Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:13:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 533680 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #700 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 22:07:22 »

Hali. Ilyen egy csörgő vezérlés hangja. https://m.youtube.com/watch?v=j_dHEa7z2m0
A vezérlés csere elég drága lánc kb. 30k bal vezető 17k jobb vezető11k olajszivatyúlánc 24k feszítőpatron 28k felső vezetöje 12k alsó 6k a fogaskerekeket nem tudom, de elvileg azt is kell vele cserélni.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #701 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 16:18:46 »

Hali. Ilyen egy csörgő vezérlés hangja. https://m.youtube.com/watch?v=j_dHEa7z2m0
A vezérlés csere elég drága lánc kb. 30k bal vezető 17k jobb vezető11k olajszivatyúlánc 24k feszítőpatron 28k felső vezetöje 12k alsó 6k a fogaskerekeket nem tudom, de elvileg azt is kell vele cserélni.


Köszi az infókat. Még annyi hogy az SCI vezérlés szettje más mint a sima motoré?

Itt találtam elég barátin szettet. Viszont ezt irja az scihez is meg a simához is.

Vélemények?

http://www.fekmester.hu/vezerles/vezermulanc_keszlet/ford/mondeo/benzin/1.80/2004/fai/
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 16:27:42 »

Köszi az infókat. Még annyi hogy az SCI vezérlés szettje más mint a sima motoré?

Itt találtam elég barátin szettet. Viszont ezt irja az scihez is meg a simához is.

Vélemények?

http://www.fekmester.hu/vezerles/vezermulanc_keszlet/ford/mondeo/benzin/1.80/2004/fai/



Cromaxnál, más cikkszámon fut, így nem valószínű, hogy egyeznének! Sci-hez csak és kizárólag gyári láncot lehet vásárolni!!
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #703 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 17:55:12 »



Cromaxnál, más cikkszámon fut, így nem valószínű, hogy egyeznének! Sci-hez csak és kizárólag gyári láncot lehet vásárolni!!

Értem. Ez rossz hír. De köszönöm.

Az sci-ben hol van a PCV szelep? Nézegettem az etis razokat de nem igazán találtam.
Ha az nem zár rendesen akkor dzsuvázza össze olajos cuccal a szívósort?
Ott van valami szűrő?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #704 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 18:02:48 »

Értem. Ez rossz hír. De köszönöm.

Az sci-ben hol van a PCV szelep? Nézegettem az etis razokat de nem igazán találtam.
Ha az nem zár rendesen akkor dzsuvázza össze olajos cuccal a szívósort?
Ott van valami szűrő?
általában a szelepdekliből vezeti vissza a légszűrő után a kartergázt.A szelepdekli felöli csatlakozása a PCV szelep,illetve a szelepdeklin belüli része.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #705 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 18:53:59 »

általában a szelepdekliből vezeti vissza a légszűrő után a kartergázt.A szelepdekli felöli csatlakozása a PCV szelep,illetve a szelepdeklin belüli része.

Általában....

De a Duratec motoroknál a motorblokk oldalában van egy fedélbe beszerelve, ahonnan egy gumicső megy róla a szívócsonk aljába.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 19:02:13 »

Általában....

De a Duratec motoroknál a motorblokk oldalában van egy fedélbe beszerelve, ahonnan egy gumicső megy róla a szívócsonk aljába.



Igazat adok az előttem szólóhoz!  vigyor3
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #707 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 19:21:46 »



Igazat adok az előttem szólóhoz!  vigyor3

Köszi ezt az infót is. És azt érdemes takarítani ha le van szedve a szivosor meg az egr?
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 19:48:06 »

Köszi ezt az infót is. És azt érdemes takarítani ha le van szedve a szivosor meg az egr?



Le kell szerelni a blokk oldaláról, és ki lehet takarítani, de érdemi javulást nem hoz semmiben, viszont következtetni tudsz milyen időközönként cseréltek benne olajat. Ha olajsáros, akkor tuti ritka volt a SZAKÉRTELEM az olajcsere intervallumról!
Kárt nem teszel benne ha ki lesz takarítva!
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2016.01.12 kedd, 16:28:55 »

Jaja.  falbav Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....  nyes) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.

Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #710 Dátum: 2016.01.12 kedd, 17:52:46 »


szia,egy majdnem 6éves hozzászólást találtál meg. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 08:35:24 »

szia egyébként  wow1 210 a vége a mondinak és bírja a180-at de kérdez meg más sci tulajdonost is!
Naplózva
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 08:39:04 »

nekem is rángat egy kicsit ezt megnézem én is  wow1
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2016.02.03 szerda, 21:01:22 »

Sziasztok!
Alapjárat gondjaim vannak. Elolvastam a leírást (rossz alapjárat könyve) és egy az egyben meg van a hibás alkatrész. Pontosabban nincs meg mert nem tudom hol lakik. Meg tudná nekem mondani valaki (esetleg egy képpel illusztrálva), hogy hol lakik a karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)?
Segítségeteket köszönöm.
Naplózva
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 20:29:40 »

hali rángatás elleni gyogymod legalább is nekem bejött szivosor kitisztitása plusz az összes érzékelö vákum érzékelö beszivo szelep kitakaritani nekem jó let. egyébként tiszta kosz a belseje majd meglátod! a szervó szivatyut is lekel venni egy csavar pont mögöte van de igy meglehet pucolni azt is érdemes lecserélni az olajatis benne, sok sikert. Wink
Naplózva
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2016.03.08 kedd, 17:58:14 »

Nálam ugyanez volt, befecskendezők cseréje oldotta meg.
Mind a négyet cseréltem.

Sziasztok! Erre tud-e valaki valami okosságot?

Az autóm random időközönként check engine lámpa villogása mellett 3 hengerrel megy, majd leállítás újraindítás és mintha nem is lett volna... Go hibakódolvasás, itt jelez gyújtáskimaradást több hengernél is, de van hogy csak 1 hengert ír. Hibatároló ürítés, majd eltelik pár hét, olykor hónap is és ismétlés... Mi lehet ez?
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2016.03.16 szerda, 15:50:58 »

Sziasztok! Erre tud-e valaki valami okosságot?

Az autóm random időközönként check engine lámpa villogása mellett 3 hengerrel megy, majd leállítás újraindítás és mintha nem is lett volna... Go hibakódolvasás, itt jelez gyújtáskimaradást több hengernél is, de van hogy csak 1 hengert ír. Hibatároló ürítés, majd eltelik pár hét, olykor hónap is és ismétlés... Mi lehet ez?

Hello! Érdemes először a gyújtótrafókat párosával felcserélni, és megnézni, hogy vándorol-e a hiba. Ha nem -tehát az égéskimaradás mindig ugyanannál a hengernél jelentkezik- akkor ugyanezt eljátszani a befecskendezőkkel. Ezzel csak az a baj, hogy sok munka/idő kiszerelni őket.
Nekem ugyanez volt a gondom, de mindig csak az 1-es hengernél. Tavaly októberben cserélték azt az egy injektort utángyártott bosch-ra, azóta semmi gond nincs a kocsival.
UI: nekem mindezt közvetlenül injektortisztítás és bemérés előzte meg, a teszten az összes injektor jó értékeket mutatott, az egyik mégis néha rossz volt. A Novothék javították a kocsit, azt mondták, lehet, hogy zárlatos volt vagy kopott és emiatt néha-néha leragadt.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:14:41 »

Igen.
Bosch  0 261 500 009 kell bele, én az autoalkatrészonline24.hu-ról és Bárditól rendeltem.
Most már nincs vele ilyen gond.

Hűha... Ez nem hangzik olcsón... Ha jól sejtem ez 6 számjegyű móka  rinya
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:19:44 »

A Novothék cserélgették-szerelgették ki-be az injektorokat amíg kiderült, hogy melyik a hibás?
Mert én is voltam náluk, egy hónapig volt ott a kocsi, azt mondták, hogy bemérették a befecskendezőket, az egyik nem teljesen okés, de visszaszerelték, csak már nem tudják melyik pozícióra...
Ekkor szállt el az agyam és cseréltem az összeset.

Mondjuk a szívósort kipucolták rendesen.

Hello! Érdemes először a gyújtótrafókat párosával felcserélni, és megnézni, hogy vándorol-e a hiba. Ha nem -tehát az égéskimaradás mindig ugyanannál a hengernél jelentkezik- akkor ugyanezt eljátszani a befecskendezőkkel. Ezzel csak az a baj, hogy sok munka/idő kiszerelni őket.
Nekem ugyanez volt a gondom, de mindig csak az 1-es hengernél. Tavaly októberben cserélték azt az egy injektort utángyártott bosch-ra, azóta semmi gond nincs a kocsival.
UI: nekem mindezt közvetlenül injektortisztítás és bemérés előzte meg, a teszten az összes injektor jó értékeket mutatott, az egyik mégis néha rossz volt. A Novothék javították a kocsit, azt mondták, lehet, hogy zárlatos volt vagy kopott és emiatt néha-néha leragadt.
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 13:33:46 »

A Novothék cserélgették-szerelgették ki-be az injektorokat amíg kiderült, hogy melyik a hibás?
Mert én is voltam náluk, egy hónapig volt ott a kocsi, azt mondták, hogy bemérették a befecskendezőket, az egyik nem teljesen okés, de visszaszerelték, csak már nem tudják melyik pozícióra...
Ekkor szállt el az agyam és cseréltem az összeset.

Mondjuk a szívósort kipucolták rendesen.


Igen, 2015 októberben volt ott a kocsi.
Ahogy írtam, először volt egy szívórendszer/EGR takarítás, aztán mivel megmaradt a hiba, mentünk tovább a gyújtótrafókra, végül a befecskendezőkre.
Nekem annyit említettek, hogy kb. fél nap úgy lebontani a szívósort úgy, hogy hozzá lehessen férni a befecskendezőkhöz. nálam összesen 3x kellett ezt megcsinálni, de megspóroltunk 150eFt-ot.
Mégegyszer megemlíteném, hogy az injektorok bemérésénél mindegyik tökéletesnek mutatkozott.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
hehehun
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2016.04.13 szerda, 20:45:11 »

hali rángatás elleni gyogymod legalább is nekem bejött szivosor kitisztitása plusz az összes érzékelö vákum érzékelö beszivo szelep kitakaritani nekem jó let. egyébként tiszta kosz a belseje majd meglátod! a szervó szivatyut is lekel venni egy csavar pont mögöte van de igy meglehet pucolni azt is érdemes lecserélni az olajatis benne, sok sikert. Wink

Bár nem a témához kapcsolódik, de megakadt a szemem az aláírásodban a chip-en. Mik a tapasztalataid és mit tud így a motor?
Köszi!  worship
Naplózva

2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
kacsito
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2016.05.03 kedd, 23:09:59 »

Nekem is pár napja ugyanez hasonló a problémám. Pénteken elkezdett rángatni, majd rendbe jött, mentem vele 400km-t majd újra elkezdte. Szervízben mind a 4 hengerre égéskiamradásra találtak hibakódot, de jelenleg hiba nélkül működik most is. Mennyiért csináltattátok meg? Mármint a tisztítás, bemérés és csere kb mennyibe fájt és mennyi időt vesz igénybe?
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2016.05.17 kedd, 19:57:33 »

Nekem is pár napja ugyanez hasonló a problémám. Pénteken elkezdett rángatni, majd rendbe jött, mentem vele 400km-t majd újra elkezdte. Szervízben mind a 4 hengerre égéskiamradásra találtak hibakódot, de jelenleg hiba nélkül működik most is. Mennyiért csináltattátok meg? Mármint a tisztítás, bemérés és csere kb mennyibe fájt és mennyi időt vesz igénybe?

küldtem privit.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 10:06:24 »

Sziasztok!
A következő gondom akadt. Van egy P2187 hibakódom. Először mikor feljött, töröltem. Az autón semmi furcsaságot nem éreztem. 3 hét elteltével, tegnap ismét feljött. Így ez gondolom már nem véletlen. Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat. Jani
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 11:22:53 »

Sziasztok!
A következő gondom akadt. Van egy P2187 hibakódom. Először mikor feljött, töröltem. Az autón semmi furcsaságot nem éreztem. 3 hét elteltével, tegnap ismét feljött. Így ez gondolom már nem véletlen. Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat. Jani
P2187     Rendszer túl szegény alapjáraton (1.hengersor) 
P2187 diagnosztikai hibakód: Tüzelőanyag optimalizáló rendszer szegény ... eltömődött vagy a tüzelőanyagcső beszűkült
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2016.06.03 péntek, 08:37:16 »

Ezek szerint akár benzin szűrő is lehet. Rá tippeltem. Köszi.
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2016.06.03 péntek, 13:10:34 »

Ezek szerint akár benzin szűrő is lehet. Rá tippeltem. Köszi.

Tudomásom szerint csak gyári létezik belőle és nem túl olcsó.
Ez megerősíteni valaki?
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #727 Dátum: 2016.06.03 péntek, 22:45:41 »

Tudomásom szerint csak gyári létezik belőle és nem túl olcsó.
Ez megerősíteni valaki?
Igen csak gyári van
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/benzin_szuro_ford_mondeo_2000-2007_1_8_benzines_96_kw_130le_16815
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.03 péntek, 22:54:05 írta Rilll » Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2016.06.04 szombat, 11:29:24 »


Uhh, tavaly még csak 17 ezer volt.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2016.06.04 szombat, 13:54:35 »

unixban hoz 5-6 féle utángyártottat 5-8eft-ért, ha sci-t választok Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #730 Dátum: 2016.06.04 szombat, 21:40:47 »

unixban hoz 5-6 féle utángyártottat 5-8eft-ért, ha sci-t választok Roll Eyes

igen hoz hozzá csak az nem jó! Csak gyári. Higgy nekem én tavaly cseréltem nincs hozzá más.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 11:36:37 »

unixban hoz 5-6 féle utángyártottat 5-8eft-ért, ha sci-t választok Roll Eyes

Nekem is adtak tavaly a Bárdiban szűrőt.
                                           ....köze nem volt a kocsiban levőhöz!  Sad
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2016.06.10 péntek, 10:48:28 »

Ez így igaz! A Bárdiban a sima Mondiba valót adják. Mikor szóltam, hogy nekem a konzolos kell akkor azt mondták olyan nem létezik. Ez van. Egyébkén, mikor az autót megvettem akkor 34 e ft ért lett hozzá véve. A mostani 19e ft egész baráti. Persze nem fogom túl sűrűn cserélgetni.  Wink Van más bajom is az autóval most sajnos.
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2016.07.01 péntek, 18:41:28 »

Sziasztok!
Kicseréltük a benzin szűrőt, elmentem 1200km-ert és újra feljött a P2187-es hibakód  rinya . Valami ötletetek esetleg?
Más. Kéne cserélnem a hátsó futómú bölcső tartó szilenteket. Azokból mind a 4 egyforma? Van ahol 4 egyformát akarnak adni, van ahol 2 ilyet 2 olyat.
Segítségeteket előre is köszönöm. Jani
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #734 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 09:10:02 »

Sziasztok!
Kicseréltük a benzin szűrőt, elmentem 1200km-ert és újra feljött a P2187-es hibakód  rinya . Valami ötletetek esetleg?
Más. Kéne cserélnem a hátsó futómú bölcső tartó szilenteket. Azokból mind a 4 egyforma? Van ahol 4 egyformát akarnak adni, van ahol 2 ilyet 2 olyat.
Segítségeteket előre is köszönöm. Jani

Nem egyforma, 2-2 kell.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 19:42:15 »

Nem egyforma, 2-2 kell.

Köszönöm a választ  worship
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 19:44:40 »

Még mindíg a 2187-es hibakód. Benzinszűrő cserélve. PCV szelep, szívósor tömítés, fékrásegítő vákumcső , O2 szenzor, Map szenzor. Állítólag ezek okozhatják. Szerintetek?
Jani
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2016.07.14 csütörtök, 10:34:08 »

Még mindíg a 2187-es hibakód. Benzinszűrő cserélve. PCV szelep, szívósor tömítés, fékrásegítő vákumcső , O2 szenzor, Map szenzor. Állítólag ezek okozhatják. Szerintetek?
Jani
Az injektor nem lehet koszos/rossz? Nem én vagyok az egyetlen, akinek már cserélni kellett.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2016.07.15 péntek, 22:07:59 »

Az injektor nem lehet koszos/rossz? Nem én vagyok az egyetlen, akinek már cserélni kellett.
Nem tudom, de remélem nem az lesz, mert piszok drága.
Naplózva
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2016.07.21 csütörtök, 23:50:26 »

Sziasztok, boldog tulajdonosa lettem egy sci motoros Mondeo-nak.  Nagy meglepetésemre nincs benne fedélzeti computer.  Esetleg jár e még valaki hasonló cipőben?
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2016.07.22 péntek, 13:14:43 »

Sziasztok, boldog tulajdonosa lettem egy sci motoros Mondeo-nak.  Nagy meglepetésemre nincs benne fedélzeti computer.  Esetleg jár e még valaki hasonló cipőben?

Azert motor van benne ?
Naplózva

blah blah blah
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #741 Dátum: 2016.07.22 péntek, 20:39:10 »

Sziasztok, boldog tulajdonosa lettem egy sci motoros Mondeo-nak.  Nagy meglepetésemre nincs benne fedélzeti computer.  Esetleg jár e még valaki hasonló cipőben?

Az bizony nincs mindegyikben.
Megkérdezhetem mibe került?
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2016.07.22 péntek, 22:04:38 »

Az bizony nincs mindegyikben.
Megkérdezhetem mibe került?
Persze, 1.100.000 magyar királyi pengő volt, de a felnik meg a gumik sokat dobtak az áron. Nem panaszkodásként kérdeztem, csak fura, elektromos ülés, fűthető első szélvédő, csillió légzsák stb. és nincs computer...........
 vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #743 Dátum: 2016.07.23 szombat, 12:16:22 »

Persze, 1.100.000 magyar királyi pengő volt, de a felnik meg a gumik sokat dobtak az áron. Nem panaszkodásként kérdeztem, csak fura, elektromos ülés, fűthető első szélvédő, csillió légzsák stb. és nincs computer...........
 vigyor3
Nálam is ugyanez van, és nincs computer.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2016.07.24 vasárnap, 13:26:59 »

https://goo.gl/photos/yfiDTaRkDAdNPbr79
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2016.07.25 hétfő, 10:18:51 »

Sziasztok!
Szegény kis autóm megadta magát.  rinya
Elindultunk Erdélybe, még a célig elhozott, de itt már megállt. Alábbi hibakódok tömkelege: P0030; P0139; P0607; P1246; P2297
Az alábbi kérdésem lenne: a lambda szondák számozása a kipufogó rendszer eleje felől halad hátra felé? Tehát az 1 szonda a legelső a kipufogó rendszerben? (Úgy tudom ő a szabályozó szonda).
Szerintetek lehet a következménye a P2187-es hibakódnak?
Köszi a válaszokat. Jani
Naplózva
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #746 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 20:28:46 »

Halihó.

Úgy néz ki leégett a generátorom. Büdös mint az állat és ha leveszem a sarut 2000 rpm nél leáll a kocsi.
Bármilyen mk3 benyósé jó hozzá, vagy ez is vmi egyedi Huh?
Ha esetleg van valakinek elfekvőbe ne tartsa magában!

Üdv

Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2016.08.03 szerda, 12:06:30 »

Sziasztok!
Szegény kis autóm megadta magát.  rinya
Elindultunk Erdélybe, még a célig elhozott, de itt már megállt. Alábbi hibakódok tömkelege: P0030; P0139; P0607; P1246; P2297
Az alábbi kérdésem lenne: a lambda szondák számozása a kipufogó rendszer eleje felől halad hátra felé? Tehát az 1 szonda a legelső a kipufogó rendszerben? (Úgy tudom ő a szabályozó szonda).
Szerintetek lehet a következménye a P2187-es hibakódnak?
Köszi a válaszokat. Jani

Szia! Sikerült hazajutni? Kiderült, mi volt a gond?
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #748 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 15:47:26 »

Hi all,

Ezer éve fórumoztam, de gondoltam megosztom a tapasztalatom a kis ribivel kapcsolatban.
Történt kb egy éve is már, hogy elkezdett rángatni az autó. Egyre sűrűbben és randábban. Minden hibakód nélkül -nehogy kitaláld mibaja. Volt benyaszűrő csere - semmi. Gyertyacsere - semmi. Aztán valahol olvastam, hogy az injektorok, hajlamosak azt tenni, hogy nem úgy/akkor/mittomén nyit, ahogy azt illene és ezért a rángatás. Így az lett a vége, hogy 4 injektor csere, illetve egy szívósor puccantás befigyel és láss csodát a 10.2-es fogyi most 7.0, nem rángat, jön-megy és öröm bódottá van.  (Illetve lenne, ha nem roppanna egyet a kormány tekerésekor  idiota )  pias

Kép az injektor bodozról.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.04 csütörtök, 16:36:44 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #749 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 16:01:28 »

Hi all,

Ezer éve fórumoztam, de gondoltam megosztom a tapasztalatom a kis ribivel kapcsolatban.
Történt kb egy éve is már, hogy elkezdett rángatni az autó. Egyre sűrűbben és randábban. Minden hibakód nélkül -nehogy kitaláld mibaja. Volt benyaszűrő csere - semmi. Gyertyacsere - semmi. Aztán valahol olvastam, hogy az injektorok, hajlamosak azt tenni, hogy nem úgy/akkor/mittomén nyit, ahogy azt illene és ezért a rángatás. Így az lett a vége, hogy 4 injektor csere, illetve egy szívósor puccantás befigyel és láss csodát a 10.2-es fogyi most 7.0, nem rángat, jön-megy és öröm bódottá van.  (Illetve lenne, ha nem roppanna egyet a kormány tekerésekor  idiotapias
Mennyibe került a csere? Milyen úton jön össze ez a fogyasztás? Én 95%-ban Budapesten járok így 9,5 az átlagom. Autópályán lemegy 7,5 körülire, de hamar visszaugrik.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.