Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:24:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652697 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
GABESZ
Vendég
« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 21:25:19 »

Hello!

Szerintem én is ilyen problémával küzdöttem mint te (de nem tuti)!
A szerelőm azt mondta, hogy a váltómba van valami csapágy szétkopva! Szóval azt mondta, hogy váltó le-szét!! (kb.60-70 ezer)
De nagyon idegesített így elvittem, hogy csinálja meg! Elkezdte leszedni a váltót, és amikor a féltengelyt akarta leszedni (jobb) kiderült, hogy van egy féltengely támasztó csapágy ami *** volt és az adta a hangot. nagyon megörültem amikor hívott a szerelő, hogy nem is kell levenni a váltót! Rosszabbik helyzet, hogy csak gyári csapágy van ami 25 ezer, de jobb mint 60-70!!
Persze én ezt csak menet közbe hallottam! Remélem tudtam segíteni!!
Naplózva
G.D.
Vendég
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:32:28 »

Sziasztok!

2001-es 1.8-as (125 le) Mondeom van. Egy jó ideje már, hogy rángat az autó 2000-es fordulatszámnál, amikor rálépek a gázra. Nem minden alakalommal, és van amikor csak épphogy érezni, de most már úgy érzem, hogy ez soha el nem múló dolog. Cserélve volt már gyújtókábel, gyertya és az egr is ki lett takarítva. Tud valaki esetleg hasznos tanáccsal ellátni? Köszi előre is!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:35:55 »

Sziasztok!

2001-es 1.8-as (125 le) Mondeom van. Egy jó ideje már, hogy rángat az autó 2000-es fordulatszámnál, amikor rálépek a gázra. Nem minden alakalommal, és van amikor csak épphogy érezni, de most már úgy érzem, hogy ez soha el nem múló dolog. Cserélve volt már gyújtókábel, gyertya és az egr is ki lett takarítva. Tud valaki esetleg hasznos tanáccsal ellátni? Köszi előre is!

Trafó is okozhatja.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2012.12.07 péntek, 20:52:05 »

Az egér már kész, csak az a s..r termosztát nem javítható szomoru1
Házilag megoldható a termosztát csere?
A dizelét mgtalátam, de benzinesé teljesen más.
Találok valahol leírást a termosztát cseréről?
Találtam vernet márkájut a neten 24eFt-ért eddíg ez volt a legjobb ár ha a név nélkülieket nem nézem.
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2012.12.07 péntek, 21:42:43 »

Házilag megoldható a termosztát csere?
A dizelét mgtalátam, de benzinesé teljesen más.
Találok valahol leírást a termosztát cseréről?
Találtam vernet márkájut a neten 24eFt-ért eddíg ez volt a legjobb ár ha a név nélkülieket nem nézem.

Többeknek van itt vernet termójuk benzinesben, eddig pozitívak a tapasztalatok úgy tudom.
Itt van leírás: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:05:50 »

Sziasztok,

elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:08:35 »

Sziasztok,

elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?

szia

én városban nyomom,kb 3-5 perc múlva indul a mutató,álló helyzetben melegitve.....
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:09:57 »

Sziasztok

kérdés a következő:

Mennyit fogyaszt egy 2.0 automata mk3?

Kollégám kombira vadászik és van egy ilyen autó.........ami tetszene neki wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:13:07 »

Sziasztok,

elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?

Egy röpke városi szakasz után az országútra kiérve 90-nel pár km alatt függőleges (de ez ugye csak ~65°C-ot jelent).

Sziasztok

kérdés a következő:

Mennyit fogyaszt egy 2.0 automata mk3?

Kollégám kombira vadászik és van egy ilyen autó.........ami tetszene neki wave

Hyperborg tud erről nyilatkozni.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:14:05 »

Egy röpke városi szakasz után az országútra kiérve 90-nel pár km alatt függőleges (de ez ugye csak ~65°C-ot jelent).

Hyperborg tud erről nyilatkozni.

köszi,akkor megkeresem őt! worship worship worship
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:23:56 »

szia

én városban nyomom,kb 3-5 perc múlva indul a mutató,álló helyzetben melegitve.....

Mindig álló helyzetben melegíted fel? És olyankor 3-5perc múlva középen áll?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:25:15 »

Egy röpke városi szakasz után az országútra kiérve 90-nel pár km alatt függőleges (de ez ugye csak ~65°C-ot jelent).

Hyperborg tud erről nyilatkozni.

És csak városban van tapasztalat? Gondolom ott is be kellene melegedni neki (65fok) 5km alatt...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:26:23 »

Mindig álló helyzetben melegíted fel? És olyankor 3-5perc múlva középen áll?

igen,de ha megyek is,netán ha sietős akkor 2000 körül elváltva is 3-5 perc.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:28:16 »

Sziasztok,

elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Az én autómnál kb. 5km megtétele után kimozdul a mutató. Városban mocorgok tatásan hideg motor esetében, mégis gyorsan melegszik.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:34:22 »

És csak városban van tapasztalat? Gondolom ott is be kellene melegedni neki (65fok) 5km alatt...

Mostani hidegekben nem mentem vele városban hidegről indítva, majd megsasolom.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:34:47 »

Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?

pár km alatt függőlegesben van városi tempónál.
ma reggel -10fokban álló helyzetben melegedett, mert kapartam a jeget, így azért kellett a kb 5 perc.
(nyáron cseréltem a termosztátot)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:39:41 »

pár km alatt függőlegesben van városi tempónál.
ma reggel -10fokban álló helyzetben melegedett, mert kapartam a jeget, így azért kellett a kb 5 perc.
(nyáron cseréltem a termosztátot)

Nem akarom szaporítani a hozzászólásokat egyesével, ezért így köszi mindenkinek a gyors reakciót. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 11:47:48 »

Mindig álló helyzetben melegíted fel? És olyankor 3-5perc múlva középen áll?

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:28:36 »


Köszi, olvastam már a cikket, és azt is tudtam hogy nem a legjobb álló helyzetben melegíteni a motort.  worship

Én ha tehetem indítás, majd kis szünet után indulok is.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 13:52:13 »

Sziasztok,

elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Ma pl.: -9 fokban indítottam (kint áll az autó), kb 1,5 percig álltam kapu előtt, míg bezártam, majd 5.-ben gurultam lefele (hegyen lakom vigyor3), így kellett neki 3 km a középre álláshoz (persze ilyenkor még nem fűtök)
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2012.12.15 szombat, 16:48:33 »

Sziasztok!

Én is termosztát gonddal küzdök, nézegettem ezt a linket az angol nyelvű leírással, ebben sima termosztátbetétet cserélnek ami 3-7 ezer forint lenne, ellenben a keresés mindenhol egy komplett sokcsöves házzal ellátott valamit ad ki cirka 30 ezerért...
Most akkor van lehetőség csak a betétet cserélni jóáron, vagy azzal a furmányos házzal együtt lehet csak drágapénzért?!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2012.12.15 szombat, 17:06:52 »

Sziasztok!

Én is termosztát gonddal küzdök, nézegettem ezt a linket az angol nyelvű leírással, ebben sima termosztátbetétet cserélnek ami 3-7 ezer forint lenne, ellenben a keresés mindenhol egy komplett sokcsöves házzal ellátott valamit ad ki cirka 30 ezerért...
Most akkor van lehetőség csak a betétet cserélni jóáron, vagy azzal a furmányos házzal együtt lehet csak drágapénzért?!
A termosztáthiba mostanában elég gyakori hibajelenség. Olvass vissza ebben a topicban, mert nem is olyan régen valaki hasonló problémával küzdött. Benzines autóhoz nem találsz külön termosztátot, mert csak házzal együtt van plusz van a termosztát házában egy fűtő egység. A termosztát a hűtő és a motor között van. A nagyok a gyári termosztátra esküsznek, én két éve vettem Vernet márkájú termosztátot, nekem azóta tökéletesen műxik, de te dönts saját belátásod szerint.  integet2
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2012.12.15 szombat, 17:11:40 »

A termosztáthiba mostanában elég gyakori hibajelenség. Olvass vissza ebben a topicban, mert nem is olyan régen valaki hasonló problémával küzdött. Benzines autóhoz nem találsz külön termosztátot, mert csak házzal együtt van plusz van a termosztát házában egy fűtő egység. A termosztát a hűtő és a motor között van. A nagyok a gyári termosztátra esküsznek, én két éve vettem Vernet márkájú termosztátot, nekem azóta tökéletesen műxik, de te dönts saját belátásod szerint.  integet2

Igen láttam, hogy más is éppen ezt cserél, meg is örültem, hogy majd kiokosodom... Smiley
Csak a link miatt kérdem, mert ott a képeken egyértelműen látszik, hogy az egész nagy házból kivehető a termosztátbetét és cserélhető... bezzeg külön vásárolni lehetőséget sehol nem találok...  Angry
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2012.12.15 szombat, 18:58:28 »

Igen láttam, hogy más is éppen ezt cserél, meg is örültem, hogy majd kiokosodom... Smiley
Csak a link miatt kérdem, mert ott a képeken egyértelműen látszik, hogy az egész nagy házból kivehető a termosztátbetét és cserélhető... bezzeg külön vásárolni lehetőséget sehol nem találok...  Angry
Biztos, hogy az nem dízeles link? Nézegettem régebben a cserénél a termosztátot, hát nem tűnt kiszedhetőnek a bele smile
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2012.12.15 szombat, 19:11:34 »

Biztos, hogy az nem dízeles link? Nézegettem régebben a cserénél a termosztátot, hát nem tűnt kiszedhetőnek a bele smile

Szerintem is vagy dízeles, vagy korábbi mondeóé lesz az.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2012.12.15 szombat, 20:35:24 »

Igen láttam, hogy más is éppen ezt cserél, meg is örültem, hogy majd kiokosodom... Smiley
Csak a link miatt kérdem, mert ott a képeken egyértelműen látszik, hogy az egész nagy házból kivehető a termosztátbetét és cserélhető... bezzeg külön vásárolni lehetőséget sehol nem találok...  Angry
A dízelesek termosztátcseréjének a menete van itt fent, sajna a benzinesé nincs. Benzineseknél házzal együtt van, cirka 30k környékén mozog az áruk.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2012.12.15 szombat, 21:53:36 »

A dízelesek termosztátcseréjének a menete van itt fent, sajna a benzinesé nincs. Benzineseknél házzal együtt van, cirka 30k környékén mozog az áruk.

Ezen a linken -> http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement  a motorfedélre az van írva Duratec. A dízelén Duratorq lenne. Legalábbis én így tudom, tehát ez akkor elvileg a benzines termosztátcseréje lenne. Mondjuk élőben szétszedve sajna nem láttam még a termosztátot és igen, én is sajnos csak 30 ezer körüli alkatrészeket találtam. Pedig jó lenne valami okosság mert a betét tizedannyiba kerül...  Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2012.12.15 szombat, 22:20:07 »

Ezen a linken -> http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement  a motorfedélre az van írva Duratec. A dízelén Duratorq lenne. Legalábbis én így tudom, tehát ez akkor elvileg a benzines termosztátcseréje lenne. Mondjuk élőben szétszedve sajna nem láttam még a termosztátot és igen, én is sajnos csak 30 ezer körüli alkatrészeket találtam. Pedig jó lenne valami okosság mert a betét tizedannyiba kerül...  Smiley

És itt ki is cseréli az egészet. A betét is drága lenne, mert fűtött termosztát, és az kerül rajta sokba, nem a műanyag ház.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2012.12.15 szombat, 22:26:09 »

Ezen a linken -> http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement  a motorfedélre az van írva Duratec. A dízelén Duratorq lenne. Legalábbis én így tudom, tehát ez akkor elvileg a benzines termosztátcseréje lenne. Mondjuk élőben szétszedve sajna nem láttam még a termosztátot és igen, én is sajnos csak 30 ezer körüli alkatrészeket találtam. Pedig jó lenne valami okosság mert a betét tizedannyiba kerül...  Smiley
Mikor azt írtam, hogy itt nincs fent, akkor a FAQ topicra gondoltam. A linken, amit küldtél valóban a benzines termosztátcseréje látható, de az nem magyar nyelvű, mondjuk az ábrák sokat segítenek. Termosztátot csak egyben fogsz tudni vásárolni a házzal együtt, külön termosztátot nem. Viszont az új termosztát tartalmazza a tömítést is. sajna ez a nagy büdös helyzet.  integet2
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2012.12.15 szombat, 22:46:50 »

Mikor azt írtam, hogy itt nincs fent, akkor a FAQ topicra gondoltam. A linken, amit küldtél valóban a benzines termosztátcseréje látható, de az nem magyar nyelvű, mondjuk az ábrák sokat segítenek. Termosztátot csak egyben fogsz tudni vásárolni a házzal együtt, külön termosztátot nem. Viszont az új termosztát tartalmazza a tömítést is. sajna ez a nagy büdös helyzet.  integet2

Egyre inkább úgy érzem dízelt kellett volna venni....  Grin
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2012.12.15 szombat, 22:52:27 »

Egyre inkább úgy érzem dízelt kellett volna venni....  Grin
Csak hogy tudd, a dízelnél meg két termosztát van. Igaz úgy tudom, hogy az csak sima termosztát ház nélkül, de így sem lenne sokkal olcsóbb, mint a csere benzines esetében. És persze ne egy termosztátcsere döntse el, hogy benzines vagy dízel autót használsz. Vannak ennél sokkal költségesebb javítások is, mint ennek az alkatrésznek a cseréje.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2012.12.15 szombat, 22:58:43 »

Csak hogy tudd, a dízelnél meg két termosztát van. Igaz úgy tudom, hogy az csak sima termosztát ház nélkül, de így sem lenne sokkal olcsóbb, mint a csere benzines esetében. És persze ne egy termosztátcsere döntse el, hogy benzines vagy dízel autót használsz. Vannak ennél sokkal költségesebb javítások is, mint ennek az alkatrésznek a cseréje.

Persze, nem ez a meghatározó. Smiley
De szép a fehér Mondi... Előző kocsim (Nissan Primera) is fehér volt, ez a szín jól áll szinte mindegyiknek. Festetnem is kell...  Grin
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2012.12.15 szombat, 23:12:39 »

Persze, nem ez a meghatározó. Smiley
De szép a fehér Mondi... Előző kocsim (Nissan Primera) is fehér volt, ez a szín jól áll szinte mindegyiknek. Festetnem is kell...  Grin
Legyél nyugodt! Kicseréled a termosztátot és egyben lecseréled a hűtővizet is. No para. Az egész meló kb. két órát vesz igénybe. Kel hozzá nőgyógyász kész meg speckó szerszámok.  integet2
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:19:56 »

Legyél nyugodt! Kicseréled a termosztátot és egyben lecseréled a hűtővizet is. No para. Az egész meló kb. két órát vesz igénybe. Kel hozzá nőgyógyász kész meg speckó szerszámok.  integet2

Az említett kéz megvan már csak a speckó szerszámokat kell hozatni...  Grin
Amúgy bontott termosztátban nem érdemes gondolkodni?
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 12:44:53 »

Az említett kéz megvan már csak a speckó szerszámokat kell hozatni...  Grin
Amúgy bontott termosztátban nem érdemes gondolkodni?

Nem igazán. Ezeknek az a műanyag tartófülük szokott elfáradni és letörni, ahogy a linken is látszik. Megveszed az újat és pár évig nem lesz gondod vele elvileg, bontottnál nem tudhatod mennyit fog még bírni. wave
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 13:02:54 »

Az említett kéz megvan már csak a speckó szerszámokat kell hozatni...  Grin
Amúgy bontott termosztátban nem érdemes gondolkodni?
Én is gondolkoztam bontott termosztátban. Alig találtam egyet, aztán megjött és láttam hogy van benne belül egy repedés. Úgy meg már nem mertem beépíteni, így aztán mégiscsak újat kellett vennem.  integet2

Plusz még kifizettem egy bontott termosztátot is!  integet2

Szerintem ne kísérletezgess...
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 21:40:23 »

Én is gondolkoztam bontott termosztátban. Alig találtam egyet, aztán megjött és láttam hogy van benne belül egy repedés. Úgy meg már nem mertem beépíteni, így aztán mégiscsak újat kellett vennem.  integet2

Plusz még kifizettem egy bontott termosztátot is!  integet2

Szerintem ne kísérletezgess...

Na majd ha kikerül többet tudok... Smiley
Köszi a válaszokat...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:18:37 »

Ma kicseréltem a termosztátot.

Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt. vigyor3  Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.

Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:22:00 »

Ma kicseréltem a termosztátot.

Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt. vigyor3  Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.

Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:22:28 »

Ma kicseréltem a termosztátot.

Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt. vigyor3  Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.

Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.

Ha jól működik a termosztát miért cserélted ki?  Felesleges volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:28:41 »

Ha jól működik a termosztát miért cserélted ki?  Felesleges volt.

Állítólag van akinek friss termosztáttal 1-2km alatt bemelegszik, és sokaltam az én 5-6kmes melegedésemet. Illetve nem tetszett az sem, hogy már -4fokokban is visszahűlt egy kis motorféktől. Szóval külsőre nincs baja, de lehet már a végét járta. Majd holnaptól megmondom változott-e valami. Mindenesetre már az első bemelegítés alatt (alapjáraton) is nagyon gyorsan felkúszott középre, de tutit majd csak ezek után tudok mondani.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:29:51 »

Ma kicseréltem a termosztátot.

Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt. vigyor3  Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.

Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
A régi termosztátoddal keresd meg Asmodeus-t, hátha ő megvenné.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:32:45 »

A régi termosztátoddal keresd meg Asmodeus-t, hátha ő megvenné.

Köszi a tippet. worship

Holnap megnézem mennyi a különbség a régi és új között, és majd akkor tudok nyilatkozni hogy mennyire rossz a régi. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:45:11 »

Állítólag van akinek friss termosztáttal 1-2km alatt bemelegszik, és sokaltam az én 5-6kmes melegedésemet. Illetve nem tetszett az sem, hogy már -4fokokban is visszahűlt egy kis motorféktől. Szóval külsőre nincs baja, de lehet már a végét járta. Majd holnaptól megmondom változott-e valami. Mindenesetre már az első bemelegítés alatt (alapjáraton) is nagyon gyorsan felkúszott középre, de tutit majd csak ezek után tudok mondani.

1-2 km alatt bemelegszik?  Nyáron, melegben esetleg....
5-6 km nem sok.
Hogy érted a visszahűlést motorféktől?  Mennyit gurulsz te motorfékkel, kilométereket?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 22:49:25 »

1-2 km alatt bemelegszik?  Nyáron, melegben esetleg....
5-6 km nem sok.
Hogy érted a visszahűlést motorféktől?  Mennyit gurulsz te motorfékkel, kilométereket?

Először Svájcban tapasztaltam, hegyről le. De tavaly télen volt hogy már egy 500m-es gurulás közben is elkezdett visszahűlni. Lehet "felesleges" volt a csere, de már mindegy, ki nem szedem mégegyszer. vigyor3 Mint írtam, holnaptól megtudom hogy érdemes volt-e vagy pénzkidobás.( mondjuk már régóta megvolt a termosztát, szóval most nem fájt semmibe vigyor3 )
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:06:50 »

Először Svájcban tapasztaltam, hegyről le. De tavaly télen volt hogy már egy 500m-es gurulás közben is elkezdett visszahűlni. Lehet "felesleges" volt a csere, de már mindegy, ki nem szedem mégegyszer. vigyor3 Mint írtam, holnaptól megtudom hogy érdemes volt-e vagy pénzkidobás.( mondjuk már régóta megvolt a termosztát, szóval most nem fájt semmibe vigyor3 )

Azt elhiszem, hogy nincs kedved visszacsinálni.  vigyor3

Hát pl. a Focus-ban HXDA motorban sem élvezetes a termosztát csere.....bár a generátor kiszerelése után elmegy.
A mondeo-nál nincs meg ez a könnyítés. ejnye1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:16:22 »

Azt elhiszem, hogy nincs kedved visszacsinálni.  vigyor3

Hát pl. a Focus-ban HXDA motorban sem élvezetes a termosztát csere.....bár a generátor kiszerelése után elmegy.
A mondeo-nál nincs meg ez a könnyítés. ejnye1

Mondeonál a klímakompresszort lehetne levenni, és úgy alulról valamennyire hozzáférhető. Talán. vigyor3

Viszont arra nem jöttem rá, hogy a vastagabb cső bilincsét hogy a gyíkba lehet lebányászni... Én azzal ***öltem vagy 1 órát, már a végén le akartam vágni, ( el is kezdtem, de csak a csővel együtt tudtam volna megoldani vigyor3 ), de aztán feladtam és a felső, kisebb csövet szedtem le, és akkor tudtam az alsó csavart is kicsavarozni. Egyébként ezekhez a bilincsekhez van valami speckó szerszám? vagy csak simán fogóval kell összehúzni? Csak az a bibi, hogy nem fér be a fogó annyira, hogy össze lehessen nyomni....
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 23:17:54 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:23:54 »

Mondeonál a klímakompresszort lehetne levenni, és úgy alulról valamennyire hozzáférhető. Talán. vigyor3

Viszont arra nem jöttem rá, hogy a vastagabb cső bilincsét hogy a gyíkba lehet lebányászni... Én azzal ***öltem vagy 1 órát, már a végén le akartam vágni, ( el is kezdtem, de csak a csővel együtt tudtam volna megoldani vigyor3 ), de aztán feladtam és a felső, kisebb csövet szedtem le, és akkor tudtam az alsó csavart is kicsavarozni. Egyébként ezekhez a bilincsekhez van valami speckó szerszám? vagy csak simán fogóval kell összehúzni? Csak az a bibi, hogy nem fér be a fogó annyira, hogy össze lehessen nyomni....

Nem probléma ez a fajta gyors bilincs. Van hozzá fogó, nem vészes.
Ismerem a lehetőségeket a mondeo-nál és elég sok autónál is szinte mindent. Eltelt már pár X az autók között, Trabattól a Bentley-ig.  hawaii
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:25:58 »

Nem probléma ez a fajta gyors bilincs. Van hozzá fogó, nem vészes.
Ismerem a lehetőségeket a mondeo-nál és elég sok autónál is szinte mindent. Eltelt már pár X az autók között, Trabattól a Bentley-ig.  hawaii

Nekem igen nagy problémát jelentett. vigyor3 Speckó fogó kell hozzá? Mondjuk ha van is, hogy oda hogy fér be...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:36:18 »

Nekem igen nagy problémát jelentett. vigyor3 Speckó fogó kell hozzá? Mondjuk ha van is, hogy oda hogy fér be...

Befér az oda.
http://www.uni-max.hu/fotocache/dt_small/1028_02_cpt.jpg
http://osz-car.hu/cikkkepek/FORCE_FOGO_UZEMANYAGCSO_BILINCS_OSSZENYOMO__62518-FRC.jpg
http://www.foerch.hu/documents/thumbs/1447879014_20091307105503_800x800_Fit_0_0.png
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.