Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:12:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4655925 alkalommal)
0 Felhasználó és 241 vendég van a témában
Maszat
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3950 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:45:17 »
Nekem nem elektromos, hanem rugós... és igazából azt néztem már...de megsasolom mégegyszer
Köszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3951 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:48:34 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.10.30 kedd, 16:45:17
Nekem nem elektromos, hanem rugós... és igazából azt néztem már...de megsasolom mégegyszer
Köszi!
Azt tudom, hogy rugós, de úgy hangzik, mintha, amikor leveszed a lábad a gázról nyitva marad a szelep. Ezt okozhatja dzsuvás pillangószelep, esetleg akadó gázpedál-kábel, ilyesmi.
Naplózva
Maszat
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3952 Dátum:
2012.10.30 kedd, 17:00:33 »
Elsőre én is arra tippeltem, de én a bovdenre gyanakodtam... ha kiakasztom a bovdent is ugyanúgy felpörög és ha leállítom csak akkor működik normálisan.
De megnézem mégegyszer, lehet csak figyelmetlen voltam...
Mivel lehet ezt tisztítani?! WD40?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.30 kedd, 17:03:37 írta Maszat
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3953 Dátum:
2012.10.30 kedd, 17:05:51 »
Idézetet írta: Maszat - 2012.10.30 kedd, 17:00:33
Elsőre én is arra tippeltem, de én a bovdenre gyanakodtam... ha kiakasztok a bovdent is ugyanúgy felpörög és ha leállítom csak akkor működik normálisan.
De megnézem mégegyszer, lehet csak figyelmetlen voltam...
Mivel lehet ezt tisztítani?! WD40?
Féktisztítóval.
Naplózva
Maszat
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3954 Dátum:
2012.10.30 kedd, 17:07:20 »
Köszönöm a segítséged!
Megpróbálom még ezt
Naplózva
zsolt93
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3955 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:35:43 »
Sziasztok!! uj vagyok még a forumon.1.8 benzines mondeom van és alapjáratal van gondom
gyertyát gyujtokábelt trafot cseréltem a lambda szonda jo . a segitségeteket kérném ha vki-nek van vmi őtlete ?kőszőnőm előre is.Szép estét mindenkinek
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3956 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:37:24 »
Idézetet írta: zsolt93 - 2012.10.30 kedd, 19:35:43
Sziasztok!! uj vagyok még a forumon.1.8 benzines mondeom van és alapjáratal van gondom
gyertyát gyujtokábelt trafot cseréltem a lambda szonda jo . a segitségeteket kérném ha vki-nek van vmi őtlete ?kőszőnőm előre is.Szép estét mindenkinek
Ha gondod van vele, akkor meg kell javítani, nekem ez az ötletem.
(de ha leírod, hogy mit tapasztalsz, meg mikor és minden egyebet, akkor lehet, hogy még segítséget is kapsz
)
Naplózva
gcs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3957 Dátum:
2012.10.31 szerda, 00:17:45 »
Sziasztok,
Pár napja érdekes jelenségre lettem figyelmes 2004 1.8 benzines Mondeomnál. Gyújtás ráadásakor van egy hang, ha jól gondolom, a benzinpumpa indul be. Na ez most nem a megszokott folyamatos búgó hang, inkább olyan, mintha "merülne az elem". Nem tudom igazán elmondani, de remélem érthető.
Normálisan nálam pár rövid másodpercig búg, majd pittyen a kihangosító, stb. A búgás most is megvan, de nem egyenletes hang, hanem mintha vesztene az erejéből.
Gondoltam az akkura, 4.5 évesen vettem az autót, szerintem még a gyári akkuval és azóta is az van benne, pedig 3 hét múlva 8 éves lesz az autó, így is csoda lenne az élettartam, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert egyébként semmi más jelét nem látom, hogy akku probléma lenne.
Esetleg tapasztalt már ilyet valaki? Hogy tudom megnézni, hogy valóban csak akku a cserés?
köszi, üdv,
gcs
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3958 Dátum:
2012.10.31 szerda, 08:22:58 »
Idézetet írta: gcs - 2012.10.31 szerda, 00:17:45
Sziasztok,
Pár napja érdekes jelenségre lettem figyelmes 2004 1.8 benzines Mondeomnál. Gyújtás ráadásakor van egy hang, ha jól gondolom, a benzinpumpa indul be. Na ez most nem a megszokott folyamatos búgó hang, inkább olyan, mintha "merülne az elem". Nem tudom igazán elmondani, de remélem érthető.
Normálisan nálam pár rövid másodpercig búg, majd pittyen a kihangosító, stb. A búgás most is megvan, de nem egyenletes hang, hanem mintha vesztene az erejéből.
Gondoltam az akkura, 4.5 évesen vettem az autót, szerintem még a gyári akkuval és azóta is az van benne, pedig 3 hét múlva 8 éves lesz az autó, így is csoda lenne az élettartam, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert egyébként semmi más jelét nem látom, hogy akku probléma lenne.
Esetleg tapasztalt már ilyet valaki? Hogy tudom megnézni, hogy valóban csak akku a cserés?
köszi, üdv,
gcs
Szia! Az akkumulátor állapotát ki tudod úgy deríteni, hogy méred a feszültséget ráadott gyújtásnál, illetve indítózásnál. Teheted ezt multiméterrel, vagy a műszerfal beépített programjával (
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
). Ha ez OK, akkor valószínűleg a pumpa gyengélkedik, ami nem példa nélküli ennél a típusnál.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3959 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 23:41:05 »
Sziasztok!
Van egy apró problémám, és hátha tudtok segíteni.
Észerevettem, hogy a kocsimon(2001,1.8 benz +gáz) nagyon sokat megy a hütő ventillátor. Megfigyeltem, hogy borzasztoan feltud melegedni a motor is. A hömérséglet mindig a skála közepén van, de a ventillátor a motor elinditása után kb 3 percel már be is kacsol, és kb 5-10 percenként bekapcsol 3 percre. mivel lehet a baj? A termosztáttal lenne, akkor felofrna a viz, azt meg látnám. A szenzor lenne a rosz, akkor meg a hömérséglet emelekedne, de ezeket nem tapasztalom. Esetleg ha valakinek van valami ötlete az kérem ossza meg velem. Elöre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3960 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 11:31:09 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.11.04 vasárnap, 23:41:05
Sziasztok!
Van egy apró problémám, és hátha tudtok segíteni.
Észerevettem, hogy a kocsimon(2001,1.8 benz +gáz) nagyon sokat megy a hütő ventillátor. Megfigyeltem, hogy borzasztoan feltud melegedni a motor is. A hömérséglet mindig a skála közepén van, de a ventillátor a motor elinditása után kb 3 percel már be is kacsol, és kb 5-10 percenként bekapcsol 3 percre. mivel lehet a baj? A termosztáttal lenne, akkor felofrna a viz, azt meg látnám. A szenzor lenne a rosz, akkor meg a hömérséglet emelekedne, de ezeket nem tapasztalom. Esetleg ha valakinek van valami ötlete az kérem ossza meg velem. Elöre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
Amikor bekapcsol a ventillátor utána kb. 30-40 mp-el rugd le a gáz padlóra hogy forduljon a motor vagy 4000-t ha leaáll a venti akkor nagy valószínűséggel neked is akad a termód mint nekem.Mondjuk nekem 3 perc után még nem kapcsolt sose.De ha egyszer bekapcsolt akkor nem akart leállni. csak a fent említett módszerrel.Ja,masználd a fed.comp. erre vonatkozó funkcióját ott figyelemmel kíérheted a hűtőfolyadék pillanatnyi hőmérsékletét!!!!!
Ami meglepett hogy lecseréltem a fagyállót és azóta megszűnt a jelenség.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3961 Dátum:
2012.11.10 szombat, 19:29:18 »
Idézetet írta: gcs - 2012.10.31 szerda, 00:17:45
Sziasztok,
Pár napja érdekes jelenségre lettem figyelmes 2004 1.8 benzines Mondeomnál. Gyújtás ráadásakor van egy hang, ha jól gondolom, a benzinpumpa indul be. Na ez most nem a megszokott folyamatos búgó hang, inkább olyan, mintha "merülne az elem". Nem tudom igazán elmondani, de remélem érthető.
Normálisan nálam pár rövid másodpercig búg, majd pittyen a kihangosító, stb. A búgás most is megvan, de nem egyenletes hang, hanem mintha vesztene az erejéből.
Gondoltam az akkura, 4.5 évesen vettem az autót, szerintem még a gyári akkuval és azóta is az van benne, pedig 3 hét múlva 8 éves lesz az autó, így is csoda lenne az élettartam, de nem vagyok benne biztos, hogy ez a gond, mert egyébként semmi más jelét nem látom, hogy akku probléma lenne.
Esetleg tapasztalt már ilyet valaki? Hogy tudom megnézni, hogy valóban csak akku a cserés?
köszi, üdv,
gcs
Ha az aksi lenne besem indulna az autó, nekem a szivatyú még búgott mikor az önindító már meg sem nyekkent...... valószínűbb a benzinszűrő kuka lett, elvan dugulva. Vagy a vissza folyónál van némi lerakódás......... vagy maga a szivattyú haldoklik.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3962 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 16:46:34 »
Hétfön megy szervizbe a kocsi, kiváncsi vagyok utánna mi lesz:) Most kitisztitják a motort, 5w30 valvoline olajat kap, meglátjuk, ha nem jön be, akkor szelepszárszimering csere.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3963 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 17:59:40 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.12 hétfő, 16:46:34
Hétfön megy szervizbe a kocsi, kiváncsi vagyok utánna mi lesz:) Most kitisztitják a motort, 5w30 valvoline olajat kap, meglátjuk, ha nem jön be, akkor szelepszárszimering csere.
Kitisztítják? Hogy? Szétszedik az egészet és kimossák? Hamár ennyire szétbontják, akkor mért vártok a szelepszárszimering cserével?
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3964 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 19:17:10 »
Idézetet írta: Conor - 2012.11.12 hétfő, 17:59:40
Kitisztítják? Hogy? Szétszedik az egészet és kimossák? Hamár ennyire szétbontják, akkor mért vártok a szelepszárszimering cserével?
rosszul írtam,motoröblitő folyadékot használnak,majd olajcsere.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3965 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 19:32:27 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.12 hétfő, 19:17:10
rosszul írtam,motoröblitő folyadékot használnak,majd olajcsere.
Ja értem, azért lepődtem meg rajta. Nekem valóban kimosták február táján, de generál is volt, darabjaira lett szedve
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3966 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 19:46:29 »
Idézetet írta: Conor - 2012.11.12 hétfő, 19:32:27
Ja értem, azért lepődtem meg rajta. Nekem valóban kimosták február táján, de generál is volt, darabjaira lett szedve
azt tippelik hogy vagy olajlehuzógyűrű beragadt,ezen segit az öblités mint sanchonál,vagy szimering.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3967 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 20:00:30 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.12 hétfő, 19:46:29
azt tippelik hogy vagy olajlehuzógyűrű beragadt,ezen segit az öblités mint sanchonál,vagy szimering.
Reméljük, hogy ez a baja. Mik is voltak a tünetei?
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3968 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 20:04:27 »
Idézetet írta: Conor - 2012.11.12 hétfő, 20:00:30
Reméljük, hogy ez a baja. Mik is voltak a tünetei?
1000km/0.5l olaj kb,4000fordulattol olajos füst. Megy rendesen,jol indul,más baj nincs.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3969 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 20:19:53 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.12 hétfő, 20:04:27
1000km/0.5l olaj kb,4000fordulattol olajos füst. Megy rendesen,jol indul,más baj nincs.
Az szerintem is inkább csak szimering, nekem oválisak voltak a hengerek. A generál előtt egy úton 160 km-n benyelt 1 liter olajat, de füstöt nem produkált, indult és ment szépen, bár alapjáraton valami kopogást lehetett hallani (mint kiderült az egyik dugattyú vergődött a legoválisabb hengerben)
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3970 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 20:25:00 »
Azt mondták szépen jár,hát meglátjuk mi lesz!
Idézetet írta: Conor - 2012.11.12 hétfő, 20:19:53
Az szerintem is inkább csak szimering, nekem oválisak voltak a hengerek. A generál előtt egy úton 160 km-n benyelt 1 liter olajat, de füstöt nem produkált, indult és ment szépen, bár alapjáraton valami kopogást lehetett hallani (mint kiderült az egyik dugattyú vergődött a legoválisabb hengerben)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3971 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 21:39:54 »
Idézetet írta: Conor - 2012.11.12 hétfő, 20:19:53
Az szerintem is inkább csak szimering, nekem oválisak voltak a hengerek. A generál előtt egy úton 160 km-n benyelt 1 liter olajat, de füstöt nem produkált, indult és ment szépen, bár alapjáraton valami kopogást lehetett hallani (mint kiderült az egyik dugattyú vergődött a legoválisabb hengerben)
Szerintem meg pont nem. A szelepszárnál tipikusan magas szívósori vákuum mellett jut be olaj (vagy mindig, de az már másik kategória, és akkor indítás után rendesen tolna ki kéket), ami pont nem nagy terhelés (nyitott pillangószelep), hanem alapjárat, magas fordulatszámnál motorfék, és hasonló körülmények között van. Ellenben az olajlehúzó gyűrűk munkája főleg magas fordulat közelében nehezedik meg az egyre több "odaszórt" olaj és az olajspricnik (na hogy ilyen van-e ebben a motorban azt nem tudom) megnövekedő szállítása miatt.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3972 Dátum:
2012.11.13 kedd, 11:04:38 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.12 hétfő, 20:25:00
Azt mondták szépen jár,hát meglátjuk mi lesz!
Hehe ... nekem is gyönyörűen járt, 6.4-es fogyasztást produkált (benzin 2.0 automata), minden tökéletes volt, kivéve az 1l/100 olajfogyasztást.
Az olajlehúzó gyűrűket lehet öblögetni, de semmit sem ér, mivel az anyaga nyúvad meg. Az semmilyen adalék nem hozza helyre.
Gyűrűzés lesz ebből.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3973 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:04:13 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.13 kedd, 11:04:38
Hehe ... nekem is gyönyörűen járt, 6.4-es fogyasztást produkált (benzin 2.0 automata), minden tökéletes volt, kivéve az 1l/100 olajfogyasztást.
Az olajlehúzó gyűrűket lehet öblögetni, de semmit sem ér, mivel az anyaga nyúvad meg. Az semmilyen adalék nem hozza helyre.
Gyűrűzés lesz ebből.
Azért drukkolj, hátha nem:)
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3974 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:08:27 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.13 kedd, 12:04:13
Azért drukkolj, hátha nem:)
Drukk, drukk, de azért ne él legyek a hibás, ha mégsem drukkoltam eléggé
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3975 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:14:41 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.13 kedd, 12:08:27
Drukk, drukk, de azért ne él legyek a hibás, ha mégsem drukkoltam eléggé
Nem te leszel, hanem a kocsi elöző gazdái és aki eladta nekem.
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3976 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:15:15 »
Meg igy is dillemázok, hogy lecsereéljem e egy újabb mondeora...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3977 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:15:48 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.13 kedd, 12:14:41
Nem te leszel, hanem a kocsi elöző gazdái és aki eladta nekem.
Figyi, nem úgy volt, hogy találkozunk valahol és megnézzük endoszkóppal a beömlődet?
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3978 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:21:48 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.13 kedd, 12:15:48
Figyi, nem úgy volt, hogy találkozunk valahol és megnézzük endoszkóppal a beömlődet?
De igen, csak valamiért nem beszéltünk konkrétumrol. Én fóti vagyok, nem tudom, hogy gondoltad a találkozást?
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3979 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:26:10 »
Idézetet írta: Zacc - 2012.11.13 kedd, 12:21:48
hogy gondoltad a találkozást?
Csoki, virág, mozi aztán jöjjön aminek jönni kell! Endoszkóp!
Naplózva
Zacc
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3980 Dátum:
2012.11.13 kedd, 12:41:39 »
Idézetet írta: joxer - 2012.11.13 kedd, 12:26:10
Csoki, virág, mozi aztán jöjjön aminek jönni kell! Endoszkóp!
Én első randin sose:P
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3981 Dátum:
2012.11.13 kedd, 15:33:41 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.13 kedd, 11:04:38
Hehe ... nekem is gyönyörűen járt, 6.4-es fogyasztást produkált (benzin 2.0 automata), minden tökéletes volt, kivéve az 1l/100 olajfogyasztást.
Az olajlehúzó gyűrűket lehet öblögetni, de semmit sem ér, mivel az anyaga nyúvad meg. Az semmilyen adalék nem hozza helyre.
Gyűrűzés lesz ebből.
Neked azért fogyasztott olyan keveset benzinből, mert az olaj már vastagon besegített a lóerő-termelésbe
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3982 Dátum:
2012.11.13 kedd, 16:17:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.13 kedd, 15:33:41
Neked azért fogyasztott olyan keveset benzinből, mert az olaj már vastagon besegített a lóerő-termelésbe
Tudom ... pont ez a szép benne. Alacsony fogyasztásnál az ember nem aggódik annyira, mert minden jó, ugye ... dörzsöltem is a tenyerem, hogy jó kis kocsi ez
A többit tudjátok.
(Ma meg összetörte a kocsi hátulját a zasszony. Teljes pánikban felhív, hogy mi legyen most. Vizualizálik popcorn szerűen szétnyílt csomagtartót, fejre rakott autót ... erre egy 5 centis törés van a hátsó lökhárítón ... nekitolatott egy alacsony táblának)
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3983 Dátum:
2012.11.13 kedd, 18:04:18 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.11.13 kedd, 16:17:17
(Ma meg összetörte a kocsi hátulját a zasszony. Teljes pánikban felhív, hogy mi legyen most. Vizualizálik popcorn szerűen szétnyílt csomagtartót, fejre rakott autót ... erre egy 5 centis törés van a hátsó lökhárítón ... nekitolatott egy alacsony táblának)
Na ilyenkor szokott lenni egy kissebb ideig amolyan kampányszerű időszak. Ilyenkor van az:
1. igenis drágám, máris drágám.
2. csak egy rekesz sört hoztam, hozzak még?
3. kényelmesen nézed a focimeccset?
meg még sorolhatnám! Használd ki ezt az időszakot, ilyen nincs túl gyakran.
Komolyra fordítva a szót a lökhárítójavítást viszonylag kevés pénzért meg lehet oldani. Műanyaghegesztés meg fényezés. Majd írd le hogyan sikerült!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3984 Dátum:
2012.11.13 kedd, 20:07:46 »
Idézetet írta: joxer - 2012.11.13 kedd, 18:04:18
Komolyra fordítva a szót a lökhárítójavítást viszonylag kevés pénzért meg lehet oldani. Műanyaghegesztés meg fényezés. Majd írd le hogyan sikerült!
Én tudom, a zasszony nem
Szóval most aztán lesz majd fejfogás, hogy mi történt... jajj, most mi lesz, totálkár ...
Akartam jobb hátsó tolatóradart, most már tényleg kell ...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3985 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 22:53:00 »
benyásoknál van a tankban ac??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3986 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 22:55:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.15 csütörtök, 22:53:00
benyásoknál van a tankban ac??
Igen. Injektoros benzineseknél az a szokás, nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3987 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 23:00:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.15 csütörtök, 22:55:55
Igen. Injektoros benzineseknél az a szokás, nem?
Az injektor csak egy szelep... nyomás (állandó) nélkül sokat nem ér.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3988 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 23:20:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.15 csütörtök, 23:00:10
Az injektor csak egy szelep... nyomás (állandó) nélkül sokat nem ér.
Tudom, azért nem is értem a kérdést.
Naplózva
TTTotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3989 Dátum:
2012.11.16 péntek, 10:33:19 »
Sziasztok!
Na begyűjtöttem egy "P2008 Intake Manifold Runner Control Circuit / Open (Bank 1)" hibaüzenetet is. Tudja valaki esetleg, hogy mi okozhatja ezt és a
"P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1" -t? <-bár ez (P2297) most nem jött fel, de szerintem csak idő kérdése.
Köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3990 Dátum:
2012.11.16 péntek, 10:43:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.15 csütörtök, 22:55:55
Igen. Injektoros benzineseknél az a szokás, nem?
milyen nyomast csinal vajon? Go-t birna?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3991 Dátum:
2012.11.16 péntek, 12:25:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.16 péntek, 10:43:33
milyen nyomast csinal vajon? Go-t birna?
3.8 barnak kell lennie alapjáraton azt hiszem. Go-t nem tudom.
Naplózva
Csiki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3992 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:57:58 »
sziasztok,
2.0i MK3-am van. sokan megnézték a kocsit, de senki nem jött rá a jelenség okozójára. 2500as fordulat felett zizegő hang jelentkezik, hidegben intenzívebben. kuplung kinyomásra nem hallgat el és nem a motorból jön, más frekvencián szól (petrányis diagnoszta szerint). miközben járt a motor körbe lett tapogatva minden megemelve, hővédő lemezek, kipufogó, de semmi. már azt is gondoltam, hogy lehet a műszerfalból jön mert valahonnan onnan lehet hallani.
nincs valakinek ötlete hogy mi okozhatja ? aki küzdött már hasonló problémával és tudna írni tippeket nagyon megköszönném. kezdem feladni, mert tényleg senki nem tudott rá mit mondani. zizegő, zörgő hang. előre is köszi!
Naplózva
Sancho
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3993 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:11:56 »
Sziasztok!
Pár héttel ezelőtt megírtam, hogy drasztikus a motorfogyasztásom. (volt szelepszárszimering csere, stb...)
Motorgenerál előtt még kipróbáltuk a következőket:
- PRO-TEC motoröblítő
- Valvoline 5W30 Syn Power olaj
- K2 MILITEC motorolaj adalék
Azóta 2000 Km-et mentem az autóval, megszűnt az olajfogyasztás
Voltam CO mérésen vizsgasoron 65 volt fordulaton !!!, 90-100 alapjáraton.
(korábban 2300-nál nem mért tovább a műszer)
(hogy mi történhetett azt csak találgatni lehet, vagy a PRO-TEC motoröblítő tapasztotta ki a beragadt olajlehúzókat, vagy a K2 MILITEC motorolaj adalék tömített el valamit rendesen)
Ha bárki hasonló gondokkal küzd, akkor ezt próbálja ki bontás előtt, hátha...
Sancho
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3994 Dátum:
2012.11.29 csütörtök, 21:50:31 »
Idézetet írta: Sancho - 2012.11.29 csütörtök, 21:11:56
Sziasztok!
Pár héttel ezelőtt megírtam, hogy drasztikus a motorfogyasztásom. (volt szelepszárszimering csere, stb...)
Motorgenerál előtt még kipróbáltuk a következőket:
- PRO-TEC motoröblítő
- Valvoline 5W30 Syn Power olaj
- K2 MILITEC motorolaj adalék
Azóta 2000 Km-et mentem az autóval, megszűnt az olajfogyasztás
Voltam CO mérésen vizsgasoron 65 volt fordulaton !!!, 90-100 alapjáraton.
(korábban 2300-nál nem mért tovább a műszer)
(hogy mi történhetett azt csak találgatni lehet, vagy a PRO-TEC motoröblítő tapasztotta ki a beragadt olajlehúzókat, vagy a K2 MILITEC motorolaj adalék tömített el valamit rendesen)
Ha bárki hasonló gondokkal küzd, akkor ezt próbálja ki bontás előtt, hátha...
Sancho
Szia!
Azok nem CO, hanem HC értékek lesznek. És egy kicsit még mindig magas, de ettől függetlenül szép eredmény. Csak így is maradjon hosszútávon is.
Naplózva
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3995 Dátum:
2012.11.30 péntek, 19:03:51 »
Sziasztok!
Úgy nézem sajna termosztátot kell cserélnem.
Az lenne kédésem, hogy a motor beindítása után egyáltalán nem szabad melegednie a hűtő felé menő csőnek? Vagy egy kis keringés azért van a telje kinyitásig.
Milyen típust szabad venni?
A vállaszokat előre is köszönöm.
Zsoze
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3996 Dátum:
2012.11.30 péntek, 19:15:14 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.11.30 péntek, 19:03:51
Sziasztok!
Úgy nézem sajna termosztátot kell cserélnem.
Az lenne kédésem, hogy a motor beindítása után egyáltalán nem szabad melegednie a hűtő felé menő csőnek? Vagy egy kis keringés azért van a telje kinyitásig.
Milyen típust szabad venni?
A vállaszokat előre is köszönöm.
Zsoze
Fórumtársak az eredetire esküsznek, én Vernet termosztátot vettem és nekem tökéletesen jól műxik immáron két éve.
A termosztátokon szokott lenni egy pici luk, amin átenged egy kis mennyiségű vizet zárt állapotában is. Annak a csőnek a termosztát nyitásáig hidegnek kell lennie, de szerintem a pici luk miatt érezhetsz valami pici meleget a csövön. De ezt a nagyok sokkalta jobban tudják!
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3997 Dátum:
2012.11.30 péntek, 20:19:22 »
Idézetet írta: joxer - 2012.11.30 péntek, 19:15:14
Fórumtársak az eredetire esküsznek, én Vernet termosztátot vettem és nekem tökéletesen jól műxik immáron két éve.
A termosztátokon szokott lenni egy pici luk, amin átenged egy kis mennyiségű vizet zárt állapotában is. Annak a csőnek a termosztát nyitásáig hidegnek kell lennie, de szerintem a pici luk miatt érezhetsz valami pici meleget a csövön. De ezt a nagyok sokkalta jobban tudják!
Nekem is Vernet van benne tavaly ősz óta, nekem is hibátlanul teszi a dolgát.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3998 Dátum:
2012.11.30 péntek, 20:24:41 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.11.30 péntek, 19:03:51
Sziasztok!
Úgy nézem sajna termosztátot kell cserélnem.
Az lenne kédésem, hogy a motor beindítása után egyáltalán nem szabad melegednie a hűtő felé menő csőnek? Vagy egy kis keringés azért van a telje kinyitásig.
Milyen típust szabad venni?
A vállaszokat előre is köszönöm.
Zsoze
"tudok csinálni szalmából egeret"
Tudod miből készül az egér? Egérből...
Naplózva
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3999 Dátum:
2012.11.30 péntek, 21:16:00 »
Idézetet írta: joxer - 2012.11.30 péntek, 20:24:41
"tudok csinálni szalmából egeret"
Tudod miből készül az egér? Egérből...
Az egér már kész, csak az a s..r termosztát nem javítható
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ