Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662026 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
GABESZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4000 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 21:25:19 »
Hello!
Szerintem én is ilyen problémával küzdöttem mint te (de nem tuti)!
A szerelőm azt mondta, hogy a váltómba van valami csapágy szétkopva! Szóval azt mondta, hogy váltó le-szét!! (kb.60-70 ezer)
De nagyon idegesített így elvittem, hogy csinálja meg! Elkezdte leszedni a váltót, és amikor a féltengelyt akarta leszedni (jobb) kiderült, hogy van egy féltengely támasztó csapágy ami *** volt és az adta a hangot. nagyon megörültem amikor hívott a szerelő, hogy nem is kell levenni a váltót! Rosszabbik helyzet, hogy csak gyári csapágy van ami 25 ezer, de jobb mint 60-70!!
Persze én ezt csak menet közbe hallottam! Remélem tudtam segíteni!!
Naplózva
G.D.
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4001 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 10:32:28 »
Sziasztok!
2001-es 1.8-as (125 le) Mondeom van. Egy jó ideje már, hogy rángat az autó 2000-es fordulatszámnál, amikor rálépek a gázra. Nem minden alakalommal, és van amikor csak épphogy érezni, de most már úgy érzem, hogy ez soha el nem múló dolog. Cserélve volt már gyújtókábel, gyertya és az egr is ki lett takarítva. Tud valaki esetleg hasznos tanáccsal ellátni? Köszi előre is!
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4002 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 10:35:55 »
Idézetet írta: G.D. - 2012.12.06 csütörtök, 10:32:28
Sziasztok!
2001-es 1.8-as (125 le) Mondeom van. Egy jó ideje már, hogy rángat az autó 2000-es fordulatszámnál, amikor rálépek a gázra. Nem minden alakalommal, és van amikor csak épphogy érezni, de most már úgy érzem, hogy ez soha el nem múló dolog. Cserélve volt már gyújtókábel, gyertya és az egr is ki lett takarítva. Tud valaki esetleg hasznos tanáccsal ellátni? Köszi előre is!
Trafó is okozhatja.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4003 Dátum:
2012.12.07 péntek, 20:52:05 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.11.30 péntek, 21:16:00
Az egér már kész, csak az a s..r termosztát nem javítható
Házilag megoldható a termosztát csere?
A dizelét mgtalátam, de benzinesé teljesen más.
Találok valahol leírást a termosztát cseréről?
Találtam vernet márkájut a neten 24eFt-ért eddíg ez volt a legjobb ár ha a név nélkülieket nem nézem.
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4004 Dátum:
2012.12.07 péntek, 21:42:43 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.12.07 péntek, 20:52:05
Házilag megoldható a termosztát csere?
A dizelét mgtalátam, de benzinesé teljesen más.
Találok valahol leírást a termosztát cseréről?
Találtam vernet márkájut a neten 24eFt-ért eddíg ez volt a legjobb ár ha a név nélkülieket nem nézem.
Többeknek van itt vernet termójuk benzinesben, eddig pozitívak a tapasztalatok úgy tudom.
Itt van leírás:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4005 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:05:50 »
Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4006 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:08:35 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:05:50
Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
szia
én városban nyomom,kb 3-5 perc múlva indul a mutató,álló helyzetben melegitve.....
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4007 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:09:57 »
Sziasztok
kérdés a következő:
Mennyit fogyaszt egy 2.0 automata mk3?
Kollégám kombira vadászik és van egy ilyen autó.........ami tetszene neki
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4008 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:13:07 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:05:50
Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Egy röpke városi szakasz után az országútra kiérve 90-nel pár km alatt függőleges (de ez ugye csak ~65°C-ot jelent).
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.12 szerda, 22:09:57
Sziasztok
kérdés a következő:
Mennyit fogyaszt egy 2.0 automata mk3?
Kollégám kombira vadászik és van egy ilyen autó.........ami tetszene neki
Hyperborg tud erről nyilatkozni.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4009 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:14:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.12 szerda, 22:13:07
Egy röpke városi szakasz után az országútra kiérve 90-nel pár km alatt függőleges (de ez ugye csak ~65°C-ot jelent).
Hyperborg tud erről nyilatkozni.
köszi,akkor megkeresem őt!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4010 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:23:56 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.12.12 szerda, 22:08:35
szia
én városban nyomom,kb 3-5 perc múlva indul a mutató,álló helyzetben melegitve.....
Mindig álló helyzetben melegíted fel? És olyankor 3-5perc múlva középen áll?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4011 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:25:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.12.12 szerda, 22:13:07
Egy röpke városi szakasz után az országútra kiérve 90-nel pár km alatt függőleges (de ez ugye csak ~65°C-ot jelent).
Hyperborg tud erről nyilatkozni.
És csak városban van tapasztalat? Gondolom ott is be kellene melegedni neki (65fok) 5km alatt...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4012 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:26:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:23:56
Mindig álló helyzetben melegíted fel? És olyankor 3-5perc múlva középen áll?
igen,de ha megyek is,netán ha sietős akkor 2000 körül elváltva is 3-5 perc.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4013 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:28:16 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:05:50
Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Az én autómnál kb. 5km megtétele után kimozdul a mutató. Városban mocorgok tatásan hideg motor esetében, mégis gyorsan melegszik.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4014 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:34:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:25:15
És csak városban van tapasztalat? Gondolom ott is be kellene melegedni neki (65fok) 5km alatt...
Mostani hidegekben nem mentem vele városban hidegről indítva, majd megsasolom.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4015 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:34:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:05:50
Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
pár km alatt függőlegesben van városi tempónál.
ma reggel -10fokban álló helyzetben melegedett, mert kapartam a jeget, így azért kellett a kb 5 perc.
(nyáron cseréltem a termosztátot)
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4016 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:39:41 »
Idézetet írta: zsombi - 2012.12.12 szerda, 22:34:47
pár km alatt függőlegesben van városi tempónál.
ma reggel -10fokban álló helyzetben melegedett, mert kapartam a jeget, így azért kellett a kb 5 perc.
(nyáron cseréltem a termosztátot)
Nem akarom szaporítani a hozzászólásokat egyesével, ezért így köszi mindenkinek a gyors reakciót.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4017 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 11:47:48 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:23:56
Mindig álló helyzetben melegíted fel? És olyankor 3-5perc múlva középen áll?
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4018 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:28:36 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.12.13 csütörtök, 11:47:48
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
Köszi, olvastam már a cikket, és azt is tudtam hogy nem a legjobb álló helyzetben melegíteni a motort.
Én ha tehetem indítás, majd kis szünet után indulok is.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4019 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 13:52:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.12 szerda, 22:05:50
Sziasztok,
elsősorban azoktól kérdezném akik nemrég, vagy egyáltalán cseréltek már termosztátot. Milyen gyorsan kúszik a mutató középre ilyen hidegebb időkben, mennyi km kell neki?
Ma pl.: -9 fokban indítottam (kint áll az autó), kb 1,5 percig álltam kapu előtt, míg bezártam, majd 5.-ben gurultam lefele (hegyen lakom
), így kellett neki 3 km a középre álláshoz (persze ilyenkor még nem fűtök)
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4020 Dátum:
2012.12.15 szombat, 16:48:33 »
Sziasztok!
Én is termosztát gonddal küzdök, nézegettem ezt a linket az angol nyelvű leírással, ebben sima termosztátbetétet cserélnek ami 3-7 ezer forint lenne, ellenben a keresés mindenhol egy komplett sokcsöves házzal ellátott valamit ad ki cirka 30 ezerért...
Most akkor van lehetőség csak a betétet cserélni jóáron, vagy azzal a furmányos házzal együtt lehet csak drágapénzért?!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4021 Dátum:
2012.12.15 szombat, 17:06:52 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 16:48:33
Sziasztok!
Én is termosztát gonddal küzdök, nézegettem ezt a linket az angol nyelvű leírással, ebben sima termosztátbetétet cserélnek ami 3-7 ezer forint lenne, ellenben a keresés mindenhol egy komplett sokcsöves házzal ellátott valamit ad ki cirka 30 ezerért...
Most akkor van lehetőség csak a betétet cserélni jóáron, vagy azzal a furmányos házzal együtt lehet csak drágapénzért?!
A termosztáthiba mostanában elég gyakori hibajelenség. Olvass vissza ebben a topicban, mert nem is olyan régen valaki hasonló problémával küzdött. Benzines autóhoz nem találsz külön termosztátot, mert csak házzal együtt van plusz van a termosztát házában egy fűtő egység. A termosztát a hűtő és a motor között van. A nagyok a gyári termosztátra esküsznek, én két éve vettem Vernet márkájú termosztátot, nekem azóta tökéletesen műxik, de te dönts saját belátásod szerint.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4022 Dátum:
2012.12.15 szombat, 17:11:40 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.15 szombat, 17:06:52
A termosztáthiba mostanában elég gyakori hibajelenség. Olvass vissza ebben a topicban, mert nem is olyan régen valaki hasonló problémával küzdött. Benzines autóhoz nem találsz külön termosztátot, mert csak házzal együtt van plusz van a termosztát házában egy fűtő egység. A termosztát a hűtő és a motor között van. A nagyok a gyári termosztátra esküsznek, én két éve vettem Vernet márkájú termosztátot, nekem azóta tökéletesen műxik, de te dönts saját belátásod szerint.
Igen láttam, hogy más is éppen ezt cserél, meg is örültem, hogy majd kiokosodom...
Csak a link miatt kérdem, mert ott a képeken egyértelműen látszik, hogy az egész nagy házból kivehető a termosztátbetét és cserélhető... bezzeg külön vásárolni lehetőséget sehol nem találok...
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4023 Dátum:
2012.12.15 szombat, 18:58:28 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 17:11:40
Igen láttam, hogy más is éppen ezt cserél, meg is örültem, hogy majd kiokosodom...
Csak a link miatt kérdem, mert ott a képeken egyértelműen látszik, hogy az egész nagy házból kivehető a termosztátbetét és cserélhető... bezzeg külön vásárolni lehetőséget sehol nem találok...
Biztos, hogy az nem dízeles link? Nézegettem régebben a cserénél a termosztátot, hát nem tűnt kiszedhetőnek a bele
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4024 Dátum:
2012.12.15 szombat, 19:11:34 »
Idézetet írta: Conor - 2012.12.15 szombat, 18:58:28
Biztos, hogy az nem dízeles link? Nézegettem régebben a cserénél a termosztátot, hát nem tűnt kiszedhetőnek a bele
Szerintem is vagy dízeles, vagy korábbi mondeóé lesz az.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4025 Dátum:
2012.12.15 szombat, 20:35:24 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 17:11:40
Igen láttam, hogy más is éppen ezt cserél, meg is örültem, hogy majd kiokosodom...
Csak a link miatt kérdem, mert ott a képeken egyértelműen látszik, hogy az egész nagy házból kivehető a termosztátbetét és cserélhető... bezzeg külön vásárolni lehetőséget sehol nem találok...
A dízelesek termosztátcseréjének a menete van itt fent, sajna a benzinesé nincs. Benzineseknél házzal együtt van, cirka 30k környékén mozog az áruk.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4026 Dátum:
2012.12.15 szombat, 21:53:36 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.15 szombat, 20:35:24
A dízelesek termosztátcseréjének a menete van itt fent, sajna a benzinesé nincs. Benzineseknél házzal együtt van, cirka 30k környékén mozog az áruk.
Ezen a linken ->
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement
a motorfedélre az van írva Duratec. A dízelén Duratorq lenne. Legalábbis én így tudom, tehát ez akkor elvileg a benzines termosztátcseréje lenne. Mondjuk élőben szétszedve sajna nem láttam még a termosztátot és igen, én is sajnos csak 30 ezer körüli alkatrészeket találtam. Pedig jó lenne valami okosság mert a betét tizedannyiba kerül...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4027 Dátum:
2012.12.15 szombat, 22:20:07 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 21:53:36
Ezen a linken ->
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement
a motorfedélre az van írva Duratec. A dízelén Duratorq lenne. Legalábbis én így tudom, tehát ez akkor elvileg a benzines termosztátcseréje lenne. Mondjuk élőben szétszedve sajna nem láttam még a termosztátot és igen, én is sajnos csak 30 ezer körüli alkatrészeket találtam. Pedig jó lenne valami okosság mert a betét tizedannyiba kerül...
És itt ki is cseréli az egészet. A betét is drága lenne, mert fűtött termosztát, és az kerül rajta sokba, nem a műanyag ház.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4028 Dátum:
2012.12.15 szombat, 22:26:09 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 21:53:36
Ezen a linken ->
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement
a motorfedélre az van írva Duratec. A dízelén Duratorq lenne. Legalábbis én így tudom, tehát ez akkor elvileg a benzines termosztátcseréje lenne. Mondjuk élőben szétszedve sajna nem láttam még a termosztátot és igen, én is sajnos csak 30 ezer körüli alkatrészeket találtam. Pedig jó lenne valami okosság mert a betét tizedannyiba kerül...
Mikor azt írtam, hogy itt nincs fent, akkor a FAQ topicra gondoltam. A linken, amit küldtél valóban a benzines termosztátcseréje látható, de az nem magyar nyelvű, mondjuk az ábrák sokat segítenek. Termosztátot csak egyben fogsz tudni vásárolni a házzal együtt, külön termosztátot nem. Viszont az új termosztát tartalmazza a tömítést is. sajna ez a nagy büdös helyzet.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4029 Dátum:
2012.12.15 szombat, 22:46:50 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.15 szombat, 22:26:09
Mikor azt írtam, hogy itt nincs fent, akkor a FAQ topicra gondoltam. A linken, amit küldtél valóban a benzines termosztátcseréje látható, de az nem magyar nyelvű, mondjuk az ábrák sokat segítenek. Termosztátot csak egyben fogsz tudni vásárolni a házzal együtt, külön termosztátot nem. Viszont az új termosztát tartalmazza a tömítést is. sajna ez a nagy büdös helyzet.
Egyre inkább úgy érzem dízelt kellett volna venni....
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4030 Dátum:
2012.12.15 szombat, 22:52:27 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 22:46:50
Egyre inkább úgy érzem dízelt kellett volna venni....
Csak hogy tudd, a dízelnél meg két termosztát van. Igaz úgy tudom, hogy az csak sima termosztát ház nélkül, de így sem lenne sokkal olcsóbb, mint a csere benzines esetében. És persze ne egy termosztátcsere döntse el, hogy benzines vagy dízel autót használsz. Vannak ennél sokkal költségesebb javítások is, mint ennek az alkatrésznek a cseréje.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4031 Dátum:
2012.12.15 szombat, 22:58:43 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.15 szombat, 22:52:27
Csak hogy tudd, a dízelnél meg két termosztát van. Igaz úgy tudom, hogy az csak sima termosztát ház nélkül, de így sem lenne sokkal olcsóbb, mint a csere benzines esetében. És persze ne egy termosztátcsere döntse el, hogy benzines vagy dízel autót használsz. Vannak ennél sokkal költségesebb javítások is, mint ennek az alkatrésznek a cseréje.
Persze, nem ez a meghatározó.
De szép a fehér Mondi... Előző kocsim (Nissan Primera) is fehér volt, ez a szín jól áll szinte mindegyiknek. Festetnem is kell...
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4032 Dátum:
2012.12.15 szombat, 23:12:39 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.15 szombat, 22:58:43
Persze, nem ez a meghatározó.
De szép a fehér Mondi... Előző kocsim (Nissan Primera) is fehér volt, ez a szín jól áll szinte mindegyiknek. Festetnem is kell...
Legyél nyugodt! Kicseréled a termosztátot és egyben lecseréled a hűtővizet is. No para. Az egész meló kb. két órát vesz igénybe. Kel hozzá nőgyógyász kész meg speckó szerszámok.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4033 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:19:56 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.15 szombat, 23:12:39
Legyél nyugodt! Kicseréled a termosztátot és egyben lecseréled a hűtővizet is. No para. Az egész meló kb. két órát vesz igénybe. Kel hozzá nőgyógyász kész meg speckó szerszámok.
Az említett kéz megvan már csak a speckó szerszámokat kell hozatni...
Amúgy bontott termosztátban nem érdemes gondolkodni?
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4034 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 12:44:53 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.16 vasárnap, 12:19:56
Az említett kéz megvan már csak a speckó szerszámokat kell hozatni...
Amúgy bontott termosztátban nem érdemes gondolkodni?
Nem igazán. Ezeknek az a műanyag tartófülük szokott elfáradni és letörni, ahogy a linken is látszik. Megveszed az újat és pár évig nem lesz gondod vele elvileg, bontottnál nem tudhatod mennyit fog még bírni.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4035 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 13:02:54 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.12.16 vasárnap, 12:19:56
Az említett kéz megvan már csak a speckó szerszámokat kell hozatni...
Amúgy bontott termosztátban nem érdemes gondolkodni?
Én is gondolkoztam bontott termosztátban. Alig találtam egyet, aztán megjött és láttam hogy van benne belül egy repedés. Úgy meg már nem mertem beépíteni, így aztán mégiscsak újat kellett vennem.
Plusz még kifizettem egy bontott termosztátot is!
Szerintem ne kísérletezgess...
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4036 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 21:40:23 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.16 vasárnap, 13:02:54
Én is gondolkoztam bontott termosztátban. Alig találtam egyet, aztán megjött és láttam hogy van benne belül egy repedés. Úgy meg már nem mertem beépíteni, így aztán mégiscsak újat kellett vennem.
Plusz még kifizettem egy bontott termosztátot is!
Szerintem ne kísérletezgess...
Na majd ha kikerül többet tudok...
Köszi a válaszokat...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4037 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:18:37 »
Ma kicseréltem a termosztátot.
Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt.
Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.
Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4038 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:22:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 22:18:37
Ma kicseréltem a termosztátot.
Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt.
Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.
Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4039 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:22:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 22:18:37
Ma kicseréltem a termosztátot.
Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt.
Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.
Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
Ha jól működik a termosztát miért cserélted ki? Felesleges volt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4040 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:28:41 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.17 hétfő, 22:22:28
Ha jól működik a termosztát miért cserélted ki? Felesleges volt.
Állítólag van akinek friss termosztáttal 1-2km alatt bemelegszik, és sokaltam az én 5-6kmes melegedésemet. Illetve nem tetszett az sem, hogy már -4fokokban is visszahűlt egy kis motorféktől. Szóval külsőre nincs baja, de lehet már a végét járta. Majd holnaptól megmondom változott-e valami. Mindenesetre már az első bemelegítés alatt (alapjáraton) is nagyon gyorsan felkúszott középre, de tutit majd csak ezek után tudok mondani.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4041 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:29:51 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 22:18:37
Ma kicseréltem a termosztátot.
Igaz nem mondhatni hogy rossz lett volna, kb 5km alatt középre állt a mutató, és csak hosszabb motorfékes gurulás után kezdett visszahűlni, de mivel megvettem még tavalyelőtt, gondoltam kicserélem, ártani nem árt.
Szemre semmi baja a réginek, nincs letörve egyik tartófül se, és szép tiszta, nincsenek lerakódások se benne. Tényleg nagy szívás kibányászni, de én a legtöbbet a csövön lévő bilincsekkel szívtam...Annyit nyaggattam őket, hogy az egyik meg is adta magát, nem zárt vissza rendesen. Erre az első összeszerelés-bemelegítés-légtelenítés után jöttem rá, mikoris elkezdett szépen folyni üzemmelegen. Csavaros bilincset tettem rá, persze becsavarni varázsmutatvány volt, annyira szűkös ott a hely...Lehet egyszerűbb lenne levenni a klímakompresszort, és alulról csavarni a dolgokat.
Holnap kíváncsi leszek hogy mennyi idő kell neki a bemelegedéshez.
A régi termosztátoddal keresd meg Asmodeus-t, hátha ő megvenné.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4042 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:32:45 »
Idézetet írta: joxer - 2012.12.17 hétfő, 22:29:51
A régi termosztátoddal keresd meg Asmodeus-t, hátha ő megvenné.
Köszi a tippet.
Holnap megnézem mennyi a különbség a régi és új között, és majd akkor tudok nyilatkozni hogy mennyire rossz a régi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4043 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:45:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 22:28:41
Állítólag van akinek friss termosztáttal 1-2km alatt bemelegszik, és sokaltam az én 5-6kmes melegedésemet. Illetve nem tetszett az sem, hogy már -4fokokban is visszahűlt egy kis motorféktől. Szóval külsőre nincs baja, de lehet már a végét járta. Majd holnaptól megmondom változott-e valami. Mindenesetre már az első bemelegítés alatt (alapjáraton) is nagyon gyorsan felkúszott középre, de tutit majd csak ezek után tudok mondani.
1-2 km alatt bemelegszik? Nyáron, melegben esetleg....
5-6 km nem sok.
Hogy érted a visszahűlést motorféktől? Mennyit gurulsz te motorfékkel, kilométereket?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4044 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 22:49:25 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.17 hétfő, 22:45:11
1-2 km alatt bemelegszik? Nyáron, melegben esetleg....
5-6 km nem sok.
Hogy érted a visszahűlést motorféktől? Mennyit gurulsz te motorfékkel, kilométereket?
Először Svájcban tapasztaltam, hegyről le. De tavaly télen volt hogy már egy 500m-es gurulás közben is elkezdett visszahűlni. Lehet "felesleges" volt a csere, de már mindegy, ki nem szedem mégegyszer.
Mint írtam, holnaptól megtudom hogy érdemes volt-e vagy pénzkidobás.( mondjuk már régóta megvolt a termosztát, szóval most nem fájt semmibe
)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4045 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:06:50 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 22:49:25
Először Svájcban tapasztaltam, hegyről le. De tavaly télen volt hogy már egy 500m-es gurulás közben is elkezdett visszahűlni. Lehet "felesleges" volt a csere, de már mindegy, ki nem szedem mégegyszer.
Mint írtam, holnaptól megtudom hogy érdemes volt-e vagy pénzkidobás.( mondjuk már régóta megvolt a termosztát, szóval most nem fájt semmibe
)
Azt elhiszem, hogy nincs kedved visszacsinálni.
Hát pl. a Focus-ban HXDA motorban sem élvezetes a termosztát csere.....bár a generátor kiszerelése után elmegy.
A mondeo-nál nincs meg ez a könnyítés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4046 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:16:22 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.17 hétfő, 23:06:50
Azt elhiszem, hogy nincs kedved visszacsinálni.
Hát pl. a Focus-ban HXDA motorban sem élvezetes a termosztát csere.....bár a generátor kiszerelése után elmegy.
A mondeo-nál nincs meg ez a könnyítés.
Mondeonál a klímakompresszort lehetne levenni, és úgy alulról valamennyire hozzáférhető. Talán.
Viszont arra nem jöttem rá, hogy a vastagabb cső bilincsét hogy a gyíkba lehet lebányászni... Én azzal ***öltem vagy 1 órát, már a végén le akartam vágni, ( el is kezdtem, de csak a csővel együtt tudtam volna megoldani
), de aztán feladtam és a felső, kisebb csövet szedtem le, és akkor tudtam az alsó csavart is kicsavarozni. Egyébként ezekhez a bilincsekhez van valami speckó szerszám? vagy csak simán fogóval kell összehúzni? Csak az a bibi, hogy nem fér be a fogó annyira, hogy össze lehessen nyomni....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 23:17:54 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4047 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:23:54 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 23:16:22
Mondeonál a klímakompresszort lehetne levenni, és úgy alulról valamennyire hozzáférhető. Talán.
Viszont arra nem jöttem rá, hogy a vastagabb cső bilincsét hogy a gyíkba lehet lebányászni... Én azzal ***öltem vagy 1 órát, már a végén le akartam vágni, ( el is kezdtem, de csak a csővel együtt tudtam volna megoldani
), de aztán feladtam és a felső, kisebb csövet szedtem le, és akkor tudtam az alsó csavart is kicsavarozni. Egyébként ezekhez a bilincsekhez van valami speckó szerszám? vagy csak simán fogóval kell összehúzni? Csak az a bibi, hogy nem fér be a fogó annyira, hogy össze lehessen nyomni....
Nem probléma ez a fajta gyors bilincs. Van hozzá fogó, nem vészes.
Ismerem a lehetőségeket a mondeo-nál és elég sok autónál is szinte mindent. Eltelt már pár X az autók között, Trabattól a Bentley-ig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4048 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:25:58 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.17 hétfő, 23:23:54
Nem probléma ez a fajta gyors bilincs. Van hozzá fogó, nem vészes.
Ismerem a lehetőségeket a mondeo-nál és elég sok autónál is szinte mindent. Eltelt már pár X az autók között, Trabattól a Bentley-ig.
Nekem igen nagy problémát jelentett.
Speckó fogó kell hozzá? Mondjuk ha van is, hogy oda hogy fér be...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4049 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:36:18 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.17 hétfő, 23:25:58
Nekem igen nagy problémát jelentett.
Speckó fogó kell hozzá? Mondjuk ha van is, hogy oda hogy fér be...
Befér az oda.
http://www.uni-max.hu/fotocache/dt_small/1028_02_cpt.jpg
http://osz-car.hu/cikkkepek/FORCE_FOGO_UZEMANYAGCSO_BILINCS_OSSZENYOMO__62518-FRC.jpg
http://www.foerch.hu/documents/thumbs/1447879014_20091307105503_800x800_Fit_0_0.png
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
74
75
76
77
78
79
80
[
81
]
82
83
84
85
86
87
88
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ