Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:48:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653844 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3850 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:24:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.22 hétfő, 20:20:55
Most kéne a szondát bedugni a kipufogóba, és megnézni
Alapvetően a nagy terhelés alatti füstölés nem TIPIKUSAN szelepszárszimeringes tünet, hanem olajlehúzó gyűrűs. Endoszkópot be a szívósorba, és nézni hol olajos, hogy néz ki a szívószelepek szára. Aztán szerintem innen lehet továbbmenni.
Van endoszkópom, kb pénteken tudok vinni ilyet Pest felé, ha kell (még alakulok).
A pillangószelephez 15 percen belül hozzá lehet férni.
Ennyit tudok segíteni.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3851 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:26:50 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.22 hétfő, 20:18:57
Ezzen senki sem vitatkozik. Itt a kérdés, hogy próbálsz-e minél kevesebbet költeni és reménykedsz, hogy év közben nem lesz váratlan kiadásod, vagy egyszerre megcsinálsz mindent és akkor évekig csak tankolni meg olajcserélni kell a kocsit. Ez mindenkinek a saját anyagi lehetőségei határozzák meg.
Én nem tehetem meg, hogy két pár éves gyerekkel az autópályán ragadjak, amikor egy hétvégi 1200 km-es kört csinálok. De ez én vagyok.
Picit hangnemet váltok, ne haragudjon meg érte senki. De nyugodjál már meg végre! Nekem is van gyerekem, én is járok a családommal hosszabb úton. Anyagi lehetőségeim korlátozottak gondolom csakúgy minta a hibával jelentkező új klubtársunknak. Én is megadom az autónak az ami jár vagy amit tudok neki. DE nem csinálok lekiismereti kérdést egy ilyen vitából, és egy picit sem kevesebb nálad az az ember, aki nem teheti meg, hogy rögtön generáloztasson, mégha tudja is, hogy az lenne a tökéletes megoldás. Azt írtad, hogy azon van a hangsúly, hogy lehet. Hát szomorú az igazság, de az autószerelésben gyakran van így.
És pontot téve a vita végére: Nyugi!!!!!
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3852 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:30:18 »
Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3853 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:32:01 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.22 hétfő, 20:30:18
Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
Használd a "Válasz" gombot, és az aláírásodba is betehetnéd, hogy milyen autód van.
PÜ-t olvastad?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3854 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:32:12 »
Idézetet írta: joxer - 2012.10.22 hétfő, 20:26:50
De nyugodjál már meg végre!
És pontot téve a vita végére: Nyugi!!!!!
Komolyan kellene valami ilyen mérő, hogy [5] vagy [8] vagy hasonló, amivel az ember jelezheti, hogy mennyire ideges. Ha 10 a maximum, akkor én olyan
körül voltam eddig. Tényleg olyan a stílusom, mintha ideges lennék?
(Csak hogy topikban legyek. Egy korábbi autómnál csináltam, hogy csak a legszükségesebbeket cseréltettem, javítottam. A végén az állandó lerobbanások miatt az egész többe került, mintha egyszerre csináltattam volna meg. Lehet ezért is ódzkodom a fél megoldásoktól.)
Naszóval, nézzük egy beömlőt, aztán okoskodjunk tovább.
És az idegesség faktorom:
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3855 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:34:28 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.22 hétfő, 20:30:18
Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
A légszűrőház (nagy fekete műanyag doboz, ha az autóval szemben állsz, akkor jobbra) végéből kijövő vastag fekete cső végén, amire megy egy bovden (gázbovden).
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3856 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:34:46 »
3gyermekem van 1,3 és 5 évesek,én se szeretnék lerobbani. A fogyasztásom 8-8.5liter,pedig 90%ban országút,igy kicsit talán sok,nem?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3857 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:35:06 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.22 hétfő, 20:30:18
Okés,ez jól hangzik,csak én azt se tudom merre a pillangószelep:-(
Motorháztető felnyit. Akksit megkeres. Felette van egy nagy doboz (légszűrő), abból egy S alakú, alkar vastagságú cső megy a motor felé. Annak bal végén van egy fémházban a pillangószelep. Ennek a fémháznak az első oldalára megy a bovden.
Hol laksz?
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3858 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:35:20 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.22 hétfő, 20:32:12
Komolyan kellene valami ilyen mérő, hogy [5] vagy [8] vagy hasonló, amivel az ember jelezheti, hogy mennyire ideges. Ha 10 a maximum, akkor én olyan
körül voltam eddig. Tényleg olyan a stílusom, mintha ideges lennék?
(Csak hogy topikban legyek. Egy korábbi autómnál csináltam, hogy csak a legszükségesebbeket cseréltettem, javítottam. A végén az állandó lerobbanások miatt az egész többe került, mintha egyszerre csináltattam volna meg. Lehet ezért is ódzkodom a fél megoldásoktól.)
Naszóval, nézzük egy beömlőt, aztán okoskodjunk tovább.
És az idegesség faktorom:
Nincs itt harag egy deka se, de sajna az amit írtál egy kicsit bántó volt, és szerintem nem csak nekem. Bár lehet, hogy ezt a bántást én értem bele.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3859 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:37:27 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.22 hétfő, 20:32:12
(Idegesség-faktor rendszer)
Az a nagy gond ezzel a rendszerrel, hogy a [ 0 ] egy karakterkód, és ezért most egy kis csillag jelenik meg az idegességi faktornál (legalábbis chrome-ban)
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3860 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:38:04 »
Idézetet írta: joxer - 2012.10.22 hétfő, 20:35:20
Nincs itt harag egy deka se, de sajna az amit írtál egy kicsit bántó volt, és szerintem nem csak nekem. Bár lehet, hogy ezt a bántást én értem bele.
Mea culpa.
Tényleg nem akartam.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3861 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:38:39 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.22 hétfő, 20:35:06
Motorháztető felnyit. Akksit megkeres. Felette van egy nagy doboz (légszűrő), abból egy S alakú, alkar vastagságú cső megy a motor felé. Annak bal végén van egy fémházban a pillangószelep. Ennek a fémháznak az első oldalára megy a bovden.
Hol laksz?
Fóton. Az a baj,most csal mobilrol tudok netezni,igy nehéz fórumozni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3862 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:39:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.22 hétfő, 20:37:27
Az a nagy gond ezzel a rendszerrel, hogy a [ 0 ] egy karakterkód, és ezért most egy kis csillag jelenik meg az idegességi faktornál (legalábbis chrome-ban)
Észrevettem
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3863 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:40:35 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.22 hétfő, 20:38:04
Mea culpa.
Tényleg nem akartam.
No problem!!!
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3864 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:41:38 »
Jelenleg mobilrol tudok netezni,nehéz igy. Reggel géphez jutok,beállítom a dolgokat,köszi
1.8as ambiente 2001es. Mk3.
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.22 hétfő, 20:32:01
Használd a "Válasz" gombot, és az aláírásodba is betehetnéd, hogy milyen autód van.
PÜ-t olvastad?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3865 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:42:59 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.22 hétfő, 20:41:38
Jelenleg mobilrol tudok netezni,nehéz igy. Reggel géphez jutok,beállítom a dolgokat,köszi
1.8as ambiente 2001es. Mk3.
Privát üzenetben küldtem a szerelő elérhetőségét!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3866 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:44:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.22 hétfő, 20:32:01
Használd a "Válasz" gombot, és az aláírásodba is betehetnéd, hogy milyen autód van.
PÜ-t olvastad?
Igen,de teloval nem sikerült válaszüzenetre bírnom a rendszert,reggeé írok!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3867 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 21:18:57 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.22 hétfő, 20:44:51
Igen,de teloval nem sikerült válaszüzenetre bírnom a rendszert,reggeé írok!
ok, a lényeg, hogy olvastad
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3868 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:04:16 »
Hali!
Érdekes ez az olajfogyós téma!
Nekem is fogy néha, főleg az olajcsereperiódus végefele érezhető.
De 150000 ._ enként max 1 lityit vesz fel De úgy olvastam ez egy benyàs vasnàl normàlis!
A vas abszolulte nem füstöl
Az olaj gyoönyörü miko leengedem.
Egyedül a szivosorherélés alatt talàltam pàr deci szép olajat az aljàn'
A fasz tudja hogyan kerülhetett oda!
Most tesztelek egy új technikàt ami rézzel köti meg a kartelgàzban az olajat!
Meglàtjuck bevàllik é!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3869 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:14:51 »
Idézetet írta: keke - 2012.10.23 kedd, 12:04:16
Hali!
De 150000 ._ enként max 1 lityit vesz fel De úgy olvastam ez egy benyàs vasnàl normàlis!
Gondolom az 15.000 akart lenni. Minimális fogyás az ok, annyira nem tömít rendesen a gyűrű.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3870 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:20:35 »
Idézetet írta: keke - 2012.10.23 kedd, 12:04:16
Hali!
Érdekes ez az olajfogyós téma!
Nekem is fogy néha, főleg az olajcsereperiódus végefele érezhető.
De 150000 ._ enként max 1 lityit vesz fel De úgy olvastam ez egy benyàs vasnàl normàlis!
A vas abszolulte nem füstöl
Az olaj gyoönyörü miko leengedem.
Egyedül a szivosorherélés alatt talàltam pàr deci szép olajat az aljàn'
A *** tudja hogyan kerülhetett oda!
Most tesztelek egy új technikàt ami rézzel köti meg a kartelgàzban az olajat!
Meglàtjuck bevàllik é!
Kartergáz... és szerintem 1 liter 15e-nél sem normális.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3871 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:24:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.23 kedd, 12:20:35
Kartergáz... és szerintem 1 liter 15e-nél sem normális.
Vazz ... az 1 litert még a 150-hez számoltam
Aludni kéne ...
Naplózva
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3872 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:47:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.23 kedd, 12:20:35
Kartergáz... és szerintem 1 liter 15e-nél sem normális.
Igaz ! De ennyiért azért a motor nem lessz szétburitva!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3873 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:52:19 »
Idézetet írta: keke - 2012.10.23 kedd, 12:47:46
Igaz ! De ennyiért azért a motor nem lessz szétburitva!
Pedig de
(Csak nem most akkor, hanem egy hirtelen felvillanó olajnyomás lámpa utáni trélerezést követően)
Naplózva
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3874 Dátum:
2012.10.23 kedd, 13:05:35 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 12:52:19
Pedig de
(Csak nem most akkor, hanem egy hirtelen felvillanó olajnyomás lámpa utáni trélerezést követően)
150e - vel vettem a vasat azota ment bele 60 és ez a jelenség nem lett rosszabb!
Az oil szintet hetente lesem uhhogy annyira nem paràzok illenen.
Akkor is ugy tudom hogy extrém körülmények közözött akàr 1000 km-en is lehet 1 lityi a fogyàs.- --
Én naponta megyekb dolgozni 5 km bemelegszik a vas és meg is érkeztem!
Hazafele ugyanez., hétvégén megyek "hosszu tàvon"50-et!
Asszem ez ölég extrém! Ehhez képesr az 1 lityi 15e-n sztem men vészes!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3875 Dátum:
2012.10.23 kedd, 13:50:27 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.22 hétfő, 19:56:31
Most már csak egy normális szerelöt mondjatok! Aki megnézi ezt a dolgot,h gyűrű vagy szszár szimering? Vagy valamelyikötök rá tudna nézni? Vagy nemtom. Ismeretlen szerelötöl félnék.
őt többen is ajánlották korábban
én még nem jártam nála úgyhogy nem tudok véleményt mondani
http://www.eszgab.hu/
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3876 Dátum:
2012.10.23 kedd, 14:03:13 »
az autómban 227ekm van
eddig 20ekm volt az olaj csereperiódusom (tegnap cseréltem olajat)
mostanság már 18ekm körül cserélem
12ekm körül szoktam ellenőrizni az olajszintet és 3-4 decit hozzáönteni (max szintig) és olajcseréig nem kell vele foglalkoznom
ez most jó?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3877 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:13:02 »
Gondolkodtam ezen a gyűrűs dolgon és véleményem szerint simán elképzelhető az, hogy először a termosztát adja meg magát, majd a folyamatos szivató használat miatt túlmelegszik a motor és a gyűrűk megadják magukat. Az biztos, hogy nekem darabokban volt a termosztátom akkor, kíváncsi lennék, hogy akinek sokat zabál olajat, annak hogy érzi magát a termosztátja.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3878 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:20:36 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 16:13:02
Gondolkodtam ezen a gyűrűs dolgon és véleményem szerint simán elképzelhető az, hogy először a termosztát adja meg magát, majd a folyamatos szivató használat miatt túlmelegszik a motor és a gyűrűk megadják magukat. Az biztos, hogy nekem darabokban volt a termosztátom akkor, kíváncsi lennék, hogy akinek sokat zabál olajat, annak hogy érzi magát a termosztátja.
De ha a termosztát behal, akkor nyitva marad, és pont hogy nem melegszik a motor, szerintem.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3879 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:23:57 »
Idézetet írta: joxer - 2012.10.23 kedd, 16:20:36
De ha a termosztát behal, akkor nyitva marad, és pont hogy nem melegszik a motor, szerintem.
Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3880 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:27:26 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 16:23:57
Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.
Az kizárt dolog, mert nem tudom!
Hát nekem itt elfogyott a tudományom. Azért sokáig kellene rossz termosztáttal járni, hogy ilyen gubanc legyen.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3881 Dátum:
2012.10.23 kedd, 17:20:51 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 16:23:57
Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.
de neked is pl a fogyid hibátlan volt (alacsony)
ha állandóan hideg lenne és a szivató tolná a benyát akkor a fogyi tuti 10 alá nem menne még országúton sem
de amúgy az elméleted jó
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3882 Dátum:
2012.10.23 kedd, 17:52:47 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 16:23:57
Pont ez a lényeg, hogy az üzemi hőmérsékletet nem éri el a motor és emiatt folyamatosan több benzint adagol a gyorsabb bemelegedés érdekében. A hengerfalat ugyan hűti a víz, de a dugattyú és a lehúzók nagyobb terhelést kapnak és ellágyulhatnak. Meg ugye nincs lambda szabályozás egy bizonyos hűtőfolyadék hőmérséklet alatt.
Sokan járnak rossz termosztáttal... a mondeók kb harmada. Az én MKI-esem, 1,8i is ilyen volt, amikor megvettem. De nem ette az olajat...
A hideg jobban kopik, ez viszont tény.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3883 Dátum:
2012.10.23 kedd, 18:00:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.23 kedd, 17:52:47
Sokan járnak rossz termosztáttal... a mondeók kb harmada. Az én MKI-esem, 1,8i is ilyen volt, amikor megvettem. De nem ette az olajat...
A hideg jobban kopik, ez viszont tény.
De az elmélet elfogadható? S mi van, ha ez kimondottan MK3-as típushiba?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3884 Dátum:
2012.10.23 kedd, 18:45:28 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 18:00:34
De az elmélet elfogadható? S mi van, ha ez kimondottan MK3-as típushiba?
Szerintem nem... ha a termosztát nyitva marad, akkor is kb 40-50 fokos a motor (hasracsapás).
Szerintem itt már a lambda alapján megy a befecskendezés... megen hasracsapás.
És valahonnan rémlik, ha már egyszer elkezdte a lambda alapú üzemmódot, akkor már nem tér vissza a gyári adatokra, még ha ki is hűlne a motor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3885 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:19:14 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.23 kedd, 16:13:02
Gondolkodtam ezen a gyűrűs dolgon és véleményem szerint simán elképzelhető az, hogy először a termosztát adja meg magát, majd a folyamatos szivató használat miatt túlmelegszik a motor és a gyűrűk megadják magukat. Az biztos, hogy nekem darabokban volt a termosztátom akkor, kíváncsi lennék, hogy akinek sokat zabál olajat, annak hogy érzi magát a termosztátja.
Nekem is a termosztátom volt először döglött, az decemberben cserélve lett, majd januárban előjött az olajfogyasztás és jött a motorgenerál ( 3 henger volt szemmel láthatóan ovális)
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3886 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:24:28 »
Idézetet írta: Conor - 2012.10.23 kedd, 19:19:14
Nekem is a termosztátom volt először döglött, az decemberben cserélve lett, majd januárban előjött az olajfogyasztás és jött a motorgenerál ( 3 henger volt szemmel láthatóan ovális)
És hány km-t autóztál rossz termosztáttal?
Naplózva
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3887 Dátum:
2012.10.24 szerda, 08:22:40 »
Sziasztok. nemrég lettem mondeo tulaj én is. 2001es évjárat 2.0 benzines. Adódott egy olyan hiba hogy néha a kocsi rángat, illetve lefullad. újrainditás után meg jó megint, eddig kétszer fordult elő 100km távon belül. gyújtásgond lehet? gyertyákhoz még nem nyúltam hozzá. remélem csak azokkal lesz a gond. előre is köszönöm a segítségeu.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3888 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:07:26 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2012.10.24 szerda, 08:22:40
Sziasztok. nemrég lettem mondeo tulaj én is. 2001es évjárat 2.0 benzines. Adódott egy olyan hiba hogy néha a kocsi rángat, illetve lefullad. újrainditás után meg jó megint, eddig kétszer fordult elő 100km távon belül. gyújtásgond lehet? gyertyákhoz még nem nyúltam hozzá. remélem csak azokkal lesz a gond. előre is köszönöm a segítségeu.
Első körben:
- milyen gyorsan megy fel a hőmérőd függőlegesbe?
- van-e füst kigyorsításnál?
- van-e extrém olajfogyasztásod?
- van-e benzin vagy olajszag a kipufogó környékén?
Utána:
- tekerd ki a gyertyákat és nézd meg, hogy milyen színűek.
- ellenőrizd, hogy van-e olaj a levegőszűrő és a pillangószelep között.
- a pillangószelep mögé nézz be és keress olajat.
utána lehet folytatni ...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3889 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:20:27 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.24 szerda, 09:07:26
Első körben:
- milyen gyorsan megy fel a hőmérőd függőlegesbe?
- van-e füst kigyorsításnál?
- van-e extrém olajfogyasztásod?
- van-e benzin vagy olajszag a kipufogó környékén?
Utána:
- tekerd ki a gyertyákat és nézd meg, hogy milyen színűek.
- ellenőrizd, hogy van-e olaj a levegőszűrő és a pillangószelep között.
- a pillangószelep mögé nézz be és keress olajat.
utána lehet folytatni ...
látom neked már minden hiba ott kezdődik, h olajfogyasztás és motorgenerál
persze nem rosz tudni van e olajfogyasztása de...
ez inkább gyujtás vagy alapjárat gond.
csak kinyomott kuplungnál fullad le vagy?
a rángatás általában gyertya, kábel trafó kombó vagy valamelyik közülük...
de lehet a szívosor örvénylapát eredetű is
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3890 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:32:17 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.10.24 szerda, 09:20:27
látom neked már minden hiba ott kezdődik, h olajfogyasztás és motorgenerál
persze nem rosz tudni van e olajfogyasztása de...
ez inkább gyujtás vagy alapjárat gond.
csak kinyomott kuplungnál fullad le vagy?
a rángatás általában gyertya, kábel trafó kombó vagy valamelyik közülük...
de lehet a szívosor örvénylapát eredetű is
Természetesen nem minden generál nekem sem, de tudomásom szerint ezek azok a dolgok, amelyeket ingyenesen megnézhet és jobb betekintést kap a motor általános állapotáról.
A rángatást szinte minden okozhatja. Mivel újraindítás után megjavul, ezért az alapjárati motort kizárnám. A gyertyákkal kezdeném, hogy lássuk, van-e valami jele ott a gyújtáshibának. A többi csak biztonság kedvéért ...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3891 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:20:05 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.24 szerda, 09:32:17
Természetesen nem minden generál nekem sem, de tudomásom szerint ezek azok a dolgok, amelyeket ingyenesen megnézhet és jobb betekintést kap a motor általános állapotáról.
A rángatást szinte minden okozhatja. Mivel újraindítás után megjavul, ezért az alapjárati motort kizárnám. A gyertyákkal kezdeném, hogy lássuk, van-e valami jele ott a gyújtáshibának. A többi csak biztonság kedvéért ...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3892 Dátum:
2012.10.24 szerda, 18:48:05 »
Idézetet írta: joxer - 2012.10.23 kedd, 19:24:28
És hány km-t autóztál rossz termosztáttal?
Tavaly augusztus elején lett meg az autó, és valamikor december körül lett cserélve a termosztát. Addig olyan 5-6 ezer km-t mentem vele. A hűvös idő beköszöntével kezdett gyanús lenni a termosztát, tehát lehet, hogy már az előző tulajnál is rossz volt és évek óta ment úgy, nem tudom.
Más:
A gyertyahézag mekkora kell legyen? Jól rémlik, hogy 1,3 mm?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3893 Dátum:
2012.10.24 szerda, 19:06:05 »
Idézetet írta: Conor - 2012.10.24 szerda, 18:48:05
Tavaly augusztus elején lett meg az autó, és valamikor december körül lett cserélve a termosztát. Addig olyan 5-6 ezer km-t mentem vele. A hűvös idő beköszöntével kezdett gyanús lenni a termosztát, tehát lehet, hogy már az előző tulajnál is rossz volt és évek óta ment úgy, nem tudom.
Más:
A gyertyahézag mekkora kell legyen? Jól rémlik, hogy 1,3 mm?
a gyári érték 1.3mm
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
rakasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3894 Dátum:
2012.10.27 szombat, 16:18:33 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy MKIII-as mondeót 2.0 benzin. Olyan problémám van vele, hogy 2300-as fordulat alatt ha erősebben gyorsítok, nagyon megtorpan az autó egymás után sokszor, a 2300-as fordulat felett nem csinálja, mi lehet, mire tippelnétek? Esetleg Kecskemét környékén tudnátok egy megbízható, hozzáértő szerelőt javasolni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3895 Dátum:
2012.10.27 szombat, 17:12:54 »
Idézetet írta: rakasz - 2012.10.27 szombat, 16:18:33
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy MKIII-as mondeót 2.0 benzin. Olyan problémám van vele, hogy 2300-as fordulat alatt ha erősebben gyorsítok, nagyon megtorpan az autó egymás után sokszor, a 2300-as fordulat felett nem csinálja, mi lehet, mire tippelnétek? Esetleg Kecskemét környékén tudnátok egy megbízható, hozzáértő szerelőt javasolni?
Szia, így nagyon sok minden, én amit megnéznék:
- üzemanyag szűrő (lehet dugulásod van)
- gyerták, kábelek, trafó
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3896 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 13:41:28 »
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_hajtokar_csapagyak_eladok
Ezek vajon milyen minőséget képviselnek? Nincs szükségem rá, de megakadt rajta a szemem
Naplózva
rakasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3897 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 17:47:10 »
Köszi a segítséget, utánanézek.
Idézetet írta: Scratch - 2012.10.27 szombat, 17:12:54
Szia, így nagyon sok minden, én amit megnéznék:
- üzemanyag szűrő (lehet dugulásod van)
- gyerták, kábelek, trafó
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3898 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 21:35:44 »
Először is megköszönném Relhist korrekt péntek esti hozzáállását.
Meg lett diagnosztikázva a gép rendesen.
Volt pár hiba (klímában zsaluhiba, xenon meg lambda), de ami jobban aggaszt: a töltésem járó motornál 13.9V.
Szerintetek ez rendben van?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3899 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 21:39:08 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.28 vasárnap, 21:35:44
Először is megköszönném Relhist korrekt péntek esti hozzáállását.
Meg lett diagnosztikázva a gép rendesen.
Volt pár hiba (klímában zsaluhiba, xenon meg lambda), de ami jobban aggaszt: a töltésem járó motornál 13.9V.
Szerintetek ez rendben van?
Többeknek (köztük nekem is) 13.8V környékén volt a töltőfesz a benzineseknél. Én a felsorolt hibák közül amiatt aggódnék a legkevésbé.
Naplózva
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ