Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 05:53:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4239405 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 20:18:54 »

Ha jól emlékszem, alul, nem egészen középen, közel a jobb hátsó kerékhez. Egy kis konzolféle tartja, azt kell kicsavarni és könnyen leszedhető, nem nehéz. wave

Köszönöm!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
béci
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2010.03.16 kedd, 20:01:53 »

Üdvözlök mindenkit...

Mi a véleményetek az alábbi mondeoról ?
Érdekel a véleményetek az áráról, ha valaki ismeri és látta közelről az autót írja le véleményét.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-3576568

Köszönöm...
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2010.03.17 szerda, 12:01:20 »

Üdvözlök mindenkit...

Mi a véleményetek az alábbi mondeoról ?
Érdekel a véleményetek az áráról, ha valaki ismeri és látta közelről az autót írja le véleményét.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-3576568

Köszönöm...

Ha csak az árat nézzük akkor megéri.
Érdekes a műszaki vizsga érvényessége.Pár hónapig állt az autó vagy pár hónappal hamarabb műszakiztatták le egyszer a kelleténél. Kinek mi a hihetőbb...
Kár, hogy nincs belülről fénykép.
Mindenképpen vizsgáltasd át, mielőtt megveszed, a km óra állása nem mérvadó  hehe.

Ha elég az 1.8-as is akkor tudok neked ajánlani egy megbízható példányt. Wink
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2010.03.17 szerda, 16:14:29 »

Természetesen kimértek mindent, de nem találtak semmit. Így aztán a gyújtótrafó, gyertyakábel és gyertyák cserélve lettek.
Azért nem írtam sokáig, mert azt hittem megoldódott, de nem. A legújabb tapasztalatom, hogy hosszabb út kell neki, hogy elkezdjen rángatni. Általában 15 km-t megyek vele reggel és este, akkora út alatt nem csinálja. Viszont most volt alkalmam autópályázni és ezután már elkezdi csinálni rendesen. Meg voltam róla győződve, hogy a szívóssor, de abban is cserélve lettek a lapkák és tömítések és csinálja, csinálja.  falbav
A szerelőnek nincs ötlete és nem szeretnék szép sorban mindent cserélgetni, max. célirányosan a gyanús alkatrészeket.

Nincs ötlete senkinek a rángatásomra?
Kösz
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2010.03.17 szerda, 16:24:52 »

Nincs ötlete senkinek a rángatásomra?
Kösz

Nekem is rángat erőteljesebb gázadásra.
Most hétvégén cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, mert úgy tapasztalom, mintha nem kapna elég anyagot. Kisebb gázadásra jó, illetve magas fordulatszámon (3500 fölött) se csinálja. Úgyis akartam már cserélni a szűrőt, hátha....
Ha nem lesz jó, akkor megnézem a gyertyákat. A kábelek jók, de a gyertyát nem tudtam kiszedni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:18:44 »

Szóval még egy benzines kollégának se volt gondja az EGR szeleppel? (a fenti hsz-emre nem volt reakció, emiatt gondolom)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #556 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:49:50 »

Nincs ötlete senkinek a rángatásomra?
Kösz
Esetleg a lambda tolhat ki veled....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 08:44:37 »

Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
 wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 09:01:17 »

Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
 wave

Lehet 6L-el is járni vele. (Pálya - 80km/h)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 10:37:48 »

Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
 wave

Nekem városban 9-12, autópályán 8 körül, országúton 7-8. De volt már 6,7 (Néhány hete gyerkőc aludt az autóban, Zsóryba mentünk a pályán. Hogy minél tovább aludjon, beálltam a 100-ra. Néhány előzésnél mentem max. 120-ig. A kompjúter 6.7-es fogyasztást mutatott. Nem pillanatnyi, hanem átlag. Előtte néhány 10 km-t mentem csak Budapesten.) is.

Tavaly nyáron Bakonybélbe mentünk. 4 személy + fullra pakolva az autó (pl. rekesz sör már csak a hátsó ülésre fért be) +  a tetőn 4 bicaj. Vissza csak 3-an jöttünk + 3 bicaj + annyival kevesebb csomag, amit megettünk, megittunk. Nem pályán mentünk, a sebkorlátokat +10%-al tartottam be. A fogyasztás tankolással mérve 8,2 volt.

Szerintem ez nem sok. Mint ahogy a többi se. Szerintem.

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 11:35:36 »

Szevasztok,

A főoldalon találtok két excel adatbázist, ami az előző és a mostani 1.8-as autóm fogyasztását (is) mutatja. Mindig tele tankolok, a fogyasztás abból van számolva. Látszik a görbékből, hogy a fogyasztásra egy számot nem lehet mondani. Pesten lakom, régebben naponta 40 km-t mentem  Rákoskeresztúr Újpest között, mostanában ez 60km a körgyűrűn.  Nyáron viszonylag sokat megyek hosszú utakon.

Üdv

Sz.G.



Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
 wave
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 14:22:59 »

Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
 wave

hello,

decemberben vettem a 2 literes mondit, 170000km volt akkor benne, dunakeszi - 3. ker. a napi kozlekedes, hidegben 8.2L volt az atlagfogyi, most lement 8.1 -re.
a hetvegen autopalyaztam vele kb 500km-ert olyan 140 korul, 7.6L volt az atlagfogyi
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #562 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 15:05:47 »

Szóval még egy benzines kollégának se volt gondja az EGR szeleppel? (a fenti hsz-emre nem volt reakció, emiatt gondolom)

Volt gondom. Ki is cseréltem. vigyor3

Nemtudom hogy lehet-e a banyásokat dugózni...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:26:35 »

Sztori: árulom a gépet. Ezügyben ma felhívott egy (mint később kiderült) nepper emberke. 1.25 M-t kérek az autóért, 185.000 km van benne (TÉNYLEG ENNYI). Asszongya a faszi, hogy nagyon sok a km benne, ennyiért biztosan nem tudom eladni. Ő 1,1 M-t adna érte, pontosabban egy kuncsaftja, aki pont ilyen autót keres. A kuncsaft meg hitelre venné meg tőle, de a km órán majd változtatnia kell, de ez nem telefontéma... wow1 Oké, mondom ez engem nem érdekel, az 1,25 M az FIX ár. Visszhall...

Vazze´, tényleg sok 8-9 éves autóban a 185E km? Esküszöm visszatekerem 85E-re, ha ez a megoldás.

Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:22:40 »

Sztori: árulom a gépet. Ezügyben ma felhívott egy (mint később kiderült) nepper emberke. 1.25 M-t kérek az autóért, 185.000 km van benne (TÉNYLEG ENNYI). Asszongya a ***i, hogy nagyon sok a km benne, ennyiért biztosan nem tudom eladni. Ő 1,1 M-t adna érte, pontosabban egy kuncsaftja, aki pont ilyen autót keres. A kuncsaft meg hitelre venné meg tőle, de a km órán majd változtatnia kell, de ez nem telefontéma... wow1 Oké, mondom ez engem nem érdekel, az 1,25 M az FIX ár. Visszhall...

Vazze´, tényleg sok 8-9 éves autóban a 185E km? Esküszöm visszatekerem 85E-re, ha ez a megoldás.



Az enyém 2002-es és 160E km van benne! ( valóban)

Én a helyedbe így hagynám,mert egy valós km az csak valós, azon kívül egy benzines autóba ez semmi, gondolom túl vagy már kuplung és lendkerék cserén, ami egy 200E es tétel amit a vevő megspórol magának! worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 23:40:02 »

Nekem is rángat erőteljesebb gázadásra.
Most hétvégén cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, mert úgy tapasztalom, mintha nem kapna elég anyagot. Kisebb gázadásra jó, illetve magas fordulatszámon (3500 fölött) se csinálja. Úgyis akartam már cserélni a szűrőt, hátha....
Ha nem lesz jó, akkor megnézem a gyertyákat. A kábelek jók, de a gyertyát nem tudtam kiszedni.
Benzinszűrő cserén már túlvagyok. Meg gyertya és kábel is megvolt már...
Naplózva
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 23:48:01 »

Esetleg a lambda tolhat ki veled....
A lambda okozhat olyan rángatást, mintha szét akarna esni? Csak 1500-2000 között, 30-40 km után, jellemzően amikor gyorsítanék  szomoru1
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2010.03.19 péntek, 00:59:25 »

Tehat, akkor feltennem azt a kerdest amire biztosan mindenki maskepp fog reagalni.
Beszeltem par emberrel akinek 2.0-es benzines autoja van (MKI, MKII), a tapasztalatok szerint a fogyasztas eleg siralmas.
Kerdesem ha az ember nem nyomja neki mint a barom es nagyon ritkan megy varosban, ki lehet hozni az MKIII-al valami normalis erteket, vagy keszuljon az ismerosom a 9-10L-es fogyasztasra?
 wave

Én teszteltem már.135km-t elmentem vele 8,32literrel,de padlogázzal 200km 28.5liter.(ebbe volt huzamosabb ideig 180-210km/h illetve város is.)Ha nehéz a lábam a bukszát ki kell nyítnom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #568 Dátum: 2010.03.19 péntek, 05:09:08 »

A lambda okozhat olyan rángatást, mintha szét akarna esni? Csak 1500-2000 között, 30-40 km után, jellemzően amikor gyorsítanék  szomoru1
simán. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2010.03.19 péntek, 09:07:50 »

Sziasztok!

Sürgős segítségre lenne szükségem: az autóm (mk3, 2005.10, 1.8 Trend 16V, 125LE) teljesen rapszódikusan, de egyre többször csinálja azt, hogy ha hosszabb (50-60km<) országúti menet után megállok vele, az elindulásnál gyorsításkor erősen rángat 1-2-3 fokozatban, mintha valamilyen üzemanyag problémája lenne. Utána ez "beáll", és pár perc múlva már nem jelentkezik, a következő megállásig szinte soha. Amúgy a nyomatékkal, gyorsításkor az eréjével nincs baj.
Mire gyanakodtok?
Kaptam egy olyan fülest, hogy ez típushibája ennek a szériának, és a trafósor cseréje és a gyertyák cseréje megoldaná. Erről mi a véleményetek?

Várom a segítő válaszaitokat,
kösz!
T.
Naplózva
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:48:29 »

simán. Wink
Na akkor ez lesz a következő. Sokban van ez a kocsi már...
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2010.03.19 péntek, 11:07:28 »

Üzemanyagszűrő cseréjénél folyik el benzin?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2010.03.19 péntek, 11:15:40 »

Sziasztok!

Sürgős segítségre lenne szükségem: az autóm (mk3, 2005.10, 1.8 Trend 16V, 125LE) teljesen rapszódikusan, de egyre többször csinálja azt, hogy ha hosszabb (50-60km<) országúti menet után megállok vele, az elindulásnál gyorsításkor erősen rángat 1-2-3 fokozatban, mintha valamilyen üzemanyag problémája lenne. Utána ez "beáll", és pár perc múlva már nem jelentkezik, a következő megállásig szinte soha. Amúgy a nyomatékkal, gyorsításkor az eréjével nincs baj.
Mire gyanakodtok?
Kaptam egy olyan fülest, hogy ez típushibája ennek a szériának, és a trafósor cseréje és a gyertyák cseréje megoldaná. Erről mi a véleményetek?

Várom a segítő válaszaitokat,
kösz!
T.

Én is rángatás problémával küzdök. Jellemzően nekem is hosszabb menet után jön elő, ha csak pár km-t megyek, nem csinálja. Ha rendesen bemelegszik, akkor viszont alacsony fordulaton 1500-2000 között nagyon meg bírja rángatni a kocsit, vissza kell váltanom mindig és megpörgetni.
Én már túlvagyok a szívósor örvénylapátok cseréjén, gyújtótrafó, gyertya és kábelek, benzinszűrő cseréjén, de továbbra is csinálja  falbav
A legújabb javaslat a lambdaszonda. Nem tudok mit csinálni, ez lesz a következő. Beszámolok majd az eredményről.
Üdv,
Cs
Naplózva
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2010.03.19 péntek, 11:26:44 »

Én is rángatás problémával küzdök. Jellemzően nekem is hosszabb menet után jön elő, ha csak pár km-t megyek, nem csinálja. Ha rendesen bemelegszik, akkor viszont alacsony fordulaton 1500-2000 között nagyon meg bírja rángatni a kocsit, vissza kell váltanom mindig és megpörgetni.
Én már túlvagyok a szívósor örvénylapátok cseréjén, gyújtótrafó, gyertya és kábelek, benzinszűrő cseréjén, de továbbra is csinálja  falbav
A legújabb javaslat a lambdaszonda. Nem tudok mit csinálni, ez lesz a következő. Beszámolok majd az eredményről.
Üdv,
Cs

Szia!

Kösz!
Nekem ennyire szerencsére nem drasztikus, nem kell visszaváltanom, egyszerűen nem úgy gyorsul az első pár percben, ahogy kéne, és megrántja picit párszor. Az, hogy csak hosszabb út után, stimmt. Minden nap 15km-t megyek oda, és ugyanennyit vissza a munkahelyemre, SOHA nem csinálta még. Csak budapesti út alkalmával (Pécsről), amikor mondjuk megálltam matricát venni Dunaföldvárnál, és utána elindultam. Sad

üdv,
T.
Naplózva
lcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2010.03.19 péntek, 11:48:55 »

Szia!

Kösz!
Nekem ennyire szerencsére nem drasztikus, nem kell visszaváltanom, egyszerűen nem úgy gyorsul az első pár percben, ahogy kéne, és megrántja picit párszor. Az, hogy csak hosszabb út után, stimmt. Minden nap 15km-t megyek oda, és ugyanennyit vissza a munkahelyemre, SOHA nem csinálta még. Csak budapesti út alkalmával (Pécsről), amikor mondjuk megálltam matricát venni Dunaföldvárnál, és utána elindultam. Sad

üdv,
T.
Nekem is diszkrétebben kezdte, aztán egyre többször és egyre durvábban  szomoru1
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2010.03.19 péntek, 12:15:29 »

Üdvözlök mindenkit...

Mi a véleményetek az alábbi mondeoról ?
Érdekel a véleményetek az áráról, ha valaki ismeri és látta közelről az autót írja le véleményét.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-3576568

Köszönöm...

Ezt a kocsit mi februárban elmentünk megnézni. A jobb oldalán látszottak sérülések és a hátsó lökhárító sem úgy állt rajta, ahogy kellene. Végül nem is kértük, hogy nyissák ki, mert igyekeztünk sérülésmenteset találni, és mondeóból elég jó a választék. A pontos sérüléseire már nem emléxem, mert elég sokat megnéztünk. Ha környékbeli vagy, akkor Jászberényben találtunk egy relatíve fapados 1.8-ast, azt végigmértem rétegmérővel, az hibátlan volt (amennyire én lelkes amatőrként meg tudtam ítélni). Hideg volt, akkor tették fel a sarut, pöccre indult. Legnagyobb baj az volt vele, hogy a vezetőülése nagyon foltos volt, mintha leöntötték vagy durván beleizzadtak volna.
és még fent is van a hirdetése: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_i_ambiente-3675609
m
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 12:21:53 írta makrobi » Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #576 Dátum: 2010.03.19 péntek, 12:55:36 »

Üzemanyagszűrő cseréjénél folyik el benzin?

Amennyi a szűrőben van.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2010.03.19 péntek, 12:57:14 »

Ezt a kocsit mi februárban elmentünk megnézni. A jobb oldalán látszottak sérülések és a hátsó lökhárító sem úgy állt rajta, ahogy kellene. Végül nem is kértük, hogy nyissák ki, mert igyekeztünk sérülésmenteset találni, és mondeóból elég jó a választék. A pontos sérüléseire már nem emléxem, mert elég sokat megnéztünk. Ha környékbeli vagy, akkor Jászberényben találtunk egy relatíve fapados 1.8-ast, azt végigmértem rétegmérővel, az hibátlan volt (amennyire én lelkes amatőrként meg tudtam ítélni). Hideg volt, akkor tették fel a sarut, pöccre indult. Legnagyobb baj az volt vele, hogy a vezetőülése nagyon foltos volt, mintha leöntötték vagy durván beleizzadtak volna.
és még fent is van a hirdetése: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_i_ambiente-3675609
m

Hát, ha már 1.8-as, akkor inkább a 125 LE-s, mint a 110 lovas!  nyes
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2010.03.19 péntek, 13:01:19 »

Hát, ha már 1.8-as, akkor inkább a 125 LE-s, mint a 110 lovas!  nyes

Sőt, inkább 2.0 és Ghia. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2010.03.19 péntek, 13:45:09 »

Sőt, inkább 2.0 és Ghia. vigyor3

Végül mi is egy 2.0 ghia mellett döntöttünk. És bécinek is küldtem olyan linket.  Wink
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
béci
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2010.03.19 péntek, 17:41:47 »

köszönöm nektek az eddigi infókat és segítséget, sajnos még mindig nem találtam a megfelelőt, olyan ez majdnem mint a menyecske keresése és megtalálása... Cheesy Cheesy Cheesy

viccet félretéve, lenne egy kérdésem felétek.

Nem tudok rájönni, hogyan tudom megkülönböztetni a mkIII-as mondeoknál a xenonos és nem xenonos fényszórókat ?
Ha az eladó azt állítja hogy xenonos a fényszóró, hogyan ellenőrizzem hogy tényleg xenonos ?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #581 Dátum: 2010.03.19 péntek, 17:44:55 »

köszönöm nektek az eddigi infókat és segítséget, sajnos még mindig nem találtam a megfelelőt, olyan ez majdnem mint a menyecske keresése és megtalálása... Cheesy Cheesy Cheesy

viccet félretéve, lenne egy kérdésem felétek.

Nem tudok rájönni, hogyan tudom megkülönböztetni a mkIII-as mondeoknál a xenonos és nem xenonos fényszórókat ?
Ha az eladó azt állítja hogy xenonos a fényszóró, hogyan ellenőrizzem hogy tényleg xenonos ?

Van hozzá fényszórómosó, amit a kis kupakról tudsz felismerni a fényszóró előtt. Illetve másabb a belsőrésze, egy projektor van benne, könnyen észrevehető.

Xenon: http://www.hasznaltauto.hu/galeria/901-3457828-7-0-0
Sima: http://www.hasznaltauto.hu/galeria/1151453-3301784-7-0-0

Illetve van utólagos xenon is, azt nem ismered fel, de az elvileg nem is legális.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 18:21:06 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
béci
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2010.03.20 szombat, 15:23:33 »

köszönöm nektek a gyors és bő választ, segítséget...
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2010.03.20 szombat, 20:45:13 »

Na kicseréltük ma a benzinszűrőt, könnyen ment, nem volt nehéz.
De a problémát nem oldotta meg, továbbra is rángat az autó.

Kiszedtük a gyertyákat, elég ramatyul nézett ki mind a 4  szomoru1, cserélni kell. A hézagon kicsit állítottunk, mintha nem rángatna annyira, ezért remélem, hogy a csere után megszűnik teljesen.
Korábban többször is olvastam, hogy a gyújtókábellel együtt kell cseréni. Miért kell azt is?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 08:09:46 »

Na kicseréltük ma a benzinszűrőt, könnyen ment, nem volt nehéz.
De a problémát nem oldotta meg, továbbra is rángat az autó.

Kiszedtük a gyertyákat, elég ramatyul nézett ki mind a 4  szomoru1, cserélni kell. A hézagon kicsit állítottunk, mintha nem rángatna annyira, ezért remélem, hogy a csere után megszűnik teljesen.
Korábban többször is olvastam, hogy a gyújtókábellel együtt kell cseréni. Miért kell azt is?


Én nemrégen estem át ezen az egész cserén, nem vagyok szerelő, de valahogy így magyarázták nekem egyébként itt a forumon.

A rossz gyertya miatt nagyobb valamit vesz fel ezért a kábel nagyobb terhelésnek van kitéve és meggyengül vagy mit csinál. Szerintem siess a cserével, mert nekem a rossz gyertya kinyírta a kábelt, majd közösen kinyírták a gyújtótrafót ( gyújtás vezérlőt vagy mit amiből a gyújtókábel jön ), így nekem az egészet kellett cserélni.
 worship worship worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2010.03.21 vasárnap, 22:06:16 »

Sziasztok!

Ismeri valaki a Vasco szűrőket. Elég jó árban vannak, de ha silány minőségűek, akkor inkább nem veszek.
Itt megtekinthető:http://the-filtershop.com/spl/825690/Mondeo_20i16V_145_HP_mot_Duratec_CJBABB_ZH2
4000Ft-felett ingyenes kiszállítás.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.04 vasárnap, 11:57:48 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
calcium
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 12:26:00 »

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám van, hogy hosszabb egyenes futás után a kormány mintha szorulna, nehezen kanyarodik az autó. Huh?
Találkozott már valaki hasonlóval?

üdv,
calcium
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2010.03.23 kedd, 20:02:10 »

sziasztok,

lenne 1 kerdesem. hideg inditasnal a motor pocre beindul de azutan hirtelen fordulatszam eses tortenik es altalaban lefullad a motor, vagy nagynehezen kb 200-300 fordulatrol (a fordulatszammero alapjan mondva) eleg csunya hangokkal mellekelve osszeszedi magat es megemeli a fordulatot de akkor par masodpercik ingadozik a fordulat kb 1400 es 1000 fordulat kozott. ezutan beall szepen es semmi gond vele tovabb. ha pl. lefullad akkor az ujrainditasnal tok normalis. azt meg hozza kell tennem (nem tom van e koze hozza), hogy ezt azota csinalja amiota nincs mar olyan hideg, vagyis reggelente is mar 10C korul van...
valakinek valami otlete?

koszi

udv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
béci
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2010.03.24 szerda, 16:21:44 »

sziasztok, rendelkezik valaki infóval az alábbi két autóról .?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_akcio_2.0_ghia-3684767

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3706334

Jelezzen alár PÜ-ben ha valakinek van infója róluk.

Köszönöm....
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #589 Dátum: 2010.03.24 szerda, 20:14:55 »

sziasztok, rendelkezik valaki infóval az alábbi két autóról .?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_akcio_2.0_ghia-3684767

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3706334

Jelezzen alár PÜ-ben ha valakinek van infója róluk.

Köszönöm....

az elso gyanus nekem, 2004 esnek hirdeti, de annak mar faceliftesnek kell lennie. ezen meg meg a kor alaku kodlampak vannak, es a belseje is a regebbi tipusu.
a masik eredetinik tunik, realis km el.
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2010.03.24 szerda, 22:06:11 »

Kicseréltem ma a gyertyákat, de nem sok változás történt  szomoru1. (Erősebb gázadásra rángat az autó.)
A leghosszabb és a második leghosszabb kábelhez tartozó gyertya porcelán része égett volt, különösen a leghosszabb kábelé. Cseréni kell ilyenkor a kábeleket is? Ha igen, mind a négyet?

Érdekes jelenséget tapasztaltam a motort illetően.
Kézzel adagolva a gázt kb. 1/3 gáznál minta hörpintene, mintha nagy levegőt venne a motor (így tudom legjobban leírni a hangot) és ahogy növelem a gázt, megemelkedik a motor, mintha ki akarna esni.
Ez normális jelenség?
Így csinál egy rendben lévő 2000-es benzines motor?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2010.03.26 péntek, 11:33:30 »

az elso gyanus nekem, 2004 esnek hirdeti, de annak mar faceliftesnek kell lennie. ezen meg meg a kor alaku kodlampak vannak, es a belseje is a regebbi tipusu.
a masik eredetinik tunik, realis km el.
A hirdetés alján van a megoldás: "Gyártási év: 2003 Bemutató autó volt!!!"
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #592 Dátum: 2010.03.26 péntek, 21:36:04 »

A hirdetés alján van a megoldás: "Gyártási év: 2003 Bemutató autó volt!!!"
m

hat persze! falbav
en elhiszem! eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2010.03.27 szombat, 16:33:41 »

hat persze! falbav
en elhiszem! eplus2
Na jó, a hit az egy másik dolog! De ügyesen megmarketingelték  Wink
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 01:48:36 »

Sziasztok!

Eljott az ido hogy regeltem, ezúton koszonném meg az eddigi segítségeteket amiket olvasgattam. Sok idot, és munkát spóroltatok meg nekem.  worship
Hasonlóan mint szeszka, angolkában vagyok, ezért a "csináld magad!" a biztos.

Kicsit elvesztem a témában, túl sokat olvastam egyszerre lehet.
Segítségeteket kérném. 1 hete motor mosást kapott a mondim, és azóta  nem akar magához térni. Nem ázott be sehol és minden mukodik.
2500ig erotlen, rángat, és nem akarja felvenni a fordulatot. Utána megy szépen. Elotte ezt 1500 korul csinálta, azt betudtam az 1.8 benzinnek.

Ez mitol lehet?
Gyertyák jók, kábeleken nem látni égést, sem elszinezodést.
Szenzorokat nem tudom.

Ez jó lenne nekem hibakód olvasónak?
ITT
Még sosem használtam. szomoru1

Másik zavaró dolog, fémes csattogás a motorból, alacsony fordulaton.
 Én láncra tippelek.
Mikor vizsgáztattam azt mondta a szerelo is, és hogy 1.8 betegsége, a 2 literesnél nincs ilyen.
Tudna valaki errol írni nekem? Tényleg van ilyen?
Vagy nem is az?

Koszonom elore is



« Utoljára szerkesztve: 2010.03.29 hétfő, 01:53:05 írta Nebom » Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 20:35:05 »

Hi nebom! az alapjárati csattogás szívosor purcanás is lehet!húzd le járó motornál a vákumcsövet ha elhalgat a zörej akko szívosor kuka.-ha szemben állsz a motorral a motorborítás alatt lessz egyből,egy lefele vezető gumicsö-én lehúzva járok vele,persze tettem rá egy szűrőt,hogy ne szívjon piszkot a moci.-és megszünt minden gondom.-teszteld le! aztá írj ha van kérdésed hi-keke
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:15:32 »

Sziasztok

A fogyasztás mizériám tovább folytatódik,stabilan hozz a 10L/100-at.  szomoru1
Voltam szerelőnél,gépet rádugták,minden teljesen rendben,ment közben terhelésnél is klappol minden. Egyedül magasabb fokozatban alacsony fordulaton rángatott. A szerelő kivette a gyertyákat,kiderült 17mm-el hosszabbak mint a gyári. Azt mondta ezeket  mielőbb cserélni kell mivel le kormolódik a kilógó menetrész,nem lehet kihajtani majd a gyertyákat,vagy kihozza a menetet is a hengerfejből!! OK,mondom csere,de kapott még egy komplett gyújtókábel szettet is.
Ezek ellenére továbbra is hozza 10L-t. A szívósor szól rendesen,csattog. Okozhat ez is ilyen durva fogyasztás többletet?

köszi előre is a választ

Z
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:33:25 »

Hi nebom! az alapjárati csattogás szívosor purcanás is lehet!húzd le járó motornál a vákumcsövet ha elhalgat a zörej akko szívosor kuka.-ha szemben állsz a motorral a motorborítás alatt lessz egyből,egy lefele vezető gumicsö-én lehúzva járok vele,persze tettem rá egy szűrőt,hogy ne szívjon piszkot a moci.-és megszünt minden gondom.-teszteld le! aztá írj ha van kérdésed hi-keke

hello,
tudnál esetleg egy képet feltenni vagy mailre küldeni a vákumcsőről? hol húztad le?  csak a pontos beazonosítás miatt. én is kipróbálnám...

üdv
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2010.03.30 kedd, 12:35:16 »

sziasztok,

lenne 1 kerdesem. hideg inditasnal a motor pocre beindul de azutan hirtelen fordulatszam eses tortenik es altalaban lefullad a motor, vagy nagynehezen kb 200-300 fordulatrol (a fordulatszammero alapjan mondva) eleg csunya hangokkal mellekelve osszeszedi magat es megemeli a fordulatot de akkor par masodpercik ingadozik a fordulat kb 1400 es 1000 fordulat kozott. ezutan beall szepen es semmi gond vele tovabb. ha pl. lefullad akkor az ujrainditasnal tok normalis. azt meg hozza kell tennem (nem tom van e koze hozza), hogy ezt azota csinalja amiota nincs mar olyan hideg, vagyis reggelente is mar 10C korul van...
valakinek valami otlete?

koszi

udv

erre senki semmit? senkinek ötlete? valaki tudna ajánlani valamit amivel megpróbálhatnám az alapjárati motor tisztítását?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nebom
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2010.03.30 kedd, 17:52:42 »

Hi nebom! az alapjárati csattogás szívosor purcanás is lehet!húzd le járó motornál a vákumcsövet ha elhalgat a zörej akko szívosor kuka.-ha szemben állsz a motorral a motorborítás alatt lessz egyből,egy lefele vezető gumicsö-én lehúzva járok vele,persze tettem rá egy szűrőt,hogy ne szívjon piszkot a moci.-és megszünt minden gondom.-teszteld le! aztá írj ha van kérdésed hi-keke

Hali!

Koszi srácok!
A csorgés foként az igen! eljen
Miután lehúztam, még mindig hallani, de szerintem már nagyon szétlehet bent. Már kb. 1 éve csorog  Roll Eyes
 Iszonyat fémes hangja van, ki gondolná hogy muanyag házbol johet ilyen..
Szeszkának hála, elozo nap már átkuldte az infot, hogy hogy lehet kidobni belole, amint lesz idom szét is kapom!

mondejoooooo!

Remélem jó lesz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.