Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:38:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
160
161
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4658221 alkalommal)
0 Felhasználó és 236 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7650 Dátum:
2014.11.10 hétfő, 22:39:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.10 hétfő, 19:42:38
ennyi nem fogy ha a szimeringek xarok,de csak szétborítva derül ki a tuti.akkor meg már úgyis megette a fene.minden szétszedés így indul.aztán felújítás a vége,mert egy 10éves kopott motort ugyanúgy kopottan már nem raknak öszze.
elhiszem,hogy nem kellemes ezt senkinek sem hallani.ettől még így van.
Off kocsim lazán benyelt 1 litert szelepszáraknál 1000km-en, aztán szimeringcsere, és azóta a 10ezres periódusban nem látható csökkenés a pálcán.
De azért az is megemlítendő, hogy erre a motorra tényleg nem ez a jellemző, mint az olajfogyás oka.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7651 Dátum:
2014.11.11 kedd, 07:15:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.10 hétfő, 17:00:22
találgatni már csak lehet!jelen pillanatban pont annyit ér,mint egy szimplább hiba....innen a monitor mögül.
Amúgy meg olvass vissza.
2008 óta kb vagy 10benzines lett ezmiatt felújítva
.És van itt a fórumon kb 15 benzines tag....
pl Conor,
Hyperborg,
Zacci és még sokan mások.
a fórum maga a statisztika.
És az összeget sem én találtam ki,hanem ennyibe került nekik
.
6 év 10 motor? Ez tényleg igen durva!
Ne feledd, hogy nagyon sokat számít a felhasználó egy motor életében. Nem tudni, hogy ki hogyan nem törődött az autójával....
3 nevet írtál.... a "sokan másokat" is sorold már fel!
A fórum a statisztika?
Az úton közlekedő autók hány százaléka fórumos és abból mennyinek volt baja? Elenyésző..... a statisztika nem ez.
Te találtad ki az összeget, mert ennyibe csak akkor kerülhet ha minden aranyozott és sokat kérnek a munkára is.
Mellesleg sokkal több dízel autó esett át (és fog átesni) az üzemanyagrendszer felújításán, na az tényleg az általad becsült összeg!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7652 Dátum:
2014.11.11 kedd, 10:08:27 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.11 kedd, 07:15:02
6 év 10 motor? Ez tényleg igen durva!
Ne feledd, hogy nagyon sokat számít a felhasználó egy motor életében. Nem tudni, hogy ki hogyan nem törődött az autójával....
3 nevet írtál.... a "sokan másokat" is sorold már fel!
A fórum a statisztika?
Az úton közlekedő autók hány százaléka fórumos és abból mennyinek volt baja? Elenyésző..... a statisztika nem ez.
Te találtad ki az összeget, mert ennyibe csak akkor kerülhet ha minden aranyozott és sokat kérnek a munkára is.
Mellesleg sokkal több dízel autó esett át (és fog átesni) az üzemanyagrendszer felújításán, na az tényleg az általad becsült összeg!
te mondasz valamit,én mondok valamit.ugyan annyit ér a kettő a monitor mögül.
amúgy meg xarok rá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7653 Dátum:
2014.11.11 kedd, 11:30:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.10 hétfő, 17:00:22
találgatni már csak lehet!jelen pillanatban pont annyit ér,mint egy szimplább hiba....innen a monitor mögül.
Amúgy meg olvass vissza.2008 óta kb vagy 10benzines lett ezmiatt felújítva.És van itt a fórumon kb 15 benzines tag....
pl Conor,
Hyperborg,
Zacci és még sokan mások.a fórum maga a statisztika.
És az összeget sem én találtam ki,hanem ennyibe került nekik.
Otthon márcsak a fűnyíró megy benzinnel, de ha tehetném azt is dízelesre cserélném...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7654 Dátum:
2014.11.11 kedd, 12:07:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.11 kedd, 10:08:27
te mondasz valamit,én mondok valamit.ugyan annyit ér a kettő a monitor mögül.
amúgy meg xarok rá.
Én magasabbról.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7655 Dátum:
2014.11.11 kedd, 14:27:42 »
Idézetet írta: Conor - 2014.11.11 kedd, 11:30:06
Otthon márcsak a fűnyíró megy benzinnel, de ha tehetném azt is dízelesre cserélném...
Fűnyíró traktort ajánlom.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7656 Dátum:
2014.11.11 kedd, 14:36:12 »
Nemrég felvetettem a Prolong vs. nem Prolong kérdését itt.
Ígértem jegyzetet a tapasztalatokról.
Nos.
Az olajcsere óta cca. 2000 km-t mentem vele.
Őszintén szólva, nem esett le az állam.
Konkrétan semmit nem érzek.
Talán minimálisan halkabb lett a motor, de lehet, hogy ezt is csak hallani akarom - placebó hallás
Erősebb nem lett.
Kevesebbet nem fogyaszt. Max, ha OMV, extra 95-öst teszek bele, de az csere előtt is így volt.
Summa:
Ha nem lesz változás a maradék 8000 km alatt, akkor a következő cserénél nem teszek bele.
Egy próbát megért.
UFF
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7657 Dátum:
2014.11.11 kedd, 15:54:20 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.11.11 kedd, 14:27:42
Fűnyíró traktort ajánlom.
Tavasszal jön
de mégha találok is dízelest a fűszegélynyíróból tuti nincs
Naplózva
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7658 Dátum:
2014.11.11 kedd, 18:05:58 »
Sziasztok probléma AZ hogy multkor nem indult AZ auto probléma alapjárat piszkos volt.most hogy kitisztitották pöccre indul de kuplungot benyomom 2000 en pörög a motor.tippeket várom köszi
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7659 Dátum:
2014.11.11 kedd, 20:11:05 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.11.11 kedd, 18:05:58
Sziasztok probléma AZ hogy multkor nem indult AZ auto probléma alapjárat piszkos volt.most hogy kitisztitották pöccre indul de kuplungot benyomom 2000 en pörög a motor.tippeket várom köszi
Tipp: elb@szták a tömítését, ami a levegő-járatok körül van, és falsot szív.
Naplózva
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7660 Dátum:
2014.11.12 szerda, 08:57:23 »
Sziasztok ma megint elvittem a szerelöhöz az autót nála volt több mint egy hétig kitisztitotta az alapjárati motort és miután elhoztam az auto megy mint a golyó gázt se kell adni neki és pörög a motor 2000-3000 fordulaton és még ha a kuplungot benyomom felpörög a motor,söt ha gázról leveszem a lábam megtorpan az auto és a motortérböl hallani lehet koppanást.erre közli velem egy hét után lehet nem jó az alapjárati motor.hurrá és ez ford szervíz.szerintetek mi lehet a baj?
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7661 Dátum:
2014.11.12 szerda, 09:55:50 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.11.12 szerda, 08:57:23
Sziasztok ma megint elvittem a szerelöhöz az autót nála volt több mint egy hétig kitisztitotta az alapjárati motort és miután elhoztam az auto megy mint a golyó gázt se kell adni neki és pörög a motor 2000-3000 fordulaton és még ha a kuplungot benyomom felpörög a motor,söt ha gázról leveszem a lábam megtorpan az auto és a motortérböl hallani lehet koppanást.erre közli velem egy hét után lehet nem jó az alapjárati motor.hurrá és ez ford szervíz.szerintetek mi lehet a baj?
Tegnap ugyanerről volt szó.
Írtak tippet.
A számítógép mögül többre ne számíts.
Szívóoldali tömítetlenség, alapjárati szabályzó szelep.
Ha minden nap megkérdezed, akkor is csak ezt lehet mondani.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.12 szerda, 10:25:15 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7662 Dátum:
2014.11.12 szerda, 10:12:37 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.12 szerda, 09:55:50
Tegnap ugyanerről volt szó.
Írtak tippet.
A számítógép mögül többre ne számíts.
Szívóoldali tömítetlenség, alapjárati szabályzó szelep.
Ha minden nap megkérdezed, akkor csak ezt lehet mondani.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7663 Dátum:
2014.11.12 szerda, 10:18:45 »
Hello,csak még írtam hozzá plusz hibákat.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7664 Dátum:
2014.11.12 szerda, 10:33:00 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.11.12 szerda, 10:18:45
Hello,csak még írtam hozzá plusz hibákat.
Mire gondolsz plusz hibának?
3000-nél benyomod a kuplungot.....hát ez nem életszerű persze, hogy lesznek érdekes hangok. Akármit csinálsz utána.
Elveszed gázt, torpan az autó? Ez a motorfék.... már amennyire van a magas fordulat miatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7665 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:31:11 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.11.11 kedd, 14:36:12
Nemrég felvetettem a Prolong vs. nem Prolong kérdését itt.
Ígértem jegyzetet a tapasztalatokról.
Nos.
Az olajcsere óta cca. 2000 km-t mentem vele.
Őszintén szólva, nem esett le az állam.
Konkrétan semmit nem érzek.
Talán minimálisan halkabb lett a motor, de lehet, hogy ezt is csak hallani akarom - placebó hallás
Erősebb nem lett.
Kevesebbet nem fogyaszt. Max, ha OMV, extra 95-öst teszek bele, de az csere előtt is így volt.
Summa:
Ha nem lesz változás a maradék 8000 km alatt, akkor a következő cserénél nem teszek bele.
Egy próbát megért.
UFF
Hello!
Pont ezen a Prolong kérdésen rágódom...
Mennyit kell beleönteni?
Adsz el a maradékból? :-)
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7666 Dátum:
2014.11.12 szerda, 12:58:25 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.11.12 szerda, 11:31:11
Hello!
Pont ezen a Prolong kérdésen rágódom...
Mennyit kell beleönteni?
Adsz el a maradékból? :-)
Maradékom nincs, mert pont akkorát vettem, amekkora jó.
345 ml-es volt a kiszerelés.
10 az 1-hez arányban kell használni.
Célszerű literenként elkészíteni a keveréket és úgy önteni be a motorba.
Van váltóolaj adalékuk is, de azt már ki sem próbálom.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7667 Dátum:
2014.11.12 szerda, 16:57:41 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.11.12 szerda, 11:31:11
Hello!
Pont ezen a Prolong kérdésen rágódom...
Mennyit kell beleönteni?
Adsz el a maradékból? :-)
A legnagyobb tisztelettel, de ha literek eltűnnek az olajkarteredből, akkor a pénzedet a közeli javításra védd be. Prolong-ért pénzt adni ráérsz majd akkor ha megjavult az autó. Ha pedig valamifajta tömítés, szivárgás megelőzés célzattal vásárolnád, akkor lebeszéllek róla, mert semmilyen adalék nem fogja az általad korábban jelzett olajfogyási intenzitást kordában tartani.
Legjobbakat kívánva, FD.
Naplózva
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7668 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:35:21 »
Sziasztok miután kiderült hogy fals levegöt kap a motor mindenkép,az a hiba forrása,hogy úgye megemelkedik a fordulat szám váltásnál üresbe . azt mondják a fordosok hogy a motoron belül kapja a pluszt valami membrán át lehet szakadva le kel vennie a csonkot és úgy fér hozzá..hol van ez egyáltalán vagy mi lehet ott hiba forrás?jelenleg elhoztam hétvégére úgy járok most vele hogy ki van kötve az( alapjárati motor ) mintha semmi baja nem lenne na persze ez nem a megoldás. Hétfön szétkapják csak nem túl beszédesek valaki megértetné ezt velem milyen alkatrész az ami cserés lesz majd. Köszönöm.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7669 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 16:21:53 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.11.13 csütörtök, 15:35:21
Sziasztok miután kiderült hogy fals levegöt kap a motor mindenkép,az a hiba forrása,hogy úgye megemelkedik a fordulat szám váltásnál üresbe . azt mondják a fordosok hogy
a motoron belül kapja a pluszt valami membrán át lehet szakadva le kel vennie a csonkot és úgy fér hozzá.
.hol van ez egyáltalán vagy mi lehet ott hiba forrás?jelenleg elhoztam hétvégére úgy járok most vele hogy ki van kötve az( alapjárati motor ) mintha semmi baja nem lenne na persze ez nem a megoldás. Hétfön szétkapják csak nem túl beszédesek valaki megértetné ezt velem milyen alkatrész az ami cserés lesz majd. Köszönöm.
Motoron belül......membrán.....
Te milyen mesemondókhoz jársz?
A szívóoldali tömítetlenség, amit korábban is írtam.....az hogyan lenne a motoron belül? A motoron kívülről jut be plusz levegő a szívó oldalon. Tehát a szívócsonk környezetében.
Nincs membrán. Nincs olyan, hogy motoron belül.
Grimm bácsi megirigyelné őket.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7670 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 16:23:51 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 16:21:53
Motoron belül......membrán.....
Te milyen mesemondókhoz jársz?
A szívóoldali tömítetlenség, amit korábban is írtam.....az hogyan lenne a motoron belül? A motoron kívülről jut be plusz levegő a szívó oldalon. Tehát a szívócsonk környezetében.
Nincs membrán. Nincs olyan, hogy motoron belül.
Grimm bácsi megirigyelné őket.....
Szerintem lehúzós buli akar lenni
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7671 Dátum:
2014.11.14 péntek, 08:49:37 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.11.13 csütörtök, 15:35:21
valami membrán át lehet szakadva le kel vennie a csonkot
Vigyázz, át akarnak @aszni! Keress egy másik szervízt!
Naplózva
lpetri
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7672 Dátum:
2014.11.14 péntek, 17:36:59 »
mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?
nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.
nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7673 Dátum:
2014.11.14 péntek, 18:04:08 »
Idézetet írta: lpetri - 2014.11.14 péntek, 17:36:59
mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?
nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.
nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?
Tényleg találgatást szeretnél? A monitor mögül nem lehet mást....
1. Semmi értelme.
2. Ha kapsz egy listát felsorolást alkatrészekről, akkor nekiállsz cserélgetni őket? Biztosan nem.
Akkor itt véget is ért a távdiagnosztika.
Megfelelő háttérrel rendelkező szerelő vagy szerviz, aki vizsgál és nem csak látatlanban tippelget.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.14 péntek, 19:05:18 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lpetri
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7674 Dátum:
2014.11.14 péntek, 18:08:39 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.14 péntek, 18:04:08
Tényleg találgatást szeretnél? A monitor mögül nem lehet mást....
1. Semmi értelme.
2. Ha kapsz egy felsorolást alkatrészekről, akkor nekilátott cserélgetni őket? Biztosan nem.
Akkor itt véget is ért a távdiagnósztika.
Megfelelő háttérrel rendelkező szerelő vagy szerviz, aki vizsgál és nem csak látatlanban tippelget.
nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7675 Dátum:
2014.11.14 péntek, 18:36:12 »
Idézetet írta: lpetri - 2014.11.14 péntek, 18:08:39
nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
ellenőrizd a termosztát működését.
ellenőrizd,hogy a levegőrendszer nem szív-e falsot valahol.
ellenőrizd a gyujtókábeleket.
olvastass hibakódot,lehet,hogy nem ég a csekk endzsin lámpa mert kiégett.
csináltass diagnosztikát,abból kiderülhet ha a lambda szonda nem jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7676 Dátum:
2014.11.14 péntek, 18:43:22 »
Idézetet írta: lpetri - 2014.11.14 péntek, 18:08:39
nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
Hát ez az, a
tünet
alapján csak tippelget lehet. Az nem sokat segít.
Egy tünetet írtál, hogy megnövekedett a fogyasztása.
Teljesen értelmetlen dolog vizsgálat nélkül tippelgetni és (Feleslegesen?) alkatrészeket cserélgetni.
Írtam mi a legolcsóbb és legcélravezetőbb megoldás.
Segíteni akarok, de nem hagyod.
Bocsi, hogy nem vagyok látnok. Javító varázsigét sem tudok, sorry.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7677 Dátum:
2014.11.14 péntek, 18:48:25 »
Idézetet írta: lpetri - 2014.11.14 péntek, 18:08:39
nos, leírtam a tüneteket amik alapján, nem találgatást szeretnék, hanem egy-két ötletet, hogy mi lehet.
Igen, de így csak találgatni lehet. "a benzines" neked akar spórolni! Kövesd amit mond!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7678 Dátum:
2014.11.14 péntek, 20:12:29 »
Idézetet írta: lpetri - 2014.11.14 péntek, 17:36:59
mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?
nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.
nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?
guminyomás?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7679 Dátum:
2014.11.14 péntek, 20:42:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.14 péntek, 18:48:25
Igen, de így csak találgatni lehet. "a benzines" neked akar spórolni! Kövesd amit mond!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7680 Dátum:
2014.11.14 péntek, 21:58:37 »
Idézetet írta: lpetri - 2014.11.14 péntek, 17:36:59
mitől lehet 13 liter a fogyasztásom?
nem szoktam kilincselelőre menni kanyarba, eddig 9-10 között volt.
nem füstöl nem köhög, pöccre indul, vízhőmérő ugrik középre(ez gyanús). Valami hőfok jeladó tojt be? mi lehet?
A benzinesnek igaza van, ezt így nem lehet. Sokat látott autónál ha nincs különösebb indok, akkor vagy szimplán *** benzinre gondolnék, vagy döglődő/lelassult lambda szondára.De még vagy vagy 2tucat oka lehet.
Naplózva
jenco
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7681 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 20:27:30 »
Sziasztok!
A problémám a következő: Pár napja gázadásra pl. gyorsításkor rángatással válaszol az 1.8-as benzines MK3-as mondi.Ha nagyon finoman gyorsítok akkor nincs rángatás.Viszont normál gázadásra rángatás a válasza az autónak.Alapjárat egyenletes szépen jár. Autópályán szépen tarja a 130-140-et ha ekkor odalépek padlóig akkor sem rángat. Viszont 100-120 között gázadásra ismét rángat. Ilyenkor csak nagyon finom gázadással lehet elkerülni a rángatást. Városi forgalomban a sok gyorsításkor rángat. Mostanában inkább autópályás menetek voltak nem városi tötyörgés. És pont egy hosszabb pályás menet után jelentkezett ez a rángatás. És úgy veszem észre hogy a helyzet egyre romlik. Fogyasztásom normális nem eszik többet az autó. Az Ömv-nél szoktam tankolni. Tankoltam másik kúton de a helyzet nem változott. Van valami tippetek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7682 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 20:31:21 »
Idézetet írta: jenco - 2014.11.16 vasárnap, 20:27:30
Sziasztok!
A problémám a következő: Pár napja gázadásra pl. gyorsításkor rángatással válaszol az 1.8-as benzines MK3-as mondi.Ha nagyon finoman gyorsítok akkor nincs rángatás.Viszont normál gázadásra rángatás a válasza az autónak.Alapjárat egyenletes szépen jár. Autópályán szépen tarja a 130-140-et ha ekkor odalépek padlóig akkor sem rángat. Viszont 100-120 között gázadásra ismét rángat. Ilyenkor csak nagyon finom gázadással lehet elkerülni a rángatást. Városi forgalomban a sok gyorsításkor rángat. Mostanában inkább autópályás menetek voltak nem városi tötyörgés. És pont egy hosszabb pályás menet után jelentkezett ez a rángatás. És úgy veszem észre hogy a helyzet egyre romlik. Fogyasztásom normális nem eszik többet az autó. Az Ömv-nél szoktam tankolni. Tankoltam másik kúton de a helyzet nem változott. Van valami tippetek?
Gyújtókábel.
Gyertya mikor lett cserélve?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jenco
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7683 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 21:13:53 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.16 vasárnap, 20:31:21
Gyújtókábel.
Gyertya mikor lett cserélve?
Kb. 65-70.000 km-t futottam velük a csere óta. És eredeti gyári van benne.
Megvannak a régi gyertyák amiket kicseréltem. Nem volt velük gond, a szervizkönyv szerint amivel az autót vettem 4 éves korában 15-20.000 km lehet bennük.
Első körben visszarakom a régi gyertyákat hátha megszűnik a rángatás.
Ha segít a csere már rendelem is az új gyári gyertyákat.
Ha nem akkor a kábelek cseréje a következő.
Kicsit visszaolvastam és azt a következtetést vontam le hogy gyertyát,kábelt és trafót csak a gyárit szabad megvenni.
Ez rendben is van de feleslegesen nem szeretném mind a hármat kicserélni.
Drága mulatság lenne. Jó lenne valahogy kizárni a hibás alkatrészt a körből.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 21:49:26 írta jenco
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7684 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 22:07:56 »
Idézetet írta: jenco - 2014.11.16 vasárnap, 21:13:53
Kicsit visszaolvastam és azt a következtetést vontam le hogy gyertyát,kábelt és trafót csak a gyárit szabad megvenni.
Drága mulatság lenne. Jó lenne valahogy kizárni a hibás alkatrészt a körből.
Ajánlott gyárit venni, de nem törvény, nekem gyári gyertyával, Tesla kábellel, és Swag trafóval is rendben fut (még lpg-vel is) az autó, ezek jóval barátibb árfekvésűek, de persze te döntesz arról mit veszel. Gyertya csereintervalluma mintha 60ekm lenne, így emlékszek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 22:16:53 írta FokaDriver
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7685 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 22:59:39 »
Idézetet írta: jenco - 2014.11.16 vasárnap, 21:13:53
Kb. 65-70.000 km-t futottam velük a csere óta. És eredeti gyári van benne.
Megvannak a régi gyertyák amiket kicseréltem. Nem volt velük gond, a szervizkönyv szerint amivel az autót vettem 4 éves korában 15-20.000 km lehet bennük.
Első körben visszarakom a régi gyertyákat hátha megszűnik a rángatás.
Ha segít a csere már rendelem is az új gyári gyertyákat.
Ha nem akkor a kábelek cseréje a következő.
Kicsit visszaolvastam és azt a következtetést vontam le hogy gyertyát,kábelt és trafót csak a gyárit szabad megvenni.
Ez rendben is van de feleslegesen nem szeretném mind a hármat kicserélni.
Drága mulatság lenne. Jó lenne valahogy kizárni a hibás alkatrészt a körből.
A gyertyával eléggé túlfutottál.
Mindenképpen csere! Miért raknád vissza a régit, ami már ki lett cserélve? Felesleges.
A gyertyacsere alkalmával (új gyertyák) ellenőrizd a kábeleket és a csatlakozásaikat is.
Szerintem kábel vagy csatlakozása lesz a hiba, de a gyertyák már mindeképp cserések.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7686 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 00:22:57 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.16 vasárnap, 22:59:39
A gyertyával eléggé túlfutottál.
Mindenképpen csere! Miért raknád vissza a régit, ami már ki lett cserélve? Felesleges.
A gyertyacsere alkalmával (új gyertyák) ellenőrizd a kábeleket és a csatlakozásaikat is.
Szerintem kábel vagy csatlakozása lesz a hiba, de a gyertyák már mindeképp cserések.
Milyen időközönként érdemes cserélni a gyertyákat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7687 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 05:14:22 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.11.17 hétfő, 00:22:57
Milyen időközönként érdemes cserélni a gyertyákat?
asszem
40
e a ciklus.bocs,60e.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 06:38:50 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7688 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 07:05:10 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.11.17 hétfő, 00:22:57
Milyen időközönként érdemes cserélni a gyertyákat?
60e km (vagy ha felmerül probléma vele kapcsolatban)
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 07:15:40 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7689 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 09:24:47 »
Azt hiszem 60E km elég baráti, ahhoz hogy nem mondhatjuk, sok pénz a cseréjük.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7690 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 10:27:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.14 péntek, 18:36:12
csináltass diagnosztikát,abból kiderülhet ha a lambda szonda nem jó.
Hogy lehet egyértelműen megállapítani ha a lambda szonda rossz?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7691 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 10:42:40 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.11.17 hétfő, 10:27:45
Hogy lehet egyértelműen megállapítani ha a lambda szonda rossz?
A lambda szonda folyamatosan öregszik/lassul, így van "még jó", és "már nem" állapota is. Egy jó műszerezettségű szervíz ki tudja mérni. Van bármi tüneted, amiből erre gondolsz ? Azért fél millió km-en túl, ha még gyárid van benne, nem lepődnék meg...
Egy kis olvasnivaló :
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=156&akt=
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7692 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 11:40:57 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.11.17 hétfő, 10:42:40
A lambda szonda folyamatosan öregszik/lassul, így van "még jó", és "már nem" állapota is. Egy jó műszerezettségű szervíz ki tudja mérni. Van bármi tüneted, amiből erre gondolsz ? Azért fél millió km-en túl, ha még gyárid van benne, nem lepődnék meg...
Egy kis olvasnivaló :
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=156&akt=
Egy ilyen hibakódot dobott:
Kód: P0420 - Katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1).
Lehetséges okok:
- Ólmozott tüzelőanyag használata
- Gyújtási időpont késleltetés előírás alatt
- Olaj szennyeződés
- Henger gyújtáskihagyás
- Sérült HO2S
- Sérült ECT érzékelő
- Katalizátor előtti HO2S vezetékezés helytelen csatlakozás
- Tüzelőanyag-nyomás túl magas
- Sérült kipufogócső
- Sérült kipufogósor
- Sérült kipufogódob/kipufogócső egység
- Sérült katalizátor.
Rezonátor csőnél sérült volt, kicseréltettem de visszajött a hibakód. És mostanában van hogy 1literes fogyasztási eltérések vannak ugyanazon utakon, ezért tippelek lambdaszondára. ELM-el ki lehet valahogy olvasni az értékeit?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7693 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 12:16:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.11.17 hétfő, 11:40:57
Egy ilyen hibakódot dobott:
Kód: P0420 - Katalizátor rendszer hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1).
Lehetséges okok:
- Ólmozott tüzelőanyag használata
- Gyújtási időpont késleltetés előírás alatt
- Olaj szennyeződés
- Henger gyújtáskihagyás
- Sérült HO2S
- Sérült ECT érzékelő
- Katalizátor előtti HO2S vezetékezés helytelen csatlakozás
- Tüzelőanyag-nyomás túl magas
- Sérült kipufogócső
- Sérült kipufogósor
- Sérült kipufogódob/kipufogócső egység
- Sérült katalizátor.
Rezonátor csőnél sérült volt, kicseréltettem de visszajött a hibakód. És mostanában van hogy 1literes fogyasztási eltérések vannak ugyanazon utakon, ezért tippelek lambdaszondára. ELM-el ki lehet valahogy olvasni az értékeit?
Zolibácsi!
Múltkor leírtam már, hogy a keverékképzés szabályozására az első (szabályzó) szonda hivatott.
Amit kaptál hibakódot azt pedig a hátsó (kontroll) szonda jeléből generálta a motorvezérlő.
A hátsó szondának semmi köze a keverékképzéshez, ergo emiatt biztosan nem változhat a fogyasztás.
Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét?
Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!)
De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge. Ahogy ezt korábban is felvetettem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7694 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 12:34:49 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.17 hétfő, 12:16:41
Zolibácsi!
Múltkor leírtam már, hogy a keverékképzés szabályozására az első (szabályzó) szonda hivatott.
Amit kaptál hibakódot azt pedig a hátsó (kontroll) szonda jeléből generálta a motorvezérlő.
A hátsó szondának semmi köze a keverékképzéshez, ergo emiatt biztosan nem változhat a fogyasztás.
Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét?
Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!)
De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge. Ahogy ezt korábban is felvetettem.
Nem voltam megméretni, mivel sérült volt a rezonátor cső, gondoltam akkor tuti az lesz a baj. De csere és 400km után visszadobta a lámpát.
Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét? - itt milyen értékeket lehet látni, és miből mire lehet következtetni?
Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!) - ezt mivel lehetne megnézni?
De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge - ezt hogyan lehet egyértelműen megállapítani?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7695 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 12:42:18 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.11.17 hétfő, 12:34:49
Nem voltam megméretni, mivel sérült volt a rezonátor cső, gondoltam akkor tuti az lesz a baj. De csere és 400km után visszadobta a lámpát.
Voltál gázelemzővel megméretni a kipufogógáz összetételét? - itt milyen értékeket lehet látni, és miből mire lehet következtetni?
Látni kéne a szonda értékét, működését. (Hátsó!) - ezt mivel lehetne megnézni?
De simán lehet a katalizátor hatásfoka is gyenge - ezt hogyan lehet egyértelműen megállapítani?
Olyan vagy, mint Petike86......szóköz fetisiszta!
1. Lusta voltál utána megméretni.
2. Ott olyan értékeket lehet látni, ami alapján régen megadták vagy nem adták meg a zöldkártyát. aki ilyennel foglalkozott azt tudja. Meg ugye neki is van ilyen műszere. Ha nem jók az értékek, akkor lehet a katalizátor gyenge bár lehetnem más okok is, de egy jó kat. sokszor "elsimítja" az értékeket.
3. Megfelelő (hiteles eredményt mutató) diagnosztikai eszközzel. Oszcilloszkóp, notebook+forscan.
4. Lásd. 2. pont
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7696 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 12:47:20 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.17 hétfő, 12:42:18
Olyan vagy, mint Petike86......szóköz fetisiszta!
1. Lusta voltál utána megméretni.
2. Ott olyan értékeket lehet látni, ami alapján régen megadták vagy nem adták meg a zöldkártyát. aki ilyennel foglalkozott azt tudja. Meg ugye neki is van ilyen műszere. Ha nem jók az értékek, akkor lehet a katalizátor gyenge bár lehetnem más okok is, de egy jó kat. sokszor "elsimítja" az értékeket.
3. Megfelelő (hiteles eredményt mutató) diagnosztikai eszközzel. Oszcilloszkóp, notebook+forscan.
4. Lásd. 2. pont
1. Lusta is, meg minek is méressem mikor lyukas volt a rezonátor, elég egyértelműnek tűnt a hiba.
2. Ma (vagy holnap) elviszem megméretni.
3. Akkor az ELM-el, Forscannal én is meg tudom nézni?
4. Most direkt csak a te kedvedért írtam szóközökkel.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7697 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 12:56:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.11.17 hétfő, 12:47:20
1. Lusta is, meg minek is méressem mikor lyukas volt a rezonátor, elég egyértelműnek tűnt a hiba.
2. Ma (vagy holnap) elviszem megméretni.
3. Akkor az ELM-el, Forscannal én is meg tudom nézni?
4. Most direkt csak a te kedvedért írtam szóközökkel.
1. Hiba
2. Nem hiba
3. Én nem tudhatom, hogy mire vagy képes. Tudod-e, hogy mit és hol és hogyan és mikor rossz vagy jó.....
4. Hiba
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7698 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 14:17:07 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.17 hétfő, 12:42:18
Olyan vagy, mint Petike86......szóköz fetisiszta!
Petike már leszokóban van róla!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mondeoj
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7699 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 16:12:45 »
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 2004.12.,MK3,FL-es,1.8 benzin,125LE Mondeot.Néha nehezebben indult,de volt olyan is,hogy egyáltalán nem.Rájöttünk,hogy az üzemanyag szivattyú szarakodott,ezért cseréltem.Most indul az autó,de néha,akár hideg,akár meleg motornál is kicsit nehezebben.Furcsa nekem,mert elötte Focus 1-em volt,az minden esetben pöcc-röff indult.
Valakinek valami ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 16:14:42 írta mondeoj
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
160
161
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ