Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:52:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4653118 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6100 Dátum: 2014.02.04 kedd, 15:10:30 »

Az ember Szentendrén van. A műhely egy garázsból van kialakítva. Ott áll pár nagyobb dob a kábelekkel, sok doboznyi mindenfajta pipa és csatlakozó. Ha kell valami, akkor megnézi a nagy táblázatában, leméri a kábelt, levágja és kb 2 perc alatt elkészíti az egészet. (Speciális satuk és egyebek is vannak, már amennyire ezeknek speciális cuccok kellenek ... Smiley ) 1 év garit ad, de szerintem ha bármikor baja van, akkor lehet vele beszélni.

A híradóba a verda meg úgy került, hogy a fiam lefilmeztem, erre meg bepörgött, hogy benne lesz a tévében ... kénytelen voltam írni egy emailt az RTL-nek meg az idokep.hu-nak ... az idokep.hu meg továbbküldte a TV2-nek ... s ma este az RTL-en és a TV2-n is lement Wink

Beszéltem ma vele, telefonon expertnek tűnt Smiley
Ajánlott külön LPG-hez egy kábelgarnitúrát. (Most akcióban 7000ft)
Mondta, hogy Mk3-hoz hordják rendesen a drótokat.

Celeb lett a gyerek Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6101 Dátum: 2014.02.04 kedd, 15:40:04 »

Beszéltem ma vele, telefonon expertnek tűnt Smiley
Ajánlott külön LPG-hez egy kábelgarnitúrát. (Most akcióban 7000ft)
Mondta, hogy Mk3-hoz hordják rendesen a drótokat.

Celeb lett a gyerek Smiley


Majd kérdezd ki hogy az LPG-s kábel miért más/jobb a gyárinál, és oszd meg velünk, hadd tanuljunk egy kis sajtóanyagot...btw, 7000 az baráti...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6102 Dátum: 2014.02.04 kedd, 15:52:21 »

Beszéltem ma vele, telefonon expertnek tűnt Smiley
Ajánlott külön LPG-hez egy kábelgarnitúrát. (Most akcióban 7000ft)
Mondta, hogy Mk3-hoz hordják rendesen a drótokat.

Celeb lett a gyerek Smiley

na ezt is elmentem a géesernek.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6103 Dátum: 2014.02.04 kedd, 15:57:21 »

na ezt is elmentem a géesernek.... vigyor3

Az is csak egy emberi mulasztás következménye.  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6104 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:08:48 »

Majd kérdezd ki hogy az LPG-s kábel miért más/jobb a gyárinál, és oszd meg velünk, hadd tanuljunk egy kis sajtóanyagot...btw, 7000 az baráti...

Nyilván maga ellen nem fog beszélni és simán megindokolja egy tudományosnak tűnő magyarázattal, hogy miért  kell olyat venni..... ami éppen nála van.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6105 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:11:07 »

na ezt is elmentem a géesernek.... vigyor3

Felesleges.........
Elég sok mondeo van. I-II-III, ezekben elég sok benzines motor lehet.  vigyor3
Valamint tekintsd már meg az árat! Ennyiért dízelhez mit kapsz? Legfeljebb valamelyik szűrőt!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6106 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:12:51 »

Az is csak egy emberi mulasztás következménye.  taps

Ez természetes elhasználódás. Ha rajtad is átmenne ~ 20.000 Volt ennyiszer, te is tönkremennél........  nyes  hehe
Valamint sokkal olcsóbb, mint a vw csoportos COP trafók, amik fogynak rendesen és nem olcsó!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6107 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:20:52 »

Felesleges.........
Elég sok mondeo van. I-II-III, ezekben elég sok benzines motor lehet.  vigyor3
Valamint tekintsd már meg az árat! Ennyiért dízelhez mit kapsz? Legfeljebb valamelyik szűrőt!  eplus2
ez engem neeeeeeeeem érdekeeeeeeeellllllll!!!!! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6108 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:41:22 »

Majd kérdezd ki hogy az LPG-s kábel miért más/jobb a gyárinál, és oszd meg velünk, hadd tanuljunk egy kis sajtóanyagot...btw, 7000 az baráti...

Azt mondta, hogy az Lpg kábel ellenállása alacsonyabb, mint a gyári benzines motorokéhoz gyártottaké.
A Fordoknál szénszálas a gyújtáskábel vezetője, aminek 12-20 ohm az ellenállása méterenként. Ez benzines motorhoz tökéletes, de az Lpg-s fokozott terhelésének nem kedvez.
Az Lpghez ajánlott kábel vezetője egy ferromágneses magra tekercselt ellenálláshuzal (általában nikrothal CrNi vagy kantál CrAlFe) Erre jön a kétrétegű szilikongumi köpeny a rétegek közt üvegszállal. Az ilyen szerkezetű kábelt aktív ellenállású, vagy reactive core gyújtókábelnek nevezik. Az általa használt japán kábel ohmikus ellenállása csak 7 kOhm méterenként ennek ellenére a szükséges zavarszűrés megvalósul, hiszen a nagyfrekvenciás impulzusokat a tekercsben  induktív reaktancia is csillapítja. A fém vezető élettartama jóval hosszabb mint a "szénszálas" vezetőjé és az átlagos 40-60 cm hosszú kábelek ellenállása csak 3-4 kOhm.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6109 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:49:36 »

Mindegyiken ugyanaz a feszültség halad, ami szikrát képez.
A trafó, kábel, gyertya.....nem tudja, hogy mit kell meggyújtania. Az időzítést pedig a motorvezérlő belövi a szenzorok alapján. Ennyi. Cool
Vakítás ez, hidd el.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6110 Dátum: 2014.02.05 szerda, 06:36:50 »

Mindegyiken ugyanaz a feszültség halad, ami szikrát képez.
A trafó, kábel, gyertya.....nem tudja, hogy mit kell meggyújtania. Az időzítést pedig a motorvezérlő belövi a szenzorok alapján. Ennyi. Cool
Vakítás ez, hidd el.  wave
Virtuális gyujtókábel..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6111 Dátum: 2014.02.05 szerda, 09:05:07 »

de az Lpg-s fokozott terhelésének nem kedvez.
Fokozott LPG terhelés ? Ezt max a szelepek magasabb hőterhelésénél tudnám értelmezni, aminek viszont nincs köze a gyújtás rendszerhez.. Figyelj, baráti áron vetted, ez az előnye, mi pedig kaptunk némi hasba akasztós sajtóanyagot, amit azonnal felhasználtunk verbális szájtépés céljára. T.képp mindenki boldog Smiley

Oké ha nagyon szőrszál hasogatunk, akkor a gáz szárazabb közeg, nehezebb átütni szikrával, mint egy nedvesebb benzines közeget, de ha a gyári 1.3 mm-es szikraközt összenyomod 1.0 mm-re, akkor már ez sem igaz. Mellesleg a szárazabb közeg sem a kábelt terheli, hanem a trafót.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 09:09:20 írta FokaDriver » Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6112 Dátum: 2014.02.05 szerda, 09:09:15 »

Hogy Ti milyenek vagytok?  nyes

Ebből is látszik, hogy nincsen közöttetek audiofül, mert ha lenne, akkor tudnátok, hogy a kábelmizéria betegséggé tud válni.
Kábel és kábel között qva nagy a különbség. Mások szerint a drót az drót, a jel pedig 1-esekből és 0-kból áll  nyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6113 Dátum: 2014.02.05 szerda, 09:31:26 »

Hogy Ti milyenek vagytok?  nyes

Ebből is látszik, hogy nincsen közöttetek audiofül, mert ha lenne, akkor tudnátok, hogy a kábelmizéria betegséggé tud válni.
Kábel és kábel között qva nagy a különbség. Mások szerint a drót az drót, a jel pedig 1-esekből és 0-kból áll  nyes


A hifi kábel egész más terület. De ott kell a kábel két végére az a minőségi cucc, ami már kimutatja/hallatja a kábelek közti különbséget.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6114 Dátum: 2014.02.05 szerda, 09:38:57 »

A hifi kábel egész más terület. De ott kell a kábel két végére az a minőségi cucc, ami már kimutatja/hallatja a kábelek közti különbséget.  Cool

Itt meg olyat gyorsulok, hogy leszakad az arcom  Cool

Amúgy most, hogy pár dolgot cseréltem a verdában, annyival finomabban jár a motor, hogy van egy kicsi új autó flashem  eplus2
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
polak.attila
Vendég
« Új hozzászólás #6115 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 18:58:50 »

Sziasztok!

Tegnap vittem a Mondeomat motor-, és váltóolaj cserére. Ha már ott voltam kíváncsiságból csináltattam kompresszió mérést is. Kaptam róla egy kis papírt, de csak este tudtam visszamenni a kocsiért, így a szerelő annyit mondott, hogy az értékek jók, szóval sok infóm nincs az értékek jelentőségéről. A papíron a 4 ív szinte hajszál pontosan egy vonalban ér véget, kicsivel 14 bar felett. A kérdésem igazából az lenne, hogy ebből az értékből mennyire lehet következtetni a motor belső állapotára? Az olaj természetesen fogy, 1000 km-en kb. 1,5 deci megy el, ami különösebben nem is érdekelne, mert utána tudom tölteni, de kíváncsi voltam erre a kompresszió értékre. Van ennek egyáltalán köze az olajfogyáshoz, vagy feleslegesen nézettem meg valamit? Smiley Ezekben a dolgokban teljesen laikus vagyok... Annyit tudok nagyjából -de lehet, hogy ezt se jól-, hogy 3 gyűrű van a dugattyún: kompresszió, olajlehúzó, meg talán olaj áteresztő.

Olyan van, hogy mondjuk a kompresszió gyűrűnek nincs baja, de az olajlehúzó elkopik és ezért fogy az olaj? Vagy ez a fogyás minden esetben a hengerfal kopása miatt van? Szelepszár szimmeringet cseréltettem már korábban, szóval ott nem lehetne baj elméletileg...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6116 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 19:09:58 »

Itt meg olyat gyorsulok, hogy leszakad az arcom  Cool

Amúgy most, hogy pár dolgot cseréltem a verdában, annyival finomabban jár a motor, hogy van egy kicsi új autó flashem  eplus2
placebó hatás... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6117 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 19:13:28 »

Sziasztok!

Tegnap vittem a Mondeomat motor-, és váltóolaj cserére. Ha már ott voltam kíváncsiságból csináltattam kompresszió mérést is. Kaptam róla egy kis papírt, de csak este tudtam visszamenni a kocsiért, így a szerelő annyit mondott, hogy az értékek jók, szóval sok infóm nincs az értékek jelentőségéről. A papíron a 4 ív szinte hajszál pontosan egy vonalban ér véget, kicsivel 14 bar felett. A kérdésem igazából az lenne, hogy ebből az értékből mennyire lehet következtetni a motor belső állapotára? Az olaj természetesen fogy, 1000 km-en kb. 1,5 deci megy el, ami különösebben nem is érdekelne, mert utána tudom tölteni, de kíváncsi voltam erre a kompresszió értékre. Van ennek egyáltalán köze az olajfogyáshoz, vagy feleslegesen nézettem meg valamit? Smiley Ezekben a dolgokban teljesen laikus vagyok... Annyit tudok nagyjából -de lehet, hogy ezt se jól-, hogy 3 gyűrű van a dugattyún: kompresszió, olajlehúzó, meg talán olaj áteresztő.

Olyan van, hogy mondjuk a kompresszió gyűrűnek nincs baja, de az olajlehúzó elkopik és ezért fogy az olaj? Vagy ez a fogyás minden esetben a hengerfal kopása miatt van? Szelepszár szimmeringet cseréltettem már korábban, szóval ott nem lehetne baj elméletileg...
annyira lehet következtetni,hogy egyformán kopott minden henger.Ha vacak lenne több olajat enne.ez szerintem normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6118 Dátum: 2014.02.07 péntek, 08:52:29 »

Az olaj természetesen fogy, 1000 km-en kb. 1,5 deci megy el
A szimmetrikus 14 bar jó érték. Az olajat máshoz eszi meg, keresd meg mert azért olajcsere ciklusonként 3 liter olaj nem kevés, az elfogadható tartomány felső határa. Gyári olajat használsz, vagy valami mást ? MEnnyi futott km van benne ?
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 08:54:00 írta FokaDriver » Naplózva
polak.attila
Vendég
« Új hozzászólás #6119 Dátum: 2014.02.07 péntek, 09:31:35 »

A szimmetrikus 14 bar jó érték. Az olajat máshoz eszi meg, keresd meg mert azért olajcsere ciklusonként 3 liter olaj nem kevés, az elfogadható tartomány felső határa. Gyári olajat használsz, vagy valami mást ? MEnnyi futott km van benne ?

10000 km után mindig cserélem az olajat bármilyen is volt benne. Mikor megvettem, akkor gyári Fordot tett bele a szerelő, de olyat, ami a Ford C szabványának felel csak meg, ahogy néztem ebbe meg A, vagy B a jó. Nem tudom ez számít -e valamit, főleg, hogy a C elméletileg újabb. De most Valvoline Maxlife Fe 5w30at vettem, az tuti, hogy bele való.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6120 Dátum: 2014.02.07 péntek, 09:46:10 »

10000 km után mindig cserélem az olajat bármilyen is volt benne.

10ekm egy benzines autónál indokolatlanul sűrű csere pláne ha eszi is az olajat tehát hígul friss olajjal,,, ez már nettó környezetszennyezés a leengedett olaj tekintetében. A motor teljesítménye sem állítja komoly feladat elé az olajat. Ezek a mai modern olajok a tervezett életciklusuk 3/4-éig (jelen esetben 15ekm) garantáltam minden az olajjal szemben támasztott tulajdonságukat teljesítik, és utána kezdődik egy fajta lassú minőség romlás néhány tulajdonság tekintetében. Ez magánvélemény, én mindig elmegyek 15-16 ekm 2 olajcsere között, és szerencsére nem eszi az olajat a motor.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 09:49:44 írta FokaDriver » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6121 Dátum: 2014.02.07 péntek, 10:55:10 »

10ekm egy benzines autónál indokolatlanul sűrű csere pláne ha eszi is az olajat tehát hígul friss olajjal,,, ez már nettó környezetszennyezés a leengedett olaj tekintetében. A motor teljesítménye sem állítja komoly feladat elé az olajat. Ezek a mai modern olajok a tervezett életciklusuk 3/4-éig (jelen esetben 15ekm) garantáltam minden az olajjal szemben támasztott tulajdonságukat teljesítik, és utána kezdődik egy fajta lassú minőség romlás néhány tulajdonság tekintetében. Ez magánvélemény, én mindig elmegyek 15-16 ekm 2 olajcsere között, és szerencsére nem eszi az olajat a motor.

Most akkor én meg mondjam, hogy a 15-16 ekm egy benzinesnél indokolatlanul sűrű olajcsere, és már nettó környezetszennyezés, mert nálunk a dízel és a benzines mondeo is 20 ezrenként kapja (már ha elmegy éppen annyit abban az évben a benzines)?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6122 Dátum: 2014.02.07 péntek, 11:09:44 »

Most akkor én meg mondjam, hogy a 15-16 ekm egy benzinesnél indokolatlanul sűrű olajcsere, és már nettó környezetszennyezés, mert nálunk a dízel és a benzines mondeo is 20 ezrenként kapja (már ha elmegy éppen annyit abban az évben a benzines)?

Nekem ez a 15-16 ekm jól kialakult korábbról, 200ekm van az autó gyomrában és nem eszi a gyári olajat, ezért nem változtatok rajta,mert még egy 150-et belehajtok szerintem. A használt olajat mindig leadom. Mindazonáltal értékelem a véleményed. Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6123 Dátum: 2014.02.07 péntek, 12:10:04 »

Én minden autómban 10e kilométerenként cseréltem olajat.
Nem indokolatlanul.

1. Mert megtehetem
2. 10e kilométerig bízok a motoroljaban, ha folyamatosan pályáznék az más. sok hidegindítás....stb. 10e km a biztos.
3. Csak

 vigyor3


Butaság a környezetszennyezést ezzel kapcsolatba hozni.
 
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 12:11:40 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6124 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:11:28 »

Nekem ez a 15-16 ekm jól kialakult korábbról, 200ekm van az autó gyomrában és nem eszi a gyári olajat, ezért nem változtatok rajta,mert még egy 150-et belehajtok szerintem. A használt olajat mindig leadom.


Oké, de ettől még nem kell nettó környezetszennyezést vizionálni, csak mert valaki gyakrabban teszi.

Válasz
Mindazonáltal értékelem a véleményed. Wink

LOL
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6125 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:39:57 »

Jajjaj, a környezetszennyezés szóval kivertem a biztosítékot taps  Akkor módosítanám egy szimpla "fölösleges"-re. Hogy mit meg nem teszek a világbékéért worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6126 Dátum: 2014.02.07 péntek, 14:29:17 »

Miért is lenne felesleges?

Egy autónál ha gyakrabban cserélsz valamit, attól az még nem felesleges. A motor pedig hidd el, meghálálja a 10e kilométerenkénti olajcserét. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6127 Dátum: 2014.02.07 péntek, 20:56:28 »

Új gyújtókábel is bekerült, a gyorsításnál történő megtorpanás megszűnt  vigyor3

Hidegen viszont még mindig 3 hengerrel indul. A 2-es hengerben szegény keveréket jelzett pár hete a gép.

Lehet, hogy injektorhiba lesz?

Kezdjem az injektor tisztító folyadékkal?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6128 Dátum: 2014.02.07 péntek, 22:21:16 »

Most akkor én meg mondjam, hogy a 15-16 ekm egy benzinesnél indokolatlanul sűrű olajcsere, és már nettó környezetszennyezés, mert nálunk a dízel és a benzines mondeo is 20 ezrenként kapja (már ha elmegy éppen annyit abban az évben a benzines)?
Hát én szerintem tízezret sem megyek el két olajcsere között. Legkésőbb másfél évente cseréltetek olajat, meg minden második olajcserekor üzemanyagszűrőt is.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6129 Dátum: 2014.02.07 péntek, 22:23:40 »

Egyszer rendeltem egy Webshopról cuccokat az autóhoz, és csak azért rendeltem motorolajszűrőt is, mert akkor éppen átléptem azt az összeghatárt, ahonnan már ingyenes a kiszállítás. Akkor MANN motorolajszűrőt vettem. A kérdésem az, hogy nyugodtan betehetem az autóba olajcserekor, vagy csak gyári.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6130 Dátum: 2014.02.07 péntek, 22:36:38 »

Egyszer rendeltem egy Webshopról cuccokat az autóhoz, és csak azért rendeltem motorolajszűrőt is, mert akkor éppen átléptem azt az összeghatárt, ahonnan már ingyenes a kiszállítás. Akkor MANN motorolajszűrőt vettem. A kérdésem az, hogy nyugodtan betehetem az autóba olajcserekor, vagy csak gyári.

Nyugodtan, nekem is az van benne
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6131 Dátum: 2014.02.07 péntek, 22:38:26 »

Nyugodtan, nekem is az van benne
Az okés, de jó is? nyes
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6132 Dátum: 2014.02.07 péntek, 22:44:57 »

Az okés, de jó is? nyes

A legjobb szűrők egyike
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6133 Dátum: 2014.02.07 péntek, 22:50:28 »

A legjobb szűrők egyike
Tenksz! worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6134 Dátum: 2014.02.08 szombat, 12:37:05 »

Hát én szerintem tízezret sem megyek el két olajcsere között. Legkésőbb másfél évente cseréltetek olajat, meg minden második olajcserekor üzemanyagszűrőt is.

Az ilyen sűrűn üzemanyagszűrő csere felesleges.
Gyári csereperiódus 120e km.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6135 Dátum: 2014.02.08 szombat, 12:50:49 »

Hát én szerintem tízezret sem megyek el két olajcsere között. Legkésőbb másfél évente cseréltetek olajat, meg minden második olajcserekor üzemanyagszűrőt is.

Üzemanyagszűrőt szerintem sem szükséges ilyen gyakran. Legutóbbi olajcserénél nálunk is volt a benzinesen cserélve, szerelő rendesen megküzdött vele  vigyor3

Mondjuk a jó gyakori cserével lehet nincs ideje összegyógyulni annyira.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6136 Dátum: 2014.02.08 szombat, 12:58:46 »

Üzemanyagszűrőt szerintem sem szükséges ilyen gyakran. Legutóbbi olajcserénél nálunk is volt a benzinesen cserélve, szerelő rendesen megküzdött vele  vigyor3

Mondjuk a jó gyakori cserével lehet nincs ideje összegyógyulni annyira.

Egyszerűbb lekezelni a csavarokat.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6137 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:07:49 »

Egyszerűbb lekezelni a csavarokat.  vigyor3

Nem a csavarral volt a gond, a cső nem akart szétjönni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6138 Dátum: 2014.02.08 szombat, 13:11:10 »

Nem a csavarral volt a gond, a cső nem akart szétjönni.

Érdekes, pedig gyors csatlakozós. (a jobbik fajta)
 Előtte fújd be szilikonnal és akkor könnyen működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6139 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 12:04:34 »

Az ilyen sűrűn üzemanyagszűrő csere felesleges.
Gyári csereperiódus 120e km.

De komoly wow1, én 60ekm-re emlékzetem. Tutti a 120e ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6140 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 12:15:14 »

De komoly wow1, én 60ekm-re emlékzetem. Tutti a 120e ?

A 60 inkább, egyébként. Ez az általános.
Amúgy tuti a 120e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6141 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:21:36 »

A 60 inkább, egyébként. Ez az általános.
Amúgy tuti a 120e.
ne beszélj! wow1
Ennek nézz még egyszer utána pls!Segítek: A tuti nem 120.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6142 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:24:30 »

ne beszélj! wow1
Ennek nézz még egyszer utána pls!Segítek: A tuti nem 120.... Wink

Jó, azt gondolsz amit akarsz. (én meg tudom)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6143 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:26:39 »

Jó, azt gondolsz amit akarsz. (én meg tudom)
Most sajnos rábaxtál.Ez bizony 60e km-es csereintervallummal van az mk3as benzineseknél is,meg a dízelnél is.
Várom,hogy megcáfold valami táblázattal.Ha nem sikerül, beteszem neked az enyémet!Akár tetszik,akár nem! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6144 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:31:00 »

Most sajnos rábaxtál.Ez bizony 60e km-es csereintervallummal van az mk3as benzineseknél is,meg a dízelnél is.
Várom,hogy megcáfold valami táblázattal.Ha nem sikerül, beteszem neked az enyémet!Akár tetszik,akár nem! eplus2

Nem akarok én már meggyőzni senkit semmiről......... eddig is segítség alapon írtam, amit. Nem győzködésre.

Te csak ne tedd be nekem a tiedet.......rakd be a lóba!  Ezt meg nem fogom nézni, szóval nem számít, hogy tetszik-e vagy nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6145 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:34:50 »

Nem akarok én már meggyőzni senkit semmiről......... eddig is segítség alapon írtam, amit. Nem győzködésre.

Te csak ne tedd be nekem a tiedet.......rakd be a lóba!  Ezt meg nem fogom nézni, szóval nem számít, hogy tetszik-e vagy nem.
Akkor pucsíccsá,küldöm fény postával!!!!!! nyes

http://invitelweb.hu/tamas.simon/szerviz.xls
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 13:38:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6146 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:45:03 »

Akkor pucsíccsá,küldöm fény postával!!!!!! nyes

http://invitelweb.hu/tamas.simon/szerviz.xls

Ez egy xls.......ilyenben bárki beírhat bármit!  Mekkora tuti bizonyíték!  nyes

http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

Itt érdemes megnézni...... ez közvetlen a Ford-tól jön.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6147 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:47:10 »

Ez egy xls.......ilyenben bárki beírhat bármit!  Mekkora tuti bizonyíték!  nyes

http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

Itt érdemes megnézni...... ez közvetlen a Ford-tól jön.  Cool
nyilván mindeki összeesküdött ellened!Neked üldözési mániád is van! nyes

Kopizd ahol 120 a csereintervallum,én meg megcáfolom,hogy meghamisítottad a fájlt,jó?! eplus2

mostmár csak akkor hiszek neked,ha felhívod őket telefonon,és a felvételt elküldöd nekem emailban! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 13:48:53 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6148 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:49:53 »

nyilván mindeki összeesküdött ellened!Neked üldözési mániád is van! nyes

Kopizd ahol 120 a csereintervallum,én meg megcáfolom,hogy meghamisítottad a fájlt,jó?! eplus2


Neked meg tévedési és xls-el bizonyítási mániád van. Azt a szerviz csinálta, hogy az alapján járt el. Ennyi.


120e

http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleView.do


60e

http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleView.do
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6149 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 16:35:34 »

Vettem egy flakon wynn's injektortisztítót.
Kíváncsi leszek... Fél tank benyához mehet az egész?
Használt már valaki ilyet?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak: 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.