne. Nekem a következő a jelenség: 12 órát áll az autó majd első inditás után nincs alapjárat. Ha megtartom gázzal akkor beáll 20mp után, ha nem akkor 3-4szer kell indítani mire megtalálja. 8 óra állás után semmi. Van hogy beindul és 1400 ra megy, hirtelen leesik 1000-re majd vissza 1400-ra majd a normál 1200-on cövekel.

Sajnos még nem volt időm venni, de van egy protech üzemanyagrendszer tisztító adalék, állítólag az hatásos és kipucolja a rendszert. kb fél tankhoz kell önteni.

Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11875 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 15:45:24 »

Szerintem tudta, hogy baja van, csak nem mondta meg. A reakciójából gondolom. Valahol olvastam, hogy elvileg magánszemélynek is kell garanciát vállalnia. Az másik kérdés, hogy tudod-e érvényesíteni.

Biztos hogy tudta hogy baja de nem veszi fel a telefontsem ha masikról hivjuk akkor meg lerakja. Holnap megy a hengerfej nyomáspróbára hátha ott mutat valamit
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Balu91
Vendég
« Új hozzászólás #11876 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:12:29 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy 1.8 as benzines 125 Le-s Mondeohoz B5Y motorkóddal honnan tudnék hidrotőkét vásárolni aránylag kedvező áron,mert a motor csattogó hangja hidrotőke problémára utal.
Előre is köszönöm
Üdv Balu
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11877 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:17:26 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy 1.8 as benzines 125 Le-s Mondeohoz B5Y motorkóddal honnan tudnék hidrotőkét vásárolni aránylag kedvező áron,mert a motor csattogó hangja hidrotőke problémára utal.
Előre is köszönöm
Üdv Balu

Ha találsz, oszd meg.  Cool
Ugyanis NEM hidrotőkés a motor!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Balu91
Vendég
« Új hozzászólás #11878 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:31:16 »

A szelepfedél alól jön a hang az biztos,nem vészesen hangos,de kicsit aggasztó,hogy mi lehet az...
Tegnap leszedtem a szelepfedelet,hozzáteszem nem láttam semmi rendellenességet
Ha esetleg van valami más opció is akkor azt megköszönném Cheesy
Üdv Balu
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11879 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:39:15 »

A szelepfedél alól jön a hang az biztos,nem vészesen hangos,de kicsit aggasztó,hogy mi lehet az...
Tegnap leszedtem a szelepfedelet,hozzáteszem nem láttam semmi rendellenességet
Ha esetleg van valami más opció is akkor azt megköszönném Cheesy
Üdv Balu

szívósori örvénylapátok rendben vannak?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Balu91
Vendég
« Új hozzászólás #11880 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:50:56 »

Nem a szívósor felől jön a hang,hanem a szelepfedél alól
Hallottam már én is arról, hogy problémás ez az örvénylapát,de tudtommal az a hengerfejen kívül helyezkedik el nemde?
Üdv
Balu

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11881 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 17:57:51 »

Nem a szívósor felől jön a hang,hanem a szelepfedél alól
Hallottam már én is arról, hogy problémás ez az örvénylapát,de tudtommal az a hengerfejen kívül helyezkedik el nemde?
Üdv
Balu


Én csak tippet adtam,a hangot  így a gép előtt nem tudom megállapítani. wow1
javaslom,hogy szerezzél be egy ilyent,hátha kiszűrhető a hang: http://autoalkatreszabc.hu/motor-sztetoszkop.html
így ellenőrizd az örvénylapátok állapotát : https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #11882 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 18:18:39 »

Moderátorok !
Most már tényleg csináljatok egy " HANGOT HALLOK " cimü uj topicot a menüben ! integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11883 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 18:20:16 »

Moderátorok !
Most már tényleg csináljatok egy " HANGOT HALLOK " cimü uj topicot a menüben ! integet2
minek?én nem hallok.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #11884 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 18:21:15 »

minek?én nem hallok.... vigyor3

Én sem, de Tiéd a hangszóró
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11885 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 18:21:26 »

Moderátorok !
Most már tényleg csináljatok egy " HANGOT HALLOK " cimü uj topicot a menüben ! integet2
Csak óvatosan ezzel a hangot hallok-kal,speciális orvosok is foglalkoznak ilyen páciensekkel.  eplus2 eplus2 eplus2 és rád is hagyják egy kulcsra zárt szobában.......
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #11886 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 18:23:46 »

Csak óvatosan ezzel a hangot hallok-kal,speciális orvosok is foglalkoznak ilyen páciensekkel.  eplus2 eplus2 eplus2 és rád is hagyják egy kulcsra zárt szobában.......

Pont ezért lenne hasznos, speciális emberkéknek - speciális topic... hehe
Tibcsi lenne a narrátor és osztályvezető, az ő tapasztalatával ezt simán és higgadtan megoldaná..
/lásd a fenti hidrotőke zörejt is pár szóval rövidre zárta /
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.19 vasárnap, 18:31:15 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11887 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 18:24:46 »

Pont ezért lenne hasznos, speciális emberkéknek - speciális topic... hehe
poigneemain
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11888 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 19:32:36 »

Szia.
Gratula a vashoz,sok balesetmentes km-t kívánok.
-Alapjárati szelep puccantás, meg ha má ott vagyok, fojtószelep is, természetesen. Mindenképpen ajánlom
-AC pumpa csere, mert elkapta a keszonbetegséget.... csak akkor,ha tényleg az a hiba
szerintem karburátor tisztító is megteszi.
gondolom ezt is olvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0


Tegnap éjjel végignézegettem a Youtube-on a Craig nevű srác videóit, és a mindenféle szelep tisztítós útmutatófilmek alatt ezt írja:
- Throttle body cleaner or similar plastic-safe solvent for cleaning (do not use "carb cleaner")
azaz fojtószelep tisztító, vagy hasonló műanyag "biztos" szer a tisztításhoz (ne használj karburátor tisztítót)
Ezért gondoltam, hogy megkérdezlek benneteket, mi ajánlott, mi a biztos, nem szeretném rögtön úgy kezdeni, hogy elbarmolok valamit!  Wink

Igen, olvastam, hál Istennek még az előtt, hogy megvettem volna a kocsit, így annyira nem ijedtem meg, mikor tegnap nem akart beröffenni.
Az utólsó sorokból azt szűrtem le, hogy a nyomásvesztéses problémát csak AC cserével lehet megoldani. Meg talán olvastam is itt, a régebbi hozzászólások között!
(Komolyan a 29 éves, teljesen elhanyagolt karbis Sierrám könnyebben indul...)

Köszi a választ, én is remélem sok-sok km-n át hű társam lesz!
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11889 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 19:40:24 »

Köszi a választ! Gyújtásproblémám lenne gondolom a check engine világítana azonnal. Folytószelep pucolás december közepén volt, annyira koszos volt hogy megragadt a fagyban... Régebben olvastam hogy a folytószelep tengelyét olajcserekor érdemes egy pötty olajjal megkínálni mert hajlamos beállni és eltörni. Ez igaz?

Üdv! Sok balesetmentest kívánok, nekem is 2.0 ghia van, és nekem is ez van. Ha megtaláltad a megoldást írd le légyszi mert érdekelne. Nekem a következő a jelenség: 12 órát áll az autó majd első inditás után nincs alapjárat. Ha megtartom gázzal akkor beáll 20mp után, ha nem akkor 3-4szer kell indítani mire megtalálja. 8 óra állás után semmi. Van hogy beindul és 1400 ra megy, hirtelen leesik 1000-re majd vissza 1400-ra majd a normál 1200-on cövekel.

Sajnos még nem volt időm venni, de van egy protech üzemanyagrendszer tisztító adalék, állítólag az hatásos és kipucolja a rendszert. kb fél tankhoz kell önteni.



Helló!

Köszi a jókívánságokat! Mindenképpen reflektálok majd, hogy mi alakult, hogyan oldódott meg!
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11890 Dátum: 2017.02.19 vasárnap, 19:41:17 »


Tegnap éjjel végignézegettem a Youtube-on a Craig nevű srác videóit, és a mindenféle szelep tisztítós útmutatófilmek alatt ezt írja:
- Throttle body cleaner or similar plastic-safe solvent for cleaning (do not use "carb cleaner")
azaz fojtószelep tisztító, vagy hasonló műanyag "biztos" szer a tisztításhoz (ne használj karburátor tisztítót)
Ezért gondoltam, hogy megkérdezlek benneteket, mi ajánlott, mi a biztos, nem szeretném rögtön úgy kezdeni, hogy elbarmolok valamit!  Wink

Igen, olvastam, hál Istennek még az előtt, hogy megvettem volna a kocsit, így annyira nem ijedtem meg, mikor tegnap nem akart beröffenni.
Az utólsó sorokból azt szűrtem le, hogy a nyomásvesztéses problémát csak AC cserével lehet megoldani. Meg talán olvastam is itt, a régebbi hozzászólások között!
(Komolyan a 29 éves, teljesen elhanyagolt karbis Sierrám könnyebben indul...)

Köszi a választ, én is remélem sok-sok km-n át hű társam lesz!
Pontosítok erre gondoltam,ez van a videóban is(04:11):
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #11891 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 08:41:02 »

hilo,

 mostanaban kezd zavaroan ciripelni a szivosorban az orvenyflepni. ezert erdekelne, h ismertek-e megbizhatoan dolgozo szerelot Del-Pest (esetleg Vecses, Gyal) viszonylatban aki tudja kezelni ezt a zavaro jelenseget.
igazabol nem tudom, hogy kicserelni vagy teljesen kiszedetni szeretnem ezeket a flepniket. foleg, hogy azt olvastam, hogy a tarto/forgato tengelyt nem lehet ujat venni...es a tengely is frankon tud kopni.
a kapcsolodo tapasztalatokert halas lennek.
(addig is arra gondoltam, h lehuzom a vakumcsovet szivosorrol es akkor mindig nyitva lesz a flepnisor. a szivocsovon levo csonkot pedig jol ledugozom, h ne szivjon falsot.)

koszi!

udv,

g6b0r
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11892 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 17:53:13 »

hilo,

 mostanaban kezd zavaroan ciripelni a szivosorban az orvenyflepni. ezert erdekelne, h ismertek-e megbizhatoan dolgozo szerelot Del-Pest (esetleg Vecses, Gyal) viszonylatban aki tudja kezelni ezt a zavaro jelenseget.
igazabol nem tudom, hogy kicserelni vagy teljesen kiszedetni szeretnem ezeket a flepniket. foleg, hogy azt olvastam, hogy a tarto/forgato tengelyt nem lehet ujat venni...es a tengely is frankon tud kopni.
a kapcsolodo tapasztalatokert halas lennek.
(addig is arra gondoltam, h lehuzom a vakumcsovet szivosorrol es akkor mindig nyitva lesz a flepnisor. a szivocsovon levo csonkot pedig jol ledugozom, h ne szivjon falsot.)

koszi!

udv,

g6b0r
van egy ford szerelő srác arrafelé.kérdezd meg Őt,ő ismeri: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=29777
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #11893 Dátum: 2017.02.20 hétfő, 20:58:29 »

Nektek mi a véleményetek a Novothauto által végzett dióhéjas szívócsatorna és szeleptisztításról? Ha el van kokszosodva, akkor csökken a teljesítmény? Hibakódom nincs, csak egy P2097 a memóriában, de a check engine lámpa nem világít. Ezt gyári módszer szerint egy 20 perces pörgetős menettel ki lehet égetni. Esetleg egy ilyen meghajtás jót tesz a szelepeknek is?
Olajcserénél egy hete azt mondták darabos az autó és kitisztították a fojtószelepet. Volt rajta dzsuva rendesen.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #11894 Dátum: 2017.02.21 kedd, 22:47:31 »

Pulzál az alapjárat üzemmeleg motornál. Mi lehet a gond? 2001. 2.0 benzin 220.000km. Cjba motorkód. Mi okozhatja,mi lehet a gond,mivel volna érdemes kezdeni? Köszi előre is a tippeket! (Nemrég lett beépítve a gázüzem 2.000km,de állítólag nincs a benzinüzemhez köze)
De van. Eltanulás, az ECU eltanult enyhén, a szokásos. Vidd vissza a gázosodhoz hogy programozza újra az autót, de előtte vedd le az akksit és utána szaladj le 100-200 km-t, és úgy benzin üzemben add vissza neki.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #11895 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 10:05:20 »

Tegnap kicseréltem a "szentháromságot alias triumvirátus".
A trafó mögött a tűzfal felőli oldalon találtam egy kis fehér "dobozt" rajta egy kétpólusú stekkerhellyel. Üresen lógó stekkert nem találtam, az autó is megy  Wink mi lehet ez? A trafóval együtt volt csavarozva, de most nem tettem vissza, így kb. 5g-mal könnyebb az autó  eplus2
Csatolok képeket is.
http://www.***/view.php?filename=42020160903_104419.jpg
http://www.***/view.php?filename=23620170222_110028.jpg



Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11896 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 10:49:15 »

Tegnap kicseréltem a "szentháromságot alias triumvirátus".
A trafó mögött a tűzfal felőli oldalon találtam egy kis fehér "dobozt" rajta egy kétpólusú stekkerhellyel. Üresen lógó stekkert nem találtam, az autó is megy  Wink mi lehet ez? A trafóval együtt volt csavarozva, de most nem tettem vissza, így kb. 5g-mal könnyebb az autó  eplus2
Csatolok képeket is.
http://www.***/view.php?filename=42020160903_104419.jpg
http://www.***/view.php?filename=23620170222_110028.jpg




cikkszámot ha leírod róla, akkor nagyobb eséllyel kapsz választ
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #11897 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 11:56:11 »

cikkszámot ha leírod róla, akkor nagyobb eséllyel kapsz választ

Jé, tényleg...  falbav Köszi! Ez az: 93AB-12A019-AB
De nem lettem okosabb. Valami gyújtáserősítő/gyújtásmodul/relé a neve, de nekem így is hibátlanul megy az autó, hibajelem sincs. A taklford-on sem tárgyalják érdemben.
Mi lenne ha még megtalálnám a hozzá menő kábelvéget? Még ennél is jobb lenne az autó?   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.23 csütörtök, 11:59:15 írta Robin » Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11898 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 14:11:45 »

Jé, tényleg...  falbav Köszi! Ez az: 93AB-12A019-AB
De nem lettem okosabb. Valami gyújtáserősítő/gyújtásmodul/relé a neve, de nekem így is hibátlanul megy az autó, hibajelem sincs. A taklford-on sem tárgyalják érdemben.
Mi lenne ha még megtalálnám a hozzá menő kábelvéget? Még ennél is jobb lenne az autó?   Wink
kondenzátornak hozzá nekem a program
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #11899 Dátum: 2017.02.23 csütörtök, 16:11:26 »

Sziasztok!

Valaki hozzáértőtől kérdezném, hogy mitől van az,  2001-es 1,8 benzines mondeonál, hogy a hűtő ventillátora elindul! A víz hömérséklete a motorban normális, nem melegszik túl. A klima manuális, tehát nem attól kapcsol be. Egyszer már volt ilyen, akkor valamit cseréltek, és megjavult!  Sajna az a szaki, már nem tud segíteni  Mi lehet a gondja?   Kérem a segítségetek!  Üdv:
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.