Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:35:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4636668 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
starwarsfan
Vendég
« Új hozzászólás #6850 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 19:47:16 »

Esélyes valahol falsh levegő beáramlásra.
A töltés -nélküliség visszajelző az alacsony fordulatszám miatt.
A hosszabb indítózás lehet attól is, hogy levés az üzemanyag a tartályban. Mindegyiknél előfordulhat.

Köszi!A benzin egészen biztos,h nem,mert pont az egyik alkalom egy tankolás után kútról elindulás volt.Sőt!Még azt is próbálgattam,h vártam egy kicsit a gyűjtás ráadása után,h a csőbe összefűggő benzin legyen (a benzinpumpának legyen ideje),ne legyen benne légbuborék.
Naplózva
starwarsfan
Vendég
« Új hozzászólás #6851 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 19:49:41 »

Csak akkor ha nem indul elsőre. Ha nem akarod szétforgatni az önindítót, meg gyilkolni a 2ős tömegűt, akkor másodikra egy pöcc gázpedál és már el is kapta.Azért nem 1/3-ad gázra gondoltam, hanem egy kisebb pöccintésre. Működik a dolog.

ui: a fals levegő jó tipp.

Ezidáig másodikra mindig pöccre indult.Gázadás nem volt hozzá.1-1 alkalommal csinálja ezt első nekifutásra.(tény még nem sokat mentünk vele)
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6852 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:49:58 »

Ezidáig másodikra mindig pöccre indult.Gázadás nem volt hozzá.1-1 alkalommal csinálja ezt első nekifutásra.(tény még nem sokat mentünk vele)

nem lehet, hogy az indítási gond ettől van?
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6853 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:02:43 »

Ez nem karburátoros, nem nyomunk gázt indításkor.  vigyor3

A könyve is írja, hogy, ha nem indul elsőre, akkor a második indítózáskor egy padló és be fog indulni. (111.o.) Az előző gépemen ez mindig bevált. (Amúgy nekem általában a félmeleg motor nem szokott elsőre beindulni.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6854 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:10:38 »

A könyve is írja, hogy, ha nem indul elsőre, akkor a második indítózáskor egy padló és be fog indulni. (111.o.) Az előző gépemen ez mindig bevált. (Amúgy nekem általában a félmeleg motor nem szokott elsőre beindulni.)


Ebben mindig az a fura, hogy ha nem indul elsőre, akkor másodikra így meg úgy...... biztos elindul.
Jah, de lehet másodikra simán is beindulna..... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6855 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:16:16 »


Ebben mindig az a fura, hogy ha nem indul elsőre, akkor másodikra így meg úgy...... biztos elindul.
Jah, de lehet másodikra simán is beindulna..... vigyor3

De miért nem indul elsőre?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6856 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:20:36 »

De miért nem indul elsőre?

Nekem indul.

Biztos csak 1 mp-ig indítóznak, az meg néha kevés....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6857 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:21:19 »


Ebben mindig az a fura, hogy ha nem indul elsőre, akkor másodikra így meg úgy...... biztos elindul.
Jah, de lehet másodikra simán is beindulna..... vigyor3

Elhiheted, hogy ki lett próbálva a második indítózás is és akkor sem indult. Azért írtam azt, amit. Vagy mefogadja, kipróbálja vagy nem.  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6858 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:23:18 »

Elhiheted, hogy ki lett próbálva a második indítózás is és akkor sem indult. Azért írtam azt, amit. Vagy mefogadja, kipróbálja vagy nem.  vigyor3

Egyszerre nem lehet a második indítást gázzal és gáz nélkül is kipróbálni!  Tehát ha egyiket kipróbálod, sosem tudod meg mi lett volna a másik módon.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6859 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:25:03 »

Egyszerre nem lehet a második indítást gázzal és gáz nélkül is kipróbálni!  Tehát ha egyiket kipróbálod, sosem tudod meg mi lett volna a másik módon.  vigyor3

 falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav

Nem egyszerre történt, hanem többször, mire elolvastam a kezelésiben azt, amit írtam. Tííííííííborrrrrr! Nem voltál te ennyire nehéz felfogású.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6860 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:28:42 »

falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav

Nem egyszerre történt, hanem többször, mire elolvastam a kezelésiben azt, amit írtam. Tííííííííborrrrrr! Nem voltál te ennyire nehéz felfogású.

Pedig de.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6861 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 23:35:01 »

falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav

Nem egyszerre történt, hanem többször, mire elolvastam a kezelésiben azt, amit írtam. Tííííííííborrrrrr! Nem voltál te ennyire nehéz felfogású.


See the smiles!  wave  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6862 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 23:35:33 »

Pedig de.  hehe


Mivaaa....heeeee???  wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6863 Dátum: 2014.05.27 kedd, 00:38:25 »

2. az indítás üzemszerű, természetes üzemmód....miért gyilkolná a lendkereket?
A lendkerék nem menet közben hanem indítózáskor kapja a legnagyobb terhelést. (nézz utána) Ezért nem mindegy hogy egy félmeleg (visszahűlőben levő) motornál ahol hajlamos néha lassabban beindulni, meddig tekered az önindítóval.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6864 Dátum: 2014.05.27 kedd, 07:27:05 »

A lendkerék nem menet közben hanem indítózáskor kapja a legnagyobb terhelést. (nézz utána) Ezért nem mindegy hogy egy félmeleg (visszahűlőben levő) motornál ahol hajlamos néha lassabban beindulni, meddig tekered az önindítóval.

Jajj, dehogy nézek utána......  A végén még jobb ha betoljuk a kocsit, mert az önindító használata káros.  vigyor3
Jogunk van másképp gondolni.   0 - ~150 rpm   vs.  ~1000 rpm + 1.5 tonna
Elinduláskor kapja, amúgy.



(A rossz, rosszul működő önindító "fáj" a lendkeréknek..........nem szimplán az indítás.)


« Utoljára szerkesztve: 2014.05.27 kedd, 07:42:43 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #6865 Dátum: 2014.05.28 szerda, 19:28:39 »

Üdv urak,nemreg lettem Mondeo tulaj.(2 hete,1.8 benya 125ps 170e km.)Kicsit megkesve talaltam ra a forumra,kicsit be is paraztam az itt olvasottaktol,pl szivosor-mizeria,kettöstömegü,stb.Szoval az a nyügöm hogy melegen szaggatni kezdett gyoritaskor a gep,ez itt utanaolvasva a trafo-gyertya-kabel csere lesz, ezt muszaly mindet együtt egyszerre,vagy milyen sorrenben kezdjem?A szivosor:amikor vettem azt se tudtam hogy letezik,most megneztem es az enyimen egyszerüen le volt pattintva a gömbfejröl a tolorudazat,ergo nyitott allapotban kellene lennie elvileg(nincs szetkopva ,visszapattintottam,müködik,semmi hangja nincs akkor sem nem kattog,csörög),eleg egyelöre ha siman csak lepattintom es ugy hagyom?Ja es alkatresz utan nezelödve talaltam  a webshopban a trafo melle hövedö pajzsot,ez valami gyari ficsör ami az enyemben hianyzik vagy valami extra vedelem ,szoval erdemes belerakni?
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6866 Dátum: 2014.05.28 szerda, 20:59:48 »

Üdv urak,nemreg lettem Mondeo tulaj.(2 hete,1.8 benya 125ps 170e km.)Kicsit megkesve talaltam ra a forumra,kicsit be is paraztam az itt olvasottaktol,pl szivosor-mizeria,kettöstömegü,stb.Szoval az a nyügöm hogy melegen szaggatni kezdett gyoritaskor a gep,ez itt utanaolvasva a trafo-gyertya-kabel csere lesz, ezt muszaly mindet együtt egyszerre,vagy milyen sorrenben kezdjem?A szivosor:amikor vettem azt se tudtam hogy letezik,most megneztem es az enyimen egyszerüen le volt pattintva a gömbfejröl a tolorudazat,ergo nyitott allapotban kellene lennie elvileg(nincs szetkopva ,visszapattintottam,müködik,semmi hangja nincs akkor sem nem kattog,csörög),eleg egyelöre ha siman csak lepattintom es ugy hagyom?Ja es alkatresz utan nezelödve talaltam  a webshopban a trafo melle hövedö pajzsot,ez valami gyari ficsör ami az enyemben hianyzik vagy valami extra vedelem ,szoval erdemes belerakni?

Üdv a klubban. Remélem sokáig fogod élvezni az autózás örömeit ebben a gépben. Nem ártana, ha az autód főbb adatait beírnád az aláírásodba, ahogy sokunknál látod, akkor könnyeben tudnak segíteni és neked sem kell minden egyes alkalommal begépelned (profil->fórum profil info->aláírás). Ha csereérett lesz esetleg a kuplungod, akkor kiderül, hogy milyen lendkerék van benne. Nekem az előző gépemben sima lendkerék volt. Ha kettőstömegű van benne, akkor szerintem nyugodtan kicseréltetheted simára. Az lényegesen tovább bírja.
A szívósorról. Ha visszaolvasol, akkor valahol még videót is találsz, hogy milyen a hangja, ha már az örvnylapátok kezdik elhagyni magukat. Ha ez bekövetkezik, akkor vagy csere (2003 utáni gépeknél olcsóbb, mint az előttieknél) vagy kis súlya miatt nagy ívben eldobandóak. A FAQ-ban vagy a WIKI- ben találsz róla leírást, hogy hogyan kell. Ha lakik a környékeden valaki, aki régebb óta benzines mondeo tulaj, akkor esetleg megkérheted, hogy nézze meg az autódat, hogy a szerviz ne húzzon nagyon le pénzzel.
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #6867 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:45:04 »

Köszi,itt a környekemen bajosan talalok mondeo tulajt,errefele a fritzek valahogy nem tatanak Fordot,csak max az asszonynak valami pöcsköszörü fiestat.megneztem a videokat,az enyemnek hala azegnek semmi hangja nincs,valoszinüleg mar cserelhettek valamikor,es utana igy szetpattintva hasznalhattak.Kiherelni nem akarom,mert itt a AU(környezetvedelmi vizsga) elegge szigoru,es nem akarom hogy emiatt elhasaljon esetleg,bar az csak bö masfel ev utan lesz esedekes.Szerviz nem nagyon tud lehuzni,van haver akinel megcsinaljuk,nem mellesleg errefele horror arakon dolgoznanak a szervizek utoljara egy fekbetet cserere (Vittem a beteteket) mondtak 120 eur plusz mvst-t(afa)
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6868 Dátum: 2014.05.28 szerda, 22:30:29 »

Köszi,itt a környekemen bajosan talalok mondeo tulajt,errefele a fritzek valahogy nem tatanak Fordot,csak max az asszonynak valami pöcsköszörü fiestat.megneztem a videokat,az enyemnek hala azegnek semmi hangja nincs,valoszinüleg mar cserelhettek valamikor,es utana igy szetpattintva hasznalhattak.Kiherelni nem akarom,mert itt a AU(környezetvedelmi vizsga) elegge szigoru,es nem akarom hogy emiatt elhasaljon esetleg,bar az csak bö masfel ev utan lesz esedekes.Szerviz nem nagyon tud lehuzni,van haver akinel megcsinaljuk,nem mellesleg errefele horror arakon dolgoznanak a szervizek utoljara egy fekbetet cserere (Vittem a beteteket) mondtak 120 eur plusz mvst-t(afa)

üdv a klubban Smiley

szerintem ha valami gond van a kocsival írd be simán, ha visszaolvasod a rengeteg hibát a kedved is elmegy a mondeotól, meg utána azon parázol nem-e a tiéden is előjön Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6869 Dátum: 2014.05.28 szerda, 23:48:32 »

melegen szaggatni kezdett gyoritaskor a gep,ez itt utanaolvasva a trafo-gyertya-kabel csere lesz, ezt muszaly mindet együtt egyszerre,vagy milyen sorrenben kezdjem?
... talaltam  a webshopban a trafo melle hövedö pajzsot,ez valami gyari ficsör ami az enyemben hianyzik vagy valami extra vedelem ,szoval erdemes belerakni?
Ha a trafót kiszereled allulról ki van öntve műgyantával. Ha ezen látsz valami tompa barnulásszerűt akkor a trafóval kezd. Gyertyák állapotát simán tudod szemrevételezni, csak egy gyertyakulcs kell hozzá.  Hővédő pajzs ? érdekes... webshop linkjét megosztanád ?  Ajánlott maradni a gyári Ford 5w30 olajnál (vagy azonos spec), ragaszkodj hozzá amíg csak nem eszi nagyon.  Sok sikert, és grat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6870 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 07:25:28 »

Köszi,itt a környekemen bajosan talalok mondeo tulajt,errefele a fritzek valahogy nem tatanak Fordot,csak max az asszonynak valami pöcsköszörü fiestat.megneztem a videokat,az enyemnek hala azegnek semmi hangja nincs,valoszinüleg mar cserelhettek valamikor,es utana igy szetpattintva hasznalhattak.Kiherelni nem akarom,mert itt a AU(környezetvedelmi vizsga) elegge szigoru,es nem akarom hogy emiatt elhasaljon esetleg,bar az csak bö masfel ev utan lesz esedekes.Szerviz nem nagyon tud lehuzni,van haver akinel megcsinaljuk,nem mellesleg errefele horror arakon dolgoznanak a szervizek utoljara egy fekbetet cserere (Vittem a beteteket) mondtak 120 eur plusz mvst-t(afa)

Nem zavar bele az örvénylapát a környezetvédelmi értékekbe.
Lehet leesett a mozgató kar, nem pedig levették.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6871 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 08:30:12 »

Köszi,itt a környekemen bajosan talalok mondeo tulajt,errefele a fritzek valahogy nem tatanak Fordot,csak max az asszonynak valami pöcsköszörü fiestat.megneztem a videokat,az enyemnek hala azegnek semmi hangja nincs,valoszinüleg mar cserelhettek valamikor,es utana igy szetpattintva hasznalhattak.Kiherelni nem akarom,mert itt a AU(környezetvedelmi vizsga) elegge szigoru,es nem akarom hogy emiatt elhasaljon esetleg,bar az csak bö masfel ev utan lesz esedekes.Szerviz nem nagyon tud lehuzni,van haver akinel megcsinaljuk,nem mellesleg errefele horror arakon dolgoznanak a szervizek utoljara egy fekbetet cserere (Vittem a beteteket) mondtak 120 eur plusz mvst-t(afa)

A fékbetét az egyik legkönnyebben cserélhető alkatrész az autón. Erről is van egy elég korrekten használható leírás a FAQ-ban vagy a WIKI-ben.
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #6872 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 09:54:01 »

bocsi,körvalasz;a hövedöpajzsot az autoteile24.de-n lehet rendelni(olyasmi mint az unix)    Hitzeschutzblech, Zündspule    ·    Art.-Nr. 20155/17,a szivosormechanika szvsz magatol nem eshetett le mert abszolut ujszerüen feszes,nincs szetkopva,eleg nehezen lehet szetpattintani.A fekbetetet kicsereltem termeszetesen magamnak itt a kocsibeallomon,kb masfel ora alatt,elöl-hatul,(igaz az meg az elözö autom volt)a szomszedok egy kicsit pimpilläztak,mert errefele ez nem bevett gyakorlat,de azert az uszkve 40 rugoert pont lesz@om..
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #6873 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 12:55:43 »

Sziasztok

Ezt megnéznétek? : https://www.youtube.com/watch?v=CCOdT1lPE7A&feature=em-upload_owner

A kocsin Ford szervízben cserélték már a 4 gyertyát, kábeleket, pipákat, és gyújtótrafót is. Computer is újra volt programozva. Kb 1500km-et mentem vele, és most újra bejött ez a hibakód :
Error code : P0204
Ecu  : $10 - Engine
Descr : Cylinder 4 Misfire detected

Valami más még okozhatja ezt?

Csak alapjáraton csinálja, hogy majd kiesik a helyéről a motor. Ha fordulatot kap, akármennyit megy rendesen, rendesen is eszik, és jól is megy.

Nos mivel szinte minden érintett alkatrész cserélve van a Ford-ban is annyit csináltak, hogy injektort felcserélték a 4-esből ment a 2-esbe és fordítva. Várom, hogy átköltözzön a hibakód  Roll Eyes
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
starwarsfan
Vendég
« Új hozzászólás #6874 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 17:46:25 »

Uraim!

Ezennel büszkén jelenthetem megérkezett a mai napon a családba a második Mondeonk is.Nemrég vettünk az asszonynak és attól fogva tudtam,h nekem is ilyen kell!!!:))

Úgy érzem nagyon jó üzletet csináltam!2002-es 2literes Ghia ez is.Törésmentes,gyári fényezés,magyarországi,(lekérdeztem biztosítós haverral és frankó)összes kulcs,nyári+alu-téli+vasfelnin.
D.e. megnéztem ,tetszett.D.u. már ment is érte a feleségem.(én már akkor dolgoztam)
Naplózva
kibedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #6875 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 17:57:06 »

Uraim!

Ezennel büszkén jelenthetem megérkezett a mai napon a családba a második Mondeonk is.Nemrég vettünk az asszonynak és attól fogva tudtam,h nekem is ilyen kell!!!:))

Úgy érzem nagyon jó üzletet csináltam!2002-es 2literes Ghia ez is.Törésmentes,gyári fényezés,magyarországi,(lekérdeztem biztosítós haverral és frankó)összes kulcs,nyári+alu-téli+vasfelnin.
D.e. megnéztem ,tetszett.D.u. már ment is érte a feleségem.(én már akkor dolgoztam)
Grat hozza,balesetmentes közlekedest!
Naplózva

mk3 kombi 1.8 125ps 2003
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6876 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 21:10:46 »

Sziasztok!
Szeretnem kerdezni , hogy az 1.8 as szivocsonkja passzol a 2.0 asra?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6877 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 21:20:59 »

Sziasztok!
Szeretnem kerdezni , hogy az 1.8 as szivocsonkja passzol a 2.0 asra?

Azonos kategóriában (pre FL - pre FL, FL - FL) igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6878 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 22:27:13 »

Azonos kategóriában (pre FL - pre FL, FL - FL) igen.
Sajnos ez rossz hír de azert köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6879 Dátum: 2014.05.30 péntek, 07:36:03 »

Sajnos ez rossz hír de azert köszi.



A váltás között is felcserélhetők, csak akkor a motor első oldalán lévő kartergáz szellőztetést is cserélni kell, mert abban van különbség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #6880 Dátum: 2014.05.30 péntek, 13:18:04 »



A váltás között is felcserélhetők, csak akkor a motor első oldalán lévő kartergáz szellőztetést is cserélni kell, mert abban van különbség.

De akkor ha talalok egy 2.0 as fl utanit akkor az passzolni fog vagy annal is az van ahogy irtad?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6881 Dátum: 2014.05.30 péntek, 14:52:29 »

De akkor ha talalok egy 2.0 as fl utanit akkor az passzolni fog vagy annal is az van ahogy irtad?

"Nem értem a kérdést" vagy te nem értetted ahogy és amit írtam.

Még egyszer:

1.8 és 2.0 szívócsonk
pre FL és pre FL egyforma

FL és FL egyforma

Ha keresztbe történik a váltás, akkor a kartergáz szellőztetőt is ki kell cserélni, mert az nem egyforma a pre FL és a FL között.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
revel
Vendég
« Új hozzászólás #6882 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 16:23:28 »

Sziasztok most sikerült vennem egy benzines  mondeot 2002 1.8 trend utánaolvasgattam kicsit többen dicsértétek mint szidtátok, remélem nem nyúltam mellé. Én is tapasztaltam azt amit sokan hogy nehezen indul néha , és kicsit rángat alacsony fordulaton. Majd meglátjuk mi lesz, remélem számíthatok a segítségetekre. Üdv mindenkinek
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6883 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:39:22 »

Sziasztok most sikerült vennem egy benzines  mondeot 2002 1.8 trend utánaolvasgattam kicsit többen dicsértétek mint szidtátok, remélem nem nyúltam mellé. Én is tapasztaltam azt amit sokan hogy nehezen indul néha , és kicsit rángat alacsony fordulaton. Majd meglátjuk mi lesz, remélem számíthatok a segítségetekre. Üdv mindenkinek

Üdv a klubban. Legyen sok örömöd az autóban.  integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6884 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:44:43 »

Üdv a klubban. Legyen sok örömöd az autóban.  integet2

Úgy érted csinálja...AZT....az autóban, sokszor?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
revel
Vendég
« Új hozzászólás #6885 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 21:09:47 »

Köszi szépen.... Remélem azt is fogok sokszor csinálni !!! Végül is hely van benne bőven.  vigyor3
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6886 Dátum: 2014.06.03 kedd, 11:30:39 »

Úgy érted csinálja...AZT....az autóban, sokszor?  nyes

AZT is, de az az érzés járja át a lelkét, hogy van egy jó autója, ami a tulajdonában eltöltött idő nagy részét nem a szevizben tölti.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6887 Dátum: 2014.06.03 kedd, 12:13:09 »

AZT is, de az az érzés járja át a lelkét, hogy van egy jó autója, ami a tulajdonában eltöltött idő nagy részét nem a szevizben tölti.


Én majdnem minden nap a szervizbe járok az enyémmel......  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6888 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:04:36 »


Én majdnem minden nap a szervizbe járok az enyémmel......  Undecided

 colerique colerique colerique colerique
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6889 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:19:14 »


Én majdnem minden nap a szervizbe járok az enyémmel......  Undecided
mondtam,hogy vegyél egy jó dízelt,de te azzal is mindennap a szervízbe járnál.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6890 Dátum: 2014.06.04 szerda, 08:54:25 »

mondtam,hogy vegyél egy jó dízelt,de te azzal is mindennap a szervízbe járnál.... eplus2


Igaz  Undecided
Nincs szerencsém.  Cry
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6891 Dátum: 2014.06.04 szerda, 09:24:10 »


Igaz  Undecided
Nincs szerencsém.  Cry
ha cserencsére vársz,vegyél lottót! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6892 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:23:34 »

ha cserencsére vársz,vegyél lottót! Wink


Tévedés, mert nem garantált.
Vágyni meg lehet lottó vásárlás nélkül is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6893 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:49:47 »


Tévedés, mert nem garantált.
Vágyni meg lehet lottó vásárlás nélkül is.
Tibcsi.Hát vakújjá meg!
Hol garantált a szerencse? eplus2
A paradoxon vazze! hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 10:51:29 írta אַלף » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6894 Dátum: 2014.06.04 szerda, 10:51:02 »


Tévedés, mert nem garantált.
Vágyni meg lehet lottó vásárlás nélkül is.
te mindig csak vágyakozol.....sosem kapod meg a baloghot.... eplus2

azt írtam,hogy "vársz" vakker! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6895 Dátum: 2014.06.04 szerda, 11:48:47 »

te mindig csak vágyakozol.....sosem kapod meg a baloghot.... eplus2

azt írtam,hogy "vársz" vakker! nyes

"te mindig csak vágyakozol.....sosem kapod meg a baloghot.... "

Ne vetítsd ki a vágyaidat!  eplus2
Te akarod megkapni......már a keresztnevetek is azonos, szóval..... hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
revel
Vendég
« Új hozzászólás #6896 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:14:55 »

Sziasztok

Írtam már hogy alacsony fordulaton rángat az autóm, szeretnék gyertyát cserélni tanácsot kérnék azt hallottam hogy rakjak bele gyári ford gyertyát. Ez igaz?? Nem jobb az NGK?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6897 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:22:30 »

Sziasztok

Írtam már hogy alacsony fordulaton rángat az autóm, szeretnék gyertyát cserélni tanácsot kérnék azt hallottam hogy rakjak bele gyári ford gyertyát. Ez igaz?? Nem jobb az NGK?

A gyári is NGK.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6898 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:22:53 »

Sziasztok

Írtam már hogy alacsony fordulaton rángat az autóm, szeretnék gyertyát cserélni tanácsot kérnék azt hallottam hogy rakjak bele gyári ford gyertyát. Ez igaz?? Nem jobb az NGK?

Az NGK is gyári. A másik ajánlott a Motorcraft (ami szintén gyárinak számít). Személy szerint mindkettőből az iridium elektródásat ajánlanám. Az előző benzinesemben olyan volt, csak én mentem vele 100e km-t és ki tudja, hogy előtte mikor volt benne cserélve.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 16:31:49 írta Lacika71 » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6899 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:29:29 »

Sziasztok

Írtam már hogy alacsony fordulaton rángat az autóm, szeretnék gyertyát cserélni tanácsot kérnék azt hallottam hogy rakjak bele gyári ford gyertyát. Ez igaz?? Nem jobb az NGK?
Igen,
de ua.a gyertya
 https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7485-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-1_8-2_0
Ford csomagolásban:motorcraft NGK PTR6F-13
De máshol veszed kedvezménnyel is ugyanannyi.
3-as cserét javasolnak(trafó,kábel,gyertyák) a fórumozók.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.