Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:43:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4636679 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #12000 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 09:01:28 »

Szia!

Nekem mikor ugyanez a hibakód lett egyik pillanatról a másikra, egy hüvelykujj vastag gumicső hasadt ki. Ott szívott plusz levegőt. Csövet kicseréltem,hibakódot töröltem. Ha szerencséd van , neked is ott bújik valahol egy repedt cső.

Sziasztok!

Közel 8 hónapja vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2L-es modeónak (CJBA). Legutóbb egy rövidebb út során P0171-es hibát adott, amit reseteltem, de 100km -el később ismét előjött. A hibafeltárás során odáig jutottam, hogy:
- 1-es lambdaszonda oszcilloszkóp szerint 0,2-0,8V között szépen oszcillál, ettől persze még lehet rossz
- MAP szenzor vadonat új (BOSCH)
- szívócsonkban 0,35bar abszolut nyomás van (0,65bar vákuum), hidegindító-spray-vel kerestem, hogy szív-e falsot, de nem találtam.
- a kartergáz egy külön lecsapatón van keresztülvezetve, mivel kicsit csipegeti az olajat. (2dl/5000km), és nem akartam, hogy összetaknyolja a szívócsonkot
- üzemanyagnyomás alapjáraton 3,8bar
- gyújtógyertyák, gyújtótrafó, gyújtáskábel újak (gyáriak)

amit még érdemes tudni:
- amikor megvettem a szívócsonk már nem sárga lapátos volt. Akkor átalakítottam csapágyasra és kapott új lapátokat, stb (https://www.youtube.com/watch?v=ut-BH5oFXkc)
- az EGR szelep tiszta, aktuátor (szoldenoid) rész gázadásra mozog
- Forscan-ben, a járó motorral végzett önteszt P1408-as hibát ad (EGR tartományon kívül)

A kérdésem, hogy P0171 miatt a lambdaszondán kívül még mit lenne érdemes megnézni, illetve mi alapján mondja, hogy az "EGR tartományon kívül" ?

Előre is köszönök minden segítséget, ötletet.
Gábor
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12001 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 09:05:20 »

Sziasztok ,

2003-es 1.8as benzines mondeo gyorsításnál rángat . Több fokozatban is előjön a hiba . Van valami ötletetek mi okozhatja a problémát . ( Benzin, Gyertya? , gyujtáselősztó ? )
Esetleg egy jó, megbízható szerelő Szigetszentmiklós környékén ?

Köszönöm
Szia.
üdv a klubban.
Triumvirátus csere(vagy csak a xar alkatrészt cseréld)
olvasd el itt is ezt kérdezik: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1099770#msg1099770
érdemes egy kis időt rászánni a visszaolvasásra(jelen esetben 1 oldalt) a megfelelő topikokban. eplus2
megéri.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.19 vasárnap, 09:08:00 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12002 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 10:12:24 »

Szia.
üdv a klubban.
Triumvirátus csere(vagy csak a xar alkatrészt cseréld)
olvasd el itt is ezt kérdezik: http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1099770#msg1099770
érdemes egy kis időt rászánni a visszaolvasásra(jelen esetben 1 oldalt) a megfelelő topikokban. eplus2
megéri.


Mit értesz a Triumviártus csere alatt ? Smiley
Naplózva
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12003 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 10:29:32 »


Mit értesz a Triumviártus csere alatt ? Smiley

Trafó - Kábel - Gyertya
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12004 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 10:31:20 »

Trafó - Kábel - Gyertya

Köszi , Akkor kersek egy boltot , aztán kalkulálok . KB mennyi szerintetek ?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12005 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 11:29:17 »

Köszi , Akkor kersek egy boltot , aztán kalkulálok . KB mennyi szerintetek ?
Írtam,hogy olvass vissza  falbav falbav
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1100049#msg1100049
kb.40 e Ft
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.19 vasárnap, 11:36:23 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
andrisms
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #12006 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 12:15:47 »

Köszi , Akkor kersek egy boltot , aztán kalkulálok . KB mennyi szerintetek ?

Ha visszaolvastál, láthatod, én voltam a szenvedő alany. Ugyanez a jelenség volt nálam is.
Nekem már új gyertyáim volt, így csak trafót és kábelt cseréltek.
NGK trafó 21 volt, kábel egy 10-es, plusz a munkadíj valami 6000Ft, de ebbe bent volt még a szelepfedéltömítés munkadíja is.
A gyertyák erre még rájönnek neked, azthiszem 4e/db lehet.(NGK)
Nyilván ha magad szerzed be az alkatrészt olcsóbb lehet, sajna nálam nem volt megoldható, a szerviz nem dolgozott máshonnan hozott alkatrészekkel.
Naplózva

Mondeo mk3 1.8 sedan facelift (2004) Trend
Panther Black (G.0)
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12007 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 12:44:10 »

Ha visszaolvastál, láthatod, én voltam a szenvedő alany. Ugyanez a jelenség volt nálam is.
Nekem már új gyertyáim volt, így csak trafót és kábelt cseréltek.
NGK trafó 21 volt, kábel egy 10-es, plusz a munkadíj valami 6000Ft, de ebbe bent volt még a szelepfedéltömítés munkadíja is.
A gyertyák erre még rájönnek neked, azthiszem 4e/db lehet.(NGK)
Nyilván ha magad szerzed be az alkatrészt olcsóbb lehet, sajna nálam nem volt megoldható, a szerviz nem dolgozott máshonnan hozott alkatrészekkel.

okok , köszi , közben olvasom vissza a fórumot .
hasznos infok vannak , koszönöm !
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #12008 Dátum: 2017.03.25 szombat, 07:54:51 »

Sziasztok!!2.0literes mondeom pár napja nehezen indul forgat pár másodpercet mig elkapja és az alapjárat se áll be egyböl.sokat fut városban.tippek hogy mitöl lehet??
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12009 Dátum: 2017.03.25 szombat, 08:38:46 »

Sziasztok!!2.0literes mondeom pár napja nehezen indul forgat pár másodpercet mig elkapja és az alapjárat se áll be egyböl.sokat fut városban.tippek hogy mitöl lehet??
Szia.
A tankba mennyi üzemanyag van?
Ha még nem olvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Első körben alapjárati szelepet takarítsd ki,(a fojtószelepet is kipucolhatod,mert a sok városi km miatt elég szutykos lehet az is)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #12010 Dátum: 2017.03.25 szombat, 14:32:47 »

Szia.
A tankba mennyi üzemanyag van?
Ha még nem olvastad: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Első körben alapjárati szelepet takarítsd ki,(a fojtószelepet is kipucolhatod,mert a sok városi km miatt elég szutykos lehet az is)
tank közel tele van.bár érdekes hogy teletankolás után kezdte pedig shelen tankolok.a többiröl van link??mit hol kell keresnem??
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12011 Dátum: 2017.03.25 szombat, 17:51:14 »

tank közel tele van.bár érdekes hogy teletankolás után kezdte pedig shelen tankolok.a többiröl van link??mit hol kell keresnem??
link:
https://www.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw&app=desktop
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
baranyg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #12012 Dátum: 2017.03.25 szombat, 20:10:56 »

Sziasztok!

Az EGR szelep csere nem oldotta meg a problémát, tovább keresem, hogy tényleg valahonnan falsot szív-e. Amire még gondoltam, hogy a kipufogó-lerakódása miatt minimális EGR nyitás mellett is túl sok kipuf-gázt enged vissza. Ezt viszont nem tudom, hogy hogyan lehetne tesztelni. Gondolom lambda-helyére lehetne nyomásmérőt tenni, de nagyon alacsony tartományban kellene mérnem, és nem találtam még manométert (<330mbar).

Gábor

Szia!

Nekem mikor ugyanez a hibakód lett egyik pillanatról a másikra, egy hüvelykujj vastag gumicső hasadt ki. Ott szívott plusz levegőt. Csövet kicseréltem,hibakódot töröltem. Ha szerencséd van , neked is ott bújik valahol egy repedt cső.

Naplózva

Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12013 Dátum: 2017.03.25 szombat, 20:23:30 »

Sziasztok!

Az EGR szelep csere nem oldotta meg a problémát, tovább keresem, hogy tényleg valahonnan falsot szív-e. Amire még gondoltam, hogy a kipufogó-lerakódása miatt minimális EGR nyitás mellett is túl sok kipuf-gázt enged vissza. Ezt viszont nem tudom, hogy hogyan lehetne tesztelni. Gondolom lambda-helyére lehetne nyomásmérőt tenni, de nagyon alacsony tartományban kellene mérnem, és nem találtam még manométert (<330mbar).

Gábor


Lambda helyére nyomásmérő?   fejvakaras
Mit akarsz kezdeni a kipufogó gáz nyomás értékével? Egyébként sem alacsony érték lenne...

Szerintem azt a felesleges kartergáz lecsapót dobd ki az autóból.  wilting Semmi szükség rá és nem kizárt, hogy bezavarhat.
A 2dl/5000 km nem olajfogyasztás. Max-Min egy csereperiódus alatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #12014 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:56:02 »

köszi!!!
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
koko27
Vendég
« Új hozzászólás #12015 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 09:09:17 »

Helló,2003  1.8  benzin  cgba motorkód,inditás  után  rángatva  megy,kb  1.5 km  -et ,  leállítás  után  ujraíndítva  megy  normálisan,de  nem  nagyon  lehet   3000 fölé  pörgetni  ,ja  és  140km/h  a  maximumja  az  is  nehezen  rángatva ,érezni lehet  az  autót  vissza  fogja  valami,hibakód  olvasás  volt , az  külső  hömérséglet jeladó  hibát  írt  ki  ,müszerfalon  is  folyamatosan  piros  a  csillag,nem  is  írja  a külső  hőmérségletet,e  miat  viselkedhet  így  az  autó?alapjáraton  gyönyörű  hangja  van  az  autónak,kérlek  segítsetek.... >:(ű
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12016 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 10:58:47 »

Helló,2003  1.8  benzin  cgba motorkód,inditás  után  rángatva  megy,kb  1.5 km  -et ,  leállítás  után  ujraíndítva  megy  normálisan,de  nem  nagyon  lehet   3000 fölé  pörgetni  ,ja  és  140km/h  a  maximumja  az  is  nehezen  rángatva ,érezni lehet  az  autót  vissza  fogja  valami,hibakód  olvasás  volt , az  külső  hömérséglet jeladó  hibát  írt  ki  ,müszerfalon  is  folyamatosan  piros  a  csillag,nem  is  írja  a külső  hőmérségletet,e  miat  viselkedhet  így  az  autó?alapjáraton  gyönyörű  hangja  van  az  autónak,kérlek  segítsetek.... >:(ű


Szerintem 2 gondod is lehet egyszerre. Külső hőmérs. jelző tiszta sor, cserélni kell. Lökhárító alatt.
A másik az éppen lehet ac pumpa. Nem engedi pörgetni, mert egyszerűen nem tud annyi benzint szállítani.
 
Át kell nézni az üzemanyag rendszert.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
korikn
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #12017 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 21:47:41 »

okok , köszi , közben olvasom vissza a fórumot .
hasznos infok vannak , koszönöm !

Trafo és gyertya csere megoldotta . 27000 mindennel együtt
Naplózva
keep
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #12018 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 07:49:34 »

Trafo és gyertya csere megoldotta . 27000 mindennel együtt

Megkérdezhetem milyen típusra cserélted őket?
Naplózva

2002 MK3 2.0 benzin kombi BWY CJBA 107 kW/146 LE Ghia
baranyg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #12019 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 20:27:34 »

Sziasztok!

Cseréltem a lambda-szondát, és a Forscan önteszt során most nem adott "EGR tartományon kívül hibaüzenetet". A kérdésem az hogy eredetileg 1S7F-9F472-AB szonda volt benne, ami helyett az alkatreszek.hu alapján Delphi ES20151-12B1 -t rendeltem. Tudja esetleg valaki, hogy ez tényleg kompatibilis-e vele, vagy próbált már valaki a gyárin kívül más szondát.

Előre is köszi a segítséget.

Gábor
Naplózva

Mondeo GHIA 2001 2.0 CJBA
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #12020 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 14:28:34 »

Üdv!

2 kérdésem lenne:

1. 2.0 16v benzinnnél 2003-as fl előtti, kell e szelephézagot állítani, ha igen kb mennyi kilométernél (187 ezer van most benne). Egy szakszervízben mennyibe kerülne ez a művelet?

2. pcv cső, szelep dugulás milyen hibajelenségeket okozhat? Amikor a szívósort felújítottuk direkt kértem a szerelőt hogy cserélje ki a szelepet és a gumicsövet, de ő nem cserélte mert a szakszervíz akivel beszélt azt mondta neki hogy az soha az életben nem tömődik el és nem megy tönkre...
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12021 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 16:39:14 »

Üdv!

2 kérdésem lenne:

1. 2.0 16v benzinnnél 2003-as fl előtti, kell e szelephézagot állítani, ha igen kb mennyi kilométernél (187 ezer van most benne). Egy szakszervízben mennyibe kerülne ez a művelet?

2. pcv cső, szelep dugulás milyen hibajelenségeket okozhat? Amikor a szívósort felújítottuk direkt kértem a szerelőt hogy cserélje ki a szelepet és a gumicsövet, de ő nem cserélte mert a szakszervíz akivel beszélt azt mondta neki hogy az soha az életben nem tömődik el és nem megy tönkre...

1.) Lehet állítani, de elég körülményes. Csészéket kell cserélgetni, újakat venni stb.

2.) A cső nem szokott dugulni, inkább kiszakad. Ilyenkor falsot szív, ami erősen megemelkedett alapjáratot produkál. Tök általános hiba, fenéket nem megy tönkre.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bangesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12022 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 09:50:14 »

Sziasztok!
Van egy 2001 ford mondeo 1.8 b autóm és valószínűleg hengerfejes.Segítségeteket kérném abban, hogy tudnátok e ajánlani valami szakembert Budapesten aki megbízható, becsületes, és nem lehúzós. Köszönöm szépen a segítséget előre is Csaba
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12023 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 12:00:25 »

Sziasztok!
Van egy 2001 ford mondeo 1.8 b autóm és valószínűleg hengerfejes.Segítségeteket kérném abban, hogy tudnátok e ajánlani valami szakembert Budapesten aki megbízható, becsületes, és nem lehúzós. Köszönöm szépen a segítséget előre is Csaba

És az hogy derült ki?
Naplózva
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #12024 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 16:30:14 »

1.) Lehet állítani, de elég körülményes. Csészéket kell cserélgetni, újakat venni stb.

2.) A cső nem szokott dugulni, inkább kiszakad. Ilyenkor falsot szív, ami erősen megemelkedett alapjáratot produkál. Tök általános hiba, fenéket nem megy tönkre.

Köszi a választ! Az létezik hogy egy jó állapotú motornál 187 ezernél szelephézagot kell állítgatni az általad leírt módon?
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12025 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 17:03:30 »

Köszi a választ! Az létezik hogy egy jó állapotú motornál 187 ezernél szelephézagot kell állítgatni az általad leírt módon?

Persze, minden lehetséges. Van amelyiket 80ezenél kell generáloztatni és van amelyiket 500.000-nél. Minden a karbantartáson, vezetési stíluson és használati körülményektől függ.
Szerény tudásom szerint ez a vezérlés úgy van kitalálva, hogy a szelephézag növekedés, csak 2 esetben jöhet létre: Ha a vezérműtengely elkopik. A csészék sokkal keményebb anyagból vannak mint a tengely. És a tengely mitől kopik el? Nem megfelelő kenéstől. Illetve lehet még karbonlerakódás a szelepeken, de ezt úgyse illik csészecserével orvosolni.

Egyébként miért kéne szelephézagot állítani? Csörög a motor? Akkor először olyanokat kell megnézni mint: Örvénylapátok, szíjfeszítő, görgők illetve ritkább esetben a vezérműlánc nyúlása vagy a láncfeszítő hibája.
 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12026 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:26:39 »

Köszi a választ! Az létezik hogy egy jó állapotú motornál 187 ezernél szelephézagot kell állítgatni az általad leírt módon?

Normál esetben nem.
Honnan tudod, hogy kell állítani?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12027 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:27:51 »

Normál esetben nem.
Honnan tudod, hogy kell állítani?
onnan ahonnan azt tudjuk, hogy egy ~15éves gépben 187ekm van vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12028 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:30:40 »

onnan ahonnan azt tudjuk, hogy egy ~15éves gépben 187ekm van vigyor3

Úgy mindjárt más!  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #12029 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:12:10 »

Nem csörög a motor. Inkább rángatózni szokott és néha alapjárati problémák is vannak. A héten gyertyákat cserélek (kábelek tesla pár éves) trafó elméletileg az előző tulaj által lett cserélve. Check engine nincs soha nem is vót'... hibakód sincs, diagnosztika szerint tökéletes az autó... Olajfogyasztás: télen 1000km alatt kb 1mm-t csökkent a nívópálcán a szint, 2 hónapja kb 1600km-t mentem óta változatlan.

Jelenség: egyenletes tempót tartva kb 50-nél emelkedőre megyünk vagy csak tartani akarjuk ezt a sebességet 3.-ban és 4.-ben is rángat, ha elemelem a gázt abbamarad, ha odalépek abba marad. Álló helyzetben 2000-nél fura remegés jön rá, se alatta se felette semmi nem tapasztalható. Van hogy 30 km után elmegy az ereje...TPS szenzorra is gyanakszom...
Szívósor fel lett újítva januárban...

Gyertyát megéri megvenni az ngk spécit vagy maradjak a Motocraftnál?
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12030 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:25:14 »

Nem csörög a motor. Inkább rángatózni szokott és néha alapjárati problémák is vannak. A héten gyertyákat cserélek (kábelek tesla pár éves) trafó elméletileg az előző tulaj által lett cserélve. Check engine nincs soha nem is vót'... hibakód sincs, diagnosztika szerint tökéletes az autó... Olajfogyasztás: télen 1000km alatt kb 1mm-t csökkent a nívópálcán a szint, 2 hónapja kb 1600km-t mentem óta változatlan.

Jelenség: egyenletes tempót tartva kb 50-nél emelkedőre megyünk vagy csak tartani akarjuk ezt a sebességet 3.-ban és 4.-ben is rángat, ha elemelem a gázt abbamarad, ha odalépek abba marad. Álló helyzetben 2000-nél fura remegés jön rá, se alatta se felette semmi nem tapasztalható. Van hogy 30 km után elmegy az ereje...TPS szenzorra is gyanakszom...
Szívósor fel lett újítva januárban...

Gyertyát megéri megvenni az ngk spécit vagy maradjak a Motocraftnál?

Miért ne lenne jó a Motorcraft? Az való bele. Sokan csak azért veszik az ngkt mert ugyanaz és nekem pl sokkal olcsóbb. Erősen rángat? Mintha darabos lenne a benzin? Akkor nem fogod megúszni a triumvirátus cserét.
Ha csak finoman rángat, úgymond "hintázik", akkor a motortartó bakokat nézném meg először. Kezdve az alsó váltó mögöttivel. Ez megmagyarázhatja a rezonálást bizonyos fordulaton.
Erőhiány sokminden lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 13:27:26 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12031 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:53:05 »

Valaki magyarázza már el nekem, miért vannak itt az emberek oda annyira a tesla gyújtáskábelekért? Tudom, nagy feltaláló volt, meg a kontósok is bele vannak nagyon szerelmesedve, de a gyújtáskábeleikkel összhangúan pozitív a tapasztalat?
Naplózva
Lukacsim0521
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #12032 Dátum: 2017.04.04 kedd, 15:14:10 »

Sziasztok.
Köszönöm a tagságot:)
Azzal szeretném kezdeni, hogy egy hónapja vettem egy 1.8-as, sedan, Ghia, 2001-es mondeot. Nagyon szeretem, a legjobb autó a világon:))
Lehet hogy a témát már ezerszer megbeszéltétek itt, de azért felteszem a kérdésem. Hiszen minél frissebb az infó, annál jobb.
Engem.is aggaszt ez az örvénylapát dolog. Mi lenne a leghasznosabb teendő ezzel kapcsolatban? Cseréltessem ki az egész rendszert (lapátok, rudak), vagy csak simán szedessem ki, és dugóztassam be az egészet?
Aki a cserét ajánlja, mondja már meg legyen szíves, hogy hol, kinél, kb. mennyiért csinálják meg. Aki pedig kiszedette, az is ossza meg légyszíves ugyan ezen kérdések válaszait.
Segítőkész válaszaitok előre is köszönöm:)
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #12033 Dátum: 2017.04.04 kedd, 15:39:59 »

Sziasztok.
Köszönöm a tagságot:)
Azzal szeretném kezdeni, hogy egy hónapja vettem egy 1.8-as, sedan, Ghia, 2001-es mondeot. Nagyon szeretem, a legjobb autó a világon:))
Lehet hogy a témát már ezerszer megbeszéltétek itt, de azért felteszem a kérdésem. Hiszen minél frissebb az infó, annál jobb.
Engem.is aggaszt ez az örvénylapát dolog. Mi lenne a leghasznosabb teendő ezzel kapcsolatban? Cseréltessem ki az egész rendszert (lapátok, rudak), vagy csak simán szedessem ki, és dugóztassam be az egészet?
Aki a cserét ajánlja, mondja már meg legyen szíves, hogy hol, kinél, kb. mennyiért csinálják meg. Aki pedig kiszedette, az is ossza meg légyszíves ugyan ezen kérdések válaszait.
Segítőkész válaszaitok előre is köszönöm:)

A tiéd PreFL, így valószínű a narancssárga lapátok vannak benne, amik nem cserélhetők. Csak belezni tudod, vagy teljes szívósor csere. Ráadásul a lapát cserének csak úgy van értelme, ha maga a tengely makulátlan.
Persze az is lehet, hogy az előtted lévő tulajdonos, már végigjárta ezt az utat. Először azt kéne kideríteni piszkálták e.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #12034 Dátum: 2017.04.04 kedd, 18:12:42 »

Miért ne lenne jó a Motorcraft? Az való bele. Sokan csak azért veszik az ngkt mert ugyanaz és nekem pl sokkal olcsóbb. Erősen rángat? Mintha darabos lenne a benzin? Akkor nem fogod megúszni a triumvirátus cserét.
Ha csak finoman rángat, úgymond "hintázik", akkor a motortartó bakokat nézném meg először. Kezdve az alsó váltó mögöttivel. Ez megmagyarázhatja a rezonálást bizonyos fordulaton.
Erőhiány sokminden lehet.

Köszi! Azért gondoltam az ngk-ra mert az elvileg 60.000km-t bír... Ez a rángatás inkább olyan mintha nem tudná eldönteni az elektronika hogy motorfék van vagy pici gáz... Ha mondjuk negyedikben 50 alá megyünk egy emelkedőn és úgy akarok gyorsítani (ami tudom hogy marhára nem jó) akkor pl a normális "erőtlenségen" kívül semmi rángatózás nincs. A tps takarítás után ha nem szűnik egy bowden csere is lesz szerintem...
------

Örvénylapátos dolog: Ezt mindenki maga döntse el a pénztárcájához mérten... Én felújíttattam, mert úgy gondoltam hogy ha kitalálták Jürgenék anno akkor az nem véletlenül van ott. Viszont az nekem 100 ezer forintomba került, mivel az FL előtti mondeokban felújító készletet kell venni azt is csak a gyárit lehet, vagy komplett új szívósor az meg 100ezren felül van. Egy haveromnak 1.8 van 125 lovas neki le lett dugózva a vákuum "csatlakozó" a szívósoron de a lapátok benne maradtak. Semmi hangja nincs azóta sem és egyiknek sincs semmi baja, viszont én nem lennék a helyében nyugodt, úgyhogy azokat és ledugóznám. Én megbántam hogy nem beleztettem ki...

Amit tudnod kell:

A Fordosok azt mondják hogy megváltozik/megváltozhat a motor karakterisztikája de ezt a comp. dönti el, többet fog enni és bizonyos tartományban alul vagy felül gyengébb lesz a motor.
A gyakorlatban és itt a fórumon ezzel szemben sokan semmilyen változást nem tapasztaltak a kibelezés után.
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12035 Dátum: 2017.04.04 kedd, 20:29:06 »

Sziasztok.
Köszönöm a tagságot:)
Azzal szeretném kezdeni, hogy egy hónapja vettem egy 1.8-as, sedan, Ghia, 2001-es mondeot. Nagyon szeretem, a legjobb autó a világon:))
Lehet hogy a témát már ezerszer megbeszéltétek itt, de azért felteszem a kérdésem. Hiszen minél frissebb az infó, annál jobb.
Engem.is aggaszt ez az örvénylapát dolog. Mi lenne a leghasznosabb teendő ezzel kapcsolatban? Cseréltessem ki az egész rendszert (lapátok, rudak), vagy csak simán szedessem ki, és dugóztassam be az egészet?
Aki a cserét ajánlja, mondja már meg legyen szíves, hogy hol, kinél, kb. mennyiért csinálják meg. Aki pedig kiszedette, az is ossza meg légyszíves ugyan ezen kérdések válaszait.
Segítőkész válaszaitok előre is köszönöm:)

Hidd el nem akarod felújíttatni (100+e ft csak az alkatrész). Állítólag a FL utáni (2003.09.->)szívósort fel lehet tenni, amiben jobban megoldották, plusz azt lehet sokkal olcsóbban javítani.
Naplózva
LZEE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #12036 Dátum: 2017.04.08 szombat, 09:48:40 »

Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem  a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb?  (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12037 Dátum: 2017.04.08 szombat, 09:59:16 »

2.0
Minél fiatalabbat.
200e nem sok, ha valóban annyi és "volt gazdája" !
Állapotot kell venni.
Vannak hibák, egyrésze kiszűrhető valami nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12038 Dátum: 2017.04.08 szombat, 11:16:04 »

Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem  a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb?  (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!

nincs mit. vigyor3
2.0 mindegy milyen üzemanyaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12039 Dátum: 2017.04.08 szombat, 12:05:42 »

nincs mit. vigyor3
2.0 mindegy milyen üzemanyaggal.

Mivel a benzinmotoros topikban vagyunk, úgy gondolom adott a tüzelőanyag. Nem ez az eldöntendő, kérdés. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #12040 Dátum: 2017.04.08 szombat, 12:09:55 »

Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem  a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb?  (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!


1.8 is szépen viszi a kasztnit, de a 2.0 jobb, 1.8ból nagyon sok eszi az olajat, kereskedőknél a német importokat különös tekintettel kell kezelni. Van jó vétel de sok autó szutyok állapotban van.
Típushibák:

-ajtók alja, küszöbök korrodálódása
-gyújtótrafó-kábel-gyertya
-szívósor lásd: http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3

Hirtelen így ennyi.

Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12041 Dátum: 2017.04.08 szombat, 12:21:30 »

Sziasztok!
Megkoszonve a tagsagot, szeretnem  a tapasztaltabbak segitseget kerni.
2004-2007 evjaratu benzin motoros kombi mondeot akarok vasarolni, viszont nem ismerem a tipust. Csaladi autokent szerintem kituno lenne es mivel nem fogok eves szinten 20.000 km nel tobbet jarni vele benzinesben gondolkodom. Kerdeseim a kovetkezok lennenek:
- 1.8 -as motor eleg eros ehhez a nagy kasznihoz, vagy inkabb 2.0 a jobb? Melyik a sikeresebb?  (a gyari adatok alapjan nincs olyan nagy kulonbseg fogyasztas terem, persze kerdes h azok mennyire realisak).
- van-e esetleg olyan tipushiba(ak) amire kulonosen oda kell figyelni?
- 200.000 km folotti motorteljesitmeny mar sok ennel a tipusnal? Sok problema johet elo a kopasok miatt?
egy kevesebb kilometeres 1.8 vagy tobb km 2.0 -at vallasztanatok?
Valaszotokat, segitsegeteket elore is koszonom!
Jo hetveget Mindenkinek!


Üdv!

Ennél a Mondeonál tartósak és megbízhatóak a benzinmotorok, de van jó, meg jobb! A hagyományos 1.8 egyik típushibája, hogy eszi az olajat, (ahogy az előzőekben is említették) az pedig ha jól tudom a hengerek ovális kopása miatt van, tehát bonyolultan és drágán javítható. A közvetlen befecskendezéses (Sci) 1.8 sem mondható rossz motornak, csak sok minden méregdrága hozzá, (gyújtótrafó és 4db kell, stb.).
A 2.0 ilyen problémáktól mentes, én 247000 km-vel vágtam bele egybe, valóban állapotot veszünk, ez nagyon fontos! Itt a fórumon többeknek bőven 300, van akinek 400 ezer felett van már a kétliteres benzinese!
Örvénylapát sor és kettőstömegű mindegyikben van, ebből a szempontból mindegy.

Remélem segítettem,

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12042 Dátum: 2017.04.08 szombat, 13:14:40 »

Üdv!

Ennél a Mondeonál tartósak és megbízhatóak a benzinmotorok, de van jó, meg jobb! A hagyományos 1.8 egyik típushibája, hogy eszi az olajat, (ahogy az előzőekben is említették) az pedig ha jól tudom a hengerek ovális kopása miatt van, tehát bonyolultan és drágán javítható. A közvetlen befecskendezéses (Sci) 1.8 sem mondható rossz motornak, csak sok minden méregdrága hozzá, (gyújtótrafó és 4db kell, stb.).
A 2.0 ilyen problémáktól mentes, én 247000 km-vel vágtam bele egybe, valóban állapotot veszünk, ez nagyon fontos! Itt a fórumon többeknek bőven 300, van akinek 400 ezer felett van már a kétliteres benzinese!
Örvénylapát sor és kettőstömegű mindegyikben van, ebből a szempontból mindegy.

Remélem segítettem,

Üdv: Hanzsi
ez így jól hangzik, de a 2.0-ával is lehetnek bajok bőven, láttunk már abból is kukásat nem kis arányban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #12043 Dátum: 2017.04.08 szombat, 14:02:25 »

Sziasztok! A segitsegetek szeretnem kerni Smiley Ma megneztem egy 2.0 benzines mondeot, 2002 -es 240e km van benne. A motor beinditas utan hidegen tompa kopogo hangot hallatott, de 1-2 perc mulva halkult,viszont nyitott motorhaznal lehetett hallani tovabbra is. Kuplung kinyomasra nem szunt meg. Lehet hogy kettos tomegu? Illetve meg megneztem az olajszintet es gyakorlatilag a minimum alatt se volt a nem letezo olajszint.. amugy kivul belul szep,es mukodik benne minden. A fent emlitett zaj es olaj szint hianya aggodalomra ad okot? Lehet ha olaj kerulne bele akkor elmulna a kopogas? Kerdes 240e nel mennyire normalis h nincs benne olaj? Koszi elore is a valaszt.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.08 szombat, 14:04:08 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12044 Dátum: 2017.04.08 szombat, 14:06:47 »

Sziasztok! A segitsegetek szeretnem kerni Smiley Ma megneztem egy 2.0 benzines mondeot, 2002 -es 240e km van benne. A motor beinditas utan hidegen tompa kopogo hangot hallatott, de 1-2 perc mulva halkult,viszont nyitott motorhaznal lehetett hallani tovabbra is. Kuplung kinyomasra nem szunt meg. Lehet hogy kettos tomegu? Illetve meg megneztem az olajszintet es gyakorlatilag a minimum alatt se volt a nem letezo olajszint.. amugy kivul belul szep,es mukodik benne minden. A fent emlitett zaj es olaj szint hianya aggodalomra ad okot? Lehet ha olaj kerulne bele akkor elmulna a kopogas? Kerdes 240e nel mennyire normalis h nincs benne olaj? Koszi elore is a valaszt.

Haladj tovább a keresésben....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12045 Dátum: 2017.04.08 szombat, 20:10:43 »

Sziasztok! A segitsegetek szeretnem kerni Smiley Ma megneztem egy 2.0 benzines mondeot, 2002 -es 240e km van benne. A motor beinditas utan hidegen tompa kopogo hangot hallatott, de 1-2 perc mulva halkult,viszont nyitott motorhaznal lehetett hallani tovabbra is. Kuplung kinyomasra nem szunt meg. Lehet hogy kettos tomegu? Illetve meg megneztem az olajszintet es gyakorlatilag a minimum alatt se volt a nem letezo olajszint.. amugy kivul belul szep,es mukodik benne minden. A fent emlitett zaj es olaj szint hianya aggodalomra ad okot? Lehet ha olaj kerulne bele akkor elmulna a kopogas? Kerdes 240e nel mennyire normalis h nincs benne olaj? Koszi elore is a valaszt.
ha végigolvasod a topicot, akkor rájössz, hogy teljesen hétköznapi dolog az olaj részleges hiánya a sor4 benzin motoroknál vigyor3 az egy másik kérdés, hogy mennyibe kerül ezt az állapotot megszüntetni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12046 Dátum: 2017.04.08 szombat, 22:12:06 »

Mivel a benzinmotoros topikban vagyunk, úgy gondolom adott a tüzelőanyag. Nem ez az eldöntendő, kérdés. wave
nem jelent semmit.pont olyan megbízhatatlan ebben a korban az egyik mint a másik. Wink
csak eltévedt a kolléga. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #12047 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:10:30 »

Sziasztok!
Nemrég lettem tag, de nagyon tetszik az autó!
Azonban amióta tavasz van és hideg a motor beindítás után lefullad. Mintha nem tudná hol az alapjárat..... Vagy ilyenkor is van szivató? pl:7°
3-4-szer indítom aztán már tudja helyét!
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12048 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:25:33 »

Sziasztok!
Nemrég lettem tag, de nagyon tetszik az autó!
Azonban amióta tavasz van és hideg a motor beindítás után lefullad. Mintha nem tudná hol az alapjárat..... Vagy ilyenkor is van szivató? pl:7°
3-4-szer indítom aztán már tudja helyét!
Válaszaitokat előre is köszönöm!


Alapjárati tisztítás és betanulás. Más állás (tanult) tartozik hideg, meleg motorhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #12049 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 20:35:15 »

Alapjárati tisztítás és betanulás. Más állás (tanult) tartozik hideg, meleg motorhoz.
Ez mind rendben.... hol van? a szabályzó motor? és utána hogyan tudom tanítani?
Válaszodat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.