Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662091 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:44:59 »

Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.
fordfocus.hu wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:47:15 »

Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.

Olvasgass: http://nepitelet.hu/autok/ford/focus_1998/

(Ha valaki ezek után megint a totalcar-ral boronál össze, annak mélyen a szeme közé nézek ... ! )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:48:30 »

Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.

Látom ide is írtál, meg nekem is pü-t. Gondolom, még vagy 10 embernek... ezért nem kell pü-t írni. Itt is válaszolnak... ha tudnak. Mondeo oldal, miért itt érdeklődsz a fókáról?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2012.02.24 péntek, 00:17:58 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy az autóm egy ideje elkezdett rángatni gyorsításkor. Elvittem szervizbe és kicserélték a gyújtótrafót. Ez meg is szüntette a rángatást kb. 50km megtételéig, majd újra visszatért a rángatás. Megfigyeltem, hogy főként akkor jelentkezik a baj, ha motorfékkel lassítok és utána gyorsítani akarok.

Köszi a segítséget!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2012.02.24 péntek, 00:50:42 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy az autóm egy ideje elkezdett rángatni gyorsításkor. Elvittem szervizbe és kicserélték a gyújtótrafót. Ez meg is szüntette a rángatást kb. 50km megtételéig, majd újra visszatért a rángatás. Megfigyeltem, hogy főként akkor jelentkezik a baj, ha motorfékkel lassítok és utána gyorsítani akarok.

Köszi a segítséget!

Első blikkre gyújtókábel. Keress egy sötét sarkot, nyisd fel a gépházfedelet és járó motornál nézz körbe. Nincsenek körben kis szikrák?
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2012.02.24 péntek, 00:53:09 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy az autóm egy ideje elkezdett rángatni gyorsításkor. Elvittem szervizbe és kicserélték a gyújtótrafót. Ez meg is szüntette a rángatást kb. 50km megtételéig, majd újra visszatért a rángatás. Megfigyeltem, hogy főként akkor jelentkezik a baj, ha motorfékkel lassítok és utána gyorsítani akarok.

Köszi a segítséget!

Szia!

Ahogy anno nagy elődeim írták, az javasolt, hogy a trafo - gyertya - gyertyakábeleket együtt kell(ene) cserélni.
Ha a gyertya, vagy a kábel rossz az tönkreteheti az új trafódat. És mindenből gyárit!
A kábelköteg ha jól emlékszem olyan 15K, a gyertyák kb. 14-15K a négy darab. (méghogy a Ford olcsó)

A gyertyacsere már rám is rám férne, de egyszerűen nem bírok most 15ezret kiadni 4 retkes gyertyáért.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 01:01:46 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2012.02.24 péntek, 09:38:11 »

Szia!

Ahogy anno nagy elődeim írták, az javasolt, hogy a trafo - gyertya - gyertyakábeleket együtt kell(ene) cserélni.
Ha a gyertya, vagy a kábel rossz az tönkreteheti az új trafódat. És mindenből gyárit!
A kábelköteg ha jól emlékszem olyan 15K, a gyertyák kb. 14-15K a négy darab. (méghogy a Ford olcsó)

A gyertyacsere már rám is rám férne, de egyszerűen nem bírok most 15ezret kiadni 4 retkes gyertyáért.

A cromax szerint 903 ft darabja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2012.02.24 péntek, 11:58:38 »

Akkor még amit én megtennék, az az újratanítás... lehúzni az aksit negyed órára, és így tovább (keress rá, le van írva).
Igen, az ecunak van egy hőszenzora, ami méri a motor hőmérsékletét. ...

A tanítás műxik MKIII-nál??  wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:29:19 »

A tanítás műxik MKIII-nál??  wow1

Persze. Csak akkor érdemes megcsinálni, ha több dolog változott (új gyertya, ilyesmi).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2012.02.24 péntek, 18:22:15 »


 Mi ez a tanítás téma?Huh??Mit kell taítani???
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2012.02.24 péntek, 19:21:38 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy az autóm egy ideje elkezdett rángatni gyorsításkor. Elvittem szervizbe és kicserélték a gyújtótrafót. Ez meg is szüntette a rángatást kb. 50km megtételéig, majd újra visszatért a rángatás. Megfigyeltem, hogy főként akkor jelentkezik a baj, ha motorfékkel lassítok és utána gyorsítani akarok.

Köszi a segítséget!
diagolni lehetne a lambda szondát..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2012.02.24 péntek, 19:56:31 »

ma nagyot nevettem,mert kezembe került az ECAT nevü program.
sokszor téma,hogy egr dugózás benzinesnél,jönnek a vélemények,hogy azért vezeti vissza a gázt a ford,mert környezetkimélő,meg hallottam olyat is,hogy ez sufnituning.
és az igazság az,hogy az ECAT-ban van gyári egr dugó!!!!  kb 23 euró az ára, én kiakadtam...tehát a gyár adta ki, motorcraft...bekula. Smiley tehát ők is tudják,hogy ez egy f**ág.. de akkor mit csinálsz az egr szeleppel,jön a kérdés,mert nem hagyja szónélkül az autó.
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2012.02.24 péntek, 20:17:09 »

http://kepfeltoltes.hu/120224/egrdug__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120224/egrdug_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2012.02.25 szombat, 11:35:53 »

Mi ez a tanítás téma?Huh??Mit kell taítani???


Akksisaruk fel, indít, 3 perc alapjárat, 2 perc 1200, majd 8 km hajrá. Leállít, vár és kész  wave

(legutóbb Joe emlékeztetett erre  vigyor3)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:30:13 »

Szia!

A gyertyacsere már rám is rám férne, de egyszerűen nem bírok most 15ezret kiadni 4 retkes gyertyáért.

Ezek milyen gyertyák ennyiért? A gyári jóval olcsóbb ha nem tévedek
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:43:59 »



Aham!!És akkor mi fog történni???Semmi csak az ecu jra tanul mindent??

Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:59:24 »

ma nagyot nevettem,mert kezembe került az ECAT nevü program.
sokszor téma,hogy egr dugózás benzinesnél,jönnek a vélemények,hogy azért vezeti vissza a gázt a ford,mert környezetkimélő,meg hallottam olyat is,hogy ez sufnituning.
és az igazság az,hogy az ECAT-ban van gyári egr dugó!!!!  kb 23 euró az ára, én kiakadtam...tehát a gyár adta ki, motorcraft...bekula. Smiley tehát ők is tudják,hogy ez egy f**ág.. de akkor mit csinálsz az egr szeleppel,jön a kérdés,mert nem hagyja szónélkül az autó.
az első generációk megjelenésekor még nagyon gyerekcipőben járt ez az egr móka.Van olyan 2004es kopel,amiben gyárilag még nincs egr szelep,csak ez a zárólemez került felszerelésre.
Amit te megtaláltál,az pont ugyan erre a célra készült.Viszont az mk3 esetében a ford,már kötelező jelleggel szerelte az összes motorját egr szeleppel.Így ez szerintem csak benne maradt a katalógusban.Még azt is megkockáztatom,hogy nem is lehet ilyet rendelni sem..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2012.02.25 szombat, 16:24:07 »

rendelheto. a masik kepet azert raktam be mert az ep egy 2004es modell motorja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2012.02.25 szombat, 20:18:03 »

rendelheto. a masik kepet azert raktam be mert az ep egy 2004es modell motorja.
joo.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 01:08:56 »

A cromax szerint 903 ft darabja.

Nem teljesen értem. 3848Ft/db a legolcsóbb gyári a Cromax-nál.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=50353271&termek_al_id=5736&katnev=2000.10.15-2005.09.15.

Hol láttad a 903Ft-ost?

A nagyautónál is néztem régebben, de ott is csak 2-300Ft-tal volt olcsóbb. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.26 vasárnap, 01:18:13 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 01:13:42 »

Ezek milyen gyertyák ennyiért? A gyári jóval olcsóbb ha nem tévedek

Az előző hozzászólásomban ott a link.
Sajnos a legtöbben azt mondják/mondjátok, hogy gyertyából csak gyárit.
A négy darab a legolcsóbból: 15.392Ft.

Ha valaki tud olcsóbb megoldást, én lennék a legboldogabb.   
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 01:15:42 »

Nem teljesen értem. 3848Ft/db a legolcsóbb gyári.a Cromax-nál.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=50353271&termek_al_id=5736&katnev=2000.10.15-2005.09.15.

Hol láttad a 903Ft-ost?

A nagyautónál is néztem régebben, de ott is csak 2-300Ft-tal volt olcsóbb. Sad
itt: http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=50395367&termek_al_id=15439 hogy jó-e a tiedbe, azt nem tudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 01:25:17 »


Köszönöm! Én sem tudom jó-e, mert ez a 2005.09.15-2007.03.19. modelleknél van, az enyém 2003-as és ebbe elvileg az kell, amit belinkeltem.
Lehet, hogy hétfőn rákérdezek náluk.

Szerk. Megnéztem a gyújtó trafót is és nem tudom mi a különbség a 2005-2007 közötti MKIII-as, benzines motorokban, de a 2005-től
a gyári trafó: 23 887 Ft.
A 2000-2005 közöttihez 35 949Ft. Itt is jelentős az eltérés. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.26 vasárnap, 01:36:24 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 04:27:52 »

Az előző hozzászólásomban ott a link.
Sajnos a legtöbben azt mondják/mondjátok, hogy gyertyából csak gyárit.
A négy darab a legolcsóbból: 15.392Ft.

Ha valaki tud olcsóbb megoldást, én lennék a legboldogabb.   

Wyctor?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 08:57:26 »

Nna gratulálok! Wink

Sztem ez a kettő összefügg!

"- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)"

Az alapjárat bemelegedés után okés - ezt már írtam. Hétvégén pedig kibogoztam a gázbowdent a motorburkolat alatt  vigyor3 hihetetlen módon tették vissza motormosás után, nem csoda, ha nem járt a pedál rendesen! Hátradőltem  nyes
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 09:15:48 »

"- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)"

Az alapjárat bemelegedés után okés - ezt már írtam. Hétvégén pedig kibogoztam a gázbowdent a motorburkolat alatt  vigyor3 hihetetlen módon tették vissza motormosás után, nem csoda, ha nem járt a pedál rendesen! Hátradőltem  nyes

Én is ragadós gázpedállal indítok reggel, fogalmam sincs, hogy milért ...
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 09:20:23 »

Én is ragadós gázpedállal indítok reggel, fogalmam sincs, hogy milért ...

Ahogy írtam, nálam össze-vissza volt tekergetve a motorburkolat alatt. Most visszakapta a szép ívét és ollé  Grin
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 09:28:40 »

Én is ragadós gázpedállal indítok reggel, fogalmam sincs, hogy milért ...

Ja, csak nekem az a furcsa, hogy csak az első gázadásig van beragadva ... Smiley
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 10:01:48 »

Ja, csak nekem az a furcsa, hogy csak az első gázadásig van beragadva ... Smiley

... mé', felébredni talán könnyű?  angel
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:29:25 »

Ja, csak nekem az a furcsa, hogy csak az első gázadásig van beragadva ... Smiley

Esetleg pillangószelep nem dzsuvás?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:38:37 »

Esetleg pillangószelep nem dzsuvás?

Nem néztem még. Az örvénylapátok biztosan tiszták... tényleg, mi az örvénylapátok szerepe?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 12:01:04 »

Nem néztem még. Az örvénylapátok biztosan tiszták... tényleg, mi az örvénylapátok szerepe?

Szerintem érdemes lecsekkolni, attól az első gázadás nehézkes tud lenni.

Az örvénylapátokról én azt hallottam, hogy amikor a vákuum befordítja őket (részterhelés, alapjárat), akkor a beszívott levegőben
örvényeket hoz létre, amitől hatékonyabban tudja a levegőt beszívni a motor. De én még nem vettem észre jelentős különbséget
helyén lévő, illetve kiakasztott gömbfej között (ami mozgatja a lapátokat).
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 13:11:11 »

Szerintem érdemes lecsekkolni, attól az első gázadás nehézkes tud lenni.

Asszem az lesz, mert most induláskor szinte bele kellett rugni a pedálba. Utána megy szépen, adagolható.
Ezek szerint a szívó oldalam olajsaras lesz ... a pillangószelep házilag ellenőrizhető?

Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 13:48:00 »

Asszem az lesz, mert most induláskor szinte bele kellett rugni a pedálba. Utána megy szépen, adagolható.
Ezek szerint a szívó oldalam olajsaras lesz ... a pillangószelep házilag ellenőrizhető?



Szerintem az lesz a baja. Simán ellenőrizhető, kézzel is nyitható, és látod hogy mennyire dzsuvás. Én Off autónál ki is szedtem az egészet, és alaposan megtisztítottam. Miután visszaraktam könnyedén járt, azóta nincs gond vele.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:03:31 »

Szerintem az lesz a baja. Simán ellenőrizhető, kézzel is nyitható, és látod hogy mennyire dzsuvás. Én Off autónál ki is szedtem az egészet, és alaposan megtisztítottam. Miután visszaraktam könnyedén járt, azóta nincs gond vele.

Van erről valami kép, manual valahol? Ezt a motort nem annyira ismerem ... Sad
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 14:11:06 »

Van erről valami kép, manual valahol? Ezt a motort nem annyira ismerem ... Sad


Passz.

De könnyen meglátod. Motorburkolat le, és ahogy nyitogatod a gázbovdent, úgy látni a szelepet is ahogy nyit. Lehet elég ha csak féktisztítóval meg valami ronggyal lemosod, kívül belül.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 15:37:05 »

Van erről valami kép, manual valahol? Ezt a motort nem annyira ismerem ... Sad


a légszűrőtől jövő csövet leszeded a folytószelepről és elfordítod a gázkart, ott ha benézel látni fogod ahová zárodik a pillangószelep és ott kell féktisztítóval megfújni és tiszta ronggyal megtörölgetni alúl felül. És akkor nem fog ragadni a gáz
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:56:45 »

Ment már tönkre valakinek a szelepfedél tömítése?
Csak mert az enyémen mostanában elkezdett folyni az olaj le a blokkon, szép kis pöttyöket hagyva maga után a parkolóban. Kiderült, hogy a szelepfedél alól jön.
Ami érdekes, hogy egy csomó csavar fel volt lazulva... Autó 5,5 éves, sose volt megbontva....
Szerelőm gyorsan rendelt gyári tömítésgarnitúrát, meg is jött még ma. Mikor a régit kiszedtük, akkor derült ki, hogy nem SCI-hez valót adtak hanem sima 1.8-ast.  falbav
Gondolhatjátok a boldogságot. Kocsi összerak régivel elkullog. Most bízom benne, hogy a bontástól nem lett nagyobb a szivárgás illetve, hogy másodszor eltalálja a Cromaxos...

Azért annyi tanulsága van a dolognak, hogy érdemes megnézni, elég szorosak-e a csavarok, hátha van mit húzni rajta és akkor megelőzhető a szivárgás.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 22:28:30 »

Ment már tönkre valakinek a szelepfedél tömítése? ...

Azért annyi tanulsága van a dolognak, hogy érdemes megnézni, elég szorosak-e a csavarok, hátha van mit húzni rajta és akkor megelőzhető a szivárgás.

Hoppá-hoppá, csak nem SCi betegséget leltünk? Nekem befele szivárog az 1es henger gyertyájához. Még nem értem rá megcsinálni sajnos.  szomoru1 rinya
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 22:32:52 »

Hoppá-hoppá, csak nem SCi betegséget leltünk? Nekem befele szivárog az 1es henger gyertyájához. Még nem értem rá megcsinálni sajnos.  szomoru1 rinya

És biztos cserélni kell a tömítést?

Csak mert nekem is volt ilyen(egyik gyertyánál befelé szivárgott), de csak meg kellett húzni a csavarokat. Azóta semmi szivárgás.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:50:25 »

Sziasztok. Végre elkészült a gép   Wink
A rövid távú használat - páralecsapódás az olajban- azt mondták nagyon sok víz volt ; ami bele is fagyott (-20-22 fok volt).
Ezért nem volt olajnyomás.
A vezérlés elmászott, azért nem indult a gép.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:53:52 »

Nohátakkor:
9C meleg kint. Ha a fűtés be van kapcsolva, akkor nem képes a hőmérő függőlegesbe állni (nem is próbálkozik vele). Fűtés kikapcs.
Kocsi megy, felkúszik a hőmérő középre. Bekapcsolom a digit klímát 25-re, a hőmérő lemegy negyedre: nem lapul ki, csak visszamegy a hideg tartomány közepére. Ja, fed comp fogyasztás: 16l/100, átlagsebesség: 29.

Akkor termosztát? Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2012.02.28 kedd, 14:46:09 »

Nohátakkor:
9C meleg kint. Ha a fűtés be van kapcsolva, akkor nem képes a hőmérő függőlegesbe állni (nem is próbálkozik vele). Fűtés kikapcs.
Kocsi megy, felkúszik a hőmérő középre. Bekapcsolom a digit klímát 25-re, a hőmérő lemegy negyedre: nem lapul ki, csak visszamegy a hideg tartomány közepére. Ja, fed comp fogyasztás: 16l/100, átlagsebesség: 29.

Akkor termosztát? Smiley

Az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2012.02.28 kedd, 15:08:43 »

És biztos cserélni kell a tömítést?

Csak mert nekem is volt ilyen(egyik gyertyánál befelé szivárgott), de csak meg kellett húzni a csavarokat. Azóta semmi szivárgás.

hm... mennyire kell ezeket meghúzni? Meg egyáltalán: miért lazul le?  wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2012.02.28 kedd, 15:41:57 »

Sziasztok. Végre elkészült a gép   Wink
A rövid távú használat - páralecsapódás az olajban- azt mondták nagyon sok víz volt ; ami bele is fagyott (-20-22 fok volt).
Ezért nem volt olajnyomás.
A vezérlés elmászott, azért nem indult a gép.


Mennyit mászott a vezérlés, nem találkoztak a szelepek a dugattyúkkal?

Nohátakkor:
9C meleg kint. Ha a fűtés be van kapcsolva, akkor nem képes a hőmérő függőlegesbe állni (nem is próbálkozik vele). Fűtés kikapcs.
Kocsi megy, felkúszik a hőmérő középre. Bekapcsolom a digit klímát 25-re, a hőmérő lemegy negyedre: nem lapul ki, csak visszamegy a hideg tartomány közepére. Ja, fed comp fogyasztás: 16l/100, átlagsebesség: 29.

Akkor termosztát? Smiley

Bizony.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:06:19 »

Az.

Hmm .. az egyik termosztát 6000, a másik 38000 ... melyik a jó?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:19:51 »

Hmm .. az egyik termosztát 6000, a másik 38000 ... melyik a jó?

Na szerinted?  falbav nyes
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:22:09 »

Na szerinted?  falbav nyes

A 6000-s? Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:24:24 »

A 6000-s? Smiley


Sajna nem... De hol találtál 6ezrest? Cromaxban csak 30-40 között vannak.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:28:26 »

Sajna nem... De hol találtál 6ezrest? Cromaxban csak 30-40 között vannak.

http://www.fekmester.hu/termosztat/termosztat/ford/mondeo/benzin/2.00/2001/

Ez pl nem jó?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.