Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662017 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2010.11.03 szerda, 21:48:55 »

Akkor nekem a 10 literes E85 -ös fogyasztásom egész jó.
Mondjuk benzinből sose ment 9 liter alá országúton. Persze, tudtam menni akár 7.5-8 literrel is, de akkor annyira finoman kellett simogatni a gázpedált, hogy belefájdult a bokám.
Nem, én nem így megyek. Az én módszerem az, hogy ha valaki van előttem, akkor azt megelőzöm Smiley
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 11:06:07 »

Akkor nekem a 10 literes E85 -ös fogyasztásom egész jó.
Mondjuk benzinből sose ment 9 liter alá országúton. Persze, tudtam menni akár 7.5-8 literrel is, de akkor annyira finoman kellett simogatni a gázpedált, hogy belefájdult a bokám.
Nem, én nem így megyek. Az én módszerem az, hogy ha valaki van előttem, akkor azt megelőzöm Smiley

hát én se vagyok szívbajos a gázadással, előzéssel...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2010.11.06 szombat, 19:08:55 »

hát én se vagyok szívbajos a gázadással, előzéssel...

Ettől még a 2.0, kevesebbet fogyaszt, több a LE és a Nm. Az én full gázam neked max fél gáz.

Üdv
Csaba
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2010.11.10 szerda, 01:55:58 »

Újabb tapasztalataimat osztanám meg veletek.
Nyíregyháza-Budapest (230km átlag 130km/h-val) oda vissza, plusz egy kis élményekkel gazdag kocsikázás a fővárosban, egy tank benzinnel mérve, fedcomp alapján 8.5, mérve 8.9 L (pályán oda 8L).
Ezzel úgy meg tudnék elégedni, de azt nem értem, hogy hogyan lehet ilyen hatalmas különbség városban és pályán, autóúton Ez a 3-4L elég nagy különbség szerintem....
Még egy kis öröm hozzá, most sikerült a legtöbbet mennem egy tank benzinnel, 574 Km smile Ment volna több is, csak már kivi voltam a mennyi az annyira Wink
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2010.11.10 szerda, 08:19:13 »

Újabb tapasztalataimat osztanám meg veletek.
Nyíregyháza-Budapest (230km átlag 130km/h-val) oda vissza, plusz egy kis élményekkel gazdag kocsikázás a fővárosban, egy tank benzinnel mérve, fedcomp alapján 8.5, mérve 8.9 L (pályán oda 8L).
Ezzel úgy meg tudnék elégedni, de azt nem értem, hogy hogyan lehet ilyen hatalmas különbség városban és pályán, autóúton Ez a 3-4L elég nagy különbség szerintem....
Még egy kis öröm hozzá, most sikerült a legtöbbet mennem egy tank benzinnel, 574 Km smile Ment volna több is, csak már kivi voltam a mennyi az annyira Wink


Nekem 710km volt eddig a rekord amikor felvillant a lámpa, tehát még +80km volt benne. Ez végig pálya, kényelmesen, 99-es oktánú benzinnel.
Általába ha városozok, 600-650km-t szokott elmenni, 95-össel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2010.11.10 szerda, 10:37:05 »

Újabb tapasztalataimat osztanám meg veletek.
Nyíregyháza-Budapest (230km átlag 130km/h-val) oda vissza, plusz egy kis élményekkel gazdag kocsikázás a fővárosban, egy tank benzinnel mérve, fedcomp alapján 8.5, mérve 8.9 L (pályán oda 8L).
Ezzel úgy meg tudnék elégedni, de azt nem értem, hogy hogyan lehet ilyen hatalmas különbség városban és pályán, autóúton Ez a 3-4L elég nagy különbség szerintem....
Még egy kis öröm hozzá, most sikerült a legtöbbet mennem egy tank benzinnel, 574 Km smile Ment volna több is, csak már kivi voltam a mennyi az annyira Wink


nekem még sose villant fel a lámpa 680km alatt...
utoljára 710km-nél villant fel, kb. 50% város 50% M0-M2, 7.56l/100km lett a mért fogyim  vigyor3
autópálya 140 körül 7.8l/100km klímával 8l/100km szokott lenni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2010.11.10 szerda, 11:15:43 »

Sziasztok
Ma feldobott a mondi egy hibakódot. Kiolvastattam és azt írja EGR túlzott légáramlás. Ez mi lehet?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2010.11.10 szerda, 11:28:09 »

Újabb tapasztalataimat osztanám meg veletek.
Nyíregyháza-Budapest (230km átlag 130km/h-val) oda vissza, plusz egy kis élményekkel gazdag kocsikázás a fővárosban, egy tank benzinnel mérve, fedcomp alapján 8.5, mérve 8.9 L (pályán oda 8L).
Ezzel úgy meg tudnék elégedni, de azt nem értem, hogy hogyan lehet ilyen hatalmas különbség városban és pályán, autóúton Ez a 3-4L elég nagy különbség szerintem....
Még egy kis öröm hozzá, most sikerült a legtöbbet mennem egy tank benzinnel, 574 Km smile Ment volna több is, csak már kivi voltam a mennyi az annyira Wink

A rossz hír: az 1.8-as ennyit eszik. A 2.0-ás már sokkal kedvezőbb. Városban azért ennyire feltünő, mert ugyan azt a nehéz autót 0-ról el kell indítanod. Esetlegesen a sávváltásoknál még jól bele is kell lépni a pedálba.
A 2.0-októl kapjuk majd folyamatosan, hogy az ővék mennyivel jobban fogyaszt Smiley . Ez tény, ettől még nekünk 1.8-as van. Edig néhány alkalommal hoztam ki 10L alatti fogyasztást városban. Ez a motor ilyen.

Üdv
Csaba
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2010.11.10 szerda, 12:06:11 »

A rossz hír: az 1.8-as ennyit eszik. A 2.0-ás már sokkal kedvezőbb. Városban azért ennyire feltünő, mert ugyan azt a nehéz autót 0-ról el kell indítanod. Esetlegesen a sávváltásoknál még jól bele is kell lépni a pedálba.
A 2.0-októl kapjuk majd folyamatosan, hogy az ővék mennyivel jobban fogyaszt Smiley . Ez tény, ettől még nekünk 1.8-as van. Edig néhány alkalommal hoztam ki 10L alatti fogyasztást városban. Ez a motor ilyen.

Üdv
Csaba

Érdekes ez, hogy a nagyobb motor eszik kevesebbet a fent említett okok miatt, szerintem sokan ezt pont fordítva gondolják.
Pl. egy barátom S80 Volvo-ja 4.4 V8-al eszik vegyesbe 12-14 között. Ami szerintem egy ekkora motorhoz több mint baráti.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2010.11.10 szerda, 12:07:08 »

A rossz hír: az 1.8-as ennyit eszik. A 2.0-ás már sokkal kedvezőbb. Városban azért ennyire feltünő, mert ugyan azt a nehéz autót 0-ról el kell indítanod. Esetlegesen a sávváltásoknál még jól bele is kell lépni a pedálba.
A 2.0-októl kapjuk majd folyamatosan, hogy az ővék mennyivel jobban fogyaszt Smiley . Ez tény, ettől még nekünk 1.8-as van. Edig néhány alkalommal hoztam ki 10L alatti fogyasztást városban. Ez a motor ilyen.

Üdv
Csaba
Hali
Nekem egy 2001 Fordom mondeom van 1999 benzines és elég gyakran járok Nyíregyháza és Pest között a fogyasztás amit ír 9.3 ,
 Pesten városban 9.7 ez mennyire jó?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.10 szerda, 12:11:23 írta guliver83329 » Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2010.11.10 szerda, 13:33:37 »

Érdekes ez, hogy a nagyobb motor eszik kevesebbet a fent említett okok miatt, szerintem sokan ezt pont fordítva gondolják.
Pl. egy barátom S80 Volvo-ja 4.4 V8-al eszik vegyesbe 12-14 között. Ami szerintem egy ekkora motorhoz több mint baráti.

Van egy jó fogyasztás ccm görbe (csak nem találom, hogy beidézzem). A lényeg, hogy az autó légellenállása, súlya, LE/Nm-ccm arányában ábrázolja. Ott látható, hogy tényleg a LE/Kg mond a legtöbbet és egy adott ccm-ig csökken az átlag fogyasztása az autónak, amig eléri az optimumot, majd emelkedik megint, de kissebb mértékben. Pl a barátom Audi A8, 4.2-ese csak 15l evett. Ehez képest az 1.8 sokat zabál, mert még fele annyi ccm sincs és csak 3-addal eszik annál kevesebbet. A 2.0-s motor ideális ennek a kaszninak szerintem, de én akkor is egy V8-asra vágyom. Szerencspre semmi baja nicns a járgánynak, így ezen nem kell gondolkodnom, de akkor is.

Üdv
Csaba
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2010.11.10 szerda, 14:03:17 »

Ha meglesz ez a grafikon, nagyon érdekelne!

Van egy jó fogyasztás ccm görbe (csak nem találom, hogy beidézzem). A lényeg, hogy az autó légellenállása, súlya, LE/Nm-ccm arányában ábrázolja. Ott látható, hogy tényleg a LE/Kg mond a legtöbbet és egy adott ccm-ig csökken az átlag fogyasztása az autónak, amig eléri az optimumot, majd emelkedik megint, de kissebb mértékben. Pl a barátom Audi A8, 4.2-ese csak 15l evett. Ehez képest az 1.8 sokat zabál, mert még fele annyi ccm sincs és csak 3-addal eszik annál kevesebbet. A 2.0-s motor ideális ennek a kaszninak szerintem, de én akkor is egy V8-asra vágyom. Szerencspre semmi baja nicns a járgánynak, így ezen nem kell gondolkodnom, de akkor is.

Üdv
Csaba
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2010.11.10 szerda, 14:12:58 »

Van egy jó fogyasztás ccm görbe (csak nem találom, hogy beidézzem). A lényeg, hogy az autó légellenállása, súlya, LE/Nm-ccm arányában ábrázolja. Ott látható, hogy tényleg a LE/Kg mond a legtöbbet és egy adott ccm-ig csökken az átlag fogyasztása az autónak, amig eléri az optimumot, majd emelkedik megint, de kissebb mértékben. Pl a barátom Audi A8, 4.2-ese csak 15l evett. Ehez képest az 1.8 sokat zabál, mert még fele annyi ccm sincs és csak 3-addal eszik annál kevesebbet. A 2.0-s motor ideális ennek a kaszninak szerintem, de én akkor is egy V8-asra vágyom. Szerencspre semmi baja nicns a járgánynak, így ezen nem kell gondolkodnom, de akkor is.

Üdv
Csaba

én megelégednék egy 3.0 V6 -al is  nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2010.11.10 szerda, 16:22:58 »

Sziasztok
Ma feldobott a mondi egy hibakódot. Kiolvastattam és azt írja EGR túlzott légáramlás. Ez mi lehet?
ja és hozzátenném hogy nem rángat, nem fulladozik és nem erőtlen. Egyedül az indítási gondok vannak meg, de nem hiszem h köze lenne az egérhez..
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2010.11.10 szerda, 17:12:15 »

ja és hozzátenném hogy nem rángat, nem fulladozik és nem erőtlen. Egyedül az indítási gondok vannak meg, de nem hiszem h köze lenne az egérhez..

csati nincs lecsúszva az egérről?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2010.11.10 szerda, 19:29:11 »

Hát én ettől függetlenül nagyon szeretem a kocsit, bár én se gondoltam volna, hogy a 2.0 kevesebbet eszik, még egy kis teljesítményű kocsinál érthető is lenne...
Na mindegy ez van sajna, nekem az átlag olyan 450 km körül van.
Ami viszont nekem nagyon furcsa, hogy kb 52-54 L-eket tudok max tankolni a kocsiba, ami elvileg egy 60L-es tanknál (63 csövekkel együtt) kicsit számomra fura.
Az 54L is már azután volt, hogy a hátralevő km számláló 0-ra váltott...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2010.11.10 szerda, 19:42:53 »

Hát én ettől függetlenül nagyon szeretem a kocsit, bár én se gondoltam volna, hogy a 2.0 kevesebbet eszik, még egy kis teljesítményű kocsinál érthető is lenne...
Na mindegy ez van sajna, nekem az átlag olyan 450 km körül van.
Ami viszont nekem nagyon furcsa, hogy kb 52-54 L-eket tudok max tankolni a kocsiba, ami elvileg egy 60L-es tanknál (63 csövekkel együtt) kicsit számomra fura.
Az 54L is már azután volt, hogy a hátralevő km számláló 0-ra váltott...

58 literes a tank
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2010.11.10 szerda, 19:44:32 »

nekem az átlag olyan 450 km körül van.
nekem ez min féltank eplus2 lol002
egy tank nekem 950-1000km beka3
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.10 szerda, 19:46:09 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2010.11.10 szerda, 20:29:39 »

nekem ez min féltank eplus2 lol002
egy tank nekem 950-1000km beka3
ja.de ez a benyás totyik.ezzel csak felbőszítjük a kedélyeket..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:03:27 »

ja.de ez a benyás totyik.ezzel csak felbőszítjük a kedélyeket..... eplus2
legalább valami felvidít:
-fele annyit mennek mint mi
-literenként pedig még 13 ft-tal többet is fizetnek
(átlag Benzin: 336.0 - Dízel: 323.0)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:06:56 »

Oké az rendben,de mennyi nálatok a porlasztócsúcs csere? :szomoru1:Én azért nem vettem dieselest mert haveromnak mikor bedöglött majdnem :gun:az autót!!!Az enyém amugy 700körül megy el.Szerintem dieselesre annyival többet kell költeni 10év távlatába mint amennyivel többet eszik a milyenk.Üdv a benzinesek között: integet2



nekem ez min féltank eplus2 lol002
egy tank nekem 950-1000km beka3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:17:12 »

Oké az rendben,de mennyi nálatok a porlasztócsúcs csere? :szomoru1:Én azért nem vettem dieselest mert haveromnak mikor bedöglött majdnem :gun:az autót!!!Az enyém amugy 700körül megy el.Szerintem dieselesre annyival többet kell költeni 10év távlatába mint amennyivel többet eszik a milyenk.Üdv a benzinesek között: integet2



enyém még adagolós(TDDI) itt
4 porlasztócsúcs: 4x20eft (nem jellemző, hogy cserélni kellene ezeknél)
adagoló: 200ekm-enként ac pumpa csere és nincs gond vele: 35eft
turbó: ha normálisan használod örökéletű.
ez így max 120eft
ez ahogy számoltam 35ekm alatt térül meg, mi meg 25-30ekm-t megyünk vele évente, és akkor még ott a másik is, ami szintén dízel. mondiba 80ekm-t tettünk bele mióta nálunk van és egy lendkereket és egy kinyomócsapágyat kellett cserélni(110eft volt)

és mennyi is nálatok a gyertya-kábel-trafó, szívósor és egyéb vackok?? nyes eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.10 szerda, 21:19:14 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:58:51 »

Az adagolós valóban jó,most hogy így mondod van egy taxis cimborám ő tette bele 2 hónapja 1.000.000km-t taps és mai napig használja és imádja.De a haveromén a 6porlasztó plussz egy két szarság 650.000Ft volt.Az azért valljuk be nagyon durva.Nálunk azért a legveszélyesebb dolog max 150.000Ft lehet.Lényeg a lényeg benzines vagy dieseles nem gáz addig amíg mindenki megtudja tankolni és fenn tudja tartani integet2


enyém még adagolós(TDDI) itt
4 porlasztócsúcs: 4x20eft (nem jellemző, hogy cserélni kellene ezeknél)
adagoló: 200ekm-enként ac pumpa csere és nincs gond vele: 35eft
turbó: ha normálisan használod örökéletű.
ez így max 120eft
ez ahogy számoltam 35ekm alatt térül meg, mi meg 25-30ekm-t megyünk vele évente, és akkor még ott a másik is, ami szintén dízel. mondiba 80ekm-t tettünk bele mióta nálunk van és egy lendkereket és egy kinyomócsapágyat kellett cserélni(110eft volt)

és mennyi is nálatok a gyertya-kábel-trafó, szívósor és egyéb vackok?? nyes eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 08:09:23 »

nekem ez min féltank eplus2 lol002
egy tank nekem 950-1000km beka3

Viszont Neked egy adagoló 0,5M Ft. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 08:10:50 »

legalább valami felvidít:
-fele annyit mennek mint mi
-literenként pedig még 13 ft-tal többet is fizetnek
(átlag Benzin: 336.0 - Dízel: 323.0)

- Dehogy, max. 2x tankolunk.
- De az érzés megfizethetetlen, és nincs traki hang! Smiley
+ Nekem 5km mulva már üzemi hőfokon van a motor, és meleg levegő jön be télen is! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 18:10:49 »

Viszont Neked egy adagoló 0,5M Ft. Smiley
nem tom te ezt honnan vetted, 60-80eft-ért újítják fel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 18:12:01 »

- Dehogy, max. 2x tankolunk.
- De az érzés megfizethetetlen, és nincs traki hang! Smiley
+ Nekem 5km mulva már üzemi hőfokon van a motor, és meleg levegő jön be télen is! Smiley
nálam 1km után langyosat nyom, 4-5km és üzemmeleg nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 18:47:46 »

nálam 1km után langyosat nyom, 4-5km és üzemmeleg nemtudom

nyáron, 30 fokos melegben  nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 18:51:29 »

nyáron, 30 fokos melegben  nyes
szerinted... eplus2
na részemről ennyi volt, ez a topic nem erről szól wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 19:07:44 »

Nálunk azért a legveszélyesebb dolog max 150.000Ft lehet.
Azért megkérdezhetnénk Zaccit is,hogy ő mennyit költött a benyására.....annyit,hogy már 2 dizilt is fentartahatott volna csúcs cserékkel, miegymással..... eplus2 cserébe nem megy,és sokat is zabál.... Grin
Valószínűleg ezért utálta meg a 3as mondit.... hehe
Válasz
Lényeg a lényeg benzines vagy dieseles nem gáz addig amíg mindenki megtudja tankolni és fenn tudja tartani integet2
Ebben viszont maradéktalanul 1et értek! eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 20:49:08 »

Viszont Neked egy adagoló 0,5M Ft. Smiley
Persze, meg AC pumpa is van hozzá 234 ezerért is(gyári bosch)  meg 35 ezerért is bosch csak ki van turbózva belőle a ford jel...ugy milyen drága a ford jel turbózatlanul hehe
Mondjuk szerintem ha nekem kellene adagoló, (ami szerintem többet bír mint maga az egész autó, tehát én eleve úgy állok hozzá, hogy az sose kell) 2 napon belül a harmadáért itthon lenne a gyári új...garanciával eplus2 wave
Eddig nekem az 5 év alatt 1.567.500 HUF-ot hozott hogy dízel és nem benyás...és ezt nagyon szerényen számoltam, valójában szerintem sokkal többet  Cool a gyári 2001-es porlasztóim és adagolóm pedig üzenik, hogy köszönik szépen, de teljesen jól vannak. wave vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.11 csütörtök, 20:51:43 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:05:29 »

Bakker ti igy számolgatjátok mennyit mentetek,költöttetek,mi hibásodott meg,mennyi ideig volt jó,stb a kocsitokra?
Az kemény....én beülök azt megyek vele,ha meg elromlik akkor megcsináltatom....ilyenekkel nem strapálom magam aszem,úgyis megkell csináli... eplus2
Ez a melyik jobb autó műsor meg annyira gáz már szerintem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:09:44 »

Bakker ti igy számolgatjátok mennyit mentetek,költöttetek,mi hibásodott meg,mennyi ideig volt jó,stb a kocsitokra?
Az kemény....én beülök azt megyek vele,ha meg elromlik akkor megcsináltatom....ilyenekkel nem strapálom magam aszem,úgyis megkell csináli... eplus2
Ez a melyik jobb autó műsor meg annyira gáz már szerintem...
számolgatja a fene, de 2 tételt még meg tudok jegyezni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:10:12 »

Ez a melyik jobb autó műsor meg annyira gáz már szerintem...
ez meg nem erről szól
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:13:58 »

nem tom te ezt honnan vetted, 60-80eft-ért újítják fel

Onnan, hogy én már 2x cseréltem. Csak a hozzá tartozó csövek 40e Ft, amit fel-le szereléskor cserélni kell.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:14:06 »

Bakker ti igy számolgatjátok mennyit mentetek,költöttetek,mi hibásodott meg,mennyi ideig volt jó,stb a kocsitokra?
Az kemény....én beülök azt megyek vele,ha meg elromlik akkor megcsináltatom....ilyenekkel nem strapálom magam aszem,úgyis megkell csináli... eplus2
Ez a melyik jobb autó műsor meg annyira gáz már szerintem...
Marha nehéz volt kiszámolni... vigyor3 talán még egy percembe is került.. vigyor3 Wink
A termosztát meg a kinyomó hibámra meg még én is emlékszem... hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:14:47 »

nálam 1km után langyosat nyom, 4-5km és üzemmeleg nemtudom

250e km-t mentem le TDDi-vel, mindketten tudjuk, hogy ez mese... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:16:32 »

250e km-t mentem le TDDi-vel, mindketten tudjuk, hogy ez mese... Smiley
az már a te gondod, hogy nem hiszed. garázstól 1,2km a buszvég, és ott már bőven langyosat nyom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:19:18 »

Onnan, hogy én már 2x cseréltem. Csak a hozzá tartozó csövek 40e Ft, amit fel-le szereléskor cserélni kell.
Ezt jobb lett volna, ha nem írod...ezek szerint téged is megetettek azzal a mesével, hogy lejön egy réteg a csövek belső anyagából...de mekkora butaság ez Huh? hát saját anyagából van homogénen az egész...soha a büdös életben még két mikron sem kopik el belőle(ha meg igen, akkor az újból is mert ugyanolyan anyagból van vigyor3)....de hány embert beszivatnak ezzel szomoru1.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.11 csütörtök, 21:22:33 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 22:02:05 »

Bakker ti igy számolgatjátok mennyit mentetek,költöttetek,mi hibásodott meg,mennyi ideig volt jó,stb a kocsitokra?
Az kemény....én beülök azt megyek vele,ha meg elromlik akkor megcsináltatom....ilyenekkel nem strapálom magam aszem,úgyis megkell csináli... eplus2
eljen ennyi..
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2010.11.12 péntek, 10:13:21 »

Ezt jobb lett volna, ha nem írod...ezek szerint téged is megetettek azzal a mesével, hogy lejön egy réteg a csövek belső anyagából...de mekkora butaság ez Huh? hát saját anyagából van homogénen az egész...soha a büdös életben még két mikron sem kopik el belőle(ha meg igen, akkor az újból is mert ugyanolyan anyagból van vigyor3)....de hány embert beszivatnak ezzel szomoru1.

Nem erről van szó, bontás után a régi használt cső 100% szivárgásmentesen nem biztos, hogy visszazárható. A 2x cserénél nekem se volt cső csere, akkor 8 hónapos volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2010.11.12 péntek, 12:55:27 »

az már a te gondod, hogy nem hiszed. garázstól 1,2km a buszvég, és ott már bőven langyosat nyom

meleg garázsból 20 fokos kinti hőmérsékletnél...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2010.11.12 péntek, 12:57:53 »

meleg garázsból 20 fokos kinti hőmérsékletnél...
Srácok, ez annyira felesleges... az én dízelem is meleget fúj 1-2km után, most hogy ez az előmelegítőtől van, vagy nem amiről a múltkor beszéltünk azt nem tudom, de ez tény.

És a tények makacs dolgok  nyes wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:34:15 »

meleg garázsból 20 fokos kinti hőmérsékletnél...
nem fűtött a garázsom, az ajtó alatt van 2,5 cm hézag(udvarból lett lerekesztve és ez volt az eredeti nagykapu, 1 réteg osb a fal, és osb van az ajtón is...) és pont annyi a benti hőmérséklet, mint a kinti
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:46:04 »

A 2.0-ás ecoboost motornak van valami köze a sima 2.0 -ás Duratec -hez? Egészen konkrétan az érdekel, hogy a turbós leömlő és szívócsonk vajon passzol-e az enyimre Smiley
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2010.11.12 péntek, 22:01:38 »

A kötekedő dízelesek légyszíves kojtoljanak át a TDDI/TDCI topikba.
Azért írtam le a tapasztalataim, hogy más benzines társaimnak segítsek, vagy segítséget tudjak kérni...
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2010.11.13 szombat, 00:57:44 »

... kojtoljanak át ...

Ezen jót nevettem smile

Egyébként tök felesleges ilyenen vitatkozni, kinek a pap, kinek a neje, kinek a rabbi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 01:03:54 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2010.11.13 szombat, 10:06:20 »

Ezen jót nevettem smile

Egyébként tök felesleges ilyenen vitatkozni, kinek a pap, kinek a neje, kinek a rabbi.
én meg a fotódon! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 19:18:28 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mostanában észre vettem , hogy az 1.8 125Le mondim alapjáraton kicsit dadog!! Nem veszek észre semmit menet közben!Minden a régi!Mi okozhatja a dadogást? wow1
Naplózva
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 22:02:34 »

Szerbusztok!

Megkapta a téli pacskereket a gépezet.Ti mennyi BAR-t nyomtok a gumikba hogy optimális legyen a kopása illetve hogy ne nyírja ki a lengéscsillapítót sem??? worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.