Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:03:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
52
53
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4655202 alkalommal)
0 Felhasználó és 213 vendég van a témában
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2250 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 16:36:08 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.11.20 vasárnap, 15:23:09
Sziasztok!
Nem akarom elkiabálni, de azt hiszem megleltem a hidegindításnál fellépő rángatás okát. A gondom csak az, hogy nem tudom mire jó a kütyü, amit hibásnak vélek. Remélem tudtok segíteni.
Szóval, ahogy többen is említettétek, elkezdtem tisztogatni a levegőrendszert. Kb. 10 perccel a motorháztető felnyitása után a következőt szúrtam ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/111120/Felt_lt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha benézek a az 1-es képen látható piros kör környékén, akkor a 2-es képen láthatóakat figyeltem meg. Van egy kis műanyag gömbcsuklós mechanika, ahol a fekete csukló nincs rajt a sárga gömbfejen. Kézzel simán vissza lehet pattintani. Eredményül a 3. képen láthatót kaptam. Azt figyeltem meg, hogy amikor ráadom a gyújtást, a sárga gömb lefelé mozdul, s fekete csuklóval benyom valamilyen szelepet. Ilyenkor pöcre indul is a a motor. Viszont leállításkor le is dobja ismét a csuklót, mert elkopott valami.
Nekem hónapok óta minden reggel rángat az alapjárat s kétszer-háromszor táncol a fordulatszámmérő. De ma reggel, amikor felnyomtam a kis csuklót, azonnal beindult, pedig -2°C volt. Sajnos legközelebb csak holnap reggel tudok próbálkozni, remélem ismét sikerrel járok.
A kérdésem, hogy mi ez az alkatrész és mire jó, hogyan működik?
Köszi előre is a válaszokat! Kormi, ha teheted, nézd meg, hogy nálad rendben van e ez a kütyü.
Üdv.: Sofi
Cső, Sofi!!
Alf jól mondja!Az szabályozza az örvénylapátokat vákuumosan.Azt én magam akasztottam le és húztam fel kézzel a sárga kis bütyköt,mieve ezeknek betegsége(ez is) hogy megkopnak.És olyan mintha 100-an ráznák a csörgőt a motortérben.Amúgy lehet hogy van öze hozzá,talán.De nem vagyok benne biztos.Elvileg az is szabályoz valamicskét a levegőáramláson.Majd kipróbálom én is hogy mi történik reggel ha vissza van dugva rá!Te meg azt füleld ki hogy ha vissza van dugva a gömbcskló akkor mennyire kerepel a motor alapjáraton.Valszínű nagyon,ezért is volt kiakasztva.Meleg motornál nézd (hallgasd) alapjáraton.Majd írd le hogy holnap is hibátlanul indult-e!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2251 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 17:35:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.20 vasárnap, 15:58:41
nem tudom pontosan,de az nem az örvénylapátokat állítja a szívósorban?
csak allitotta...
De egyebkent igen
Naplózva
blah blah blah
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2252 Dátum:
2011.11.20 vasárnap, 23:04:18 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.11.20 vasárnap, 15:23:09
Sziasztok!
Nem akarom elkiabálni, de azt hiszem megleltem a hidegindításnál fellépő rángatás okát. A gondom csak az, hogy nem tudom mire jó a kütyü, amit hibásnak vélek. Remélem tudtok segíteni.
Szóval, ahogy többen is említettétek, elkezdtem tisztogatni a levegőrendszert. Kb. 10 perccel a motorháztető felnyitása után a következőt szúrtam ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/111120/Felt_lt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha benézek a az 1-es képen látható piros kör környékén, akkor a 2-es képen láthatóakat figyeltem meg. Van egy kis műanyag gömbcsuklós mechanika, ahol a fekete csukló nincs rajt a sárga gömbfejen. Kézzel simán vissza lehet pattintani. Eredményül a 3. képen láthatót kaptam. Azt figyeltem meg, hogy amikor ráadom a gyújtást, a sárga gömb lefelé mozdul, s fekete csuklóval benyom valamilyen szelepet. Ilyenkor pöcre indul is a a motor. Viszont leállításkor le is dobja ismét a csuklót, mert elkopott valami.
Nekem hónapok óta minden reggel rángat az alapjárat s kétszer-háromszor táncol a fordulatszámmérő. De ma reggel, amikor felnyomtam a kis csuklót, azonnal beindult, pedig -2°C volt. Sajnos legközelebb csak holnap reggel tudok próbálkozni, remélem ismét sikerrel járok.
A kérdésem, hogy mi ez az alkatrész és mire jó, hogyan működik?
Köszi előre is a válaszokat! Kormi, ha teheted, nézd meg, hogy nálad rendben van e ez a kütyü.
Üdv.: Sofi
ahogy már megíták, örvénylapát vezérlés. nálam is megkopott ez a csoda és állandóan leugrott de emlékeim szerint az nem okozott nálam ilyen gondot, voszont menet közben 1800-as fordulatnál volt ettől 1 enyhe rántás gyorsulásnál.
én úgy orvosoltam, hogy kiszereltem a pillangószelepet házastul, hogy jobban odaférjek, leszereltem ezt a vezérlő kart, apici sárga simán lehúzható (jobbra ha a kocsival szemben állsz), átfúrtam a kettőt 3mm fúróval, csavar + 2 anya (nem szabad szorulnia ezért a 2 anya) oszt azóta hibátlan.
annyit még hozzátennék, hogy az enyémen a szívosor korábban cserélve lett a fészliftesre
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2253 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 07:39:36 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.11.20 vasárnap, 23:04:18
ahogy már megíták, örvénylapát vezérlés. nálam is megkopott ez a csoda és állandóan leugrott de emlékeim szerint az nem okozott nálam ilyen gondot, voszont menet közben 1800-as fordulatnál volt ettől 1 enyhe rántás gyorsulásnál.
én úgy orvosoltam, hogy kiszereltem a pillangószelepet házastul, hogy jobban odaférjek, leszereltem ezt a vezérlő kart, apici sárga simán lehúzható (jobbra ha a kocsival szemben állsz), átfúrtam a kettőt 3mm fúróval, csavar + 2 anya (nem szabad szorulnia ezért a 2 anya) oszt azóta hibátlan.
annyit még hozzátennék, hogy az enyémen a szívosor korábban cserélve lett a fészliftesre
Hello!
A ma reggeli indítás ismét sikeres volt, egyből pöc-röf és indult. Eddíg 2/2
Holnap reggel ha ismét beindul, akkor megcsinálom az átfúrós dolgot. Köszönöm, ez jó ötlet!
Amúgy milyen évszak volt, amikor neked éppen rossz volt? Csak mert nyáron nem jelentkezett nekem sem a hiba. Úgy veszem észre, hogy olyan 10-12°C alatt vannak a gondok.
Köszi mégy egyszer!
Üdv.: Sofi
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2254 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 08:12:12 »
helló
nekem is ez a problémám. igazából csütörtök óta tegnap tudtam jobban megfigyelni a jelenséget..........a héten ránézek tüzetesebben.
Köszönöm Alf a linket,sikerült kicserélni a műszerfalvilágítást tegnap! Frankó,most már hibátlan!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2255 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 10:59:57 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.11.21 hétfő, 07:39:36
Hello!
A ma reggeli indítás ismét sikeres volt, egyből pöc-röf és indult. Eddíg 2/2
Holnap reggel ha ismét beindul, akkor megcsinálom az átfúrós dolgot. Köszönöm, ez jó ötlet!
Amúgy milyen évszak volt, amikor neked éppen rossz volt? Csak mert nyáron nem jelentkezett nekem sem a hiba. Úgy veszem észre, hogy olyan 10-12°C alatt vannak a gondok.
Köszi mégy egyszer!
Üdv.: Sofi
nálam indításkor nem jelentkezett semmi, menet közben gyorsításnál mint írtam 1800-as fordulatnál egy enyhe megtorpanás, de ezt néha még most is észlelem hideg motornál (nem padlógázos gyorsítás mert ilyet hideg motorral nem csinálunk).
tél volt mikor észrevettem ezt a kar lecsúszok gondot, próbálkoztam többféleképp rogzíteni de tavlay nyáron már elegem volt és öszzecsavaroztam.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2256 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 18:07:26 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.21 hétfő, 08:12:12
helló
nekem is ez a problémám. igazából csütörtök óta tegnap tudtam jobban megfigyelni a jelenséget..........a héten ránézek tüzetesebben.
Köszönöm Alf a linket,sikerült kicserélni a műszerfalvilágítást tegnap! Frankó,most már hibátlan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
K-A
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2257 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 19:35:52 »
Üdv MINDENKI!
Egy új problémával szembesültem az autónkkal, már vagy harmadik reggelen: (1,8 benzin 110LE, 2005 évj. facelift)
Az autó indításával semmi probléma. Pöccre beindul, de egyből le is áll
.
Ha nem adok gázt, leáll.
gázt felengedve leáll, ezt megelégelve
kb. 5-10 perc közt a lábamat a gázon tartva, 1500-as fordulatnál azért nem magasabbra, amiután egy kissé bemelegszik, csak akkor, el lehet vele indulni, mert beáll az alapjárat, olyan kb. 1000 környékére, ha felmelegedett, akkor meg teljesen normálisra. Addig hiába is indulok el, mert menetközben is leáll, a gázpedál felengedésével azonnal.
Melegen, vagy csak néhány órás állás után semmi baj, általában csak egész napos, vagy éjjeli állás után.
Csütörtökön viszem is szervízbe, csak jó lenne valami közelebbit tudni, hogy mi lehet?
Segítségeteket kérem. Nem tudom valaki találkozott-e már ezzel a problémával és tudja, hogy mi okozhatja?
Előre is nagyon köszönök minden segítséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 19:59:01 írta K-A
»
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2258 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:24:43 »
Sziasztok!
2001-es 2.0 ghia benzines Mondeo-ban hol találom a MAF szenzort? Valahol a Pillangó szelep alatt / környékén? Ugyancsak nem találom azt az ominózus gumi T elemet.
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2259 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 20:37:05 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.11.21 hétfő, 20:24:43
Sziasztok!
2001-es 2.0 ghia benzines Mondeo-ban hol találom a MAF szenzort? Valahol a Pillangó szelep alatt / környékén? Ugyancsak nem találom azt az ominózus gumi T elemet.
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv.: Sofi
Ha igaz, abban nincs maf szenzor - az a légszűrő után lenne - hanem map szenzor van helyette.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2260 Dátum:
2011.11.23 szerda, 11:05:58 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.11.21 hétfő, 07:39:36
Hello!
A ma reggeli indítás ismét sikeres volt, egyből pöc-röf és indult. Eddíg 2/2
Holnap reggel ha ismét beindul, akkor megcsinálom az átfúrós dolgot. Köszönöm, ez jó ötlet!
Amúgy milyen évszak volt, amikor neked éppen rossz volt? Csak mert nyáron nem jelentkezett nekem sem a hiba. Úgy veszem észre, hogy olyan 10-12°C alatt vannak a gondok.
Köszi mégy egyszer!
Üdv.: Sofi
További fejlemények???
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2261 Dátum:
2011.11.23 szerda, 11:17:26 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.15 kedd, 13:41:28
A 6-os nem kék? Nekem 7-es van, és kék...
megkérdeztem
kék
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2262 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:12:56 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.11.23 szerda, 11:05:58
További fejlemények???
Hali!
Még most is úgy gondolom, hogy az örvénylapát szabályozóval volt a gond. Ma reggelig minden egyes indításkor visszanyomtam a leugrott kart és mindig rendben indult. Gondoltam elég volt a visszapattintgatásból, lássuk mi van, ha nem teszem: ma munkából hazamenet 6 órányi állás után köhögve indult csak el. Ez már elég motivációt adott, hogy én is összecsavarozzam két kütyüt. Délután meg is tettem, nem tartott tovább 1 óránál a leszedés, fúrás, visszarakás. Én 2mm-es csavarral fogattam össze lazán, s bezsíroztam a gömbfej és a kar illesztését. Még csinosítottam mást is, így összesen kb. 3,5 óra állás után a kb. 8-10 fokos garázsban akartam elindulni. Dadogott ismét a szemét. Azt hittem semmit sem ért a munkám, amikor bevillant, hogy nem dugtam vissza a szabályozóra a vákuum csövet (a szabályozó egy vákuum membrán, vákuum húzza lefelé a fekete kart). Vákuumcső nélkül meg nem működik a kütyü, így olyan volt, mintha nem is javítottam volnameg. Lényeg a lényeg, hogy jónak tűnik most a gép, de kíváncsian várom a következő napok fejleményét.
Sajnos nálam ez csak a hidegen induláskor fellépő dadogást orvosolja. Azt nem, hogy néha nem indul a kocsi ha csak kb. 20 percet áll. Habár csak egyszer fordult elő a héten.
Kíváncsiságból érdeklődtem az Unixnál (éppen arra jártam), hogy mennyibe kerülne egy ilyen szabályzó / vákuum membrán. Szerintük ezt nem lehet külön kapni, csak a komplett szívósorral együtt ami 72.000 Ft. A robbantott ábráikon ugyan szerepel a kütyü, de nincs külön száma, vagy ilyesmi. Mindenesetre könnyen kiszerelhető, szerintem érdemes javítani. Köszönöm az ötletet Mondejoooo-nak!
Üdv.. Sofi
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.23 szerda, 22:15:01 írta Sofi
»
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2263 Dátum:
2011.11.23 szerda, 22:46:56 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.11.23 szerda, 22:12:56
Hali!
Még most is úgy gondolom, hogy az örvénylapát szabályozóval volt a gond. Ma reggelig minden egyes indításkor visszanyomtam a leugrott kart és mindig rendben indult. Gondoltam elég volt a visszapattintgatásból, lássuk mi van, ha nem teszem: ma munkából hazamenet 6 órányi állás után köhögve indult csak el. Ez már elég motivációt adott, hogy én is összecsavarozzam két kütyüt. Délután meg is tettem, nem tartott tovább 1 óránál a leszedés, fúrás, visszarakás. Én 2mm-es csavarral fogattam össze lazán, s bezsíroztam a gömbfej és a kar illesztését. Még csinosítottam mást is, így összesen kb. 3,5 óra állás után a kb. 8-10 fokos garázsban akartam elindulni. Dadogott ismét a szemét. Azt hittem semmit sem ért a munkám, amikor bevillant, hogy nem dugtam vissza a szabályozóra a vákuum csövet (a szabályozó egy vákuum membrán, vákuum húzza lefelé a fekete kart). Vákuumcső nélkül meg nem működik a kütyü, így olyan volt, mintha nem is javítottam volnameg. Lényeg a lényeg, hogy jónak tűnik most a gép, de kíváncsian várom a következő napok fejleményét.
Sajnos nálam ez csak a hidegen induláskor fellépő dadogást orvosolja. Azt nem, hogy néha nem indul a kocsi ha csak kb. 20 percet áll. Habár csak egyszer fordult elő a héten.
Kíváncsiságból érdeklődtem az Unixnál (éppen arra jártam), hogy mennyibe kerülne egy ilyen szabályzó / vákuum membrán. Szerintük ezt nem lehet külön kapni, csak a komplett szívósorral együtt ami 72.000 Ft. A robbantott ábráikon ugyan szerepel a kütyü, de nincs külön száma, vagy ilyesmi. Mindenesetre könnyen kiszerelhető, szerintem érdemes javítani. Köszönöm az ötletet Mondejoooo-nak!
Üdv.. Sofi
ami a 20 perc állás utáni indítást illeti asszem ez mondi fícsör. Ha nem tévedek majdnem minden benyás tapasztalta már. Nekem is néha csinálja de csak rövid utak esetében, akár nyáron akár télen. pl. 3-5km távoknál jellemző nálam, de a haverom 1.8 125le mondia is ugyanezt csinálja csak nála sűrűbben mivel ő sokat közlekedik (intézkedik) városban
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2264 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 21:53:35 »
sziasztok
tudnátok-e infót adni milyen gyertyát vegyek az 1.8 125 le autómba?
kicserélném azt is a hétvégén
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2265 Dátum:
2011.11.24 csütörtök, 23:25:03 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.24 csütörtök, 21:53:35
sziasztok
tudnátok-e infót adni milyen gyertyát vegyek az 1.8 125 le autómba?
kicserélném azt is a hétvégén
pl.
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-gyujtogyertya-t288.html
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2266 Dátum:
2011.11.25 péntek, 08:05:58 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.24 csütörtök, 21:53:35
sziasztok
tudnátok-e infót adni milyen gyertyát vegyek az 1.8 125 le autómba?
kicserélném azt is a hétvégén
Szia! 1307093 ez kell bele
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2267 Dátum:
2011.11.26 szombat, 15:37:55 »
No,gondoltam beszámolok pár mondatban az autóról.........
...a napokban ugye írtam,1700-2300 közötti tartományban kb (ez néha kicsit eltér) dadog,valamint megtorpan,erőtlen az autó. Tegnap kitakarítottam a pillangó szelepet,átmozgattam és kontaktáltam a csatlakozókat,valamint ma kicseréltettem a gyertyát. (köszi Wyctor) No,az autó dinamikus,semmi gondja és szépen megy,szépen jár a motor.
Remélem ezzel megoldódott a problémám.....ha nem akkor kutakodok tovább.
..a storyhoz az is hozzá tartozik,hogy öregtől vettük az autót,így lusta volt........a napokban azért kormolgatjuk a rendzert is........
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2268 Dátum:
2011.11.26 szombat, 16:12:00 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.26 szombat, 15:37:55
No,gondoltam beszámolok pár mondatban az autóról.........
...a napokban ugye írtam,1700-2300 közötti tartományban kb (ez néha kicsit eltér) dadog,valamint megtorpan,erőtlen az autó. Tegnap kitakarítottam a pillangó szelepet,átmozgattam és kontaktáltam a csatlakozókat,valamint ma kicseréltettem a gyertyát. (köszi Wyctor) No,az autó dinamikus,semmi gondja és szépen megy,szépen jár a motor.
Remélem ezzel megoldódott a problémám.....ha nem akkor kutakodok tovább.
..a storyhoz az is hozzá tartozik,hogy öregtől vettük az autót,így lusta volt........a napokban azért kormolgatjuk a rendzert is........
A gyertyákkal együtt a kábeleket is illik cserélni és akkor tudod, hogy legközelebb csak 40-50 ezer km múlva lehet ott megint hiba. (vagy még több)
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2269 Dátum:
2011.11.26 szombat, 16:39:23 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.26 szombat, 16:12:00
A gyertyákkal együtt a kábeleket is illik cserélni és akkor tudod, hogy legközelebb csak 40-50 ezer km múlva lehet ott megint hiba. (vagy még több)
nincs kizárva jövőhéten lecserélem azt is.........mennyit mennek el ezek a gyertyák amúgy??
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2270 Dátum:
2011.11.26 szombat, 16:59:24 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.26 szombat, 16:39:23
nincs kizárva jövőhéten lecserélem azt is.........mennyit mennek el ezek a gyertyák amúgy??
Amennyit írtam kb
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2271 Dátum:
2011.11.26 szombat, 23:00:35 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.26 szombat, 16:12:00
A gyertyákkal együtt a kábeleket is illik cserélni és akkor tudod, hogy legközelebb csak 40-50 ezer km múlva lehet ott megint hiba. (vagy még több)
nem okvetlen.
én tavaly nyáron cseréltem trafót mert kipurcant, gyergyákat is mivel épp megvolt a 60ekm de kábeleket nem mivel nem óccsó és még jók. Azóta kb. 25ekm tettem az ótóba hibamentesen
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Black
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2272 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 11:31:00 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.11.26 szombat, 23:00:35
nem okvetlen.
én tavaly nyáron cseréltem trafót mert kipurcant, gyergyákat is mivel épp megvolt a 60ekm de kábeleket nem mivel nem óccsó és még jók. Azóta kb. 25ekm tettem az ótóba hibamentesen
Amikor megveszed az autót, akkor nem kell okvetlen olajat cserélni benne, mégis megteszed, mert az a biztos.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2273 Dátum:
2011.11.27 vasárnap, 22:41:45 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.27 vasárnap, 11:31:00
Amikor megveszed az autót, akkor nem kell okvetlen olajat cserélni benne, mégis megteszed, mert az a biztos.
nem okvetlen de ajánlott
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2274 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 11:27:54 »
sziasztok!
az alapjárati motort mennyire "bonyolult" tisztítani,leszedni? Van valakinek tapasztalata??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2275 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 11:43:31 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.28 hétfő, 11:27:54
sziasztok!
az alapjárati motort mennyire "bonyolult" tisztítani,leszedni? Van valakinek tapasztalata??
Én a fiestán szedtem le. Ott 2 csavar fogja. Nem bonyolult.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2276 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 16:47:54 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2011.11.28 hétfő, 11:27:54
sziasztok!
az alapjárati motort mennyire "bonyolult" tisztítani,leszedni? Van valakinek tapasztalata??
A szívósor (menetirány-szerinti) bal oldalán lakik, a radiátor felé, könnyű hozzáférni, az Angel által említett fiestához hasonlóan itt is két csavar fogja, simán lejön. Tisztításához én
féktisztítót használtam, amennyire láttam lehozott minden dzsuvát róla.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 16:59:49 írta tpmportal
»
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2277 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 16:55:44 »
Köszi urak!
Holnap ránézek!!
remélem megoldja a problémámat a takarítása!
Naplózva
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2278 Dátum:
2011.11.28 hétfő, 19:14:18 »
Hali!
Kéne egykis szegítség!
Reggel az a tünet, hogy allig indúl a kocsi, DE az önindító indít rendesen és csak úgy indul el hogy taposom a gázt pár másodpercikg! Nem engedem leálni!
Elindulni elindul egy pillanatra csak azonnal le is áll ha nem játszok a gázzal egy pár másodpercig!
Aztán ha belemelegszik meg egész nap járok veleszal nagyon lehülni sincs ideje.. akkor már nincs semmi pöccre indul, szal csak reggel csinálja...
Ha valaki tud valami okosat azt szívesen várom!
Ja autóvillanyosági szerelő rádugta számítógépre de minden okét jelez!
Szívósor belezve van, nameg az egér szelep motorja kicsit ***, de tavaly télen is ugyan ez volt a státusz de akkor indult pöccre!
Help!
Köszi!
Naplózva
gery1986
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2279 Dátum:
2011.12.03 szombat, 16:24:30 »
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy menet közben miért állhat le az autó?
2x-3x rángatott és egyszer csak leállt!
pedig üzemanyag is van benne!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2280 Dátum:
2011.12.03 szombat, 17:46:08 »
Idézetet írta: gery1986 - 2011.12.03 szombat, 16:24:30
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy menet közben miért állhat le az autó?
2x-3x rángatott és egyszer csak leállt!
pedig üzemanyag is van benne!
ilyet sokminden okozhat.
gyujtótrafó,üzemanyagpumpahalál,ckp jeladó
hibakódot kellene kiolvastatni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2281 Dátum:
2011.12.07 szerda, 10:37:45 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy pl. Vik mennyiért belez szívósort? Vagy esetleg más szervizek? (cromax?)
Naplózva
laziofan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2282 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 11:58:25 »
Sziasztok,
Új vagyok még itt, de van probléma az autómmal. Remélem tudtok rá válaszolni.
Probléma:
- indítózásnál néha érdekes dolgokat csinál. van mikor 8 óra mínuszban állás után is pöccre indul (mondjuk mindig kivárom, hogy gyújtásnál elaludjanak a fények; benzinszivattyú), van amikor pedig megyek vele 4 km-et (még nem melegszik be a motor) és utána 1-2 óra állás után, pedig csak köszörül elsőre, gyújtás le, majd újra indítózás, akkor viszont pöccre indul. Gyertyák, max 25e-t mentek, akksi 1 hónapos 60 Ah. Mi lehet még? Nem fogok belehalni, ha ilyen marad, de legalább rákérdezek.
Előre is köszönöm a válaszokat (mert remélem lesznek Smiley.
Kellemes Ünnepetek és BUÉK.
Üdv:
Zsolt
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2283 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 21:45:16 »
Idézetet írta: laziofan - 2011.12.22 csütörtök, 11:58:25
Sziasztok,
Új vagyok még itt, de van probléma az autómmal. Remélem tudtok rá válaszolni.
Probléma:
- indítózásnál néha érdekes dolgokat csinál. van mikor 8 óra mínuszban állás után is pöccre indul (mondjuk mindig kivárom, hogy gyújtásnál elaludjanak a fények; benzinszivattyú), van amikor pedig megyek vele 4 km-et (még nem melegszik be a motor) és utána 1-2 óra állás után, pedig csak köszörül elsőre, gyújtás le, majd újra indítózás, akkor viszont pöccre indul. Gyertyák, max 25e-t mentek, akksi 1 hónapos 60 Ah. Mi lehet még? Nem fogok belehalni, ha ilyen marad, de legalább rákérdezek.
Előre is köszönöm a válaszokat (mert remélem lesznek Smiley.
Kellemes Ünnepetek és BUÉK.
Üdv:
Zsolt
Hát szerintem így fog maradni..... Nekem is ilyen időnként az inditás, főleg rövidebb állás után. Hogy mi az oka, azt kizárt dolog, mert senki sem tudja.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
laziofan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2284 Dátum:
2011.12.23 péntek, 10:55:37 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2011.12.22 csütörtök, 21:45:16
Hát szerintem így fog maradni..... Nekem is ilyen időnként az inditás, főleg rövidebb állás után. Hogy mi az oka, azt kizárt dolog, mert senki sem tudja.
Köszi.
Mint mondtam túl élem, mert nem hagy ott sehol, csak kicsit zavaró.
Van időm 2x-er indítani
BUÉK.
Naplózva
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2285 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:10:08 »
Sziasztok!
A Mondeom 2001 12 havi, 2.0 benzines. 55.000 km van benne. Olajcserekor 5w40 -es olajat kapott. 2200 km után 0,5 litert olajat öntöttem utána, hogy a nívón a szint ugyanott legyen, mint közvetlenül olajcsere után. Tehetek bele 10w40 -es olajat, úgy hogy a motor ne károsodjon? Gondolom azt nem fogyasztaná.
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2286 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:29:03 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 13:10:08
Sziasztok!
A Mondeom 2001 12 havi, 2.0 benzines. 55.000 km van benne. Olajcserekor 5w40 -es olajat kapott. 2200 km után 0,5 litert olajat öntöttem utána, hogy a nívón a szint ugyanott legyen, mint közvetlenül olajcsere után. Tehetek bele 10w40 -es olajat, úgy hogy a motor ne károsodjon? Gondolom azt nem fogyasztaná.
A válaszokat előre is köszönöm!
Szia!
Az 55000km elég...
vicc... 5W30as olaj kell bele. Ha fogyasztja, akkor nem vastagabbra kell váltani, hanem megkeresni a hibát. A 10W40 nem való bele.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2287 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:48:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.12.27 kedd, 13:29:03
Szia!
Az 55000km elég...
vicc... 5W30as olaj kell bele. Ha fogyasztja, akkor nem vastagabbra kell váltani, hanem megkeresni a hibát. A 10W40 nem való bele.
A km óra állás valós. A 10W40 -től károsodna a motorja?
A motoron, olajfolyás sehol nincs. Mitől eheti az olajat?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2288 Dátum:
2011.12.27 kedd, 13:55:13 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 13:48:03
A km óra állás valós. A 10W40 -től károsodna a motorja?
A motoron, olajfolyás sehol nincs. Mitől eheti az olajat?
Új korától nálad van? Azért az nagyon kevés km...
Nem hinném hogy jót tenne neki, szerintem maradj az 5W30nál. Az enyémbe 400ezer km van, és én is azt használok.
Hengerfejnél eléghet, esetleg a tömítése. De igazából ha sok km lenne benne, akkor se lenne normális ez az olajfogyás.Sajnos konkrét tippet nem tudok adni, hogy mitől lehet ez.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2289 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:11:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.12.27 kedd, 13:55:13
Új korától nálad van? Azért az nagyon kevés km...
Nem hinném hogy jót tenne neki, szerintem maradj az 5W30nál. Az enyémbe 400ezer km van, és én is azt használok.
Hengerfejnél eléghet, esetleg a tömítése. De igazából ha sok km lenne benne, akkor se lenne normális ez az olajfogyás.Sajnos konkrét tippet nem tudok adni, hogy mitől lehet ez.
Németországban vettem egy 83 éves bácsitól. Első tulaj volt, vezetett szervízkönyv, számlák eltéve, tehát 99%, hogy a km valós. Volt olyan szerelő, aki azt mondta, hogy ez az olajfogyás normális. Elvittem, itt Németországban egy másik műhelybe, kötelező szervizre és jeleztem nekik, az olajfogyasztást. Mikor mentem az autóért, azt mondták, hogy a motornak semmi baja, nem tudják, mitől fogyaszthatja az olajat. Elég idegesítő. hogy 2000 km-enként öntögetnem kell bele az olajat. Ezért gondoltam, hogy teszek bele 10W40 -et. Sőt beszéltem olyan szerelővel is, aki kifejezetten javasolta a 10W40 -et bele, mondván, hogy az ő Mondeojában is az van és semmi baja, pedig több mint 300.000 km van benne. Nem tudom mit csináljak...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2290 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:14:39 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 14:11:26
Németországban vettem egy 83 éves bácsitól. Első tulaj volt, vezetett szervízkönyv, számlák eltéve, tehát 99%, hogy a km valós. Volt olyan szerelő, aki azt mondta, hogy ez az olajfogyás normális. Elvittem, itt Németországban egy másik műhelybe, kötelező szervizre és jeleztem nekik, az olajfogyasztást. Mikor mentem az autóért, azt mondták, hogy a motornak semmi baja, nem tudják, mitől fogyaszthatja az olajat. Elég idegesítő. hogy 2000 km-enként öntögetnem kell bele az olajat. Ezért gondoltam, hogy teszek bele 10W40 -et. Sőt beszéltem olyan szerelővel is, aki kifejezetten javasolta a 10W40 -et bele, mondván, hogy az ő Mondeojában is az van és semmi baja, pedig több mint 300.000 km van benne. Nem tudom mit csináljak...
Akkor feltételezve hogy valós a km, főleg nem normális az olajfogyás...Sajnos nem tudok tippet adni mitől lehet. Én nem tennék bele 10W40-et. Németországban vagy? Mert ha nem, érdemes lenne megnézetni itthon is, más szerelővel, (pl. Vik)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2291 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:20:45 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.12.27 kedd, 14:14:39
Akkor feltételezve hogy valós a km, főleg nem normális az olajfogyás...Sajnos nem tudok tippet adni mitől lehet. Én nem tennék bele 10W40-et. Németországban vagy? Mert ha nem, érdemes lenne megnézetni itthon is, más szerelővel, (pl. Vik)
Németországban vagyok, így csak itt tudnám másik szerelőhöz elvinni.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2292 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:25:37 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 14:20:45
Németországban vagyok, így csak itt tudnám másik szerelőhöz elvinni.
Értem. Akkor várj, hátha kapsz itt valami tippet, hogy mit kellene megnézetni. Én elsősorban hengerfejre tippelnék.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2293 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:30:09 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 14:20:45
Németországban vagyok, így csak itt tudnám másik szerelőhöz elvinni.
Szelepszárszimmeringek kikeményedtek és folyik le mellettük az olaj szinte 100% hogy ez a baj...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2294 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:32:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.27 kedd, 14:30:09
Szelepszárszimmeringek kikeményedtek és folyik le mellettük az olaj szinte 100% hogy ez a baj...
Ennek a javítása mennyibe kerülhet?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2295 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:39:16 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 14:32:07
Ennek a javítása mennyibe kerülhet?
16 db szimmering kell ez kb 16 ezer forint, meg kb ugyanennyi vagy kicsit több a munkadíj
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2296 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:51:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.27 kedd, 14:39:16
16 db szimmering kell ez kb 16 ezer forint, meg kb ugyanennyi vagy kicsit több a munkadíj
Köszönöm! Elballagok egy szerelőhöz és megkérdezem, hogy mennyit mond rá, ha nagyon sok lenne, akkor márciusban Magyarországon megcsináltatom.
Gondolom így nyugodtan lehet járni vele, nem lesz semmi baj, max eszi az olajat...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2297 Dátum:
2011.12.27 kedd, 14:58:15 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 14:51:06
Köszönöm! Elballagok egy szerelőhöz és megkérdezem, hogy mennyit mond rá, ha nagyon sok lenne, akkor márciusban Magyarországon megcsináltatom.
Gondolom így nyugodtan lehet járni vele, nem lesz semmi baj, max eszi az olajat...
Igen, ha semmi rendellenes hang nincs, akkor nyugodtan használd, csak az olajszintet figyeld
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gaberking
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2298 Dátum:
2011.12.27 kedd, 15:02:23 »
Köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2299 Dátum:
2011.12.27 kedd, 16:14:54 »
Idézetet írta: Gaberking - 2011.12.27 kedd, 13:10:08
Sziasztok!
A Mondeom 2001 12 havi, 2.0 benzines. 55.000 km van benne. Olajcserekor 5w40 -es olajat kapott. 2200 km után 0,5 litert olajat öntöttem utána, hogy a nívón a szint ugyanott legyen, mint közvetlenül olajcsere után. Tehetek bele 10w40 -es olajat, úgy hogy a motor ne károsodjon? Gondolom azt nem fogyasztaná.
A válaszokat előre is köszönöm!
egy opeles összetenné a 2 kezét ha ennyi olajat enne az autoja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
39
40
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
52
53
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ