Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661962 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 17:51:20 »

Nekem holnap cserélik a trafót utána én is kíváncsi leszek az eredményre. Én egyenként cserélgetek, aztán így majd kiderül, hogy melyik gyengélkedett.
Ha nem változik, akkor lehet, hogy kipróbálnám az új trafódat mielőtt én is megveszem. Bár nem biztos, hogy nem rossz az és a kábel is egyszerre.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 18:29:24 »

Ha nem változik, akkor lehet, hogy kipróbálnám az új trafódat mielőtt én is megveszem. Bár nem biztos, hogy nem rossz az és a kábel is egyszerre.
Az ötlet alapvetően jó. De ha az új trafóval sem javulna a helyzet, akkor szerintem én a régit adnám el, mégiscsak újabb legyen az autóban. Azért reménykedem, hogy a trafóval van gond, és a csere most megoldja a problémát, de ha mégsem akkor felveszem veled a kapcsolatot. Ha nem a trafóval lesz a gond, akkor megalkudhatunk valami potom összegben a régi (de jó) trafóra visszavásárlási garanciával. Ma jött meg az új trafó, a szerelő holnap rakja be, és holnap megyek azért egy pár tiszteletkört, hogy megnézzem megoldódott-e a probléma. Holnap írok!
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 19:49:33 »

Rendben, reménykedek, hogy a trafó megoldja neked és nem kell ebbe többet beleölnöd.
Aztán én is veszek  egyet.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 20:17:49 »

Rendben, reménykedek, hogy a trafó megoldja neked és nem kell ebbe többet beleölnöd.
Én is nagyon remélem!  integet2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 22:54:23 »

Ezekkel a kicserélünk, megcsinálunk mindent egyszerre megoldásokkal csak az a bajom, hogy mivel nem egyenként lettek megcsinálva, ezért nem lehet tudni, hogy ezek közül melyik volt a ludas.  szomoru1 Így most én például nem tudom, hogy kábel vagy trafó cserével kezdjem, mert a többit a múltkor már megcsináltam és nem javult.

gyertyán látszott az áthúzás nyoma, és az ahhoz tartozó kábel is oda volt.  1 gyertya és 1 kábel cserének semmi értelme. nem szoktak feleslegesen vetetni semmit, nem véletlen vittük ide.   a kocsi nagyon jó lett!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2013.03.22 péntek, 00:09:09 »

gyertyán látszott az áthúzás nyoma, és az ahhoz tartozó kábel is oda volt.  1 gyertya és 1 kábel cserének semmi értelme. nem szoktak feleslegesen vetetni semmit, nem véletlen vittük ide.   a kocsi nagyon jó lett!


 eljen
Nekem is kerámián-áthúzásos történet volt most télen.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2013.03.22 péntek, 07:01:50 »

gyertyán látszott az áthúzás nyoma, és az ahhoz tartozó kábel is oda volt.  1 gyertya és 1 kábel cserének semmi értelme. nem szoktak feleslegesen vetetni semmit, nem véletlen vittük ide.   a kocsi nagyon jó lett!

Nem úgy értettem, természetesen én is a gyertyákat egyszerre cseréltem. A kábeleket is egyszerre cserélném, viszont ha a trafó jó, akkor azt nem és fordítva.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2013.03.22 péntek, 08:14:32 »

Na,  4 gyári gyertya+4 gyári kábel, fojtószelep és alapjáratszabályzó nemtommi takarítás, és  teljesen jó a kocsi, simábban jár stb.     46-  a egész.      20- a 4 gyári kábel, 13- a 4 gyertya, 13- a munkadíj.




nekem is kitakaritottak az alapjarti fordulatszam szabalyzo szelepet semmit nem ert:S
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2013.03.22 péntek, 16:53:52 »

Rendben, reménykedek, hogy a trafó megoldja neked és nem kell ebbe többet beleölnöd.
Aztán én is veszek  egyet.
Na itten vagyok. Nem régen hoztam el az autót a dokitól. Mentem vele próbaköröket és én úgy tapasztaltam, hogy nem csinálta most a rángatást. Lehet, hogy csak trafócserével megúsztam a dolgot és beletrafáltam elsőre, de azért még nem akarom elkiabálni.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2013.03.22 péntek, 19:23:54 »

Na itten vagyok. Nem régen hoztam el az autót a dokitól. Mentem vele próbaköröket és én úgy tapasztaltam, hogy nem csinálta most a rángatást. Lehet, hogy csak trafócserével megúsztam a dolgot és beletrafáltam elsőre, de azért még nem akarom elkiabálni.
Ez jó hír. Akkor remélem nekem is ennyi lesz csak a gond! Jó lenne.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:10:43 »

Ez jó hír. Akkor remélem nekem is ennyi lesz csak a gond! Jó lenne.
Ma várakoztam Zsoel klubtársra és közben jól szemügyre vettem a régi trafót. Na a gyári régi trafónak a hátulja valami áttetsző takonnyal van beborítva. Nekem ezen a taknyon volt egy fekete folt. Csak vélelmezem, hogy ez a fekete folt valami trafó hibától keletkezett rajta. Szóval lehet, hogy esetleg leveszed a trafót és megnézed a hátulját és te is látsz rajta ilyen sötét foltot, akkor valószínű, hogy haldoklik a trafód.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:29:31 »

A gondolat jó, holnap meglesem.
Az átlátszó anyag az műgyanta, azzal óvják az elektronikát a nedvességtől és a javítástól.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:12:11 »

A gondolat jó, holnap meglesem.
Az átlátszó anyag az műgyanta, azzal óvják az elektronikát a nedvességtől és a javítástól.
Majd írd meg, hogy mi lett az eredmény!  integet2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:40:04 »

Sziasztok,

korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:58:39 »

Sziasztok,

korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...

AC pumpa csereerett.
meg mukodik egy darabig, aztan a legvaratlanabb idoben fog elromlani.
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 15:11:59 »

AC pumpa csereerett.
meg mukodik egy darabig, aztan a legvaratlanabb idoben fog elromlani.
 wave

És ezt lehet valahogy tesztelni? Természetesen cserélem ha kell, de biztosra akarok menni... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 16:16:22 »

És ezt lehet valahogy tesztelni? Természetesen cserélem ha kell, de biztosra akarok menni... vigyor3

uza nyomast kell merni, de nem tudom a pontos erteket.

az enyem pont akkor romlott el amikor a fiam szuletett. wow1
volt kapkodas a javitassal. eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 16:40:53 »

uza nyomast kell merni, de nem tudom a pontos erteket.

az enyem pont akkor romlott el amikor a fiam szuletett. wow1
volt kapkodas a javitassal. eplus2

3.8 bar rémlik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:23:44 »

Sziasztok,

korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...

3x-i indítózásra?
Próbáld meg indítózás nélkül 3x rátenni a gyújtást és megvárni amíg megáll a benzinszivattyú.
Majd ezután indítás. Ha így elindul, akkor visszafolyik a rendszerből a benzin. Benzinszűrőből gyári van benne?
Ha így sem indul, akkor ott más hiba is lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 23:26:21 »

uza nyomast kell merni, de nem tudom a pontos erteket.

az enyem pont akkor romlott el amikor a fiam szuletett. wow1
volt kapkodas a javitassal. eplus2

Köszi, megnézetem a dolgot. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 23:29:41 »

3x-i indítózásra?
Próbáld meg indítózás nélkül 3x rátenni a gyújtást és megvárni amíg megáll a benzinszivattyú.
Majd ezután indítás. Ha így elindul, akkor visszafolyik a rendszerből a benzin. Benzinszűrőből gyári van benne?
Ha így sem indul, akkor ott más hiba is lehet.

Változó. Van amikor egyből, de sokszor csak harmadik indítózásra. És hiába "köszörülöm" sokáig, akkor se kap rá, gázpedál nyomásra sem. Aztán gyújtás le-fel, indítózás, és pöccre... Az a baj ezzel a gyújtás 3x ráadással, hogy minimum 100szor ki kellene próbálni hogy érdemleges eredmény legyen. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2013.03.26 kedd, 12:20:28 »

Változó. Van amikor egyből, de sokszor csak harmadik indítózásra. És hiába "köszörülöm" sokáig, akkor se kap rá, gázpedál nyomásra sem. Aztán gyújtás le-fel, indítózás, és pöccre... Az a baj ezzel a gyújtás 3x ráadással, hogy minimum 100szor ki kellene próbálni hogy érdemleges eredmény legyen. vigyor3

Van másik kulcsod?
Immo lámpa mit csinál?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2013.03.26 kedd, 14:33:10 »

Változó. Van amikor egyből, de sokszor csak harmadik indítózásra. És hiába "köszörülöm" sokáig, akkor se kap rá, gázpedál nyomásra sem. Aztán gyújtás le-fel, indítózás, és pöccre... Az a baj ezzel a gyújtás 3x ráadással, hogy minimum 100szor ki kellene próbálni hogy érdemleges eredmény legyen. vigyor3

lassan kinyirod az aksid is!
 wow1
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2013.03.26 kedd, 15:06:55 »

Sziasztok,

korábban írtam, hogy üzemanyagszűrő csere után sokszor nehezen indul be a vas. Úgy tapasztaltam, hogy mikor kevés benne az üzemanyag, akkor sokkal gyakrabban van ez a hibajelenség. Ha pl este kevés benzinnel(10liter) teszem le a kocsit, akkor reggel alig akar beröffenni, van hogy csak harmadjára sikerül. Mitől lehet ez? Akksi gond? Mondjuk az önindító teker rendesen, szóval az nem valószínű...

Én is észrevettem már, ha kevés a benya, nehezebben indul.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2013.03.26 kedd, 16:57:13 »

Van másik kulcsod?
Immo lámpa mit csinál?

Van. Azt még nem figyeltem. De gondolom semmit. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2013.03.26 kedd, 16:57:52 »

lassan kinyirod az aksid is!
 wow1

Már 6 éves, lassan úgyis vége. vigyor3 Nameg, most mit csináljak, csak be kell indítani...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2013.03.26 kedd, 19:16:05 »

Már 6 éves, lassan úgyis vége. vigyor3 Nameg, most mit csináljak, csak be kell indítani...

Kurbli?   eplus2
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2013.03.26 kedd, 19:33:44 »

Kurbli?   eplus2
A komplett autóállomány faceliftes költségcsökkentése azt is eltörölte  rinya eplus2
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:31:51 »

Sziasztok!
Indító motoros problémám akadt.. a jelenség teljesen random módon jelentkezik... szomoru1
Az autó indításánál az indító motor mintha beragadt volna.. a kulcs elfordításánál csak egy halk (relé?) kattanás hallatszik.. az indító motor meg sem nyekken... mintha az akksi bénálkodna... DE az autót megmozgatjuk (sebességben) akkor utána pöccre indul... Az autót nap mint nap használom,az akksival semmi probléma, ha a tünet nem jelentkezik akkor rendesen pöccre indul az autó...
Szerintetek mi lehet a probléma...
 help
Önindító behúzótekercsére tippelek.

De szerintem jobban teszed, ha az elektromos topicba írod a kérdést, mert ott többen látják.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:39:03 »

Önindító behúzótekercsére tippelek.

De szerintem jobban teszed, ha az elektromos topicba írod a kérdést, mert ott többen látják.
Kössz a tippet.. irány az elektromos topic.... remélem a moderátorok át tudják rakni.. (vagy ott is felteszem a kérdést..) vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:48:36 »

Kössz a tippet.. irány az elektromos topic.... remélem a moderátorok át tudják rakni.. (vagy ott is felteszem a kérdést..) vigyor3

Jó lesz ez itt is, szerintem. Joxer véleményét osztom, a behúzótekercs nem zárja össze a motor áramkörét, csak a fogaskereket tolja ki. Szerintem keress felújítót / bontottat / újat.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2013.03.26 kedd, 21:54:01 »

Jó lesz ez itt is, szerintem. Joxer véleményét osztom, a behúzótekercs nem zárja össze a motor áramkörét, csak a fogaskereket tolja ki. Szerintem keress felújítót / bontottat / újat.
Tehát új indító motor? kompletten?  szomoru1
a Cromaxnál "csak" behúzó mágnesről tesznek említést... az mehetett nálam is tönkre?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/10228-bendix-ford-transit-2000-2006mondeo-2000-2007
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.26 kedd, 21:59:35 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:00:27 »

Tehát új indító motor? kompletten?  szomoru1
Az indítómotor egyben szokott lenni. Úgy néz ki, mintha egy nagyobb hengeren lenne egy jóval kisebb henger. A kisebb henger részben van a behúzó rész. Nemtom, de szerintem azt nem kapsz külön. Anyagilag szerintem jobban jársz, ha felveszed a kapcsolatot Mk2-vel vagy Motorcrafttal és veszel egyet bontottan, az úgy nem olyan nagyon fáj.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:03:41 »

Tehát új indító motor? kompletten?  szomoru1
a Cromaxnál "csak" behúzó mágnesről tesznek említést... az mehetett nálam is tönkre?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/10228-bendix-ford-transit-2000-2006mondeo-2000-2007
Először ki kell venni az önindítót, autóvillanyászhoz elvinni és ő megmondja mi kell hozzá. Aztán alkatrészt megszerzed, elviszed a szerelőhöz, önindítót visszarakod. Ha bontottan veszed egy önindítót, akkor az csak sima mezei csere. Te döntsd el!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:10:30 »

Tehát új indító motor? kompletten?  szomoru1

Szerintem is egyszerűbb egy bontottat feldobni, mint tekercscserével szórakázni. Motorcraftnak, vagy mk2-nek biztos van jó állapotú.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:11:56 »

Szerintem is egyszerűbb egy bontottat feldobni, mint tekercscserével szórakázni. Motorcraftnak, vagy mk2-nek biztos van jó állapotú.
Mi most nagyon egyetértettünk!  eljen
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:12:01 »

Tehát új indító motor? kompletten?  szomoru1
a Cromaxnál "csak" behúzó mágnesről tesznek említést... az mehetett nálam is tönkre?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/10228-bendix-ford-transit-2000-2006mondeo-2000-2007

Amit belinkeltél, az csak az ún bendix. Ez csak azt a célt szolgálja, hogy amikor beindul a motor, ne pörgesse meg az önindítót. Magyarul ugyanúgy működik, mint egy szabadonfutó. Neked valószínű, hogy az az érintkező szorul tisztításra, ami a mágnestekercsben van. A mágnestekercs az az a kisebbik henger az önindító oldalán.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:15:46 »

Amit belinkeltél, az csak az ún bendix. Ez csak azt a célt szolgálja, hogy amikor beindul a motor, ne pörgesse meg az önindítót. Magyarul ugyanúgy működik, mint egy szabadonfutó. Neked valószínű, hogy az az érintkező szorul tisztításra, ami a mágnestekercsben van. A mágnestekercs az az a kisebbik henger az önindító oldalán.
Tisztítással lehet javítani a dolgon?
Érdekes, hogy a probléma mindig taknyos időben jelentkezik... Undecided
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:22:49 »

Tisztítással lehet javítani a dolgon?
Érdekes, hogy a probléma mindig taknyos időben jelentkezik... Undecided

A csatlakozásokat mindenképp ellenőrizd le, mielőtt cseréled, de szerintem inkább belül lesz valami. Ha az van, amit írtunk, akkor nem lehet tisztítani, a behúzótekercs nem szedhető szét roncsolás nélkül úgy tudom.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2013.03.26 kedd, 22:28:36 »

Tisztítással lehet javítani a dolgon?
Érdekes, hogy a probléma mindig taknyos időben jelentkezik... Undecided

Elvileg igen, de ennél a tipusnál lehet-e azt nem tudom. Nem kell egy nagy dologra gondolni. Amit látsz két csavart a mágnestekercs hátulján (erre mennek a vastag vezetékek), azok az érintkezők. Ezeket zárja össze a mágnestekercsben mozgó vasmag, miközben behúzza a fogaskereket a lendkerék fogaskoszorújához. Mivel ott nem kis áram folyik át, ezáltal minden egyes indításkor nem is kicsit szikrázik, ezért ez szokott beégni. Ez a ráégett cucc szigetelőként működik. Ezt a beégést kell letakarítani róla és már jó is. De ismétlem nem tudom, hogy ezt a tekercset szét lehet-e szedni komly roncsolás nélkül ezen a tipuson.
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:00:57 »

Sziasztok!

Szerencsére rég jártam a forumon, jó volt a gép. Sajnos csak múlt idő.
Tegnap meghajtottam kicsit hidegen (lehet gratulálni, szidom is magam) és azóta úgy kopog
a motor mint a harkály. Meghallgattam az 1-2 henger felöli oldalról jön.
Néztem kevésnek találom benne az olajat is. Tippek? Olajfeltöltéssel elmúlik?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:21:56 »

Sziasztok!

Szerencsére rég jártam a forumon, jó volt a gép. Sajnos csak múlt idő.
Tegnap meghajtottam kicsit hidegen (lehet gratulálni, szidom is magam) és azóta úgy kopog
a motor mint a harkály. Meghallgattam az 1-2 henger felöli oldalról jön.
Néztem kevésnek találom benne az olajat is. Tippek? Olajfeltöltéssel elmúlik?

Csapágyasra hajtotottad  wow1
Fordulattal halkul/gyorsul/megszűnik a kopogás? Kuplungkinyomásra változik?
Mennyi az a kevés az olajnál?
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 17:12:30 »

Csapágyasra hajtotottad  wow1
Fordulattal halkul/gyorsul/megszűnik a kopogás? Kuplungkinyomásra változik?
Mennyi az a kevés az olajnál?

alapjáraton is hallani, fordulaton valamennyire változik, de a kopogás maga gázelvételkor a legerősebb.
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 17:15:26 »

alapjáraton is hallani, fordulaton valamennyire változik, de a kopogás maga gázelvételkor a legerősebb.

de tudok vele úgy közlekedni, hogy nem hallatszik semmi.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 17:34:02 »

de tudok vele úgy közlekedni, hogy nem hallatszik semmi.

Az 1-2 henger a váltó felőlieket jelenti?
Amire én így tippelni tudok: DMF, motortartók / támasztó, vagy a főtengely környékén valami  Undecided
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 19:26:48 »

Az 1-2 henger a váltó felőlieket jelenti?
Amire én így tippelni tudok: DMF, motortartók / támasztó, vagy a főtengely környékén valami  Undecided

Meghajtástól ezek nem mennek tönkre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 19:28:37 »

Sziasztok!

Szerencsére rég jártam a forumon, jó volt a gép. Sajnos csak múlt idő.
Tegnap meghajtottam kicsit hidegen (lehet gratulálni, szidom is magam) és azóta úgy kopog
a motor mint a harkály. Meghallgattam az 1-2 henger felöli oldalról jön.
Néztem kevésnek találom benne az olajat is. Tippek? Olajfeltöltéssel elmúlik?

hidegen tolni neki és utána kopogó hang......hát ez általában dugattyú halál   Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:11:39 »

Az 1-2 henger a váltó felőlieket jelenti?
Amire én így tippelni tudok: DMF, motortartók / támasztó, vagy a főtengely környékén valami  Undecided

nem, a vezérlés felöli oldalon hallom és erőteljesen a szelepfedél körül és inkább amikor visszaesik a fordulat, tudok vele úgy menni,h semmi nem hallatszik
ehhez hasonló, amikor a video végefelé pörgeti és elveszi a gázt.


http://www.youtube.com/watch?v=JylAQZXsKzk

ez a második videó hajtókar csapágy hang, hát nem ilyen az enyém, mert ez
nem halkul el semmilyen fordulaton, kb. úolyan hangerő végig

http://www.youtube.com/watch?v=5nyaSMbAx3I
 
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2013.03.29 péntek, 17:06:52 »

Sziasztok!
Tegnap hosszú idő óta (tudom, nagy hiba) először rálestem a víztartályra a motortérben és bőven minimum alatt volt a szint (1,5 2 hónapja nézhettem utoljára, azóta csak az olajat néztem időnként, a vízzel sose volt gondom), ma kb 1,5 liter deszt vizet töltöttem rá, hogy maxon legyen. A víz tiszta, nem olajos. Kezdjek esetleg aggódni, vagy ez még normális? (Volt azért hajtva télen, bár középállásnál feljebb sose ment még a vízhőfok mérőm)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2013.03.29 péntek, 21:42:02 »

Sziasztok!
Tegnap hosszú idő óta (tudom, nagy hiba) először rálestem a víztartályra a motortérben és bőven minimum alatt volt a szint (1,5 2 hónapja nézhettem utoljára, azóta csak az olajat néztem időnként, a vízzel sose volt gondom), ma kb 1,5 liter deszt vizet töltöttem rá, hogy maxon legyen. A víz tiszta, nem olajos. Kezdjek esetleg aggódni, vagy ez még normális? (Volt azért hajtva télen, bár középállásnál feljebb sose ment még a vízhőfok mérőm)

No para.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.