Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
118
119
120
121
122
123
124
[
125
]
126
127
128
129
130
131
132
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661978 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6200 Dátum:
2014.02.12 szerda, 13:41:21 »
Nos...Tegnap megvitattuk az olaj témát
Gyári 5w30 a tuti
Most feltennék még pár kérdést
- Gyergyák közül melyiket ajánlatos megvenni? Most sem az ár miatt kérdezem
Bosch Super Plus: 3.155 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya
Denso Iridium Power: 4.648 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya/
NGK Platina: 5.269 Ft
- Itthon el lehet végezni a gyertyacserét? Ha igen milyen szerszámok szükségesek és a cserének mi a menete?
- Hosszbordás szíjból melyik gyártmány jó?
QH FRANCE
DAYCO
BOSCH
GATES
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Leflee
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6201 Dátum:
2014.02.12 szerda, 13:46:11 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.02.12 szerda, 13:41:21
Nos...Tegnap megvitattuk az olaj témát
Gyári 5w30 a tuti
Most feltennék még pár kérdést
- Gyergyák közül melyiket ajánlatos megvenni? Most sem az ár miatt kérdezem
Bosch Super Plus: 3.155 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya
Denso Iridium Power: 4.648 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya/
NGK Platina: 5.269 Ft
- Itthon el lehet végezni a gyertyacserét? Ha igen milyen szerszámok szükségesek és a cserének mi a menete?
én azt mondom hogy ezeket rakd be NGK Platina mert ha jól tudom ezek vannak gyárilag is. Én a kovács autóalkatrész webáruházból rendeltem. kb akciósan 15ezerre jött ki postával együtt:D
- Hosszbordás szíjból melyik gyártmány jó?
QH FRANCE
DAYCO
BOSCH
GATES
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Leflee
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6202 Dátum:
2014.02.12 szerda, 13:54:55 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.02.12 szerda, 13:41:21
Nos...Tegnap megvitattuk az olaj témát
Gyári 5w30 a tuti
Most feltennék még pár kérdést
- Gyergyák közül melyiket ajánlatos megvenni? Most sem az ár miatt kérdezem
Bosch Super Plus: 3.155 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya
Denso Iridium Power: 4.648 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya/
NGK Platina: 5.269 Ft
- Itthon el lehet végezni a gyertyacserét? Ha igen milyen szerszámok szükségesek és a cserének mi a menete?
- Hosszbordás szíjból melyik gyártmány jó?
QH FRANCE
DAYCO
BOSCH
GATES
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Leflee
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.11 kedd, 10:55:48
Vegyél gyárit, ami NGK PTR6D-13G. Nem túl drága, platinás, és biztos nem lősz mellé vele.
És még olcsóbb is, mint az NGK hacsak nincs kedvezményed bárdiéknál.
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7485-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-1_8-2_0
16-os gyertyakulcs kell, és 15 perc, de abba a kézmosás és az elpakolás is benne van.
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6203 Dátum:
2014.02.12 szerda, 14:33:09 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.02.12 szerda, 13:41:21
Nos...Tegnap megvitattuk az olaj témát
Gyári 5w30 a tuti
Most feltennék még pár kérdést
- Gyergyák közül melyiket ajánlatos megvenni? Most sem az ár miatt kérdezem
Bosch Super Plus: 3.155 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya
Denso Iridium Power: 4.648 Ft
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/1_8/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtogyertya/
NGK Platina: 5.269 Ft
- Itthon el lehet végezni a gyertyacserét? Ha igen milyen szerszámok szükségesek és a cserének mi a menete?
- Hosszbordás szíjból melyik gyártmány jó?
QH FRANCE
DAYCO
BOSCH
GATES
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Leflee
n azt mondom ezt vedd meg:)
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=NGK+7569
|P
jó áron van:) én is innen rendeltem:D
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6204 Dátum:
2014.02.12 szerda, 14:39:27 »
Akkor mindenkinél az NGK a befutó?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6205 Dátum:
2014.02.12 szerda, 19:36:01 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.02.12 szerda, 14:39:27
Akkor mindenkinél az NGK a befutó?
kb. 3400ft a gyari a Nagyautonal, kb. ennyi a Cromax-ban is
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6206 Dátum:
2014.02.12 szerda, 20:31:34 »
Sziasztok!
Lenne több kérdésem is.
Nálam is fenn áll az a dolog,hogy hidegindításnál ugrál a fordulat és sokszor le is áll.
Akkor végülis mitől lehet ez?
A másik,hogy kibaszottul szorul vagy legalábbis nehéz nyomni a gézpedált,viszont ha kézzel mozgatom a motortérben ott simán megy.Ez miez?
Az utolsó,hogy akitől vettem az autót,5-40es olajat rakott bele.
Ez mennyire gáz?Cseréljem le vagy nem árt neki?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6207 Dátum:
2014.02.12 szerda, 20:46:07 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2014.02.12 szerda, 20:31:34
Az utolsó,hogy akitől vettem az autót,5-40es olajat rakott bele.
A gázpedál ellenállása más autókhoz képest nehezebb/komolyabb. Nem feltétlen hibáról van szó... (Pl. Ford Focus-okhoz viszonyítva )
Az 5w40-es olaj nem probléma. Általában vastagabb olajfilmű, erősebb tulajdonságú full szint olajok, minimális fogyasztásnövekedéssel járhat az 5w30-hoz képest. Az előző tulaj bölcsen a meleg oldali értéket erősítette, így ez fordulaton melegen ahol általában az autók eszik az olajat, egy vastagabb olajfilmet jelent, ami mondjuk egy kezdődő olajfogyasztás növekedésnél kezdetben okos döntés. Mondjuk tudni kéne milyen ez a beletett olaj, de esetedben kár foglalkozni vele, járj vele a köv olajcseréig. Ha nem eszi majd az olajat, visszatérhetsz az 5w30-ra.
Ha hidegindítási üzemben ingadozik az alapjárat, arra csak egy nem megalapozott tapasztalati tippet tudok adni. Pöccintsd meg a gázpedált, off-os focus-on néha előfordult ez nekem, és akkor észbekapott, beállt rendesen a hidegindítási emelt fordulatra. Meg egy alapjárati szelep tisztítás sem árthat.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.12 szerda, 20:52:23 írta FokaDriver
»
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6208 Dátum:
2014.02.12 szerda, 23:46:33 »
Érdekes ez a hideg indítás dolog.
Van, hogy pöccre, de néha valamennyi gázadásra indul.
Valamelyik nap meg köszörül-köszörül és mikor visszaengedtem a kulcsot mintha akkor kapott volna rá egy kicsit, de mégsem indult be és nem túlzással bummmm lerottyant. Azt hittem a motor leesik a földre.
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6209 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 13:01:59 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2014.02.12 szerda, 20:31:34
Sziasztok!
Lenne több kérdésem is.
Nálam is fenn áll az a dolog,hogy hidegindításnál ugrál a fordulat és sokszor le is áll.
Akkor végülis mitől lehet ez?
A másik,hogy kibaszottul szorul vagy legalábbis nehéz nyomni a gézpedált,viszont ha kézzel mozgatom a motortérben ott simán megy.Ez miez?
Az utolsó,hogy akitől vettem az autót,5-40es olajat rakott bele.
Ez mennyire gáz?Cseréljem le vagy nem árt neki?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Pontosan ugyaz ez van nálam is!
A gázpedált néha 2 lábbal kell taposni olyan nehéz... én ki akarom cserélni újra a bowdent hátha megoldódik.
Ez az indítás dolog pedig benzines tipusbetegség
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6210 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 13:10:44 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.12 szerda, 20:46:07
A gázpedál ellenállása más autókhoz képest nehezebb/komolyabb. Nem feltétlen hibáról van szó... (Pl. Ford Focus-okhoz viszonyítva )
Az 5w40-es olaj nem probléma. Általában vastagabb olajfilmű, erősebb tulajdonságú full szint olajok, minimális fogyasztásnövekedéssel járhat az 5w30-hoz képest. Az előző tulaj bölcsen a meleg oldali értéket erősítette, így ez fordulaton melegen ahol általában az autók eszik az olajat, egy vastagabb olajfilmet jelent, ami mondjuk egy kezdődő olajfogyasztás növekedésnél kezdetben okos döntés. Mondjuk tudni kéne milyen ez a beletett olaj, de esetedben kár foglalkozni vele, járj vele a köv olajcseréig. Ha nem eszi majd az olajat, visszatérhetsz az 5w30-ra.
Ha hidegindítási üzemben ingadozik az alapjárat, arra csak egy nem megalapozott tapasztalati tippet tudok adni. Pöccintsd meg a gázpedált, off-os focus-on néha előfordult ez nekem, és akkor észbekapott, beállt rendesen a hidegindítási emelt fordulatra. Meg egy alapjárati szelep tisztítás sem árthat.
Szvsz a a 10w40 olaj nem bele való.
Ügyes mérnökök megtervezték a motort. És ha ők a 10w30-as olajat írják elő hozzá, akkor biztos meg van az okuk. Ők értenek hozzá, én pedig bízok bennük.
Valóban vastagabb a 40-es olaj, és ezért nem juthat el olyan helyekre ahova a 30-as igen. Rövid távon nem okoz gondot, előző tulaj 1x az enyémbe is 40-eset rakott, ez volt 50 ezer km-el ezelőtt. Semmi baja, de nem kell kísérteni a sorsot.
Ha nagy az olajfogyasztás azt nem "vastagabb" olajjal kellene orvosolni. A perforált vakbélre sem megoldás a cataflam
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6211 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 14:33:52 »
Idézetet írta: Gepetto - 2014.02.13 csütörtök, 13:10:44
Valóban vastagabb a 40-es olaj, és ezért nem juthat el olyan helyekre ahova a 30-as igen.
Ez így ebben a formában lehet hogy nem állja meg a helyét. Kezdődő olajfogyasztásnál a gyári 5w30 helyett, 5w40-et full szint olajak egyes tulajdonságai erősebbek.
Az üzem meleg, normál használat melletti motorok olajának hőmérséklete 90-100 Celsius fok környékén mozog, viszont a keményen meghajtott motorok olajteknőjében a motorolaj hőmérséklete elérheti akár a 140-160 Celsius fokot, a dugattyúpaláston pedig ennek kétszeresét.
Ha jól emlékszek a 100 C-on mért kinetikai viszkozitás ami irányadó, és e tekintetben erősebb az 5w40-es, de persze előtte meg kell nézni a műszaki adatlapját.
Ezért fordulaton kevésbé fogja enni ezt az olajat az autó. Cserébe a hideg oldali viszkozitás (5w) nem változik, gyári specnek megfelelően híg az olaj, így gyorsabban kialakul a megfelelő olajnyomás,ergo kevesebbet forog a motor szárazon. Komolyabb olajfogyasztásnál viszont az olajbolt helyett szerelőt javasolnék.
Naplózva
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6212 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:06:32 »
Sziasztok!
Rendelt már valaki innen? Nekem gázbowdenre lenne szükségem...Cromaxnál 15.000 Ft itt meg csak 10.600...
http://www.makrocar.hu/spd/1333367/Ford-Gazbowden-1333367
Vagy esetleg valaki tud linkelni mást ha ez gyanúsan olcsó?
....Bárdinál nem találom egyik kategóriában sem....
Leflee
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6213 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:41:48 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.02.17 hétfő, 11:06:32
Sziasztok!
Rendelt már valaki innen? Nekem gázbowdenre lenne szükségem...Cromaxnál 15.000 Ft itt meg csak 10.600...
http://www.makrocar.hu/spd/1333367/Ford-Gazbowden-1333367
Vagy esetleg valaki tud linkelni mást ha ez gyanúsan olcsó?
....Bárdinál nem találom egyik kategóriában sem....
Leflee
Nem gyanús az....gyári ford.
Utángyártottat szerintem nem fogsz találni, ezért nincs Bárdinál, Lángnál....
Próbálj meg még kedvezményt kérni....elvileg "partner" 5-30% kedvezménnyel:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6540.0
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6214 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:58:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.17 hétfő, 11:41:48
Nem gyanús az....gyári ford.
Utángyártottat szerintem nem fogsz találni, ezért nincs Bárdinál, Lángnál....
Próbálj meg még kedvezményt kérni....elvileg "partner" 5-30% kedvezménnyel:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6540.0
Óóóóó köszi
Megpróbálok kérni, bár ahogy látom, elég rég volt aktív a fórumon
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6215 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 12:35:48 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.02.17 hétfő, 11:58:13
Óóóóó köszi
Megpróbálok kérni, bár ahogy látom, elég rég volt aktív a fórumon
Hívd fel és hivatkozz a fórumra....nem írta, hogy visszavonta a kedvezményt. Egy próbát megér.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6216 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:17:43 »
üdv urak!
Benzinesnél, ha nem megy egy henger trafó/kábel/gyertya trió lehet a fő gond??
Mit nézzünk még meg?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6217 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:31:29 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.02.22 szombat, 11:17:43
üdv urak!
Benzinesnél, ha nem megy egy henger trafó/kábel/gyertya trió lehet a fő gond??
Mit nézzünk még meg?
Felesleges előre kijelenteni, találgatni.
Kompresszió mérés /mechanikai állapot/ az első lépés. Gyertyakép......innen két irányba lehet menni.
Benzin, gyújtás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6218 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:33:33 »
Sziasztok ,
Van egy 1.8 125LE-es autóm, 2001-es. Ma jövök haza és kigyullad a check engine lámpa. Semmi mást nem vettem észre, ugyanúgy megy, csak ég az a sz.r. Még ami előjött,hogy a km és hőmérséklet kijelző mintha akarna valamit, vagy kétszer villódzott vagy mit csinált... de csak a másodperc tört részéig, hogy épp észrevegyem.
Szerintetek mi lehet ez az ezer dolog közül?
Hogy kezdjem a hibakeresést? Mindenképp el kell vinnem vagyonokért hibakódot kiolvasni?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6219 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:44:19 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.02.22 szombat, 11:33:33
Sziasztok ,
Van egy 1.8 125LE-es autóm, 2001-es. Ma jövök haza és kigyullad a check engine lámpa. Semmi mást nem vettem észre, ugyanúgy megy, csak ég az a sz.r. Még ami előjött,hogy a km és hőmérséklet kijelző mintha akarna valamit, vagy kétszer villódzott vagy mit csinált... de csak a másodperc tört részéig, hogy épp észrevegyem.
Szerintetek mi lehet ez az ezer dolog közül?
Hogy kezdjem a hibakeresést? Mindenképp el kell vinnem vagyonokért hibakódot kiolvasni?
Hibakód olvasás...biztos lesz hibakód.
Pesten ingyen tudok benne segíteni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6220 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:46:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.22 szombat, 11:44:19
Hibakód olvasás...biztos lesz hibakód.
Pesten ingyen tudok benne segíteni.
Hát ennek igazán tudnék örülni. Itt vagyok Pesten.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6221 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:47:34 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.02.22 szombat, 11:46:33
Hát ennek igazán tudnék örülni. Itt vagyok Pesten.
Privátban elküldöm a számom.....aztán megbeszéljük.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6222 Dátum:
2014.02.22 szombat, 16:40:40 »
Idézetet írta: Gepetto - 2014.02.13 csütörtök, 13:01:59
Pontosan ugyaz ez van nálam is!
A gázpedált néha 2 lábbal kell taposni olyan nehéz... én ki akarom cserélni újra a bowdent hátha megoldódik.
Előtte azért nézd meg a pillangószelepet, lehet ott ragad.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6223 Dátum:
2014.02.22 szombat, 17:20:29 »
jo napot a forumozoknak
latom meg sokan foglalkoznak avval hogy milyen olaj is valo a verdaba....nekem olyan a tapasztalatom hogy vetel utan tettem bele 5w40et ette az olajat tetem kovetkezonel 5w30at ette meg mindig de mar nem annyira...egy kedves forumtars emlitette hogy o a szelepfedelt lefogo csavarokat meghuzta es es abbamaradt az olajfogyasztasa majdnem teljesen.kiprobaltam enis.majd fel fordulatot tudtam huzni mindegyik csavaron...olajcsere utan nezegettem mennyi hianyzik es ha hiszitek ha nem majdnem egy milit se ment lejebb a meropalcan az olaj.ensem hittem hogy befolyasolhatja ez is....
egyszoval szepen 5w30at bele ami valo es ha enne az olajat huzzatok a csavarokon.lehet nektek is segiteni fog.
tovabbi szep napot
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6224 Dátum:
2014.02.22 szombat, 18:33:32 »
Az olaj (el)szivárgás és az olaj "evés" között nagy a különbség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gabrielf
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6225 Dátum:
2014.02.22 szombat, 18:34:36 »
Sziasztok,
Lenne egy meglepő kérdésem (mivel hirtelen google nem dobott rá választ): Megoldható, hogy egy 2002-es 2.0l benzines Mondeo-ba 6 sebességes váltó kerüljön?
Bocs a (hülye) kérdésért, de tényleg kíváncsi vagyok rá!
Üdv,
Ecet
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6226 Dátum:
2014.02.22 szombat, 19:15:56 »
Idézetet írta: gabrielf - 2014.02.22 szombat, 18:34:36
Sziasztok,
Lenne egy meglepő kérdésem (mivel hirtelen google nem dobott rá választ): Megoldható, hogy egy 2002-es 2.0l benzines Mondeo-ba 6 sebességes váltó kerüljön?
Bocs a (hülye) kérdésért, de tényleg kíváncsi vagyok rá!
Üdv,
Ecet
ELVILEG az SCi 6-os váltóját fel lehet tenni rá, de tudtommal még senki nem csinálta meg.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6227 Dátum:
2014.02.22 szombat, 19:43:42 »
Szerintetek ez mennyire lehet valós?
http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-1-8-trend-58-000-km-ujszeru-ID1NxRl.html#7b5c11eb71
Nekem az a kormány gyanúsan többet sejtet. Bár a gomb egész jó állapotú. De 58e km alatt nem kopik fényesre a kormány.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6228 Dátum:
2014.02.22 szombat, 20:17:35 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.02.22 szombat, 19:43:42
Nekem az a kormány gyanúsan többet sejtet. Bár a gomb egész jó állapotú. De 58e km alatt nem kopik fényesre a kormány.
Csak a fényviszonyok/vaku zavar meg. Az a kormány nem kopott. Még 200ekm-nél sem fogod észrevenni a kopást, ha nem izomból kapaszkodtak félelmükben a kormányba. Elképzelhető hogy valós a futott km, de ugye meg kell nézni, és alkudni sokat, mert ennyit nyilvánvalóan nem ér az autó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6229 Dátum:
2014.02.22 szombat, 20:47:52 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.02.22 szombat, 19:43:42
Szerintetek ez mennyire lehet valós?
http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-1-8-trend-58-000-km-ujszeru-ID1NxRl.html#7b5c11eb71
Nekem az a kormány gyanúsan többet sejtet. Bár a gomb egész jó állapotú. De 58e km alatt nem kopik fényesre a kormány.
azért a plussz 500ért sokminden belefér....egy kis hamis előélet,hamis szervízkönyv,visszatekert óra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6230 Dátum:
2014.02.22 szombat, 21:09:56 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.22 szombat, 20:17:35
Csak a fényviszonyok/vaku zavar meg. Az a kormány nem kopott. Még 200ekm-nél sem fogod észrevenni a kopást, ha nem izomból kapaszkodtak félelmükben a kormányba. Elképzelhető hogy valós a futott km, de ugye meg kell nézni, és alkudni sokat, mert ennyit nyilvánvalóan nem ér az autó.
tudom, h néz ki egy kopott kormány, párat bőröztünk már. A vaku fényesebbé tette egy kicsit, de az a kormány nem 58e futott, az tuti.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6231 Dátum:
2014.02.22 szombat, 21:14:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.22 szombat, 20:47:52
azért a plussz 500ért sokminden belefér....egy kis hamis előélet,hamis szervízkönyv,visszatekert óra.
Egy jó benzines sokat megér...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6232 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 21:50:33 »
Sziasztok,
2éve cseréltem a termosztátomat, (Vernet) de mintha megint szarakodna...Ha motorfékezek gyorsan visszahűl, és 60km alatt nem melegedett 80-82foknál többre. Gondolom ez nem valami jó, mivel haverom 2.0benyása 8km alatt 95fokon volt.
Egyértelműen termosztát hiba, ugye? Ez okozhat megnövekedett fogyasztást? Mostanság majd' 10litert eszik, a korábbi átlagos 8literhez képest. Vagy lamdbaszonda miatt lehet? ha igen, azt ki lehet valahogy mérni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6233 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 07:25:39 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.23 vasárnap, 21:50:33
Sziasztok,
2éve cseréltem a termosztátomat, (Vernet) de mintha megint szarakodna...Ha motorfékezek gyorsan visszahűl, és 60km alatt nem melegedett 80-82foknál többre. Gondolom ez nem valami jó, mivel haverom 2.0benyása 8km alatt 95fokon volt.
Egyértelműen termosztát hiba, ugye? Ez okozhat megnövekedett fogyasztást? Mostanság majd' 10litert eszik, a korábbi átlagos 8literhez képest. Vagy lamdbaszonda miatt lehet? ha igen, azt ki lehet valahogy mérni?
Az a termosztát nem az igazi.
Nekem, mikor nem melegedett 75°C-nál jobban, akkor sem evett többet. Ez már nem hideg motor.
Elsőnek cseréld ki a termosztátot, aztán lehet tovább menni a vizsgálatban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vadolo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6234 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 17:50:52 »
Tud segíteni valaki? Reggel dolgozni mentem autóval .Délben indulnék ebédelni az autót indítom egy pillanatra elindult majd leállt. Utánna vagy 10-szer próbálkoztam de semmi csak teker.A kijelző szerint még 40 km üzemanyag van benne.TETTEM BELE 5L BENZINT megnéztem a biztosítékokat, az üzemanyagrelét jó.Mi a baj. MK3 2.0 BENZIN 2002-ES
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6235 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:16:54 »
Idézetet írta: vadolo - 2014.02.24 hétfő, 17:50:52
Tud segíteni valaki? Reggel dolgozni mentem autóval .Délben indulnék ebédelni az autót indítom egy pillanatra elindult majd leállt. Utánna vagy 10-szer próbálkoztam de semmi csak teker.A kijelző szerint még 40 km üzemanyag van benne.TETTEM BELE 5L BENZINT megnéztem a biztosítékokat, az üzemanyagrelét jó.Mi a baj. MK3 2.0 BENZIN 2002-ES
Benzinnyomást kell mérni, lehet tönkrement a benzinszivattyú. Nem szabad ennyire üresre kijárni, ez hiba volt.
Ilyenkor nem merül el a benzinszivattyú a benzinben, melegszik.... hamar tönkremehet. Lehet a tied most tette ezt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6236 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:26:44 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.24 hétfő, 18:16:54
Benzinnyomást kell mérni, lehet tönkrement a benzinszivattyú. Nem szabad ennyire üresre kijárni, ez hiba volt.
Ilyenkor nem merül el a benzinszivattyú a benzinben, melegszik.... hamar tönkremehet. Lehet a tied most tette ezt.
Igy igaz és még lehet,hogy valami szutykot felkapott s még stb gond lehet.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
vadolo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6237 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:48:44 »
Köszönöm.
Én úgy gondoltam ,hogy ilyenkor még a tartalék benzinnel együtt van a tankba 10 liter körül
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6238 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:49:18 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.24 hétfő, 07:25:39
Az a termosztát nem az igazi.
Nekem, mikor nem melegedett 75°C-nál jobban, akkor sem evett többet. Ez már nem hideg motor.
Elsőnek cseréld ki a termosztátot, aztán lehet tovább menni a vizsgálatban.
Érdekes, előző 2 telitankkal alig mentem el 600km-t, ezugye 10es fogyasztás, most kijöttem Lengyelországba, és úgy néz ki megint 8körüli lesz...
Lambdaszondát hogy lehet leellenőrizni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6239 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:52:05 »
Idézetet írta: vadolo - 2014.02.24 hétfő, 18:48:44
Köszönöm.
Én úgy gondoltam ,hogy ilyenkor még a tartalék benzinnel együtt van a tankba 10 liter körül
Tartalék benzin?
Ez nem kétütemű Trabant.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6240 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:53:27 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.24 hétfő, 18:49:18
Érdekes, előző 2 telitankkal alig mentem el 600km-t, ezugye 10es fogyasztás, most kijöttem Lengyelországba, és úgy néz ki megint 8körüli lesz...
Lambdaszondát hogy lehet leellenőrizni?
Ebben még "feszültség ugrás" szonda van.
A jelfeszültségéből és ciklus sebességéből.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6241 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:53:41 »
Idézetet írta: vadolo - 2014.02.24 hétfő, 18:48:44
Köszönöm.
Én úgy gondoltam ,hogy ilyenkor még a tartalék benzinnel együtt van a tankba 10 liter körül
Nekem mikor kezdett behalni az AC-pumpa, akkor az volt a jelenség, hogy kevés benzinnel alig akart beindulni, illetve sokkal hangosabb volt. Aztán mikor megtankoltam, nem volt vele baj.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6242 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 18:54:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.24 hétfő, 18:53:27
Ebben még "feszültség ugrás" szonda van.
A jelfeszültségéből és ciklus sebességéből.
Akkor most magyarul légyszives.
Méréssel meg lehet állapítani hogy rossz-e?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6243 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:24:58 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.24 hétfő, 18:54:34
Akkor most magyarul légyszives.
Méréssel meg lehet állapítani hogy rossz-e?
Nem tudom "magyarabbul" írni.
Ezeket kell mérni......... érdemes szkóppal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6244 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 19:40:58 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.24 hétfő, 18:49:18
Érdekes, előző 2 telitankkal alig mentem el 600km-t, ezugye 10es fogyasztás, most kijöttem Lengyelországba, és úgy néz ki megint 8körüli lesz...
Lambdaszondát hogy lehet leellenőrizni?
Tudtommal rendesen mérni lambda szondát nem túl egyszerű, itt egy jó cikk hozzá :
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=156&akt=2
Cserébe hozhatnál nekem Lengyelből egy kis LPG-t ! Ott literje 160 Ft- volt amikor utoljára ott jártam, igazi propán bután mekka !
Naplózva
Lingeström
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6245 Dátum:
2014.02.25 kedd, 13:23:53 »
Sziasztok!
Örülök, hogy végre bejuthattam ide,eddig csak olvasóként szemléztem a hozzászólásokat.
Szeretném a segítségeteket kérni:
most leszek a - remélhetőleg - boldog tulajdonosa egy 2003-as 2.0 benzines kombi ghia darabnak. Sajnos eléggé kevés közöm van az autók mindenféle működéséséhez/lelkivilágához, inkább csak úgy általában és nagy vonalakban. Ezt tökéletesen megerősítette amit itt is olvastam a legkülönfélébb témákban: fékberohadás, szívósor éss lapátproblémák, kuplung, lambdaszonda, rozsda stb...fogalmam sincs mire kellene figyelni mielőtt még kifizetném. (Kuplungja biztosan vacakol, mert hidegen üresből nem vesz be sebességet. Sebességben hagyva elindul, s azután már váltani is enged, de ezt a tulaj állítólag még eladás előtt orvosolja.)
1 szó mint 100: mindenki Vik-et emlegeti, akihez el lehetne vinni átnézetni, tudna nekem valaki pü-ben elérhetőséget küldeni??
Jah, és ált. kb. mennyi egy ilyen általános teljes átnézés? Mert az autóvásárlásra az előző ellopása miatt kerül sor, tehát nem feneketlen pénztárcáról van szó
Nagyon köszönöm
Naplózva
vadolo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6246 Dátum:
2014.02.25 kedd, 18:05:46 »
Abban kérném a segítségeteket ,hogy tudtok-e olyan szerelőt vagy szervizet a környéken akik értenek a mondeohoz és nem csak mondják!
Most vettem az autót mk3 2.0 benzin 2002-es .Kiskunhalason élek.
Ja és a szívósorlapátok mennyit bírnak?
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6247 Dátum:
2014.02.25 kedd, 20:41:43 »
Idézetet írta: Lingeström - 2014.02.25 kedd, 13:23:53
Sziasztok!
Örülök, hogy végre bejuthattam ide,eddig csak olvasóként szemléztem a hozzászólásokat.
Szeretném a segítségeteket kérni:
most leszek a - remélhetőleg - boldog tulajdonosa egy 2003-as 2.0 benzines kombi ghia darabnak. Sajnos eléggé kevés közöm van az autók mindenféle működéséséhez/lelkivilágához, inkább csak úgy általában és nagy vonalakban. Ezt tökéletesen megerősítette amit itt is olvastam a legkülönfélébb témákban: fékberohadás, szívósor éss lapátproblémák, kuplung, lambdaszonda, rozsda stb...fogalmam sincs mire kellene figyelni mielőtt még kifizetném. (Kuplungja biztosan vacakol, mert hidegen üresből nem vesz be sebességet. Sebességben hagyva elindul, s azután már váltani is enged, de ezt a tulaj állítólag még eladás előtt orvosolja.)
1 szó mint 100: mindenki Vik-et emlegeti, akihez el lehetne vinni átnézetni, tudna nekem valaki pü-ben elérhetőséget küldeni??
Jah, és ált. kb. mennyi egy ilyen általános teljes átnézés? Mert az autóvásárlásra az előző ellopása miatt kerül sor, tehát nem feneketlen pénztárcáról van szó
Nagyon köszönöm
szia,
ford márkaszervízben 10e körüli összeg az állapotfelmérés, ha szeretnél diagnosztikát is, az még pár ezer pluszban (ezek 2 éves árak, de nagyságrendileg nem változhatott). Megbontás nélkül, de mindent alaposan átnéznek: futómű, fékek, külső, belső (pl nekem felírták, hogy a műszerfalban kiégett egy izzó) stb. Kb 1 óra alatt megvan. Én a lurdyval szemben voltam, Vik is ott dolgozik.
Amit a kuplungról írtál, lehet váltó hiba is szerintem, bár ezt majd a hozzáértők megválaszolják neked. Minden esetre nem mindegy, erősen alku tárgya lehet.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6248 Dátum:
2014.02.25 kedd, 21:32:21 »
Idézetet írta: vadolo - 2014.02.25 kedd, 18:05:46
Ja és a szívósorlapátok mennyit bírnak?
Erre nem lehet ekzakt választ adni. Az én verdám pont ilyen tipus évjárat, vegyes használat után előző tulajnál 120 ekm-nél már ledugózták, mert csörgött.
Én vétel után kicseréltettem, állítólag ezek az újabb revíziójú szívósorok már sokat bírnak.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6249 Dátum:
2014.02.25 kedd, 23:00:50 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.25 kedd, 21:32:21
Erre nem lehet ekzakt választ adni. Az én verdám pont ilyen tipus évjárat, vegyes használat után előző tulajnál 120 ekm-nél már ledugózták, mert csörgött.
Én vétel után kicseréltettem, állítólag ezek az újabb revíziójú szívósorok már sokat bírnak.
Nem bírnak többet, csak tudod benne cserélni a tengelyt és lapátokat, ami csak 40 ezer körül van (emlékeim szerint) és nem 100 e felett
Naplózva
Oldalak:
1
...
118
119
120
121
122
123
124
[
125
]
126
127
128
129
130
131
132
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ