Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662055 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7650 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 22:39:03 »

ennyi nem fogy ha a szimeringek xarok,de csak szétborítva derül ki a tuti.akkor meg már úgyis megette a fene.minden szétszedés így indul.aztán felújítás a vége,mert egy 10éves kopott motort ugyanúgy kopottan már nem raknak öszze.
elhiszem,hogy nem kellemes ezt senkinek sem hallani.ettől még így van. Undecided

Off kocsim lazán benyelt 1 litert szelepszáraknál 1000km-en, aztán szimeringcsere, és azóta a 10ezres periódusban nem látható csökkenés a pálcán.
De azért az is megemlítendő, hogy erre a motorra tényleg nem ez a jellemző, mint az olajfogyás oka.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7651 Dátum: 2014.11.11 kedd, 07:15:02 »

találgatni már csak lehet!jelen pillanatban pont annyit ér,mint egy szimplább hiba....innen a monitor mögül. Wink
Amúgy meg olvass vissza.2008 óta kb vagy 10benzines lett ezmiatt felújítva.És van itt a fórumon kb 15 benzines tag....
pl Conor,
Hyperborg,
Zacci és még sokan mások.a fórum maga a statisztika.
És az összeget sem én találtam ki,hanem ennyibe került nekik. nemtudom


6 év 10 motor?  Ez tényleg igen durva!  Cheesy
Ne feledd, hogy nagyon sokat számít a felhasználó egy motor életében. Nem tudni, hogy ki hogyan nem törődött az autójával....
3 nevet írtál.... a "sokan másokat" is sorold már fel!  nyes
A fórum a statisztika?   laugh
Az úton közlekedő autók hány százaléka fórumos és abból mennyinek volt baja?  Elenyésző..... a statisztika nem ez.  uglystupid2
Te találtad ki az összeget, mert ennyibe csak akkor kerülhet ha minden aranyozott és sokat kérnek a munkára is.

Mellesleg sokkal több dízel autó esett át (és fog átesni) az üzemanyagrendszer felújításán, na az tényleg az általad becsült összeg!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7652 Dátum: 2014.11.11 kedd, 10:08:27 »


6 év 10 motor?  Ez tényleg igen durva!  Cheesy
Ne feledd, hogy nagyon sokat számít a felhasználó egy motor életében. Nem tudni, hogy ki hogyan nem törődött az autójával....
3 nevet írtál.... a "sokan másokat" is sorold már fel!  nyes
A fórum a statisztika?   laugh
Az úton közlekedő autók hány százaléka fórumos és abból mennyinek volt baja?  Elenyésző..... a statisztika nem ez.  uglystupid2
Te találtad ki az összeget, mert ennyibe csak akkor kerülhet ha minden aranyozott és sokat kérnek a munkára is.

Mellesleg sokkal több dízel autó esett át (és fog átesni) az üzemanyagrendszer felújításán, na az tényleg az általad becsült összeg!  eplus2

te mondasz valamit,én mondok valamit.ugyan annyit ér a kettő a monitor mögül. Wink
amúgy meg xarok rá. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #7653 Dátum: 2014.11.11 kedd, 11:30:06 »

találgatni már csak lehet!jelen pillanatban pont annyit ér,mint egy szimplább hiba....innen a monitor mögül. Wink
Amúgy meg olvass vissza.2008 óta kb vagy 10benzines lett ezmiatt felújítva.És van itt a fórumon kb 15 benzines tag....
pl Conor,
Hyperborg,
Zacci és még sokan mások.a fórum maga a statisztika.
És az összeget sem én találtam ki,hanem ennyibe került nekik. nemtudom
Otthon márcsak a fűnyíró megy benzinnel, de ha tehetném azt is dízelesre cserélném...Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7654 Dátum: 2014.11.11 kedd, 12:07:50 »

te mondasz valamit,én mondok valamit.ugyan annyit ér a kettő a monitor mögül. Wink
amúgy meg xarok rá. nyes

Én magasabbról.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7655 Dátum: 2014.11.11 kedd, 14:27:42 »

Otthon márcsak a fűnyíró megy benzinnel, de ha tehetném azt is dízelesre cserélném...Cheesy
Fűnyíró traktort ajánlom. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7656 Dátum: 2014.11.11 kedd, 14:36:12 »

Nemrég felvetettem a Prolong vs. nem Prolong kérdését itt.

Ígértem jegyzetet a tapasztalatokról.
Nos.

Az olajcsere óta cca. 2000 km-t mentem vele.
Őszintén szólva, nem esett le az állam.
Konkrétan semmit nem érzek.
Talán minimálisan halkabb lett a motor, de lehet, hogy ezt is csak hallani akarom - placebó hallás  vigyor3
Erősebb nem lett.
Kevesebbet nem fogyaszt. Max, ha OMV, extra 95-öst teszek bele, de az csere előtt is így volt.
Summa:
Ha nem lesz változás a maradék 8000 km alatt, akkor a következő cserénél nem teszek bele.
Egy próbát megért.
UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #7657 Dátum: 2014.11.11 kedd, 15:54:20 »

Fűnyíró traktort ajánlom. eplus2
Tavasszal jön Cheesy de mégha találok is dízelest a fűszegélynyíróból tuti nincs Sad
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7658 Dátum: 2014.11.11 kedd, 18:05:58 »

Sziasztok  probléma AZ hogy multkor nem indult AZ auto  probléma alapjárat  piszkos volt.most hogy kitisztitották  pöccre indul de kuplungot benyomom 2000 en pörög a motor.tippeket várom köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7659 Dátum: 2014.11.11 kedd, 20:11:05 »

Sziasztok  probléma AZ hogy multkor nem indult AZ auto  probléma alapjárat  piszkos volt.most hogy kitisztitották  pöccre indul de kuplungot benyomom 2000 en pörög a motor.tippeket várom köszi

Tipp: elb@szták a tömítését, ami a levegő-járatok körül van, és falsot szív.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7660 Dátum: 2014.11.12 szerda, 08:57:23 »

Sziasztok ma megint elvittem a szerelöhöz az autót nála volt több mint egy hétig kitisztitotta az alapjárati motort és miután elhoztam az auto megy mint a golyó gázt se kell adni neki és pörög a motor 2000-3000 fordulaton és még ha a kuplungot benyomom felpörög a motor,söt ha gázról leveszem a lábam megtorpan az auto és a motortérböl hallani lehet koppanást.erre közli velem egy hét után lehet nem jó az alapjárati motor.hurrá és ez ford szervíz.szerintetek mi lehet a baj? help
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7661 Dátum: 2014.11.12 szerda, 09:55:50 »

Sziasztok ma megint elvittem a szerelöhöz az autót nála volt több mint egy hétig kitisztitotta az alapjárati motort és miután elhoztam az auto megy mint a golyó gázt se kell adni neki és pörög a motor 2000-3000 fordulaton és még ha a kuplungot benyomom felpörög a motor,söt ha gázról leveszem a lábam megtorpan az auto és a motortérböl hallani lehet koppanást.erre közli velem egy hét után lehet nem jó az alapjárati motor.hurrá és ez ford szervíz.szerintetek mi lehet a baj? help

Tegnap ugyanerről volt szó.
Írtak tippet.
A számítógép mögül többre ne számíts.

Szívóoldali tömítetlenség, alapjárati szabályzó szelep.
Ha minden nap megkérdezed, akkor is csak ezt lehet mondani.....
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.12 szerda, 10:25:15 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7662 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:12:37 »

Tegnap ugyanerről volt szó.
Írtak tippet.
A számítógép mögül többre ne számíts.

Szívóoldali tömítetlenség, alapjárati szabályzó szelep.
Ha minden nap megkérdezed, akkor csak ezt lehet mondani.....
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7663 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:18:45 »

Hello,csak még írtam hozzá plusz hibákat.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7664 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:33:00 »

Hello,csak még írtam hozzá plusz hibákat.

Mire gondolsz plusz hibának?
3000-nél benyomod a kuplungot.....hát ez nem életszerű persze, hogy lesznek érdekes hangok. Akármit csinálsz utána.
Elveszed  gázt, torpan az autó? Ez a motorfék.... már amennyire van a magas fordulat miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #7665 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:31:11 »

Nemrég felvetettem a Prolong vs. nem Prolong kérdését itt.

Ígértem jegyzetet a tapasztalatokról.
Nos.

Az olajcsere óta cca. 2000 km-t mentem vele.
Őszintén szólva, nem esett le az állam.
Konkrétan semmit nem érzek.
Talán minimálisan halkabb lett a motor, de lehet, hogy ezt is csak hallani akarom - placebó hallás  vigyor3
Erősebb nem lett.
Kevesebbet nem fogyaszt. Max, ha OMV, extra 95-öst teszek bele, de az csere előtt is így volt.
Summa:
Ha nem lesz változás a maradék 8000 km alatt, akkor a következő cserénél nem teszek bele.
Egy próbát megért.
UFF

Hello!

Pont ezen a Prolong kérdésen rágódom...
Mennyit kell beleönteni?
Adsz el a maradékból? :-)
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7666 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:58:25 »

Hello!

Pont ezen a Prolong kérdésen rágódom...
Mennyit kell beleönteni?
Adsz el a maradékból? :-)

Maradékom nincs, mert pont akkorát vettem, amekkora jó.
345 ml-es volt a kiszerelés.
10 az 1-hez arányban kell használni.
Célszerű literenként elkészíteni a keveréket és úgy önteni be a motorba.

Van váltóolaj adalékuk is, de azt már ki sem próbálom.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7667 Dátum: 2014.11.12 szerda, 16:57:41 »

Hello!

Pont ezen a Prolong kérdésen rágódom...
Mennyit kell beleönteni?
Adsz el a maradékból? :-)

A legnagyobb tisztelettel, de ha literek eltűnnek az olajkarteredből, akkor a pénzedet a közeli javításra védd be. Prolong-ért pénzt adni ráérsz majd akkor ha megjavult az autó. Ha pedig valamifajta tömítés, szivárgás megelőzés célzattal vásárolnád, akkor lebeszéllek róla, mert semmilyen adalék nem fogja az általad korábban jelzett olajfogyási intenzitást kordában tartani.
Legjobbakat kívánva, FD.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7668 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:35:21 »

Sziasztok miután kiderült hogy fals levegöt kap a motor mindenkép,az a hiba forrása,hogy úgye megemelkedik a fordulat szám váltásnál üresbe . azt mondják a fordosok hogy a motoron belül kapja a pluszt valami membrán át lehet szakadva le kel vennie a csonkot és úgy fér hozzá..hol van ez egyáltalán vagy mi lehet ott hiba forrás?jelenleg elhoztam hétvégére úgy járok most vele hogy ki van kötve az( alapjárati motor ) mintha semmi baja nem lenne na persze ez nem a megoldás. Hétfön szétkapják csak nem túl beszédesek valaki megértetné ezt velem milyen alkatrész az ami cserés lesz majd. Köszönöm.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7669 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:21:53 »

Sziasztok miután kiderült hogy fals levegöt kap a motor mindenkép,az a hiba forrása,hogy úgye megemelkedik a fordulat szám váltásnál üresbe . azt mondják a fordosok hogy a motoron belül kapja a pluszt valami membrán át lehet szakadva le kel vennie a csonkot és úgy fér hozzá..hol van ez egyáltalán vagy mi lehet ott hiba forrás?jelenleg elhoztam hétvégére úgy járok most vele hogy ki van kötve az( alapjárati motor ) mintha semmi baja nem lenne na persze ez nem a megoldás. Hétfön szétkapják csak nem túl beszédesek valaki megértetné ezt velem milyen alkatrész az ami cserés lesz majd. Köszönöm.

Motoron belül......membrán.....
Te milyen mesemondókhoz jársz?
A szívóoldali tömítetlenség, amit korábban is írtam.....az hogyan lenne a motoron belül? A motoron kívülről jut be plusz levegő a szívó oldalon. Tehát a szívócsonk környezetében.

Nincs membrán. Nincs olyan, hogy motoron belül.

Grimm bácsi megirigyelné őket.....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7670 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 16:23:51 »

Motoron belül......membrán.....
Te milyen mesemondókhoz jársz?
A szívóoldali tömítetlenség, amit korábban is írtam.....az hogyan lenne a motoron belül? A motoron kívülről jut be plusz levegő a szívó oldalon. Tehát a szívócsonk környezetében.

Nincs membrán. Nincs olyan, hogy motoron belül.

Grimm bácsi megirigyelné őket.....


Szerintem lehúzós buli akar lenni falbav
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7671 Dátum: 2014.11.14 péntek, 08:49:37 »

valami membrán át lehet szakadva le kel vennie a csonkot
Vigyázz, át akarnak @aszni! Keress egy másik szervízt!
Naplózva
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #7672 Dátum: 2014.11.14 péntek, 17:36:59 »

mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?

nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.

nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7673 Dátum: 2014.11.14 péntek, 18:04:08 »

mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?

nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.

nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?

Tényleg találgatást szeretnél? A monitor mögül nem lehet mást....
1. Semmi értelme.
2. Ha kapsz egy listát felsorolást alkatrészekről, akkor nekiállsz cserélgetni őket? Biztosan nem.
 
Akkor itt véget is ért a távdiagnosztika.
Megfelelő háttérrel rendelkező szerelő vagy szerviz, aki vizsgál és nem csak látatlanban tippelget.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.14 péntek, 19:05:18 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #7674 Dátum: 2014.11.14 péntek, 18:08:39 »

Tényleg találgatást szeretnél? A monitor mögül nem lehet mást....
1. Semmi értelme.
2. Ha kapsz egy felsorolást alkatrészekről, akkor nekilátott cserélgetni őket? Biztosan nem.
 
Akkor itt véget is ért a távdiagnósztika.
Megfelelő háttérrel rendelkező szerelő vagy szerviz, aki vizsgál és nem csak látatlanban tippelget.

nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7675 Dátum: 2014.11.14 péntek, 18:36:12 »

nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
ellenőrizd a termosztát működését.
ellenőrizd,hogy a levegőrendszer nem szív-e falsot valahol.
ellenőrizd a gyujtókábeleket.
olvastass hibakódot,lehet,hogy nem ég a csekk endzsin lámpa mert kiégett.
csináltass diagnosztikát,abból kiderülhet ha a lambda szonda nem jó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7676 Dátum: 2014.11.14 péntek, 18:43:22 »

nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.

Hát ez az, a tünet alapján csak tippelget lehet. Az nem sokat segít.
Egy tünetet írtál, hogy megnövekedett a fogyasztása.
Teljesen értelmetlen dolog vizsgálat nélkül tippelgetni és (Feleslegesen?) alkatrészeket cserélgetni.
Írtam mi a legolcsóbb és legcélravezetőbb megoldás.
Segíteni akarok, de nem hagyod.
Bocsi, hogy nem vagyok látnok. Javító varázsigét sem tudok, sorry.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7677 Dátum: 2014.11.14 péntek, 18:48:25 »

nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
Igen, de így csak találgatni lehet. "a benzines" neked akar spórolni! Kövesd amit mond!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #7678 Dátum: 2014.11.14 péntek, 20:12:29 »

mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?

nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.

nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?

guminyomás?  vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7679 Dátum: 2014.11.14 péntek, 20:42:17 »

Igen, de így csak találgatni lehet. "a benzines" neked akar spórolni! Kövesd amit mond!

 worship
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7680 Dátum: 2014.11.14 péntek, 21:58:37 »

mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?

nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.

nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?
A benzinesnek igaza van, ezt így nem lehet. Sokat látott autónál ha nincs különösebb indok, akkor vagy szimplán *** benzinre gondolnék, vagy döglődő/lelassult lambda szondára.De még vagy vagy 2tucat oka lehet.
Naplózva
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7681 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:27:30 »

Sziasztok!
A problémám a következő: Pár napja gázadásra pl. gyorsításkor rángatással válaszol az 1.8-as benzines MK3-as mondi.Ha nagyon finoman gyorsítok akkor nincs rángatás.Viszont normál gázadásra rángatás a válasza az autónak.Alapjárat egyenletes szépen jár. Autópályán szépen tarja a 130-140-et ha ekkor odalépek padlóig akkor sem rángat. Viszont 100-120 között gázadásra ismét rángat. Ilyenkor csak nagyon finom gázadással lehet elkerülni a rángatást. Városi forgalomban a sok gyorsításkor rángat. Mostanában inkább autópályás menetek voltak nem városi tötyörgés. És pont egy hosszabb pályás menet után jelentkezett ez a rángatás. És úgy veszem észre hogy a helyzet egyre romlik. Fogyasztásom normális nem eszik többet az autó. Az Ömv-nél szoktam tankolni. Tankoltam másik kúton de a helyzet nem változott. Van valami tippetek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7682 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 20:31:21 »

Sziasztok!
A problémám a következő: Pár napja gázadásra pl. gyorsításkor rángatással válaszol az 1.8-as benzines MK3-as mondi.Ha nagyon finoman gyorsítok akkor nincs rángatás.Viszont normál gázadásra rángatás a válasza az autónak.Alapjárat egyenletes szépen jár. Autópályán szépen tarja a 130-140-et ha ekkor odalépek padlóig akkor sem rángat. Viszont 100-120 között gázadásra ismét rángat. Ilyenkor csak nagyon finom gázadással lehet elkerülni a rángatást. Városi forgalomban a sok gyorsításkor rángat. Mostanában inkább autópályás menetek voltak nem városi tötyörgés. És pont egy hosszabb pályás menet után jelentkezett ez a rángatás. És úgy veszem észre hogy a helyzet egyre romlik. Fogyasztásom normális nem eszik többet az autó. Az Ömv-nél szoktam tankolni. Tankoltam másik kúton de a helyzet nem változott. Van valami tippetek?

Gyújtókábel.
Gyertya mikor lett cserélve?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #7683 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 21:13:53 »

Gyújtókábel.
Gyertya mikor lett cserélve?
Kb. 65-70.000 km-t  futottam velük a csere óta. És eredeti gyári van benne.
Megvannak a régi gyertyák amiket kicseréltem. Nem volt velük gond, a szervizkönyv szerint amivel az autót vettem 4 éves korában 15-20.000 km lehet bennük.
Első körben visszarakom a régi gyertyákat hátha megszűnik a rángatás.
Ha segít a csere már rendelem is az új gyári gyertyákat.
Ha nem akkor a kábelek cseréje a következő.
Kicsit visszaolvastam és azt a következtetést vontam le hogy gyertyát,kábelt és trafót csak a gyárit szabad megvenni.
Ez rendben is van de feleslegesen nem szeretném mind a hármat kicserélni.
Drága mulatság lenne. Jó lenne valahogy kizárni a hibás alkatrészt a körből.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 21:49:26 írta jenco » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7684 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 22:07:56 »

Kicsit visszaolvastam és azt a következtetést vontam le hogy gyertyát,kábelt és trafót csak a gyárit szabad megvenni.
Drága mulatság lenne. Jó lenne valahogy kizárni a hibás alkatrészt a körből.
Ajánlott gyárit venni, de nem törvény, nekem gyári gyertyával, Tesla kábellel, és Swag trafóval is rendben fut (még lpg-vel is) az autó, ezek jóval barátibb árfekvésűek, de persze te döntesz arról mit veszel.   Gyertya csereintervalluma mintha 60ekm lenne, így emlékszek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 22:16:53 írta FokaDriver » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7685 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 22:59:39 »

Kb. 65-70.000 km-t  futottam velük a csere óta. És eredeti gyári van benne.
Megvannak a régi gyertyák amiket kicseréltem. Nem volt velük gond, a szervizkönyv szerint amivel az autót vettem 4 éves korában 15-20.000 km lehet bennük.
Első körben visszarakom a régi gyertyákat hátha megszűnik a rángatás.
Ha segít a csere már rendelem is az új gyári gyertyákat.
Ha nem akkor a kábelek cseréje a következő.
Kicsit visszaolvastam és azt a következtetést vontam le hogy gyertyát,kábelt és trafót csak a gyárit szabad megvenni.
Ez rendben is van de feleslegesen nem szeretném mind a hármat kicserélni.
Drága mulatság lenne. Jó lenne valahogy kizárni a hibás alkatrészt a körből.
A gyertyával eléggé túlfutottál.
Mindenképpen csere! Miért raknád vissza a régit, ami már ki lett cserélve? Felesleges.
A gyertyacsere alkalmával (új gyertyák) ellenőrizd a kábeleket és a csatlakozásaikat is.

Szerintem kábel vagy csatlakozása lesz a hiba, de a gyertyák már mindeképp cserések.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7686 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 00:22:57 »

A gyertyával eléggé túlfutottál.
Mindenképpen csere! Miért raknád vissza a régit, ami már ki lett cserélve? Felesleges.
A gyertyacsere alkalmával (új gyertyák) ellenőrizd a kábeleket és a csatlakozásaikat is.

Szerintem kábel vagy csatlakozása lesz a hiba, de a gyertyák már mindeképp cserések.


Milyen időközönként érdemes cserélni a gyertyákat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7687 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 05:14:22 »


Milyen időközönként érdemes cserélni a gyertyákat?
asszem 40 e a ciklus.bocs,60e.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 06:38:50 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7688 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 07:05:10 »


Milyen időközönként érdemes cserélni a gyertyákat?


60e km (vagy ha felmerül probléma vele kapcsolatban)
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 07:15:40 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7689 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 09:24:47 »

Azt hiszem 60E km elég baráti, ahhoz hogy nem mondhatjuk, sok pénz a cseréjük. Smiley
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7690 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 10:27:45 »


csináltass diagnosztikát,abból kiderülhet ha a lambda szonda nem jó.

Hogy lehet egyértelműen megállapítani ha a lambda szonda rossz?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7691 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 10:42:40 »

Hogy lehet egyértelműen megállapítani ha a lambda szonda rossz?
A lambda szonda folyamatosan öregszik/lassul, így van "még jó", és "már nem" állapota is. Egy jó műszerezettségű szervíz ki tudja mérni. Van bármi tüneted, amiből erre gondolsz ? Azért fél millió km-en túl, ha még gyárid van benne, nem lepődnék meg...

Egy kis olvasnivaló :
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=156&akt=

Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7692 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 11:40:57 »

A lambda szonda folyamatosan öregszik/lassul, így van "még jó", és "már nem" állapota is. Egy jó műszerezettségű szervíz ki tudja mérni. Van bármi tüneted, amiből erre gondolsz ? Azért fél millió km-en túl, ha még gyárid van benne, nem lepődnék meg...

Egy kis olvasnivaló :
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=156&akt=



Egy ilyen hibakódot dobott:

Kód: P0420 - Katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1).

Lehetséges okok:

        - Ólmozott tüzelőanyag használata
   - Gyújtási időpont késleltetés előírás alatt
   - Olaj szennyeződés
   - Henger gyújtáskihagyás
   - Sérült HO2S
   - Sérült ECT érzékelő
   - Katalizátor előtti HO2S vezetékezés helytelen csatlakozás
   - Tüzelőanyag-nyomás túl magas
   - Sérült kipufogócső
   - Sérült kipufogósor
   - Sérült kipufogódob/kipufogócső egység
   - Sérült katalizátor.

Rezonátor csőnél sérült volt, kicseréltettem de visszajött a hibakód. És mostanában van hogy 1literes fogyasztási eltérések vannak ugyanazon utakon, ezért tippelek lambdaszondára. ELM-el ki lehet valahogy olvasni az értékeit?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7693 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:16:41 »

Egy ilyen hibakódot dobott:

Kód: P0420 - Katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1).

Lehetséges okok:

        - Ólmozott tüzelőanyag használata
   - Gyújtási időpont késleltetés előírás alatt
   - Olaj szennyeződés
   - Henger gyújtáskihagyás
   - Sérült HO2S
   - Sérült ECT érzékelő
   - Katalizátor előtti HO2S vezetékezés helytelen csatlakozás
   - Tüzelőanyag-nyomás túl magas
   - Sérült kipufogócső
   - Sérült kipufogósor
   - Sérült kipufogódob/kipufogócső egység
   - Sérült katalizátor.

Rezonátor csőnél sérült volt, kicseréltettem de visszajött a hibakód. És mostanában van hogy 1literes fogyasztási eltérések vannak ugyanazon utakon, ezért tippelek lambdaszondára. ELM-el ki lehet valahogy olvasni az értékeit?

Zolibácsi!

Múltkor leírtam már, hogy a keverékképzés szabályozására az első (szabályzó) szonda hivatott.
Amit kaptál hibakódot azt pedig a hátsó (kontroll) szonda jeléből generálta a motorvezérlő.
A hátsó szondának semmi köze a keverékképzéshez, ergo emiatt biztosan nem változhat a fogyasztás.
Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét?
Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!)
De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge. Ahogy ezt korábban is felvetettem.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7694 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:34:49 »

Zolibácsi!

Múltkor leírtam már, hogy a keverékképzés szabályozására az első (szabályzó) szonda hivatott.
Amit kaptál hibakódot azt pedig a hátsó (kontroll) szonda jeléből generálta a motorvezérlő.
A hátsó szondának semmi köze a keverékképzéshez, ergo emiatt biztosan nem változhat a fogyasztás.
Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét?
Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!)
De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge. Ahogy ezt korábban is felvetettem.



Nem voltam megméretni, mivel sérült volt a rezonátor cső, gondoltam akkor tuti az lesz a baj. De csere és 400km után visszadobta a lámpát.

Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét? - itt milyen értékeket lehet látni, és miből mire lehet következtetni?

Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!) - ezt mivel lehetne megnézni?

De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge - ezt hogyan lehet egyértelműen megállapítani?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7695 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:42:18 »

Nem voltam megméretni, mivel sérült volt a rezonátor cső, gondoltam akkor tuti az lesz a baj. De csere és 400km után visszadobta a lámpát.

Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét? - itt milyen értékeket lehet látni, és miből mire lehet következtetni?

Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!) - ezt mivel lehetne megnézni?

De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge - ezt hogyan lehet egyértelműen megállapítani?


Olyan vagy, mint Petike86......szóköz fetisiszta!  Cheesy

1. Lusta voltál utána megméretni.
2. Ott olyan értékeket lehet látni, ami alapján régen megadták vagy nem adták meg a zöldkártyát. aki ilyennel foglalkozott azt tudja. Meg ugye neki is van ilyen műszere. Ha nem jók az értékek, akkor lehet a katalizátor gyenge bár lehetnem más okok is, de egy jó kat. sokszor "elsimítja" az értékeket.
3. Megfelelő (hiteles eredményt mutató) diagnosztikai eszközzel. Oszcilloszkóp, notebook+forscan.
4. Lásd.  2. pont
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #7696 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:47:20 »


Olyan vagy, mint Petike86......szóköz fetisiszta!  Cheesy

1. Lusta voltál utána megméretni.
2. Ott olyan értékeket lehet látni, ami alapján régen megadták vagy nem adták meg a zöldkártyát. aki ilyennel foglalkozott azt tudja. Meg ugye neki is van ilyen műszere. Ha nem jók az értékek, akkor lehet a katalizátor gyenge bár lehetnem más okok is, de egy jó kat. sokszor "elsimítja" az értékeket.
3. Megfelelő (hiteles eredményt mutató) diagnosztikai eszközzel. Oszcilloszkóp, notebook+forscan.
4. Lásd.  2. pont

 vigyor3

1. Lusta is, meg minek is méressem mikor lyukas volt a rezonátor, elég egyértelműnek tűnt a hiba.

2. Ma (vagy holnap) elviszem megméretni.

3. Akkor az ELM-el, Forscannal én is meg tudom nézni?

4. Most direkt csak a te kedvedért írtam szóközökkel. Wink vigyor3

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7697 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 12:56:00 »

vigyor3

1. Lusta is, meg minek is méressem mikor lyukas volt a rezonátor, elég egyértelműnek tűnt a hiba.

2. Ma (vagy holnap) elviszem megméretni.

3. Akkor az ELM-el, Forscannal én is meg tudom nézni?

4. Most direkt csak a te kedvedért írtam szóközökkel. Wink vigyor3



1. Hiba
2. Nem hiba
3. Én nem tudhatom, hogy mire vagy képes. Tudod-e, hogy mit és hol és hogyan és mikor rossz vagy jó.....
4. Hiba

 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7698 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 14:17:07 »

Olyan vagy, mint Petike86......szóköz fetisiszta!  Cheesy
Cheesy
Petike már leszokóban van róla!  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondeoj
Vendég
« Új hozzászólás #7699 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 16:12:45 »

Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2004.12.,MK3,FL-es,1.8 benzin,125LE Mondeot.Néha nehezebben indult,de volt olyan is,hogy egyáltalán nem.Rájöttünk,hogy az üzemanyag szivattyú szarakodott,ezért cseréltem.Most indul az autó,de néha,akár hideg,akár meleg motornál is kicsit nehezebben.Furcsa nekem,mert elötte Focus 1-em volt,az minden esetben pöcc-röff indult.
Valakinek valami ötlet?

 worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 16:14:42 írta mondeoj » Naplózva
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.