Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661962 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4500 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 17:51:20 »
Idézetet írta: joxer - 2013.03.21 csütörtök, 17:45:08
Nekem holnap cserélik a trafót utána én is kíváncsi leszek az eredményre. Én egyenként cserélgetek, aztán így majd kiderül, hogy melyik gyengélkedett.
Ha nem változik, akkor lehet, hogy kipróbálnám az új trafódat mielőtt én is megveszem. Bár nem biztos, hogy nem rossz az és a kábel is egyszerre.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4501 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 18:29:24 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.03.21 csütörtök, 17:51:20
Ha nem változik, akkor lehet, hogy kipróbálnám az új trafódat mielőtt én is megveszem. Bár nem biztos, hogy nem rossz az és a kábel is egyszerre.
Az ötlet alapvetően jó. De ha az új trafóval sem javulna a helyzet, akkor szerintem én a régit adnám el, mégiscsak újabb legyen az autóban. Azért reménykedem, hogy a trafóval van gond, és a csere most megoldja a problémát, de ha mégsem akkor felveszem veled a kapcsolatot. Ha nem a trafóval lesz a gond, akkor megalkudhatunk valami potom összegben a régi (de jó) trafóra visszavásárlási garanciával. Ma jött meg az új trafó, a szerelő holnap rakja be, és holnap megyek azért egy pár tiszteletkört, hogy megnézzem megoldódott-e a probléma. Holnap írok!
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4502 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 19:49:33 »
Rendben, reménykedek, hogy a trafó megoldja neked és nem kell ebbe többet beleölnöd.
Aztán én is veszek egyet.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4503 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 20:17:49 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.03.21 csütörtök, 19:49:33
Rendben, reménykedek, hogy a trafó megoldja neked és nem kell ebbe többet beleölnöd.
Én is nagyon remélem!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4504 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 22:54:23 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.03.21 csütörtök, 17:28:06
Ezekkel a kicserélünk, megcsinálunk mindent egyszerre megoldásokkal csak az a bajom, hogy mivel nem egyenként lettek megcsinálva, ezért nem lehet tudni, hogy ezek közül melyik volt a ludas.
Így most én például nem tudom, hogy kábel vagy trafó cserével kezdjem, mert a többit a múltkor már megcsináltam és nem javult.
gyertyán látszott az áthúzás nyoma, és az ahhoz tartozó kábel is oda volt. 1 gyertya és 1 kábel cserének semmi értelme. nem szoktak feleslegesen vetetni semmit, nem véletlen vittük ide. a kocsi nagyon jó lett!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4505 Dátum:
2013.03.22 péntek, 00:09:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.21 csütörtök, 22:54:23
gyertyán látszott az áthúzás nyoma, és az ahhoz tartozó kábel is oda volt. 1 gyertya és 1 kábel cserének semmi értelme. nem szoktak feleslegesen vetetni semmit, nem véletlen vittük ide. a kocsi nagyon jó lett!
Nekem is kerámián-áthúzásos történet volt most télen.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4506 Dátum:
2013.03.22 péntek, 07:01:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.21 csütörtök, 22:54:23
gyertyán látszott az áthúzás nyoma, és az ahhoz tartozó kábel is oda volt. 1 gyertya és 1 kábel cserének semmi értelme. nem szoktak feleslegesen vetetni semmit, nem véletlen vittük ide. a kocsi nagyon jó lett!
Nem úgy értettem, természetesen én is a gyertyákat egyszerre cseréltem. A kábeleket is egyszerre cserélném, viszont ha a trafó jó, akkor azt nem és fordítva.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
mazlitulla
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4507 Dátum:
2013.03.22 péntek, 08:14:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.21 csütörtök, 12:31:18
Na, 4 gyári gyertya+4 gyári kábel, fojtószelep és alapjáratszabályzó nemtommi takarítás, és teljesen jó a kocsi, simábban jár stb. 46- a egész. 20- a 4 gyári kábel, 13- a 4 gyertya, 13- a munkadíj.
nekem is kitakaritottak az alapjarti fordulatszam szabalyzo szelepet semmit nem ert:S
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4508 Dátum:
2013.03.22 péntek, 16:53:52 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.03.21 csütörtök, 19:49:33
Rendben, reménykedek, hogy a trafó megoldja neked és nem kell ebbe többet beleölnöd.
Aztán én is veszek egyet.
Na itten vagyok. Nem régen hoztam el az autót a dokitól. Mentem vele próbaköröket és én úgy tapasztaltam, hogy nem csinálta most a rángatást. Lehet, hogy csak trafócserével megúsztam a dolgot és beletrafáltam elsőre, de azért még nem akarom elkiabálni.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4509 Dátum:
2013.03.22 péntek, 19:23:54 »
Idézetet írta: joxer - 2013.03.22 péntek, 16:53:52
Na itten vagyok. Nem régen hoztam el az autót a dokitól. Mentem vele próbaköröket és én úgy tapasztaltam, hogy nem csinálta most a rángatást. Lehet, hogy csak trafócserével megúsztam a dolgot és beletrafáltam elsőre, de azért még nem akarom elkiabálni.
Ez jó hír. Akkor remélem nekem is ennyi lesz csak a gond! Jó lenne.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4510 Dátum:
2013.03.22 péntek, 20:10:43 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.03.22 péntek, 19:23:54
Ez jó hír. Akkor remélem nekem is ennyi lesz csak a gond! Jó lenne.
Ma várakoztam Zsoel klubtársra és közben jól szemügyre vettem a régi trafót. Na a gyári régi trafónak a hátulja valami áttetsző takonnyal van beborítva. Nekem ezen a taknyon volt egy fekete folt. Csak vélelmezem, hogy ez a fekete folt valami trafó hibától keletkezett rajta. Szóval lehet, hogy esetleg leveszed a trafót és megnézed a hátulját és te is látsz rajta ilyen sötét foltot, akkor valószínű, hogy haldoklik a trafód.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4511 Dátum:
2013.03.22 péntek, 20:29:31 »
A gondolat jó, holnap meglesem.
Az átlátszó anyag az műgyanta, azzal óvják az elektronikát a nedvességtől és a javítástól.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4512 Dátum:
2013.03.22 péntek, 21:12:11 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.03.22 péntek, 20:29:31
A gondolat jó, holnap meglesem.
Az átlátszó anyag az műgyanta, azzal óvják az elektronikát a nedvességtől és a javítástól.
Majd írd meg, hogy mi lett az eredmény!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4513 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 14:40:04 »
Sziasztok,
korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4514 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 14:58:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.25 hétfő, 14:40:04
Sziasztok,
korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...
AC pumpa csereerett.
meg mukodik egy darabig, aztan a legvaratlanabb idoben fog elromlani.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4515 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 15:11:59 »
Idézetet írta: gravitydave - 2013.03.25 hétfő, 14:58:39
AC pumpa csereerett.
meg mukodik egy darabig, aztan a legvaratlanabb idoben fog elromlani.
És ezt lehet valahogy tesztelni? Természetesen cserélem ha kell, de biztosra akarok menni...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4516 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 16:16:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.25 hétfő, 15:11:59
És ezt lehet valahogy tesztelni? Természetesen cserélem ha kell, de biztosra akarok menni...
uza nyomast kell merni, de nem tudom a pontos erteket.
az enyem pont akkor romlott el amikor a fiam szuletett.
volt kapkodas a javitassal.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4517 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 16:40:53 »
Idézetet írta: gravitydave - 2013.03.25 hétfő, 16:16:22
uza nyomast kell merni, de nem tudom a pontos erteket.
az enyem pont akkor romlott el amikor a fiam szuletett.
volt kapkodas a javitassal.
3.8 bar rémlik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4518 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 19:23:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.25 hétfő, 14:40:04
Sziasztok,
korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...
3x-i indítózásra?
Próbáld meg indítózás nélkül 3x rátenni a gyújtást és megvárni amíg megáll a benzinszivattyú.
Majd ezután indítás. Ha így elindul, akkor visszafolyik a rendszerből a benzin. Benzinszűrőből gyári van benne?
Ha így sem indul, akkor ott más hiba is lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4519 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 23:26:21 »
Idézetet írta: gravitydave - 2013.03.25 hétfő, 16:16:22
uza nyomast kell merni, de nem tudom a pontos erteket.
az enyem pont akkor romlott el amikor a fiam szuletett.
volt kapkodas a javitassal.
Köszi, megnézetem a dolgot.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4520 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 23:29:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.25 hétfő, 19:23:44
3x-i indítózásra?
Próbáld meg indítózás nélkül 3x rátenni a gyújtást és megvárni amíg megáll a benzinszivattyú.
Majd ezután indítás. Ha így elindul, akkor visszafolyik a rendszerből a benzin. Benzinszűrőből gyári van benne?
Ha így sem indul, akkor ott más hiba is lehet.
Változó. Van amikor egyből, de sokszor csak harmadik indítózásra. És hiába "köszörülöm" sokáig, akkor se kap rá, gázpedál nyomásra sem. Aztán gyújtás le-fel, indítózás, és pöccre... Az a baj ezzel a gyújtás 3x ráadással, hogy minimum 100szor ki kellene próbálni hogy érdemleges eredmény legyen.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4521 Dátum:
2013.03.26 kedd, 12:20:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.25 hétfő, 23:29:41
Változó. Van amikor egyből, de sokszor csak harmadik indítózásra. És hiába "köszörülöm" sokáig, akkor se kap rá, gázpedál nyomásra sem. Aztán gyújtás le-fel, indítózás, és pöccre... Az a baj ezzel a gyújtás 3x ráadással, hogy minimum 100szor ki kellene próbálni hogy érdemleges eredmény legyen.
Van másik kulcsod?
Immo lámpa mit csinál?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4522 Dátum:
2013.03.26 kedd, 14:33:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.25 hétfő, 23:29:41
Változó. Van amikor egyből, de sokszor csak harmadik indítózásra. És hiába "köszörülöm" sokáig, akkor se kap rá, gázpedál nyomásra sem. Aztán gyújtás le-fel, indítózás, és pöccre... Az a baj ezzel a gyújtás 3x ráadással, hogy minimum 100szor ki kellene próbálni hogy érdemleges eredmény legyen.
lassan kinyirod az aksid is!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4523 Dátum:
2013.03.26 kedd, 15:06:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.25 hétfő, 14:40:04
Sziasztok,
korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...
Én is észrevettem már, ha kevés a benya, nehezebben indul.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4524 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:57:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.26 kedd, 12:20:28
Van másik kulcsod?
Immo lámpa mit csinál?
Van. Azt még nem figyeltem. De gondolom semmit.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4525 Dátum:
2013.03.26 kedd, 16:57:52 »
Idézetet írta: gravitydave - 2013.03.26 kedd, 14:33:10
lassan kinyirod az aksid is!
Már 6 éves, lassan úgyis vége.
Nameg, most mit csináljak, csak be kell indítani...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4526 Dátum:
2013.03.26 kedd, 19:16:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.03.26 kedd, 16:57:52
Már 6 éves, lassan úgyis vége.
Nameg, most mit csináljak, csak be kell indítani...
Kurbli?
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4527 Dátum:
2013.03.26 kedd, 19:33:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.26 kedd, 19:16:05
Kurbli?
A komplett autóállomány faceliftes költségcsökkentése azt is eltörölte
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4528 Dátum:
2013.03.26 kedd, 21:31:51 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 21:11:20
Sziasztok!
Indító motoros problémám akadt.. a jelenség teljesen random módon jelentkezik...
Az autó indításánál az indító motor mintha beragadt volna.. a kulcs elfordításánál csak egy halk (relé?) kattanás hallatszik.. az indító motor meg sem nyekken... mintha az akksi bénálkodna... DE az autót megmozgatjuk (sebességben) akkor utána pöccre indul... Az autót nap mint nap használom,az akksival semmi probléma, ha a tünet nem jelentkezik akkor rendesen pöccre indul az autó...
Szerintetek mi lehet a probléma...
Önindító behúzótekercsére tippelek.
De szerintem jobban teszed, ha az elektromos topicba írod a kérdést, mert ott többen látják.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4529 Dátum:
2013.03.26 kedd, 21:39:03 »
Idézetet írta: joxer - 2013.03.26 kedd, 21:31:51
Önindító behúzótekercsére tippelek.
De szerintem jobban teszed, ha az elektromos topicba írod a kérdést, mert ott többen látják.
Kössz a tippet.. irány az elektromos topic.... remélem a moderátorok át tudják rakni.. (vagy ott is felteszem a kérdést..)
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4530 Dátum:
2013.03.26 kedd, 21:48:36 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 21:39:03
Kössz a tippet.. irány az elektromos topic.... remélem a moderátorok át tudják rakni.. (vagy ott is felteszem a kérdést..)
Jó lesz ez itt is, szerintem. Joxer véleményét osztom, a behúzótekercs nem zárja össze a motor áramkörét, csak a fogaskereket tolja ki. Szerintem keress felújítót / bontottat / újat.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4531 Dátum:
2013.03.26 kedd, 21:54:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.26 kedd, 21:48:36
Jó lesz ez itt is, szerintem. Joxer véleményét osztom, a behúzótekercs nem zárja össze a motor áramkörét, csak a fogaskereket tolja ki. Szerintem keress felújítót / bontottat / újat.
Tehát új indító motor? kompletten?
a Cromaxnál "csak" behúzó mágnesről tesznek említést... az mehetett nálam is tönkre?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/10228-bendix-ford-transit-2000-2006mondeo-2000-2007
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.26 kedd, 21:59:35 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4532 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:00:27 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 21:54:01
Tehát új indító motor? kompletten?
Az indítómotor egyben szokott lenni. Úgy néz ki, mintha egy nagyobb hengeren lenne egy jóval kisebb henger. A kisebb henger részben van a behúzó rész. Nemtom, de szerintem azt nem kapsz külön. Anyagilag szerintem jobban jársz, ha felveszed a kapcsolatot Mk2-vel vagy Motorcrafttal és veszel egyet bontottan, az úgy nem olyan nagyon fáj.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4533 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:03:41 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 21:54:01
Tehát új indító motor? kompletten?
a Cromaxnál "csak" behúzó mágnesről tesznek említést... az mehetett nálam is tönkre?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/10228-bendix-ford-transit-2000-2006mondeo-2000-2007
Először ki kell venni az önindítót, autóvillanyászhoz elvinni és ő megmondja mi kell hozzá. Aztán alkatrészt megszerzed, elviszed a szerelőhöz, önindítót visszarakod. Ha bontottan veszed egy önindítót, akkor az csak sima mezei csere. Te döntsd el!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4534 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:10:30 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 21:54:01
Tehát új indító motor? kompletten?
Szerintem is egyszerűbb egy bontottat feldobni, mint tekercscserével szórakázni. Motorcraftnak, vagy mk2-nek biztos van jó állapotú.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4535 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:11:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.26 kedd, 22:10:30
Szerintem is egyszerűbb egy bontottat feldobni, mint tekercscserével szórakázni. Motorcraftnak, vagy mk2-nek biztos van jó állapotú.
Mi most nagyon egyetértettünk!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4536 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:12:01 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 21:54:01
Tehát új indító motor? kompletten?
a Cromaxnál "csak" behúzó mágnesről tesznek említést... az mehetett nálam is tönkre?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/10228-bendix-ford-transit-2000-2006mondeo-2000-2007
Amit belinkeltél, az csak az ún bendix. Ez csak azt a célt szolgálja, hogy amikor beindul a motor, ne pörgesse meg az önindítót. Magyarul ugyanúgy működik, mint egy szabadonfutó. Neked valószínű, hogy az az érintkező szorul tisztításra, ami a mágnestekercsben van. A mágnestekercs az az a kisebbik henger az önindító oldalán.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4537 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:15:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.26 kedd, 22:12:01
Amit belinkeltél, az csak az ún bendix. Ez csak azt a célt szolgálja, hogy amikor beindul a motor, ne pörgesse meg az önindítót. Magyarul ugyanúgy működik, mint egy szabadonfutó. Neked valószínű, hogy az az érintkező szorul tisztításra, ami a mágnestekercsben van. A mágnestekercs az az a kisebbik henger az önindító oldalán.
Tisztítással lehet javítani a dolgon?
Érdekes, hogy a probléma mindig taknyos időben jelentkezik...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4538 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:22:49 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 22:15:46
Tisztítással lehet javítani a dolgon?
Érdekes, hogy a probléma mindig taknyos időben jelentkezik...
A csatlakozásokat mindenképp ellenőrizd le, mielőtt cseréled, de szerintem inkább belül lesz valami. Ha az van, amit írtunk, akkor nem lehet tisztítani, a behúzótekercs nem szedhető szét roncsolás nélkül úgy tudom.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4539 Dátum:
2013.03.26 kedd, 22:28:36 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.03.26 kedd, 22:15:46
Tisztítással lehet javítani a dolgon?
Érdekes, hogy a probléma mindig taknyos időben jelentkezik...
Elvileg igen, de ennél a tipusnál lehet-e azt nem tudom. Nem kell egy nagy dologra gondolni. Amit látsz két csavart a mágnestekercs hátulján (erre mennek a vastag vezetékek), azok az érintkezők. Ezeket zárja össze a mágnestekercsben mozgó vasmag, miközben behúzza a fogaskereket a lendkerék fogaskoszorújához. Mivel ott nem kis áram folyik át, ezáltal minden egyes indításkor nem is kicsit szikrázik, ezért ez szokott beégni. Ez a ráégett cucc szigetelőként működik. Ezt a beégést kell letakarítani róla és már jó is. De ismétlem nem tudom, hogy ezt a tekercset szét lehet-e szedni komly roncsolás nélkül ezen a tipuson.
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4540 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 16:00:57 »
Sziasztok!
Szerencsére rég jártam a forumon, jó volt a gép. Sajnos csak múlt idő.
Tegnap meghajtottam kicsit hidegen (lehet gratulálni, szidom is magam) és azóta úgy kopog
a motor mint a harkály. Meghallgattam az 1-2 henger felöli oldalról jön.
Néztem kevésnek találom benne az olajat is. Tippek? Olajfeltöltéssel elmúlik?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4541 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 16:21:56 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.03.28 csütörtök, 16:00:57
Sziasztok!
Szerencsére rég jártam a forumon, jó volt a gép. Sajnos csak múlt idő.
Tegnap meghajtottam kicsit hidegen (lehet gratulálni, szidom is magam) és azóta úgy kopog
a motor mint a harkály. Meghallgattam az 1-2 henger felöli oldalról jön.
Néztem kevésnek találom benne az olajat is. Tippek? Olajfeltöltéssel elmúlik?
Csapágyasra hajtotottad
Fordulattal halkul/gyorsul/megszűnik a kopogás? Kuplungkinyomásra változik?
Mennyi az a kevés az olajnál?
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4542 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 17:12:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.28 csütörtök, 16:21:56
Csapágyasra hajtotottad
Fordulattal halkul/gyorsul/megszűnik a kopogás? Kuplungkinyomásra változik?
Mennyi az a kevés az olajnál?
alapjáraton is hallani, fordulaton valamennyire változik, de a kopogás maga gázelvételkor a legerősebb.
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4543 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 17:15:26 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.03.28 csütörtök, 17:12:30
alapjáraton is hallani, fordulaton valamennyire változik, de a kopogás maga gázelvételkor a legerősebb.
de tudok vele úgy közlekedni, hogy nem hallatszik semmi.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4544 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 17:34:02 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.03.28 csütörtök, 17:15:26
de tudok vele úgy közlekedni, hogy nem hallatszik semmi.
Az 1-2 henger a váltó felőlieket jelenti?
Amire én így tippelni tudok: DMF, motortartók / támasztó, vagy a főtengely környékén valami
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4545 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 19:26:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.28 csütörtök, 17:34:02
Az 1-2 henger a váltó felőlieket jelenti?
Amire én így tippelni tudok: DMF, motortartók / támasztó, vagy a főtengely környékén valami
Meghajtástól ezek nem mennek tönkre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4546 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 19:28:37 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.03.28 csütörtök, 16:00:57
Sziasztok!
Szerencsére rég jártam a forumon, jó volt a gép. Sajnos csak múlt idő.
Tegnap meghajtottam kicsit hidegen (lehet gratulálni, szidom is magam) és azóta úgy kopog
a motor mint a harkály. Meghallgattam az 1-2 henger felöli oldalról jön.
Néztem kevésnek találom benne az olajat is. Tippek? Olajfeltöltéssel elmúlik?
hidegen tolni neki és utána kopogó hang......hát ez általában dugattyú halál
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4547 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 20:11:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.28 csütörtök, 17:34:02
Az 1-2 henger a váltó felőlieket jelenti?
Amire én így tippelni tudok: DMF, motortartók / támasztó, vagy a főtengely környékén valami
nem, a vezérlés felöli oldalon hallom és erőteljesen a szelepfedél körül és inkább amikor visszaesik a fordulat, tudok vele úgy menni,h semmi nem hallatszik
ehhez hasonló, amikor a video végefelé pörgeti és elveszi a gázt.
http://www.youtube.com/watch?v=JylAQZXsKzk
ez a második videó hajtókar csapágy hang, hát nem ilyen az enyém, mert ez
nem halkul el semmilyen fordulaton, kb. úolyan hangerő végig
http://www.youtube.com/watch?v=5nyaSMbAx3I
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4548 Dátum:
2013.03.29 péntek, 17:06:52 »
Sziasztok!
Tegnap hosszú idő óta (tudom, nagy hiba) először rálestem a víztartályra a motortérben és bőven minimum alatt volt a szint (1,5 2 hónapja nézhettem utoljára, azóta csak az olajat néztem időnként, a vízzel sose volt gondom), ma kb 1,5 liter deszt vizet töltöttem rá, hogy maxon legyen. A víz tiszta, nem olajos. Kezdjek esetleg aggódni, vagy ez még normális? (Volt azért hajtva télen, bár középállásnál feljebb sose ment még a vízhőfok mérőm)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4549 Dátum:
2013.03.29 péntek, 21:42:02 »
Idézetet írta: Conor - 2013.03.29 péntek, 17:06:52
Sziasztok!
Tegnap hosszú idő óta (tudom, nagy hiba) először rálestem a víztartályra a motortérben és bőven minimum alatt volt a szint (1,5 2 hónapja nézhettem utoljára, azóta csak az olajat néztem időnként, a vízzel sose volt gondom), ma kb 1,5 liter deszt vizet töltöttem rá, hogy maxon legyen. A víz tiszta, nem olajos. Kezdjek esetleg aggódni, vagy ez még normális? (Volt azért hajtva télen, bár középállásnál feljebb sose ment még a vízhőfok mérőm)
No para.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ