Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:00:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 534735 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2015.12.28 hétfő, 22:07:22 »
Hali. Ilyen egy csörgő vezérlés hangja.
https://m.youtube.com/watch?v=j_dHEa7z2m0
A vezérlés csere elég drága lánc kb. 30k bal vezető 17k jobb vezető11k olajszivatyúlánc 24k feszítőpatron 28k felső vezetöje 12k alsó 6k a fogaskerekeket nem tudom, de elvileg azt is kell vele cserélni.
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
riz0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 16:18:46 »
Idézetet írta: Rilll - 2015.12.28 hétfő, 22:07:22
Hali. Ilyen egy csörgő vezérlés hangja.
https://m.youtube.com/watch?v=j_dHEa7z2m0
A vezérlés csere elég drága lánc kb. 30k bal vezető 17k jobb vezető11k olajszivatyúlánc 24k feszítőpatron 28k felső vezetöje 12k alsó 6k a fogaskerekeket nem tudom, de elvileg azt is kell vele cserélni.
Köszi az infókat. Még annyi hogy az SCI vezérlés szettje más mint a sima motoré?
Itt találtam elég barátin szettet. Viszont ezt irja az scihez is meg a simához is.
Vélemények?
http://www.fekmester.hu/vezerles/vezermulanc_keszlet/ford/mondeo/benzin/1.80/2004/fai/
Naplózva
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 16:27:42 »
Idézetet írta: riz0 - 2016.01.03 vasárnap, 16:18:46
Köszi az infókat. Még annyi hogy az SCI vezérlés szettje más mint a sima motoré?
Itt találtam elég barátin szettet. Viszont ezt irja az scihez is meg a simához is.
Vélemények?
http://www.fekmester.hu/vezerles/vezermulanc_keszlet/ford/mondeo/benzin/1.80/2004/fai/
Cromaxnál, más cikkszámon fut, így nem valószínű, hogy egyeznének! Sci-hez csak és kizárólag gyári láncot lehet vásárolni!!
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
riz0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 17:55:12 »
Idézetet írta: Wili75 - 2016.01.03 vasárnap, 16:27:42
Cromaxnál, más cikkszámon fut, így nem valószínű, hogy egyeznének! Sci-hez csak és kizárólag gyári láncot lehet vásárolni!!
Értem. Ez rossz hír. De köszönöm.
Az sci-ben hol van a PCV szelep? Nézegettem az etis razokat de nem igazán találtam.
Ha az nem zár rendesen akkor dzsuvázza össze olajos cuccal a szívósort?
Ott van valami szűrő?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 18:02:48 »
Idézetet írta: riz0 - 2016.01.03 vasárnap, 17:55:12
Értem. Ez rossz hír. De köszönöm.
Az sci-ben hol van a PCV szelep? Nézegettem az etis razokat de nem igazán találtam.
Ha az nem zár rendesen akkor dzsuvázza össze olajos cuccal a szívósort?
Ott van valami szűrő?
általában a szelepdekliből vezeti vissza a légszűrő után a kartergázt.A szelepdekli felöli csatlakozása a PCV szelep,illetve a szelepdeklin belüli része.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 18:53:59 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.03 vasárnap, 18:02:48
általában a szelepdekliből vezeti vissza a légszűrő után a kartergázt.A szelepdekli felöli csatlakozása a PCV szelep,illetve a szelepdeklin belüli része.
Általában....
De a Duratec motoroknál a motorblokk oldalában van egy fedélbe beszerelve, ahonnan egy gumicső megy róla a szívócsonk aljába.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 19:02:13 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.03 vasárnap, 18:53:59
Általában....
De a Duratec motoroknál a motorblokk oldalában van egy fedélbe beszerelve, ahonnan egy gumicső megy róla a szívócsonk aljába.
Igazat adok az előttem szólóhoz!
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
riz0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 19:21:46 »
Idézetet írta: Wili75 - 2016.01.03 vasárnap, 19:02:13
Igazat adok az előttem szólóhoz!
Köszi ezt az infót is. És azt érdemes takarítani ha le van szedve a szivosor meg az egr?
Naplózva
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2016.01.03 vasárnap, 19:48:06 »
Idézetet írta: riz0 - 2016.01.03 vasárnap, 19:21:46
Köszi ezt az infót is. És azt érdemes takarítani ha le van szedve a szivosor meg az egr?
Le kell szerelni a blokk oldaláról, és ki lehet takarítani, de érdemi javulást nem hoz semmiben, viszont következtetni tudsz milyen időközönként cseréltek benne olajat. Ha olajsáros, akkor tuti ritka volt a SZAKÉRTELEM az olajcsere intervallumról!
Kárt nem teszel benne ha ki lesz takarítva!
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2016.01.12 kedd, 16:28:55 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 09:19:22
Jaja.
Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....
) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.
Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2016.01.12 kedd, 17:52:46 »
Idézetet írta: roland11111 - 2016.01.12 kedd, 16:28:55
szia,egy majdnem 6éves hozzászólást találtál meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 08:35:24 »
szia egyébként
210 a vége a mondinak és bírja a180-at de kérdez meg más sci tulajdonost is!
Naplózva
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2016.01.24 vasárnap, 08:39:04 »
nekem is rángat egy kicsit ezt megnézem én is
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2016.02.03 szerda, 21:01:22 »
Sziasztok!
Alapjárat gondjaim vannak. Elolvastam a leírást (rossz alapjárat könyve) és egy az egyben meg van a hibás alkatrész. Pontosabban nincs meg mert nem tudom hol lakik. Meg tudná nekem mondani valaki (esetleg egy képpel illusztrálva), hogy hol lakik a karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)?
Segítségeteket köszönöm.
Naplózva
roland11111
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 20:29:40 »
hali rángatás elleni gyogymod legalább is nekem bejött szivosor kitisztitása plusz az összes érzékelö vákum érzékelö beszivo szelep kitakaritani nekem jó let. egyébként tiszta kosz a belseje majd meglátod! a szervó szivatyut is lekel venni egy csavar pont mögöte van de igy meglehet pucolni azt is érdemes lecserélni az olajatis benne, sok sikert.
Naplózva
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2016.03.08 kedd, 17:58:14 »
Nálam ugyanez volt, befecskendezők cseréje oldotta meg.
Mind a négyet cseréltem.
Idézetet írta: gabesz82 - 2016.03.08 kedd, 16:59:34
Sziasztok! Erre tud-e valaki valami okosságot?
Az autóm random időközönként check engine lámpa villogása mellett 3 hengerrel megy, majd leállítás újraindítás és mintha nem is lett volna... Go hibakódolvasás, itt jelez gyújtáskimaradást több hengernél is, de van hogy csak 1 hengert ír. Hibatároló ürítés, majd eltelik pár hét, olykor hónap is és ismétlés... Mi lehet ez?
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2016.03.16 szerda, 15:50:58 »
Idézetet írta: gabesz82 - 2016.03.08 kedd, 16:59:34
Sziasztok! Erre tud-e valaki valami okosságot?
Az autóm random időközönként check engine lámpa villogása mellett 3 hengerrel megy, majd leállítás újraindítás és mintha nem is lett volna... Go hibakódolvasás, itt jelez gyújtáskimaradást több hengernél is, de van hogy csak 1 hengert ír. Hibatároló ürítés, majd eltelik pár hét, olykor hónap is és ismétlés... Mi lehet ez?
Hello! Érdemes először a gyújtótrafókat párosával felcserélni, és megnézni, hogy vándorol-e a hiba. Ha nem -tehát az égéskimaradás mindig ugyanannál a hengernél jelentkezik- akkor ugyanezt eljátszani a befecskendezőkkel. Ezzel csak az a baj, hogy sok munka/idő kiszerelni őket.
Nekem ugyanez volt a gondom, de mindig csak az 1-es hengernél. Tavaly októberben cserélték azt az egy injektort utángyártott bosch-ra, azóta semmi gond nincs a kocsival.
UI: nekem mindezt közvetlenül injektortisztítás és bemérés előzte meg, a teszten az összes injektor jó értékeket mutatott, az egyik mégis néha rossz volt. A Novothék javították a kocsit, azt mondták, lehet, hogy zárlatos volt vagy kopott és emiatt néha-néha leragadt.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:14:41 »
Igen.
Bosch 0 261 500 009 kell bele, én az autoalkatrészonline24.hu-ról és Bárditól rendeltem.
Most már nincs vele ilyen gond.
Idézetet írta: gabesz82 - 2016.03.08 kedd, 22:00:57
Hűha... Ez nem hangzik olcsón... Ha jól sejtem ez 6 számjegyű móka
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:19:44 »
A Novothék cserélgették-szerelgették ki-be az injektorokat amíg kiderült, hogy melyik a hibás?
Mert én is voltam náluk, egy hónapig volt ott a kocsi, azt mondták, hogy bemérették a befecskendezőket, az egyik nem teljesen okés, de visszaszerelték, csak már nem tudják melyik pozícióra...
Ekkor szállt el az agyam és cseréltem az összeset.
Mondjuk a szívósort kipucolták rendesen.
Idézetet írta: borianm - 2016.03.16 szerda, 15:50:58
Hello! Érdemes először a gyújtótrafókat párosával felcserélni, és megnézni, hogy vándorol-e a hiba. Ha nem -tehát az égéskimaradás mindig ugyanannál a hengernél jelentkezik- akkor ugyanezt eljátszani a befecskendezőkkel. Ezzel csak az a baj, hogy sok munka/idő kiszerelni őket.
Nekem ugyanez volt a gondom, de mindig csak az 1-es hengernél. Tavaly októberben cserélték azt az egy injektort utángyártott bosch-ra, azóta semmi gond nincs a kocsival.
UI: nekem mindezt közvetlenül injektortisztítás és bemérés előzte meg, a teszten az összes injektor jó értékeket mutatott, az egyik mégis néha rossz volt. A Novothék javították a kocsit, azt mondták, lehet, hogy zárlatos volt vagy kopott és emiatt néha-néha leragadt.
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 13:33:46 »
Idézetet írta: toto - 2016.03.17 csütörtök, 13:19:44
A Novothék cserélgették-szerelgették ki-be az injektorokat amíg kiderült, hogy melyik a hibás?
Mert én is voltam náluk, egy hónapig volt ott a kocsi, azt mondták, hogy bemérették a befecskendezőket, az egyik nem teljesen okés, de visszaszerelték, csak már nem tudják melyik pozícióra...
Ekkor szállt el az agyam és cseréltem az összeset.
Mondjuk a szívósort kipucolták rendesen.
Igen, 2015 októberben volt ott a kocsi.
Ahogy írtam, először volt egy szívórendszer/EGR takarítás, aztán mivel megmaradt a hiba, mentünk tovább a gyújtótrafókra, végül a befecskendezőkre.
Nekem annyit említettek, hogy kb. fél nap úgy lebontani a szívósort úgy, hogy hozzá lehessen férni a befecskendezőkhöz. nálam összesen 3x kellett ezt megcsinálni, de megspóroltunk 150eFt-ot.
Mégegyszer megemlíteném, hogy az injektorok bemérésénél mindegyik tökéletesnek mutatkozott.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
hehehun
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2016.04.13 szerda, 20:45:11 »
Idézetet írta: roland11111 - 2016.03.03 csütörtök, 20:29:40
hali rángatás elleni gyogymod legalább is nekem bejött szivosor kitisztitása plusz az összes érzékelö vákum érzékelö beszivo szelep kitakaritani nekem jó let. egyébként tiszta kosz a belseje majd meglátod! a szervó szivatyut is lekel venni egy csavar pont mögöte van de igy meglehet pucolni azt is érdemes lecserélni az olajatis benne, sok sikert.
Bár nem a témához kapcsolódik, de megakadt a szemem az aláírásodban a chip-en. Mik a tapasztalataid és mit tud így a motor?
Köszi!
Naplózva
2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
kacsito
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2016.05.03 kedd, 23:09:59 »
Nekem is pár napja ugyanez hasonló a problémám. Pénteken elkezdett rángatni, majd rendbe jött, mentem vele 400km-t majd újra elkezdte. Szervízben mind a 4 hengerre égéskiamradásra találtak hibakódot, de jelenleg hiba nélkül működik most is. Mennyiért csináltattátok meg? Mármint a tisztítás, bemérés és csere kb mennyibe fájt és mennyi időt vesz igénybe?
Naplózva
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2016.05.17 kedd, 19:57:33 »
Idézetet írta: kacsito - 2016.05.03 kedd, 23:09:59
Nekem is pár napja ugyanez hasonló a problémám. Pénteken elkezdett rángatni, majd rendbe jött, mentem vele 400km-t majd újra elkezdte. Szervízben mind a 4 hengerre égéskiamradásra találtak hibakódot, de jelenleg hiba nélkül működik most is. Mennyiért csináltattátok meg? Mármint a tisztítás, bemérés és csere kb mennyibe fájt és mennyi időt vesz igénybe?
küldtem privit.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 10:06:24 »
Sziasztok!
A következő gondom akadt. Van egy P2187 hibakódom. Először mikor feljött, töröltem. Az autón semmi furcsaságot nem éreztem. 3 hét elteltével, tegnap ismét feljött. Így ez gondolom már nem véletlen. Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat. Jani
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2016.06.02 csütörtök, 11:22:53 »
Idézetet írta: kocsisj - 2016.06.02 csütörtök, 10:06:24
Sziasztok!
A következő gondom akadt. Van egy P2187 hibakódom. Először mikor feljött, töröltem. Az autón semmi furcsaságot nem éreztem. 3 hét elteltével, tegnap ismét feljött. Így ez gondolom már nem véletlen. Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat. Jani
P2187 Rendszer túl szegény alapjáraton (1.hengersor)
P2187 diagnosztikai hibakód: Tüzelőanyag optimalizáló rendszer szegény ... eltömődött vagy a tüzelőanyagcső beszűkült
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2016.06.03 péntek, 08:37:16 »
Ezek szerint akár benzin szűrő is lehet. Rá tippeltem. Köszi.
Naplózva
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2016.06.03 péntek, 13:10:34 »
Idézetet írta: kocsisj - 2016.06.03 péntek, 08:37:16
Ezek szerint akár benzin szűrő is lehet. Rá tippeltem. Köszi.
Tudomásom szerint csak gyári létezik belőle és nem túl olcsó.
Ez megerősíteni valaki?
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2016.06.03 péntek, 22:45:41 »
Idézetet írta: borianm - 2016.06.03 péntek, 13:10:34
Tudomásom szerint csak gyári létezik belőle és nem túl olcsó.
Ez megerősíteni valaki?
Igen csak gyári van
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/benzin_szuro_ford_mondeo_2000-2007_1_8_benzines_96_kw_130le_16815
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.03 péntek, 22:54:05 írta Rilll
»
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2016.06.04 szombat, 11:29:24 »
Idézetet írta: Rilll - 2016.06.03 péntek, 22:45:41
Igen csak gyári van
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/benzin_szuro_ford_mondeo_2000-2007_1_8_benzines_96_kw_130le_16815
Uhh, tavaly még csak 17 ezer volt.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2016.06.04 szombat, 13:54:35 »
Idézetet írta: Rilll - 2016.06.03 péntek, 22:45:41
Igen csak gyári van
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/benzin_szuro_ford_mondeo_2000-2007_1_8_benzines_96_kw_130le_16815
unixban hoz 5-6 féle utángyártottat 5-8eft-ért, ha sci-t választok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2016.06.04 szombat, 21:40:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.04 szombat, 13:54:35
unixban hoz 5-6 féle utángyártottat 5-8eft-ért, ha sci-t választok
igen hoz hozzá csak az nem jó! Csak gyári. Higgy nekem én tavaly cseréltem nincs hozzá más.
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2016.06.05 vasárnap, 11:36:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.04 szombat, 13:54:35
unixban hoz 5-6 féle utángyártottat 5-8eft-ért, ha sci-t választok
Nekem is adtak tavaly a Bárdiban szűrőt.
....köze nem volt a kocsiban levőhöz!
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2016.06.10 péntek, 10:48:28 »
Ez így igaz! A Bárdiban a sima Mondiba valót adják. Mikor szóltam, hogy nekem a konzolos kell akkor azt mondták olyan nem létezik. Ez van. Egyébkén, mikor az autót megvettem akkor 34 e ft ért lett hozzá véve. A mostani 19e ft egész baráti. Persze nem fogom túl sűrűn cserélgetni.
Van más bajom is az autóval most sajnos.
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2016.07.01 péntek, 18:41:28 »
Sziasztok!
Kicseréltük a benzin szűrőt, elmentem 1200km-ert és újra feljött a P2187-es hibakód
. Valami ötletetek esetleg?
Más. Kéne cserélnem a hátsó futómú bölcső tartó szilenteket. Azokból mind a 4 egyforma? Van ahol 4 egyformát akarnak adni, van ahol 2 ilyet 2 olyat.
Segítségeteket előre is köszönöm. Jani
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 09:10:02 »
Idézetet írta: kocsisj - 2016.07.01 péntek, 18:41:28
Sziasztok!
Kicseréltük a benzin szűrőt, elmentem 1200km-ert és újra feljött a P2187-es hibakód
. Valami ötletetek esetleg?
Más. Kéne cserélnem a hátsó futómú bölcső tartó szilenteket. Azokból mind a 4 egyforma? Van ahol 4 egyformát akarnak adni, van ahol 2 ilyet 2 olyat.
Segítségeteket előre is köszönöm. Jani
Nem egyforma, 2-2 kell.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 19:42:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.07.04 hétfő, 09:10:02
Nem egyforma, 2-2 kell.
Köszönöm a választ
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2016.07.11 hétfő, 19:44:40 »
Még mindíg a 2187-es hibakód. Benzinszűrő cserélve. PCV szelep, szívósor tömítés, fékrásegítő vákumcső , O2 szenzor, Map szenzor. Állítólag ezek okozhatják. Szerintetek?
Jani
Naplózva
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2016.07.14 csütörtök, 10:34:08 »
Idézetet írta: kocsisj - 2016.07.11 hétfő, 19:44:40
Még mindíg a 2187-es hibakód. Benzinszűrő cserélve. PCV szelep, szívósor tömítés, fékrásegítő vákumcső , O2 szenzor, Map szenzor. Állítólag ezek okozhatják. Szerintetek?
Jani
Az injektor nem lehet koszos/rossz? Nem én vagyok az egyetlen, akinek már cserélni kellett.
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2016.07.15 péntek, 22:07:59 »
Idézetet írta: borianm - 2016.07.14 csütörtök, 10:34:08
Az injektor nem lehet koszos/rossz? Nem én vagyok az egyetlen, akinek már cserélni kellett.
Nem tudom, de remélem nem az lesz, mert piszok drága.
Naplózva
TommyHagen
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2016.07.21 csütörtök, 23:50:26 »
Sziasztok, boldog tulajdonosa lettem egy sci motoros Mondeo-nak. Nagy meglepetésemre nincs benne fedélzeti computer. Esetleg jár e még valaki hasonló cipőben?
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 SCi
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2016.07.22 péntek, 13:14:43 »
Idézetet írta: TommyHagen - 2016.07.21 csütörtök, 23:50:26
Sziasztok, boldog tulajdonosa lettem egy sci motoros Mondeo-nak. Nagy meglepetésemre nincs benne fedélzeti computer. Esetleg jár e még valaki hasonló cipőben?
Azert motor van benne ?
Naplózva
blah blah blah
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2016.07.22 péntek, 20:39:10 »
Idézetet írta: TommyHagen - 2016.07.21 csütörtök, 23:50:26
Sziasztok, boldog tulajdonosa lettem egy sci motoros Mondeo-nak. Nagy meglepetésemre nincs benne fedélzeti computer. Esetleg jár e még valaki hasonló cipőben?
Az bizony nincs mindegyikben.
Megkérdezhetem mibe került?
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
TommyHagen
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2016.07.22 péntek, 22:04:38 »
Idézetet írta: Rilll - 2016.07.22 péntek, 20:39:10
Az bizony nincs mindegyikben.
Megkérdezhetem mibe került?
Persze, 1.100.000 magyar királyi pengő volt, de a felnik meg a gumik sokat dobtak az áron. Nem panaszkodásként kérdeztem, csak fura, elektromos ülés, fűthető első szélvédő, csillió légzsák stb. és nincs computer...........
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 SCi
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2016.07.23 szombat, 12:16:22 »
Idézetet írta: TommyHagen - 2016.07.22 péntek, 22:04:38
Persze, 1.100.000 magyar királyi pengő volt, de a felnik meg a gumik sokat dobtak az áron. Nem panaszkodásként kérdeztem, csak fura, elektromos ülés, fűthető első szélvédő, csillió légzsák stb. és nincs computer...........
Nálam is ugyanez van, és nincs computer.
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
TommyHagen
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2016.07.24 vasárnap, 13:26:59 »
https://goo.gl/photos/yfiDTaRkDAdNPbr79
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 SCi
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2016.07.25 hétfő, 10:18:51 »
Sziasztok!
Szegény kis autóm megadta magát.
Elindultunk Erdélybe, még a célig elhozott, de itt már megállt. Alábbi hibakódok tömkelege: P0030; P0139; P0607; P1246; P2297
Az alábbi kérdésem lenne: a lambda szondák számozása a kipufogó rendszer eleje felől halad hátra felé? Tehát az 1 szonda a legelső a kipufogó rendszerben? (Úgy tudom ő a szabályozó szonda).
Szerintetek lehet a következménye a P2187-es hibakódnak?
Köszi a válaszokat. Jani
Naplózva
riz0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2016.07.31 vasárnap, 20:28:46 »
Halihó.
Úgy néz ki leégett a generátorom. Büdös mint az állat és ha leveszem a sarut 2000 rpm nél leáll a kocsi.
Bármilyen mk3 benyósé jó hozzá, vagy ez is vmi egyedi
Ha esetleg van valakinek elfekvőbe ne tartsa magában!
Üdv
Naplózva
borianm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2016.08.03 szerda, 12:06:30 »
Idézetet írta: kocsisj - 2016.07.25 hétfő, 10:18:51
Sziasztok!
Szegény kis autóm megadta magát.
Elindultunk Erdélybe, még a célig elhozott, de itt már megállt. Alábbi hibakódok tömkelege: P0030; P0139; P0607; P1246; P2297
Az alábbi kérdésem lenne: a lambda szondák számozása a kipufogó rendszer eleje felől halad hátra felé? Tehát az 1 szonda a legelső a kipufogó rendszerben? (Úgy tudom ő a szabályozó szonda).
Szerintetek lehet a következménye a P2187-es hibakódnak?
Köszi a válaszokat. Jani
Szia! Sikerült hazajutni? Kiderült, mi volt a gond?
Naplózva
MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 15:47:26 »
Hi all,
Ezer éve fórumoztam, de gondoltam megosztom a tapasztalatom a kis ribivel kapcsolatban.
Történt kb egy éve is már, hogy elkezdett rángatni az autó. Egyre sűrűbben és randábban. Minden hibakód nélkül -nehogy kitaláld mibaja. Volt benyaszűrő csere - semmi. Gyertyacsere - semmi. Aztán valahol olvastam, hogy az injektorok, hajlamosak azt tenni, hogy nem úgy/akkor/mittomén nyit, ahogy azt illene és ezért a rángatás. Így az lett a vége, hogy 4 injektor csere, illetve egy szívósor puccantás befigyel és láss csodát a 10.2-es fogyi most 7.0, nem rángat, jön-megy és öröm bódottá van. (Illetve lenne, ha nem roppanna egyet a kormány tekerésekor
)
Kép az injektor bodozról.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.04 csütörtök, 16:36:44 írta sNatch
»
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 16:01:28 »
Idézetet írta: sNatch - 2016.08.04 csütörtök, 15:47:26
Hi all,
Ezer éve fórumoztam, de gondoltam megosztom a tapasztalatom a kis ribivel kapcsolatban.
Történt kb egy éve is már, hogy elkezdett rángatni az autó. Egyre sűrűbben és randábban. Minden hibakód nélkül -nehogy kitaláld mibaja. Volt benyaszűrő csere - semmi. Gyertyacsere - semmi. Aztán valahol olvastam, hogy az injektorok, hajlamosak azt tenni, hogy nem úgy/akkor/mittomén nyit, ahogy azt illene és ezért a rángatás. Így az lett a vége, hogy 4 injektor csere, illetve egy szívósor puccantás befigyel és láss csodát a 10.2-es fogyi most 7.0, nem rángat, jön-megy és öröm bódottá van. (Illetve lenne, ha nem roppanna egyet a kormány tekerésekor
)
Mennyibe került a csere? Milyen úton jön össze ez a fogyasztás? Én 95%-ban Budapesten járok így 9,5 az átlagom. Autópályán lemegy 7,5 körülire, de hamar visszaugrik.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ