Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
130
131
132
133
134
135
136
[
137
]
138
139
140
141
142
143
144
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662037 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6800 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:14:02 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 20:12:43
1.8 125 lovas
2002.9. Havi
A szivosort kitakaritottam sajat kezuleg meg az elejen, falsot nem sziv.
Ezutan meg a Ford szervizben volt folyamatosan az auto.
Konkretan 3helyen, es utanna masik 2 normal szervizben most az utolso ahol van ott egy villamossagi nezte at.
O talalta egyebkent ezt a hibat. Azt mondta hogy hibas adatot kuld a computernek es nyitva marad a szelep es azert tartja a fordulatot menet kozben, viszont ha egy helyben all az auto akkor normalisan mukodik.
Nyitva marad a szelep?
A fojtószelepet te mozgatod a gázpedállal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6801 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:16:21 »
Oszinten szolva nem emlekszem pontosan mert nekem is asszony mondta, de ez az alkatresz nem kerul semmimbe ezert probalom ki hatha.
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6802 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:17:57 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 20:16:21
Oszinten szolva nem emlekszem pontosan mert nekem is asszony mondta, de ez az alkatresz nem kerul semmimbe ezert probalom ki hatha.
Próbáld.
De a magasabb fordulatszámhoz mindig kell levegő! Azt meg nem a TPS kezeli.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6803 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:35:34 »
Ha nem valtozik akkor mi legyen a kovetkezo lepes?
Otlet?
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6804 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:38:54 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 20:35:34
Ha nem valtozik akkor mi legyen a kovetkezo lepes?
Otlet?
Felesleges találgatni és te is látod, hogy nem az a módja. Nem érdemes.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6805 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:40:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.16 péntek, 20:38:54
Felesleges találgatni és te is látod, hogy nem az a módja. Nem érdemes.
Kösz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6806 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:49:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.16 péntek, 20:38:54
Felesleges találgatni és te is látod, hogy nem az a módja. Nem érdemes.
Pedig sajnos a szereloktol meg a talalgatas is jobb.
Ilyen a ketsegbe eses...mikor mar 8honap "szereles" utan semmi javulas.
Sajnos sok a szakbarbar ostoba ember.
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6807 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:50:27 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 20:49:01
Pedig sajnos a szereloktol meg a talalgatas is jobb.
Ilyen a ketsegbe eses...mikor mar 8honap "szereles" utan semmi javulas.
Sajnos sok a szakbarbar ostoba ember.
hol laksz?hátha van a közelben klubbtárs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6808 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:58:35 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 20:49:01
Pedig sajnos a szereloktol meg a talalgatas is jobb.
Ilyen a ketsegbe eses...mikor mar 8honap "szereles" utan semmi javulas.
Sajnos sok a szakbarbar ostoba ember.
Azzal kezdtem, hogy rossz helyeken voltál eddig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6809 Dátum:
2014.05.16 péntek, 21:23:14 »
Helyileg Tiszavasvari.
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6810 Dátum:
2014.05.16 péntek, 21:25:51 »
A rossz helyek alatt rossz szervizeket értettem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6811 Dátum:
2014.05.16 péntek, 21:29:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.16 péntek, 21:25:51
A rossz helyek alatt rossz szervizeket értettem.
Ne magyarázkodj!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6812 Dátum:
2014.05.16 péntek, 22:50:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.16 péntek, 21:25:51
A rossz helyek alatt rossz szervizeket értettem.
Ha tudsz a kozelben szervizt akkor varom a javaslatot.
Vagy csak pesten van olyan aki ert hozza?
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6813 Dátum:
2014.05.17 szombat, 00:15:49 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 20:12:43
Az osszeg kb 270-290 ezer
Egy cimborám 200-at költött a benzines Focus-ára pár hónap alatt, pont ugyanígy egy misztikus hiba kapcsán öntötte a pénzt a különböző borsodi márkaszervizekre és felkent szerelőkre. Majd feljött Gödre, elvitte egy Ford mérnök diagnosztához, aki megtalálta a hibás egyébként 6-8 ezer forintos alkatrészt. 6000 forintot kért munkadíjnak, és fel volt dobva hogy milyen jó kis trükkös hibát talált...7 éve hozzá járok Forddal...
Persze ehhez hozzájött a Miskolc-Bp vonatköltség, mert nem tudta rögtön megnézni, ezért otthagyta az autót talán 2 napra...
Naplózva
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6814 Dátum:
2014.05.17 szombat, 09:33:48 »
Pm ben irhatnatok majd telefonszamokat es cimeket.
Szivesen veszem!
Es koszonom az eddigi tanacsokat!
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6815 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 12:43:04 »
Sziasztok,
Az alábbi lenne a kérdésem. (visszaolvastam pár oldalt de nem találtam pont hasonlót)
(Az autót kb 1 hónapja vettem 1.8 benzin 2002-es, CHBA motorkód, 149e-vel vettem most 152 van benne)
Mostanában azt vettem észre, hogy mintha az autó hangosabb lenne mint mikor megvettem. Egyenletes úton haladva pedig (mások által nem hallható) fura hangja van, mintha valahol a távolban valami szeletelő gép menne. Ha kinyomom a kuplungpedált, és tartom a motor fordulatot megszűnik a zaj. Csak 5-ösben hallom ezt a hangot. Illetve ha motorféken gurulok, akkor kicsit mintha ciripelő hangja lenne. Olajat a váltóban még nem nézettem, de a Ford kereskedőtől van, elvileg mindent átnéztek rajta.
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6816 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 12:45:09 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.05.19 hétfő, 12:43:04
Sziasztok,
Az alábbi lenne a kérdésem. (visszaolvastam pár oldalt de nem találtam pont hasonlót)
(Az autót kb 1 hónapja vettem 1.8 benzin 2002-es, CHBA motorkód, 149e-vel vettem most 152 van benne)
Mostanában azt vettem észre, hogy mintha az autó hangosabb lenne mint mikor megvettem. Egyenletes úton haladva pedig (mások által nem hallható) fura hangja van, mintha valahol a távolban valami szeletelő gép menne. Ha kinyomom a kuplungpedált, és tartom a motor fordulatot megszűnik a zaj. Csak 5-ösben hallom ezt a hangot. Illetve ha motorféken gurulok, akkor kicsit mintha ciripelő hangja lenne. Olajat a váltóban még nem nézettem, de a Ford kereskedőtől van, elvileg mindent átnéztek rajta.
Akkor a legcélszerűbb ha visszakocsikázol a kereskedésbe és elmondod ott a panaszodat. Nézzék, hallgassák meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6817 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 13:00:35 »
Egy akadálya van. Miskolc-Solymár
Attól félek, ha meg itt begurulok vele a Ford-ba, nem nagyon változik semmi, azon kívül hogy vagy 1-2 óra munkadíjat legombolnak a meghallgatásért.
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6818 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 13:05:41 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.05.19 hétfő, 13:00:35
Egy akadálya van. Miskolc-Solymár
Attól félek, ha meg itt begurulok vele a Ford-ba, nem nagyon változik semmi, azon kívül hogy vagy 1-2 óra munkadíjat legombolnak a meghallgatásért.
A garanciális ügyintézésért nem hiszem hogy pénzt fognak kérni Solymáron, szóval még a benzinpénz is megérné
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6819 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 13:11:01 »
Azért nem, mert már voltam 2x is
1x : check engine lámpa, klíma, ablakmosó
2x : check engine
(cseréltek 4 gyertyát, kábeleket, gyújtótrafót, meg a klímát töltötték)
Csak gondoltam megkérdezem, hátha volt valakinek "pont ilyen" probléma.
Esetleg van itt valaki Miskolcról, vagy a közelből?
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6820 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 17:21:09 »
Sziasztok,
540ezer km van a kocsimban, és "kicsit" csipegeti már az olajat, 4dl/1000km.
Úgy gondolom 3 lehetőségem van. 1.- nem foglalkozok vele, és mindig után töltöm, 2.-motorfelújítás, ami lutri, lehet nagyon drága mulatság is, ezért ezt még egyelőre nem szeretném, 3.- vastagabb olajra váltok, pl egy full szintetikus 5W40-re
Én igazából a 3. variációra szavaznék, mert 1.- nincs most rá pénzem, hogy beletoljak 100-200ezret a motorfelújításba, 2.- úgy vagyok ezzel, hogy ha elmegyek az 5w40el még 100ezret, és csak utána újíttatom fel, akkor "nyertem" 100ezer km-t.
Nektek mi a véleményetek? Illetve milyen vastagabb olajat tudnátok ajánlani? Q8 Formula Excel-t ismeri valaki?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.19 hétfő, 17:24:40 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6821 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:43:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.19 hétfő, 17:21:09
Sziasztok,
540ezer km van a kocsimban, és "kicsit" csipegeti már az olajat, 4dl/1000km.
Úgy gondolom 3 lehetőségem van. 1.- nem foglalkozok vele, és mindig után töltöm, 2.-motorfelújítás, ami lutri, lehet nagyon drága mulatság is, ezért ezt még egyelőre nem szeretném, 3.- vastagabb olajra váltok, pl egy full szintetikus 5W40-re
Én igazából a 3. variációra szavaznék, mert 1.- nincs most rá pénzem, hogy beletoljak 100-200ezret a motorfelújításba, 2.- úgy vagyok ezzel, hogy ha elmegyek az 5w40el még 100ezret, és csak utána újíttatom fel, akkor "nyertem" 100ezer km-t.
Nektek mi a véleményetek? Illetve milyen vastagabb olajat tudnátok ajánlani? Q8 Formula Excel-t ismeri valaki?
A döntés jó, és hogy 5w40-et teszel bele, az is bölcs. A helyedben még utánaolvasnék a Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40-olajnak is, de a döntés a tiéd.
A lényeg hogy a 100 fokon mért kinetikai viszkozitása ezeknek a full szint olajoknak sokkal magasabb, ezek "vaskosabb" olajok, ezért fordulaton kevésbé fogja az autó enni az olajat. Cserébe nagyon minimálisan nőhet a fogyasztás, bár amikor én ajándékba kapott Motul 5w40-et raktam bele, nem vettem észre.
1 tanács: lehet ezt is eszegetni fogja, legyen tartalékba is olajod, és ne a maradék 5w30-at öntögesd bele, mert mindig a gyengébb olaj paraméterei érvényesülnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.19 hétfő, 22:45:13 írta FokaDriver
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6822 Dátum:
2014.05.19 hétfő, 22:51:16 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.05.19 hétfő, 12:43:04
Olajat a váltóban még nem nézettem, de a Ford kereskedőtől van, elvileg mindent átnéztek rajta.
Azzal nem kockáztatsz sokat ha veszel Ford típus spec váltóolajat, és tök mindegy mi van benne, lecserélteted az első szerelőnél,rendesen kiszintezve, nem is nagy pénz. Függetlenül hogy lifetime-nak mondják a váltóolajat, azért ez nem teljesen igaz.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6823 Dátum:
2014.05.20 kedd, 09:26:23 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.19 hétfő, 22:43:30
A döntés jó, és hogy 5w40-et teszel bele, az is bölcs. A helyedben még utánaolvasnék a Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40-olajnak is, de a döntés a tiéd.
A lényeg hogy a 100 fokon mért kinetikai viszkozitása ezeknek a full szint olajoknak sokkal magasabb, ezek "vaskosabb" olajok, ezért fordulaton kevésbé fogja az autó enni az olajat. Cserébe nagyon minimálisan nőhet a fogyasztás, bár amikor én ajándékba kapott Motul 5w40-et raktam bele, nem vettem észre.
1 tanács: lehet ezt is eszegetni fogja, legyen tartalékba is olajod, és ne a maradék 5w30-at öntögesd bele, mert mindig a gyengébb olaj paraméterei érvényesülnek.
Szerinted tud annyival többet az egyik 5W40 a másik 5W40től, hogy érdemes legyen sokkal drágábban megvenni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6824 Dátum:
2014.05.20 kedd, 10:08:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.20 kedd, 09:26:23
Szerinted tud annyival többet az egyik 5W40 a másik 5W40től, hogy érdemes legyen sokkal drágábban megvenni?
Kétlem...egy közép árszínvonallal, ismert gyártóval, nem tudsz majd hibázni.
Egy példa ár/érték középszínvonalra :
http://www.olajshop.hu/auto-olaj/castrol-magnatec-5w-40-4-l.html
Vásároltam itt, nincs patkolt olaj para. 1 fős cég.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6825 Dátum:
2014.05.20 kedd, 10:19:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.20 kedd, 10:08:15
Kétlem...egy közép árszínvonallal, ismert gyártóval, nem tudsz majd hibázni.
Egy példa ár/érték középszínvonalra :
http://www.olajshop.hu/auto-olaj/castrol-magnatec-5w-40-4-l.html
Vásároltam itt, nincs patkolt olaj para. 1 fős cég.
Igen, én is így gondolom. Csak az általad említett Valvoline MaxLife olaj miatt kérdeztem. Az jelentősen drágább mint pl ez a Castrol.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6826 Dátum:
2014.05.20 kedd, 11:45:23 »
Sziasztok!
Kis segítséget/infót kérnék. Rendbe szeretném tetetni 1.8 benzin/gáz üzemű motoromat. 2003-as kiadás, facelift-es. 250.000 km van benne, ebből kb 60.000 gázzal. (bár lehet hogy előtte tekergették az óráját, a mágikus 128.000-el vettem)
Több probléma van vele.
1. Eszi az olajat, egy csere periódus alatt (10-12.000 km) megevett 3 litert.
Az biztos, hogy a szelepfedél tömítésnél engedi, azt mindenképp ki kell cseréltetnem. De kétlem, hogy 3 liter menne el ott.
2. Alapjáraton meleg motornál meglehetősen furcsa hangokat hallok, nem csak néha hanem mindig. Gáz és benzin üzemnél is. Még nem voltak cserélve a gyújtókábelek (11 éves, valószínűleg nem ártana), csak a trafó 2 éve valami utángyártottra. Gyertyák 5 hónapja, NGK benzin-gáz gyertyák (9.000 per darab áron, kimondottan örültem neki). Rángatott alacsony fordulaton, ez megoldotta.
A mostani hangokról egy youtube videót készítettem, összefoglalva hogy mi a jelenség:
http://youtu.be/gMz2mCyknvg
Hibakódok (bocs a hülye magyar fordításért, az új torque ilyen
):
Fogyasztás rendben, üzem közben semmi gondom vele, megy mint az állat.
Szerintetek kb mire számítsak? Ennyi km után milyen generált lenne célszerű elvégeztetni? Szeretnék egy kicsit kalkulálni, előtte meg kell vastagítanom kicsit a pénztárcámat.
Köszönöm a válaszokat előre is!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.20 kedd, 11:49:49 írta gabor.samoly
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6827 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:40:47 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.20 kedd, 11:45:23
A mostani hangokról egy youtube videót készítettem, összefoglalva hogy mi a jelenség:
http://youtu.be/gMz2mCyknvg
1-2 meglátás: A gázt felejtsd el addig amíg nem tökéletes és hibamentes az autó. A hangszigetelő borítást levehetted volna a blokk tetejéről a jobb audió felvétel érdekében. 9e Ft-os gyertyák ? A gyári gyertya tökéletes gáz üzemhez is. Szívósor örvénylapátok voltak ellenőrizve korábban ?
Ezeket csak általánosságban írtam, hibakódokhoz én nem értek. Bááár mondjuk a leírásodból szellemében, tippelnék egy szegény keverékes üzemre (tökéletlen lpg beállítás), egy gyújtás bemuda háromszögre (gyertya,kábel,trafó) vagy bepisilő injektorra (a sok gázozás miatt), és olvasható hogy az EGR szelepedre is ráférne egy takarítás ? Csak találgatok...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.20 kedd, 12:46:46 írta FokaDriver
»
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6828 Dátum:
2014.05.20 kedd, 12:57:54 »
Lehet hogy hülye kérdés, de ha a trafóval és/vagy a kábelekkel van gondom, akkor nem kellene problémának lennie magasabb fordulaton? Vagy terhelés alatt, gázadáskor?
Gázt igyekszem elfelejteni, tankoltam ma benyát. Lehet hogy hülyeség, de mintha vlahol azt is olvastam volna, hogy ha folyamatosan világít az üzemanyag szint visszajelző (mert kevés a benzin), akkor az hosszú távon valamilyen hatással van a beállításokra/kalkulált értékekre.
Ez hülyeség? Mert nekem sokat világít mire befordulok a kútra benzinért.
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6829 Dátum:
2014.05.20 kedd, 18:47:45 »
Idézetet írta: gabor.samoly - 2014.05.20 kedd, 11:45:23
Sziasztok!
Kis segítséget/infót kérnék. Rendbe szeretném tetetni 1.8 benzin/gáz üzemű motoromat. 2003-as kiadás, facelift-es. 250.000 km van benne, ebből kb 60.000 gázzal. (bár lehet hogy előtte tekergették az óráját, a mágikus 128.000-el vettem)
Több probléma van vele.
1. Eszi az olajat, egy csere periódus alatt (10-12.000 km) megevett 3 litert.
Az biztos, hogy a szelepfedél tömítésnél engedi, azt mindenképp ki kell cseréltetnem. De kétlem, hogy 3 liter menne el ott.
2. Alapjáraton meleg motornál meglehetősen furcsa hangokat hallok, nem csak néha hanem mindig. Gáz és benzin üzemnél is. Még nem voltak cserélve a gyújtókábelek (11 éves, valószínűleg nem ártana), csak a trafó 2 éve valami utángyártottra. Gyertyák 5 hónapja, NGK benzin-gáz gyertyák (9.000 per darab áron, kimondottan örültem neki). Rángatott alacsony fordulaton, ez megoldotta.
A mostani hangokról egy youtube videót készítettem, összefoglalva hogy mi a jelenség:
http://youtu.be/gMz2mCyknvg
Hibakódok (bocs a hülye magyar fordításért, az új torque ilyen
):
Fogyasztás rendben, üzem közben semmi gondom vele, megy mint az állat.
Szerintetek kb mire számítsak? Ennyi km után milyen generált lenne célszerű elvégeztetni? Szeretnék egy kicsit kalkulálni, előtte meg kell vastagítanom kicsit a pénztárcámat.
Köszönöm a válaszokat előre is!
Amire ma jottem ra: benyomott kuplung eseten sincs kopogas!
Naplózva
rolcsika20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6830 Dátum:
2014.05.20 kedd, 19:42:56 »
Sziasztok!
Van a családban egy 2001-es mk3-as 2.0 Ghia Mondeo. Annyi lenne a baj vele, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Kb olyan érzés mintha egy 60 lóerős suzukiba ülnék. Nem rángat nincs vele műszer szerint semmi gond. Nem kopog a motor szépen halkan jár. Esetleg valami ötlet vagy hasonló problémával már találkozott valaki? Ja 246000 km van benne.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6831 Dátum:
2014.05.20 kedd, 21:20:59 »
Idézetet írta: rolcsika20 - 2014.05.20 kedd, 19:42:56
Sziasztok!
Van a családban egy 2001-es mk3-as 2.0 Ghia Mondeo. Annyi lenne a baj vele, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Kb olyan érzés mintha egy 60 lóerős suzukiba ülnék. Nem rángat nincs vele műszer szerint semmi gond. Nem kopog a motor szépen halkan jár. Esetleg valami ötlet vagy hasonló problémával már találkozott valaki? Ja 246000 km van benne.
Milyen stílusban járnak vele? Ha nagypapás, akkor kicsit meg kellene "kergetni" (kb 20 percig folyamatosan menni vele 4-5ezres fordulaton autópályán). Minden sebesség normálisan kihúzatva. Szerintem....
Naplózva
rolcsika20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6832 Dátum:
2014.05.20 kedd, 22:19:06 »
Hát ma kapott rendesen de semmi változás sajnos. Valamiért nagyon lomha.
Naplózva
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6833 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 12:58:17 »
Sziasztok
Ezt megnéznétek? :
https://www.youtube.com/watch?v=CCOdT1lPE7A&feature=em-upload_owner
A kocsin Ford szervízben cserélték már a 4 gyertyát, kábeleket, pipákat, és gyújtótrafót is. Computer is újra volt programozva. Kb 1500km-et mentem vele, és most újra bejött ez a hibakód :
Error code : P0204
Ecu : $10 - Engine
Descr : Cylinder 4 Misfire detected
Valami más még okozhatja ezt?
Csak alapjáraton csinálja, hogy majd kiesik a helyéről a motor. Ha fordulatot kap, akármennyit megy rendesen, rendesen is eszik, és jól is megy.
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6834 Dátum:
2014.05.22 csütörtök, 13:01:27 »
Idézetet írta: caratyuska - 2014.05.22 csütörtök, 12:58:17
Sziasztok
Ezt megnéznétek? :
https://www.youtube.com/watch?v=CCOdT1lPE7A&feature=em-upload_owner
A kocsin Ford szervízben cserélték már a 4 gyertyát, kábeleket, pipákat, és gyújtótrafót is. Computer is újra volt programozva. Kb 1500km-et mentem vele, és most újra bejött ez a hibakód :
Error code : P0204
Ecu : $10 - Engine
Descr : Cylinder 4 Misfire detected
Valami más még okozhatja ezt?
Csak alapjáraton csinálja, hogy majd kiesik a helyéről a motor. Ha fordulatot kap, akármennyit megy rendesen, rendesen is eszik, és jól is megy.
Vajon mit programozhattak újra a motorvezérlőn.....
Ki kell mérni az injektorokat. Az ellenállásuk lehet megfelelő, de szinte biztos, hogy a 4. alapjáraton nem szállít.....
Szkóppal látható ez a tapadás.
Lehet ultrahangos tisztítást adni neki, de cserélheted is.....az biztosabb.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 13:06:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6835 Dátum:
2014.05.23 péntek, 12:47:28 »
Idézetet írta: Mtom - 2014.05.13 kedd, 12:08:24
Sziasztok
Múlt héten került hozzánk egy 2001-es 1.8-as Mondeo. Elvileg a szívósort az előző tulaj már kiheréltette rajta.
A gondom az hogy 1500-2000 között 1/3-1/2 gáz között becsörög a motor, tipikusan szegény keverékes csörgés. Lehet ez a szívósor kiherélése miatt, utána lehet-e állítani a gyújtásnak esetleg?
Nekem ugyanez van amióta megvettem (egy éve), kibeleztettem a szívósor, de megmaradt ez a hang. Mindenféle kúton tankoltam már vele, de legtöbbször omv-n, ugyanúgy csinálta. Eléggé idegesítő amikor pl emelkedőn felfelé bedízelesedik a hangja
ilyenkor visszapattintom egyet, pörgősebben nem csinálja. Ha valamit siekrül kideríteni, akkor megírhatnád itt.
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6836 Dátum:
2014.05.23 péntek, 17:30:23 »
Idézetet írta: Mtom - 2014.05.13 kedd, 12:08:24
Sziasztok
Múlt héten került hozzánk egy 2001-es 1.8-as Mondeo. Elvileg a szívósort az előző tulaj már kiheréltette rajta.
A gondom az hogy 1500-2000 között 1/3-1/2 gáz között becsörög a motor, tipikusan szegény keverékes csörgés. Lehet ez a szívósor kiherélése miatt, utána lehet-e állítani a gyújtásnak esetleg?
Hali!
Nekem is repültek a szívósor alkatrészei, de semmi hang nincs attól, nagyon csendes a motor.
Nem rezonálást hallasz?Mondjuk fém a fémmel?
Az lehet ez is: (csak tipp)
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6837 Dátum:
2014.05.23 péntek, 18:43:52 »
Idézetet írta: Zombie - 2014.05.23 péntek, 17:30:23
Hali!
Nekem is repültek a szívósor alkatrészei, de semmi hang nincs attól, nagyon csendes a motor.
Nem rezonálást hallasz?Mondjuk fém a fémmel?
Az lehet ez is: (csak tipp)
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0
Amit linkeltél az dízelre vonatkozik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6838 Dátum:
2014.05.23 péntek, 22:30:09 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.05.23 péntek, 12:47:28
Nekem ugyanez van amióta megvettem (egy éve), kibeleztettem a szívósor, de megmaradt ez a hang. Mindenféle kúton tankoltam már vele, de legtöbbször omv-n, ugyanúgy csinálta. Eléggé idegesítő amikor pl emelkedőn felfelé bedízelesedik a hangja
ilyenkor visszapattintom egyet, pörgősebben nem csinálja. Ha valamit siekrül kideríteni, akkor megírhatnád itt.
Próbáltad már magas oktánszámú üzemanyaggal ? Hozzátankolt 100-as, vagy hozzátankolt 10% E85 ? Ha tényleg becsörgés az ok, akkor a magasabb oktánszámú üzemanyagtól ez megszűnne. Ha marad akkor pedig vagy van valami probléma, vagy csak a motor morgását véled becsörgésnek, azért az természetes hogy alacsony fordulatszámon, nagy terhelésen, megváltozik a motor hangja....persze én csak elméletben nyilatkozhatok, nekem még nem volt becsörgés a fordjaimon...(csak a normális morgás ilyenkor)...
Egy tipp: a fordfocus.hu-n az 1-es Focus topicban ez komoly eszmecsere volt a tagok részéről, nem mélyedtem el benne, de egy kis gugglizást és átolvasást megér, a Focus is csak egy benzinmotor, és mintha rémlene hogy ott születtek eredmények...
Naplózva
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6839 Dátum:
2014.05.24 szombat, 07:38:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.23 péntek, 22:30:09
Próbáltad már magas oktánszámú üzemanyaggal ? Hozzátankolt 100-as, vagy hozzátankolt 10% E85 ? Ha tényleg becsörgés az ok, akkor a magasabb oktánszámú üzemanyagtól ez megszűnne. Ha marad akkor pedig vagy van valami probléma, vagy csak a motor morgását véled becsörgésnek, azért az természetes hogy alacsony fordulatszámon, nagy terhelésen, megváltozik a motor hangja....persze én csak elméletben nyilatkozhatok, nekem még nem volt becsörgés a fordjaimon...(csak a normális morgás ilyenkor)...
Egy tipp: a fordfocus.hu-n az 1-es Focus topicban ez komoly eszmecsere volt a tagok részéről, nem mélyedtem el benne, de egy kis gugglizást és átolvasást megér, a Focus is csak egy benzinmotor, és mintha rémlene hogy ott születtek eredmények...
Ki fogom próbálni, de ha 100-as benzint kell bele tankolni hogy ne legyen hangja akkor eladom! Nem az egészséges motor morgás hallatszik ilyenkor terhelés alatt, hanem ilyen csörgő kelepelő hang, ami teljesen olyan mint amikor a szívósorban rezeg az örvénylapátok tengelye, vagy amire én is gondoltam hogy a vezérmű lánc, de azt megnézettem, rendben van. Amire még gondolok, hogy nekem lassan érik a lendkerék csere, mert alapjáraton hallani, h kopog. Kíváncsi vagyok,h ha most nyáron ezt kicseréltetem, akkor megszűnik e majd ez a hang. Ha nem akkor elviszem Gödre egy diagnosztikára, de ha azt mondják, h minden oké akkor elpasszolom, nekem ne kelepeljen! :-)
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6840 Dátum:
2014.05.24 szombat, 17:56:38 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.05.24 szombat, 07:38:01
Amire még gondolok, hogy nekem lassan érik a lendkerék csere, mert alapjáraton hallani, h kopog.
A 2ős tömegő lendkereket hamar ki lehet nyírni ha az alacsony fordulatszám tartományt intenzív gyorsításra használják, meg még számtalan dologgal...Az alacsony fordulatszám az állandó sebesség tartására szolgál nem pedig az onnan való határozott gyorsításra. Válts vissza és csapathatod. A 2ős tömegű egyetlen tervezőasztalon sem az örökkévalóságnak készül,bár benzinesekben sokkal tovább bírják mint a diesel-ekben.
Motor becsörgéssel kicsit olvassatok utána a 2ős tömegű lendkerék tönkre mentelének első tüneteire. Hátha ez lesz a beteg. Csak egy tipp...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.24 szombat, 18:29:24 írta FokaDriver
»
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6841 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 10:42:25 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.05.24 szombat, 07:38:01
Ki fogom próbálni, de ha 100-as benzint kell bele tankolni hogy ne legyen hangja akkor eladom! Nem az egészséges motor morgás hallatszik ilyenkor terhelés alatt, hanem ilyen csörgő kelepelő hang, ami teljesen olyan mint amikor a szívósorban rezeg az örvénylapátok tengelye, vagy amire én is gondoltam hogy a vezérmű lánc, de azt megnézettem, rendben van. Amire még gondolok, hogy nekem lassan érik a lendkerék csere, mert alapjáraton hallani, h kopog. Kíváncsi vagyok,h ha most nyáron ezt kicseréltetem, akkor megszűnik e majd ez a hang. Ha nem akkor elviszem Gödre egy diagnosztikára, de ha azt mondják, h minden oké akkor elpasszolom, nekem ne kelepeljen! :-)
Szia!
1,8 benyám volt (125LE) megvételtől kopogott alapjáraton, kuplungkinyomásra elhallgatott, vagy csendesebb lett, emelkedőn meg csörgött/szörcsögött, a csörgés oka a kopogásérzékelő volt (akkor 8 ezres alkatrész a szívósor alatt) a kopogásé meg később derült ki, a dugattyú vergődött a hengerben, ami oválisra/hordósra (kinek mi...) volt kopva. Olajszintet figyeld...
Naplózva
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6842 Dátum:
2014.05.25 vasárnap, 13:30:17 »
Idézetet írta: Conor - 2014.05.25 vasárnap, 10:42:25
Szia!
1,8 benyám volt (125LE) megvételtől kopogott alapjáraton, kuplungkinyomásra elhallgatott, vagy csendesebb lett, emelkedőn meg csörgött/szörcsögött, a csörgés oka a kopogásérzékelő volt (akkor 8 ezres alkatrész a szívósor alatt) a kopogásé meg később derült ki, a dugattyú vergődött a hengerben, ami oválisra/hordósra (kinek mi...) volt kopva. Olajszintet figyeld...
Nekem is emelkedőn kezdd el becsörögni, pont abban a fordulatszám tartományban, amikor már érzi az ember,h mindjárt vissza kell váltani egyet. Nem drága, annyit megér,h kicseréltetem majd a kopogásérzékelő szenzort, legelőször amikor utánaolvastam itt is, akkor a jelenség kapcsán egyből erre gondoltam, utána rátaláltam a szívósori örvénylapátok problémájára, na mondom biztos az lesz az, ki is szereltettem belőle a lapátokat és a tengelyt is, eléggé ki volt kopva azt mondta a szerelő, zörgött rendesen, de már az első úton hazafelé felfedeztem,h nem szűnt meg a becsörgés.
Az alapjáraton hallható kopogás viszont nekem fokozatosan jelent meg, és egyre hangosabb. Egy éve van nálam, eddig 8e Km-t mentem vele. A szerelőm is akihez járok az elején beijesztett mindennel, kompressziót mért, olajnyomást stb. minden oké volt, de akkor még nem tudtam én sem,h ebben is van kettőstömegű lendkerék, sajna ő sem. Így már ahogy nézegette azt mondja,h ezer% hogy az lesz. Ami a lendkerék hibájára utal még szerintem, az az,h az előző tulaj fél évvel korábban cseréltetett kuplungszettet, így a szerelője már láthatta(?),h nemsokára a lendkerék csere is érik, de azt gondolom már nem akarta bevállalni anyagilag, így inkább eladta. Na mindegy, most a nyáron kiderül. De ha a lendkerék is rosz lesz, és miután kicseréltetem még a kopogás is megmarad alapjáraton, akkor lepippantom magam és majd belinkelem ide a képet róla!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.25 vasárnap, 13:33:11 írta lcs10
»
Naplózva
starwarsfan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6843 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 13:34:38 »
Hi All!
Nemrégóta használunk egy 2002es kétliteres Mondot.Elviekben (óra szerint) 240 000km van a motorba.
Első észrevételem az volt,h mikor megállok (pl. pirosnál) és leveszem a lábamat a gázról.Egy picit a motor felpörög.Nem nagyon olyan 1000-1100as fordulaszámig.Olyan érzés,mintha véletlenül a fék nyomása közben picit hozzáérne a lábfejed a gázhoz is.De nem ez a gond,ezt rendszeresen produkálja.
Két napja érdekesebbet produkált:hosszabban kellet indítani.Forgatni forgat,de nehezebben(hosszabb ideig) tart míg beröffenti.Ezt követően a fordulatszám nagyon alacsonyan marad,kissé remegve jár,mintha nem menne egy henger és közben világít a töltés lámpa.Ezt egy nap 2-3 alkalommal megjátszotta.A többi indításnál pedig simán indult a motor.
Kezdjünk félni?Mekkora lehet a baj?
Köszönöm válaszotokat:Robi
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6844 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 15:09:37 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.05.26 hétfő, 13:34:38
Kezdjünk félni?
Félni semmiképp, Európában jelenleg béke van, és a boltok polcai csordultig vannak...bocs...Ha nem indul pöccre egy 12 éves autó akkor nyugodtan segíthetsz neki egy kicsit a gázpedállal. Egy alapjárati szelep takarítás nem ártana.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6845 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 15:54:16 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.26 hétfő, 15:09:37
Félni semmiképp, Európában jelenleg béke van, és a boltok polcai csordultig vannak...bocs...Ha nem indul pöccre egy 12 éves autó akkor nyugodtan segíthetsz neki egy kicsit a gázpedállal. Egy alapjárati szelep takarítás nem ártana.
Ez nem karburátoros, nem nyomunk gázt indításkor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6846 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 15:55:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.26 hétfő, 15:54:16
Ez nem karburátoros, nem nyomunk gázt indításkor.
Még karburátor sincs benne?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6847 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 15:56:20 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.05.26 hétfő, 13:34:38
Hi All!
Nemrégóta használunk egy 2002es kétliteres Mondot.Elviekben (óra szerint) 240 000km van a motorba.
Első észrevételem az volt,h mikor megállok (pl. pirosnál) és leveszem a lábamat a gázról.Egy picit a motor felpörög.Nem nagyon olyan 1000-1100as fordulaszámig.Olyan érzés,mintha véletlenül a fék nyomása közben picit hozzáérne a lábfejed a gázhoz is.De nem ez a gond,ezt rendszeresen produkálja.
Két napja érdekesebbet produkált:hosszabban kellet indítani.Forgatni forgat,de nehezebben(hosszabb ideig) tart míg beröffenti.Ezt követően a fordulatszám nagyon alacsonyan marad,kissé remegve jár,mintha nem menne egy henger és közben világít a töltés lámpa.Ezt egy nap 2-3 alkalommal megjátszotta.A többi indításnál pedig simán indult a motor.
Kezdjünk félni?Mekkora lehet a baj?
Köszönöm válaszotokat:Robi
Esélyes valahol falsh levegő beáramlásra.
A töltés -nélküliség visszajelző az alacsony fordulatszám miatt.
A hosszabb indítózás lehet attól is, hogy levés az üzemanyag a tartályban. Mindegyiknél előfordulhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6848 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 16:13:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.26 hétfő, 15:54:16
Ez nem karburátoros, nem nyomunk gázt indításkor.
Csak akkor ha nem indul elsőre. Ha nem akarod szétforgatni az önindítót, meg gyilkolni a 2ős tömegűt, akkor másodikra egy pöcc gázpedál és már el is kapta.Azért nem 1/3-ad gázra gondoltam, hanem egy kisebb pöccintésre. Működik a dolog.
ui: a fals levegő jó tipp.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6849 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 18:34:09 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.26 hétfő, 16:13:33
Csak akkor ha nem indul elsőre. Ha nem akarod szétforgatni az önindítót, meg gyilkolni a 2ős tömegűt, akkor másodikra egy pöcc gázpedál és már el is kapta.Azért nem 1/3-ad gázra gondoltam, hanem egy kisebb pöccintésre. Működik a dolog.
ui: a fals levegő jó tipp.
"szétforgatni az önindítót, meg gyilkolni a 2ős tömegűt"
Miiiii?
1. önindító annyival forog, amennyivel megtervezték.........nem fáj neki, ez a dolga
2. az indítás üzemszerű, természetes üzemmód....miért gyilkolná a lendkereket?
Másodikra?
Én egyszer indítok és akkor be is indul.
Felesleges gázt nyomni, de ha te új jobban érzed magad.....nyomd.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
130
131
132
133
134
135
136
[
137
]
138
139
140
141
142
143
144
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ