Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662052 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:45:17 »

Nekem nem elektromos, hanem rugós... és igazából azt néztem már...de megsasolom mégegyszer
Köszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:48:34 »

Nekem nem elektromos, hanem rugós... és igazából azt néztem már...de megsasolom mégegyszer
Köszi!

Azt tudom, hogy rugós, de úgy hangzik, mintha, amikor leveszed a lábad a gázról nyitva marad a szelep. Ezt okozhatja dzsuvás pillangószelep, esetleg akadó gázpedál-kábel, ilyesmi.
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:00:33 »

Elsőre én is arra tippeltem, de én a bovdenre gyanakodtam... ha kiakasztom a bovdent is ugyanúgy felpörög és ha leállítom csak akkor működik normálisan.
De megnézem mégegyszer, lehet csak figyelmetlen voltam...
Mivel lehet ezt tisztítani?! WD40?
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.30 kedd, 17:03:37 írta Maszat » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:05:51 »

Elsőre én is arra tippeltem, de én a bovdenre gyanakodtam... ha kiakasztok a bovdent is ugyanúgy felpörög és ha leállítom csak akkor működik normálisan.
De megnézem mégegyszer, lehet csak figyelmetlen voltam...
Mivel lehet ezt tisztítani?! WD40?


Féktisztítóval.
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:07:20 »

Köszönöm a segítséged!
Megpróbálom még ezt Smiley
Naplózva
zsolt93
Vendég
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:35:43 »

Sziasztok!! uj vagyok még a forumon.1.8 benzines mondeom van és alapjáratal van gondom  falbav gyertyát gyujtokábelt trafot cseréltem a lambda szonda jo . a segitségeteket kérném ha vki-nek van vmi őtlete ?kőszőnőm előre is.Szép estét mindenkinek
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:37:24 »

Sziasztok!! uj vagyok még a forumon.1.8 benzines mondeom van és alapjáratal van gondom  falbav gyertyát gyujtokábelt trafot cseréltem a lambda szonda jo . a segitségeteket kérném ha vki-nek van vmi őtlete ?kőszőnőm előre is.Szép estét mindenkinek

Ha gondod van vele, akkor meg kell javítani, nekem ez az ötletem.

(de ha leírod, hogy mit tapasztalsz, meg mikor és minden egyebet, akkor lehet, hogy még segítséget is kapsz Wink )
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2012.10.31 szerda, 00:17:45 »

Sziasztok,

Pár napja érdekes jelenségre lettem figyelmes 2004 1.8 benzines Mondeomnál. Gyújtás ráadásakor van egy hang, ha jól gondolom, a benzinpumpa indul be. Na ez most nem a megszokott folyamatos búgó hang, inkább olyan, mintha "merülne az elem". Nem tudom igazán elmondani, de remélem érthető.
Normálisan nálam pár rövid másodpercig búg, majd pittyen a kihangosító, stb. A búgás most is megvan, de nem egyenletes hang, hanem mintha vesztene az erejéből.
Gondoltam az akkura, 4.5 évesen vettem az autót, szerintem még a gyári akkuval és azóta is az van benne, pedig 3 hét múlva 8 éves lesz az autó, így is csoda lenne az élettartam, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert egyébként semmi más jelét nem látom, hogy akku probléma lenne.
Esetleg tapasztalt már ilyet valaki? Hogy tudom megnézni, hogy valóban csak akku a cserés?

köszi, üdv,
gcs
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2012.10.31 szerda, 08:22:58 »

Sziasztok,

Pár napja érdekes jelenségre lettem figyelmes 2004 1.8 benzines Mondeomnál. Gyújtás ráadásakor van egy hang, ha jól gondolom, a benzinpumpa indul be. Na ez most nem a megszokott folyamatos búgó hang, inkább olyan, mintha "merülne az elem". Nem tudom igazán elmondani, de remélem érthető.
Normálisan nálam pár rövid másodpercig búg, majd pittyen a kihangosító, stb. A búgás most is megvan, de nem egyenletes hang, hanem mintha vesztene az erejéből.
Gondoltam az akkura, 4.5 évesen vettem az autót, szerintem még a gyári akkuval és azóta is az van benne, pedig 3 hét múlva 8 éves lesz az autó, így is csoda lenne az élettartam, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert egyébként semmi más jelét nem látom, hogy akku probléma lenne.
Esetleg tapasztalt már ilyet valaki? Hogy tudom megnézni, hogy valóban csak akku a cserés?

köszi, üdv,
gcs

Szia! Az akkumulátor állapotát ki tudod úgy deríteni, hogy méred a feszültséget ráadott gyújtásnál, illetve indítózásnál. Teheted ezt multiméterrel, vagy a műszerfal beépített programjával (http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0). Ha ez OK, akkor valószínűleg a pumpa gyengélkedik, ami nem példa nélküli ennél a típusnál.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 23:41:05 »

Sziasztok!
Van egy apró problémám, és hátha tudtok segíteni.
Észerevettem, hogy a kocsimon(2001,1.8 benz +gáz) nagyon sokat megy a hütő ventillátor. Megfigyeltem, hogy borzasztoan feltud melegedni a motor is. A hömérséglet mindig a skála közepén van, de a ventillátor a motor elinditása után kb 3 percel már be is kacsol, és kb 5-10 percenként bekapcsol 3 percre. mivel lehet a  baj? A termosztáttal lenne, akkor felofrna a viz, azt meg látnám. A szenzor lenne a rosz, akkor meg a hömérséglet emelekedne, de ezeket nem tapasztalom. Esetleg ha valakinek van valami ötlete az kérem ossza meg velem. Elöre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 11:31:09 »

Sziasztok!
Van egy apró problémám, és hátha tudtok segíteni.
Észerevettem, hogy a kocsimon(2001,1.8 benz +gáz) nagyon sokat megy a hütő ventillátor. Megfigyeltem, hogy borzasztoan feltud melegedni a motor is. A hömérséglet mindig a skála közepén van, de a ventillátor a motor elinditása után kb 3 percel már be is kacsol, és kb 5-10 percenként bekapcsol 3 percre. mivel lehet a  baj? A termosztáttal lenne, akkor felofrna a viz, azt meg látnám. A szenzor lenne a rosz, akkor meg a hömérséglet emelekedne, de ezeket nem tapasztalom. Esetleg ha valakinek van valami ötlete az kérem ossza meg velem. Elöre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe

Amikor bekapcsol a ventillátor utána kb. 30-40 mp-el rugd le a gáz padlóra hogy forduljon a motor vagy 4000-t ha leaáll a venti akkor nagy valószínűséggel neked is akad a termód mint nekem.Mondjuk nekem 3 perc után még nem kapcsolt sose.De ha egyszer bekapcsolt akkor nem akart leállni. csak a fent említett módszerrel.Ja,masználd a fed.comp. erre vonatkozó funkcióját ott figyelemmel kíérheted a hűtőfolyadék pillanatnyi hőmérsékletét!!!!!
 Ami meglepett hogy lecseréltem a fagyállót és azóta megszűnt a jelenség.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2012.11.10 szombat, 19:29:18 »

Sziasztok,

Pár napja érdekes jelenségre lettem figyelmes 2004 1.8 benzines Mondeomnál. Gyújtás ráadásakor van egy hang, ha jól gondolom, a benzinpumpa indul be. Na ez most nem a megszokott folyamatos búgó hang, inkább olyan, mintha "merülne az elem". Nem tudom igazán elmondani, de remélem érthető.
Normálisan nálam pár rövid másodpercig búg, majd pittyen a kihangosító, stb. A búgás most is megvan, de nem egyenletes hang, hanem mintha vesztene az erejéből.
Gondoltam az akkura, 4.5 évesen vettem az autót, szerintem még a gyári akkuval és azóta is az van benne, pedig 3 hét múlva 8 éves lesz az autó, így is csoda lenne az élettartam, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert egyébként semmi más jelét nem látom, hogy akku probléma lenne.
Esetleg tapasztalt már ilyet valaki? Hogy tudom megnézni, hogy valóban csak akku a cserés?

köszi, üdv,
gcs


Ha az aksi lenne besem indulna az autó, nekem a szivatyú még búgott mikor az önindító már meg sem nyekkent...... valószínűbb a benzinszűrő kuka lett, elvan dugulva. Vagy a vissza folyónál van némi lerakódás......... vagy maga a szivattyú haldoklik. 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 16:46:34 »

Hétfön megy szervizbe a kocsi, kiváncsi vagyok utánna mi lesz:) Most kitisztitják a motort, 5w30 valvoline olajat kap, meglátjuk, ha nem jön be, akkor szelepszárszimering csere.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 17:59:40 »

Hétfön megy szervizbe a kocsi, kiváncsi vagyok utánna mi lesz:) Most kitisztitják a motort, 5w30 valvoline olajat kap, meglátjuk, ha nem jön be, akkor szelepszárszimering csere.
Kitisztítják? Hogy? Szétszedik az egészet és kimossák? Hamár ennyire szétbontják, akkor mért vártok a szelepszárszimering cserével?
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 19:17:10 »

Kitisztítják? Hogy? Szétszedik az egészet és kimossák? Hamár ennyire szétbontják, akkor mért vártok a szelepszárszimering cserével?
rosszul írtam,motoröblitő folyadékot használnak,majd olajcsere.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 19:32:27 »

rosszul írtam,motoröblitő folyadékot használnak,majd olajcsere.
Ja értem, azért lepődtem meg rajta. Nekem valóban kimosták február táján, de generál is volt, darabjaira lett szedve rinya Grin
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 19:46:29 »

Ja értem, azért lepődtem meg rajta. Nekem valóban kimosták február táján, de generál is volt, darabjaira lett szedve rinya Grin
azt tippelik hogy vagy olajlehuzógyűrű beragadt,ezen segit az öblités mint sanchonál,vagy szimering.

Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:00:30 »

azt tippelik hogy vagy olajlehuzógyűrű beragadt,ezen segit az öblités mint sanchonál,vagy szimering.


Reméljük, hogy ez a baja. Mik is voltak a tünetei?
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:04:27 »

Reméljük, hogy ez a baja. Mik is voltak a tünetei?
1000km/0.5l olaj kb,4000fordulattol olajos füst. Megy rendesen,jol indul,más baj nincs.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:19:53 »

1000km/0.5l olaj kb,4000fordulattol olajos füst. Megy rendesen,jol indul,más baj nincs.
Az szerintem is inkább csak szimering, nekem oválisak voltak a hengerek. A generál előtt egy úton 160 km-n benyelt 1 liter olajat, de füstöt nem produkált, indult és ment szépen, bár alapjáraton valami kopogást lehetett hallani (mint kiderült az egyik dugattyú vergődött a legoválisabb hengerben)
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 20:25:00 »

Azt mondták szépen jár,hát meglátjuk mi lesz!
Az szerintem is inkább csak szimering, nekem oválisak voltak a hengerek. A generál előtt egy úton 160 km-n benyelt 1 liter olajat, de füstöt nem produkált, indult és ment szépen, bár alapjáraton valami kopogást lehetett hallani (mint kiderült az egyik dugattyú vergődött a legoválisabb hengerben)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2012.11.12 hétfő, 21:39:54 »

Az szerintem is inkább csak szimering, nekem oválisak voltak a hengerek. A generál előtt egy úton 160 km-n benyelt 1 liter olajat, de füstöt nem produkált, indult és ment szépen, bár alapjáraton valami kopogást lehetett hallani (mint kiderült az egyik dugattyú vergődött a legoválisabb hengerben)

Szerintem meg pont nem. A szelepszárnál tipikusan magas szívósori vákuum mellett jut be olaj (vagy mindig, de az már másik kategória, és akkor indítás után rendesen tolna ki kéket), ami pont nem nagy terhelés (nyitott pillangószelep), hanem alapjárat, magas fordulatszámnál motorfék, és hasonló körülmények között van. Ellenben az olajlehúzó gyűrűk munkája főleg magas fordulat közelében nehezedik meg az egyre több "odaszórt" olaj és az olajspricnik (na hogy ilyen van-e ebben a motorban azt nem tudom) megnövekedő szállítása miatt.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2012.11.13 kedd, 11:04:38 »

Azt mondták szépen jár,hát meglátjuk mi lesz!

Hehe ... nekem is gyönyörűen járt, 6.4-es fogyasztást produkált (benzin 2.0 automata), minden tökéletes volt, kivéve az 1l/100 olajfogyasztást.
Az olajlehúzó gyűrűket lehet öblögetni, de semmit sem ér, mivel az anyaga nyúvad meg. Az semmilyen adalék nem hozza helyre.
Gyűrűzés lesz ebből.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:04:13 »

Hehe ... nekem is gyönyörűen járt, 6.4-es fogyasztást produkált (benzin 2.0 automata), minden tökéletes volt, kivéve az 1l/100 olajfogyasztást.
Az olajlehúzó gyűrűket lehet öblögetni, de semmit sem ér, mivel az anyaga nyúvad meg. Az semmilyen adalék nem hozza helyre.
Gyűrűzés lesz ebből.
Azért drukkolj, hátha nem:)
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:08:27 »

Azért drukkolj, hátha nem:)

Drukk, drukk, de azért ne él legyek a hibás, ha mégsem drukkoltam eléggé Wink
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:14:41 »

Drukk, drukk, de azért ne él legyek a hibás, ha mégsem drukkoltam eléggé Wink

Nem te leszel, hanem a kocsi elöző gazdái és aki eladta nekem.
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:15:15 »

Meg igy is dillemázok, hogy lecsereéljem e egy újabb mondeora...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:15:48 »

Nem te leszel, hanem a kocsi elöző gazdái és aki eladta nekem.

Figyi, nem úgy volt, hogy találkozunk valahol és megnézzük endoszkóppal a beömlődet?
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:21:48 »

Figyi, nem úgy volt, hogy találkozunk valahol és megnézzük endoszkóppal a beömlődet?

De igen, csak valamiért nem beszéltünk konkrétumrol. Én fóti vagyok, nem tudom, hogy gondoltad a találkozást?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:26:10 »

hogy gondoltad a találkozást?
Csoki, virág, mozi aztán jöjjön aminek jönni kell! Endoszkóp!  eplus2
Naplózva
Zacc
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2012.11.13 kedd, 12:41:39 »

Csoki, virág, mozi aztán jöjjön aminek jönni kell! Endoszkóp!  eplus2
Én első randin sose:P
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2012.11.13 kedd, 15:33:41 »

Hehe ... nekem is gyönyörűen járt, 6.4-es fogyasztást produkált (benzin 2.0 automata), minden tökéletes volt, kivéve az 1l/100 olajfogyasztást.
Az olajlehúzó gyűrűket lehet öblögetni, de semmit sem ér, mivel az anyaga nyúvad meg. Az semmilyen adalék nem hozza helyre.
Gyűrűzés lesz ebből.

Neked azért fogyasztott olyan keveset benzinből, mert az olaj már vastagon besegített a lóerő-termelésbe  vigyor3
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2012.11.13 kedd, 16:17:17 »

Neked azért fogyasztott olyan keveset benzinből, mert az olaj már vastagon besegített a lóerő-termelésbe  vigyor3

Tudom ... pont ez a szép benne. Alacsony fogyasztásnál az ember nem aggódik annyira, mert minden jó, ugye ... dörzsöltem is a tenyerem, hogy jó kis kocsi ez Smiley  A többit tudjátok.

(Ma meg összetörte a kocsi hátulját a zasszony. Teljes pánikban felhív, hogy mi legyen most. Vizualizálik popcorn szerűen szétnyílt csomagtartót, fejre rakott autót ... erre egy 5 centis törés van a hátsó lökhárítón ... nekitolatott egy alacsony táblának)
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2012.11.13 kedd, 18:04:18 »

(Ma meg összetörte a kocsi hátulját a zasszony. Teljes pánikban felhív, hogy mi legyen most. Vizualizálik popcorn szerűen szétnyílt csomagtartót, fejre rakott autót ... erre egy 5 centis törés van a hátsó lökhárítón ... nekitolatott egy alacsony táblának)
Na ilyenkor szokott lenni egy kissebb ideig amolyan kampányszerű időszak. Ilyenkor van az:
1. igenis drágám, máris drágám.
2. csak egy rekesz sört hoztam, hozzak még?
3. kényelmesen nézed a focimeccset?
meg még sorolhatnám! Használd ki ezt az időszakot, ilyen nincs túl gyakran.

Komolyra fordítva a szót a lökhárítójavítást viszonylag kevés pénzért meg lehet oldani. Műanyaghegesztés meg fényezés. Majd írd le hogyan sikerült!   integet2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2012.11.13 kedd, 20:07:46 »

Komolyra fordítva a szót a lökhárítójavítást viszonylag kevés pénzért meg lehet oldani. Műanyaghegesztés meg fényezés. Majd írd le hogyan sikerült!   integet2

Én tudom, a zasszony nem Wink Szóval most aztán lesz majd fejfogás, hogy mi történt... jajj, most mi lesz, totálkár ... Wink
Akartam jobb hátsó tolatóradart, most már tényleg kell ...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 22:53:00 »

benyásoknál van a tankban ac??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 22:55:55 »

benyásoknál van a tankban ac??

Igen. Injektoros benzineseknél az a szokás, nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 23:00:10 »

Igen. Injektoros benzineseknél az a szokás, nem?

Az injektor csak egy szelep... nyomás (állandó) nélkül sokat nem ér.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 23:20:17 »

Az injektor csak egy szelep... nyomás (állandó) nélkül sokat nem ér.

Tudom, azért nem is értem a kérdést.
Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2012.11.16 péntek, 10:33:19 »

Sziasztok!

Na begyűjtöttem egy "P2008 Intake Manifold Runner Control Circuit / Open (Bank 1)" hibaüzenetet is. Tudja valaki esetleg, hogy mi okozhatja ezt és a
"P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1" -t? <-bár ez (P2297) most nem jött fel, de szerintem csak idő kérdése.

Köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2012.11.16 péntek, 10:43:33 »

Igen. Injektoros benzineseknél az a szokás, nem?
milyen nyomast csinal vajon? Go-t birna?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2012.11.16 péntek, 12:25:59 »

milyen nyomast csinal vajon? Go-t birna?

3.8 barnak kell lennie alapjáraton azt hiszem. Go-t nem tudom.
Naplózva
Csiki
Vendég
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:57:58 »

sziasztok,

2.0i MK3-am van. sokan megnézték a kocsit, de senki nem jött rá a jelenség okozójára. 2500as fordulat felett zizegő hang jelentkezik, hidegben intenzívebben. kuplung kinyomásra nem hallgat el és nem a motorból jön, más frekvencián szól (petrányis diagnoszta szerint). miközben járt a motor körbe lett tapogatva minden megemelve, hővédő lemezek, kipufogó, de semmi. már azt is gondoltam, hogy lehet a műszerfalból jön mert valahonnan onnan lehet hallani.

nincs valakinek ötlete hogy mi okozhatja ?  aki küzdött már hasonló problémával és tudna írni tippeket nagyon megköszönném. kezdem feladni, mert tényleg senki nem tudott rá mit mondani. zizegő, zörgő hang. előre is köszi!
Naplózva
Sancho
Vendég
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:11:56 »

Sziasztok!

Pár héttel ezelőtt megírtam, hogy drasztikus a motorfogyasztásom. (volt szelepszárszimering csere, stb...)
Motorgenerál előtt még kipróbáltuk a következőket:
- PRO-TEC motoröblítő
- Valvoline 5W30 Syn Power olaj
- K2 MILITEC motorolaj adalék

Azóta 2000 Km-et mentem az autóval, megszűnt az olajfogyasztás  pias
Voltam CO mérésen vizsgasoron 65 volt fordulaton !!!, 90-100 alapjáraton. pias (korábban 2300-nál nem mért tovább a műszer)

(hogy mi történhetett azt csak találgatni lehet, vagy a PRO-TEC motoröblítő tapasztotta ki a beragadt olajlehúzókat, vagy a K2 MILITEC motorolaj adalék tömített el valamit rendesen)

Ha bárki hasonló gondokkal küzd, akkor ezt próbálja ki bontás előtt, hátha...

Sancho  pias
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2012.11.29 csütörtök, 21:50:31 »

Sziasztok!

Pár héttel ezelőtt megírtam, hogy drasztikus a motorfogyasztásom. (volt szelepszárszimering csere, stb...)
Motorgenerál előtt még kipróbáltuk a következőket:
- PRO-TEC motoröblítő
- Valvoline 5W30 Syn Power olaj
- K2 MILITEC motorolaj adalék

Azóta 2000 Km-et mentem az autóval, megszűnt az olajfogyasztás  pias
Voltam CO mérésen vizsgasoron 65 volt fordulaton !!!, 90-100 alapjáraton. pias (korábban 2300-nál nem mért tovább a műszer)

(hogy mi történhetett azt csak találgatni lehet, vagy a PRO-TEC motoröblítő tapasztotta ki a beragadt olajlehúzókat, vagy a K2 MILITEC motorolaj adalék tömített el valamit rendesen)

Ha bárki hasonló gondokkal küzd, akkor ezt próbálja ki bontás előtt, hátha...

Sancho  pias


Szia!
Azok nem CO, hanem HC értékek lesznek. És egy kicsit még mindig magas, de ettől függetlenül szép eredmény. Csak így is maradjon hosszútávon is.
Naplózva
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2012.11.30 péntek, 19:03:51 »

Sziasztok!
Úgy nézem sajna termosztátot kell cserélnem.
Az lenne kédésem, hogy a motor beindítása  után egyáltalán nem szabad melegednie a hűtő felé menő csőnek? Vagy egy kis keringés azért van a telje kinyitásig.
Milyen típust szabad venni?

A vállaszokat előre is köszönöm.
Zsoze

 
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2012.11.30 péntek, 19:15:14 »

Sziasztok!
Úgy nézem sajna termosztátot kell cserélnem.
Az lenne kédésem, hogy a motor beindítása  után egyáltalán nem szabad melegednie a hűtő felé menő csőnek? Vagy egy kis keringés azért van a telje kinyitásig.
Milyen típust szabad venni?

A vállaszokat előre is köszönöm.
Zsoze

 
Fórumtársak az eredetire esküsznek, én Vernet termosztátot vettem és nekem tökéletesen jól műxik immáron két éve.

A termosztátokon szokott lenni egy pici luk, amin átenged egy kis mennyiségű vizet zárt állapotában is. Annak a csőnek a termosztát nyitásáig hidegnek kell lennie, de szerintem a pici luk miatt érezhetsz valami pici meleget a csövön. De ezt a nagyok sokkalta jobban tudják!

 integet2
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:19:22 »

Fórumtársak az eredetire esküsznek, én Vernet termosztátot vettem és nekem tökéletesen jól műxik immáron két éve.

A termosztátokon szokott lenni egy pici luk, amin átenged egy kis mennyiségű vizet zárt állapotában is. Annak a csőnek a termosztát nyitásáig hidegnek kell lennie, de szerintem a pici luk miatt érezhetsz valami pici meleget a csövön. De ezt a nagyok sokkalta jobban tudják!

 integet2
Nekem is Vernet van benne tavaly ősz óta, nekem is hibátlanul teszi a dolgát.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:24:41 »

Sziasztok!
Úgy nézem sajna termosztátot kell cserélnem.
Az lenne kédésem, hogy a motor beindítása  után egyáltalán nem szabad melegednie a hűtő felé menő csőnek? Vagy egy kis keringés azért van a telje kinyitásig.
Milyen típust szabad venni?

A vállaszokat előre is köszönöm.
Zsoze

 
"tudok csinálni szalmából egeret"

Tudod miből készül az egér? Egérből...
Naplózva
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2012.11.30 péntek, 21:16:00 »

"tudok csinálni szalmából egeret"

Tudod miből készül az egér? Egérből...

Az egér már kész, csak az a s..r termosztát nem javítható szomoru1
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.