Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:12:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652537 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3900 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 21:47:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.28 vasárnap, 21:39:08
Többeknek (köztük nekem is) 13.8V környékén volt a töltőfesz a benzineseknél. Én a felsorolt hibák közül amiatt aggódnék a legkevésbé.
Akkor már csak azt kellene tudni, honnan lehet olcsó, jó és új lambda szondát szerezni.
Mi a típusszáma?
Egyáltalán, hány db van ezekben?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 21:50:03 írta Hyperborg
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3901 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 22:29:21 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.28 vasárnap, 21:47:25
Akkor már csak azt kellene tudni, honnan lehet olcsó, jó és új lambda szondát szerezni.
Mi a típusszáma?
Egyáltalán, hány db van ezekben?
Azt hiszem van egy a leömlőben, és egy a katalizátor után. Melyik romlott el/milyen hibakód?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3902 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 22:36:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.28 vasárnap, 22:29:21
Azt hiszem van egy a leömlőben, és egy a katalizátor után. Melyik romlott el/milyen hibakód?
Hibakód nincs, azonban amikor Relhist-tel néztük a lambdát, akkor üzemmeleg motornál is állandóan dúsításon tartotta a motort.
(A motorgenerál előtt nagy mennyiségű olaj került a kipufogó rendszerbe, így lehet, hogy mindkettő kapott az arcába rendesen).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3903 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 23:30:49 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.28 vasárnap, 22:36:49
Hibakód nincs, azonban amikor Relhist-tel néztük a lambdát, akkor üzemmeleg motornál is állandóan dúsításon tartotta a motort.
(A motorgenerál előtt nagy mennyiségű olaj került a kipufogó rendszerbe, így lehet, hogy mindkettő kapott az arcába rendesen).
A szabályzó lambdáról van szó, vagy az ellenőrzőről? Utóbbinál normális, ha folyamatosan 0.6 fölött van az értéke, ami ugye a szabályzónál folyamatos dúsat jelentene.
Szerk.: Neked ugye újfajta szívósorod van? Probléma nélkül betehető a régi helyére? Gondolok itt vákuumcsövekre, T-MAP-ra, ilyesmire. Gondolkoztam, hogy kiherélés helyett veszek egy bontott újfajtát, és beleteszem a lapát-felújító készletet.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 23:50:51 írta tpmportal
»
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3904 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 07:08:43 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.28 vasárnap, 23:30:49
A szabályzó lambdáról van szó, vagy az ellenőrzőről? Utóbbinál normális, ha folyamatosan 0.6 fölött van az értéke, ami ugye a szabályzónál folyamatos dúsat jelentene.
Szerk.: Neked ugye újfajta szívósorod van? Probléma nélkül betehető a régi helyére? Gondolok itt vákuumcsövekre, T-MAP-ra, ilyesmire. Gondolkoztam, hogy kiherélés helyett veszek egy bontott újfajtát, és beleteszem a lapát-felújító készletet.
A dúsítást az ECU mondta a ForDiag-on keresztül. A szabályozóról van szó. Mivel valószinű nagy volt az olajterhelés arrafelé, ezért mind a kettőt cserélni kellene. (Tehát akkor kettő van
) Valami cikkszám van ezekhez?
Nekem annyira újfajta szívósorom van, hogy 2011 novemberében gyártották. Egyébként tökéletesen passzol.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3905 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 12:45:43 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 07:08:43
A dúsítást az ECU mondta a ForDiag-on keresztül. A szabályozóról van szó. Mivel valószinű nagy volt az olajterhelés arrafelé, ezért mind a kettőt cserélni kellene. (Tehát akkor kettő van
) Valami cikkszám van ezekhez?
Nekem annyira újfajta szívósorom van, hogy 2011 novemberében gyártották. Egyébként tökéletesen passzol.
Gyári cikkszámot esetleg este tudok adni, de ha cromaxnak vagy nagyautónak adsz egy alvázszámot ők a cikkszám mellé még árat is mondanak.
Milyen/mekkora endoszkópod van? Mert lehet érdemes lenne a katalizátorra rákukkantani amikor kint van a leömlőben lévő lambda (a kérdés, hogy befér-e a lyukon) hogy az hogy néz ki, mert azok sem nagyon szeretik az olajat.
Az olajleválasztóra menő cső nem volt vastagabb a régin? Esetleg emlékszel, hogy 1S7, vagy 2S7 kezdetű volt a cikkszáma? Azért kérdem, mert régi fajta bal első zárból is van 2011-es gyártású, úgy, hogy nem változott a cikkszáma.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3906 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 13:13:06 »
Sziasztok.
Mivel nem értek a szereléshez, ellenörizni se tudtam mi lehet a baj.
Szerelő csak motorbontással válalná a megnézését(pénzem kevés, igy erre nem reckiroznék) mi a baja, de azt javasolták vigyem el
hengernyomás veszteségmérés
-re tud e valaki ilyet az Érdi ill BP. Csömöri útin kivül újpest-fóthoz közel? Google most nem volt a barátom, csak e két cimet adta ki:(
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 13:23:08 írta Zacc
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3907 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 13:29:02 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 13:13:06
Sziasztok.
Mivel nem értek a szereléshez, ellenörizni se tudtam mi lehet a baj.
Szerelő csak motorbontással válalná a megnézését(pénzem kevés, igy erre nem reckiroznék) mi a baja, de azt javasolták vigyem el
hengernyomás veszteségmérés
-re tud e valaki ilyet az Érdi ill BP. Csömöri útin kivül újpest-fóthoz közel? Google most nem volt a barátom, csak e két cimet adta ki:(
Teljesen felesleges. Az csak a kompressziógyűrűk és a henger állapotáról mond valamit, lehet hogy tökéletes lesz az eredmény, de a lehuzó gyűrűk rosszak lehetnek még ettől. Hyperborgnál is ez volt.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3908 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 13:46:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.29 hétfő, 13:29:02
Teljesen felesleges. Az csak a kompressziógyűrűk és a henger állapotáról mond valamit, lehet hogy tökéletes lesz az eredmény, de a lehuzó gyűrűk rosszak lehetnek még ettől. Hyperborgnál is ez volt.
Szerelő mondta, hogy ezt nézessem meg, de akkor ezek szerint felesleges...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3909 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 14:19:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.29 hétfő, 12:45:43
Gyári cikkszámot esetleg este tudok adni, de ha cromaxnak vagy nagyautónak adsz egy alvázszámot ők a cikkszám mellé még árat is mondanak.
Milyen/mekkora endoszkópod van? Mert lehet érdemes lenne a katalizátorra rákukkantani amikor kint van a leömlőben lévő lambda (a kérdés, hogy befér-e a lyukon) hogy az hogy néz ki, mert azok sem nagyon szeretik az olajat.
Az olajleválasztóra menő cső nem volt vastagabb a régin? Esetleg emlékszel, hogy 1S7, vagy 2S7 kezdetű volt a cikkszáma? Azért kérdem, mert régi fajta bal első zárból is van 2011-es gyártású, úgy, hogy nem változott a cikkszáma.
Csak cikkszám kellene, mert inkább külföldről jöjjön 50 EUR-ért a lambda újonnan, mint itthon vegyem meg 150-ért
Katalizátor: 1.5 méteres, 9mm-es fejjel, fejvilágítással, olajálló. De jó hogy szólsz, majd megnézem.... (hol vannak a lambdák, kell csápos hozzá, vagy otthoni eszközökkel is cserélhető?)
szívósor: én úgy tudom, hogy a faceliftesnél növelték meg a cső méretét. Én alváz alapján rendeltem meg és a cső tökéletesen passzolt. Lehet, hogy van facelifteshez való is .. nem tudom, akkor erre még nem figyeltem annyira.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3910 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 14:23:37 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 13:46:49
Szerelő mondta, hogy ezt nézessem meg, de akkor ezek szerint felesleges...
Lehet nézegetni. Nekem nagykönyv szerinti tökéletes értékeket hozott a mérés ... aztán mégis motorgenerál lett a vége.
Sajnos ha nagyon erős a gyűrűcsere gyanúja, akkor nem fogod megúszni a motor megbontását. (és valószínűleg a vezérlés cseréjét sem).
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3911 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 14:35:45 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 14:23:37
Lehet nézegetni. Nekem nagykönyv szerinti tökéletes értékeket hozott a mérés ... aztán mégis motorgenerál lett a vége.
Sajnos ha nagyon erős a gyűrűcsere gyanúja, akkor nem fogod megúszni a motor megbontását. (és valószínűleg a vezérlés cseréjét sem).
A legjobb az egészben, hogy csak hitelből tudom majd megcsináltatni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3912 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 14:40:28 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 14:35:45
A legjobb az egészben, hogy csak hitelből tudom majd megcsináltatni.
Ez a pont az, amikor nem érdemes ennek az autónak nekifognod.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3913 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 14:44:28 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 14:40:28
Ez a pont az, amikor nem érdemes ennek az autónak nekifognod.
Munkábajáráshoz muszáj az autó! 35km-re dolgozok, éjszaka, nincs semilyen tömegközlekedés oda és egyedül járok csak.
Mit javasolsz? Szerencsére hiteltörlesztöt ki tudnám gazdálkodni jelenleg.
Másik alternativa beszámoltatni másik kocsira, de tuti észrevennék az olajfogyást, úgy meg nem nagyon adnának érte pénzt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 15:16:51 írta Zacc
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3914 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:27:05 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 14:44:28
Munkábajáráshoz muszáj az autó! 35km-re dolgozok, éjszaka, nincs semilyen tömegközlekedés oda és egyedül járok csak.
Mit javasolsz? Szerencsére hiteltörlesztöt ki tudnám gazdálkodni jelenleg.
Másik alternativa beszámoltatni másik kocsira, de tuti észrevennék az olajfogyást, úgy meg nem nagyon adnának érte pénzt.
Én azt javaslom, hogy használd így a kocsit, és próbálj gyűjteni. Az olaj utántöltése nem nagy költség az általad leírt olajevésnél.
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 14:19:33
Csak cikkszám kellene, mert inkább külföldről jöjjön 50 EUR-ért a lambda újonnan, mint itthon vegyem meg 150-ért
Katalizátor: 1.5 méteres, 9mm-es fejjel, fejvilágítással, olajálló. De jó hogy szólsz, majd megnézem.... (hol vannak a lambdák, kell csápos hozzá, vagy otthoni eszközökkel is cserélhető?)
szívósor: én úgy tudom, hogy a faceliftesnél növelték meg a cső méretét. Én alváz alapján rendeltem meg és a cső tökéletesen passzolt. Lehet, hogy van facelifteshez való is .. nem tudom, akkor erre még nem figyeltem annyira.
Este akkor adok cikkszámot. Az ellenőrző a katalizátor mögött van, a szabályzó meg a leömlőben, ahol a 4egy csőből egy lesz. Akna azért nagy előny szerintem.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3915 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:33:13 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.29 hétfő, 15:27:05
Én azt javaslom, hogy használd így a kocsit, és próbálj gyűjteni. Az olaj utántöltése nem nagy költség az általad leírt olajevésnél.
2 problémát viszont így sem szabad elfelejteni:
- ha bármikor a MIN jel alá megy az olajszint, akkor nagy az esély arra, hogy a lánc is károsodik
- mivel az olaj egy része a katalizátor felé fog menni, ezért az és a lambda szonda (szondák) is csereérettek lesznek, ha sokáig nem lesz rá megoldás.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3916 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:36:35 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 15:33:13
2 problémát viszont így sem szabad elfelejteni:
- ha bármikor a MIN jel alá megy az olajszint, akkor nagy az esély arra, hogy a lánc is károsodik
- mivel az olaj egy része a katalizátor felé fog menni, ezért az és a lambda szonda (szondák) is csereérettek lesznek, ha sokáig nem lesz rá megoldás.
1l/1000km fogyasztásnál én az utóbbi miatt nem tartanék annyira, az első pont természetesen érvényes.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3917 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:38:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.29 hétfő, 15:36:35
1l/1000km fogyasztásnál én az utóbbi miatt nem tartanék annyira, az első pont természetesen érvényes.
" ... ha sokáig nem lesz rá megoldás ..."
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3918 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:39:22 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 15:38:16
" ... ha sokáig nem lesz rá megoldás ..."
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3919 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:40:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.29 hétfő, 15:39:22
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3920 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:47:58 »
egr csere elött bejelzett az olajnyomáslámpa kanyarba, megnéztem pálca legaljához ért az olaj, pont 2liter olaj kellett bele, ez már károsíthatta a láncot? azóta heti kétszer nézem a pálcát.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3921 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:51:30 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 15:47:58
egr csere elött bejelzett az olajnyomáslámpa kanyarba, megnéztem pálca legaljához ért az olaj, pont 2liter olaj kellett bele, ez már károsíthatta a láncot? azóta heti kétszer nézem a pálcát.
Én passzolnék. Nekem attól ment tropára, hogy olajnyomás lámpa jelzése _nélkül_ ment MIN alá az olajszintem (egészen pontosan nívó pálcával nem volt mérhető). Nem tudom pontosan, hogy milyen módon van a lánc kenve.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3922 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:54:41 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 15:51:30
Én passzolnék. Nekem attól ment tropára, hogy olajnyomás lámpa jelzése _nélkül_ ment MIN alá az olajszintem (egészen pontosan nívó pálcával nem volt mérhető). Nem tudom pontosan, hogy milyen módon van a lánc kenve.
Nekem is csak egy erős ívű kanyart gyorsan véve jelzett be a lámpa!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3923 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:58:07 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 15:54:41
Nekem is csak egy erős ívű kanyart gyorsan véve jelzett be a lámpa!
Ha jól tudom, akkor a MIN-MAX között 0.75 liter a különbség. Ha 2 litert kellett rátölteni, akkor valószínű nagyon a MIN alatt voltál Te is...
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3924 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:59:30 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 15:58:07
Ha jól tudom, akkor a MIN-MAX között 0.75 liter a különbség. Ha 2 litert kellett rátölteni, akkor valószínű nagyon a MIN alatt voltál Te is...
Igy van, a pálca alját érte el az olaj, nem a min jel alját, ezt is irtam:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3925 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:04:25 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 15:59:30
Igy van, a pálca alját érte el az olaj, nem a min jel alját, ezt is irtam:)
Mindennap nézd meg...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3926 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:07:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 16:04:25
Mindennap nézd meg...
Azt kéne, csak valahogy elfelejtem, igy kb heti 2szer nézem, kb ált azért csak fél liter fogy hetente(700km), nem tudom miért van nagy ritkán ennél több.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3927 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:12:04 »
Amugy a frisebb dizeles mondeokrol(2009-2010) mi az általános vélemény? Nagyon bejön:)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3928 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:14:04 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 16:07:22
Azt kéne, csak valahogy elfelejtem, igy kb heti 2szer nézem, kb ált azért csak fél liter fogy hetente(700km), nem tudom miért van nagy ritkán ennél több.
Szerintem tedd napi rutinná az ellenőrzést.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3929 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:16:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.29 hétfő, 16:14:04
Szerintem tedd napi rutinná az ellenőrzést.
Rajta leszek:)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3930 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 18:35:05 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.10.29 hétfő, 14:19:33
Csak cikkszám kellene, mert inkább külföldről jöjjön 50 EUR-ért a lambda újonnan, mint itthon vegyem meg 150-ért
Katalizátor: 1.5 méteres, 9mm-es fejjel, fejvilágítással, olajálló. De jó hogy szólsz, majd megnézem.... (hol vannak a lambdák, kell csápos hozzá, vagy otthoni eszközökkel is cserélhető?)
szívósor: én úgy tudom, hogy a faceliftesnél növelték meg a cső méretét. Én alváz alapján rendeltem meg és a cső tökéletesen passzolt. Lehet, hogy van facelifteshez való is .. nem tudom, akkor erre még nem figyeltem annyira.
Dobj egy e-mailt, küldök screenshotot a Microcatből, és akkor azt is látod hol vannak pontosan. A hátsónál van feltüntetve egy dugó, ami ugyanoda menne, de arra azt írja, hogy 91 oktános, vagy gazohol kivitelű motorokhoz való.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3931 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 18:40:53 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.10.29 hétfő, 15:59:30
Igy van, a pálca alját érte el az olaj, nem a min jel alját, ezt is irtam:)
Akkor kb már a láncod is ugrott (csak hogy lelkesítselek
)
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3932 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:36:08 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2012.10.24 szerda, 08:22:40
Sziasztok. nemrég lettem mondeo tulaj én is. 2001es évjárat 2.0 benzines. Adódott egy olyan hiba hogy néha a kocsi rángat, illetve lefullad. újrainditás után meg jó megint, eddig kétszer fordult elő 100km távon belül. gyújtásgond lehet? gyertyákhoz még nem nyúltam hozzá. remélem csak azokkal lesz a gond. előre is köszönöm a segítségeu.
Nagyon gyermeteg kérdés: nem lehet, hogy kevés benzin volt a tankodban? Olyankor emelkedőn, hirtelen gyorsításnál, kanyarodásnál előfordulhat.
Feri
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3933 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:06:14 »
Sziasztok!
Erősítsetek meg. Most, hogy fűteni kell a kocsiban, azt tapasztalom, h amint ráadom a fűtést, visszamegy a hőfok középről negyedre, valamint lassan melegszik fel. Termosztát lesz, igaz? Házilag cserélhető könnyen? Leírást nem találtam csak dízelhez.
off.: Ülés háttámla nyikorgásra van megoldás?
köszi
Naplózva
Maszat
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3934 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:12:15 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy mostanság mikor beindítom az autót akkor a fordulatszám nem akar vissza menni alapjáratra.
Miután leállítom és újra indítom semmi baja...
Mi lehet a gond?!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3935 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:14:12 »
Idézetet írta: tibor87 - 2012.10.29 hétfő, 21:06:14
Sziasztok!
Erősítsetek meg. Most, hogy fűteni kell a kocsiban, azt tapasztalom, h amint ráadom a fűtést, visszamegy a hőfok középről negyedre, valamint lassan melegszik fel. Termosztát lesz, igaz? Házilag cserélhető könnyen? Leírást nem találtam csak dízelhez.
off.: Ülés háttámla nyikorgásra van megoldás?
köszi
Sanszos a termosztát bibi. Én mikor termosztátot cseréltem a kocsiban, akkor először hozzáfogtam egymagam. Aztán kiderült, hogy nincs olyan szerszámom a szereléshez, ami jó volna ha lenne, meg eléggé nőgyógyászkéz kellett is hozzá. Mondjuk az nekem van, de az még kevés volt az üdvösséghez. Ha van szerszámod (autószerelő szerszámokra gondoltam) és egy kis kézügyességed menni fog az házilag is. Mondjuk mire mi lecseréltük a termosztátot elég sokat szidtuk az általános iskolai kémia tanáromat, és a vele szoros rokoni kötelékben levőket.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3936 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:16:36 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.10.29 hétfő, 21:57:57
csak utántölteni szoktam az olajat, lecserélni, az olajat és a szűrőt nem.
Húha!
Teszel még valami más rosszat is az autód ellen?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3937 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:30:54 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.10.29 hétfő, 21:57:57
Dugattyúgyűrűhiba ellenőrzésénél kérdezem, járó motornál kihúzhatom nyugodtan a nívópálcát? Úgy nézzem, hogy jön-e ki füst? Ha nem füstöl az a jó?
"PCV szelep hiba (+ vélhetően magas olajsár a teknőben) -> kiszívja az olajat (nem csak az olajgőzt). Jellemzője, hogy nagyobb terhelésnél füstül a motor, alapjáraton nem annyira. "
ez a hibajelenség mintha jellemző lenne a kocsimra. Esetleg besegíthet ez ügyben az, hogy inkább csak utántölteni szoktam az olajat, lecserélni, az olajat és a szűrőt nem. Tudom most többen a fejükhöz kapnak.
Feri
A nívópálcánál nem fog füstölni, ha csak az olajlehúzó ***, csak akkor, ha kompressziógyűrűvel/hengerfallal van a baj (vagy mondjuk ha a PCV teljesen le van blokkolva). Én a terhhelés alatti füstölést amúgy inkább lehúzógyűrű-hibának gondolom. Az, hogy nem cserélsz olajat az egyik legbiztosabb módszere a motor kinyírásának. Az olaj idővel felhígul, a detergens és diszpergens adalékai idővel lebomlanak, nem képes a szennyeződést lebegésben tartani, ami simán okozhat olajjárat-eltömődéseket, gyűrűletapadást, olajfelvevő-eltömődést, és ezeken keresztül még egy rakás gondot. Remélem nem fogod ezek után eladni a kocsit mint "rendszeresen szervizelt, megkímélt" egy szerencsétlennek.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3938 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:33:19 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.10.29 hétfő, 22:21:34
Ott személyeskedhetsz tovább ha nincs jobb dolgod.
? Kicsit bántó a hangnemed, nem gondolod? Végülis nekem mindegy.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 22:37:31 írta joxer
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3939 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:42:28 »
Srácok, ne essetek egymásnak... ha lehet
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3940 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:46:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 22:42:28
Srácok, ne essetek egymásnak... ha lehet
Én annál intelligensebb vagyok, ezt a történetet én már mosolyogva le is zártam magamban, de az biztos, hogy ilyen hozáállással ezen az oldalon még nem találkoztam.És nagyon remélem hogy ezzel nem bántottam meg senkit és nem is személyeskedtem!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3941 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 23:02:43 »
Kedves mindketten! A fórumon előfordult már
hogy valakinek elgurult a gyóccere. Mert ez egy ilyen világ.
Hol az egyik volt hibás, hol a másik... azaz... izé... mindig a másik... szóval én csak visszaütöttem.
Nincs is ezzel baj. Néha kitomboljuk magunkat, és minden rendbe jön. Holnap már nem lesz ez olyan bosszantó...
Moderátor... van olyan, hogy önmoderálás. Ki-ki kitörli, amit túlzónak talál a saját hsz-ében.
Tapasztalatom szerint még jobb is, mint az igazi. Ebből nincs sértődés...
Ha lehet, én most mindkettőtök pártján vagyok. Valahogy béküljetek ki. Kell nekünk mindkét user.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sancho
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3942 Dátum:
2012.10.30 kedd, 01:53:03 »
Zacc, küldtem egy privát üzenetet.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3943 Dátum:
2012.10.30 kedd, 07:05:53 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.10.29 hétfő, 23:26:23
Holnap legkésőbb törlöm itt a mai hozzászólásaimat (ezt is), azért is, mert eredetileg is a Mondeo I.-ben szerettem volna rákérdezni az innen idézett témára, mivel MK I mondim van. Át is helyeztem később a kezdő hozzászólásom oda, csak hát itt is marasztaltak
. Sajnálom, ezt a nem ide illő szópárbajt, én nem haragszom senkire, így kibékülni sincs kivel, főleg ismeretlenül. Megsértődni és megfutamodni egy közösségből meg főleg nem szokásom. Viszont elnézést sincs miért kérnem. Akit indokolatlanul pofán vágnak, annak szíve-joga ezt zokon venni!
Feri
Ez egy jó klub, itt nem szokás bírálni a másikat, leb....ni a másikat, stb. Mivel ez egy baráti társaság, ezért a hozzászólásokba azt a baráti hangsúlyt kell érteni és nem valami támadó szándékot sejteni mögötte. Mivel ez egy írott fórum, ezért megvan az a hátránya, hogy az írott dolgot nem feltétlenül úgy érti a címzett, mint ahogyan azt az üzenet írója szánta. Most ez így történt. Éppen ezért írom, hogy sem az és, sem tpmportal klubtárs szándékában nem volt semmi támadás. Mivel én semmi sértőt nem írtam és szerintem tpmportal sem, ezért én a magam részéről egy hozzászólásomat sem törlöm. Tpmportal klubtárs pedig majd nyilatkozik a saját nevében.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3944 Dátum:
2012.10.30 kedd, 08:17:23 »
Na akkor nyilatkozom. Elkövettem egy hatalmas hibát a hozzászólásomban, azt, hogy a végéről lehagytam egy vigyorgó és egy kacsintós szmájlit, ezért az utolsó mondatból valóban lejöhetett egy nem túl kedves / támadó hozzáállás. Nem gondolom én az ilyesmit komolyan, és elnézést kérek a félreértés miatt.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3945 Dátum:
2012.10.30 kedd, 08:26:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.30 kedd, 08:17:23
Na akkor nyilatkozom. Elkövettem egy hatalmas hibát a hozzászólásomban, azt, hogy a végéről lehagytam egy vigyorgó és egy kacsintós szmájlit, ezért az utolsó mondatból valóban lejöhetett egy nem túl kedves / támadó hozzáállás. Nem gondolom én az ilyesmit komolyan, és elnézést kérek a félreértés miatt.
Szerintem nincs itt gond! Mint írtam a mosolygó smile-t mindíg oda kell érteni a mondanivaló végére még akkor is, ha az egyébként nincs ott. Bántó és sértő szándék itt nem fordul elő.
Vita lezárva, öröm és boldogság!
Naplózva
Maszat
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3946 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:02:59 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy mostanság mikor beindítom az autót akkor a fordulatszám nem akar vissza menni alapjáratra.
Miután leállítom és újra indítom semmi baja...
Mi lehet a gond?!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3947 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:16:07 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.10.30 kedd, 16:02:59
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy mostanság mikor beindítom az autót akkor a fordulatszám nem akar vissza menni alapjáratra.
Miután leállítom és újra indítom semmi baja...
Mi lehet a gond?!
Mekkora fordulatszámon ragad meg? Alapjárati szelep tisztításával, vákuumcsövek ellenőrzésével kezdeném.
Naplózva
Maszat
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3948 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:30:14 »
Ameddig nyomom a gázt jóformány...
Ha tövig lenyomom akkor szabályzásig pörög
De ha leállítom és ujraindítom akkor semmi baj
Szedjem szét akkor az alapjárati motort és tisztítsam ki?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.30 kedd, 16:32:32 írta Maszat
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3949 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:36:34 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.10.30 kedd, 16:30:14
Ameddig nyomom a gázt jóformány...
Ha tövig lenyomom akkor szabályzásig pörög
De ha leállítom és ujraindítom akkor semmi baj
Szedjem szét akkor az alapjárati motort és tisztítsam ki?
Akkor elsőnek a fojtószelepet nézd meg, hogy nem ragad-e, és tisztítsd ki. Azt hittem beindítod, és mondjuk fennragad 3000-nél.
Naplózva
Oldalak:
1
...
72
73
74
75
76
77
78
[
79
]
80
81
82
83
84
85
86
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ