Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:32:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4238938 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
micimacko
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2010.03.30 kedd, 19:30:02 »

98-as évj 1,6 benzines.kérdés:3000ford/perc.-ig érezhetöen jól húz az autó,ahogy a főlé pörgetem 3,5-4ezer nem lehet érezni hogy menne,csak pörög és pörög.nincs benne semmi lórugásszerű.más autóknál tapasztaltam hogy megindulnak mint a marha!ennél miért nem?Huh???a hangja is megváltozik.erőlteljesebb lessz.ez igy jó vagy?Huh?Huh?
Naplózva
béci
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2010.03.30 kedd, 20:54:16 »

sziasztok, találtam Vajdaságban egy megfelelő Mondeo-t és az lenne a kérdésem és egyben kérésem azon fórumtagok felé kik rendelkeznek megfelelő információval arra vonatkozóan hogy a C-C táblás autót hogyan vásárolhatnék meg illetve vezethetnék.

Tehát, a Mondeo Vajdaságban van, C-C táblás, Magyarországon vásárolt, forgalomba helyezett, a tulajdonos nem magyar állampolgár, én sem rendelkezem magyar állampolgársággal.

Kérek minden segítőkész fórumtagot ha tud segíteni tanáccsal, válaszoljon.

Köszönöm nektek....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:46:16 »

sziasztok, találtam Vajdaságban egy megfelelő Mondeo-t és az lenne a kérdésem és egyben kérésem azon fórumtagok felé kik rendelkeznek megfelelő információval arra vonatkozóan hogy a C-C táblás autót hogyan vásárolhatnék meg illetve vezethetnék.

Tehát, a Mondeo Vajdaságban van, C-C táblás, Magyarországon vásárolt, forgalomba helyezett, a tulajdonos nem magyar állampolgár, én sem rendelkezem magyar állampolgársággal.

Kérek minden segítőkész fórumtagot ha tud segíteni tanáccsal, válaszoljon.

Köszönöm nektek....

hello,

elso sorban az C-s rendszam (lehet C-A, C-B, C-C...) es a nem magyar allampolgaroknak adjak akik ideiglenessen tartozkodnak magyarorszagon es autot vasarolnak (nincs allando lakcimuk). vagyis legalabb munkavallalasi vizum kell hozza. kb ennyi...

udv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2010.03.30 kedd, 21:52:25 »

Hali!

Koszi srácok!
A csorgés foként az igen! eljen
Miután lehúztam, még mindig hallani, de szerintem már nagyon szétlehet bent. Már kb. 1 éve csorog  Roll Eyes
 Iszonyat fémes hangja van, ki gondolná hogy muanyag házbol johet ilyen..
Szeszkának hála, elozo nap már átkuldte az infot, hogy hogy lehet kidobni belole, amint lesz idom szét is kapom!

mondejoooooo!

Remélem jó lesz.

A kép tökéletes,na erre a gumicsőre húztam rá egy sima benzinszűrőt papírosat 250 ft.hogy ne szívjon be a moci koszt.Onnantól megszűnt a csörgés és a járgány menetteljesítménye is normalizálódott.
ideiglenes megoldásnak tökéletes mentem már vele 15000-ret és minden rendben volt.
HIHETETLEN,HOGY EZ A SZIVÓSZAR ennyi gondot tud okozni.
Mikor megvettem a vasat minden kilencedikre nem akart indulni alapjáraton és 2000-es fordulaton csörgött,
a fogyi is nagy volt,plussz össze vissza gyorsult.
Na most elmész a szerelehőhöz és kicserélteti veled a fél autót aztán a probléma marad.durva
hála égnek én csak a gyertyakábelig jutottam aztán ZACCI-nak köszönettel elárulta ezt a csöves tesztet.
Lehúztam és minden gondom megszünt.most így járok vele amíg összejön az aknás garázs,hogy szét tudjam
kapni(KÖSZ ZSESZKA A LEÍRÁST).
Ezt a szűrös megoldást azoknak ajánlom akik nem tudják hirtelen kicsengetni azt a 80 ropit az új szívosorra
az autó legalább így nem csörög mert vákum vezérli ezeket az örvénylapátokat és a lehúzással tehermentesítve
vannak.De ez csak félmegoldás amig ki nincs cserélve vagy pakolva.
sziasztok
keke

Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:12:20 »

Hali!

Koszi srácok!
A csorgés foként az igen! eljen
Miután lehúztam, még mindig hallani, de szerintem már nagyon szétlehet bent. Már kb. 1 éve csorog  Roll Eyes
 Iszonyat fémes hangja van, ki gondolná hogy muanyag házbol johet ilyen..
Szeszkának hála, elozo nap már átkuldte az infot, hogy hogy lehet kidobni belole, amint lesz idom szét is kapom!

mondejoooooo!

Remélem jó lesz.


köszi szépen, ma estére vagy holnap reggel kipróbálom. Nagyon érdekel mi fog változni ha lehúzom. Milyen fordulatszámon lehet legjobban hallani ha csörög a szívósor? Alapjárat?
A csöre ha szűrőt tesz az ember az nem jelent gondot, hogy ott állandóan levegőt szív a vákumcső? Ha már a nevéből azt vesszük, hogy ott vákumnak kellene lennie...
És a szívosorra ahonnan a csövet lehúzzuk oda nem kellene valamit tenni, hogy ne mennyen be a kosz?

üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2010.03.31 szerda, 13:04:03 »

Mikor lehúzod egyböl hallani fogod a külömbséget.Ezek az örvénylapátok 2000-res fordulatig aktívak.elvileg addig zöröghet.a szűrőt ne a gumicsőre tedd hanem a műanyag csonkra húzz egy gumicsövet pl:bicikipumpacsö darab ha nincs más:aztán mehet rá a szürö.Amúgy a kopott lapátok bármikor széthullhatnak aztán a motor beszívja és game over.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2010.03.31 szerda, 13:06:33 »

Sziasztok

Ez a termék szerintetek alkalmaz szívósor lapátmentesítés utáni dugózáshoz? Elvileg 1000 fokig hőálló,de a benzinnel szemben nem tudom mit tud.

http://www.holtsauto.com/products/group/repair-and-maintenance/exhaust-repair#holts-firegum

köszi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2010.03.31 szerda, 15:03:59 »

Mikor lehúzod egyböl hallani fogod a külömbséget.Ezek az örvénylapátok 2000-res fordulatig aktívak.elvileg addig zöröghet.a szűrőt ne a gumicsőre tedd hanem a műanyag csonkra húzz egy gumicsövet pl:bicikipumpacsö darab ha nincs más:aztán mehet rá a szürö.Amúgy a kopott lapátok bármikor széthullhatnak aztán a motor beszívja és game over.

ok, holnap megiírom volt e változás.
viszont lenne még 2 kérdésem. a gumicsővel amit lehúzok mit csináljak? le kellene dugózni? a másik végét ahova te szűrőt tettél, azt nem lehet pl. szigszalaggal ledugózni és úgy hagyni?

üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2010.03.31 szerda, 16:38:14 »

Ott nincs szívás,ugyhogy le is dugozhatod.nekem csak úgy van.HA VALAKINEK VAN ÚJ INFÓJA TIPPJE A SZÍVOSORRAL KAPCSOLATBAN AZ FELTÉTLEN ÍRJON.vesézük végre ki ezt a témát.Úgy látszik nagyon sokan érintettek,nevezhetjük is a mondink tipushibájának.legalábbis a benzineseknél.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2010.03.31 szerda, 16:45:24 »

Ott nincs szívás,ugyhogy le is dugozhatod.nekem csak úgy van.HA VALAKINEK VAN ÚJ INFÓJA TIPPJE A SZÍVOSORRAL KAPCSOLATBAN AZ FELTÉTLEN ÍRJON.vesézük végre ki ezt a témát.Úgy látszik nagyon sokan érintettek,nevezhetjük is a mondink tipushibájának.legalábbis a benzineseknél.

Srácok szívósorral kapcsolatban csak Zacci ő a benzines guru.
Valóban ez típushiba a mondinál!
Egyre vigyázzatok ha a vákumcsövet lehúztátok az csak átmeneti állapot, mert minél hamarabb le kell dugózni vagy cserélni, mert a belseje szétpereghet és akkor aztán motor kampó!!!!! gun gun gun
Attól, hogy kiiktatod a vákumcsővel a rezgéstől...... még mozog és az elfáradt műanyag letörhet..... worship worship worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2010.03.31 szerda, 18:15:23 »

Srácok szívósorral kapcsolatban csak Zacci ő a benzines guru.
Valóban ez típushiba a mondinál!
Egyre vigyázzatok ha a vákumcsövet lehúztátok az csak átmeneti állapot, mert minél hamarabb le kell dugózni vagy cserélni, mert a belseje szétpereghet és akkor aztán motor kampó!!!!! gun gun gun
Attól, hogy kiiktatod a vákumcsővel a rezgéstől...... még mozog és az elfáradt műanyag letörhet..... worship worship worship

Én csak anyira húztam le hogy megnézni,
  ha jó ido lesz az unnep alatt, repul is ki minden belole ami nem kell oda.  eplus2
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2010.03.31 szerda, 19:47:11 »

nagy erőfeszítés árán (nem akart lejönni, nem ám) sikerült lehúzni a vákumcsövet. hangban semmi de semmi változás nem történt. többször is viszaraktam - lehúztam hátha valami de semmi. egyedül amikor visszadugtam a csövet, olyankor egy katt/klikk hangot lehetett hallani de az nem a szívósorból jött. próbáltam csak az ujjammal lezárni a lukat de akkor se változott a hangja. a szívosorból mindha hallani lehetne valamilyen csörgő hangot de nem tudom az lenne e az. mekkora esélyem van rá, hogy ez már rendbe lett téve? igazából megkérdezhetem a solymári fordnál mivel ott vettem és ott lett szervizeltetve. az autóban különben 174000km van...

üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2010.03.31 szerda, 21:02:25 »

nagy erőfeszítés árán (nem akart lejönni, nem ám) sikerült lehúzni a vákumcsövet. hangban semmi de semmi változás nem történt. többször is vi***aktam - lehúztam hátha valami de semmi. egyedül amikor visszadugtam a csövet, olyankor egy katt/klikk hangot lehetett hallani de az nem a szívósorból jött. próbáltam csak az ujjammal lezárni a lukat de akkor se változott a hangja. a szívosorból mindha hallani lehetne valamilyen csörgő hangot de nem tudom az lenne e az. mekkora esélyem van rá, hogy ez már rendbe lett téve? igazából megkérdezhetem a solymári fordnál mivel ott vettem és ott lett szervizeltetve. az autóban különben 174000km van...

üdv
Akkor szerintem megnyugodhatsz!
Nekem nagyon durván elhallgatott.
Zacci isten szerint ha nem hallani válltozást akkor rendben van(egyenlőre)
hi.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 11:57:21 »

Akkor szerintem megnyugodhatsz!
Nekem nagyon durván elhallgatott.
Zacci isten szerint ha nem hallani válltozást akkor rendben van(egyenlőre)
hi.

ennek nagyon örülök. kicsit megnyugodtam. csak azon gondolkodom, hogy ennyi km után létezik az, hogy még nincs baj vele?
mindenesetre áprilisban elvileg Vik-el tallálkám van (tempomat beszerelés) és akkor majd megkérdezem tőle is.
köszi
üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2010.04.01 csütörtök, 21:00:03 »

ennek nagyon örülök. kicsit megnyugodtam. csak azon gondolkodom, hogy ennyi km után létezik az, hogy még nincs baj vele?
mindenesetre áprilisban elvileg Vik-el tallálkám van (tempomat beszerelés) és akkor majd megkérdezem tőle is.
köszi
üdv

Már félig szétkaptam az enyémet, de holnap nem tudom nélkulozni a vasat, abba kellett hagynom a munkát.
Mikozben bontottam az jutott eszembe, hogy nézd meg a kábel kotegeloket hogy gyáriak e. Ha már valaki piszkálta vagy szétszedte, szerintem simát rakott vissza. Akkor kiderul hogy cserélték, vagy sem. Fent a képen látod milyen volt nekem, az a gyári. Mkor osszerakom én is simát fogok használni mert az van.
De csak tipp, lehet hogy nem így van.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #615 Dátum: 2010.04.02 péntek, 09:59:34 »

A benzinszűrő cseréjéhez a szűrőn kívül kell még valami?
Gondolok arra, hogy pl. bilincset vegyek-e vagy ami rajta van az visszarakható?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2010.04.02 péntek, 10:11:58 »

Már félig szétkaptam az enyémet, de holnap nem tudom nélkulozni a vasat, abba kellett hagynom a munkát.
Mikozben bontottam az jutott eszembe, hogy nézd meg a kábel kotegeloket hogy gyáriak e. Ha már valaki piszkálta vagy szétszedte, szerintem simát rakott vissza. Akkor kiderul hogy cserélték, vagy sem. Fent a képen látod milyen volt nekem, az a gyári. Mkor osszerakom én is simát fogok használni mert az van.
De csak tipp, lehet hogy nem így van.

Gyári a kábelköteg. Ha cserélve is volt akkor is gyárit raktak biztos mivel a Solymári Ford márkaszervízben volt szervizelve és ráadásul az ott dolgozó raktáros autója volt...  eplus2

Igaz az első 100.000km-t az első tulaj tette bele, én a második tulajtól vettem 169.000km-el.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2010.04.02 péntek, 20:05:19 »

A benzinszűrő cseréjéhez a szűrőn kívül kell még valami?
Gondolok arra, hogy pl. bilincset vegyek-e vagy ami rajta van az vis***akható?
Szerintem semmi nem kell.
2 hete cseréltük, mindent szépen vissza tudtunk tenni. A bilincshez erő kellett, de felment, illetve visszament, ahogy kellett.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #618 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 21:37:01 »

Szerintem semmi nem kell.
2 hete cseréltük, mindent szépen vissza tudtunk tenni. A bilincshez erő kellett, de felment, illetve visszament, ahogy kellett.

és tényleg, meglepő módon egészen praktikus kis bilincsek vannak a benzinszűrőn
kipattint-cserél-bepattint
kizárt dolognak tartom, hogy ezt ford mérnök tervezte, ez a legpraktikusabb része az egész autónak

(És mellesleg rohadjon le a szerelőnek a keze, amelyik meghúzta az olajleeresztő csavaromat. Képtelen vagyok leszedni, már teljesen elnyíródott a csavar feje és meg sem moccan...)
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 21:57:04 »


kizárt dolognak tartom, hogy ezt ford mérnök tervezte, ez a legpraktikusabb része az egész autónak
nyes nyes
Eben van valami. Tényleg nagyon praktikus.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2010.04.04 vasárnap, 23:07:17 »

Sziasztok!

A hétvégét kihasználva kipucoltam a pillangószelepet és ha már úgy is szét volt szedve, gondoltam megnézem az EGR szelepet is, habár nincs érezhető baja.
Namost itt volt némi problémám. Lehúztam a vákumcsövet, amiben víz volt és nem vákum. falbav
A "nagy eszemmel" kétféle következtetésre jutottam: Vagy nem az EGR szelepet találtam meg, vagy víz van ott ahol nem kéne.
Erre gondoltam:

A kocsival szembe állva a jobb oldalon van, a gyújtáselosztó alatt, kicsit előbbre, a blokk oldalához csavarozva. A képen látható csővégről a gumicsövet lehúztam és onnan jött a víz. Egyébként a gumicső kb 15cm és egy vastagabb gumicsőbe (gondolom vízcsőbe) csatlakozik.

Légyszi segítsetek, akkor most mit fedeztem fel? Ha nem ez az EGR, akkor hol van?
Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 00:16:49 »

Légyszi segítsetek, akkor most mit fedeztem fel? Ha nem ez az EGR, akkor hol van?

Szia

Az az! Víz természetes ott, remélem. Nekem is van. Hogy miért?
Azt valaki hozzáértobbre bíznám, de szerintem adtak neki hutést.

Én is ma tudtam idot szakítani, és estem neki. Szintén ezek voltak, + a szívósor.
Kitisztult eljen És már nem csattog!
Este már picit potyogtt alapjáraton, mikozben a tobbi hibát orvosoltuk/próbáltuk.
De, jó lett! Holnap ki is viszem, finoman megnézem mi lett a változás.
Csak a bal hátsó csapágy, és fék bírja ki még 1 hétig..  wow1
Ezek maradtak késobbre, alkatrész hiánya miatt..
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 00:43:39 »

Szia
Az az! Víz természetes ott, remélem. Nekem is van. Hogy miért?
Azt valaki hozzáértobbre bíznám, de szerintem adtak neki hutést.
Én is ma tudtam idot szakítani, és estem neki. Szintén ezek voltak, + a szívósor.
Kitisztult eljen És már nem csattog!

Köszi a választ worship, akkor lehet, hogy megnézem és kipucolom. (csak holnapra esőt jósoltak szomoru1)
A szívosort nehezen szedted le? Kell akna hozzá? Mikor a pillangószelepet pucoltam, akkor láttam, hogy beljebb van némi trutyi és szól is egy kicsit, de nem mertem nekiállni szétszedni. Azért ha átlagos szerszámokkal és nem túl bonyolultan szetszedhető, megpróbálkoznék vele.
Jut eszembe, a tisztítástól hallgatott el, vagy kibelezted?
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 hétfő, 00:47:25 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 00:56:16 »

Kosz miatt nem állnék neki.
Akna nem kell csak emelo /krokodil, a gyáriban nem bízok. Sokan írták hogy nem bír sokat./.
A csavarok elég rossz helyen vannak, de krova kulonbozo hosszúságu szárakkal elég volt hozzá.
Inkabb ido igényes, és kell is bontani elég sokat.

Ezen az oldalon van egy kép, azt a csovet húzd le, ha nincs váltosás, akkor inkább gozborotva neki!  vigyor3

Ui.:
Ki lett belezve!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 hétfő, 00:58:48 írta Nebom » Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 01:29:07 »

Kosz miatt nem állnék neki.
Akna nem kell csak emelo /krokodil, a gyáriban nem bízok. Sokan írták hogy nem bír sokat./.
A csavarok elég rossz helyen vannak, de krova kulonbozo hosszúságu szárakkal elég volt hozzá.
Inkabb ido igényes, és kell is bontani elég sokat.

Ezen az oldalon van egy kép, azt a csovet húzd le, ha nincs váltosás, akkor inkább gozborotva neki!  vigyor3

Ui.:
Ki lett belezve!  Wink

Mégegyszer köszönöm!
Természetesen láttam a képet és onnan tudom, hogy az enyém is csattog. Igaz nem rettenetes, de azért olyan jó szelepes hangja van, főleg hidegen.
Reméltem azt írod, hogy csak 10db csavart kell kitekerni és kezemben van a szívósor. szomoru1 Bár van krokodil emelőm és crovám is, kicsit beparáztam, így 'asszem a projektet későbbre halasztom.........

Jó éjt! ezso
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 13:38:10 »

Reméltem azt írod, hogy csak 10db csavart kell kitekerni és kezemben van a szívósor. szomoru1 Bár van krokodil emelőm és crovám is, kicsit beparáztam, így 'asszem a projektet későbbre halasztom.........

Én addig vártam vele /persze azért, mert elotte nem tudtam mi csorog/, ha lehúztam a csovet, utána is lehetett haallani hgy mocorog. Nem úgy mint csovel, de kelepelt.
Ha van egy szabad napod, és egy segítséged, nem nagy kaland. 8 csavar tartja a szívósort, az nem sok,  4 teljesen jól látható. Grin
Az elektromos kábeleket kell foleg megbontani. Vagyis csak mind lehúzni.
Mi úgy voltunk vele, ha már kint van, a tobbi mindenhez jól hozzá lehet férni, és: na még ezt, na még azt....  Este lett.
Szeszka anyagábol tanultam én is, biztos átkuldi szivesen ha esedékes.
Naplózva
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 16:14:43 »

Kivitem megjáratni picit, hogy sikerult a tegnapi szerelés, ment is szépen csendesen.
Mikor vissza álltam az udvarba, felnyitottam a motorháztetot, és még hagytam járni alapjáraton, azt vettem észre hogy a kiegyenlíto tartályban a víz már ki akar csapni.
Motor leállít, kupak le, kb. fél liter fagyálló ki a tartálybol... pff falbav
Minden jól lett vissza rakva, és jár is szépen.
Bent a hofok mutató stabilan állt normál fuggoleges helyzetben.
A huto venti, néha bekapcsol, és leáll, mint mikor nem fozte a vizet. Kozben meg boven 100 fok felett van!
A szívó sornak nem lehet szerepe ebben ugye?
Miért nem megy fel a hofok mutató ha fo a vizem? Huh? Lehet ez termostat, vagy hengerfej?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #627 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 16:15:59 »

Kivitem megjáratni picit, hogy sikerult a tegnapi szerelés, ment is szépen csendesen.
Mikor vissza álltam az udvarba, felnyitottam a motorháztetot, és még hagytam járni alapjáraton, azt vettem észre hogy a kiegyenlíto tartályban a víz már ki akar csapni.
Motor leállít, kupak le, kb. fél liter fagyálló ki a tartálybol... pff falbav
Minden jól lett vissza rakva, és jár is szépen.
Bent a hofok mutató stabilan állt normál fuggoleges helyzetben.
A huto venti, néha bekapcsol, és leáll, mint mikor nem fozte a vizet. Kozben meg boven 100 fok felett van!
A szívó sornak nem lehet szerepe ebben ugye?
Miért nem megy fel a hofok mutató ha fo a vizem? Huh? Lehet ez termostat, vagy hengerfej?
hengerfej  szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 17:23:37 »

hengerfej  szomoru1
Ettol féltem.  rinya
Koszi a választ.
Naplózva
béci
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2010.04.13 kedd, 06:09:02 »

sziasztok fórumtársak Smiley
Pesten van megbízható és hozzértő személy aki megvizsgálna és véleményezni tudna egy 2001es, benzines mondeot ?

Kérem jelezzétek ha ismertek ilyen személyt, köszönöm...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #630 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:37:54 »

sziasztok fórumtársak Smiley
Pesten van megbízható és hozzértő személy aki megvizsgálna és véleményezni tudna egy 2001es, benzines mondeot ?

Kérem jelezzétek ha ismertek ilyen személyt, köszönöm...
Németh Viktor A lurdyval szemben az auto fort-nál.Ott dolgozik,be kell vinni hozzá az autót előzetes megbeszélés szerint,és biztos tud neked segíteni... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2010.04.13 kedd, 14:18:18 »

Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt rinya
szia! ezzel a problémával már én is találkoztam! katalizátor csere! gondolom az autód elhaladt a 120e km fölött!?
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2010.04.13 kedd, 14:59:54 »

na most nem tudtam követni,hogy azért lett hengerfejes,mert kibelezte a szívósort,vagy amúgy is az volt,de nekem is van egy halk csattogó hang amikor alapjáraton van.viszont van más probléma is .mégpedig,hogy a váltót elinduláskor néha nem lehet berakni  1-be ill a hátramenetbe 1.8 duratec-HE   he?
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:06:59 »

skacok! 1.8 16v-ből van turbos,vagy lehet belerakni utólag?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #634 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:14:03 »

na most nem tudtam követni,hogy azért lett hengerfejes,mert kibelezte a szívósort,vagy amúgy is az volt,de nekem is van egy halk csattogó hang amikor alapjáraton van.viszont van más probléma is .mégpedig,hogy a váltót elinduláskor néha nem lehet berakni  1-be ill a hátramenetbe 1.8 duratec-HE   he?
a válasz itt van
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg499536#msg499536
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #635 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:14:47 »

skacok! 1.8 16v-ből van turbos,vagy lehet belerakni utólag?
nincs
csak píz kérdése,mindent meglehet csinálni..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:24:14 »

Hali!

1.8 benzin 110LE . A motortérből szabálytalan ropogó hang főként ha hidegen jár.A hangot inkább távolabbról hallani.Biztos hogy nem a szivosor hangja mert megnéztem a lehúzós módszerrel.
Tapasztalt már vki ilyet?

Üdv,
S
Naplózva
béci
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:31:27 »

Németh Viktor A lurdyval szemben az auto fort-nál.Ott dolgozik,be kell vinni hozzá az autót előzetes megbeszélés szerint,és biztos tud neked segíteni... Roll Eyes

köszönöm neked alf, Németh Viktor elérhetőségét elkérhetem tőled ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #638 Dátum: 2010.04.13 kedd, 18:26:46 »

köszönöm neked alf, Németh Viktor elérhetőségét elkérhetem tőled ?
ment pü!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2010.04.14 szerda, 08:04:37 »

Ti a gyertyákat mennyi km után cserélitek?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 16:30:00 »

Sziasztok! help

Nekünk 1.8 i. Mk3-unk van.
Tavalyi megvétel után nemsokkal világítani kezdett a motorhiba jelző.Miután sikerült eljutnom a szerelőhöz kiolvastatni a "P0400 - Kipufogógáz visszavezető rendszer - Hibás kipufogógáz-átáramlás" hibát dobta ki a gép.Kiütötték a hibakódot,és mondták ha megint kivillan vigyem vissza megnézik mi jön vissza.Vissza jött...P0400 ugyanúgy, illetve ez "P0420-Katalizátor hatásfok 1.hengersor - hatásfok a minimum alatt".Illetve volt előtte is meg ekkor is egy "P1432 - Termosztátfűtés-szabályozás-áramköri hiba",(de ezt orvosoltuk egy termosztát cserével,merthogy a rugó leszorító le volt törve.)
Viszont a P0400 nem lett megoldva még mindig.A szerelő azt mondta ebből nem tudja pontosan meghatározni a hiba okát-mert sok minden okozhatja,és a potyára bütykölgetés drága lenne nekem. szomoru1
Egyébként nem érezni semmi zavarót az autón,attól eltekintve hogy 2,5-3 ezres fordulatnál ha gyengén gyorsítok akkor kicsit rángat.Adagolási probléma is lehet?
Még megpróbálkoztam a lambdaszoda cserével-kaptam kölcsön egy Bosh univerzális szondát,és kicseréltem a kipufogó könyöknél lévőt,de nem szűnt meg a hiba.Mikor cseréltem vissza fedeztem fel hogy középtájt is van még egy szonda...igaz ez?vagy az más?Megpróbálkozzak annak is a próba-cserélyével?
Vagy esetleg tudtok segíteni?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat! worship
Jó lenne már végre tudni hogy mi miatt világít a sárga motorhiba jelző.Szeretném eladni a kocsit,de így nem fogja megvenni senki. falbav Sad
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #641 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 18:15:18 »

Sziasztok! help

Nekünk 1.8 i. Mk3-unk van.
Tavalyi megvétel után nemsokkal világítani kezdett a motorhiba jelző.Miután sikerült eljutnom a szerelőhöz kiolvastatni a "P0400 - Kipufogógáz visszavezető rendszer - Hibás kipufogógáz-átáramlás" hibát dobta ki a gép.Kiütötték a hibakódot,és mondták ha megint kivillan vigyem vissza megnézik mi jön vissza.Vissza jött...P0400 ugyanúgy, illetve ez "P0420-Katalizátor hatásfok 1.hengersor - hatásfok a minimum alatt".Illetve volt előtte is meg ekkor is egy "P1432 - Termosztátfűtés-szabályozás-áramköri hiba",(de ezt orvosoltuk egy termosztát cserével,merthogy a rugó leszorító le volt törve.)
Viszont a P0400 nem lett megoldva még mindig.A szerelő azt mondta ebből nem tudja pontosan meghatározni a hiba okát-mert sok minden okozhatja,és a potyára bütykölgetés drága lenne nekem. szomoru1
Egyébként nem érezni semmi zavarót az autón,attól eltekintve hogy 2,5-3 ezres fordulatnál ha gyengén gyorsítok akkor kicsit rángat.Adagolási probléma is lehet?
Még megpróbálkoztam a lambdaszoda cserével-kaptam kölcsön egy Bosh univerzális szondát,és kicseréltem a kipufogó könyöknél lévőt,de nem szűnt meg a hiba.Mikor cseréltem vissza fedeztem fel hogy középtájt is van még egy szonda...igaz ez?vagy az más?Megpróbálkozzak annak is a próba-cserélyével?
Vagy esetleg tudtok segíteni?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat! worship
Jó lenne már végre tudni hogy mi miatt világít a sárga motorhiba jelző.Szeretném eladni a kocsit,de így nem fogja megvenni senki. falbav Sad
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? Huh? help
vegyél 1 bontott egr-szelepet! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 18:18:15 »

vegyél 1 bontott egr-szelepet! vigyor3

és mit csináljak vele? annyira nem értek azért az autókhoz...kicsit konkrétabbat tudsz írni?illetve ez megoldhatja a problémát?ha kicserélem
illetve hol található a kocsiban?Smiley
előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #643 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 18:22:50 »

és mit csináljak vele? annyira nem értek azért az autókhoz...kicsit konkrétabbat tudsz írni?illetve ez megoldhatja a problémát?ha kicserélem
illetve hol található a kocsiban?Smiley
előre is köszi!
p0400 hibás kipufogógáz áramlás= meghalt az egr szelep!!! A rángatás is ez miatt van.
Hajts egyet föl bontóból,és cseréltesd ki a szerelőddel!Keres-kínálba dobd be az igényed!Ha valakinek van,megkeres. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 18:29:57 »

p0400 hibás kipufogógáz áramlás= meghalt az egr szelep!!! A rángatás is ez miatt van.
Hajts egyet föl bontóból,és cseréltesd ki a szerelőddel!Keres-kínálba dobd be az igényed!Ha valakinek van,megkeres. Wink wave

1000 kösz!
Így teszek!  worship
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 19:29:34 »

p0400 hibás kipufogógáz áramlás= meghalt az egr szelep!!! A rángatás is ez miatt van.
Hajts egyet föl bontóból,és cseréltesd ki a szerelőddel!Keres-kínálba dobd be az igényed!Ha valakinek van,megkeres. Wink wave

én már feldobtam, de egyenlőre senki sem jelezte, hogy lenne, pedig nekem is kellene...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #646 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 21:22:42 »

én már feldobtam, de egyenlőre senki sem jelezte, hogy lenne, pedig nekem is kellene...
ami késik az ...később jön..... Grin
asszem az új 50 körül van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2010.04.16 péntek, 08:03:05 »

Hali!

1.8 benzin 110LE . A motortérből szabálytalan ropogó hang főként ha hidegen jár.A hangot inkább távolabbról hallani.Biztos hogy nem a szivosor hangja mert megnéztem a lehúzós módszerrel.
Tapasztalt már vki ilyet?

Üdv,
S

senki nem tapasztalt ilyet? help 
Naplózva
Kárász-Lady
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2010.04.16 péntek, 23:56:11 »

ami késik az ...később jön..... Grin
asszem az új 50 körül van.....

A Cromaxtól azt írták 63 körül van az új....
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2010.04.17 szombat, 01:20:52 »

és mit csináljak vele? annyira nem értek azért az autókhoz...kicsit konkrétabbat tudsz írni?illetve ez megoldhatja a problémát?ha kicserélem
illetve hol található a kocsiban?Smiley
előre is köszi!

Az előző oldalon (a vége felé) belinkeltem a képét és azt is, hogy hol található.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.600

Alftól kérdezném: Ha hibakódot dob ki, akkor már a tisztítás nem játszik? Muszály cserélni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.