Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:20:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4656614 alkalommal)
0 Felhasználó és 248 vendég van a témában
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:16:17 »

"A biztosító fizet ilyenkor Casco nélkül?"

Ezt komolyan kérdezed?
Kinek a biztosítója?  Huh?
A sajátomban reménykedtem, de nem bízok benne.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:21:23 »

A sajátomban reménykedtem, de nem bízok benne.

Ha nincs CASCO-d, akkor a KGFB (kötelező felelősségbiztosítás) miért fizetne neked?
Amit te fizetsz biztosítást, az azt fizeti ha te okozol valakinek kárt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:21:49 »

"A biztosító fizet ilyenkor Casco nélkül?"

Ezt komolyan kérdezed?
Kinek a biztosítója?  Huh?
A kárt a károkozó biztosítója fizeti a károsultnak. Mivel nem tudni ki a károkozó, így nem is lehet kin követelni a kár megtérítését. Szóval bukta!  rinya
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:22:39 »

A sajátomban reménykedtem, de nem bízok benne.
a sajátod annak fizet akinek kárt okozol.  a casco sem fizetne mert van önrész, amit te állsz.  

kicsit lassan írok, de még felfértem a dobogóra
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 22:24:18 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:23:28 »

A kárt a károkozó biztosítója fizeti a károsultnak. Mivel nem tudni ki a károkozó, így nem is lehet kin követelni a kár megtérítését. Szóval bukta!  rinya

Köszi, hogy nekem mondod.... javító műhelyben dolgozom, sokat jártam be biztosítókba is......én tudom mi és hogyan működik.   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:23:43 »

A sajátomban reménykedtem, de nem bízok benne.
Egyébként lehet, hogy az önrészedet el sem érné az okozott kár, szóval lehet, hogy a casco sem fizetne.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:25:08 »

Szívesen megsimogatnám a hátát az illetőnek.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:25:22 »

Köszi, hogy nekem mondod.... javító műhelyben dolgozom, sokat jártam be biztosítókba is......én tudom mi és hogyan működik.   wave
integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:26:12 »

Nekem is meghúzták a ház előtt a bal első ajtómat és a bal első sárvédőt......
Zsákutcában lakom, a kocsi mellet van vagy 4.5 - 5 méter....átmenő forgalom nincs....mégis. Persze jó magyar szokáshoz híven semmit nem hagyott hátra a sérülésen kívül.  Angry
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:26:25 »

Szívesen megsimogatnám a hátát az illetőnek.
Én szívesen segítenék neked!  gun
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 22:27:42 »

Ne offoljuk szét a témát!  integet2
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 14:17:36 »

Szívesen megsimogatnám a hátát az illetőnek.
Parkolóban nem volt valami kamera, aminek a felvételét meg lehetne szerezni?
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:02:07 »

Parkolóban nem volt valami kamera, aminek a felvételét meg lehetne szerezni?
Ha van is, akkor is csak a rendőrség nézhetné meg, ha teszek feljelentést ismeretlen tettes ellen.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2013.03.08 péntek, 15:21:32 »

tegnap hazafele feluton 100 kmrol,elkezdett rangatni az auto alig ment huzni is pocsekul huzott Undecided
alapjaratot nemtartotta villogott neha a motor szimbol is.hazaertem nagynehezen.egybol megneztem gyertyakat h milyenek.a hezag hatalmaz volt a szikradobo resznel :O picit allitottunk rajta de a jelenseg ugyanaz.nemtudtam mennyi volt mar gyertyakban meg mar esedekes volt a csere elugrottam venni majd berakasuk utan tiszta mas volt az auto.hal istennek igy olcson megusztam szerviz nelkul. :-)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2013.03.08 péntek, 15:39:37 »

tegnap hazafele feluton 100 kmrol,elkezdett rangatni az auto alig ment huzni is pocsekul huzott Undecided
alapjaratot nemtartotta villogott neha a motor szimbol is.hazaertem nagynehezen.egybol megneztem gyertyakat h milyenek.a hezag hatalmaz volt a szikradobo resznel :O picit allitottunk rajta de a jelenseg ugyanaz.nemtudtam mennyi volt mar gyertyakban meg mar esedekes volt a csere elugrottam venni majd berakasuk utan tiszta mas volt az auto.hal istennek igy olcson megusztam szerviz nelkul. :-)

1.3mm a gyári hézag érték
ha gyári gyertyát vettél akkor azt 60ekm-ként kell cserélni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2013.03.08 péntek, 17:03:07 »

1.3mm a gyári hézag érték
ha gyári gyertyát vettél akkor azt 60ekm-ként kell cserélni

ojan gyertyat vettem amit benzinkuton lehetett mert uzlet nem volt nyitva es reggel meg kellet az auto...azert is neztem meg egybol este....ezekkel is megy amugy siman
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2013.03.09 szombat, 12:51:02 »

ojan gyertyat vettem amit benzinkuton lehetett mert uzlet nem volt nyitva es reggel meg kellet az auto...azert is neztem meg egybol este....ezekkel is megy amugy siman

menni megy, egy ideig...
de én tuti mihamarabb vennék bele gyárit
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 15:42:45 »

sziasztok!

Olyan kerdesem van hogy van egy 2.0 benzines automata 4 sebesseges mondeom es neha olyat csinal hogy lefullad utanna nem lehet ujra inditani meg nem gurul vagy elorebb hagy hatrebb egy kicsit:S Eddig nem csinalt ilyet de miota volt szervizben csereltek olajat+szurot, gyertyat, benzinszurot, levegoszurot azota csinalja valakinek valamilyen otlete?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 16:29:20 »

sziasztok!

Olyan kerdesem van hogy van egy 2.0 benzines automata 4 sebesseges mondeom es neha olyat csinal hogy lefullad utanna nem lehet ujra inditani meg nem gurul vagy elorebb hagy hatrebb egy kicsit:S Eddig nem csinalt ilyet de miota volt szervizben csereltek olajat+szurot, gyertyat, benzinszurot, levegoszurot azota csinalja valakinek valamilyen otlete?

Milyen gyertyát raktak bele?
Naplózva
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 18:42:03 »

az egyik autosboltban adtak bele champion gyertyakat azt mondtak ehhez a tipushoz ez van csak naluk ( anglia legnagyobb autosbolt halozata).
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 18:56:12 »

az egyik autosboltban adtak bele champion gyertyakat azt mondtak ehhez a tipushoz ez van csak naluk ( anglia legnagyobb autosbolt halozata).

Lehet, hogy nem az a baja, de a szerelők nagy többsége és itt is a gyári gyertyát ajánlja. A Mondeo gyári gyertyája a Motorcraft. Ha megvan a kezelési könyved, abban le van írva, hogy milyen kell bele. ( a könyv is Motorcraftot ír) Esetleg ha mégse lenne meg, innen le tudod tölteni. http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.14 csütörtök, 18:58:26 írta Lacika71 » Naplózva
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 19:18:55 »

lehet csak a ford szalonban tudok olyat venni itt en nem talalok csak bosh champion vagy ngk tipusu gyertyat:S
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 19:30:42 »

Gyári gyertyát NGK gyártja. PTR6F-13 ha jól emlékszem.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 23:59:23 »

Sziasztok,

a benzinszűrőben van valamiféle szelep, ami megakadályozza az üzemanyag visszafolyását?

Ezt csak azért kérdezem, mert nemrég volt cserélve Müller (az unixos srác szerint jó minőség, ezért mertem beletenni) márkájúra, és azóta igen gyakran nehézkesen indul, van hogy csak harmadjára röffen be, de akkor is lefullad. Előtte gyári szűrő volt benne, és nem volt ilyen jellegű gondom.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2013.03.15 péntek, 00:01:49 »

Sziasztok,

a benzinszűrőben van valamiféle szelep, ami megakadályozza az üzemanyag visszafolyását?

Ezt csak azért kérdezem, mert nemrég volt cserélve Müller (az unixos srác szerint jó minőség, ezért mertem beletenni) márkájúra, és azóta igen gyakran nehézkesen indul, van hogy csak harmadjára röffen be, de akkor is lefullad. Előtte gyári szűrő volt benne, és nem volt ilyen jellegű gondom.

Az mindegy, hogy van-e vagy nincs - szerintem - ugyanis a szivattyú attól függetlenül tolja a cuccot. Ott valami más lesz a bibi. Megint csak szerintem.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2013.03.15 péntek, 00:05:14 »

Az mindegy, hogy van-e vagy nincs - szerintem - ugyanis a szivattyú attól függetlenül tolja a cuccot. Ott valami más lesz a bibi. Megint csak szerintem.

Csak érdekes hogy azután jelentkezett ez a hiba miután ki lett cserélve a szűrő. Persze lehet hogy puszta véletlen.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2013.03.15 péntek, 08:34:00 »

Benzinszűrőből gyári!
120e kilométerenként ki kell bìrni az árát.

Remélhetőleg nem FORDítva rakták be a szűrőt.......

Indításnál benzinnyomást kell mérni elöl a hídnál.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.15 péntek, 08:36:41 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2013.03.15 péntek, 09:45:18 »

Benzinszűrőből gyári!
120e kilométerenként ki kell bìrni az árát.

Remélhetőleg nem FORDítva rakták be a szűrőt.......

Indításnál benzinnyomást kell mérni elöl a hídnál.

Eddig én is csak gyárit használtam, és most sem az ára miatt nem azt vettem, hanem "gyorsan" kellett, és az unixnál szereztem be a dolgokat. 120ezrenként kell cserélni? Azt hittem 60...Nincs fordítva. remélem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2013.03.15 péntek, 09:53:01 »

Eddig én is csak gyárit használtam, és most sem az ára miatt nem azt vettem, hanem "gyorsan" kellett, és az unixnál szereztem be a dolgokat. 120ezrenként kell cserélni? Azt hittem 60...Nincs fordítva. remélem. vigyor3

én is 60ekm-ként tudom a cserét
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2013.03.16 szombat, 19:40:14 »

Mivel még mindíg rángat a motor, ezért így fizetés után nézegetem a gyújtókábel és trafó árakat itt is ott is.
Kérdésem, hogy milyen márkájú kábelt és trafót vegyek ami jó és nem horror az ára?
Kábelben láttam NGK-t, trafót Bosch-t ...

Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2013.03.16 szombat, 22:21:41 »

Mivel még mindíg rángat a motor, ezért így fizetés után nézegetem a gyújtókábel és trafó árakat itt is ott is.
Kérdésem, hogy milyen márkájú kábelt és trafót vegyek ami jó és nem horror az ára?
Kábelben láttam NGK-t, trafót Bosch-t ...



Itt van egy pár típus.
Trafó
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7554-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007-1_8
vagy
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__15484/gyujtas_alkatreszek_1__gyujtas_izzitas__gyujtas_trafo__mind?gyakori=I

Kábel
https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600211-gyujtokabel/?limitstart=0
vagy

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__15484/gyujtas_alkatreszek_1__gyujtaskabel_alkatreszek__gyujtaskabel_keszlet_1__mind?gyakori=I


Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2013.03.16 szombat, 22:49:40 »

Mivel még mindíg rángat a motor, ezért így fizetés után nézegetem a gyújtókábel és trafó árakat itt is ott is.
Kérdésem, hogy milyen márkájú kábelt és trafót vegyek ami jó és nem horror az ára?
Kábelben láttam NGK-t, trafót Bosch-t ...


Én a múlt héten kérdeztem ezeket az alkatrészeket egy autóalkatrészkereskedő ismerősömtől. Valeo gyújtótrafó 16k körül, Kábelszett (te is szettben vedd és ne darabonként) 15k körül, és Beru négypólusú gyertya 4,5k körül. Ezeket az árakat mondta. Ha megnézed a linkeket, akkor látod, hogy te még annál olcsóbban is hozzá tudsz jutni az alkatrészekhez, ha kicsit keresgélsz a neten.  integet2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2013.03.16 szombat, 23:40:31 »

Mivel még mindíg rángat a motor, ezért így fizetés után nézegetem a gyújtókábel és trafó árakat itt is ott is.
Kérdésem, hogy milyen márkájú kábelt és trafót vegyek ami jó és nem horror az ára?
Kábelben láttam NGK-t, trafót Bosch-t ...



Én továbbra is a gyári mellett teszem le a voksom kábelből és trafóból (+ gyertyából) is. Persze ha kiderül, hogy ki gyártja, akkor annak az utángyártottja is jó (mint gyertyánál az NGK). Inkább legyen 1x drágább, mint többször olcsó, ha már ilyen kényes a gyújtásrendszer.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 18:18:38 »

Igen épp ez a problémám, hogy én is gyárit vennék, ha nem annyit kérnének értük. Viszont, ha valakinek van már tapasztalata más márkákkal amik beváltak, akkor én is  megvenném az olcsóbb, de jó darabot. Csak melyiket?
A levegőszűrő és egyéb alkatrészekről nem is beszélve ahol 10-20 féle van.  Roll Eyes
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 22:47:36 »

Én továbbra is a gyári mellett teszem le a voksom kábelből és trafóból (+ gyertyából) is. Persze ha kiderül, hogy ki gyártja, akkor annak az utángyártottja is jó (mint gyertyánál az NGK). Inkább legyen 1x drágább, mint többször olcsó, ha már ilyen kényes a gyújtásrendszer.

Cromax-ban 18 pénzért vettem német Hanspries utángyártott trafót, a régi kábelekkel, és új gyertyákkal szépen üzemel, még gázüzemben is. Legolcsóbb volt, pultos szerint nem szokott panasz lenni rá.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 22:50:45 »

Igen épp ez a problémám, hogy én is gyárit vennék, ha nem annyit kérnének értük. Viszont, ha valakinek van már tapasztalata más márkákkal amik beváltak, akkor én is  megvenném az olcsóbb, de jó darabot. Csak melyiket?
A levegőszűrő és egyéb alkatrészekről nem is beszélve ahol 10-20 féle van.  Roll Eyes

Levegő és pollenszűrőből 15 éve több autón utángyártott magyar szűrőkkel járok, gond nélkül. Egy légszűrő elkészítéséhez nem kell rakéta technikát alkalmazni.
Az armafilt és társai Mo-i cégeknek is van már egy rakás TÜV és társai stemplije, igazolása.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:04:06 »

Cromax-ban 18 pénzért vettem német Hanspries utángyártott trafót, a régi kábelekkel, és új gyertyákkal szépen üzemel, még gázüzemben is. Legolcsóbb volt, pultos szerint nem szokott panasz lenni rá.
A trafót simán csak ki kell cserélni? Nem kell a csere után programozni vagy ilyesmi?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:26:02 »

A trafót simán csak ki kell cserélni? Nem kell a csere után programozni vagy ilyesmi?

Mit programozol egy trafón, ami kap egy +t, meg két kapcsolt testet?  nemtudom
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:28:25 »

Mit programozol egy trafón, ami kap egy +t, meg két kapcsolt testet?  nemtudom
Mittomén, azért kérdeztem.  help Sima csere osztjónapot?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:33:41 »

Mittomén, azért kérdeztem.  help Sima csere osztjónapot?

Igen. Csak arra kell figyelni, hogy a nem gyári trafóban néha meg van cserélve a két trafó, ezért máshova kell dugni a kábeleket.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 23:36:23 »

Igen. Csak arra kell figyelni, hogy a nem gyári trafóban néha meg van cserélve a két trafó, ezért máshova kell dugni a kábeleket.
De gondolom van rajta valamilyen számozás vagy ilyesmi, ami alapján jól lehet összeszerelni, és nem kell találgatni. Gondolom elér odáig a kábel, ha máshova kell dugni, mint a gyári trafón?
Naplózva
jamina68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10

újonc


« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 09:09:53 »

Sziasztok!
Tudna valaki segiteni? Mondeo III 1,8 as benzines 125 LE motoron van EGR szelep?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:07:18 »

Sziasztok!
Tudna valaki segiteni? Mondeo III 1,8 as benzines 125 LE motoron van EGR szelep?

Van. Így néz ki.

https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220417-kipufogogaz-szelep-egr/?limitstart=0
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:33:10 »

Hi
van 1   2001es 1.8-as   125 lós Mondeo, ami szaggat/rángat. kisebb fordulaton csinálja. pl kanyarodásnál 3-ból 2be és kicsi gáznál.  örvények nincsenek már benne, gyertyák tizenpárezret mentek és gyáriak.  megdiagolták, olyat mondott a szerelő, h 1 vákumcső van elrepedve, és (nembiztos, h jól mondom): a termosztátnak van valami intelligens előmelegítője amit a nemtom mi vezérel, és ott van szakadás.  létezik ilyen?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:53:19 »

Hi
van 1   2001es 1.8-as   125 lós Mondeo, ami szaggat/rángat. kisebb fordulaton csinálja. pl kanyarodásnál 3-ból 2be és kicsi gáznál.  örvények nincsenek már benne, gyertyák tizenpárezret mentek és gyáriak.  megdiagolták, olyat mondott a szerelő, h 1 vákumcső van elrepedve, és (nembiztos, h jól mondom): a termosztátnak van valami intelligens előmelegítője amit a nemtom mi vezérel, és ott van szakadás.  létezik ilyen?

Termosztátnak van fűtőegysége, és a PCM vezérli, szóval akár láthatja is, ha hibás. Sajnos jó drága.
Ha már látták, hogy egy vákuumcső repedt, nem cserélték ki?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:58:42 »

Hi
van 1   2001es 1.8-as   125 lós Mondeo, ami szaggat/rángat. kisebb fordulaton csinálja. pl kanyarodásnál 3-ból 2be és kicsi gáznál.  örvények nincsenek már benne, gyertyák tizenpárezret mentek és gyáriak.  megdiagolták, olyat mondott a szerelő, h 1 vákumcső van elrepedve, és (nembiztos, h jól mondom): a termosztátnak van valami intelligens előmelegítője amit a nemtom mi vezérel, és ott van szakadás.  létezik ilyen?
A termosztátnak van egy fűtőszála, ezért nem lehet külön termosztátot venni, csak házzal együtt, ami van vagy 30 píz. A szaggatásproblémával én is küszködök. Nekem csak ritkán szaggat be egyet akkor is alacsony fordulaton. Általában a gyújtókábel, gyújtótrafó és gyertya bibi lehet az oka. Én szépen lassan elkezdem kicserélgetni az összeset, talán a gyertyán kívül, mert az csak kb. 30ezret futott, és el kellene mennie vagy 60ezerig. Én eredeti gyertyákat raktam bele régen, és akkor volt valami ötezer píz darabja. Most tudnék venni Beru négypólusú gyertyát négy és félért. A trafó nekem sürgősen kellett ezért vettem meg gyorsan kereskedésből tizenhatésfélért Valeo márkájút. Aztat nemtom, hogy ez volt-e a baj, mert még nincs az autóban. Bosch trafót viszont kb. 11-ért tudtam volna szerezni, csak az még két nap lett volna. Kábeleket meg szettben érdemes cserélni, nekem 15 körülre mondták a Valeo szettet. Mondjuk neten keresgélve még talán olcsóbban is hozzá lehet jutni az alkatrészekhez.  integet2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:41:37 »

Termosztátnak van fűtőegysége, és a PCM vezérli, szóval akár láthatja is, ha hibás. Sajnos jó drága.
Ha már látták, hogy egy vákuumcső repedt, nem cserélték ki?

most van ott, ma vittük el ebéd után. csak informálódok. biztos cserélik! jelzi neki a szakadást. van normális diag cucca.
A termosztátnak van egy fűtőszála, ezért nem lehet külön termosztátot venni, csak házzal együtt, ami van vagy 30 píz. A szaggatásproblémával én is küszködök. Nekem csak ritkán szaggat be egyet akkor is alacsony fordulaton. Általában a gyújtókábel, gyújtótrafó és gyertya bibi lehet az oka. Én szépen lassan elkezdem kicserélgetni az összeset, talán a gyertyán kívül, mert az csak kb. 30ezret futott, és el kellene mennie vagy 60ezerig. Én eredeti gyertyákat raktam bele régen, és akkor volt valami ötezer píz darabja. Most tudnék venni Beru négypólusú gyertyát négy és félért. A trafó nekem sürgősen kellett ezért vettem meg gyorsan kereskedésből tizenhatésfélért Valeo márkájút. Aztat nemtom, hogy ez volt-e a baj, mert még nincs az autóban. Bosch trafót viszont kb. 11-ért tudtam volna szerezni, csak az még két nap lett volna. Kábeleket meg szettben érdemes cserélni, nekem 15 körülre mondták a Valeo szettet. Mondjuk neten keresgélve még talán olcsóbban is hozzá lehet jutni az alkatrészekhez.  integet2
gyertyák gyáriak, és 1 évesek, tizenpárezret mentek. akkor vették a kocsit+ le lett szervizelve normálisan.  de hipp-hopp bemelegszik, nehinném, h rossz a termosz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:46:24 »

gyertyák gyáriak, és 1 évesek, tizenpárezret mentek. akkor vették a kocsit+ le lett szervizelve normálisan.  de hipp-hopp bemelegszik, nehinném, h rossz a termosz.
Oszcilloszkóppal lehet, hogy meg lehetne nézni, hogy pontosan milyen alkatrész hibája okozza a rángatást. A benzines autó egyébként is gyorsan melegszik. Kíváncsi vagyok, hogy fog-e mondani valamit a diag.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:58:16 »

most van ott, ma vittük el ebéd után. csak informálódok. biztos cserélik! jelzi neki a szakadást. van normális diag cucca. gyertyák gyáriak, és 1 évesek, tizenpárezret mentek. akkor vették a kocsit+ le lett szervizelve normálisan.  de hipp-hopp bemelegszik, nehinném, h rossz a termosz.

Akár okozhatja is a rángatást, hogy falsot szív. De sajnos valószínűbb, hogy a gyújtással kell majd szenvedni. Amúgy bármilyen diag cucc csak azokat a vákkumcső hibákat látja, amit a PCM is lát, pl. lapátokat mozgató mágnesszelephez menő cső ilyen ha jól tudom.

A termosztát nem azért fűtött, hogy hamarabb melegedjen, hanem mert magas a nyitási hőmérséklete (95-105 °C normális üzemi hőmérséklet), és amikor rálépsz a gázra, akkor befűt, hogy hamarabb kinyisson, hogy ne kelljen megvárni, amíg a termosztát magától kinyílna, és így gyorsabban kezelni tudja a megnövekvő hőtermelést.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2013.03.19 kedd, 22:07:07 »

Akár okozhatja is a rángatást, hogy falsot szív. De sajnos valószínűbb, hogy a gyújtással kell majd szenvedni. Amúgy bármilyen diag cucc csak azokat a vákkumcső hibákat látja, amit a PCM is lát, pl. lapátokat mozgató mágnesszelephez menő cső ilyen ha jól tudom.

A termosztát nem azért fűtött, hogy hamarabb melegedjen, hanem mert magas a nyitási hőmérséklete (95-105 °C normális üzemi hőmérséklet), és amikor rálépsz a gázra, akkor befűt, hogy hamarabb kinyisson, hogy ne kelljen megvárni, amíg a termosztát magától kinyílna, és így gyorsabban kezelni tudja a megnövekvő hőtermelést.
Rángatáskor az esetek túlnyomó többségében a gyújtás a ludas és az előbb felsorolt három alkatrész valamelyikének a cseréjével meg szokott oldódni a hiba.

Azt tudtam, hogy miért fűtött a termosztát. Termosztát esetében általában nyitva marad a termosztát. Ez azért van, mert letörik a termosztát házában két kis tartó pöcök, ami a termosztátot tartja a helyén. Ilyenkor nem melegszik a motor, ami benzinesnél elég szokatlan. Egyébként a pontos nyitási hőmérséklet 98 fok, ha jó emlékszem. A hőmérő műszer ha függőlegesen áll, az az üzemi hőmérséklet, ami nem fix, hanem egy tartományt jelent, ami nemtom mennyi pontosan.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.