Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:09:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
145
146
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4655723 alkalommal)
0 Felhasználó és 242 vendég van a témában
revel
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6900 Dátum:
2014.06.04 szerda, 16:39:17 »
Köszönöm szépen a villámgyors segítséget...
még egy kérdés ha esetleg be tudnátok linkelni a (szentháromságot) gyertya, trafó, kábel hogy mennyibe kerülne az egész ehhez a típushoz nagyon megköszönném.
Üdv
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6901 Dátum:
2014.06.04 szerda, 16:44:07 »
Idézetet írta: revel - 2014.06.04 szerda, 16:39:17
Köszönöm szépen a villámgyors segítséget...
még egy kérdés ha esetleg be tudnátok linkelni a (szentháromságot) gyertya, trafó, kábel hogy mennyibe kerülne az egész ehhez a típushoz nagyon megköszönném.
Üdv
Pl.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.08 vasárnap, 12:20:05 írta Lacika71
»
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6902 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 11:46:49 »
Sziasztok!Egy 2.0 146 lóerős mondeom van és egy olyan problémám van,hogy a motor melegen nem mindig indul elsőre,sokszor tovább kell indítózni,mire beindul,de hidegen ezt soha nem csinálja,mindig pöccre indul.A gyertyák nem rég voltak cserélve,a motorban 183 ezer km van,jó állapotban van az autó.Egyedül a kipufogó lyukas egy helyen picit,a hangjából hallani.A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6903 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 12:21:37 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.08 vasárnap, 11:46:49
Sziasztok!Egy 2.0 146 lóerős mondeom van és egy olyan problémám van,hogy a motor melegen nem mindig indul elsőre,sokszor tovább kell indítózni,mire beindul,de hidegen ezt soha nem csinálja,mindig pöccre indul.A gyertyák nem rég voltak cserélve,a motorban 183 ezer km van,jó állapotban van az autó.Egyedül a kipufogó lyukas egy helyen picit,a hangjából hallani.A válaszokat előre is köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6904 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 12:42:56 »
Köszönöm szépen,ez érthető,részletes leírás volt.Ezt hogyan tudom megszüntetni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6905 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 13:57:43 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.08 vasárnap, 12:42:56
Köszönöm szépen,ez érthető,részletes leírás volt.Ezt hogyan tudom megszüntetni?
Mit? Ha a nehéz indulásra gondolsz, akkor, amikor gyújtásra raktad vársz 3-4 mp-et. Ez az esetek 90%-ában segíteni szokott.
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6906 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 15:51:43 »
De el szeretném adni,nem vet rá jó fényt,ha nem indul elsőre,a hibát szeretném megszüntetni.Amúgy ég a check engine,valamikor nem,akkor megint visszatér,mikor milyen kedve van.A motor tökéletesen működik minden szempontból.Unokatestvéremé volt,ő is ugyanezt tapasztalta,a márkaszervízben mindig kitörölték.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6907 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 16:00:27 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.08 vasárnap, 15:51:43
De el szeretném adni,nem vet rá jó fényt,ha nem indul elsőre,a hibát szeretném megszüntetni.Amúgy ég a check engine,valamikor nem,akkor megint visszatér,mikor milyen kedve van.A motor tökéletesen működik minden szempontból.Unokatestvéremé volt,ő is ugyanezt tapasztalta,a márkaszervízben mindig kitörölték.
Nem értettél meg. Ez mindegyik benzinesnél előforduló hiba, ahogy a belinkelt leírásban is olvashatod. Nem tudod megszűntetni, meg kell szokni. Másodjára beindul. Ahogy írtam, gyújtásra kapcsolás után vársz 3-4 mp-et és utána indítasz. Amúgy normális körülmények között "meg szokás várni", amíg az összes lámpa elalszik, aminek el kell és utána indítunk.
Amikor világít a check engine lámpa, akkor kell hibakódot olvastatni. Az általában olyan, hogyha egy bizonyos ideig nem áll fenn az a hiba, akkor elalszik a lámpa.
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6908 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 16:21:54 »
Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6909 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 19:48:55 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.08 vasárnap, 16:21:54
Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer
Ha tényleg ennyire patent, akkor miért akarod eladni? A nehéz indulást meg lehet szokni. Hidd el nem biztos, hogy a másik (persze, ha az is mondeo lesz) nem fogja ugyanezt produkálni. Az is lehet, hogy szebb és jobb lehetne, de annak 98%, hogy horror az ára.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6910 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 13:14:41 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.08 vasárnap, 16:21:54
Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer
Azt nem nézted,hogy a tank meddig van,amikor nem indul elsőre?Esetleg az is lehet?
Azért van kivétel a "mindegyik benzinesnél előforduló hiba",a vasam szerencsére kivétel
ennek örülök is nagyon.
Addig,amíg csak a kiegészítő,kényelmi cuccokat kell cserélni szerintem nem gáz(ergó --> jó a vas
)
Nekem az indulásnál van egy bizonyos hang a féknél,ami a fékellenőrzésnek tudhatom be,de megszoktam és a lényeg:Jó gépek a mondik
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6911 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 14:42:09 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.06.09 hétfő, 13:14:41
Azt nem nézted,hogy a tank meddig van,amikor nem indul elsőre?Esetleg az is lehet?
Ez is egy lehetőség.
"Azért van kivétel a "mindegyik benzinesnél előforduló hiba",a vasam szerencsére kivétel
ennek örülök is nagyon.
"
Na jó, akkor az autók 95%-ánál előforduló hiba.
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6912 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 15:01:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.08 vasárnap, 19:48:55
Ha tényleg ennyire patent, akkor miért akarod eladni? A nehéz indulást meg lehet szokni. Hidd el nem biztos, hogy a másik (persze, ha az is mondeo lesz) nem fogja ugyanezt produkálni. Az is lehet, hogy szebb és jobb lehetne, de annak 98%, hogy horror az ára.
Azért akarom eladni,mert sokat eszik városban és én ott használom 95%-ban.Ajándékba kaptam,imádom amúgy az autót és a kényelmét,nem is kellene ennél több nekem,de a pénztárcám erősen beleszól.Egy kisebb lesz helyette.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6913 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 15:03:36 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.09 hétfő, 15:01:03
Azért akarom eladni,mert sokat eszik városban és én ott használom 95%-ban.Ajándékba kaptam,imádom amúgy az autót és a kényelmét,nem is kellene ennél több nekem,de a pénztárcám erősen beleszól.Egy kisebb lesz helyette.
Így már érthető. Gondolom az szóba sem jöhet, hogy ez mellé legyen egy városban mászkálós kicsi, a mondi meg a hosszabtávú, családi utazós autó. Ha pedig nem kell sok cuccal mászkálnod, akkor azon nem gondolkodtál még el, hogy veszel egy robogót a városban szaladgálni?
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6914 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 15:05:10 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.06.09 hétfő, 13:14:41
Azt nem nézted,hogy a tank meddig van,amikor nem indul elsőre?Esetleg az is lehet?
Azért van kivétel a "mindegyik benzinesnél előforduló hiba",a vasam szerencsére kivétel
ennek örülök is nagyon.
Addig,amíg csak a kiegészítő,kényelmi cuccokat kell cserélni szerintem nem gáz(ergó --> jó a vas
)
Nekem az indulásnál van egy bizonyos hang a féknél,ami a fékellenőrzésnek tudhatom be,de megszoktam és a lényeg:Jó gépek a mondik
Nem figyeltem,szerintem nem befolyásolja.Kár ezért a kis hibáért,lehet nincs baja ettől még,de bosszantó,amikor indítok és járatni kell az önindítót.
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6915 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 15:08:37 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.09 hétfő, 15:03:36
Így már érthető. Gondolom az szóba sem jöhet, hogy ez mellé legyen egy városban mászkálós kicsi, a mondi meg a hosszabtávú, családi utazós autó. Ha pedig nem kell sok cuccal mászkálnod, akkor azon nem gondolkodtál még el, hogy veszel egy robogót a városban szaladgálni?
Nekem elég egy kocsi,csak egy kicsivel egyen kevesebbet,mert rövid városi távokon sok leállítás és indítás közben benyel 10 litert akár.A motorokat nem szeretem,inkább négy kerék,a bukósisak csak összekócolná a hajamat
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6916 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 15:09:07 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.09 hétfő, 15:05:10
Nem figyeltem,szerintem nem befolyásolja.Kár ezért a kis hibáért,lehet nincs baja ettől még,de bosszantó,amikor indítok és járatni kell az önindítót.
Írták már páran, hogy amikor már kevés a benzin, akkor produkálja ezt a jelenséget. Ha van kedved visszaolvasni, akkor megtalálod. Vagy használd a keresőt itt a fórumon, biztos találsz rá utalást.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6917 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 15:15:42 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.09 hétfő, 15:05:10
Nem figyeltem,szerintem nem befolyásolja.Kár ezért a kis hibáért,lehet nincs baja ettől még,de bosszantó,amikor indítok és járatni kell az önindítót.
"amikor indítok és járatni kell az önindítót"
Hát ez ilyen. Sokan tesznek így.
Vegyél hibridet, ott nincs önindító....nem kell járatni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6918 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 19:04:53 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.09 hétfő, 15:01:03
Azért akarom eladni,mert sokat eszik városban és én ott használom 95%-ban.Ajándékba kaptam,imádom amúgy az autót és a kényelmét,nem is kellene ennél több nekem,de a pénztárcám erősen beleszól.Egy kisebb lesz helyette.
Ha annyira szereted ,miért nem dobsz bele egy gázszettet, azzal a pénztárcádban is csökkenne a hiszti, Bp tele van olcsó lpg kutakkal. A 2-es motor pedig szereti a gázt ha jól be van állítva. A felsorolt hibák pedig mind apróságok, amit bontóból kis pénzzel és kézügyességgel szépen rendbe tudsz tenni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.09 hétfő, 19:07:31 írta FokaDriver
»
Naplózva
adamx89
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6919 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 22:55:48 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.09 hétfő, 19:04:53
Ha annyira szereted ,miért nem dobsz bele egy gázszettet, azzal a pénztárcádban is csökkenne a hiszti, Bp tele van olcsó lpg kutakkal. A 2-es motor pedig szereti a gázt ha jól be van állítva. A felsorolt hibák pedig mind apróságok, amit bontóból kis pénzzel és kézügyességgel szépen rendbe tudsz tenni.
A kis hibák csak bosszantóak,meg is lesznek csinálva,csak a fogyasztás sok,átalakítani meg nem akarom,soha nem térülne meg,havi 1000 km sincs meg,az is város,igazából nem is használom ki.
Naplózva
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6920 Dátum:
2014.06.10 kedd, 19:50:41 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.09 hétfő, 22:55:48
A kis hibák csak bosszantóak,meg is lesznek csinálva,csak a fogyasztás sok,átalakítani meg nem akarom,soha nem térülne meg,havi 1000 km sincs meg,az is város,igazából nem is használom ki.
Most józan paraszti ésszel végig gondolva:
Eladod,mert sokat fogyaszt, pedig havi 1000km-t sem mész. Veszel egy olcsóbb kissebb valamit,amire kapásból költeni kell majd valamennyit, plusz az utánajárás költsége amíg kiválasztod és megtalálod a megfelelőt, és plusz az átírás 80-100 ropi, amit lényegében kidobsz az ablakon. Ha csak az átírást nézzük, mikorra fog a fogyasztáskülönbözet megtérülni? 20-25 év?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6921 Dátum:
2014.06.10 kedd, 19:53:20 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.06.10 kedd, 19:50:41
Most józan paraszti ésszel végig gondolva:
Eladod,mert sokat fogyaszt, pedig havi 1000km-t sem mész. Veszel egy olcsóbb kissebb valamit,amire kapásból költeni kell majd valamennyit, plusz az utánajárás költsége amíg kiválasztod és megtalálod a megfelelőt, és plusz az átírás 80-100 ropi, amit lényegében kidobsz az ablakon. Ha csak az átírást nézzük, mikorra fog a fogyasztáskülönbözet megtérülni? 20-25 év?
Nem utolsó sorban a Mondeo egy nagy és biztonságos autó!
Ez a legfőbb szempont! Már ezért érdemes (meg)tartani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6922 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:04:52 »
Sziasztok!
Ez van a gyújtótrafómra írva:
pet gf mi 25 ep md54
Segítsetek legyetek szívesek nekem abban, hogy ennek mi a megfelelője, mert tanácstalan vagyok.
Köszönettel: Gábor
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6923 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:08:06 »
Idézetet írta: paszty - 2014.06.10 kedd, 21:04:52
Sziasztok!
Ez van a gyújtótrafómra írva:
pet gf mi 25 ep md54
Segítsetek legyetek szívesek nekem abban, hogy ennek mi a megfelelője, mert tanácstalan vagyok.
Köszönettel: Gábor
Ez-ek a megfelelői:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05
Naplózva
Imádom a dízeleket!
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6924 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:12:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 21:08:06
Ez-ek a megfelelői:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05
Köszönöm szépen a segítséget és a gyors választ!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6925 Dátum:
2014.06.15 vasárnap, 16:04:18 »
Idézetet írta: adamx89 - 2014.06.08 vasárnap, 16:21:54
Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer
Ha a Lambda jó, és azt irja kiütésnél, hogy dús a keverék, akkor katalizátort kell cserélned! Ezzel az inditási gondod is megszűnik!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6926 Dátum:
2014.06.15 vasárnap, 19:25:24 »
Sziasztok!
Szeretnék Eredeti Ford gyújtókábelt vásárolni,mert a szerelőm szerint csak az a jó.
A Cromax oldalán szettben "csak" Valeo márkájút találtam, viszont az eredetit db-ra meg tudnám venni,de az horror.
Mit gondoltok ez milyen lehet,jó lenne ez vagy keressek tovább:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600211-gyujtokabel/7539-gyujtokabel-ford-mondeo-2000-2007-1_8
Köszi a segítségeteket előre is!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6927 Dátum:
2014.06.15 vasárnap, 19:32:50 »
Teljesen jó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6928 Dátum:
2014.06.15 vasárnap, 22:38:11 »
Péntek éjjel megszállta vélhetőleg egy nyest a motorterem, és szétrágott ezt azt...például egy vákumcsövet teljesen, a motorhűtő ventillátor tápellátását teljesen, és belekezdett egy vastag tápkábelbe, plusz egy szemre min 20 eres jelvezeték csoportba...majd előkerült a kutya, aki megpróbálta a nyestet a helytelen tevékenységről lebeszélni, de a nyest felszökött a leömlő és blokk tetejére (látható nyomok)...feltételezhetően mivel ez a kutya számára elérhetetlen hely volt, így kínjában a jobb első doblemezt összekaristolta a lábaival ahogy csak tudta...
Mindez csak abból derült ki hogy az első 15 km után kinyitottam a motorháztetőt hogy az már nem igaz hogy az üresjárati fordulatszámom fent ragad 1500-on, egészen addig amíg teljesen meg nem áll az autó?...hát ki látott már ilyet....majd kinyitottam a motorháztetőt, lógó vákumcső,sziszegő hang, venti táp kábelek cafatokban, további kábelcsoportok meggyalázva...hát ki látott már ilyet...4-5 órámba telt összerakni az autót, és még örülhetek hogy nem főztem meg az autót venti nélkül...
A nyest egy gonosz állat, én mondom!
Szóval ha egyik napról a másikra az autó határozottan szokatlanul viselkedik, ne legyetek rest kinyitni a motorháztetőt...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.15 vasárnap, 22:41:51 írta FokaDriver
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6929 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 07:26:57 »
Nekem is is mindig össze van mászkálva, szharva a csomagtérajtó bal sarka és a motorháztető jobb első sarka. Utastér tető hempergés nyomok, motorburkolat hempergés nyomok.....stb.
Én beszéltem olyan emberrel, aki ilyesmi állatokkal foglalkozik. NINCS ellenszer a nyest ellen! (spray, kutya, riasztó..... pár nap alatt megszokja és ugyabúgy jön)
Esetleg zárt garázs!
Csak bízni tudok én is, hogy el nem rág semmit......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6930 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 08:21:20 »
Én tettem az aljára védőlemezt, így nem tud felmenni.
Azt mondják az elektromos nyest riasztók nem rosszak.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6931 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 08:22:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.06.16 hétfő, 08:21:20
Én tettem az aljára védőlemezt, így nem tud felmenni.
Azt mondják az elektromos nyest riasztók nem rosszak.
a kerékjárat felő úgyis bebújik.nem tudsz gátat szabni neki.
vegyesek a vélemények az elektromossal is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6932 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 08:35:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.16 hétfő, 07:26:57
Nekem is is mindig össze van mászkálva, szharva a csomagtérajtó bal sarka és a motorháztető jobb első sarka. Utastér tető hempergés nyomok, motorburkolat hempergés nyomok.....stb.
Én beszéltem olyan emberrel, aki ilyesmi állatokkal foglalkozik. NINCS ellenszer a nyest ellen! (spray, kutya, riasztó..... pár nap alatt megszokja és ugyabúgy jön)
Esetleg zárt garázs!
Csak bízni tudok én is, hogy el nem rág semmit......
Egyrészt két dologról beszélsz, A nyestről, meg a hempergésről, ami után összexarjátok a motorháztetőt.
Másrészt Balcsin van nyest. Annyira pofátlan, hogy kint ülök a teraszon és jön, megáll, szemez velem 1-2 percet és lexarja bármit csinálok, majd szép nyugisan elmegy... Elvileg befogni lehetne, de elriasztani, azt nem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6933 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 19:59:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.16 hétfő, 07:26:57
Én beszéltem olyan emberrel, aki ilyesmi állatokkal foglalkozik. NINCS ellenszer a nyest ellen! (spray, kutya, riasztó..... pár nap alatt megszokja és ugyabúgy jön)
Esetleg zárt garázs!
Csak bízni tudok én is, hogy el nem rág semmit......
VAN! Egész jól be szokott válni: kereskedésekben sokfelé látattok az autók előtt-mögött egy palack vizet, na, az a nyestriasztó. A telep reflektorainak fényét ahogy megtöri a víz elzavarja a nyesteket. Szóval fény és egy üveg víz kell a csodához
(Fura, de működik)
Naplózva
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6934 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:14:47 »
Sziasztok!
1.8 benzines mondim van 2002-es. Mióta megvettem 1x cseréltem olajat + pol,levegő meg olaj szürőt 10w40-es olajat kapott de 5w30-as a gyárija úgytudom. Még van kb 3500Km a 10000-es cseréig de csipegeti 1x töltöttem utánna 2dl. Érdemes lenne-e a gyári 5w30-ast beletenni? Ti mit mondtok? Érdemes olajcsere előtt ilyen olajtér átmosót vagy mit venni? Előre is köszönöm!
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6935 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:17:07 »
Idézetet írta: nzoli - 2014.06.16 hétfő, 20:14:47
Sziasztok!
1.8 benzines mondim van 2002-es. Mióta megvettem 1x cseréltem olajat + pol,levegő meg olaj szürőt 10w40-es olajat kapott de 5w30-as a gyárija úgytudom. Még van kb 3500Km a 10000-es cseréig de csipegeti 1x töltöttem utánna 2dl. Érdemes lenne-e a gyári 5w30-ast beletenni? Ti mit mondtok? Érdemes olajcsere előtt ilyen olajtér átmosót vagy mit venni? Előre is köszönöm!
Abból többet fog enni, készítsd a zsebed, bele fogsz nyúlni mélyen, ha rászánod magad a javításra
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6936 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:27:24 »
Idézetet írta: Conor - 2014.06.16 hétfő, 19:59:19
VAN! Egész jól be szokott válni: kereskedésekben sokfelé látattok az autók előtt-mögött egy palack vizet, na, az a nyestriasztó. A telep reflektorainak fényét ahogy megtöri a víz elzavarja a nyesteket. Szóval fény és egy üveg víz kell a csodához
(Fura, de működik)
Nem a fényen és a vízen van a hangsúly.
Ha meglátja magát (vízben.....ha pont úgy mozog és úgy esik a fény is) a vízben, attól megijed.
Ha meglátja.......
De hidd el olyan ember mondta, aki ilyen állatokkal szerepel komoly filmeben, neveli és idomítja őket. Ismeri az efféléket az egértől a rókáig.
Nincs valódi, komoly ellenszer.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6937 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:31:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.16 hétfő, 20:27:24
Nem a fényen és a vízen van a hangsúly.
Ha meglátja magát (vízben.....ha pont úgy mozog és úgy esik a fény is) a vízben, attól megijed.
Ha meglátja.......
De hidd el olyan ember mondta, aki ilyen állatokkal szerepel komoly filmeben, neveli és idomítja őket. Ismeri az efféléket az egértől a rókáig.
Nincs valódi, komoly ellenszer.
Nem érdekelnek az állatpornós ismereteid
Én tapasztalatból tudom, több telepen is a palackok előtt minden éjjel rágták a nyestek a vezetékeket, mászták az autókat, stb. a palackok után egyből eltűntek, csak elvétve találtuk nyomukat... De ha a szakértő azt mondta....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6938 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:31:53 »
Idézetet írta: Conor - 2014.06.16 hétfő, 20:17:07
Abból többet fog enni, készítsd a zsebed, bele fogsz nyúlni mélyen, ha rászánod magad a javításra
6500 km alatt 2 dl, semmi. Még csak nem is szelepszár szimmering gyanús.
Ennyi el is csepeghet.....
Nem kell rémísztgetni javíttással .
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6939 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:33:45 »
Idézetet írta: Conor - 2014.06.16 hétfő, 20:31:35
Nem érdekelnek az állatpornós ismereteid
Én tapasztalatból tudom, több telepen is a palackok előtt minden éjjel rágták a nyestek a vezetékeket, mászták az autókat, stb. a palackok után egyből eltűntek, csak elvétve találtuk nyomukat... De ha a szakértő azt mondta....
Szerinted vicces ez az állatpornós írásod? Szerinted.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6940 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 20:35:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.16 hétfő, 20:31:53
6500 km alatt 2 dl, semmi. Még csak nem is szelepszár szimmering gyanús.
Ennyi el is csepeghet.....
Nem kell rémísztgetni javíttással .
Csak jeleztem, h a vékonyabb olajból több fog fogyni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6941 Dátum:
2014.06.16 hétfő, 21:28:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.16 hétfő, 20:33:45
Szerinted vicces ez az állatpornós írásod? Szerinted.....
szerintem vicces volt.tessék röhögni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6942 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 21:51:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.16 hétfő, 21:28:06
szerintem vicces volt.tessék röhögni!
Szerintem is
Lehet rátapintottam valamire....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6943 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 21:56:41 »
Idézetet írta: Conor - 2014.06.19 csütörtök, 21:51:31
Szerintem is
Lehet rátapintottam valamire....
Az, hogy te mire tapintottál rá......... nem különösebben érdekel. Velem kapcsolatban eléggé téves a tapintásod......... de inkább ne is tapogass.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6944 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 21:59:35 »
Sziasztok,
valahol olvastam (talán a kezelési könyvben?) hogy ugye 5W30-as olaj való bele, de 5W40, illetve 10W40 is használható, amennyiben megfelel a specifikációknak. Tudom, itt a legtöbben (köztük én is) az 5W30-ra esküsznek, de mivel 550ezer km után már nem mondható újnak
, és kezdi eszegetni az olajat, gondoltam 10W40-el kicsit ki lehetne tolni a motorgenerál időpontját.
Szerintetek?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6945 Dátum:
2014.06.19 csütörtök, 22:22:05 »
Idézetet írta: Conor - 2014.06.16 hétfő, 20:31:35
Nem érdekelnek az állatpornós ismereteid
Én tapasztalatból tudom, több telepen is a palackok előtt minden éjjel rágták a nyestek a vezetékeket, mászták az autókat, stb. a palackok után egyből eltűntek, csak elvétve találtuk nyomukat... De ha a szakértő azt mondta....
Most akkor a palck előtt rágják, mögötte eltűnnek? De hogy lehet úgy rakni, hogy mondig mögötte legyenek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6946 Dátum:
2014.06.20 péntek, 22:48:13 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.19 csütörtök, 22:22:05
Most akkor a palck előtt rágják, mögötte eltűnnek? De hogy lehet úgy rakni, hogy mondig mögötte legyenek?
Jaaaa, de nem mindegy honnan nézed a palackot, mert ha pl közted és a nyest közt van, akkor ami neked a palack eleje, az neki a hátulja, tehát helyet kéne, h cseréljetek, h ne lásd, de akkor megint az eleje lesz a palacknak. A legjobb, ha beleteszed a nyestet a palackba!
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6947 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 18:27:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.19 csütörtök, 21:59:35
Sziasztok,
valahol olvastam (talán a kezelési könyvben?) hogy ugye 5W30-as olaj való bele, de 5W40, illetve 10W40 is használható, amennyiben megfelel a specifikációknak. Tudom, itt a legtöbben (köztük én is) az 5W30-ra esküsznek, de mivel 550ezer km után már nem mondható újnak
, és kezdi eszegetni az olajat, gondoltam 10W40-el kicsit ki lehetne tolni a motorgenerál időpontját.
Szerintetek?
Én már régóta 10W 40-es olajat használok, bár tudom, hogy itt a fórumon mindenki az 5W 30-asat ajánlja. Én semmilyen hátrányát nem látom ennek az olajnak. Mondjuk éppen eszegeti, de nem vészesen, sőt most mintha kevésbé is. Hogy az 5W 30-al mi lenne, nem tudom.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6948 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 20:10:16 »
Idézetet írta: ultio - 2014.06.22 vasárnap, 18:27:28
Én már régóta 10W 40-es olajat használok, bár tudom, hogy itt a fórumon mindenki az 5W 30-asat ajánlja. Én semmilyen hátrányát nem látom ennek az olajnak. Mondjuk éppen eszegeti, de nem vészesen, sőt most mintha kevésbé is. Hogy az 5W 30-al mi lenne, nem tudom.
Mondjuk én a helyedben nem tenném(tettem volna) bele, amíg nem kezdi el eszegetni az 5W30-at. Ford olaj a 10W40 is?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6949 Dátum:
2014.06.22 vasárnap, 21:20:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.22 vasárnap, 20:10:16
Mondjuk én a helyedben nem tenném(tettem volna) bele, amíg nem kezdi el eszegetni az 5W30-at. Ford olaj a 10W40 is?
Eszegette, azért próbáltam ki a 10W 40-eset. Ezt talán annyira nem csipegeti, de érdekes jelenség ez, mert autópályán eléggé, míg ha nem megyek pályán, akkor alig-alig. És ez nem változott, mióta nálam az autó. Most meg minta pályán se csipegetné annyira.
Igen, Ford olaj.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
145
146
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ