Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662067 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:55:05 »

bontottból annyipénzért kapsz 8-10db-ot, amik 150-200ekm-t futottak. a tied meg 400fölött halt meg...

Ha valóban 3-5ezer Ft, akkor azt fogom választani.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 18:57:11 »

Ha valóban 3-5ezer Ft, akkor azt fogom választani.
mk2-től én annyiért vettem. pontosan már nem emlékszem, de ebben a tartományban volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:00:17 »

Ha valóban 3-5ezer Ft, akkor azt fogom választani.

Ne félj tőle......

Mármint nem HZsolt-tól.... hanem a bontott GYÁRI alkatrésztől.   nyes
(perverz módon annak az áramfelvételét is meg lehetne nézni működés közben, azon látszik az állapota.....persze nem szárazon  vigyor3)
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 19:04:13 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoltán79
Vendég
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:38:50 »

Szevasztok! Van egy 2001-es évjáratú 2000cm 146le benzines Ford mondeo combim. Az lenne a kérdésem hogy ha meleg a motor és inditom az autót olykor olykor azt csinálja,hogy tekeri tekeri és nagyon nehezen indúl el!Öninditó tökéletes müködik.Nehezen kap benzint vagy szikrát?? Hidegen egy pöcre indul!
Köszönöm előre is segitségeteket!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 20:55:39 »

Szevasztok! Van egy 2001-es évjáratú 2000cm 146le benzines Ford mondeo combim. Az lenne a kérdésem hogy ha meleg a motor és inditom az autót olykor olykor azt csinálja,hogy tekeri tekeri és nagyon nehezen indúl el!Öninditó tökéletes müködik.Nehezen kap benzint vagy szikrát?? Hidegen egy pöcre indul!
Köszönöm előre is segitségeteket!

Olvasd el ezt, itt minden le van írva, hogy miért. http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0 Olyankor azt szokás csinálni, hogy gyújtás, vársz 3-4 mp-et és utána indítás.
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2013.04.12 péntek, 09:21:53 »

Nekem is hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak, csak nalam hideg motorral is csinalja neha. De menet kozben semmi problema nincs vele. Az lenne a kerdesem hogy ha computeres diagnosztikat csinaltotok rajta az kimutatja e hogy hol van a hiba? Vagy egyszerubb es gazdasagosabb megoldas lenne eloszor csak egy nyomasmeres?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:23:45 »

Nekem is hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak, csak nalam hideg motorral is csinalja neha. De menet kozben semmi problema nincs vele. Az lenne a kerdesem hogy ha computeres diagnosztikat csinaltotok rajta az kimutatja e hogy hol van a hiba? Vagy egyszerubb es gazdasagosabb megoldas lenne eloszor csak egy nyomasmeres?

Ha nincs hibakód, nehéz. Gyári diaggal szerintem meg lehet nézni a különböző adatokat (üzemanyag nyomás, beáramló levegő hőmérséklet stb). A nem gyáriak is tudnak egy-két adatot kiolvasni (F-super, ELM-327), de ahhoz azt is tudni kellene, hogy mennyinek kell lennie az adott értéknek. Az én előző benzinesem csak "félhidegen" csinálta. Neked is csak azt tudom javasolni, hogy gyújtásra rakás után várj 3-4 mp-et és utána indíts.
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:40:37 »

Megszoktam varni a 3-4 masodpercet. De az nemlehet meg a hiba forrasa h tul nagy a gyertyahezagom? Igaz meg nemtudtam lemerni de tuti nagyobb mint 1,3 mm. Valoszinuleg jovoheten cserelem csak meg nemdontottem el h miet rakjak bele. Szerintetek jo a Beru Ultra X Titan vagy Platinum? Vagy inkabb maradjak az NGK-nal?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:42:44 »

Megszoktam varni a 3-4 masodpercet. De az nemlehet meg a hiba forrasa h tul nagy a gyertyahezagom? Igaz meg nemtudtam lemerni de tuti nagyobb mint 1,3 mm. Valoszinuleg jovoheten cserelem csak meg nemdontottem el h miet rakjak bele. Szerintetek jo a Beru Ultra X Titan vagy Platinum? Vagy inkabb maradjak az NGK-nal?

Maradj a gyárinál.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2013.04.12 péntek, 10:48:10 »

Régebben olvastam itt a fórumon olyanról, aki valami olyasmit írt, hogy elsőre indult az autó, de másodjára már csak nehezen. Azt írta a kolléga, hogy valami szaki rájött arra, hogy a lambda szondában van valami pici melegítő egység ami rossz, és ezt javították, utána jó volt minden.

Remélem nem csak álmodtam, de valami ilyesmire emléxem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2013.04.12 péntek, 12:33:26 »

Régebben olvastam itt a fórumon olyanról, aki valami olyasmit írt, hogy elsőre indult az autó, de másodjára már csak nehezen. Azt írta a kolléga, hogy valami szaki rájött arra, hogy a lambda szondában van valami pici melegítő egység ami rossz, és ezt javították, utána jó volt minden.

Remélem nem csak álmodtam, de valami ilyesmire emléxem.

Én azt gondolom, hogy a két jelenség, dolog nem függ össze.
Igen a lambda szondában van fűtőszál. Ez a szonda fűtés.
Ezt nem lehet javítani. Ha ez rossz azaz szakadt vagy zárlatos, akkor a szondát cserélni kell.
Valamint a szonda jelét hidegindításkor (első indítás) és a bemelegedési szakaszban figyelmen kívül hagyja a motorvezérlő. Értelemszerűen, mert ilyenkor dúsabb keverékkel üzemel a motor mert arra van szüksége.

Ez semmiképp nem függhet össze az indul/nem indul dologgal.

Vagy az elmondások alapján görbült a történet vagy valaki, valahol félreértett valamit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2013.04.12 péntek, 12:57:45 »

Én azt gondolom, hogy a két jelenség, dolog nem függ össze.
Igen a lambda szondában van fűtőszál. Ez a szonda fűtés.
Ezt nem lehet javítani. Ha ez rossz azaz szakadt vagy zárlatos, akkor a szondát cserélni kell.
Valamint a szonda jelét hidegindításkor (első indítás) és a bemelegedési szakaszban figyelmen kívül hagyja a motorvezérlő. Értelemszerűen, mert ilyenkor dúsabb keverékkel üzemel a motor mert arra van szüksége.

Ez semmiképp nem függhet össze az indul/nem indul dologgal.

Vagy az elmondások alapján görbült a történet vagy valaki, valahol félreértett valamit.

Ez csak úgy most eszembe jutott.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:51:49 »

Nekem is hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak, csak nalam hideg motorral is csinalja neha. De menet kozben semmi problema nincs vele. Az lenne a kerdesem hogy ha computeres diagnosztikat csinaltotok rajta az kimutatja e hogy hol van a hiba? Vagy egyszerubb es gazdasagosabb megoldas lenne eloszor csak egy nyomasmeres?
. Mindegy hogy mennyi üzemanyag van benne? Mert nekem ezt kevés benzinnel produkálta mostanság, és AC probléma okozta.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:53:06 »

. Mindegy hogy mennyi üzemanyag van benne? Mert nekem ezt kevés benzinnel produkálta mostanság, és AC probléma okozta.

mennyiert sikerult kicsereltetned?
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:57:38 »

mennyiert sikerult kicsereltetned?
 wave
20ezerért találtam hozzá új gyárit(visteon), a munkadìj pedig 0 volt, mert én cseréltem.Cheesy
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2013.04.12 péntek, 15:12:31 »

20ezerért találtam hozzá új gyárit(visteon), a munkadìj pedig 0 volt, mert én cseréltem.Cheesy

ugyes vagy! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:36:00 »

Megszoktam varni a 3-4 masodpercet. De az nemlehet meg a hiba forrasa h tul nagy a gyertyahezagom? Igaz meg nemtudtam lemerni de tuti nagyobb mint 1,3 mm. Valoszinuleg jovoheten cserelem csak meg nemdontottem el h miet rakjak bele. Szerintetek jo a Beru Ultra X Titan vagy Platinum? Vagy inkabb maradjak az NGK-nal?

Az NGK az egyik gyári, a másik a Motorcraft (ha jól tudom) Nekem az előző benzinesemben Iridium elektródás Motorcraft volt. Igaz nem olcsó,de Én elmentem vele 100e km-t és nem volt vele gondom. Ja és azzal vettem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:57:42 »

Az NGK az egyik gyári, a másik a Motorcraft (ha jól tudom) Nekem az előző benzinesemben Iridium elektródás Motorcraft volt. Igaz nem olcsó,de Én elmentem vele 100e km-t és nem volt vele gondom. Ja és azzal vettem.

A gyári a Motorcraft, amit az NGK gyárt. Vagy PTR6D-13G, vagy PTR6F-13, nem vagyok biztos benne melyik, kivenni meg nincs kedvem ezért  vigyor3
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:36:43 »

Az NGK az egyik gyári, a másik a Motorcraft (ha jól tudom) Nekem az előző benzinesemben Iridium elektródás Motorcraft volt. Igaz nem olcsó,de Én elmentem vele 100e km-t és nem volt vele gondom. Ja és azzal vettem.
NGK ITR6F13? Ez az az iridiumus gyertya ami volt neked?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2013.04.12 péntek, 23:41:36 »

NGK ITR6F13? Ez az az iridiumus gyertya ami volt neked?

Passz. Asszem Motorcraft volt, de szerintem mindegy, ha azt is az NGK gyártja. Nekem is a szerelők modták, hogy az van benne, amikor megvettem és elvittem, hogy cseréljenek le minden fontos dolgot. Akkor is mondták, hogy k. drága. Valahol láttam is olyan gyertyát, ami olyan 6e ft/db körül mozgott. De tényleg ementem vele 100 ezret és nem volt gondom vele előtte meg ki tudja mennyit ment, mert azok voltak benne, amikor megvettem.
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2013.04.13 szombat, 02:34:32 »

Nekem is hasonlo problemam van mint az elozo hozzaszolonak, csak nalam hideg motorral is csinalja neha. De menet kozben semmi problema nincs vele. Az lenne a kerdesem hogy ha computeres diagnosztikat csinaltotok rajta az kimutatja e hogy hol van a hiba? Vagy egyszerubb es gazdasagosabb megoldas lenne eloszor csak egy nyomasmeres?


milyen oreg az aksitok benne?nekem is igy kezdodott mielott meghalt volna az aksim.
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2013.04.13 szombat, 08:14:27 »


milyen oreg az aksitok benne?nekem is igy kezdodott mielott meghalt volna az aksim.

Szerintem az enyemben meg a gyari aksi van. Nemreg vettem 130 e km-el egy idos embertol.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2013.04.13 szombat, 16:42:06 »

Szerintem az enyemben meg a gyari aksi van. Nemreg vettem 130 e km-el egy idos embertol.

Azért a 130e km egy 11 éves autótól nem rossz. (bár hihetetlen).
Naplózva
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2013.04.13 szombat, 18:25:56 »

Sziasztok

1.8 benzin 110 Le
kb 1000-rel ezelőtt volt olajcserén a cromaxnál.
Most néztem a nivópálcát, épp hogy beleér az olajba. Mikor elhoztam, a max jelnél volt.

Előtte 10ezer kb-et ment nálam az autó és nem volt olajfogyasztás, többször ránéztem és semennyi sem fogyott belőle.

Szerintetek mi okozhatta ezt a hirtelen olajfogyást? Nem vettem észre semmi változást, nincs új zaj, erőtlenség, füst, semmi?
Lehet, hogy nem a belevaló olajat kapta és amiatt fogyasztotta el?
Mennem kellene vele 250km-et, ha újratöltöm, szerintetek kibírja?
Milyen olaj kell bele?

Segítsetek

Köszi

Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2013.04.13 szombat, 18:42:18 »

Sziasztok

1.8 benzin 110 Le
kb 1000-rel ezelőtt volt olajcserén a cromaxnál.
Most néztem a nivópálcát, épp hogy beleér az olajba. Mikor elhoztam, a max jelnél volt.

Előtte 10ezer kb-et ment nálam az autó és nem volt olajfogyasztás, többször ránéztem és semennyi sem fogyott belőle.

Szerintetek mi okozhatta ezt a hirtelen olajfogyást? Nem vettem észre semmi változást, nincs új zaj, erőtlenség, füst, semmi?
Lehet, hogy nem a belevaló olajat kapta és amiatt fogyasztotta el?
Mennem kellene vele 250km-et, ha újratöltöm, szerintetek kibírja?
Milyen olaj kell bele?

Segítsetek

Köszi



Nem folyik alul sehol?
Szűrőnél, leeresztő csavar?
Mennyi a km a kocsiban? (óra szerint)

Nagyon nem lehet mellényúlni az olajban..... amitől ennyit ehet.....

Persze, mindenképp öntsd fel max-ra és figyeld. Vigyél magaddal olajat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2013.04.13 szombat, 18:50:20 »

Sziasztok

1.8 benzin 110 Le
kb 1000-rel ezelőtt volt olajcserén a cromaxnál.
Most néztem a nivópálcát, épp hogy beleér az olajba. Mikor elhoztam, a max jelnél volt.

Előtte 10ezer kb-et ment nálam az autó és nem volt olajfogyasztás, többször ránéztem és semennyi sem fogyott belőle.

Szerintetek mi okozhatta ezt a hirtelen olajfogyást? Nem vettem észre semmi változást, nincs új zaj, erőtlenség, füst, semmi?
Lehet, hogy nem a belevaló olajat kapta és amiatt fogyasztotta el?
Mennem kellene vele 250km-et, ha újratöltöm, szerintetek kibírja?
Milyen olaj kell bele?

Segítsetek

Köszi



Amit nem mondott el GSR az az, hogy valószínű, hogy 5w30-as ford olajat öntöttek bele, de azt meg tudod nézni  számlán vagy a munkalapon, amit adtak. Az is lehetséges, hogy amikor feltöltötték, nem járatták meg és öntöttek utána. A szűrő felvesz kb 0,5 litert. Ez kb a min és a max közötti távolság. A min-től már nincs messze a pálca vége. Ha elfogadsz egy tanácsot, akkor legközelebb megcsinálod te az olajcserét otthon. Megspórolsz egy csomó pénzt. A szűrő kitekeréséhez a Norauto-nál tudsz venni célszerszámot 1-2 ezresért (a mezei szűrőkitekerő nem jó hozzá, mert lecsúszik róla). De ha venni akarsz, siess, mert május elején bezárnak.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.13 szombat, 19:03:32 írta Lacika71 » Naplózva
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:55:25 »

Amit nem mondott el GSR az az, hogy valószínű, hogy 5w30-as ford olajat öntöttek bele, de azt meg tudod nézni  számlán vagy a munkalapon, amit adtak. Az is lehetséges, hogy amikor feltöltötték, nem járatták meg és öntöttek utána. A szűrő felvesz kb 0,5 litert. Ez kb a min és a max közötti távolság. A min-től már nincs messze a pálca vége. Ha elfogadsz egy tanácsot, akkor legközelebb megcsinálod te az olajcserét otthon. Megspórolsz egy csomó pénzt. A szűrő kitekeréséhez a Norauto-nál tudsz venni célszerszámot 1-2 ezresért (a mezei szűrőkitekerő nem jó hozzá, mert lecsúszik róla). De ha venni akarsz, siess, mert május elején bezárnak.

Köszönöm a válaszokat
140ezer van benne óra szerint.
0,5l  a min és max közötti távolság?
Én azt hittem az litereket jelent.

Alánéztem és a leeresztő csavar és a szűrő is száraz. Sem alul, sem felül nem látni olajfojást.
A kipufogó cső vége kormos egy kicsit, de mióta megvan, azóta ott van egy kevés korom.

A tavalyi olajcserekor odaadták a kannát a maradék 7-8 deci olajjal, az 5w-30 volt,
Ezt beletöltöm meg veszek még 1-2 litert aztán útrakelek sürű ellenőrzések közepedte
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2013.04.13 szombat, 20:23:03 »

Az NGK az egyik gyári, a másik a Motorcraft (ha jól tudom) Nekem az előző benzinesemben Iridium elektródás Motorcraft volt. Igaz nem olcsó,de Én elmentem vele 100e km-t és nem volt vele gondom. Ja és azzal vettem.

Nálam is volt ilyen, aztán gyertyacsere óta nem jelentkezett. Enyémbe is a drága iridium elektródás került.
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 07:45:57 »

Azért a 130e km egy 11 éves autótól nem rossz. (bár hihetetlen).

Németorszagban élek és itt kint vettem az autót. Miután megvettem az első intézkedesem a radió kódjanak megszerzése volt. Ezert elmentem a fordhoz, ahhol letudtam kérdezni mindent az autorol. Ezert vagyok biztos a 130 e km-ben. coolsmiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 11:03:04 »

Németorszagban élek és itt kint vettem az autót. Miután megvettem az első intézkedesem a radió kódjanak megszerzése volt. Ezert elmentem a fordhoz, ahhol letudtam kérdezni mindent az autorol. Ezert vagyok biztos a 130 e km-ben. coolsmiley

Kint nem szokás tekergetni, hacsak nem betelepült a kereskedő....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 11:25:17 »

Németorszagban élek és itt kint vettem az autót. Miután megvettem az első intézkedesem a radió kódjanak megszerzése volt. Ezert elmentem a fordhoz, ahhol letudtam kérdezni mindent az autorol. Ezert vagyok biztos a 130 e km-ben. coolsmiley

Nem is azt mondtam, hogy nem hiszem el csak azt, hogy hihetetlen. Bár, ha jobban belegondolok, ha nem ez volt az egyetlen autója az illetőnek akkor az évi 10e km elfogadható.
Naplózva
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 18:03:53 »

Sziasztok,

Van egy hibakódlistám Smiley
Tudja valaki melyik mi? Forbable a progi.
Szóval:

P0073 FINED DTC
P1000Systems Readiness Test Not Complete
P0172 System Too Rich (Bank1)

A motor össze vissza jár, néha nem megy 1 henger, új gyertyák vannak benne.
Előre is köszönöm.
Gery
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 18:26:42 »

Sziasztok,

Van egy hibakódlistám Smiley
Tudja valaki melyik mi? Forbable a progi.
Szóval:

P0073 FINED DTC
P1000Systems Readiness Test Not Complete
P0172 System Too Rich (Bank1)

A motor össze vissza jár, néha nem megy 1 henger, új gyertyák vannak benne.
Előre is köszönöm.
Gery

A P0073 a környezeti hőmérséklet szenzor hibája (vezeték vagy szenzor)
A P1000 nem érdekes  - Ez egy önteszt funkció, ami még nem ért véget valami miatt (ha végez, eltűnik ez a bejegyzés)
A P0172  Ez az üzemanyagrendszerrel kapcsolatos. Túl dús keveréket érez a motorvezérlő.
   Ez sok mindentől lehet.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 19:23:39 »

A P0073 a környezeti hőmérséklet szenzor hibája (vezeték vagy szenzor)
A P1000 nem érdekes  - Ez egy önteszt funkció, ami még nem ért véget valami miatt (ha végez, eltűnik ez a bejegyzés)
A P0172  Ez az üzemanyagrendszerrel kapcsolatos. Túl dús keveréket érez a motorvezérlő.
   Ez sok mindentől lehet.



Köszi a P0073 megvan a csatinál volt a  gond.
A PO172 viszont gond, az autó ha megy füstöl mint egy fűstgép ráadásul de a hengerek össze vissza leállogatnak. Most éppen a 3-as de délelőtt az 1-es nem ment.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 19:40:35 »

Köszi a P0073 megvan a csatinál volt a  gond.
A PO172 viszont gond, az autó ha megy füstöl mint egy fűstgép ráadásul de a hengerek össze vissza leállogatnak. Most éppen a 3-as de délelőtt az 1-es nem ment.

Honnan tudod ennyire, hogy melyik nem megy? Egyáltalán honnan tudod, hogy nem mennek?
Az aláírásodban tdci van.

Üzemanyagrendszer diagnosztikát kell csinálni. Felesleges találgatni.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 19:48:02 »

Honnan tudod ennyire, hogy melyik nem megy? Egyáltalán honnan tudod, hogy nem mennek?
Az aláírásodban tdci van.

Üzemanyagrendszer diagnosztikát kell csinálni. Felesleges találgatni.....

3 Mondeóm van jelenleg, és 2 focusom. TDCI-m is van több.
Hogy melyik megy, melyik nem azt nem nehéz kitalálni. Injektorcsati le járás közben, és ha nem változik a zakatolós járás jobban zakatolósra akkor az a henger nem megy. Ha egy működő henger csatiját húzod le akkor az autó 99%-ban leáll vagy ki akar ugrani a motor. Ugyanezt eljátszhatjuk a gyújtókábelekkel is, ezzel egyszerű kideríteni melyik nem megy. Ezért kapott full gyertyacserét elsőnek ami nem is ártott már neki, de a jelenség nem tűnt el.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 19:52:58 »

3 Mondeóm van jelenleg, és 2 focusom. TDCI-m is van több.
Hogy melyik megy, melyik nem azt nem nehéz kitalálni. Injektorcsati le járás közben, és ha nem változik a zakatolós járás jobban zakatolósra akkor az a henger nem megy. Ha egy működő henger csatiját húzod le akkor az autó 99%-ban leáll vagy ki akar ugrani a motor. Ugyanezt eljátszhatjuk a gyújtókábelekkel is, ezzel egyszerű kideríteni melyik nem megy. Ezért kapott full gyertyacserét elsőnek ami nem is ártott már neki, de a jelenség nem tűnt el.

Én értem ezt, de ez nem túl jó megoldás. Könnyen hazavághatsz vele vezérlőt.
Szóval benzinesről beszélünk most.
Mérj benzin nyomást.
Fordulaton elindulnak a hengerek?
Vizsgálni kellene tovább..... szkóppal gyújtást, szívó és kipufogó nyomásingadozást....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 20:01:09 »

Én értem ezt, de ez nem túl jó megoldás. Könnyen hazavághatsz vele vezérlőt.
Szóval benzinesről beszélünk most.
Mérj benzin nyomást.
Fordulaton elindulnak a hengerek?
Vizsgálni kellene tovább..... szkóppal gyújtást, szívó és kipufogó nyomásingadozást....stb.

Ez az első benyás autóm mondeóba, törötten vettem és lassan kész lesz és vizsgáztatni kell, eddig nem is nagyon foglalkoztam vele még karosszériáztam. Tudom nem profi a megoldás de ez volt kéznél, fordulaton viszonylag szépen megy de  füstöl kegyetlenül és erőtlen. Lambdaszonda nem okozhatja ezt? Az autó kb 3 évet állt eddig.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 20:08:31 »

Ez az első benyás autóm mondeóba, törötten vettem és lassan kész lesz és vizsgáztatni kell, eddig nem is nagyon foglalkoztam vele még karosszériáztam. Tudom nem profi a megoldás de ez volt kéznél, fordulaton viszonylag szépen megy de  füstöl kegyetlenül és erőtlen. Lambdaszonda nem okozhatja ezt? Az autó kb 3 évet állt eddig.

Mérj kompressziót.....
Cserélj benzinszűrőt és mérj benzin nyomást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 20:18:15 »

Mérj kompressziót.....
Cserélj benzinszűrőt és mérj benzin nyomást.

Rendben holnap veszek szűrőt, a mérésre meg valahol rákérdezek mert nem mérettem soha semmit eddig még, gondolom célműszer kell hozzá Smiley
köszi az útbaigazítást worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2013.04.14 vasárnap, 20:31:25 »

Rendben holnap veszek szűrőt, a mérésre meg valahol rákérdezek mert nem mérettem soha semmit eddig még, gondolom célműszer kell hozzá Smiley
köszi az útbaigazítást worship

Kompressziómérő
Nyomásmérő

A hosszú állás miatt lehet dugulás, bárhol....a tanktól az injektorokig.
De a motorban a gyűrűk is letapadhattak.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 07:50:09 »

Nehezen indulasra visszaterve, sajnos nem volt idom meg elmenni szerelohoz nyomastmerni addig is gondoltam kiprobalom az injektor tisztio adalekot es bevallt. Eddig legalabb is ugy tunik h megszunt a nehezen indulas.  Smiley
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 12:52:31 »

Szerintem az enyemben meg a gyari aksi van. Nemreg vettem 130 e km-el egy idos embertol.
csere!!!!!enyem is 9eves volt tied akkor jobban birja...ha motorcraftos akkor origi....de en te hejedben lecserelnem....feszultseg lehet megvan benne de aramot szerintem nem ugy tartja mint regen......
Naplózva
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 12:55:21 »

csere!!!!!enyem is 9eves volt tied akkor jobban birja...ha motorcraftos akkor origi....de en te hejedben lecserelnem....feszultseg lehet megvan benne de aramot szerintem nem ugy tartja mint regen......
Koszi a tanacsot! Ramerek majd multival h mi a helyzet vele. :-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 12:58:32 »

Koszi a tanacsot! Ramerek majd multival h mi a helyzet vele. :-)

Hát azzal csak feszültségét tudod ellenőrizni.
Ha ennyi idős az akksi, gondolkodás nélkül csere.

Egy Akku 2 éves kora után minden nap ajándék!  A gyári akksik lehetnek kivételek, de egyébként az új autónál az akksira is csak 1 év a gar.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 13:00:25 »

Koszi a tanacsot! Ramerek majd multival h mi a helyzet vele. :-)

Kérdezz rá a nagyauto topiban. Most is vannak akciós Motorcraft akksik. Ja és a hozzáértőbbekk szerint silver-calcium vagy silver-silver akksit vegyél.
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:18:19 »

Sziasztok!

Foglalkozik itt vki benzines mk3 bontással? Komplett (2.0) motort keresek!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:24:57 »

Sziasztok!

Foglalkozik itt vki benzines mk3 bontással? Komplett (2.0) motort keresek!


keressed meg mk2 fórumtársat (telefonon)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2013.04.16 kedd, 20:25:52 »


keressed meg mk2 fórumtársat (telefonon)

köszi
Naplózva
gorsee
Vendég
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2013.04.16 kedd, 21:03:10 »

Hát azzal csak feszültségét tudod ellenőrizni.
Ha ennyi idős az akksi, gondolkodás nélkül csere.

Egy Akku 2 éves kora után minden nap ajándék!  A gyári akksik lehetnek kivételek, de egyébként az új autónál az akksira is csak 1 év a gar.

Az új akksikra 2 év a garancia. Ha egy normális akksit veszel ( Varta, Bosch stb.) 4-5 évvel nyugodtan számolhatsz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.