Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:41:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652952 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
csjd
Vendég
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:42:16 »

Sziasztok

Az lenne a kerdesem hogy (2001) MKIII-as 2.0 Mondeoban 110 000km kornyeken elkepzelheto e hogy kuplungot kell cserelni. 3-4-esben gyorsitaskor mintha csuszna valahogy "mulyabb" a kocsi mint volt. Mit tudtok a benzinesbe valo kuplung szerkezetek arairol ugyan olyan horror mint a diesel?
Van egy megbizhato szaki (aposom) aki mindent meg butykol rajta, de nincs aknaja, meg karos emeloje, le tudjuk e venni ezek nelkul a valtot a motorrol vagy jobban meg kell hozza bontani, tehat profi muhelybe kell vinni.(nyilvan oda kellene, de annyi adalek hogy a kocsit nagyon ritkan hasznalom masodik auto, es mar 9 eves szoval igazabol a nyakamon marad, mivel 1 000 000-ert nem adom el senkinek annal jobban szeretem, es sajnos mar csak ennyit er.... szoval kertben butykolos hobby kocsi annyit mar nem er hogy markaszervizbe hurcoljam)
Ha valaki mar esetleg cserelt ilyenen kuplung szerkezetet, mire erdemes figyelni, orulnek par jo tanacsnak...

Koszonom a segitseget
Naplózva
csjd
Vendég
« Új hozzászólás #901 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:44:57 »

Meg egy kerdes

Tudtok e MKIII-hoz robbantott abras szerelesi kezikonyvet?

Koszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #902 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:33:32 »

Meg egy kerdes

Tudtok e MKIII-hoz robbantott abras szerelesi kezikonyvet?

Koszi
tis, etis.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:19:59 »

Sziasztok!

Olajfogyasztás ügyileg, mi a normális? Nekem 6-7e. kilométerenként alig éri el a pálca alját, komolyabb folyás nincs, mert mindig száraz a kocsi alatt. 166e. van a kicsinyemben, 5W30 ford olajat használtam idáig, érdemesebb már mondjuk 10W40-et rakni bele?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #904 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:09:21 »

Sziasztok!

Olajfogyasztás ügyileg, mi a normális? Nekem 6-7e. kilométerenként alig éri el a pálca alját, komolyabb folyás nincs, mert mindig száraz a kocsi alatt. 166e. van a kicsinyemben, 5W30 ford olajat használtam idáig, érdemesebb már mondjuk 10W40-et rakni bele?
nem,csak 5w40
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:19:07 »

Sziasztok!

Olajfogyasztás ügyileg, mi a normális? Nekem 6-7e. kilométerenként alig éri el a pálca alját, komolyabb folyás nincs, mert mindig száraz a kocsi alatt. 166e. van a kicsinyemben, 5W30 ford olajat használtam idáig, érdemesebb már mondjuk 10W40-et rakni bele?
Hello,
nekem vásárláskor cseréltek olajat a márkaszervízben ahol vettem az autót, Ford 5W30-as olajat tettek bele. Azóta belezavartam 13000km-t és most kb. 3-4mm-el a min. felett van az olajszint. 183e km van az autóban
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:30:19 »

Sziasztok!

Olajfogyasztás ügyileg, mi a normális? Nekem 6-7e. kilométerenként alig éri el a pálca alját, komolyabb folyás nincs, mert mindig száraz a kocsi alatt. 166e. van a kicsinyemben, 5W30 ford olajat használtam idáig, érdemesebb már mondjuk 10W40-et rakni bele?

Szia

Az olajfogyasztásod nem normális. Én két szervíz között nem pótolok olajat, mert nem kell. kb 2 hetente ellenőrzöm. Az 5w30 nem jó, csak télre. Az olaj esetében három nagyon fontos dolog van. Mikor fogod használni (mikor cseréles le), teljesítményhez jó legyen, SAE szám stimmeljen. Ha nyáron mész, akkor az első szám és a második is magasabb legyen (de persze az autóhoz előírt legyen, mert a hidrotőkék es egyebek nem szerethetik). Szóval nyáron használhatsz 10w40-et is, de ezt télen illik lecserélni 5w40-re (az 5w30 már kevés lenne az esetleges üzemi hőmérséklethez, de ha a finnekhez mennél azt javasolnám). Ahogy neked fogy, ez meg is lesz. Az olajhűtős járművek pl jobban szeretik a 10w50-et, mert a hőleadása jobb és a magas hőmérsékletet jobban viseli.  Amúgy ilyen olajfolyásnál kb mindegy (de a sűrűbbet ajánlanám 10w40), mert gond van és azt kellene megtalálni. Amúgy a syntetikust ne keverd az ásványival.

Üdv
Csaba
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:32:52 »

Hello,
nekem vásárláskor cseréltek olajat a márkaszervízben ahol vettem az autót, Ford 5W30-as olajat tettek bele. Azóta belezavartam 13000km-t és most kb. 3-4mm-el a min. felett van az olajszint. 183e km van az autóban

Akkor nem tudom hová tűnik az olaj, nem fűstől, a fogyasztásom jó, nem értem. Kérdeztem a szervizbe, azt mondták ez a motor ilyen. Számomra szokatlan ez, az MKI-ből soha nem hiányzott az olaj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #908 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:36:20 »

Szia

Az olajfogyasztásod nem normális. Én két szervíz között nem pótolok olajat, mert nem kell. kb 2 hetente ellenőrzöm. Az 5w30 nem jó, csak télre. Az olaj esetében három nagyon fontos dolog van. Mikor fogod használni (mikor cseréles le), teljesítményhez jó legyen, SAE szám stimmeljen. Ha nyáron mész, akkor az első szám és a második is magasabb legyen (de persze az autóhoz előírt legyen, mert a hidrotőkék es egyebek nem szerethetik). Szóval nyáron használhatsz 10w40-et is, de ezt télen illik lecserélni 5w40-re (az 5w30 már kevés lenne az esetleges üzemi hőmérséklethez, de ha a finnekhez mennél azt javasolnám). Ahogy neked fogy, ez meg is lesz. Az olajhűtős járművek pl jobban szeretik a 10w50-et, mert a hőleadása jobb és a magas hőmérsékletet jobban viseli.  Amúgy ilyen olajfolyásnál kb mindegy (de a sűrűbbet ajánlanám 10w40), mert gond van és azt kellene megtalálni. Amúgy a syntetikust ne keverd az ásványival.

Üdv
Csaba
5w30 at kell használni a 3as mondi motorokhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2010.07.28 szerda, 22:28:48 »

Akkor nem tudom hová tűnik az olaj, nem fűstől, a fogyasztásom jó, nem értem. Kérdeztem a szervizbe, azt mondták ez a motor ilyen. Számomra szokatlan ez, az MKI-ből soha nem hiányzott az olaj.

Ahova megy, ott látszania kell.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2010.07.28 szerda, 22:33:46 »

5w30 at kell használni a 3as mondi motorokhoz.

Értem én, de szerintem nyáron 10w40-es ugyan olyan jó, amúgy én biztos, hogy nyáron inkább 5w40-eset vagy 10w40-eset használnék (az elsőt inkább). mivel a második szám a meleg szintű viszkozitásra utal, ilyen forró nyarakon nem használnék 30-asat. Amúgy a lényeg az, hogy milyen SAE azonosítójú van hozzá írva. Egy pici idézet hozzáértőtől:

"Ezért aztán a ma már általános kétfokozatú (télen és nyáron is használható) olajoknál megadnak egy számot, ami a hidegen mutatott viszkozitásra utal (ez kerül az angol "Winter"-re utaló W elé), míg a második szám a meleg olaj viszkozitására jellemző. Kicsit azonban becsapós a viszkozitási osztályok számozása, hiszen a nagyobb szám jelöli a kisebb viszkozitást, tehát az 5-ös kisebb, a 10-es nagyobb folyadéksúrlódást jelent.

Az esetedben hidegen az 5W-s olaj jobban szivattyúzható, gyorsabban megtörténik a motor átolajozása, mintha 10W-set használnál, ráadásként akár mínusz 40-45 fokig folyékony marad, szemben a 10W-s olajokra jellemzó mínusz 30-35 fokkal, amit nem árt tudni, ha pl sarkköri expedícióra készül az ember. Normál (max 100 fokos) olajhőmérsékleten hasonlóan viselkedik a két olaj, tehát az átlagos használat során nincs köztük különbség. Ha azonban az olajhőmérséklet tovább nő, (például eleve magasabb a külső hőmérséklet, nagy terheléssel üzemel a motor, stb) az 5W-s viszkozitása gyorsabban csökken, így már 120 fokon "hígabb" lesz, mint a 10W-s. Így előfordulhat, hogy egy kopott motor többet eszik belőle, mintha 10W-set kapott volna.Ennek azonban a gyakorlatban nem sok hátrányát láthatod, ha a motor jó kondíciónak örvend. Tehát ne aggódj: ha az előírt teljesítményszintet tudja a felhasznált 5W-40-es, semmi baj nem lesz."

Üdv
Csaba
Naplózva
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 16:34:51 »

Ahova megy, ott látszania kell.

Jó lenne, ha látszana, akkor tudnám kezelni a problémát.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 16:55:08 »

Jó lenne, ha látszana, akkor tudnám kezelni a problémát.

Ha nem látszik, akkor megeszi. Valószínűleg elégeti, de a szívosort megnézném a helyedben belülről. Ha ott sem látszik, akkor lehúzógyűrűk, meg szelepszár szimering.... és valószínűleg csak annyi fogy (4-5eKm/fél liter), ami nem látszik még. Amúgy pl az én motorkerékpáromnál a gyári érték az 4000eKm/fél liter. két héttel ezelőtt (kb) mentem vele 4500km-t és meg is ette a jelzett mennyiséget, egyébként csak 10eKm alatt szokta. Mondjuk ez olajhűtős, boxer. Szóval ez a mennyiség még nem vészes, de ha a járműnél nincs előírva ilyen fogyasztás, akkor utal már egy kopásra. Eza 4-5eKm/fél liter még nem látszik a kipun és nem is érződik semmin, csak a nívópálcán.

Nem ismerem a motor kondicionáló dolgokat (metabond és társai), de valami hozzáértőt esetleg érdemes lenne megkérdezni.

Üdv
Csaba
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #913 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 17:00:08 »

Meg tudná írni valaki hogy mennyi a legoptimálisabb BAR a gumikba?Sehol nem találom.205/55/R16

Kösziiiiiiiiiiii
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 17:09:34 »

Meg tudná írni valaki hogy mennyi a legoptimálisabb BAR a gumikba?Sehol nem találom.205/55/R16

Kösziiiiiiiiiiii


Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
csjd
Vendég
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 18:48:30 »

ezt nem igazan ertem duratech 2.0 145LE
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 18:58:55 »

ezt nem igazan ertem duratech 2.0 145LE

bocs, az eleje lemaradt...


ez minden 3-as mondira ervenyes ha jol tudom
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #917 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 19:09:07 »

Sziasztok!

Olajfogyasztás ügyileg, mi a normális? Nekem 6-7e. kilométerenként alig éri el a pálca alját, komolyabb folyás nincs, mert mindig száraz a kocsi alatt. 166e. van a kicsinyemben, 5W30 ford olajat használtam idáig, érdemesebb már mondjuk 10W40-et rakni bele?

Általában az a mondás, hogy 1 liter/1000km-ig nem foglalkoznak vele (furcsán hangzik, de tényleg így van - a legtöbb autómárkánál legalábbis).
1 liter (a max és a min jelzés között 1 liter szokott lenni) 6-7 ezer km alatt pedig szerintem tényleg nem vészes. Mondjuk ezeknél a motoroknál szerintem nem is természetes, de tényleg nem akkora probléma ami miatt meg kéne bontani a motort. Nekem egyébként 20 ezer alatt legfeljebb 2-3 deci fogy el...

Ugye három heleyen tud elmenni az olaj:
- dugattyú mellett
- szelepszár mellett
- kartergázként

Az általad említett olajfogyasztás szerintem nem akkora mértékű, hogy a kipufogófüstön meglátszódjon, a dugattyú és a szelepszár-szimmering állapotát egy egyszerű kompresszió méréssel lehet ellenőrizni.
A kartergáz visszavezetés nem tudom hogy van megoldva a Mondeonál (mondjuk lemehetnék és megnézhetném, de minek nyitogassam a géptetőt Smiley ), de ha a cső nincs feldugva (mert mondjuk sport légszűrőd van), akkor erősen hajtott motornál, ilyen meleg időben simán kipárologhat ennyi olaj.
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 19:37:20 »

Kössz a gyors választ worship

bocs, az eleje lemaradt...


ez minden 3-as mondira ervenyes ha jol tudom

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 00:26:48 »

Új érték: 9.1l/100km Smiley
Naplózva
balika119
Vendég
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2010.08.04 szerda, 15:28:14 »

Sziasztok,

nemrég regisztráltam, és most először írok, egy rejtélyes probléma merült fel, 1,8 - as 110 lovas 2002 es gépről van szó.
Ha kihuzatom az autót, 6000- 6500 - as fordulatig, akkor gondol egyet és leáll a motor, ez elég életveszélyes helyzeteket is okozott már...azóta csinálja ezt mióta le lett cserélve az autón a szívósor.

A kocsi egyébként gázüzemű, de gázon és benzinen is csinálta már ezt... a másik: a gázt a Dunakeszin a Medic - car ban szerelték be, látszólag értenek hozzá, de tizedszerre se vagyok elégedett a gáz beállításával, nem megy igazán jól és 3 -4 literrel is többet fogyaszt mint benzinnel, ha esetleg tudtok valami jó gázost ajánlani...megköszönném

Köszi a segítséget:

Balázs
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #921 Dátum: 2010.08.04 szerda, 17:06:29 »


 ha esetleg tudtok valami jó gázost ajánlani...megköszönném



Hello, láma vagyok a témában, de a Szappanosékat dícsérik, Tass-on vannak. Szappanos autógáz, keress rá a neten.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2010.08.04 szerda, 17:17:35 »

Sziasztok,

nemrég regisztráltam, és most először írok, egy rejtélyes probléma merült fel, 1,8 - as 110 lovas 2002 es gépről van szó.
Ha kihuzatom az autót, 6000- 6500 - as fordulatig, akkor gondol egyet és leáll a motor, ez elég életveszélyes helyzeteket is okozott már...azóta csinálja ezt mióta le lett cserélve az autón a szívósor.

A kocsi egyébként gázüzemű, de gázon és benzinen is csinálta már ezt... a másik: a gázt a Dunakeszin a Medic - car ban szerelték be, látszólag értenek hozzá, de tizedszerre se vagyok elégedett a gáz beállításával, nem megy igazán jól és 3 -4 literrel is többet fogyaszt mint benzinnel, ha esetleg tudtok valami jó gázost ajánlani...megköszönném

Köszi a segítséget:

Balázs

Azt nem tudom, hogy mitől áll le, de az bizti, hogy kb 10%-al többet fog enni a gázból, mint a benzinből. Mennyi a fogyasztásod?

Üdv
Csaba
Naplózva
balika119
Vendég
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2010.08.04 szerda, 17:30:38 »

Benzinből 8 -10 liter, gázból 10 - 15, baromira ingadozik, folyamatosan állítgatták, nem is értem miért ilyen bonyolult ez, mikor több ezer gázos autó van, kicsit állítanak rajta már nem megy és 4000 fölé alig forog, ha szegínyítik a keveréket akkor még többet eszik, tegnap volt egy uccsó 3 órás állítgatás most egész jó, de hogy 6000 fordulaton mitől áll le egy motor, azt nem értem, de mondom, ez a szívósor csere óta van, azt is azért cseréltem ki, mert jó, szét volt hullva a belseje, és arra fogták, h nem jó gázon, benzinen jó volt, most kicseréltem ( 112e ), sokkal jobb lett benzinen meg gázon is, még nem mértem, de kb 12 - 13 min lesz a gázfogyasztás....de most nagyobb probléma ez a leállás, elég kellemetlen ha gyorsan ki akarsz valaki elé  kanyarodni és huzatás közben leáll a motor .... szomoru1

Üdv: Balázs
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 19:11:31 »

Benzinből 8 -10 liter, gázból 10 - 15, baromira ingadozik, folyamatosan állítgatták, nem is értem miért ilyen bonyolult ez, mikor több ezer gázos autó van, kicsit állítanak rajta már nem megy és 4000 fölé alig forog, ha szegínyítik a keveréket akkor még többet eszik, tegnap volt egy uccsó 3 órás állítgatás most egész jó, de hogy 6000 fordulaton mitől áll le egy motor, azt nem értem, de mondom, ez a szívósor csere óta van, azt is azért cseréltem ki, mert jó, szét volt hullva a belseje, és arra fogták, h nem jó gázon, benzinen jó volt, most kicseréltem ( 112e ), sokkal jobb lett benzinen meg gázon is, még nem mértem, de kb 12 - 13 min lesz a gázfogyasztás....de most nagyobb probléma ez a leállás, elég kellemetlen ha gyorsan ki akarsz valaki elé  kanyarodni és huzatás közben leáll a motor .... szomoru1

Üdv: Balázs
én csak okoskodom ebben de nem az van hogy nem tudják belőni hogy gáznál mennyi a stöhiometrikus arány mert benzinnél az elméletileg tökéletes égéshez szükséges levegő/benzin keverési arány: 14,7 : 1. Egy tökéletes motorban tehát 14,7 kg levegő és 1 kg benzin keverékének elégetésekor kipufogó végtermékként széndioxidot /CO2/ és vizet /H2O/  eredményez. Hogy ez menyi pl gáznál azt én nem tudom , de szerintem ők se Undecided
Naplózva
tűzfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2010.08.07 szombat, 18:27:48 »

Sziasztok Fordos Társak!

Szeretnék némi segítséget kérni!!!
Ugyan 5 éve van fordom,de soha semmi gondom nem volt ezért új tag vagyok. Vásároltam egy MKIII-as 2004-es 1.8 benzines mondeot 5800 km-rel, valós km mert 1 év használat után lefoglalták az autót és ezidáig állt!
Az autó makulátlan kívűl-belűl szóval gyönyörű, de sajnos nem tudom használni! rinya rinya rinya
 A hibajelenség a következő: Igen nehezen veszi a fordulatot,és ha veszi is erősen folytott,torok hangja van a motornak, ha pedig elindulok vele vége van teljesen kb:20 LE. A motor 2 perc alatt eléri az üzemi hőfokot további 5 perc után szinte izzik a leömlő!
 Hidegen 8 melegen 4 a CO!!!
3 hetet töltött az egyik szakszervízben, ahol tényleg rendesek és lelkiismeretesek voltak a srácok de nem tudtak mit kezdeni a jelenséggel!
Bízom benne, hogy van olyan aki tud segíteni vagy legalább tippet adni!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #926 Dátum: 2010.08.07 szombat, 18:43:00 »

Sziasztok Fordos Társak!

Szeretnék némi segítséget kérni!!!
Ugyan 5 éve van fordom,de soha semmi gondom nem volt ezért új tag vagyok. Vásároltam egy MKIII-as 2004-es 1.8 benzines mondeot 5800 km-rel, valós km mert 1 év használat után lefoglalták az autót és ezidáig állt!
Az autó makulátlan kívűl-belűl szóval gyönyörű, de sajnos nem tudom használni! rinya rinya rinya
 A hibajelenség a következő: Igen nehezen veszi a fordulatot,és ha veszi is erősen folytott,torok hangja van a motornak, ha pedig elindulok vele vége van teljesen kb:20 LE. A motor 2 perc alatt eléri az üzemi hőfokot további 5 perc után szinte izzik a leömlő!
 Hidegen 8 melegen 4 a CO!!!
3 hetet töltött az egyik szakszervízben, ahol tényleg rendesek és lelkiismeretesek voltak a srácok de nem tudtak mit kezdeni a jelenséggel!
Bízom benne, hogy van olyan aki tud segíteni vagy legalább tippet adni!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Méress kompressziót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 03:41:37 »

Vásároltam egy MKIII-as 2004-es 1.8 benzines mondeot 5800 km-rel, valós km mert 1 év használat után lefoglalták az autót és ezidáig állt!

Szia!

Off: Nem a pannonlicitről van az autó?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2010.08.10 kedd, 23:08:24 »

Szerbusztok.

Segítségeteket kérném!

Lemerült az aksim és az ablakok nem mennek fel automatikusan ha központi zárral bezárom a gépet.Ami pedig igazán fontos hogy a mgnom valami kódót kér,de én nem tudom mert használtan vettem az autót kereskedésben :rinya:van valami megoldás???Köszönöm és várom a válaszokat

Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2010.08.10 kedd, 23:10:11 »

magnóm!!!! Egy "a" betű kimaradt!! smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2010.08.10 kedd, 23:17:39 »

Szerbusztok.

Segítségeteket kérném!

Lemerült az aksim és az ablakok nem mennek fel automatikusan ha központi zárral bezárom a gépet.Ami pedig igazán fontos hogy a mgnom valami kódót kér,de én nem tudom mert használtan vettem az autót kereskedésben :rinya:van valami megoldás???Köszönöm és várom a válaszokat


az ablakokat fel kell programozni:
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok

az a kód a rádió kezelési könyvében szokott lenni(ha adtak kezelési könyveket a kocsival, akkor érdemes átnézni őket, hátha megtalálod), ha nincs meg, akkor a rádiót ki kell szedni, és a rajta lévő adatokat privátban elküldeni egy olyan tagnak aki meg tudja mondani belőle a kódot(pl Alf) wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.10 kedd, 23:19:30 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2010.08.11 szerda, 15:17:34 »

Köszönöm.Sokat segítettél.

az ablakokat fel kell programozni:
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok

az a kód a rádió kezelési könyvében szokott lenni(ha adtak kezelési könyveket a kocsival, akkor érdemes átnézni őket, hátha megtalálod), ha nincs meg, akkor a rádiót ki kell szedni, és a rajta lévő adatokat privátban elküldeni egy olyan tagnak aki meg tudja mondani belőle a kódot(pl Alf) wave
Naplózva
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2010.08.11 szerda, 16:00:20 »

Szia!

Nekem is volt ilyen gondom, a pillangószelepet kellett megtisztítani. De!
Ha megsérül, akkor falls levegőt is fog beszívni, s ekkor rossz lesz az alapjárat. Az oda lerakódott koszt féktisztítóval próbáltam fellazítani, de az óvatoskodást miatt így is 1 óráig tartott. Egyébként a lerakódott kosz miatt mindig egy kicsit megszorult a pillangószelep. Ezen úgy tudtam segíteni a tisztítás előtt, hogy a gézpedált előtte megjárattam, majd indítás közben egy kICSIT benyomva tartottam. Ekkor a pillangószelep kimozdult nyugalmi állapotából, ahol szorult.

Sziasztok

Az lenne a problémám hogy a mondim néha csinál olyat meleg motornál hogy akár 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap" és beindul. Szoktam várni egy kicsit gyújtáson mielőtt beindítom. Általában mindíg pöccre megy a dolog. Jól húz, nem eszik sokat, csak kicsit idegesítő hogy szép nagy autó és kiröhögnek, h nem indul normálisan.  rinya
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2010.08.13 péntek, 16:42:26 »

Szia!

Nekem is volt ilyen gondom, a pillangószelepet kellett megtisztítani. De!
Ha megsérül, akkor falls levegőt is fog beszívni, s ekkor rossz lesz az alapjárat. Az oda lerakódott koszt féktisztítóval próbáltam fellazítani, de az óvatoskodást miatt így is 1 óráig tartott. Egyébként a lerakódott kosz miatt mindig egy kicsit megszorult a pillangószelep. Ezen úgy tudtam segíteni a tisztítás előtt, hogy a gézpedált előtte megjárattam, majd indítás közben egy kICSIT benyomva tartottam. Ekkor a pillangószelep kimozdult nyugalmi állapotából, ahol szorult.


Ennek semmi koze a jelenseghez. Ez egy MKIII benya betegseg es inkabb az uzemanyag ellato rendszerrel van osszefuggesben. Ergo pillangoszelepet e miatt hulyeseg tisztitani.
Szinte az osszes benyas MKIII muveli ezt a jelenseget. Tipushiba.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2010.08.13 péntek, 16:45:29 »

Sziasztok Fordos Társak!

Szeretnék némi segítséget kérni!!!
Ugyan 5 éve van fordom,de soha semmi gondom nem volt ezért új tag vagyok. Vásároltam egy MKIII-as 2004-es 1.8 benzines mondeot 5800 km-rel, valós km mert 1 év használat után lefoglalták az autót és ezidáig állt!
Az autó makulátlan kívűl-belűl szóval gyönyörű, de sajnos nem tudom használni! rinya rinya rinya
 A hibajelenség a következő: Igen nehezen veszi a fordulatot,és ha veszi is erősen folytott,torok hangja van a motornak, ha pedig elindulok vele vége van teljesen kb:20 LE. A motor 2 perc alatt eléri az üzemi hőfokot további 5 perc után szinte izzik a leömlő!
 Hidegen 8 melegen 4 a CO!!!
3 hetet töltött az egyik szakszervízben, ahol tényleg rendesek és lelkiismeretesek voltak a srácok de nem tudtak mit kezdeni a jelenséggel!
Bízom benne, hogy van olyan aki tud segíteni vagy legalább tippet adni!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv

van a mociban olaj ?  vigyor3
Vezerlest kellene ellenorizni meg lambda szondat meretni. Ha sokaig allt, lehet valamik ragcsavo megragcsavta a lambda kabeleit. Tovabba uzemanyag nyomast kellene meretni ha meg nem vot. Tankot kiautoztad vagy meg az "allott" benya van bene ? lehet kiloptak es hianyt nemi vizzel potoltak  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2010.08.13 péntek, 16:48:57 »

Sziasztok,

nemrég regisztráltam, és most először írok, egy rejtélyes probléma merült fel, 1,8 - as 110 lovas 2002 es gépről van szó.
Ha kihuzatom az autót, 6000- 6500 - as fordulatig, akkor gondol egyet és leáll a motor, ez elég életveszélyes helyzeteket is okozott már...azóta csinálja ezt mióta le lett cserélve az autón a szívósor.

A kocsi egyébként gázüzemű, de gázon és benzinen is csinálta már ezt... a másik: a gázt a Dunakeszin a Medic - car ban szerelték be, látszólag értenek hozzá, de tizedszerre se vagyok elégedett a gáz beállításával, nem megy igazán jól és 3 -4 literrel is többet fogyaszt mint benzinnel, ha esetleg tudtok valami jó gázost ajánlani...megköszönném

Köszi a segítséget:

Balázs

Amit Lqrhattak szivosor cserenel, az pl. kopogaserzekelo kabele nem lett vissza dugva, vagy a szivosorra szerelt erzekelok egyikenek kabelet nem dugtak vissza rendesen.
Gondolom vilagit a check engine lampa....ha igen olvastasd ki a hibakodot...az sokat segithet  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2010.08.13 péntek, 16:55:50 »

Sziasztok

Az lenne a problémám hogy a mondim néha csinál olyat meleg motornál hogy akár 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap" és beindul. Szoktam várni egy kicsit gyújtáson mielőtt beindítom. Általában mindíg pöccre megy a dolog. Jól húz, nem eszik sokat, csak kicsit idegesítő hogy szép nagy autó és kiröhögnek, h nem indul normálisan.  rinya

Ez ilyen...Ford....benya moci...Ez a sporolasnak az ara...jah nem Te sporolsz, hanem a gyarto.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:29:55 »

Ismeretlen vagyok számotokra (még minden fórumozó számára), miután 70 perce regisztráltam a fórumon.
Elkeseredésemben írom soraimat; ugyanis autóm, az amúgy imádott 2001 Mondeo 1,8 B 92 kW három hónapja az alapjárat közelében terhelésnél dadog. Vettem új trafót, gyertyákat, természetesen elvittem szervizbe, de megoldást nem találtak rá. Tud-e vki segíteni problémámon?
Előre köszönök minden tanácsot: Gorgo

Ezt mkIII betegseg...tipushiba...valoszinuleg vagy lambda szonda (bar ha volt szervizben akkor azt kimertek valceg), vagy vezerles problema lesz. Normal korulmenyek kozt en sem tudom hasznalni a verdam, mert annyira atom gyenge, hogy jajj. Indulasnal bedadog, teljesitmeny kb. a 0 fele konvergal es nem azert, mert benyas, hanem mert valami Lqrtak, nem kicsit nagyon...katasztrofa  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.13 péntek, 17:51:31 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #938 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:36:25 »

Ezt mkIII betegseg...tipushiba...valoszinuleg vagy lambda szonda (bar ha volt szervizben akkro azt kimertek valceg), vagy vezerles problema lesz. Normal korulmenyek kozt en sem tudom hasznalni a verdam, mert annyira atom gyenge, hogy jajj. Indulasnal bedadog, teljesitmeny kb. a 0 fele konvergal...katasztrofa  falbav
cíja zasszi! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:49:39 »

cíja zasszi! wave

CSooo babi neni  wave worship
Naplózva

blah blah blah
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #940 Dátum: 2010.08.17 kedd, 20:12:41 »

Sziasztok!

Ha esetleg láncot kell cserélni, az milyen csörgéssel jár? Úgy értem folyamatos, vagy csak bizonyos fordulaton csörög, egyáltalán mennyi kilométert bír ki?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2010.08.17 kedd, 21:41:47 »

Sziasztok

Az lenne a problémám hogy a mondim néha csinál olyat meleg motornál hogy akár 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap" és beindul. Szoktam várni egy kicsit gyújtáson mielőtt beindítom. Általában mindíg pöccre megy a dolog. Jól húz, nem eszik sokat, csak kicsit idegesítő hogy szép nagy autó és kiröhögnek, h nem indul normálisan.  rinya

Szia

Valamelyik külföldi forumon olvastam, hogy valami szoftver hiba, de nem javították ki. A 2.0-nál már nem jelentkezik (legalábbis ezt írták).

Nekem is jelentkezik a probléma néha-néha, de már megszoktam.

Üdv
Csaba
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:35:54 »

Szerbusztok!

15-ös téli gumit szerettem volna acélfelnire felszerelve az idei télre,de a gumis minap azt mondta hogy erre nem megy rá.Kérdésem a következő:Valóban így van ez vagy csak a drágább 16-osat akarja eladni?

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:40:03 »

Szerbusztok!

15-ös téli gumit szerettem volna acélfelnire felszerelve az idei télre,de a gumis minap azt mondta hogy erre nem megy rá.Kérdésem a következő:Valóban így van ez vagy csak a drágább 16-osat akarja eladni?

Köszönöm a válaszokat!

Szia

Nekem gyárilag 16"-os acél felnim van és azon van a téli gumi. Amúgy szerintem nézz körben a vaterán, hátha van felnistől. Én még nem láttam MK3-as mondit 15"-ossal, lehet, hogy nincs is oda való felni. Amúgy meg olyan ballonos gumi kellene rá, hogy stimmeljen, hogy ringana mint egy hajó.

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #944 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:49:48 »

Szerbusztok!

15-ös téli gumit szerettem volna acélfelnire felszerelve az idei télre,de a gumis minap azt mondta hogy erre nem megy rá.Kérdésem a következő:Valóban így van ez vagy csak a drágább 16-osat akarja eladni?

Köszönöm a válaszokat!
én úgy tudom, hogy a fék méretei miatt nem megy rá a 15-ös. 15-ös a focusra való.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #945 Dátum: 2010.08.18 szerda, 02:09:13 »

én úgy tudom, hogy a fék méretei miatt nem megy rá a 15-ös. 15-ös a focusra való.

Jaja, biztos ez van mögötte. Amúgy a csavar osztás ugyan az? Szerintem az is különbözik, ráadásul a fókának jobb a fékje Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #946 Dátum: 2010.08.18 szerda, 09:13:56 »

Jaja, biztos ez van mögötte. Amúgy a csavar osztás ugyan az? Szerintem az is különbözik, ráadásul a fókának jobb a fékje Smiley

Üdv
Csaba
a fókának is 5x108
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2010.08.18 szerda, 10:45:25 »

a fókának is 5x108

cool nehogy az asszony megtudja, mert lenyúlja a felnimet Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:03:36 »

Sziasztok!

Ha esetleg láncot kell cserélni, az milyen csörgéssel jár? Úgy értem folyamatos, vagy csak bizonyos fordulaton csörög, egyáltalán mennyi kilométert bír ki?

Allitolag sok sok km-t. Nekem 230e van a gepben, de elvileg meg nem csorompol. Ha neked csorompol valami akkor az jo esellyel a szivosorod lesz. Ha az es nem csereled, akkor hamarosan mocit kell cserelned ! Ha nem vagy benne biztos, hogy milyen alapotu a szivosorod es pesti vagy, akkor szivesen felmerem az alapotat...irj pu-t ha erdekel.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #949 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:04:23 »

Szia

Valamelyik külföldi forumon olvastam, hogy valami szoftver hiba, de nem javították ki. A 2.0-nál már nem jelentkezik (legalábbis ezt írták).

Nekem is jelentkezik a probléma néha-néha, de már megszoktam.

Üdv
Csaba

Ez egy bullshit. Marmint amit irtak.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.