Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661996 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 21:47:25 »

Többeknek (köztük nekem is) 13.8V környékén volt a töltőfesz a benzineseknél. Én a felsorolt hibák közül amiatt aggódnék a legkevésbé.

Akkor már csak azt kellene tudni, honnan lehet olcsó, jó és új lambda szondát szerezni.
Mi a típusszáma? Smiley  Egyáltalán, hány db van ezekben?
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 21:50:03 írta Hyperborg » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 22:29:21 »

Akkor már csak azt kellene tudni, honnan lehet olcsó, jó és új lambda szondát szerezni.
Mi a típusszáma? Smiley  Egyáltalán, hány db van ezekben?

Azt hiszem van egy a leömlőben, és egy a katalizátor után. Melyik romlott el/milyen hibakód?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 22:36:49 »

Azt hiszem van egy a leömlőben, és egy a katalizátor után. Melyik romlott el/milyen hibakód?

Hibakód nincs, azonban amikor Relhist-tel néztük a lambdát, akkor üzemmeleg motornál is állandóan dúsításon tartotta a motort.
(A motorgenerál előtt nagy mennyiségű olaj került a kipufogó rendszerbe, így lehet, hogy mindkettő kapott az arcába rendesen).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 23:30:49 »

Hibakód nincs, azonban amikor Relhist-tel néztük a lambdát, akkor üzemmeleg motornál is állandóan dúsításon tartotta a motort.
(A motorgenerál előtt nagy mennyiségű olaj került a kipufogó rendszerbe, így lehet, hogy mindkettő kapott az arcába rendesen).

A szabályzó lambdáról van szó, vagy az ellenőrzőről? Utóbbinál normális, ha folyamatosan 0.6 fölött van az értéke, ami ugye a szabályzónál folyamatos dúsat jelentene.

Szerk.: Neked ugye újfajta szívósorod van? Probléma nélkül betehető a régi helyére? Gondolok itt vákuumcsövekre, T-MAP-ra, ilyesmire. Gondolkoztam, hogy kiherélés helyett veszek egy bontott újfajtát, és beleteszem a lapát-felújító készletet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 23:50:51 írta tpmportal » Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 07:08:43 »

A szabályzó lambdáról van szó, vagy az ellenőrzőről? Utóbbinál normális, ha folyamatosan 0.6 fölött van az értéke, ami ugye a szabályzónál folyamatos dúsat jelentene.

Szerk.: Neked ugye újfajta szívósorod van? Probléma nélkül betehető a régi helyére? Gondolok itt vákuumcsövekre, T-MAP-ra, ilyesmire. Gondolkoztam, hogy kiherélés helyett veszek egy bontott újfajtát, és beleteszem a lapát-felújító készletet.

A dúsítást az ECU mondta a ForDiag-on keresztül. A szabályozóról van szó. Mivel valószinű nagy volt az olajterhelés arrafelé, ezért mind a kettőt cserélni kellene. (Tehát akkor kettő van Wink ) Valami cikkszám van ezekhez?

Nekem annyira újfajta szívósorom van, hogy 2011 novemberében gyártották. Egyébként tökéletesen passzol.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 12:45:43 »

A dúsítást az ECU mondta a ForDiag-on keresztül. A szabályozóról van szó. Mivel valószinű nagy volt az olajterhelés arrafelé, ezért mind a kettőt cserélni kellene. (Tehát akkor kettő van Wink ) Valami cikkszám van ezekhez?

Nekem annyira újfajta szívósorom van, hogy 2011 novemberében gyártották. Egyébként tökéletesen passzol.

Gyári cikkszámot esetleg este tudok adni, de ha cromaxnak vagy nagyautónak adsz egy alvázszámot ők a cikkszám mellé még árat is mondanak.
Milyen/mekkora endoszkópod van? Mert lehet érdemes lenne a katalizátorra rákukkantani amikor kint van a leömlőben lévő lambda (a kérdés, hogy befér-e a lyukon) hogy az hogy néz ki, mert azok sem nagyon szeretik az olajat.

Az olajleválasztóra menő cső nem volt vastagabb a régin? Esetleg emlékszel, hogy 1S7, vagy 2S7 kezdetű volt a cikkszáma? Azért kérdem, mert régi fajta bal első zárból is van 2011-es gyártású, úgy, hogy nem változott a cikkszáma.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:13:06 »

Sziasztok.

Mivel nem értek a szereléshez, ellenörizni se tudtam mi lehet a baj.
Szerelő csak motorbontással válalná a megnézését(pénzem kevés, igy erre nem reckiroznék) mi a baja, de azt javasolták vigyem el hengernyomás veszteségmérés-re tud e valaki ilyet az Érdi ill BP. Csömöri útin kivül újpest-fóthoz közel? Google most nem volt a barátom, csak e két cimet adta ki:(
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 13:23:08 írta Zacc » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:29:02 »

Sziasztok.

Mivel nem értek a szereléshez, ellenörizni se tudtam mi lehet a baj.
Szerelő csak motorbontással válalná a megnézését(pénzem kevés, igy erre nem reckiroznék) mi a baja, de azt javasolták vigyem el hengernyomás veszteségmérés-re tud e valaki ilyet az Érdi ill BP. Csömöri útin kivül újpest-fóthoz közel? Google most nem volt a barátom, csak e két cimet adta ki:(

Teljesen felesleges. Az csak a kompressziógyűrűk és a henger állapotáról mond valamit, lehet hogy tökéletes lesz az eredmény, de a lehuzó gyűrűk rosszak lehetnek még ettől. Hyperborgnál is ez volt.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:46:49 »

Teljesen felesleges. Az csak a kompressziógyűrűk és a henger állapotáról mond valamit, lehet hogy tökéletes lesz az eredmény, de a lehuzó gyűrűk rosszak lehetnek még ettől. Hyperborgnál is ez volt.

Szerelő mondta, hogy ezt nézessem meg, de akkor ezek szerint felesleges...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:19:33 »

Gyári cikkszámot esetleg este tudok adni, de ha cromaxnak vagy nagyautónak adsz egy alvázszámot ők a cikkszám mellé még árat is mondanak.
Milyen/mekkora endoszkópod van? Mert lehet érdemes lenne a katalizátorra rákukkantani amikor kint van a leömlőben lévő lambda (a kérdés, hogy befér-e a lyukon) hogy az hogy néz ki, mert azok sem nagyon szeretik az olajat.

Az olajleválasztóra menő cső nem volt vastagabb a régin? Esetleg emlékszel, hogy 1S7, vagy 2S7 kezdetű volt a cikkszáma? Azért kérdem, mert régi fajta bal első zárból is van 2011-es gyártású, úgy, hogy nem változott a cikkszáma.

Csak cikkszám kellene, mert inkább külföldről jöjjön 50 EUR-ért a lambda újonnan, mint itthon vegyem meg 150-ért Wink
Katalizátor: 1.5 méteres, 9mm-es fejjel, fejvilágítással, olajálló. De jó hogy szólsz, majd megnézem.... (hol vannak a lambdák, kell csápos hozzá, vagy otthoni eszközökkel is cserélhető?)
szívósor: én úgy tudom, hogy a faceliftesnél növelték meg a cső méretét. Én alváz alapján rendeltem meg és a cső tökéletesen passzolt. Lehet, hogy van facelifteshez való is .. nem tudom, akkor erre még nem figyeltem annyira.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:23:37 »

Szerelő mondta, hogy ezt nézessem meg, de akkor ezek szerint felesleges...

Lehet nézegetni. Nekem nagykönyv szerinti tökéletes értékeket hozott a mérés ... aztán mégis motorgenerál lett a vége.
Sajnos ha nagyon erős a gyűrűcsere gyanúja, akkor nem fogod megúszni a motor megbontását. (és valószínűleg a vezérlés cseréjét sem).
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:35:45 »

Lehet nézegetni. Nekem nagykönyv szerinti tökéletes értékeket hozott a mérés ... aztán mégis motorgenerál lett a vége.
Sajnos ha nagyon erős a gyűrűcsere gyanúja, akkor nem fogod megúszni a motor megbontását. (és valószínűleg a vezérlés cseréjét sem).


A legjobb az egészben, hogy csak hitelből tudom majd megcsináltatni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:40:28 »

A legjobb az egészben, hogy csak hitelből tudom majd megcsináltatni.

Ez a pont az, amikor nem érdemes ennek az autónak nekifognod.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 14:44:28 »

Ez a pont az, amikor nem érdemes ennek az autónak nekifognod.

Munkábajáráshoz muszáj az autó! 35km-re dolgozok, éjszaka, nincs semilyen tömegközlekedés oda és egyedül járok csak.
Mit javasolsz? Szerencsére hiteltörlesztöt ki tudnám gazdálkodni jelenleg.
Másik alternativa beszámoltatni másik kocsira, de tuti észrevennék az olajfogyást, úgy meg nem nagyon adnának érte pénzt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 15:16:51 írta Zacc » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:27:05 »

Munkábajáráshoz muszáj az autó! 35km-re dolgozok, éjszaka, nincs semilyen tömegközlekedés oda és egyedül járok csak.
Mit javasolsz? Szerencsére hiteltörlesztöt ki tudnám gazdálkodni jelenleg.
Másik alternativa beszámoltatni másik kocsira, de tuti észrevennék az olajfogyást, úgy meg nem nagyon adnának érte pénzt.

Én azt javaslom, hogy használd így a kocsit, és próbálj gyűjteni. Az olaj utántöltése nem nagy költség az általad leírt olajevésnél.

Csak cikkszám kellene, mert inkább külföldről jöjjön 50 EUR-ért a lambda újonnan, mint itthon vegyem meg 150-ért Wink
Katalizátor: 1.5 méteres, 9mm-es fejjel, fejvilágítással, olajálló. De jó hogy szólsz, majd megnézem.... (hol vannak a lambdák, kell csápos hozzá, vagy otthoni eszközökkel is cserélhető?)
szívósor: én úgy tudom, hogy a faceliftesnél növelték meg a cső méretét. Én alváz alapján rendeltem meg és a cső tökéletesen passzolt. Lehet, hogy van facelifteshez való is .. nem tudom, akkor erre még nem figyeltem annyira.

Este akkor adok cikkszámot. Az ellenőrző a katalizátor mögött van, a szabályzó meg a leömlőben, ahol a 4egy csőből egy lesz. Akna azért nagy előny szerintem.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:33:13 »

Én azt javaslom, hogy használd így a kocsit, és próbálj gyűjteni. Az olaj utántöltése nem nagy költség az általad leírt olajevésnél.

2 problémát viszont így sem szabad elfelejteni:
- ha bármikor a MIN jel alá megy az olajszint, akkor nagy az esély arra, hogy a lánc is károsodik
- mivel az olaj egy része a katalizátor felé fog menni, ezért az és a lambda szonda (szondák) is csereérettek lesznek, ha sokáig nem lesz rá megoldás.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:36:35 »

2 problémát viszont így sem szabad elfelejteni:
- ha bármikor a MIN jel alá megy az olajszint, akkor nagy az esély arra, hogy a lánc is károsodik
- mivel az olaj egy része a katalizátor felé fog menni, ezért az és a lambda szonda (szondák) is csereérettek lesznek, ha sokáig nem lesz rá megoldás.

1l/1000km fogyasztásnál én az utóbbi miatt nem tartanék annyira, az első pont természetesen érvényes.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:38:16 »

1l/1000km fogyasztásnál én az utóbbi miatt nem tartanék annyira, az első pont természetesen érvényes.

" ... ha sokáig nem lesz rá megoldás ..."
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:39:22 »

" ... ha sokáig nem lesz rá megoldás ..."
poigneemain
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:40:28 »

poigneemain
wave  worship
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:47:58 »

egr csere elött bejelzett az olajnyomáslámpa kanyarba, megnéztem pálca legaljához ért az olaj, pont 2liter olaj kellett bele, ez már károsíthatta a láncot? azóta heti kétszer nézem a pálcát.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:51:30 »

egr csere elött bejelzett az olajnyomáslámpa kanyarba, megnéztem pálca legaljához ért az olaj, pont 2liter olaj kellett bele, ez már károsíthatta a láncot? azóta heti kétszer nézem a pálcát.

Én passzolnék. Nekem attól ment tropára, hogy olajnyomás lámpa jelzése _nélkül_ ment MIN alá az olajszintem (egészen pontosan nívó pálcával nem volt mérhető). Nem tudom pontosan, hogy milyen módon van a lánc kenve.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:54:41 »

Én passzolnék. Nekem attól ment tropára, hogy olajnyomás lámpa jelzése _nélkül_ ment MIN alá az olajszintem (egészen pontosan nívó pálcával nem volt mérhető). Nem tudom pontosan, hogy milyen módon van a lánc kenve.

Nekem is csak egy erős ívű kanyart gyorsan véve jelzett be a lámpa!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:58:07 »

Nekem is csak egy erős ívű kanyart gyorsan véve jelzett be a lámpa!

Ha jól tudom, akkor a MIN-MAX között 0.75 liter a különbség. Ha 2 litert kellett rátölteni, akkor valószínű nagyon a MIN alatt voltál Te is...
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:59:30 »

Ha jól tudom, akkor a MIN-MAX között 0.75 liter a különbség. Ha 2 litert kellett rátölteni, akkor valószínű nagyon a MIN alatt voltál Te is...

Igy van, a pálca alját érte el az olaj, nem a min jel alját, ezt is irtam:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:04:25 »

Igy van, a pálca alját érte el az olaj, nem a min jel alját, ezt is irtam:)

Mindennap nézd meg...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:07:22 »

Mindennap nézd meg...
Azt kéne, csak valahogy elfelejtem, igy kb heti 2szer nézem, kb ált azért csak fél liter fogy hetente(700km), nem tudom miért van nagy ritkán ennél több.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:12:04 »

Amugy a frisebb dizeles mondeokrol(2009-2010) mi az általános vélemény? Nagyon bejön:)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:14:04 »

Azt kéne, csak valahogy elfelejtem, igy kb heti 2szer nézem, kb ált azért csak fél liter fogy hetente(700km), nem tudom miért van nagy ritkán ennél több.

Szerintem tedd napi rutinná az ellenőrzést.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:16:56 »

Szerintem tedd napi rutinná az ellenőrzést.
Rajta leszek:)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 18:35:05 »

Csak cikkszám kellene, mert inkább külföldről jöjjön 50 EUR-ért a lambda újonnan, mint itthon vegyem meg 150-ért Wink
Katalizátor: 1.5 méteres, 9mm-es fejjel, fejvilágítással, olajálló. De jó hogy szólsz, majd megnézem.... (hol vannak a lambdák, kell csápos hozzá, vagy otthoni eszközökkel is cserélhető?)
szívósor: én úgy tudom, hogy a faceliftesnél növelték meg a cső méretét. Én alváz alapján rendeltem meg és a cső tökéletesen passzolt. Lehet, hogy van facelifteshez való is .. nem tudom, akkor erre még nem figyeltem annyira.

Dobj egy e-mailt, küldök screenshotot a Microcatből, és akkor azt is látod hol vannak pontosan. A hátsónál van feltüntetve egy dugó, ami ugyanoda menne, de arra azt írja, hogy 91 oktános, vagy gazohol kivitelű motorokhoz való.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 18:40:53 »

Igy van, a pálca alját érte el az olaj, nem a min jel alját, ezt is irtam:)

Akkor kb már a láncod is ugrott (csak hogy lelkesítselek Wink )
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:36:08 »

Sziasztok. nemrég lettem mondeo tulaj én is. 2001es évjárat 2.0 benzines. Adódott egy olyan hiba hogy néha a kocsi rángat, illetve lefullad. újrainditás után meg jó megint, eddig kétszer fordult elő 100km távon belül. gyújtásgond lehet? gyertyákhoz még nem nyúltam hozzá. remélem csak azokkal lesz a gond. előre is köszönöm a segítségeu.

Nagyon gyermeteg kérdés: nem lehet, hogy kevés benzin volt a tankodban? Olyankor emelkedőn, hirtelen gyorsításnál, kanyarodásnál előfordulhat.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:06:14 »

Sziasztok!

Erősítsetek meg. Most, hogy fűteni kell a kocsiban, azt tapasztalom, h amint ráadom a fűtést, visszamegy a hőfok középről negyedre, valamint lassan melegszik fel. Termosztát lesz, igaz? Házilag cserélhető könnyen? Leírást nem találtam csak dízelhez.
off.: Ülés háttámla nyikorgásra van megoldás?

köszi
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:12:15 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy mostanság mikor beindítom az autót akkor a fordulatszám nem akar vissza menni alapjáratra.
Miután leállítom és újra indítom semmi baja...
Mi lehet a gond?!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:14:12 »

Sziasztok!

Erősítsetek meg. Most, hogy fűteni kell a kocsiban, azt tapasztalom, h amint ráadom a fűtést, visszamegy a hőfok középről negyedre, valamint lassan melegszik fel. Termosztát lesz, igaz? Házilag cserélhető könnyen? Leírást nem találtam csak dízelhez.
off.: Ülés háttámla nyikorgásra van megoldás?

köszi
Sanszos a termosztát bibi. Én mikor termosztátot cseréltem a kocsiban, akkor először hozzáfogtam egymagam. Aztán kiderült, hogy nincs olyan szerszámom a szereléshez, ami jó volna ha lenne, meg eléggé nőgyógyászkéz kellett is hozzá. Mondjuk az nekem van, de az még kevés volt az üdvösséghez. Ha van szerszámod (autószerelő szerszámokra gondoltam) és egy kis kézügyességed menni fog az házilag is. Mondjuk mire mi lecseréltük a termosztátot elég sokat szidtuk az általános iskolai kémia tanáromat, és a vele szoros rokoni kötelékben levőket.  eplus2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:16:36 »



csak utántölteni szoktam az olajat, lecserélni, az olajat és a szűrőt nem.
Húha!  taperouleaupatisserie Teszel még valami más rosszat is az autód ellen?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:30:54 »


Dugattyúgyűrűhiba ellenőrzésénél kérdezem, járó motornál kihúzhatom nyugodtan a nívópálcát? Úgy nézzem, hogy jön-e ki füst? Ha nem füstöl az a jó?

"PCV szelep hiba (+ vélhetően magas olajsár a teknőben) -> kiszívja az olajat (nem csak az olajgőzt). Jellemzője, hogy nagyobb terhelésnél füstül a motor, alapjáraton nem annyira. " ez a hibajelenség mintha jellemző lenne a kocsimra. Esetleg besegíthet ez ügyben az, hogy inkább csak utántölteni szoktam az olajat, lecserélni, az olajat és a szűrőt nem. Tudom most többen a fejükhöz kapnak. worship

Feri


A nívópálcánál nem fog füstölni, ha csak az olajlehúzó ***, csak akkor, ha kompressziógyűrűvel/hengerfallal van a baj (vagy mondjuk ha a PCV teljesen le van blokkolva). Én a terhhelés alatti füstölést amúgy inkább lehúzógyűrű-hibának gondolom. Az, hogy nem cserélsz olajat az egyik legbiztosabb módszere a motor kinyírásának. Az olaj idővel felhígul, a detergens és diszpergens adalékai idővel lebomlanak, nem képes a szennyeződést lebegésben tartani, ami simán okozhat olajjárat-eltömődéseket, gyűrűletapadást, olajfelvevő-eltömődést, és ezeken keresztül még egy rakás gondot. Remélem nem fogod ezek után eladni a kocsit mint "rendszeresen szervizelt, megkímélt" egy szerencsétlennek.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:33:19 »

Ott személyeskedhetsz tovább ha nincs jobb dolgod.   wave
? Kicsit bántó a hangnemed, nem gondolod? Végülis nekem mindegy.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 22:37:31 írta joxer » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:42:28 »

Srácok, ne essetek egymásnak... ha lehet  worship
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:46:21 »

Srácok, ne essetek egymásnak... ha lehet  worship
Én annál intelligensebb vagyok, ezt a történetet én már mosolyogva le is zártam magamban, de az biztos, hogy ilyen hozáállással ezen az oldalon még nem találkoztam.És nagyon remélem hogy ezzel nem bántottam meg senkit és nem is személyeskedtem!  integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 23:02:43 »

Kedves mindketten! A fórumon előfordult már  vigyor3 hogy valakinek elgurult a gyóccere. Mert ez egy ilyen világ.
Hol az egyik volt hibás, hol a másik... azaz... izé... mindig a másik... szóval én csak visszaütöttem.
Nincs is ezzel baj. Néha kitomboljuk magunkat, és minden rendbe jön. Holnap már nem lesz ez olyan bosszantó...
Moderátor... van olyan, hogy önmoderálás. Ki-ki kitörli, amit túlzónak talál a saját hsz-ében.
Tapasztalatom szerint még jobb is, mint az igazi. Ebből nincs sértődés...
Ha lehet, én most mindkettőtök pártján vagyok. Valahogy béküljetek ki. Kell nekünk mindkét user.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sancho
Vendég
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2012.10.30 kedd, 01:53:03 »

Zacc, küldtem egy privát üzenetet.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2012.10.30 kedd, 07:05:53 »

Holnap legkésőbb törlöm itt a mai hozzászólásaimat (ezt is), azért is, mert eredetileg is a Mondeo I.-ben szerettem volna rákérdezni  az innen idézett témára, mivel MK I mondim van. Át is helyeztem később a kezdő hozzászólásom oda, csak hát itt is marasztaltak  nyes . Sajnálom, ezt a nem ide illő szópárbajt, én nem haragszom senkire, így kibékülni sincs kivel, főleg ismeretlenül. Megsértődni és megfutamodni egy közösségből meg főleg nem szokásom. Viszont elnézést sincs miért kérnem. Akit indokolatlanul pofán vágnak, annak szíve-joga ezt zokon venni!

Feri
Ez egy jó klub, itt nem szokás bírálni a másikat, leb....ni a másikat, stb. Mivel ez egy baráti társaság, ezért a hozzászólásokba azt a baráti hangsúlyt kell érteni és nem valami támadó szándékot sejteni mögötte. Mivel ez egy írott fórum, ezért megvan az a hátránya, hogy az írott dolgot nem feltétlenül úgy érti a címzett, mint ahogyan azt az üzenet írója szánta. Most ez így történt. Éppen ezért írom, hogy sem az és, sem tpmportal klubtárs szándékában nem volt semmi támadás. Mivel én semmi sértőt nem írtam és szerintem tpmportal sem, ezért én a magam részéről egy hozzászólásomat sem törlöm. Tpmportal klubtárs pedig majd nyilatkozik a saját nevében.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2012.10.30 kedd, 08:17:23 »

Na akkor nyilatkozom. Elkövettem egy hatalmas hibát a hozzászólásomban, azt, hogy a végéről lehagytam egy vigyorgó és egy kacsintós szmájlit, ezért az utolsó mondatból valóban lejöhetett egy nem túl kedves / támadó hozzáállás. Nem gondolom én az ilyesmit komolyan, és elnézést kérek a félreértés miatt.  worship
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2012.10.30 kedd, 08:26:05 »

Na akkor nyilatkozom. Elkövettem egy hatalmas hibát a hozzászólásomban, azt, hogy a végéről lehagytam egy vigyorgó és egy kacsintós szmájlit, ezért az utolsó mondatból valóban lejöhetett egy nem túl kedves / támadó hozzáállás. Nem gondolom én az ilyesmit komolyan, és elnézést kérek a félreértés miatt.  worship
Szerintem nincs itt gond! Mint írtam a mosolygó smile-t mindíg oda kell érteni a mondanivaló végére még akkor is, ha az egyébként nincs ott. Bántó és sértő szándék itt nem fordul elő.  integet2

Vita lezárva, öröm és boldogság!  integet2
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:02:59 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy mostanság mikor beindítom az autót akkor a fordulatszám nem akar vissza menni alapjáratra.
Miután leállítom és újra indítom semmi baja...
Mi lehet a gond?!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:16:07 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy mostanság mikor beindítom az autót akkor a fordulatszám nem akar vissza menni alapjáratra.
Miután leállítom és újra indítom semmi baja...
Mi lehet a gond?!

Mekkora fordulatszámon ragad meg? Alapjárati szelep tisztításával, vákuumcsövek ellenőrzésével kezdeném.
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:30:14 »

Ameddig nyomom a gázt jóformány...
Ha tövig lenyomom akkor szabályzásig pörög
De ha leállítom és ujraindítom akkor semmi baj
Szedjem szét akkor az alapjárati motort és tisztítsam ki?
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.30 kedd, 16:32:32 írta Maszat » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:36:34 »

Ameddig nyomom a gázt jóformány...
Ha tövig lenyomom akkor szabályzásig pörög
De ha leállítom és ujraindítom akkor semmi baj
Szedjem szét akkor az alapjárati motort és tisztítsam ki?

Akkor elsőnek a fojtószelepet nézd meg, hogy nem ragad-e, és tisztítsd ki. Azt hittem beindítod, és mondjuk fennragad 3000-nél.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.