Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661970 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:11:43 »

Sziasztok!
Kis segítség kellene 2000 Benzines ló, 1200-2000 forulak között rángat gyorsításkór, felette megy mid a golyó.
Milehet a baja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Jocó
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:35:00 »

Sziasztok!
Kis segítség kellene 2000 Benzines ló, 1200-2000 forulak között rángat gyorsításkór, felette megy mid a golyó.
Milehet a baja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Jocó
A NAGY triumvirátus csere valószínűleg.(Trafó-gyertyák-gyertyakábelek)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:04:08 »

És mivel kezdenéd?
Platina gyertya van benne 40ekm rel
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:11:03 »

És mivel kezdenéd?
Platina gyertya van benne 40ekm rel
Nézd meg a szemrevételezéssel,hogy rendesen minden a helyén,van kontakt(nem lötyög a pipa),gyertyákat is nézd,nézesd meg 1,3 mm gyertya hézag.
Szakival méresd ki a kábeleket és a trafót(melegen próbáld megnézetni,mert hidegen lehet,hogy a mérés jó lesz)
A rossz kábel,megölheti a trafót,vagy fordítva is lehetséges.Ezért szoktuk a 3-t egyben cserélni.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:29:46 »

Megnézem.
Köszi A segítséget!
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:35:41 »

Megnézem.
Köszi A segítséget!
Oké. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 10:18:00 »

És mivel kezdenéd?
Platina gyertya van benne 40ekm rel

Elvileg Kb ennyi a csereintervalluma. Bár én elmentem 100ezret az iridiumossal csere nélkül.
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 15:26:23 »

Sziasztok!
Kis segítség kellene 2000 Benzines ló, 1200-2000 forulak között rángat gyorsításkór, felette megy mid a golyó.
Milehet a baja?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Jocó

Kábelt kell cserélned!  A gyertya porcelánján hosszában egy vágat keletkezik, / a körmöddel is érezni, és látni a csíkot/ ott húz át !  nekem is ez volt a bajom!!!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2014.09.19 péntek, 08:41:15 »

Üdvözlet!

Segítségetek kérném. Mondeo vásárlás előtt állok. 1.8 abból is vagy a 125 le vagy a 131 /SCI/ vennék. Abban kérném a segítségeteket, hogy mire kell figyelnem-vigyáznom a kocsi vásárlásánál?
Előre is köszönöm.. wave wave wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2014.09.19 péntek, 08:58:01 »

Üdvözlet!

Segítségetek kérném. Mondeo vásárlás előtt állok. 1.8 abból is vagy a 125 le vagy a 131 /SCI/ vennék. Abban kérném a segítségeteket, hogy mire kell figyelnem-vigyáznom a kocsi vásárlásánál?
Előre is köszönöm.. wave wave wave

Az SCI-nél nem tudom, de a sima 1.8-nál az örvénylapátokat illetve az azokat mozgató mechanikát szerintem érdemes megkukkolni, hogy milyen állapotban vannak.
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2014.09.19 péntek, 09:19:16 »

Az SCI-nél nem tudom, de a sima 1.8-nál az örvénylapátokat illetve az azokat mozgató mechanikát szerintem érdemes megkukkolni, hogy milyen állapotban vannak.

Köszi  worship, ez pontosan mit is jelent, ill. más fontos dolog van-e?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2014.09.19 péntek, 09:25:45 »

Köszi  worship, ez pontosan mit is jelent, ill. más fontos dolog van-e?

A szívósorban levő örvénylapátokat mozgató rudazatot ha leveszed, változik-e a motor hangja. Ha visszaolvasol vagy rákeresel, akkor itt is leírta valaki, hogy mit kell olyankor figyelni. Más nem nagyon szokott előfordulni. Szerintem az a legegyszerűbb, ha viszel magaddal valakit, aki már látott mondeot szétszedve is. A rudazata a trafó környékén van illetve a szívósor közepén. Ha van egy kis csörgése alapjáraton a motornak és annak a rudazatnak a levételekor megszűnik, akkor jó eséllyel a lapátok kezdik feladni a harcot. Azt meg lehet oldani végleges eltávolítással vagy cserével (ez a drágább). De én még mindig azt javaslom, hogy kérj meg valakit itt a fórumon vagymáshol, aki szakember a témában, hogy menjen veled és akkor nagyon nem nyúlhatsz mellé.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.19 péntek, 09:35:47 írta Lacika71 » Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2014.09.19 péntek, 09:41:15 »

A szívósorban levő örvénylapátokat mozgató rudazatot ha leveszed, változik-e a motor hangja. Ha visszaolvasol vagy rákeresel, akkor itt is leírta valaki, hogy mit kell olyankor figyelni. Más nem nagyon szokott előfordulni. Szerintem az a legegyszerűbb, ha viszel magaddal valakit, aki már látott mondeot szétszedve is. A rudazata a trafó környékén van illetve a szívósor közepén. Ha van egy kis csörgése alapjáraton a motornak és annak a rudazatnak a levételekor megszűnik, akkor jó eséllyel a lapátok kezdik feladni a harcot. Azt meg lehet oldani végleges eltávolítással vagy cserével (ez a drágább). De én még mindig azt javaslom, hogy kérj meg valakit itt a fórumon vagymáshol, aki szakember a témában, hogy menjen veled és akkor nagyon nem nyúlhatsz mellé.


Köszönöm még 1X! Vasárnap megyek németbe és onnan hozom a paripát, Már FL-st akarok hozni, és ha minden összejön, akkor jön velem egy szerelő barátom is...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2014.09.19 péntek, 09:44:54 »


Köszönöm még 1X! Vasárnap megyek németbe és onnan hozom a paripát, Már FL-st akarok hozni, és ha minden összejön, akkor jön velem egy szerelő barátom is...

Sok sikert.  eljen
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2014.09.19 péntek, 10:53:13 »

Nincs veletlenul valaki bicske kornyeken aki ert a benyas motorokhoz? szomoru1
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2014.09.19 péntek, 10:55:06 »

Nincs veletlenul valaki bicske kornyeken aki ert a benyas motorokhoz? szomoru1

Mi a baj már megint?  eplus2
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:03:19 »

Mi a baj már megint?  eplus2

Jottem fel az emelkedon utanfutoval , egyszpercsak leallt a motor, alig akar elindulni. Par masodpercig ingadozik az alapjarat, kattog kopog a motor, erotlen. Most itt ulunk az ut szelen a kocsiban, varjuk szerelo ismeróost aki solymarrol indul...
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:06:23 »

Jottem fel az emelkedon utanfutoval , egyszpercsak leallt a motor, alig akar elindulni. Par masodpercig ingadozik az alapjarat, kattog kopog a motor, erotlen. Most itt ulunk az ut szelen a kocsiban, varjuk szerelo ismeróost aki solymarrol indul...

Én így jártam akkor, amikor a gyújtótrafóm adta meg magát. A szervizben az emelőre alig bírtam odaállni. Durrogott-csattogott, olyan volt, mint egy rossz lada, amelyiknek nincs beállítva a gyújtása.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:19:43 »

Én így jártam akkor, amikor a gyújtótrafóm adta meg magát. A szervizben az emelőre alig bírtam odaállni. Durrogott-csattogott, olyan volt, mint egy rossz lada, amelyiknek nincs beállítva a gyújtása.
koszonom a tippet, az pont van otthon egy, idehozatom
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:22:08 »

koszonom a tippet, az pont van otthon egy, idehozatom

Remélem ez megoldja a bajod. Előtte a hibakódokat is nézzétek meg. Gondolom a csekk endzsín lámpa világít. Bár a trafó csere max fél óra.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2014.09.19 péntek, 11:38:20 »

Remélem ez megoldja a bajod. Előtte a hibakódokat is nézzétek meg. Gondolom a csekk endzsín lámpa világít. Bár a trafó csere max fél óra.
check enginen nincs uj hibakod. En is remelem hogy trafocsere jutan jo lesz
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2014.09.19 péntek, 14:47:55 »


Köszönöm még 1X! Vasárnap megyek németbe és onnan hozom a paripát, Már FL-st akarok hozni, és ha minden összejön, akkor jön velem egy szerelő barátom is...

Csao!
1.8 125le témáról tudok nyilatkozni! Smiley

- a szívósort érdemes csekkolni!!
- próbakörön kiderül, hogy a gyújtással mi a helyzet (rángat-e az autó. ha igen, gyertyából kábelből és trafóbol is CSAK a GYÁRIt érdemes beletenni)
- alapjárat legyen stabil
- hátsó féknyergek hajlamosak a berohadásra (a kéziféket behuzod, akkor úgy is marad)
- hátsó ajtók aljának rohadása is gyakori
- vezető ülés emelő motor nem emel (törött fogaskerék)
ami pedig úgyis csak a használat során fog kiderülni, az az olajfogyás.
egy jótanács: a 15-20ezres szervízt tartsd be, meg fogja hálálni a kocsi!

sok sikert! Wink


Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2014.09.19 péntek, 20:05:34 »

Csao!
1.8 125le témáról tudok nyilatkozni! Smiley

- a szívósort érdemes csekkolni!!
- próbakörön kiderül, hogy a gyújtással mi a helyzet (rángat-e az autó. ha igen, gyertyából kábelből és trafóbol is CSAK a GYÁRIt érdemes beletenni)
- alapjárat legyen stabil
- hátsó féknyergek hajlamosak a berohadásra (a kéziféket behuzod, akkor úgy is marad)
- hátsó ajtók aljának rohadása is gyakori

- vezető ülés emelő motor nem emel (törött fogaskerék)
ami pedig úgyis csak a használat során fog kiderülni, az az olajfogyás.
egy jótanács: a 15-20ezres szervízt tartsd be, meg fogja hálálni a kocsi!

sok sikert! Wink




Ez a 2 dolog a fl előttire jellemző inkább.

Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2014.09.19 péntek, 23:04:07 »

Remélem ez megoldja a bajod. Előtte a hibakódokat is nézzétek meg. Gondolom a csekk endzsín lámpa világít. Bár a trafó csere max fél óra.
Megoldódott a probléma. Beraktam a vadiúj gyári trafót, kicseréltem 2 gyertyát, és ugyanúgy rángatott meg kattogott a motor. 1-2x beindítottam, próbáltam vele menni egy kicsit, de semmi javulás. Aztán egyszer megint beindítottam, hallgattam a kerregést, majd húztam a gázkaron egyet (3-4 ezerig pöröghetett fel), aztán visszaállt a normál alapjárat, megszűnt minden rendellenes hang és rázkódás, és olyanná vált mint azelőtt. Mentem vele próbaként párszáz métert, talán egyszer ha megtorpant. Utánfutó vissza, aztán hajrá, azóta semmi gondja, pedig voltak még durvább emelkedők is - ha egyáltalán van összefüggés, mert ugye egy mászósabb útszakaszon szarta össze magát.
Szóval gondolom a trafócsere segített, bár érdekes hogy nem egyből utána. Köszönöm még egyszer!  worship
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2014.09.20 szombat, 08:54:16 »

Ez a 2 dolog a fl előttire jellemző inkább.




Köszönöm skacok a válaszokat, mivel eddig csak TDDI mk3-m volt. Majd meglátjuk mi lesz, azért ragaszkodom az 1.8-hoz ,mert arra jóval kevesebb a regadó.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2014.09.20 szombat, 14:09:50 »

Megoldódott a probléma. Beraktam a vadiúj gyári trafót, kicseréltem 2 gyertyát, és ugyanúgy rángatott meg kattogott a motor. 1-2x beindítottam, próbáltam vele menni egy kicsit, de semmi javulás. Aztán egyszer megint beindítottam, hallgattam a kerregést, majd húztam a gázkaron egyet (3-4 ezerig pöröghetett fel), aztán visszaállt a normál alapjárat, megszűnt minden rendellenes hang és rázkódás, és olyanná vált mint azelőtt. Mentem vele próbaként párszáz métert, talán egyszer ha megtorpant. Utánfutó vissza, aztán hajrá, azóta semmi gondja, pedig voltak még durvább emelkedők is - ha egyáltalán van összefüggés, mert ugye egy mászósabb útszakaszon szarta össze magát.
Szóval gondolom a trafócsere segített, bár érdekes hogy nem egyből utána. Köszönöm még egyszer!  worship

A te autód már csak ilyen. Random előjönnek rajta hibák (pl. tavaly tavaszi nagytalin a kuplung), majd maguktól elmúlnak. Lehet, hogy öngyógyító az autód?
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2014.09.20 szombat, 17:08:13 »

A te autód már csak ilyen. Random előjönnek rajta hibák (pl. tavaly tavaszi nagytalin a kuplung), majd maguktól elmúlnak. Lehet, hogy öngyógyító az autód?
Hehe jó is lenne, de sajnos volt már pár olyan gondja is (olajfogyás, kp.zár, termosztát), amikhez szükség volt beavatkozásra  smile
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2014.09.20 szombat, 19:02:06 »

Hehe jó is lenne, de sajnos volt már pár olyan gondja is (olajfogyás, kp.zár, termosztát), amikhez szükség volt beavatkozásra  smile

Szia ! Az olaj fogyás milyen hibára utal ?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2014.09.20 szombat, 19:24:19 »

Szia ! Az olaj fogyás milyen hibára utal ?

Pl kopott gyűrű, hengerfej tömítés, ovális henger.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2014.09.20 szombat, 19:27:51 »

Pl kopott gyűrű, hengerfej tömítés, ovális henger.

Koszonom
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2014.09.20 szombat, 20:25:07 »

Szia ! Az olaj fogyás milyen hibára utal ?
Nálam sok minden ki lett cserélve: hengerfejtömítés, szelepszárszimering, szelepfedél tömítés, hajtókar csapágy, főtengely csapágy, dugattyúgyűrű... utána meg természetesen motorolaj, és olajszűrő is. Az olaj fogyása viszont teljesen megszűnt.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 05:52:34 »

Nálam sok minden ki lett cserélve: hengerfejtömítés, szelepszárszimering, szelepfedél tömítés, hajtókar csapágy, főtengely csapágy, dugattyúgyűrű... utána meg természetesen motorolaj, és olajszűrő is. Az olaj fogyása viszont teljesen megszűnt.



Hu ha, akkor kesz motorfelujitas.igy h ezeket cserélted mennyi lett a vége kb ?
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 08:00:39 »

Ez a 2 dolog a fl előttire jellemző inkább.



én is úgy tudtam, de sajnos nálam mind a kettő megvan   falbav
jó, persze a fl nem azt jelenti hogy ezek 100%-ra megszűnnek!
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 08:28:24 »

én is úgy tudtam, de sajnos nálam mind a kettő megvan   falbav
jó, persze a fl nem azt jelenti hogy ezek 100%-ra megszűnnek!

Ennek az az oka, hogy az ajtókat fl2-nél javították, a féknyergeket meg 2004.10.-től.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 11:07:22 »

én is úgy tudtam, de sajnos nálam mind a kettő megvan   falbav
jó, persze a fl nem azt jelenti hogy ezek 100%-ra megszűnnek!

Nem is azt mondtam, hogy nem fordulhat elő, de lényegesen kisebb az esélye.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 16:08:59 »




Hu ha, akkor kesz motorfelujitas.igy h ezeket cserélted mennyi lett a vége kb ?

130-140ezer körül baráti munkadíjjal. De nem biztos hogy neked is cserére szorulnak ezek az alkatrészek  Wink
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 17:35:09 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban, 3 hete vettem egy mondit, elég sok problémám van vele, egy pár már megoldódott, de egyik-másikhoz szeretném a segítségeteket kérni.
A jelenlegi problémák:
-hirtelen gázadásra gyorsítás elején ránt kb. 2-3-at. Benzinnyomást mérettem állítólag oké, és az üzemanyag is cserélve lett.
-hidegen nehezen indul a kocsi ez azt jelenti, hogy 5mp-et is önindítózok mire elindul, de ha várok amíg az üzemanyagot felnyomja a szivattyú akkor pöccre indul. A tartályban lévő szűrő lehet a bűnös vagy üzemanyag szivattyú felel a kettő problémáért.
-Elektronika sem az igazi kontaktos valahol erősen, a központi zár nem nagyon szeret működni távirányítóról ( új elem van benne) és a jobb első ajtó szinte soha nem nyit illetve zár, de van amikor igen. Az ajtónál a csatlakozókat megfújtam már kontakt spray-vel.
-Néha villan egyet minden belső világításom, kihagy egy villanásnyi ideig.
Ennyi egyenlőre, alami olcsó szaki száma is érdekelne, mert ahogy észrevettem elég speciális  autó és a szerelők többségének feladja a leckét.
Előre is köszönöm a segítségeket.
-


Üdv!
Én is szenvedek az indítással. GSR-rel már kitárgyaltam, de veletek is megosztom. Múlt héten teli tank mellett (akkor jobban indul), mértünk benzinnyomást a szerelőmmel. Azt láttuk, hogy a gyújtás ráadása után 1másodperccel már meg van a 4 bar nyomás. De utána el kezd rohamosan csökkeni. 5-10másodpercnél már csak 3 bar, utána leesik 0,5 barra. Ha hagytuk az autót gyújtáson egy percig, akkor már nehezen indult. Alacsony benzinszintnél 5-10másdopercet is kell indítoznom míg beindul az autó. Jővő hét vége felé negyed tanknál újból megmérjük a benzinnyomást.
Ami furcsa, hogy gyújtásnál miért csak 1 másodpercig jár a benzinpumpa? Ha ez öt lenne, akkor nyilván üres tank mellett is feltudná tölteni a gyorsan leürölő benzincső szakaszt. Így benzinpumpa csere lesz, mert abban van az a visszacsapószelep melynek megkellene gátolnia a benzinvisszafolyást. A kocsi egész hátulját szét kell bombázni. Meglehetősen dühös vagyok, mert a *** suzukinkban vagy 10 másodpercig jár a benzinpumpa.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 17:44:40 »


Üdv!
Én is szenvedek az indítással. GSR-rel már kitárgyaltam, de veletek is megosztom.
Felesleges! Tipcsinek mindig igaza van! Sőt annyiszor van igaza, amennyiszer akarja!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 18:04:24 »


Üdv!
Én is szenvedek az indítással. GSR-rel már kitárgyaltam, de veletek is megosztom. Múlt héten teli tank mellett (akkor jobban indul), mértünk benzinnyomást a szerelőmmel. Azt láttuk, hogy a gyújtás ráadása után 1másodperccel már meg van a 4 bar nyomás. De utána el kezd rohamosan csökkeni. 5-10másodpercnél már csak 3 bar, utána leesik 0,5 barra. Ha hagytuk az autót gyújtáson egy percig, akkor már nehezen indult. Alacsony benzinszintnél 5-10másdopercet is kell indítoznom míg beindul az autó. Jővő hét vége felé negyed tanknál újból megmérjük a benzinnyomást.
Ami furcsa, hogy gyújtásnál miért csak 1 másodpercig jár a benzinpumpa? Ha ez öt lenne, akkor nyilván üres tank mellett is feltudná tölteni a gyorsan leürölő benzincső szakaszt. Így benzinpumpa csere lesz, mert abban van az a visszacsapószelep melynek megkellene gátolnia a benzinvisszafolyást. A kocsi egész hátulját szét kell bombázni. Meglehetősen dühös vagyok, mert a *** suzukinkban vagy 10 másodpercig jár a benzinpumpa.

átkell építeni időrelével és akkor neked is 10s ig fog menni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 17:18:53 »

átkell építeni időrelével és akkor neked is 10s ig fog menni.

Megpróbálok berakni egy visszacsapószelepet a szűrőhöz. Legalább a szűrő és a befecskendező közötti szakaszt nem kell feltölteni indításkor.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2014.09.23 kedd, 10:50:39 »

Sziasztok!

Az alábbi mérési eredmények mit tükröznek?

Kompresszió mérés (1: 11,5; 2: 11,4; 3: 11; 4: 11)
Veszteségmérés (1: 5%; 2: 5%; 3: 7%; 4: 5%)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2014.09.23 kedd, 11:03:45 »

Sziasztok!

Az alábbi mérési eredmények mit tükröznek?

Kompresszió mérés (1: 11,5; 2: 11,4; 3: 11; 4: 11)
Veszteségmérés (1: 5%; 2: 5%; 3: 7%; 4: 5%)
nem 15 a benzinesé? Roll Eyes  mert akkor nem jó....több mint 20-22%-al rosszabb a gyári értékhez képest
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 11:07:07 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:28:49 »

Sziasztok!

Az alábbi mérési eredmények mit tükröznek?

Kompresszió mérés (1: 11,5; 2: 11,4; 3: 11; 4: 11)
Veszteségmérés (1: 5%; 2: 5%; 3: 7%; 4: 5%)

A kompreszió rendben van, kellően magas, és nincs látványos eltérés (szimmetrikus). Innentől már nem is túl releváns a veszteségmérés eredménye,de az is jó értékekeket hozott. Ez a blokk rendben van. Ha autóvásárlás előtt lennék, én ezt egy még jó motorikus állapotú használtautó jelének tekinteném.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:33:47 »

A kompreszió rendben van, kellően magas, és nincs látványos eltérés (szimmetrikus). Innentől már nem is túl releváns a veszteségmérés eredménye,de az is jó értékekeket hozott. Ez a blokk rendben van. Ha autóvásárlás előtt lennék, én ezt egy még jó motorikus állapotú használtautó jelének tekinteném.
Kompresszióméréshez valami spéci cucc kell, vagy nem gyári diaggal is (pl Forscan) kiolvasható?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:34:29 »

Kompresszióméréshez valami spéci cucc kell, vagy nem gyári diaggal is (pl Forscan) kiolvasható?

Szerintem kompressziómérő.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2014.09.23 kedd, 17:01:22 »

A kompreszió rendben van, kellően magas, és nincs látványos eltérés (szimmetrikus). Innentől már nem is túl releváns a veszteségmérés eredménye,de az is jó értékekeket hozott. Ez a blokk rendben van. Ha autóvásárlás előtt lennék, én ezt egy még jó motorikus állapotú használtautó jelének tekinteném.
csak szólok,hogy a gyári érték 15bar.
de azt mondják 10 felett még "használható" .....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2014.09.23 kedd, 19:08:42 »

A kompreszió rendben van, kellően magas, és nincs látványos eltérés (szimmetrikus). Innentől már nem is túl releváns a veszteségmérés eredménye,de az is jó értékekeket hozott. Ez a blokk rendben van. Ha autóvásárlás előtt lennék, én ezt egy még jó motorikus állapotú használtautó jelének tekinteném.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg788376#msg788376
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2014.09.23 kedd, 19:46:43 »

Sziasztok.

Mostanában tervezem egy benzines mondeo vásárlását.Egyes focusból ülnék át egy 1.8 vagy 2.0-ás mondeoba.Igazából azt nem tudom eldönteni,hogy 1.8 vagy 2.0 ás legyen a verda.Nagy különbség van köztük?(erő,megbízhatóság,stb)Köszi
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:45:10 »

csak szólok,hogy a gyári érték 15bar.
de azt mondják 10 felett még "használható" .....
A kompresszió mérés számszerű eredménye kevésbé mérvadó mint az azonos eszközzel mért értékek szimmetriája. Számtalan kompresszió mérő eszköz van a piacon, hitelesen egyikkel sem tudsz mérni csak durván közelíteni. És eleve egy használt önindítóval kb 400-as rpm-en (résveszteség), és egy közben merülő akkuval próbálsz valóságot szimulálni, olyan rácsatlakozással ami nem tölti ki a gyertya helyét sem, és mutass egy szerelőt aki a mérési pontosság miatt majd ezt meleg motoron fogja végezni. 12-14 bar a hazai piacon kapható eszközparkkal nagyon jó érték szívó benzineseken. 10 bar alatt kell elkezdeni aggódni. De szerintem e miatt a mérési pontatlanságok miatt sokkal fontosabb a hengerenkénti mért értékek szimmetriája.

Vásárlás előtt én is mérettem a mondin kompressziót, 11.5 szimmetrikus volt, most 210ekm+ benne, olajat nem eszi, fogyasztása papírforma szerű. Egyébként megvan annak is a technikája hogyan lehet nagyobb értéket mérni ugyanazon eszközzel. Wink
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2014.09.23 kedd, 23:26:24 »

Sziasztok.

Mostanában tervezem egy benzines mondeo vásárlását.Egyes focusból ülnék át egy 1.8 vagy 2.0-ás mondeoba.Igazából azt nem tudom eldönteni,hogy 1.8 vagy 2.0 ás legyen a verda.Nagy különbség van köztük?(erő,megbízhatóság,stb)Köszi
Én elfogultan 2.0 benyást ajánlom.Nincs nagy különbség,szerintem talán még jobb a fogyija,mint az 1.8-nak.Saját véleményem.Van pár dolog,amire odafigyelni érdemes.Nyugodtan kérdezz,mindíg kapsz választ,csak kivárni kell. nyes
Üdv a klubban integet2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.