Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662065 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8200 Dátum:
2015.02.21 szombat, 16:05:49 »
Sziasztok a problémám az hogy gáz levétel és gázadásnál csattanó hangot lehet hallani a motortérből.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8201 Dátum:
2015.02.21 szombat, 16:28:21 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.21 szombat, 16:05:49
Sziasztok a problémám az hogy gáz levétel és gázadásnál csattanó hangot lehet hallani a motortérből.
Régebben kiollóztam egy hozzászólásból ezt:leállítás előtt nyisd ki az ajtót, félig hajolj ki a kocsiból és úgy állítsd le, ha leállítás után csattanó koppanó vagy valamilyen utólagos hangot hallasz, akkor nincs sok hátra a lendkeréknek. Vezérműlánc haldoklik? Persze nem biztos,hogy ez a baja,de lehetséges.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.21 szombat, 16:30:32 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8202 Dátum:
2015.02.21 szombat, 16:33:16 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.21 szombat, 16:05:49
Sziasztok a problémám az hogy gáz levétel és gázadásnál csattanó hangot lehet hallani a motortérből.
bizonyos szintig normális.aztán meg lendkerékhalál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8203 Dátum:
2015.02.21 szombat, 18:24:17 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2015.02.20 péntek, 19:20:36
Azóta már +2ezer.
nem semmi, azert erdekelne egy lista hogy mik es hanyszor lettek cserelve
...ha ezt mind vagy nagyreszt te raktad bele megerdemelne fordektol valamit...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8204 Dátum:
2015.02.21 szombat, 19:19:47 »
Sziasztok éppen most néztük se leálitásnál se inditásnál sem pedig tengelykapcsoló benyomásánál sem produkálja állo helyzetben járó motornál.....visszavezetve forulat szám ingadozásnál visszont 4x ilyen eröteljes volt.erre volt a megoldás a sok toto ulán a map és a pot méter cseréje /magas alacsony fordulatszámon terhelés alatt nagyokat csatant...+felpörgete a motort üresbe váltásnál ..mert úgye a ford szervizbe a hibakód megoldása a törlés.na és egy ügyes emberke elvitte házhoz a fent emlitetekre rájött és azt mondta 1 kicsit töröm(vész programba járt az autó)na most még mindig fenál ez a probléma cak kisebb fordulat tartományba aztmonta az emberke elküldi kijavitatni az ecu szoftver és így mind a fogyasztás mind a terhelésnél a csatanó hang és a fordulat mostanra kisebb...kilengés megszünik...vélemény?csak nagyon elfogalt és 3 hete várjuk a javitást...és még mi sem hiszünk mindebe ...vannak összefüggések ...talán.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8205 Dátum:
2015.02.21 szombat, 22:41:13 »
Van valakinek tapasztalata ezzel a
gyújtókábel készlettel
?
(Vettem egy NGK trafót, de rángat továbbra is. Még ezzel a kábellel megpróbálkoznék.)
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8206 Dátum:
2015.02.21 szombat, 23:16:08 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.21 szombat, 22:41:13
Van valakinek tapasztalata ezzel a
gyújtókábel készlettel
?
(Vettem egy NGK trafót, de rángat továbbra is. Még ezzel a kábellel megpróbálkoznék.)
Szia.
Nálam szintén ez a felállás,csak a 8 mm-es(+400 Ft)változattal.
És van garancia,korrekt eladó.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.21 szombat, 23:18:08 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8207 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:12:27 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.21 szombat, 23:16:08
Szia.
Nálam szintén ez a felállás,csak a 8 mm-es(+400 Ft)változattal.
És van garancia,korrekt eladó.
És rendben van az autód, nem rángat?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8208 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:25:01 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.22 vasárnap, 09:12:27
És rendben van az autód, nem rángat?
Igen minden ok,nem rángat 9e km van a triumvirátusban(gyertya,kábel,trafó).Mind a 3 egyszerre cseréltem,így megszűnt a 1000-2000 fordulatnál a rángatás.Van valami sötétben megfigyelés a kábelekre,persze ha már annyira kuka,hogy áthúznak és látszik.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8209 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:47:20 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.22 vasárnap, 09:25:01
Igen minden ok,nem rángat 9e km van a triumvirátusban(gyertya,kábel,trafó).Mind a 3 egyszerre cseréltem,így megszűnt a 1000-2000 fordulatnál a rángatás.Van valami sötétben megfigyelés a kábelekre,persze ha már annyira kuka,hogy áthúznak és látszik.
Ha jól értelmezem, akkor a linkelt kábelszettet és NGK trafót vettél, gyertyából meg gyárit, igaz?
Kábeleket én is néztem már így, de nem láttam soha szikrázás, pedig nem volt jó.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8210 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 11:27:09 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.22 vasárnap, 09:47:20
Ha jól értelmezem, akkor a linkelt kábelszettet és NGK trafót vettél, gyertyából meg gyárit, igaz?
Kábeleket én is néztem már így, de nem láttam soha szikrázás, pedig nem volt jó.
Igen,és a Cromax-ban vettem.
átlag 4e/db alatt
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7485-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-1_8-2_0
Attól,hogy nem látszik,még xar lehet
Nekem a trafó adta meg magát,de nem akartam,hogy esetleg a többi régebbi cucc(kábel,gyertya)hazavágja az új trafót.Azért is nevezik triumvirátusnak.
Ha minden ok,akkor csak a gyertya lesz az első 60e km után cserélve.
Szerk.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.22 vasárnap, 11:45:49 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8211 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 23:40:35 »
Sziasztok!
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy az olajleeresztő csavar menete pontosan milyen? M14 vagy M12? 1.75 vagy 1.5 sűrűség?
Nincs kedvem most emiatt leereszteni az olajat
és a neten eltérőek az infók.
Kétliteres benzines, 2001-es autó.
Köszönöm szépen.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.24 kedd, 06:59:38 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8212 Dátum:
2015.02.24 kedd, 09:38:47 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.22 vasárnap, 11:27:09
Igen,és a Cromax-ban vettem.
átlag 4e/db alatt
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7485-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-1_8-2_0
Attól,hogy nem látszik,még xar lehet
Nekem a trafó adta meg magát,de nem akartam,hogy esetleg a többi régebbi cucc(kábel,gyertya)hazavágja az új trafót.Azért is nevezik triumvirátusnak.
Ha minden ok,akkor csak a gyertya lesz az első 60e km után cserélve.
Szerk.
Honnan tudtad, hogy a trafó adta meg magát?
Még mindig megvan a rángatás, már rendeltem kábeleket és megnézem a gyertyákat is, milyen állapotban vannak, bár kb. 15 000 km lehet bennük.
Egyébként ha rosszak a kábelek és a gyertyák se a legjobbak, mennyi idő alatt tehetik tönkre az új trafót?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8213 Dátum:
2015.02.24 kedd, 10:10:28 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.24 kedd, 09:38:47
Egyébként ha rosszak a kábelek és a gyertyák se a legjobbak, mennyi idő alatt tehetik tönkre az új trafót?
14 perc és 5 év 6 hónap között bárhol bekövetkeztet.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8214 Dátum:
2015.02.24 kedd, 10:30:39 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.24 kedd, 10:10:28
14 perc és 5 év 6 hónap között bárhol bekövetkeztet.
Szép
. Akkor elképzelhető, hogy megint van egy rossz trafóm
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8215 Dátum:
2015.02.24 kedd, 16:39:10 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.24 kedd, 09:38:47
Honnan tudtad, hogy a trafó adta meg magát?
Még mindig megvan a rángatás, már rendeltem kábeleket és megnézem a gyertyákat is, milyen állapotban vannak, bár kb. 15 000 km lehet bennük.
Egyébként ha rosszak a kábelek és a gyertyák se a legjobbak, mennyi idő alatt tehetik tönkre az új trafót?
Szia.
Nálam a trafó alsó fényes felén kb. 2 cm átmérőben szürke folt(gondolom áthúzás nyomai) volt.Írtam a triumvirátus cserét(3-at egyszerre
).
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8216 Dátum:
2015.02.24 kedd, 18:04:31 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.24 kedd, 16:39:10
Szia.
Nálam a trafó alsó fényes felén kb. 2 cm átmérőben szürke folt(gondolom áthúzás nyomai) volt.Írtam a triumvirátus cserét(3-at egyszerre
).
Addigra én már beszereltem az újat, de a régin semmi nem látszik.
Amúgy nagyon érdekesnek tartom ezt az egész gyújtásos dolgot a Mondeonál.
2010-ben kezdődött az egész. Vettem új gyertyákat, nem lett jó. Vettem kábelszettet, nem lett jó. Vettem egy olcsó trafót, jó lett, örültem. Majd 2012-ben megint rángatni kezdett. Vettem egy trafót (nem tudom milyen megfontolásból), nem szűnt meg teljesen a rángatás, de jobb lett.
2013 nyarán már nagyon rángatott, vettem egy kábelszettet, kb. 2 napig teljesen jó volt. Majd kicseréltem a gyertyákat, nem lett jó. Visszaraktam a 2010-ben vásárolt trafót és jó volt egy darabig.
Már abban se vagyok biztos, hogy gyújtás okozza-e a rángatást, bár minden tünet azt mutatja.
Most akkor nem is tudom mit csináljak. Van egy új trafóm, amiben pár 100 km van, de már lehet nem jó. És van 2 szett kábelem, amik nem tudom, hogy jók-e. A gyertyák 1,5 évesek, szűk 15 000 km van bennük.
Rendeltem egy kábelszettet és megnézem a gyertyákat.
Mi van akkor, ha jók a gyertyák, új a kábelszett, de kérdéses a trafó, mivel elméletileg rossz kábellel használtam? Egy trafót ki lehet mérni, hogy jó-e?
Tényleg létezik, hogy tönkremenjen egy trafó kb. 150 km alatt, mert elméletileg rosszak a gyertyák és a gyújtókábelek?
Azért a fórumon olyat is lehet olvasni, hogy van aki csak a rossz kábelt cseréli, amelyik szikrázik, illetve emlékeim szerint használt trafó is felbukkant már a keres-kínálban. Hogy a csudába van ez az egész?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8217 Dátum:
2015.02.24 kedd, 18:14:25 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.24 kedd, 18:04:31
Addigra én már beszereltem az újat, de a régin semmi nem látszik.
Amúgy nagyon érdekesnek tartom ezt az egész gyújtásos dolgot a Mondeonál.
2010-ben kezdődött az egész. Vettem új gyertyákat, nem lett jó. Vettem kábelszettet, nem lett jó. Vettem egy olcsó trafót, jó lett, örültem. Majd 2012-ben megint rángatni kezdett. Vettem egy trafót (nem tudom milyen megfontolásból), nem szűnt meg teljesen a rángatás, de jobb lett.
2013 nyarán már nagyon rángatott, vettem egy kábelszettet, kb. 2 napig teljesen jó volt. Majd kicseréltem a gyertyákat, nem lett jó. Visszaraktam a 2010-ben vásárolt trafót és jó volt egy darabig.
Már abban se vagyok biztos, hogy gyújtás okozza-e a rángatást, bár minden tünet azt mutatja.
Most akkor nem is tudom mit csináljak. Van egy új trafóm, amiben pár 100 km van, de már lehet nem jó. És van 2 szett kábelem, amik nem tudom, hogy jók-e. A gyertyák 1,5 évesek, szűk 15 000 km van bennük.
Rendeltem egy kábelszettet és megnézem a gyertyákat.
Mi van akkor, ha jók a gyertyák, új a kábelszett, de kérdéses a trafó, mivel elméletileg rossz kábellel használtam? Egy trafót ki lehet mérni, hogy jó-e?
Tényleg létezik, hogy tönkremenjen egy trafó kb. 150 km alatt, mert elméletileg rosszak a gyertyák és a gyújtókábelek?
Azért a fórumon olyat is lehet olvasni, hogy van aki csak a rossz kábelt cseréli, amelyik szikrázik, illetve emlékeim szerint használt trafó is felbukkant már a keres-kínálban. Hogy a csudába van ez az egész?
Háát igen,nálam is csak egy kábelt cserélt az előző tulaj,de azt nem tudom,mennyit mentek vele,3 hónap után csere.Nagyon idegesítő,ha csere után sem javul meg.
Átnézetni a rendszert,de lehet,hogy nem találnak semmit,és megint az alapfelállás.
Méresd ki a gyújtásrendszert,hátha......
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8218 Dátum:
2015.02.24 kedd, 18:33:16 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.24 kedd, 18:14:25
Háát igen,nálam is csak egy kábelt cserélt az előző tulaj,de azt nem tudom,mennyit mentek vele,3 hónap után csere.Nagyon idegesítő,ha csere után sem javul meg.
Átnézetni a rendszert,de lehet,hogy nem találnak semmit,és megint az alapfelállás.
Méresd ki a gyújtásrendszert,hátha......
Kiszedem a gyertyákat, megnézem milyenek.
Ha jók, akkor kipróbálom az új kábelszettel és ha nem rángat, örülök
.
Ha rángatni fog, akkor a mérések maradnak.
Amúgy a kábeleket egyszer már mérték, a normális értékeket hozta, de tudtommal ez se 100%-ig garantálja, hogy jók is.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8219 Dátum:
2015.02.24 kedd, 18:40:46 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.24 kedd, 18:33:16
Kiszedem a gyertyákat, megnézem milyenek.
Ha jók, akkor kipróbálom az új kábelszettel és ha nem rángat, örülök
.
Ha rángatni fog, akkor a mérések maradnak.
Amúgy a kábeleket egyszer már mérték, a normális értékeket hozta, de tudtommal ez se 100%-ig garantálja, hogy jók is.
Lehet,hogy csak "városi legenda"de ha mégis méreted próbáld jó üzemmeleg motorral,és vigyázni,mert égési nyomokat is kaphatsz.
Egyik fórumtársnak így derült ki,hogy xar volt a gyújtásrendszere.(hidegen meg jó adatokat mértek).
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8220 Dátum:
2015.02.24 kedd, 20:10:42 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.24 kedd, 18:40:46
Lehet,hogy csak "városi legenda"de ha mégis méreted próbáld jó üzemmeleg motorral,és vigyázni,mert égési nyomokat is kaphatsz.
Egyik fórumtársnak így derült ki,hogy xar volt a gyújtásrendszere.(hidegen meg jó adatokat mértek).
Sziasztok
Ma hirtelen felindulasbol kiszedtem a MAP szenzort , kicsit fekete volt ugyhogy ki is pucoltam ...most sarga lett a kozepe. A kerdes az lenne hogy miutan visszaszereltem es mentem 1 kort, erdekes dologra lettem figyelmes: menet kozben valtasok kozott , ha mondjuk nem egybol valtok, es nyomva tartom a kuplungot, az auto leejti az alapjaratot olyan 600-650 koruli ertekre(torque szerint, ora szerint azt hittem meg akar allni, kb 1000-tol a masodik/harmadik vonal kornyeke), majd rogton vissza is all 700-ra. Ez a jelenseg szinte minden valtasnal elofordul, leejtes utan beall a kb 700 es azt szepen tartja is, ha megallok akkor is stabil az alapjarat. Letezik hogy a MAP takaritastol van, estelg elk..tam valamit? Mintha eddig nem csinalta volna ezt az ejtest....
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8221 Dátum:
2015.02.24 kedd, 20:18:08 »
Sziasztok!
Tudom hogy nem ide tartozik, de mégis megkerdezem.
1-es focus 1.8 benzines motor milyen lehet valakinek tapasztalat?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8222 Dátum:
2015.02.24 kedd, 20:26:21 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.02.24 kedd, 20:10:42
Sziasztok
Ma hirtelen felindulasbol kiszedtem a MAP szenzort , kicsit fekete volt ugyhogy ki is pucoltam ...most sarga lett a kozepe. A kerdes az lenne hogy miutan visszaszereltem es mentem 1 kort, erdekes dologra lettem figyelmes: menet kozben valtasok kozott , ha mondjuk nem egybol valtok, es nyomva tartom a kuplungot, az auto leejti az alapjaratot olyan 600-650 koruli ertekre(torque szerint, ora szerint azt hittem meg akar allni, kb 1000-tol a masodik/harmadik vonal kornyeke), majd rogton vissza is all 700-ra. Ez a jelenseg szinte minden valtasnal elofordul, leejtes utan beall a kb 700 es azt szepen tartja is, ha megallok akkor is stabil az alapjarat. Letezik hogy a MAP takaritastol van, estelg elk..tam valamit? Mintha eddig nem csinalta volna ezt az ejtest....
Igen, előfordul, elállítódik az alapjárat. túl alacsony.
Valószínű, hogy koszos a fojtószeleped, vagy az EGR(ha nincs ledugózva).
Kevés levegőt kap, de az alapjárati motor még visszahozza.
A gázbowdennél állíthatsz rajta
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8223 Dátum:
2015.02.25 szerda, 08:24:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.02.18 szerda, 07:50:12
Ha nem éri el a motor az üzemi hőfokot (~90°C), sokkal jobban kopik, több a fogyasztás stb. Minél előbb javíttasd meg, mert eléggé rontod a motor élettartamát.
Én is megcsináltam a műszertesztet. 45 fokot nagyon hamar elérte, de városi forgalomban, még kb 15 perc kellett mire felkúszott 104-105-re.
1x ment fel 106-ig, de nem hallottam a hűtőventillátor bekapcsolását. Hol kellene kapcsolnia a ventillátor 1-es és 2-es fokozatának ?
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8224 Dátum:
2015.02.25 szerda, 09:06:36 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 08:24:30
Én is megcsináltam a műszertesztet. 45 fokot nagyon hamar elérte, de városi forgalomban, még kb 15 perc kellett mire felkúszott 104-105-re.
1x ment fel 106-ig, de nem hallottam a hűtőventillátor bekapcsolását. Hol kellene kapcsolnia a ventillátor 1-es és 2-es fokozatának ?
2002-es Mondeo az enyém is, ezért nálad is úgy van, ahogy nálam szerintem: 106-foknál bekapcsol a venti egyes fokozata, majd visszahűti 100-ra és kb. ekkor kapcsol ki. Azért kb., mert van, hogy már 102-nél kikapcsol, de pár másodperc múlva már 100 fokos a víz a diag szerint. Majd megen engedi 106-ig és bekapcsol a venti, lehűti és így tovább.
Nyilván a 2-es fokozatnak meg még később kell kapcsolnia, de nem tudom, hogy hol, mert az 1-es fokozat visszahűti annyira, hogy ne kapcsoljon be a 2-es fokozat. Kánikulában, nagy tempónál lehet bekapcsol, de azt még nem tapasztaltam.
Nekem volt ilyen gondom, hogy nem ment az 1-es fokozat. A
hűtőventilátor ellenállás
volt rossz, ezt kellett cserélni.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8225 Dátum:
2015.02.25 szerda, 09:20:25 »
Köszönöm szépen ! Korrekt válasz! Akkor majd figyelem hogy bekapcsol e...
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8226 Dátum:
2015.02.25 szerda, 09:25:22 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 09:20:25
Köszönöm szépen ! Korrekt válasz! Akkor majd figyelem hogy bekapcsol e...
Nagyon szívesen.
Állóhelyzetben lehet hallani, mikor bekapcsol. És nem kell sokáig erőltetni, bár én nyáron próbálgattam, most hidegebb van, így nehezebben melegszik a motor.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8227 Dátum:
2015.02.25 szerda, 11:03:59 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 08:24:30
Én is megcsináltam a műszertesztet. 45 fokot nagyon hamar elérte, de városi forgalomban, még kb 15 perc kellett mire felkúszott 104-105-re.
1x ment fel 106-ig, de nem hallottam a hűtőventillátor bekapcsolását. Hol kellene kapcsolnia a ventillátor 1-es és 2-es fokozatának ?
Hát ezt passzolom. Az üzemi hőfokra is csak körülbelüli értéket írtam. Az a 90 fok az az általános. Leht, hogy a mondeonál ez több. Ha jól emlékszem, akkor a termosztát 88 foknál nyit.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8228 Dátum:
2015.02.25 szerda, 11:44:42 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 08:24:30
Én is megcsináltam a műszertesztet. 45 fokot nagyon hamar elérte, de városi forgalomban, még kb 15 perc kellett mire felkúszott 104-105-re.
1x ment fel 106-ig, de nem hallottam a hűtőventillátor bekapcsolását. Hol kellene kapcsolnia a ventillátor 1-es és 2-es fokozatának ?
Sziasztok!
Ha jól olvasgattam, a 2 fokozat a klímával kapcsol.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8229 Dátum:
2015.02.25 szerda, 12:04:29 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.02.25 szerda, 11:44:42
Sziasztok!
Ha jól olvasgattam, a 2 fokozat a klímával kapcsol.
Szerintem nem, de az 1. fokozat nem engedi, hogy addig melegedjen, mikor már kell a 2. fokozat, ezért én még nem vettem észre, hogy 2. fokozatba kapcsolna a venti.
Persze adódhat ilyen is.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.25 szerda, 14:12:27 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8230 Dátum:
2015.02.25 szerda, 14:25:53 »
Az én autómnál a gyújtási sorrend: 1-3-4-2, ha szemben állok a motorral. Jól gondolom?
A trafónál van hivatalos bekötés, illetve jól tudom, hogy a 3 - 2 és az 1 - 4 henger kábele felcserélhető a trafón?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8231 Dátum:
2015.02.25 szerda, 14:33:45 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.25 szerda, 14:25:53
Az én autómnál a gyújtási sorrend: 1-3-4-2, ha szemben állok a motorral. Jól gondolom?
A trafónál van hivatalos bekötés, illetve jól tudom, hogy a 3 - 2 és az 1 - 4 henger kábele felcserélhető a trafón?
Találsz általában feliratozást a trafón, mint a képen is : (nem felcserélhetők)
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-1-8-2-0-IGNITION-COIL-PACK-00-06-NEW-QUALITY-UNIT-/370581820754
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8232 Dátum:
2015.02.25 szerda, 14:57:06 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 14:33:45
Találsz általában feliratozást a trafón, mint a képen is : (nem felcserélhetők)
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-1-8-2-0-IGNITION-COIL-PACK-00-06-NEW-QUALITY-UNIT-/370581820754
Az NGK trafómon nincs.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8233 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:36:21 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.25 szerda, 14:57:06
Az NGK trafómon nincs.
Attól még azonos lesz a "lábkiosztás" a példával. Igazából szétszedéskor kell megjegyezni mi hol volt, az a biztos...
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8234 Dátum:
2015.02.25 szerda, 15:44:25 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 15:36:21
Attól még azonos lesz a "lábkiosztás" a példával. Igazából szétszedéskor kell megjegyezni mi hol volt, az a biztos...
Akkor most már csak a kábeleknek kell elérniük.
Annak idején 2010-ben itt fórumon több kiosztást is írtak, ezért vagyok bizonytalan és ezért szeretném tudni, mi az eredeti kiosztás.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8235 Dátum:
2015.02.25 szerda, 16:56:32 »
Sziasztok.
Mitől lehet, hogy indítás után néha ugrál a fordulatszám és lefullad az autó? Ha adok neki egy kis gázt akkor nincs gond. Egyéb hibajelenséget nem tapasztaltam.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8236 Dátum:
2015.02.25 szerda, 17:19:56 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2015.02.25 szerda, 16:56:32
Sziasztok.
Mitől lehet, hogy indítás után néha ugrál a fordulatszám és lefullad az autó? Ha adok neki egy kis gázt akkor nincs gond. Egyéb hibajelenséget nem tapasztaltam.
Alapjárati motor(szelep), esetleg EGR. Egy pucolást mindenképp megér, nem nagy mutatvány.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8237 Dátum:
2015.02.25 szerda, 17:35:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2015.02.25 szerda, 17:19:56
Alapjárati motor(szelep), esetleg EGR. Egy pucolást mindenképp megér, nem nagy mutatvány.
ha jól látom benya, abban meg tudtommal nincs EGR. Szerintem alapjárati motor, esetleg a légtömeg mérőt tisztítani kellene.
Naplózva
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8238 Dátum:
2015.02.25 szerda, 18:04:56 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2015.02.25 szerda, 16:56:32
Sziasztok.
Mitől lehet, hogy indítás után néha ugrál a fordulatszám és lefullad az autó? Ha adok neki egy kis gázt akkor nincs gond. Egyéb hibajelenséget nem tapasztaltam.
Hidegen reggel, vagy melegen csinálja?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8239 Dátum:
2015.02.25 szerda, 18:05:12 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.02.25 szerda, 17:35:08
ha jól látom benya, abban meg tudtommal nincs EGR. Szerintem alapjárati motor, esetleg a légtömeg mérőt tisztítani kellene.
Van benne EGR.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8240 Dátum:
2015.02.25 szerda, 18:32:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.25 szerda, 18:05:12
Van benne EGR.
Igen én is kaptam infót, hogy van benne. Az a fura, hogy nem emlékszem az 1.8-amban lett volna. Érdekes.
Naplózva
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8241 Dátum:
2015.02.25 szerda, 18:43:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2015.02.25 szerda, 17:19:56
Alapjárati motor(szelep), esetleg EGR. Egy pucolást mindenképp megér, nem nagy mutatvány.
Oké, megpróbálom. Úgyse volt tisztítva még amióta nálam van. Köszi az infót.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8242 Dátum:
2015.02.25 szerda, 18:44:46 »
Valaki lefényképezné nekem, hogy vannak a gyújtáskábelek a trafóban, illetve a motorban?
Teljesen összezavarodtam.
A
Wikiben
megtaláltam a gyújtási sorrendet: 1-3-4-2. Az 1-es henger pozíciója a vezérműszíj (ezt mondjuk nem értem, mert lánc van, nem pedig szíj) oldalon van, azaz szemből nézvebval oldalon.
A trafó kiosztása: 3 - 2
1 - 4 úgy, hogy a csatlakozó jobb oldalon van, megint csak szemből nézve.
Ezek alapján bekötöttem a kábeleket és teljesen egyenetlenül járt a motor, azaz teljesen rossz volt a gyújtási sorrend.
Kérdés, az én autóm motorja valami extra dolog vagy a Wikiben nem jó az információ, bár ez utóbbit nem hiszem, mert máshol is megtaláltam a gyújtási sorrendet és egyezett a Wikiben lévővel.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8243 Dátum:
2015.02.25 szerda, 18:46:00 »
Idézetet írta: zsolio - 2015.02.25 szerda, 18:04:56
Hidegen reggel, vagy melegen csinálja?
Hidegen csak, 3-4 napja kezdte.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8244 Dátum:
2015.02.25 szerda, 19:21:35 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.25 szerda, 18:44:46
Valaki lefényképezné nekem, hogy vannak a gyújtáskábelek a trafóban, illetve a motorban?
Teljesen összezavarodtam.
A
Wikiben
megtaláltam a gyújtási sorrendet: 1-3-4-2. Az 1-es henger pozíciója a vezérműszíj (ezt mondjuk nem értem, mert lánc van, nem pedig szíj) oldalon van, azaz szemből nézvebval oldalon.
A trafó kiosztása: 3 - 2
1 - 4 úgy, hogy a csatlakozó jobb oldalon van, megint csak szemből nézve.
Ezek alapján bekötöttem a kábeleket és teljesen egyenetlenül járt a motor, azaz teljesen rossz volt a gyújtási sorrend.
Kérdés, az én autóm motorja valami extra dolog vagy a Wikiben nem jó az információ, bár ez utóbbit nem hiszem, mert máshol is megtaláltam a gyújtási sorrendet és egyezett a Wikiben lévővel.
trafo bekötés nekem is így van 3 - 2
1 - 4
és jó
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8245 Dátum:
2015.02.25 szerda, 19:27:31 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.25 szerda, 19:21:35
trafo bekötés nekem is így van 3 - 2
1 - 4
és jó
És azt leírnád, hogy mennek a kábelek a motorba?
Nekem ez lenne a fontos.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8246 Dátum:
2015.02.25 szerda, 19:44:10 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.25 szerda, 19:27:31
És azt leírnád, hogy mennek a kábelek a motorba?
Nekem ez lenne a fontos.
Erre gondoltál:
http://kepfeltoltes.hu/view/150225/IMG_20140612_094938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na ezt cseréltem anno.
(a szalagokkal ne foglalkozz,azt csak magamnak raktam rá.
)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8247 Dátum:
2015.02.25 szerda, 19:48:08 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.25 szerda, 19:27:31
És azt leírnád, hogy mennek a kábelek a motorba?
Nekem ez lenne a fontos.
Ha motorral szembe állsz akkor balról jobbra 1-től 4-ig sorban. A trafón pedig számozva van 1-től 4-ig hogy melyik henger pipáját kell oda dugni. Illetve korábban elhangzott. Érdemes tiszta kézzel csinálni, hogy lehetőleg zsír és egyéb szennyedődés kevés érje a villamos csatlakozásokat, illetve jól tömítsen a gumirozás. Én 1x csináltam, akkor adta magát...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8248 Dátum:
2015.02.25 szerda, 19:50:33 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.25 szerda, 19:48:08
Ha motorral szembe állsz akkor balról jobbra 1-től 4-ig sorban. A trafón pedig számozva van 1-től 4-ig hogy melyik henger pipáját kell oda dugni. Illetve korábban elhangzott. Érdemes tiszta kézzel csinálni, hogy lehetőleg zsír és egyéb szennyedődés kevés érje a villamos csatlakozásokat, illetve jól tömítsen a gumirozás. Én 1x csináltam, akkor adta magát...
Már láttam olyan trafót,amin semmi nem volt,de volt hozzá papír és ott is volt 3 alternatíva
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8249 Dátum:
2015.02.25 szerda, 19:51:53 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.02.25 szerda, 19:44:10
Erre gondoltál:
http://kepfeltoltes.hu/view/150225/IMG_20140612_094938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na ezt cseréltem anno.
(a szalagokkal ne foglalkozz,azt csak magamnak raktam rá.
)
Köszönöm!
Nekem is így van.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ