Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662083 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
revel
Vendég
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:39:17 »

Köszönöm szépen a villámgyors segítséget... worship még egy kérdés ha esetleg be tudnátok linkelni a (szentháromságot) gyertya, trafó, kábel hogy mennyibe kerülne az egész ehhez a típushoz  nagyon megköszönném.   Smiley Üdv
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2014.06.04 szerda, 16:44:07 »

Köszönöm szépen a villámgyors segítséget... worship még egy kérdés ha esetleg be tudnátok linkelni a (szentháromságot) gyertya, trafó, kábel hogy mennyibe kerülne az egész ehhez a típushoz  nagyon megköszönném.   Smiley Üdv

Pl.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.08 vasárnap, 12:20:05 írta Lacika71 » Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 11:46:49 »

Sziasztok!Egy 2.0 146 lóerős mondeom van és egy olyan problémám van,hogy a motor melegen nem mindig indul elsőre,sokszor tovább kell indítózni,mire beindul,de hidegen ezt soha nem csinálja,mindig pöccre indul.A gyertyák nem rég voltak cserélve,a motorban 183 ezer km van,jó állapotban van az autó.Egyedül a kipufogó lyukas egy helyen picit,a hangjából hallani.A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 12:21:37 »

Sziasztok!Egy 2.0 146 lóerős mondeom van és egy olyan problémám van,hogy a motor melegen nem mindig indul elsőre,sokszor tovább kell indítózni,mire beindul,de hidegen ezt soha nem csinálja,mindig pöccre indul.A gyertyák nem rég voltak cserélve,a motorban 183 ezer km van,jó állapotban van az autó.Egyedül a kipufogó lyukas egy helyen picit,a hangjából hallani.A válaszokat előre is köszönöm!


http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 12:42:56 »

Köszönöm szépen,ez érthető,részletes leírás volt.Ezt hogyan tudom megszüntetni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 13:57:43 »

Köszönöm szépen,ez érthető,részletes leírás volt.Ezt hogyan tudom megszüntetni?

Mit? Ha a nehéz indulásra gondolsz, akkor, amikor gyújtásra raktad vársz 3-4 mp-et. Ez az esetek 90%-ában segíteni szokott.
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 15:51:43 »

De el szeretném adni,nem vet rá jó fényt,ha nem indul elsőre,a hibát szeretném megszüntetni.Amúgy ég a check engine,valamikor nem,akkor megint visszatér,mikor milyen kedve van.A motor tökéletesen működik minden szempontból.Unokatestvéremé volt,ő is ugyanezt tapasztalta,a márkaszervízben mindig kitörölték.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:00:27 »

De el szeretném adni,nem vet rá jó fényt,ha nem indul elsőre,a hibát szeretném megszüntetni.Amúgy ég a check engine,valamikor nem,akkor megint visszatér,mikor milyen kedve van.A motor tökéletesen működik minden szempontból.Unokatestvéremé volt,ő is ugyanezt tapasztalta,a márkaszervízben mindig kitörölték.

Nem értettél meg. Ez mindegyik benzinesnél előforduló hiba, ahogy a belinkelt leírásban is olvashatod. Nem tudod megszűntetni, meg kell szokni. Másodjára beindul. Ahogy írtam, gyújtásra kapcsolás után vársz 3-4 mp-et és utána indítasz. Amúgy normális körülmények között "meg szokás várni", amíg az összes lámpa elalszik, aminek el kell és utána indítunk.
Amikor világít a check engine lámpa, akkor kell hibakódot olvastatni. Az általában olyan, hogyha egy bizonyos ideig nem áll fenn az a hiba, akkor elalszik a lámpa.
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 16:21:54 »

Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 19:48:55 »

Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer

Ha tényleg ennyire patent, akkor miért akarod eladni? A nehéz indulást meg lehet szokni. Hidd el nem biztos, hogy a másik (persze, ha az is mondeo lesz) nem fogja ugyanezt produkálni. Az is lehet, hogy szebb és jobb lehetne, de annak 98%, hogy horror az ára.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 13:14:41 »

Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer
Azt nem nézted,hogy a tank meddig van,amikor nem indul elsőre?Esetleg az is lehet?
Azért van kivétel a "mindegyik benzinesnél előforduló hiba",a vasam szerencsére kivétel  taps ennek örülök is nagyon.taps
Addig,amíg csak a kiegészítő,kényelmi cuccokat kell cserélni szerintem nem gáz(ergó --> jó a vas nyes)
Nekem az indulásnál van egy bizonyos hang a féknél,ami a fékellenőrzésnek tudhatom be,de megszoktam és a lényeg:Jó gépek a mondik taps taps taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 14:42:09 »

Azt nem nézted,hogy a tank meddig van,amikor nem indul elsőre?Esetleg az is lehet?

Ez is egy lehetőség.

"Azért van kivétel a "mindegyik benzinesnél előforduló hiba",a vasam szerencsére kivétel  taps ennek örülök is nagyon.taps"

Na jó, akkor az autók 95%-ánál előforduló hiba.
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 15:01:03 »

Ha tényleg ennyire patent, akkor miért akarod eladni? A nehéz indulást meg lehet szokni. Hidd el nem biztos, hogy a másik (persze, ha az is mondeo lesz) nem fogja ugyanezt produkálni. Az is lehet, hogy szebb és jobb lehetne, de annak 98%, hogy horror az ára.

Azért akarom eladni,mert sokat eszik városban és én ott használom 95%-ban.Ajándékba kaptam,imádom amúgy az autót és a kényelmét,nem is kellene ennél több nekem,de a pénztárcám erősen beleszól.Egy kisebb lesz helyette.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 15:03:36 »

Azért akarom eladni,mert sokat eszik városban és én ott használom 95%-ban.Ajándékba kaptam,imádom amúgy az autót és a kényelmét,nem is kellene ennél több nekem,de a pénztárcám erősen beleszól.Egy kisebb lesz helyette.

Így már érthető. Gondolom az szóba sem jöhet, hogy ez mellé legyen egy városban mászkálós kicsi, a mondi meg a hosszabtávú, családi utazós autó. Ha pedig nem kell sok cuccal mászkálnod, akkor azon nem gondolkodtál még el, hogy veszel egy robogót a városban szaladgálni?
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 15:05:10 »

Azt nem nézted,hogy a tank meddig van,amikor nem indul elsőre?Esetleg az is lehet?
Azért van kivétel a "mindegyik benzinesnél előforduló hiba",a vasam szerencsére kivétel  taps ennek örülök is nagyon.taps
Addig,amíg csak a kiegészítő,kényelmi cuccokat kell cserélni szerintem nem gáz(ergó --> jó a vas nyes)
Nekem az indulásnál van egy bizonyos hang a féknél,ami a fékellenőrzésnek tudhatom be,de megszoktam és a lényeg:Jó gépek a mondik taps taps taps

Nem figyeltem,szerintem nem befolyásolja.Kár ezért a kis hibáért,lehet nincs baja ettől még,de bosszantó,amikor indítok és járatni kell az önindítót.
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 15:08:37 »

Így már érthető. Gondolom az szóba sem jöhet, hogy ez mellé legyen egy városban mászkálós kicsi, a mondi meg a hosszabtávú, családi utazós autó. Ha pedig nem kell sok cuccal mászkálnod, akkor azon nem gondolkodtál még el, hogy veszel egy robogót a városban szaladgálni?

Nekem elég egy kocsi,csak egy kicsivel egyen kevesebbet,mert rövid városi távokon sok leállítás és indítás közben benyel 10 litert akár.A motorokat nem szeretem,inkább négy kerék,a bukósisak csak összekócolná a hajamat Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 15:09:07 »

Nem figyeltem,szerintem nem befolyásolja.Kár ezért a kis hibáért,lehet nincs baja ettől még,de bosszantó,amikor indítok és járatni kell az önindítót.

Írták már páran, hogy amikor már kevés a benzin, akkor produkálja ezt a jelenséget. Ha van kedved visszaolvasni, akkor megtalálod. Vagy használd a keresőt itt a fórumon, biztos találsz rá utalást.  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 15:15:42 »

Nem figyeltem,szerintem nem befolyásolja.Kár ezért a kis hibáért,lehet nincs baja ettől még,de bosszantó,amikor indítok és járatni kell az önindítót.

"amikor indítok és járatni kell az önindítót"

Hát ez ilyen. Sokan tesznek így.  vigyor3

Vegyél hibridet, ott nincs önindító....nem kell járatni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 19:04:53 »

Azért akarom eladni,mert sokat eszik városban és én ott használom 95%-ban.Ajándékba kaptam,imádom amúgy az autót és a kényelmét,nem is kellene ennél több nekem,de a pénztárcám erősen beleszól.Egy kisebb lesz helyette.
Ha annyira szereted ,miért nem dobsz bele egy gázszettet, azzal a pénztárcádban is csökkenne a hiszti, Bp tele van olcsó lpg kutakkal. A 2-es motor pedig szereti a gázt ha jól be van állítva. A felsorolt hibák pedig mind apróságok, amit bontóból kis pénzzel és kézügyességgel szépen rendbe tudsz tenni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.09 hétfő, 19:07:31 írta FokaDriver » Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 22:55:48 »

Ha annyira szereted ,miért nem dobsz bele egy gázszettet, azzal a pénztárcádban is csökkenne a hiszti, Bp tele van olcsó lpg kutakkal. A 2-es motor pedig szereti a gázt ha jól be van állítva. A felsorolt hibák pedig mind apróságok, amit bontóból kis pénzzel és kézügyességgel szépen rendbe tudsz tenni.

A kis hibák csak bosszantóak,meg is lesznek csinálva,csak a fogyasztás sok,átalakítani meg nem akarom,soha nem térülne meg,havi 1000 km sincs meg,az is város,igazából nem is használom ki.
Naplózva
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2014.06.10 kedd, 19:50:41 »

A kis hibák csak bosszantóak,meg is lesznek csinálva,csak a fogyasztás sok,átalakítani meg nem akarom,soha nem térülne meg,havi 1000 km sincs meg,az is város,igazából nem is használom ki.

Most józan paraszti ésszel végig gondolva:
Eladod,mert sokat fogyaszt, pedig havi 1000km-t sem mész. Veszel egy olcsóbb kissebb valamit,amire kapásból költeni kell majd valamennyit, plusz az utánajárás költsége amíg kiválasztod és megtalálod a megfelelőt, és plusz az átírás 80-100 ropi, amit lényegében kidobsz az ablakon. Ha csak az átírást nézzük, mikorra fog a fogyasztáskülönbözet megtérülni? 20-25 év?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2014.06.10 kedd, 19:53:20 »

Most józan paraszti ésszel végig gondolva:
Eladod,mert sokat fogyaszt, pedig havi 1000km-t sem mész. Veszel egy olcsóbb kissebb valamit,amire kapásból költeni kell majd valamennyit, plusz az utánajárás költsége amíg kiválasztod és megtalálod a megfelelőt, és plusz az átírás 80-100 ropi, amit lényegében kidobsz az ablakon. Ha csak az átírást nézzük, mikorra fog a fogyasztáskülönbözet megtérülni? 20-25 év?

Nem utolsó sorban a Mondeo egy nagy és biztonságos autó!
Ez a legfőbb szempont! Már ezért érdemes (meg)tartani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:04:52 »

Sziasztok!

Ez van a gyújtótrafómra írva:

pet gf mi 25 ep md54

Segítsetek legyetek szívesek nekem abban, hogy ennek mi a megfelelője, mert tanácstalan vagyok.

Köszönettel: Gábor
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:08:06 »

Sziasztok!

Ez van a gyújtótrafómra írva:

pet gf mi 25 ep md54

Segítsetek legyetek szívesek nekem abban, hogy ennek mi a megfelelője, mert tanácstalan vagyok.

Köszönettel: Gábor


Ez-ek a megfelelői:

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:12:42 »


Köszönöm szépen a segítséget és a gyors választ!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 16:04:18 »

Köszi az infót,így már értelek,ez nem jó hír.Amúgy megvárom mindig a lámpákat,míg elalszanak.Van amikor egy darabig nincs ez a jelenség.A check engine-t megnézetem majd,csak egy két bosszantó dolgot meg kell csináltatnom még és egyszerre sok lenne(csomagtartó teleszkópok cseréje,bal hátsó ablakemelő szerkezete,csomagtartó zár,küszöb rozsdásodik).Ezeket leszámítva patent állapotban van a kocsi,kevés km-rel.Köszi mégegyszer


Ha a Lambda jó, és azt irja kiütésnél, hogy dús a keverék, akkor katalizátort kell cserélned!   Ezzel az inditási gondod is megszűnik!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 19:25:24 »

Sziasztok!

Szeretnék Eredeti Ford gyújtókábelt vásárolni,mert a szerelőm szerint csak az a jó.
A Cromax oldalán szettben "csak" Valeo márkájút találtam, viszont az eredetit db-ra meg tudnám venni,de az horror.
Mit gondoltok ez milyen lehet,jó lenne ez vagy keressek tovább:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600211-gyujtokabel/7539-gyujtokabel-ford-mondeo-2000-2007-1_8

Köszi a segítségeteket előre is!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 19:32:50 »

Teljesen jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:38:11 »

Péntek éjjel megszállta vélhetőleg egy nyest a motorterem, és szétrágott ezt azt...például egy vákumcsövet teljesen, a motorhűtő ventillátor tápellátását teljesen, és belekezdett egy vastag tápkábelbe, plusz egy szemre min 20 eres jelvezeték csoportba...majd előkerült a kutya, aki megpróbálta a nyestet a helytelen tevékenységről lebeszélni, de a nyest felszökött a leömlő és blokk tetejére (látható nyomok)...feltételezhetően mivel ez a kutya számára elérhetetlen hely volt, így kínjában a jobb első doblemezt összekaristolta a lábaival ahogy csak tudta...

Mindez csak abból derült ki hogy az első 15 km után kinyitottam a motorháztetőt hogy az már nem igaz hogy az üresjárati fordulatszámom fent ragad 1500-on, egészen addig amíg teljesen meg nem áll az autó?...hát ki látott már ilyet....majd kinyitottam a motorháztetőt, lógó vákumcső,sziszegő hang, venti táp kábelek cafatokban, további kábelcsoportok meggyalázva...hát ki látott már ilyet...4-5 órámba telt összerakni az autót, és még örülhetek hogy nem főztem meg az autót venti nélkül...

A nyest egy gonosz állat, én mondom!

Szóval ha egyik napról a másikra az autó határozottan szokatlanul viselkedik, ne legyetek rest kinyitni a motorháztetőt...
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.15 vasárnap, 22:41:51 írta FokaDriver » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 07:26:57 »

Nekem is is mindig össze van mászkálva, szharva a csomagtérajtó bal sarka és a motorháztető jobb első sarka. Utastér tető hempergés nyomok, motorburkolat hempergés nyomok.....stb.

Én beszéltem olyan emberrel, aki ilyesmi állatokkal foglalkozik. NINCS ellenszer a nyest ellen!  (spray, kutya, riasztó.....  pár nap alatt megszokja és ugyabúgy jön)
Esetleg zárt garázs!

Csak bízni tudok én is, hogy el nem rág semmit...... Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:21:20 »

Én tettem az aljára védőlemezt, így nem tud felmenni.
Azt mondják az elektromos nyest riasztók nem rosszak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:22:50 »

Én tettem az aljára védőlemezt, így nem tud felmenni.
Azt mondják az elektromos nyest riasztók nem rosszak.
a kerékjárat felő úgyis bebújik.nem tudsz gátat szabni neki.
vegyesek a vélemények az elektromossal is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:35:01 »

Nekem is is mindig össze van mászkálva, szharva a csomagtérajtó bal sarka és a motorháztető jobb első sarka. Utastér tető hempergés nyomok, motorburkolat hempergés nyomok.....stb.

Én beszéltem olyan emberrel, aki ilyesmi állatokkal foglalkozik. NINCS ellenszer a nyest ellen!  (spray, kutya, riasztó.....  pár nap alatt megszokja és ugyabúgy jön)
Esetleg zárt garázs!

Csak bízni tudok én is, hogy el nem rág semmit...... Undecided

Egyrészt két dologról beszélsz, A nyestről, meg a hempergésről, ami után összexarjátok a motorháztetőt.  hehe

Másrészt Balcsin van nyest. Annyira pofátlan, hogy kint ülök a teraszon és jön, megáll, szemez velem 1-2 percet és lexarja bármit csinálok, majd szép nyugisan elmegy... Elvileg befogni lehetne, de elriasztani, azt nem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 19:59:19 »


Én beszéltem olyan emberrel, aki ilyesmi állatokkal foglalkozik. NINCS ellenszer a nyest ellen!  (spray, kutya, riasztó.....  pár nap alatt megszokja és ugyabúgy jön)
Esetleg zárt garázs!

Csak bízni tudok én is, hogy el nem rág semmit...... Undecided
VAN! Egész jól be szokott válni: kereskedésekben sokfelé látattok az autók előtt-mögött egy palack vizet, na, az a nyestriasztó. A telep reflektorainak fényét ahogy megtöri a víz elzavarja a nyesteket. Szóval fény és egy üveg víz kell a csodához Cheesy (Fura, de működik)
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:14:47 »

Sziasztok!

1.8 benzines mondim van 2002-es. Mióta megvettem 1x cseréltem olajat + pol,levegő meg olaj szürőt 10w40-es olajat kapott de 5w30-as a gyárija úgytudom. Még van kb 3500Km a 10000-es cseréig de csipegeti 1x töltöttem utánna 2dl. Érdemes lenne-e a gyári 5w30-ast beletenni? Ti mit mondtok? Érdemes olajcsere előtt ilyen olajtér átmosót vagy mit venni? Előre is köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:17:07 »

Sziasztok!

1.8 benzines mondim van 2002-es. Mióta megvettem 1x cseréltem olajat + pol,levegő meg olaj szürőt 10w40-es olajat kapott de 5w30-as a gyárija úgytudom. Még van kb 3500Km a 10000-es cseréig de csipegeti 1x töltöttem utánna 2dl. Érdemes lenne-e a gyári 5w30-ast beletenni? Ti mit mondtok? Érdemes olajcsere előtt ilyen olajtér átmosót vagy mit venni? Előre is köszönöm!
Abból többet fog enni, készítsd a zsebed, bele fogsz nyúlni mélyen, ha rászánod magad a javításra  Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:27:24 »

VAN! Egész jól be szokott válni: kereskedésekben sokfelé látattok az autók előtt-mögött egy palack vizet, na, az a nyestriasztó. A telep reflektorainak fényét ahogy megtöri a víz elzavarja a nyesteket. Szóval fény és egy üveg víz kell a csodához Cheesy (Fura, de működik)
Nem a fényen és a vízen van a hangsúly.
Ha meglátja magát (vízben.....ha pont úgy mozog és úgy esik a fény is) a vízben, attól megijed.
Ha meglátja.......

De hidd el olyan ember mondta, aki ilyen állatokkal szerepel komoly filmeben, neveli és idomítja őket. Ismeri az efféléket az egértől a rókáig.
Nincs valódi, komoly ellenszer.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:31:35 »

Nem a fényen és a vízen van a hangsúly.
Ha meglátja magát (vízben.....ha pont úgy mozog és úgy esik a fény is) a vízben, attól megijed.
Ha meglátja.......

De hidd el olyan ember mondta, aki ilyen állatokkal szerepel komoly filmeben, neveli és idomítja őket. Ismeri az efféléket az egértől a rókáig.
Nincs valódi, komoly ellenszer.  Undecided

Nem érdekelnek az állatpornós ismereteid Cheesy Cheesy  eplus2
Én tapasztalatból tudom, több telepen is a palackok előtt minden éjjel rágták a nyestek a vezetékeket, mászták az autókat, stb. a palackok után egyből eltűntek, csak elvétve találtuk nyomukat... De ha a szakértő azt mondta....Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:31:53 »

Abból többet fog enni, készítsd a zsebed, bele fogsz nyúlni mélyen, ha rászánod magad a javításra  Wink
6500 km alatt 2 dl, semmi. Még csak nem is szelepszár szimmering gyanús.
 Ennyi el is csepeghet.....
Nem kell rémísztgetni javíttással .
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:33:45 »

Nem érdekelnek az állatpornós ismereteid Cheesy Cheesy  eplus2
Én tapasztalatból tudom, több telepen is a palackok előtt minden éjjel rágták a nyestek a vezetékeket, mászták az autókat, stb. a palackok után egyből eltűntek, csak elvétve találtuk nyomukat... De ha a szakértő azt mondta....Cheesy

Szerinted vicces ez az állatpornós írásod?  Szerinted.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 20:35:11 »

6500 km alatt 2 dl, semmi. Még csak nem is szelepszár szimmering gyanús.
 Ennyi el is csepeghet.....
Nem kell rémísztgetni javíttással .

Csak jeleztem, h a vékonyabb olajból több fog fogyni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 21:28:06 »

Szerinted vicces ez az állatpornós írásod?  Szerinted.....
szerintem vicces volt.tessék röhögni! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 21:51:31 »

szerintem vicces volt.tessék röhögni! nyes
Szerintem is eplus2 Lehet rátapintottam valamire.... eplus2 hehe hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 21:56:41 »

Szerintem is eplus2 Lehet rátapintottam valamire.... eplus2 hehe hehe


Az, hogy te mire tapintottál rá......... nem különösebben érdekel.  Velem kapcsolatban eléggé téves a tapintásod......... de inkább ne is tapogass.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 21:59:35 »

Sziasztok,

valahol olvastam (talán a kezelési könyvben?) hogy ugye 5W30-as olaj való bele, de 5W40, illetve 10W40 is használható, amennyiben megfelel a specifikációknak. Tudom, itt a legtöbben (köztük én is) az 5W30-ra esküsznek, de mivel 550ezer km után már nem mondható újnak  vigyor3 , és kezdi eszegetni az olajat, gondoltam 10W40-el kicsit ki lehetne tolni a motorgenerál időpontját.

Szerintetek?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 22:22:05 »

Nem érdekelnek az állatpornós ismereteid Cheesy Cheesy  eplus2
Én tapasztalatból tudom, több telepen is a palackok előtt minden éjjel rágták a nyestek a vezetékeket, mászták az autókat, stb. a palackok után egyből eltűntek, csak elvétve találtuk nyomukat... De ha a szakértő azt mondta....Cheesy

 laugh

Most akkor a palck előtt rágják, mögötte eltűnnek? De hogy lehet úgy rakni, hogy mondig mögötte legyenek?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2014.06.20 péntek, 22:48:13 »

laugh

Most akkor a palck előtt rágják, mögötte eltűnnek? De hogy lehet úgy rakni, hogy mondig mögötte legyenek?  hehe
Jaaaa, de nem mindegy honnan nézed a palackot, mert ha pl közted és a nyest közt van, akkor ami neked a palack eleje, az neki a hátulja, tehát helyet kéne, h cseréljetek, h ne lásd, de akkor megint az eleje lesz a palacknak. A legjobb, ha beleteszed a nyestet a palackba!  hehe
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 18:27:28 »

Sziasztok,

valahol olvastam (talán a kezelési könyvben?) hogy ugye 5W30-as olaj való bele, de 5W40, illetve 10W40 is használható, amennyiben megfelel a specifikációknak. Tudom, itt a legtöbben (köztük én is) az 5W30-ra esküsznek, de mivel 550ezer km után már nem mondható újnak  vigyor3 , és kezdi eszegetni az olajat, gondoltam 10W40-el kicsit ki lehetne tolni a motorgenerál időpontját.

Szerintetek?

Én már régóta 10W 40-es olajat használok, bár tudom, hogy itt a fórumon mindenki az 5W 30-asat ajánlja. Én semmilyen hátrányát nem látom ennek az olajnak. Mondjuk éppen eszegeti, de nem vészesen, sőt most mintha kevésbé is. Hogy az 5W 30-al mi lenne, nem tudom.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 20:10:16 »

Én már régóta 10W 40-es olajat használok, bár tudom, hogy itt a fórumon mindenki az 5W 30-asat ajánlja. Én semmilyen hátrányát nem látom ennek az olajnak. Mondjuk éppen eszegeti, de nem vészesen, sőt most mintha kevésbé is. Hogy az 5W 30-al mi lenne, nem tudom.

Mondjuk én a helyedben nem tenném(tettem volna) bele, amíg nem kezdi el eszegetni az 5W30-at. Ford olaj a 10W40 is?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 21:20:02 »

Mondjuk én a helyedben nem tenném(tettem volna) bele, amíg nem kezdi el eszegetni az 5W30-at. Ford olaj a 10W40 is?

Eszegette, azért próbáltam ki a 10W 40-eset. Ezt talán annyira nem csipegeti, de érdekes jelenség ez, mert autópályán eléggé, míg ha nem megyek pályán, akkor alig-alig. És ez nem változott, mióta nálam az autó. Most meg minta pályán se csipegetné annyira.

Igen, Ford olaj.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.