Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:10:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662746 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6450 Dátum:
2014.04.04 péntek, 18:47:14 »
Sziasztok,
Valaki legyen szíves segítsen, mert szétvet már az ideg. Szóval meg van hülyülve a kocsi, állandóan pörgeti fel magát. Első körben nézzünk videót mert csináltam.
Itt az első videón látszik, hogy normálisan megyek, fék..esik a fordulat, majd mikor üresbe teszem, akkor majd kétezerig felmegy, mikor megállok akkor meg 2500-ig felpörgeti magát. Miért???
Video 1:
https://www.youtube.com/watch?v=sMQmuiEkToM&feature=youtu.be
Aztán itt van a másik videó. Látszik, hogy habár üzemmeleg az autó, mégis magas az alapjárat és ha megpeccintem a gázpedált, akkor megint csak felpörög. Szó szerint, csak épp ,hogy megérintem. Pl. fokozatosan nem tudom felpörgetni a motort, pl fix 2000-re vagy 2200-ra, mert ahogy elkezdem benyomni a pedált, rögtön ide felugrik és innen pörög tovább felfele.
Video 2:
https://www.youtube.com/watch?v=AHXH3YsucOo&feature=youtu.be
A pillangószelepet és az alapjárati motort leszedtem, kitakarítottam. A helyzet változatlan. Ami esetleg változás az autó életében, hogy mostanában nem nagyon használom hétköznap, hétvégén is csak rövidebb utakra. A múlt hét végén kezdte ezt a faszságot. Egyébként baromi dús keverékkel mehet, mert alapjáraton 4-be is viszi az autót rángatás nélkül.
Forscan és OBD kábel van, ha esetleg valamire rá kéne néznem, ami értékes információkkal szolgálna.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6451 Dátum:
2014.04.04 péntek, 18:53:26 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2014.04.04 péntek, 12:30:42
Nem is kiszedni, hanem csak megnézni milyen állapotban vannak, mennyire koszosak stb.
Okoz e ez alapjárati problémát, ha koszos.
Esetleg egy bővebb képes útmutató,ha érdekel. PÜ-ben vagy itt adsz egy e-mailt elküldöm(kb.20oldal).
Közben már elküldtem az e-mail címedre.
Sok sikert
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 péntek, 19:05:27 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6452 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:20:26 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.04 péntek, 18:47:14
Sziasztok,
Valaki legyen szíves segítsen, mert szétvet már az ideg. Szóval meg van hülyülve a kocsi, állandóan pörgeti fel magát. Első körben nézzünk videót mert csináltam.
Itt az első videón látszik, hogy normálisan megyek, fék..esik a fordulat, majd mikor üresbe teszem, akkor majd kétezerig felmegy, mikor megállok akkor meg 2500-ig felpörgeti magát. Miért???
Video 1:
https://www.youtube.com/watch?v=sMQmuiEkToM&feature=youtu.be
Aztán itt van a másik videó. Látszik, hogy habár üzemmeleg az autó, mégis magas az alapjárat és ha megpeccintem a gázpedált, akkor megint csak felpörög. Szó szerint, csak épp ,hogy megérintem. Pl. fokozatosan nem tudom felpörgetni a motort, pl fix 2000-re vagy 2200-ra, mert ahogy elkezdem benyomni a pedált, rögtön ide felugrik és innen pörög tovább felfele.
Video 2:
https://www.youtube.com/watch?v=AHXH3YsucOo&feature=youtu.be
A pillangószelepet és az alapjárati motort leszedtem, kitakarítottam. A helyzet változatlan. Ami esetleg változás az autó életében, hogy mostanában nem nagyon használom hétköznap, hétvégén is csak rövidebb utakra. A múlt hét végén kezdte ezt a faszságot. Egyébként baromi dús keverékkel mehet, mert alapjáraton 4-be is viszi az autót rángatás nélkül.
Forscan és OBD kábel van, ha esetleg valamire rá kéne néznem, ami értékes információkkal szolgálna.
Vákuumcsöveket, a szívósor tömítéseit végig kéne nézni.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6453 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:29:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.04.04 péntek, 19:20:26
Vákuumcsöveket, a szívósor tömítéseit végig kéne nézni.
A vákumcsövek átvizsgálásához:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1kuumhib%C3%A1k_felder%C3%ADt%C3%A9se
A szívósor csak szétszedéssel
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6454 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:33:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.04.04 péntek, 19:20:26
Vákuumcsöveket, a szívósor tömítéseit végig kéne nézni.
Köszi. Megnézem. Esetleg egyéb ötlet? Csak mert be kell állnom vele a műhelybe, több dolgot néznék már meg akkor. Egyébként én csak egy vákumcsőre emlékszem így kapásból...a szívósorra amelyik rámegy. Van másik is?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6455 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:47:09 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.04 péntek, 19:33:18
Köszi. Megnézem. Esetleg egyéb ötlet? Csak mert be kell állnom vele a műhelybe, több dolgot néznék már meg akkor. Egyébként én csak egy vákumcsőre emlékszem így kapásból...a szívósorra amelyik rámegy. Van másik is?
Megy vákuumcső az örvénylapátok mágnesszelepéhez, a fékrásegítőhöz, valahol az aktívszenes tartályhoz is kéne mennie valaminek, a blokk oldalán lévő karterszellőztetéshez is megy cső.
Tömítések a hengerfejnél, alapjárati motornál, pillangószelepnél, örvénylapátokat mozgató tengelynél, T-MAP-nál. Ezek ugranak be, de biztos van még.
Naplózva
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6456 Dátum:
2014.04.04 péntek, 19:49:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.04.04 péntek, 19:47:09
Megy vákuumcső az örvénylapátok mágnesszelepéhez, a fékrásegítőhöz, valahol az aktívszenes tartályhoz is kéne mennie valaminek, a blokk oldalán lévő karterszellőztetéshez is megy cső.
Tömítések a hengerfejnél, alapjárati motornál, pillangószelepnél, örvénylapátokat mozgató tengelynél, T-MAP-nál. Ezek ugranak be, de biztos van még.
Hát ez így egy jó nagy sz.pásnak néz ki.
Esetleg nem segít rajta,ha kicsit meghajtom a nulláson?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6457 Dátum:
2014.04.04 péntek, 21:02:48 »
Nincs itt a közelben valakinek egy üzemanyag nyomás mérője?
És milyen nyomásnak kell benne lenni?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6458 Dátum:
2014.04.05 szombat, 12:40:58 »
Sziasztok,
Na, átnéztem a vákumcsöveket, rendben vannak. Egy volt, ami talán picit könnyebben jött le, annak a végét lecsíptem és utána az is passzentos lett. Megint leszedtem a fojtószelepet, az is rendben van. Féktisztítóval fújtam mint az állat a szívósort, az is rendben van, mert nem emelkedett meg a fordulat. Ezek után kimentem a ferihegyi útra és induláskor látszólag rendben is volt, jó volt az alapjárat, nem pörgött fel ha üresbe tettem. Aztán mire kiért a ferihegyi végére, már megint nem volt jó.
Aztán visszafele gondoltam 80-nál, hogy kiteszem üresbe és lám, egy újabb dolog, ami közelebb vihetne a megoldáshoz. Azt csiánlja,hogy fel - le mozgatja a fordulatot 1000-1800 között. De legegyszerűbb ha megnézitek róla a videót, amit csináltam:
https://www.youtube.com/watch?v=Xj-mHth_K3g&feature=youtu.be
Mit gondoltok?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6459 Dátum:
2014.04.05 szombat, 13:20:07 »
Mit gondoltok, okozhatja ezt a hibát a fojtószelep állás érzékelőjének hibája? Ma levettem és visszagondolva, kicsit karcosan lehetett tekergetni.
Ez magyarázná, hogy miért *** az egész....ki van kopva az alapjárat és 1800 fordulat között.... ezért lehet,hogy kicsit is megpeckelve a gázpedált egy jóval nagyobb állást jelez és ezért nem tudok fokozatosan fordulatot emelni üresben, csak terheléssel. Vagy rosszúl látom?
Valakinek egy próba erejéig nincs egy ilyen vacka?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 13:36:25 írta vstryker
»
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6460 Dátum:
2014.04.05 szombat, 14:44:36 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.05 szombat, 13:20:07
Mit gondoltok, okozhatja ezt a hibát a fojtószelep állás érzékelőjének hibája? Ma levettem és visszagondolva, kicsit karcosan lehetett tekergetni.
Ez magyarázná, hogy miért *** az egész....ki van kopva az alapjárat és 1800 fordulat között.... ezért lehet,hogy kicsit is megpeckelve a gázpedált egy jóval nagyobb állást jelez és ezért nem tudok fokozatosan fordulatot emelni üresben, csak terheléssel. Vagy rosszúl látom?
Valakinek egy próba erejéig nincs egy ilyen vacka?
Simán egy multiméterrel lehet ellenőrizni a TPS-t.
Már írtam -talán- korábban, hogy falsh levegőt szívhat valahol.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6461 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 11:13:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.05 szombat, 14:44:36
Simán egy multiméterrel lehet ellenőrizni a TPS-t.
Már írtam -talán- korábban, hogy falsh levegőt szívhat valahol.......
Ismét átnéztem mindent. Ráfújtam egy flakon féktisztítót és nem emelkedett a fordulat, tehát nem biztos ,hogy falsot szív. SZétszedtem a fojtószelep állás jeladóját, megigazgattam. Sőt, multiméterrel kimértem és ahogy tekertem, szépen változott az ellenállás értéke. SZóval elvileg ok. Levettem az alapjárati motort, ismét kitakarítottam, tömítését, stb, mindent. Ugyanaz a helyzet. Akkut is levettem, mert valaki írta, hogy ez megoldotta, hát nem.
Ami furcsa, hogy ugye a kereszteződés előtt kuplung kinyom, üresbe tesz, ekkor leesik az alapjárat, majd vissza ezeröt körülre. Ezt is kérdeztem még a múltkor,hogy normális-e, azt mondta itt valaki, hogy igen, mert "készül a kocsi, hogy sebességbe teszem esetleg"...na, szóval 1500-re felmegy a fordulatszám, de 2500-ig,
csak akkor pörgeti fel magát ha megáll az autó 0-ra
. Utána megint vissza az alapjárat 1000 körülre, ott is kicsit ingadozik, de a normális 800-ra már mostanában nem megy már le. Meg ugye folyamatosan adott, hogy ha menet közben kilököm sebességből, akkor fel le ugrál a fordulatszám 1000-1500 között.
Esetleg *** aksi nem okozhatja, hogy töltené? Írtam,hogy mostanában keveset használtam az autót.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.06 vasárnap, 11:15:30 írta vstryker
»
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6462 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 18:47:49 »
Ma kaptam egy tippet egy autó diagnosztától és azt mondja, hogy a Fordok ebből az évjáratból szokták ezt csinálni ha hibás a sebesség jeladójuk. Meg kéne nézni. Na, hol találom ezt az enyémnél?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6463 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 19:05:41 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.06 vasárnap, 18:47:49
Ma kaptam egy tippet egy autó diagnosztától és azt mondja, hogy a Fordok ebből az évjáratból szokták ezt csinálni ha hibás a sebesség jeladójuk. Meg kéne nézni. Na, hol találom ezt az enyémnél?
A váltóban....féltengely kihajtásnál.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6464 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 19:26:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.06 vasárnap, 19:05:41
A váltóban....féltengely kihajtásnál.
Bakker. Hát ezt otthon nem veszem le.
Nem valami madzagos lófüttyöt kéne keresni? A bardi oldala és egyéb keresések ilyet dobnak:
http://www.bardiauto.hu/webshop/img/1/0/7/3/3/1073317_600_width_thumb.jpg
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6465 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 19:28:40 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.06 vasárnap, 19:26:03
Bakker. Hát ezt otthon nem veszem le.
Nem valami madzagos lófüttyöt kéne keresni? A bardi oldala és egyéb keresések ilyet dobnak:
http://www.bardiauto.hu/webshop/img/1/0/7/3/3/1073317_600_width_thumb.jpg
Oda van belecsavarva...ez
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560588-sebesseg-jelado/141947-sebesseg-jelado-ford-mondeo-2000-2007focus-1998-2005
Nehogy levedd a váltót.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6466 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 19:29:17 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.06 vasárnap, 18:47:49
Ma kaptam egy tippet egy autó diagnosztától és azt mondja, hogy a Fordok ebből az évjáratból szokták ezt csinálni ha hibás a sebesség jeladójuk. Meg kéne nézni. Na, hol találom ezt az enyémnél?
Valamennyi igazság van benne, de egyébként csinálhatja szervó nyomáskapcsoló hiba miatt is.
Fékrásegítés rendben?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6467 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 19:39:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.06 vasárnap, 19:29:17
Valamennyi igazság van benne, de egyébként csinálhatja szervó nyomáskapcsoló hiba miatt is.
Fékrásegítés rendben?
Fék rendben. Na, majd kiveszem holnap. Gondolom a váltón az egyik olyan vacak lesz, amiből kábel jön ki és egy csavar fogja.
De a Cromax-nál megőrültek, hogy 50ezret kérnek ezért?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6468 Dátum:
2014.04.06 vasárnap, 21:59:54 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.06 vasárnap, 19:39:43
Fék rendben. Na, majd kiveszem holnap. Gondolom a váltón az egyik olyan vacak lesz, amiből kábel jön ki és egy csavar fogja.
De a Cromax-nál megőrültek, hogy 50ezret kérnek ezért?
Ha kiveszed mit nézel rajta?
A jó és a rossz is ugyanúgy néz ki.
Ha a km órád működik rendesen, akkor az jó. Nem a pillanatnyi sebességre gondolok csak, hanem a számlálóra. Útszéli km jelzőnél nullázz és nézd meg, hogy a következőnél +1 km lesz-e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6469 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 15:45:11 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.06 vasárnap, 19:39:43
Fék rendben. Na, majd kiveszem holnap. Gondolom a váltón az egyik olyan vacak lesz, amiből kábel jön ki és egy csavar fogja.
De a Cromax-nál megőrültek, hogy 50ezret kérnek ezért?
Szia. Nem vagyok nagy ász az autó szerelésben, de az biztos, hogy ha üresbe rakod akkor felnyomja a fordulat számot a sebességbe rakás elősegítéséért. Szinkronizál vagy mit csinál, nem tudom a pontos szakkifejezést. kb 1600 as fordulat körül normális. Kocsinként lehet eltérő. Nálad valószínűleg az egyébként is magasabb alapjárat miatt tolhatja feljebb. A sebesség jeladóhoz nem sok köze lehet szerintem. Azt kéne kideríteni mitől magas az alapjárat. Rá kéne tenni egy számító gépre hátha kiír valami hibát. Bármelyik szervizben megcsinálják. A kérdés mennyiért? Itt a fórumon is van aki meg tudja nézni. Pár éve nekem is megnézte " valaki " Nem tudom Viktor foglalkozik -e még ilyesmivel. Próbáld megkeresni, vagy valaki más?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6470 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 11:34:40 »
Üdv mindenkinek.
Nem tudtok valakinek egy benzineshez való tágulási tartályt olcsón?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6471 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 12:07:12 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.04.14 hétfő, 11:34:40
Nem tudtok valakinek egy benzineshez való tágulási tartályt olcsón?
"Mk2" fórumtárs tud neked segíteni.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6472 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 13:13:02 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.04.14 hétfő, 11:34:40
Üdv mindenkinek.
Nem tudtok valakinek egy benzineshez való tágulási tartályt olcsón?
Banje fórumtársnak is volt még a múlt héten
Keres-kínál topikban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=16922.msg882788#msg882788
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6473 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 14:53:51 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.04.14 hétfő, 11:34:40
Üdv mindenkinek.
Nem tudtok valakinek egy benzineshez való tágulási tartályt olcsón?
Ezeknek általában az a baja, hogy a meleg és idő hatására kirepedezik, ezért ereszti a vizet. Namármost, egy bontott 8-10éves darab szerinted meddig fogja bírni? Én újat vennék(vettem), az biztos hogy jó lesz. Persze ez csak az én véleményem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6474 Dátum:
2014.04.15 kedd, 19:57:50 »
Sziasztok,
Ma voltam szervizbe, hátha többet látnak a felpörgéssel kapcsolatban. Igazából nem találtak semmit. Tárolt hibát ők se találtak. De azt mondják, hogy farsot szív szerintük. A szívócsövem meg zenél, ahogy ezek szoktak. Kéne egy másik. És ha már lent van, akkor az alá befűzött csöveket is át kéne nézni, hogy nem-e ott van valami gebasz.
No, de a kérdésem az lenne, hogy ezt a k.rva szívósort, hogy érdemes gatyába rázni? Újjat nem vennék, mert megfizethetetlen. Bontottat azért nem, mert mivel lenne jobb, mint a mostani (?). Elvileg viszont fel lehet ezeket újjítani. Ismertek valakit, aki ezt normálisan és olcsón meg tudja csinálni?
Esetleg az angol nevekben ha segítenétek, megnézném az ebay-en az alkatrészeket. A múltkor is töredék áron tudtam alkatrészt rendelni Angliából. Talán érdemes lenne ismét arra körülnézni.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6475 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:02:52 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 19:57:50
Sziasztok,
Ma voltam szervizbe, hátha többet látnak a felpörgéssel kapcsolatban. Igazából nem találtak semmit. Tárolt hibát ők se találtak. De azt mondják, hogy farsot szív szerintük. A szívócsövem meg zenél, ahogy ezek szoktak. Kéne egy másik. És ha már lent van, akkor az alá befűzött csöveket is át kéne nézni, hogy nem-e ott van valami gebasz.
No, de a kérdésem az lenne, hogy ezt a k.rva szívósort, hogy érdemes gatyába rázni? Újjat nem vennék, mert megfizethetetlen. Bontottat azért nem, mert mivel lenne jobb, mint a mostani (?). Elvileg viszont fel lehet ezeket újjítani. Ismertek valakit, aki ezt normálisan és olcsón meg tudja csinálni?
Esetleg az angol nevekben ha segítenétek, megnézném az ebay-en az alkatrészeket. A múltkor is töredék áron tudtam alkatrészt rendelni Angliából. Talán érdemes lenne ismét arra körülnézni.
Mi az, hogy felújítani a szívócsonkot? FL utáni szívósorban lehet pillangószelepeket cserélni, kb. 65e a szett. A tiedben nem lehet.....
Mi az, hogy zenél a szívócsonk? Ahogy ezek szoktak? Te hol voltál? Biztos szervizbe? Autó vagy hangszer?
Szívócsonk alatt megy a karterszellőzés csöve, amit fentről is látni....ahol problémás szokott lenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6476 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:26:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.15 kedd, 20:02:52
Mi az, hogy felújítani a szívócsonkot? FL utáni szívósorban lehet pillangószelepeket cserélni, kb. 65e a szett. A tiedben nem lehet.....
Mi az, hogy zenél a szívócsonk? Ahogy ezek szoktak? Te hol voltál? Biztos szervizbe? Autó vagy hangszer?
Szívócsonk alatt megy a karterszellőzés csöve, amit fentről is látni....ahol problémás szokott lenni.
Rosszul fogalmaztam, bocsánat. Kicsit hosszúra sikeredett a napom.... Szóval a szívósor zörög. Ha lehúzom a vákuumcsövet, akkor elhallgat. Közben kimazsoláztam, hogy mire van szükségem:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-1-8-2-0-Duratec-Inlet-Manifold-Flaps-Gaskets-02-07-/281254212161
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6477 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:28:53 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 20:26:56
Rosszul fogalmaztam, bocsánat. Kicsit hosszúra sikeredett a napom.... Szóval a szívósor zörög. Ha lehúzom a vákuumcsövet, akkor elhallgat. Közben kimazsoláztam, hogy mire van szükségem:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-1-8-2-0-Duratec-Inlet-Manifold-Flaps-Gaskets-02-07-/281254212161
Ez nem lesz jó a te szívósorodhoz.
Ezt nézd meg:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6478 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:33:19 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.15 kedd, 20:28:53
Ez nem lesz jó a te szívósorodhoz.
Ezt nézd meg:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Elsőre ezt néztem.
Miért ne lenne jó hozzá egyébként? Lentebb a kompatibilitási listában benne van az autó....
Meg kéne valaki, aki gyakorlottan megcsinálja. Tudtok valakit?
MOndjuk az azért b.ssza a csőröm, hogy ez még nem okozza a fordulatszám b.szakodását. Csak a hangjával jelzi, hogy ideje csinálni vele valamit. Egyébként ha a felesleges nyílásokat ledugóznánk és kiszednénk ezeket az örvénylapátokat, akkor mi lenne? A wikipediás írásban is írja, mint lehetőséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.15 kedd, 20:36:06 írta vstryker
»
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6479 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:39:03 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 20:33:19
Elsőre ezt néztem.
Miért ne lenne jó hozzá egyébként? Lentebb a kompatibilitási listában benne van az autó....
Meg kéne valaki, aki gyakorlottan megcsinálja. Tudtok valakit?
MOndjuk az azért b.ssza a csőröm, hogy ez még nem okozza a fordulatszám b.szakodását. Csak a hangjával jelzi, hogy ideje csinálni vele valamit. Egyébként ha a felesleges nyílásokat ledugóznánk és kiszednénk ezeket az örvénylapátokat, akkor mi lenne? A wikipediás írásban is írja, mint lehetőséget.
Én úgy tudom csak a facelift utáni szívócsonkban lehet cserélni a pillangószelepeket.
Sokan csak "kibelezik".....így:
http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6480 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:44:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.15 kedd, 20:39:03
Én úgy tudom csak a facelift utáni szívócsonkban lehet cserélni a pillangószelepeket.
Sokan csak "kibelezik".....így:
http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
Aha...ez kezd szimpatikus lenni.
De legalábbis olcsóbb.
No, de valaki árulja el, hogy mi van, akkor ha így kibelezzük, ledugózzuk? Valami szerepe csak van, hogy azt a sok sz@rt belerakták.... Ha csak így simán elhagyható és minden marad a régiben, akkor az érdekes, elgondolkodtató...vagy mit tudom én. Kicsit fáradt vagyok most ide valami frappánst írni.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6481 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:50:48 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 20:44:14
Aha...ez kezd szimpatikus lenni.
De legalábbis olcsóbb.
No, de valaki árulja el, hogy mi van, akkor ha így kibelezzük, ledugózzuk? Valami szerepe csak van, hogy azt a sok sz@rt belerakták.... Ha csak így simán elhagyható és minden marad a régiben, akkor az érdekes, elgondolkodtató...vagy mit tudom én. Kicsit fáradt vagyok most ide valami frappánst írni.
Megnövekszik kicsit a fogyasztás és nem lesz olyan élénk a gázadásra a kocsi.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6482 Dátum:
2014.04.15 kedd, 20:58:20 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 20:50:48
Megnövekszik kicsit a fogyasztás és nem lesz olyan élénk a gázadásra a kocsi.
Ezt valami viszonyszámmal lehet pontosítani? Mondjuk a fogyasztás 10% - 20% -al lesz több? Mondjuk ez nem kevés.... de ha mondjuk 100km-en fél liter, akkor le van ejtve. Az élénkség csökkenését hogy kell elképzelni? Előzni gondolom még lehet vele, meg megy rendesen ha pörgetem. ?
Igazából ez is elgondolkodtató, mert akkor egy nyűgös hibaforrással kevesebb. Viszont évi 10ezer km alatt megyek az autóval és így a többlet fogyasztás lesz hátbavágó.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6483 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:09:18 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 20:58:20
Ezt valami viszonyszámmal lehet pontosítani? Mondjuk a fogyasztás 10% - 20% -al lesz több? Mondjuk ez nem kevés.... de ha mondjuk 100km-en fél liter, akkor le van ejtve. Az élénkség csökkenését hogy kell elképzelni? Előzni gondolom még lehet vele, meg megy rendesen ha pörgetem. ?
Igazából ez is elgondolkodtató, mert akkor egy nyűgös hibaforrással kevesebb. Viszont évi 10ezer km alatt megyek az autóval és így a többlet fogyasztás lesz hátbavágó.
Az én 1.8-as 125 lovas autómmal kibelezett szívósorral vegyes használat mellet 7.5 liter alatt eszik az autó. Szerintem az nem sok. Az egynyócas nyilván nem egy erőmű, de szerintem még így is marad benne szufla. Nem kell félni a szívósor kibelezésétől, viszont ha rossz, akkor vagy a belezést vagy a cserét minél előbb meg kell csinálni, mert sokba fog kerülni a probléma megoldásának a halogatása.
Naplózva
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6484 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:17:40 »
A ledugózás nem tér ki arra...legalábbis nem látom, hogy ilyenkor a vákuumcsövekkel mi van? azokat vissza kell dugni? esetleg azok helyét is ledugózni?
Valahogy nekem úgy tűnik normálisnak, hogy csak ott az oldalát dugózni ahogy a leírásba és minden más megy vissza rá a helyére.
Csinált már valaki ilyet_?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6485 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:23:16 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 21:17:40
A ledugózás nem tér ki arra...legalábbis nem látom, hogy ilyenkor a vákuumcsövekkel mi van? azokat vissza kell dugni? esetleg azok helyét is ledugózni?
Valahogy nekem úgy tűnik normálisnak, hogy csak ott az oldalát dugózni ahogy a leírásba és minden más megy vissza rá a helyére.
Csinált már valaki ilyet_?
Én elvittem az autószerelőhöz az autót, a leírást meg egy ilyet a tömítéshez:
http://altalanos-ragaszto-papirragaszto.arukereso.hu/devcon-magnum-epoxy-steel-ket-komponensu-epoxy-ragaszto-gyurma-rez-acel-alu-fa-muanyag-uveg-keramia-p207289072/
Kb. 5ezer forintért megcsinálta a kibelezést. Az én leírásomban benne volt minden részletesen.
Naplózva
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6486 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:26:32 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.15 kedd, 21:23:16
Én elvittem az autószerelőhöz az autót, a leírást meg egy ilyet a tömítéshez:
http://altalanos-ragaszto-papirragaszto.arukereso.hu/devcon-magnum-epoxy-steel-ket-komponensu-epoxy-ragaszto-gyurma-rez-acel-alu-fa-muanyag-uveg-keramia-p207289072/
Kb. 5ezer forintért megcsinálta a kibelezést. Az én leírásomban benne volt minden részletesen.
Na, most már nagyon felizgattatok.
A kibelezést 5ezerért a szívósór fel és leszerelésével csinálta meg? Ez volt az első, amit csinált vagy már gyakorlott volt benne?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6487 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:29:52 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 21:26:32
Na, most már nagyon felizgattatok.
A kibelezést 5ezerért a szívósór fel és leszerelésével csinálta meg? Ez volt az első, amit csinált vagy már gyakorlott volt benne?
Nem olyan nagy meló a kibelezés. Asszem nyolc csavar fogja a szívósort, nem olyan vészes szétbontani. Az én szerelőm először látott ilyet, mégis meg tudta oldani gond nélkül.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6488 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:31:56 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 21:26:32
Na, most már nagyon felizgattatok.
A kibelezést 5ezerért a szívósór fel és leszerelésével csinálta meg? Ez volt az első, amit csinált vagy már gyakorlott volt benne?
Én is kibeleztem az enyémet, kb 2-3 óra munka elsőre. Nem vettem semmi különbséget észre az autón, csak, hogy csendesebben jár. Akna nélkül csináltam így másodikra, de jobb aknán.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6489 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:34:47 »
Idézetet írta: kerdig - 2014.04.15 kedd, 21:31:56
Én is kibeleztem az enyémet, kb 2-3 óra munka elsőre. Nem vettem semmi különbséget észre az autón, csak, hogy csendesebben jár. Akna nélkül csináltam így másodikra, de jobb aknán.
Én azért akarom szerelőhöz vinni,hgoy ezt az felpörgést is megnézze. De most jöttem rá, hogy az ajánlott Vik, igazából Viktor, akinek már megvan az elérhetősége....na majd holnap meg is interjúvolom.
Egyébként csak, hogy jóval is dicsekedjek...ma ugye elvittem kivizsgálásra a gépet és ezt leszámítva rendben van...még a 4 öreg nyári gumim cseréjét javasolták.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6490 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:43:35 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.15 kedd, 21:34:47
Én azért akarom szerelőhöz vinni,hgoy ezt az felpörgést is megnézze. De most jöttem rá, hogy az ajánlott Vik, igazából Viktor, akinek már megvan az elérhetősége....na majd holnap meg is interjúvolom.
Egyébként csak, hogy jóval is dicsekedjek...ma ugye elvittem kivizsgálásra a gépet és ezt leszámítva rendben van...még a 4 öreg nyári gumim cseréjét javasolták.
Vik ismeri a dörgést, hozzáértő kezekben lesz a géped, ha hozzá viszed. Én még nem jártam nála, de csak jót hallottam róla és mindenki ajánlja.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6491 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:48:47 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.15 kedd, 21:09:18
Az én 1.8-as 125 lovas autómmal kibelezett szívósorral vegyes használat mellet 7.5 liter alatt eszik az autó. Szerintem az nem sok. Az egynyócas nyilván nem egy erőmű, de szerintem még így is marad benne szufla. Nem kell félni a szívósor kibelezésétől, viszont ha rossz, akkor vagy a belezést vagy a cserét minél előbb meg kell csinálni, mert sokba fog kerülni a probléma megoldásának a halogatása.
Nekem a saját tapasztalatom amikor a cseréig lehúztam a vákumcsövet,hogy a fogyasztás növekedés kb 1 liter/100km volt és városi körülmények között az autó nem a korábban megszokott módon reagált a gázadásra.Országúti tempónál egyenletes gáznál nem volt érezhető változás.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6492 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:48:55 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 20:50:48
Megnövekszik kicsit a fogyasztás és nem lesz olyan élénk a gázadásra a kocsi.
Cáfolom!
Nem növekszik a fogyasztás és finomabban lehet elindulni vele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6493 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:53:52 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 21:48:47
Nekem a saját tapasztalatom amikor a cseréig lehúztam a vákumcsövet,hogy a fogyasztás növekedés kb 1 liter/100km volt és városi körülmények között az autó nem a korábban megszokott módon reagált a gázadásra.Országúti tempónál egyenletes gáznál nem volt érezhető változás.
Nekem már régóta "vezérlés nélkül" van a pillangószelep sor.
Le van dugózva a szelepre menő vákuumcső.
Nem fogyaszt többet, semmivel. Finomabban indul, finomabban adagolható alacsony fordulatszámon a gáz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6494 Dátum:
2014.04.15 kedd, 21:58:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.15 kedd, 21:53:52
Nekem már régóta "vezérlés nélkül" van a pillangószelep sor.
Le van dugózva a szelepre menő vákuumcső.
Nem fogyaszt többet, semmivel. Finomabban indul, finomabban adagolható alacsony fordulatszámon a gáz.
A kibelezésnél ki is kell takarítani? vagy csak kiszedni belőle a lapátokat, ledugózni a csövet, osztszevasz?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6495 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:01:16 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.15 kedd, 21:58:49
A kibelezésnél ki is kell takarítani? vagy csak kiszedni belőle a lapátokat, ledugózni a csövet, osztszevasz?
Ami mozdítható a szívósorban mindent ki kell venni. Például vannak a szívósorban pici perselyek, azokat is ki kell operálni.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6496 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:01:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.15 kedd, 21:53:52
Nekem már régóta "vezérlés nélkül" van a pillangószelep sor.
Le van dugózva a szelepre menő vákuumcső.
Nem fogyaszt többet, semmivel. Finomabban indul, finomabban adagolható alacsony fordulatszámon a gáz.
Akkor ez egy pozitív tapasztalat.Nem ismerem a lapátok működését pontosan,de ahogy kivettem intenzívebb gázadásnál működik.Ha nem gond neked és ismered az elvet vagy a lapát beépítésének az okát akkor publikálhatnád itt.Nekem megfelelt a gyári állapot és megtehettem a cserét.Láttam a fogyasztás hozzászólásodat/képedet és le a kalappal!Az is alátámásztja a fogyasztás "csökkenését" lapát nélkül....
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6497 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:09:45 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 22:01:24
Akkor ez egy pozitív tapasztalat.Nem ismerem a lapátok működését pontosan,de ahogy kivettem intenzívebb gázadásnál működik.Ha nem gond neked és ismered az elvet vagy a lapát beépítésének az okát akkor publikálhatnád itt.Nekem megfelelt a gyári állapot és megtehettem a cserét.Láttam a fogyasztás hozzászólásodat/képedet és le a kalappal!Az is alátámásztja a fogyasztás "csökkenését" lapát nélkül....
Többször leírtam/tuk már a miértjét.
Alacsony fordulatszámon a hengerek feltöltése az örvénylapátok által kialault légörvény miatt hatékonyabb. Ezáltal alacsony fordulatszám tartományban nyomatékosabb kicsit a motor.
Ez lehet számít valamit egy 60 LE-s motor esetében, de 145 Le-nél szinte semmit nem érezni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6498 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:10:55 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 22:01:24
Akkor ez egy pozitív tapasztalat.Nem ismerem a lapátok működését pontosan,de ahogy kivettem intenzívebb gázadásnál működik.Ha nem gond neked és ismered az elvet vagy a lapát beépítésének az okát akkor publikálhatnád itt.Nekem megfelelt a gyári állapot és megtehettem a cserét.Láttam a fogyasztás hozzászólásodat/képedet és le a kalappal!Az is alátámásztja a fogyasztás "csökkenését" lapát nélkül....
Van lapát a szívósorban, csak állandóan teljesen nyitva van. Nem enged működni a vezérlését.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6499 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:19:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.15 kedd, 22:09:45
Többször leírtam/tuk már a miértjét.
Alacsony fordulatszámon a hengerek feltöltése az örvénylapátok által kialault légörvény miatt hatékonyabb. Ezáltal alacsony fordulatszám tartományban nyomatékosabb kicsit a motor.
Ez lehet számít valamit egy 60 LE-s motor esetében, de 145 Le-nél szinte semmit nem érezni.
Nem találkoztam ezekkel a hozzászólásokkal,köszi hogy leírtad újra.Nálam talán az okozta a plusz fogyasztást, hogy a korábban megszokott módon adtam neki a gázt és a meglepetésre,hogy nem megy az autó nyomtam neki egy kis pluszt.Te mit tanácsolsz azoknak akik most állnak ilyen dilemma előtt?Kibelezni vagy lapátokat cserélni?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
131
132
133
134
135
136
137
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ