Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:34:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 533866 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:35:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.23 vasárnap, 18:28:46
korban a 2006os autó már mindenképpen f2!azokon minden f1es elem gyanút kelt.
az f2 nagyvonalakban: első löksi grillrácsos és az alsó szoknya más,hátsó krómozott védővel,és az alsó szoknya más,ajtón nincs díszléc,...kívülről nagyjából ennyi,ami azonnal szembetűnik.
Köszi. Jobban megnéztem a képeket és a díszrács sincs lefújva. Ilyen fhosch színű, amikor megveszed. Az enyém is ilyen színű, csak én azért cseréltem mert ez szebb és nem azért, mert összetörtem az autót. Ezek szerint az is biztos cserélve volt. Abban is más az fl2, hogy azon a hátsó kavicsfelverődés gátlón már van egy-egy prizma. Vagy ez csak a 4/5 ajtósra jellemző?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 18:51:52 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:53:20 »
A sok macera és nyomozást elkerülvén hoztam én kintről az autót.
Mondjuk előttem úgysincs titok, de nem akartam sorra meglátogatni a kinézett autókat és állandóan átvizsgálni az egészet....aztán kiábrándulni. Mert biztos találtam volna valamit mindegyiken amiért nem..... ez rengeteg idő, energia....sokszor feleslegesen.
Ausztriában találtam ezt, első tulajos, nyugdíjas évente ment 19-20e km-et, valós 157e km van benne, végig Ford-nál szervizelt, törés és sérülésmentes, ritka felszereltség..... hibátlan autó. Valamint pont olyan, mint amit elképzeltem.
Nekem ez többet jelentett, mint a sok eladásra újjáépített itthoni kocsi. (tisztelet a kivételnek)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 18:54:52 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 21:11:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.23 vasárnap, 18:35:43
Köszi. Jobban megnéztem a képeket és a díszrács sincs lefújva. Ilyen fhosch színű, amikor megveszed. Az enyém is ilyen színű, csak én azért cseréltem mert ez szebb és nem azért, mert összetörtem az autót. Ezek szerint az is biztos cserélve volt. Abban is más az fl2, hogy azon a hátsó kavicsfelverődés gátlón már van egy-egy prizma. Vagy ez csak a 4/5 ajtósra jellemző?
annyit írtam gyanút kelt!Amúgy eladáskor sokféle magyarázat létezik a cserélt alkatrészekre......... vagy elhiszik vagy nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 21:22:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.23 vasárnap, 18:21:20
szerintem abból, h nincs díszléc az oldalán
A diszlecet 3 azaz három ezer forintért lehetett rendelni az fl2-n. Én rendeltem a 2006-os MKIII-ra. A díszléc nem támpont, de a grilrács lökös az.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:30:14 »
Megnéznétek ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive_tempomat._uleshutes._ulesfutes-6557573
A felszereltsége majdnem tökéletes (nekem egyedül az elektromos tolótető hiányzik), a km ha valóban igaz, akkor nem vészes. Kicsit drága ugyan, de a hirdető írja, hogy ez irányár. Ha valóban mindig megcsináltak rajta mindent, akkor mit kell jobban megnézni rajta?
Gondolom ha még nem volt kuplung csere rajta, az valószínű esedékes...
Mit jelenthet a sportfutómű? Drágább alkatrészeket?
Még egy dolog. Néztem német oldalakon is, de elég ritka az SCi motor. Nagyon kevés lehet belőle, vagy annyira jó, hogy nem akarja senki eladni?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2013.01.29 kedd, 12:05:52 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.01.29 kedd, 11:30:14
Megnéznétek ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive_tempomat._uleshutes._ulesfutes-6557573
A felszereltsége majdnem tökéletes (nekem egyedül az elektromos tolótető hiányzik), a km ha valóban igaz, akkor nem vészes. Kicsit drága ugyan, de a hirdető írja, hogy ez irányár. Ha valóban mindig megcsináltak rajta mindent, akkor mit kell jobban megnézni rajta?
Gondolom ha még nem volt kuplung csere rajta, az valószínű esedékes...
Mit jelenthet a sportfutómű? Drágább alkatrészeket?
Még egy dolog. Néztem német oldalakon is, de elég ritka az SCi motor. Nagyon kevés lehet belőle, vagy annyira jó, hogy nem akarja senki eladni?
Én az elsőre tippelnék. Kevés van belőle. Szerintem vásárlás előtt olvasd végig ezt a topikot. Én pl pont azutándöntöttem úgy, hogy nem veszek SCI-t. Mivel ritka, nehezebben jutsz hozzá alkatrészhez, ha pedig igen, akkor nem olcsón. Itt a csak SCI-ben előfordulókra gondoltam. Nem is igazán bontanak ilyet, hogy onnan tudj venni hozzá cuccot. De ez az én véleményem. Akkor inkább vegyél egy 2.0-s benzinest. Ha ragaszkodsz az 1.8-ashoz, akkor inkább egy simát (nem SCI) vegyél 110 vagy 125 pacisat és fl (2003.05) utánit .
Naplózva
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2013.01.29 kedd, 14:19:03 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.11.18 vasárnap, 20:34:06
Na ez is azt bizonyítja, hogy nem kell vakon az OBDnek hinni... örülök, hogy meglett a ludas!
Meglett bizony és utána, hogy orvosoltuk, most már jópár ezer leautózott km után mondhatom, hogy hiba és tünetmentesek vagyunk szerencsére...
(kopp-kopp)
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2013.01.29 kedd, 15:54:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 12:05:52
Én az elsőre tippelnék. Kevés van belőle. Szerintem vásárlás előtt olvasd végig ezt a topikot. Én pl pont azutándöntöttem úgy, hogy nem veszek SCI-t. Mivel ritka, nehezebben jutsz hozzá alkatrészhez, ha pedig igen, akkor nem olcsón. Itt a csak SCI-ben előfordulókra gondoltam. Nem is igazán bontanak ilyet, hogy onnan tudj venni hozzá cuccot. De ez az én véleményem. Akkor inkább vegyél egy 2.0-s benzinest. Ha ragaszkodsz az 1.8-ashoz, akkor inkább egy simát (nem SCI) vegyél 110 vagy 125 pacisat és fl (2003.05) utánit .
Igen erről már olvastam, (mármint, hogy a nagynyomás miatt néhány alkatrész, ami nem csereszabatos.) Egyébként a szerelőm is pont ezt kérdezte, hogy miért akarok ilyet...
Az a helyzet, hogy a felszereltség + a 6. fokozat, az ami csábító ezekben az SCi-kben...
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2013.01.29 kedd, 16:22:24 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.11.18 vasárnap, 20:34:06
Na ez is azt bizonyítja, hogy nem kell vakon az OBDnek hinni... örülök, hogy meglett a ludas!
A két hibaüzenet teljesen jogos, logikus és egyértelmű volt. Miért nem kell hinni neki?
Meg kell keresni, hogy mi okozhatja/okozhatta azt, hogy ezek a hibaüzenetek generálódnak. (meg is lett, többlet levegő, lapát pozíció)
Egy hibakód nem feltétlen a hibás alkatrész jelöli.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2013.01.29 kedd, 18:30:53 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.01.29 kedd, 15:54:00
Igen erről már olvastam, (mármint, hogy a nagynyomás miatt néhány alkatrész, ami nem csereszabatos.) Egyébként a szerelőm is pont ezt kérdezte, hogy miért akarok ilyet...
Az a helyzet, hogy a felszereltség + a 6. fokozat, az ami csábító ezekben az SCi-kben...
6-os váltót tudsz venni bontottan is. A felszereltség meg fejleszthető utólag is. Itt a fórumon viszonylag olcsón hozzá lehet jutni. Lehet, hogy az utólag beépített pluszok sem érik el azt az árat, amibe egy nagynyomású szivattyú, a plusz katalizátor vagy a 100ezres EGR szelep kerül. Ne a felszereltsége miatt vegyél meg egy autót.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2013.02.02 szombat, 21:06:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.29 kedd, 16:22:24
Egy hibakód nem feltétlen a hibás alkatrész jelöli.
Pont ezért írtam. Vannak ilyen esetek, amikor nem feltétlen az alkatrészre panaszkodnak, s tovább kell látni ezeken.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Hegymászó
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2013.02.12 kedd, 06:41:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 18:30:53
6-os váltót tudsz venni bontottan is. A felszereltség meg fejleszthető utólag is. Itt a fórumon viszonylag olcsón hozzá lehet jutni. Lehet, hogy az utólag beépített pluszok sem érik el azt az árat, amibe egy nagynyomású szivattyú, a plusz katalizátor vagy a 100ezres EGR szelep kerül. Ne a felszereltsége miatt vegyél meg egy autót.
Sziasztok!
Még új vagyok itt, de Sciben régi. Én szerintem az élményért vegyünk AUTÓT, mert amúgy jó a Szuzuki is. Nekem 2003/12 havi van, csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell cserélni. Én úgy vettem ezt az AUTÓmat, hogy beleszerettem és kész. Tehát, ha érzel valami bizsergést ott lent,
akkor MEG KELL VENNI! A vezetési élmény úgyis mindenért kárpótol!!!!
És végül! Ez egy felső közép kategóriás AUTÓ tipus. Aki ilyet vesz barátkozzon meg a vonatkozó költségekkel. Infó: magyarországon még EGYETLEN SCI-ben nem cseréltek márkaszervízben nagynyomású szivattyút!!! (Br. 542 000Ft)
Ha már megvetted, beszélgessünk és élvezkedjünk
Üdv.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2013.02.12 kedd, 11:44:47 »
Idézetet írta: Hegymászó - 2013.02.12 kedd, 06:41:13
Sziasztok!
Még új vagyok itt, de Sciben régi. Én szerintem az élményért vegyünk AUTÓT, mert amúgy jó a Szuzuki is. Nekem 2003/12 havi van, csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell cserélni. Én úgy vettem ezt az AUTÓmat, hogy beleszerettem és kész. Tehát, ha érzel valami bizsergést ott lent,
akkor MEG KELL VENNI! A vezetési élmény úgyis mindenért kárpótol!!!!
És végül! Ez egy felső közép kategóriás AUTÓ tipus. Aki ilyet vesz barátkozzon meg a vonatkozó költségekkel. Infó: magyarországon még EGYETLEN SCI-ben nem cseréltek márkaszervízben nagynyomású szivattyút!!! (Br. 542 000Ft)
Ha már megvetted, beszélgessünk és élvezkedjünk
Üdv.
Az a "baj", hogy tényleg tetszik az autó. DE!
Ma voltunk vele állapotfelmérésen. A motorháztető, a jobb és a bal sárvédő, valamint a jobb és a bal hátsó ajtó is újra lett fényezve. :-( Mindegyik elem 280-380 mikronos. A 2 hátsó ajtó még nem is zavarna, hisz elég nehéz elképzelni, hogy csak az a 2 sérült volna egy nagyobb balesetben. Viszont, hogy az egész eleje az nem olyan jó.
Annyi van még, hogy az első lökhárító alsó bajusz sérült, a hűtővédő törött, és nem működik a fényszórómosó. Ez utóbbiak nem zavarnak, 1-2 padkázással össze lehet ezt szedni. De ez az újrafényezés ez nagyon zavar.
Valahogy ki kellene deríteni mi történt... Nem tudom mit tegyek, mert valóban tetszik az autó, jól felszerelt, de ha kapott egy nagyobbat és nem tudom mi sérült még az nem jó.
Bármi ötletet, tanácsot elfogadok! :-)
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2013.02.12 kedd, 15:52:34 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.12 kedd, 11:44:47
Az a "baj", hogy tényleg tetszik az autó. DE!
Ma voltunk vele állapotfelmérésen. A motorháztető, a jobb és a bal sárvédő, valamint a jobb és a bal hátsó ajtó is újra lett fényezve. :-( Mindegyik elem 280-380 mikronos. A 2 hátsó ajtó még nem is zavarna, hisz elég nehéz elképzelni, hogy csak az a 2 sérült volna egy nagyobb balesetben. Viszont, hogy az egész eleje az nem olyan jó.
Annyi van még, hogy az első lökhárító alsó bajusz sérült, a hűtővédő törött, és nem működik a fényszórómosó. Ez utóbbiak nem zavarnak, 1-2 padkázással össze lehet ezt szedni. De ez az újrafényezés ez nagyon zavar.
Valahogy ki kellene deríteni mi történt... Nem tudom mit tegyek, mert valóban tetszik az autó, jól felszerelt, de ha kapott egy nagyobbat és nem tudom mi sérült még az nem jó.
Bármi ötletet, tanácsot elfogadok! :-)
Nézd meg ezt. Ha jól tudom Tatabányán van az autó. Egy telefonhívást megér. Már elég régóta hirdeti az illető. Elég jól felszerelt ez is. Igaz, xenon meg tempomat nincs benne, de ez már fl2-es.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_titanium_friss_muszaki_-6520766
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 16:11:29 írta Lacika71
»
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2013.02.12 kedd, 15:53:32 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.12 kedd, 11:44:47
Az a "baj", hogy tényleg tetszik az autó. DE!
Ma voltunk vele állapotfelmérésen. A motorháztető, a jobb és a bal sárvédő, valamint a jobb és a bal hátsó ajtó is újra lett fényezve. :-( Mindegyik elem 280-380 mikronos. A 2 hátsó ajtó még nem is zavarna, hisz elég nehéz elképzelni, hogy csak az a 2 sérült volna egy nagyobb balesetben. Viszont, hogy az egész eleje az nem olyan jó.
Annyi van még, hogy az első lökhárító alsó bajusz sérült, a hűtővédő törött, és nem működik a fényszórómosó. Ez utóbbiak nem zavarnak, 1-2 padkázással össze lehet ezt szedni. De ez az újrafényezés ez nagyon zavar.
Valahogy ki kellene deríteni mi történt... Nem tudom mit tegyek, mert valóban tetszik az autó, jól felszerelt, de ha kapott egy nagyobbat és nem tudom mi sérült még az nem jó.
Bármi ötletet, tanácsot elfogadok! :-)
Személy szerint ezekután én másik autó után néznék, de ha nagyon ehhez ragaszkodsz, futóművessel jó lenne megnézetni, hogy a futóműben mennyira maradt nyoma a balesetnek.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:22:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.12 kedd, 15:52:34
Nézd meg ezt. Ha jól tudom Tatabányán van az autó. Egy telefonhívást megér. Már elég régóta hirdeti az illető. Elég jól felszerelt ez is. Igaz, xenon meg tempomat nincs benne, de ez már fl2-es.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_titanium_friss_muszaki_-6520766
Szia!
Ezt már néztem, de már ott elvérzett, hogy nem SCi-s a motortakaró burkolat. Az pedig nem az a kis darab, ami el tud veszni és akkor szerzünk egy másikat típus. Még elhagyni se lehet menet közben. :-)
Szóval lehetnek ott meglepétesek...
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2013.02.12 kedd, 20:07:22 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.12 kedd, 16:22:59
Szia!
Ezt már néztem, de már ott elvérzett, hogy nem SCi-s a motortakaró burkolat. Az pedig nem az a kis darab, ami el tud veszni és akkor szerzünk egy másikat típus. Még elhagyni se lehet menet közben. :-)
Szóval lehetnek ott meglepétesek...
Azért kérdezz rá szerintem. Ha annyira összetört, hogy a motortakaró is kuka lett, annak elég nyilvánvalóan kéne látszania máshol is egy átnézetésen. Ismerősömnek szervizben lelopták
Mondjuk az sima benzines volt, szóval nem volt nehéz másikat találni. SCi bontottan meg olyan, mint a fehér holló, és lehet nem akart egy új darabért otthagyni egy kisebb vagyont (~45ezer).
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:00:21 »
Úgy néz ki, hogy lassan én is SCi tulajdonos leszek. A kérdésem, hogy ez a motor mennyire érzékeny a benzinre? Ugyanis Auchan benzinkút van hozzánk a legközelebb. A mostani offtopic autómat is ott tankolom (meg néha MOL-nál), és nem tűnt fel, hogy gyengébb lenne, vagy többet fogyasztana. De ha ti SCi tulajok tapasztalatból azt mondjátok, hogy nem mindegy hol tankolok akkor lehet át fogok szokni majd másik kútra.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 21:53:10 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.22 péntek, 13:00:21
Úgy néz ki, hogy lassan én is SCi tulajdonos leszek. A kérdésem, hogy ez a motor mennyire érzékeny a benzinre? ...
Szokták mondani, hogy szinte egy kutya hol tankolsz (már a mi a nevesebbeket illeti), de én úgy vagyok vele, hogy nem játszom a teszkós, meg az óceános kúttal. Ahhoz túl drága az SCI rendszer, hogy akármilyen ganyét töltsünk bele. Tény, hogy ezért van a szűrő, de azért mégiscsak tovább bírja szerencsétlen, ha normális kúton tankolunk. Én OMV-t szoktam bele tankolni, néha túlzásba viszem a sznobságot és Maxmósünt tolok bele, de nincs érezhető különbség, csak cihológiai.
Sok boldog kilómétert az új vasba!!
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 10:11:04 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.22 péntek, 13:00:21
Úgy néz ki, hogy lassan én is SCi tulajdonos leszek. A kérdésem, hogy ez a motor mennyire érzékeny a benzinre? Ugyanis Auchan benzinkút van hozzánk a legközelebb. A mostani offtopic autómat is ott tankolom (meg néha MOL-nál), és nem tűnt fel, hogy gyengébb lenne, vagy többet fogyasztana. De ha ti SCi tulajok tapasztalatból azt mondjátok, hogy nem mindegy hol tankolok akkor lehet át fogok szokni majd másik kútra.
az AUCHAN kutakon akkora a forgalom hogy nem mokolnak a benzinnel.
kb 10 eve ott tankolok es semmi baja az autoimnak.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Conor
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 16:27:28 »
Idézetet írta: gravitydave - 2013.02.25 hétfő, 10:11:04
az AUCHAN kutakon akkora a forgalom hogy nem mokolnak a benzinnel.
kb 10 eve ott tankolok es semmi baja az autoimnak.
Ismerős off autójába auchan kúton tankolt gázolaj fagyott bele decemberben... (egész üzemanyagrendszer szétfagyott)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 17:36:05 »
Idézetet írta: Conor - 2013.02.25 hétfő, 16:27:28
Ismerős off autójába auchan kúton tankolt gázolaj fagyott bele decemberben... (egész üzemanyagrendszer szétfagyott)
Nekünk családban Mazda 6 ü.a-rendszerét tette tropára. Benzinükkel semmi baj nincs, de dízelt biztos nem tankolnék ott.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 17:55:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.25 hétfő, 17:36:05
Nekünk családban Mazda 6 ü.a-rendszerét tette tropára. Benzinükkel semmi baj nincs, de dízelt biztos nem tankolnék ott.
Nem tudom, én a benzinüket is kerülöm, fűnyíróba hoztam régen, auchan benzinnel dadogott, lefulladt, stb, tettem bele omv-st és láss csodát, hibátlanul jár.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:19:57 »
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2013.02.26 kedd, 17:26:43 »
Az SCi ugye euro IV-es motor? Ugyanis a forgalmiban 6 környezetvédelmi osztály van, ami euro III. Nem tudom, hogy a környezetvédelmi plakett színén kívűl van-e valami amit ez befolyásol? Nálatok is 6-os osztály van?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2013.02.26 kedd, 18:03:26 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.26 kedd, 17:26:43
Az SCi ugye euro IV-es motor? Ugyanis a forgalmiban 6 környezetvédelmi osztály van, ami euro III. Nem tudom, hogy a környezetvédelmi plakett színén kívűl van-e valami amit ez befolyásol? Nálatok is 6-os osztály van?
ha 6os a forgalmiban,akkor nem eu4,hanem csak eu3.páratlan napokon nem mehetsz be a belvárosba szmogriadókor......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:10:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.26 kedd, 18:03:26
ha 6os a forgalmiban,akkor nem eu4,hanem csak eu3.páratlan napokon nem mehetsz be a belvárosba szmogriadókor......
Szerintem kékkel mindig be lehet, csak pirossal, meg feketével lehet váltott napokon, ha szmogriadó van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:17:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.26 kedd, 20:10:04
Szerintem kékkel mindig be lehet, csak pirossal, meg feketével lehet váltott napokon, ha szmogriadó van.
nem úgy emlékszem.eu4ig váltott napokon és eu5től bármikor.....de lehet nem így van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:34:19 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.26 kedd, 20:17:24
nem úgy emlékszem.eu4ig váltott napokon és eu5től bármikor.....de lehet nem így van....
Kékkel bármikor és ugye zölddel is.
Ami tilos: piros, fekete
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:38:19 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.26 kedd, 17:26:43
Az SCi ugye euro IV-es motor? Ugyanis a forgalmiban 6 környezetvédelmi osztály van, ami euro III. Nem tudom, hogy a környezetvédelmi plakett színén kívűl van-e valami amit ez befolyásol? Nálatok is 6-os osztály van?
Írd be az alvázszámot etis-be, és az megmondja, hogy EU4-e. Ha igen, akkor ha erről a fordtól valami igazolást ki tudsz csikarni, akkor majd lobogtathatod következő műszaki alkalmával, és elvileg ingyen ki kell cserélniük a forgalmit.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:54:39 »
Euro 4-es a motor... ennyi okosítással, meg kipufogó dobbal csoda, hogy nem 5ös
Amúgy nekem is 6-os a besorolás kék matrinyával. Gondolom elkezdték előlről nézni a listát, aztán "ez jó lesz" alapon ezt fogadták el.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:18:57 »
Érdekes dolog ez az Euro besorolás.....
Nekem, bár 2.0 benzines és Euro III-asba került CJBA-s motorral.
Rengeteget leveleztem a Ford-al és ők is arra jutottak, amire én is a kutatásaim során. Semmilyen különbség nincs a CJBA és CJBB motor között és a CJBB mégis EuroIV !
Egyébként meg az autó simán alulmúlja az EuroIV-es határértékeket is!
Sőt a legnagyobb vicc a DÍZEL vs. BENZIN !
A dízelnél az Euro IV-V-VI -os károsanyag kibocsájtási határértékeit egy Euro I-es benzinmotor is tudja.
Szóval egy igazi idióta rendszerezés ez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 09:50:07 »
Nekem a parkolási engedély miatt nem mindegy, hogy euro III, vagy IV-es. Mindenesetre írok a Fordnak.
Most már hivatalosan is beléptem az SCi tulajok táborába. Egy offtopic autóból (F Astra) ültem át. Mondanom se kell, hogy ég és föld. Egyedül az elektromos tolótető fog hiányozni, de bevállalom. :-)
Viszont vannak kérdéseim:
- Találok a neten valahol szervízintervallumokat? Létezik, hogy a benzinszűrő 120.000-es csereperiódusú? A szervizkönyv szerint akkor cserélték.
- Van benne gyári tolatóradar. Ennek az érzékenységét lehet valahogy programozni?
- Nincs benne pillanatnyi fogyasztás. Ezt csak Ford szervízben lehet felprogramozni, vagy a neten árult diagnosztikai programokkal is lehet?
- 6 CD-s Sony van benne. Hogy tudnám megoldani, hogy mp3-at is vigyen?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 10:04:01 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.28 csütörtök, 09:50:07
Nekem a parkolási engedély miatt nem mindegy, hogy euro III, vagy IV-es. Mindenesetre írok a Fordnak.
Most már hivatalosan is beléptem az SCi tulajok táborába. Egy offtopic autóból (F Astra) ültem át. Mondanom se kell, hogy ég és föld. Egyedül az elektromos tolótető fog hiányozni, de bevállalom. :-)
Viszont vannak kérdéseim:
- Találok a neten valahol szervízintervallumokat? Létezik, hogy a benzinszűrő 120.000-es csereperiódusú? A szervizkönyv szerint akkor cserélték.
- Van benne gyári tolatóradar. Ennek az érzékenységét lehet valahogy programozni?
- Nincs benne pillanatnyi fogyasztás. Ezt csak Ford szervízben lehet felprogramozni, vagy a neten árult diagnosztikai programokkal is lehet?
- 6 CD-s Sony van benne. Hogy tudnám megoldani, hogy mp3-at is vigyen?
- A leírásában nincs benne?
- Szerintem nem
- A neten kapható univerzális cuccokkal nem, csak ez miatt gondolom nem akarsz venni egy 100 ezres cuccot? Keresd vik-et, hátha tud segíteni.
- Úgy, hogy a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozóra rádugsz egy mp3-as lejátszót. Egy 3,5-3,5 sztereo jack-es vezeték kell.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 12:03:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.28 csütörtök, 10:04:01
- A leírásában nincs benne?
- Szerintem nem
- A neten kapható univerzális cuccokkal nem, csak ez miatt gondolom nem akarsz venni egy 100 ezres cuccot? Keresd vik-et, hátha tud segíteni.
- Úgy, hogy a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozóra rádugsz egy mp3-as lejátszót. Egy 3,5-3,5 sztereo jack-es vezeték kell.
Köszi a gyors válaszokat.
A hozzáadott könyvekben nincs külön szó SCi-ről, csak gondoltam azért kicsit más, mint a sima benzines.
Ezt a kesztyűtartós dolgot este meglesem.
Közben még egy dolog. Végigolvastam a hozzáadott Sony könyvet, de semmit nem ír a telefon bluetooth-os kapcsolatról. Arról van valakinek infója, hogy működik?
Etis szerint van benne: Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 12:29:54 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.28 csütörtök, 09:50:07
Nekem a parkolási engedély miatt nem mindegy, hogy euro III, vagy IV-es. Mindenesetre írok a Fordnak.
Most már hivatalosan is beléptem az SCi tulajok táborába. Egy offtopic autóból (F Astra) ültem át. Mondanom se kell, hogy ég és föld. Egyedül az elektromos tolótető fog hiányozni, de bevállalom. :-)
Viszont vannak kérdéseim:
- Találok a neten valahol szervízintervallumokat? Létezik, hogy a benzinszűrő 120.000-es csereperiódusú? A szervizkönyv szerint akkor cserélték.
- Van benne gyári tolatóradar. Ennek az érzékenységét lehet valahogy programozni?
- Nincs benne pillanatnyi fogyasztás. Ezt csak Ford szervízben lehet felprogramozni, vagy a neten árult diagnosztikai programokkal is lehet?
- 6 CD-s Sony van benne. Hogy tudnám megoldani, hogy mp3-at is vigyen?
- Létezhet 120e-s benzinszűrő csereperiódus (long life)
- Tolatóradarral mi a probléma? Azon nincs mit állítgatni, szerintem.
- Pillanatnyi fogyasztás miért fontos? Az ugrál úgyis..... gyorsítás, váltás....stb
- CD-ről nem fog mp3-at lejátszani ha eddig sem tudta......aux + lejátszó
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Wili75
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 756
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 14:06:42 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.02.12 kedd, 16:22:59
Szia!
Ezt már néztem, de már ott elvérzett, hogy nem SCi-s a motortakaró burkolat. Az pedig nem az a kis darab, ami el tud veszni és akkor szerzünk egy másikat típus. Még elhagyni se lehet menet közben. :-)
Szóval lehetnek ott meglepétesek...
Szia!
Amit kitről hoztam bontani annak is ilyen a "kupakja", valószínű, hogy már később került kiadásra az Sci feliratos. Lehet ennél is ez a gond
Naplózva
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2013.03.13 szerda, 11:00:30 »
Sziasztok!
Olvasgattam a hozzászólásokat és meglepve tapasztaltam: más is szereti azt a vezetési élményt amit egy SCI nyújt. Nekem 3 éve van már meg, nem is ilyet akartunk venni.Nem is néztünk ilyet,se más Fordot.Skoda oktávia, Citroen Xara, Opel Astra.Azután véletlenül a kereskedésben megláttuk, megszerettük.Megvettük.Egyetlen hibája van szerintem a szedánnak,a kicsi csomagtér ajtó.Az is igaz,hogy az egyes alkatrészek jóval drágábbak mint a sima Mondinál.Idáig a kopó alkatrészeken kívül nem kellett benne cserélnem semmit.Meglepett a benyaszűrő 120e km-es csere períódusa.Igaz újonnan 18e ft.A fogyasztása nem több mint a lecserélt 1,3-as Honda Civic-é.Nyáron 7-7,5l télen 1 literrel többet eszik.
Viszont most van egy kisebb problémám, amihez szeretnék ötleteket.Az alapjáratom elkezdett rendetlenkedni.Meleg motornál rendszeresen hullámzik az alapjárat.800-1500-2000 és vissza.Váltáskor fent ragad.Tehát ha 2500-nál beváltok ottmarad kinyomott kuplungnál és csak jó pár másodperc múlva esik le és kezd bele a hullámzásba.Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.Addig is elolvasom az archívban az erről szóló írást.Hátha okosabb leszek tőle.Várom a válaszokat és előre is köszi.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2013.03.13 szerda, 11:06:46 »
Idézetet írta: kocsisj - 2013.03.13 szerda, 11:00:30
Viszont most van egy kisebb problémám, amihez szeretnék ötleteket.Az alapjáratom elkezdett rendetlenkedni.Meleg motornál rendszeresen hullámzik az alapjárat.800-1500-2000 és vissza.Váltáskor fent ragad.Tehát ha 2500-nál beváltok ottmarad kinyomott kuplungnál és csak jó pár másodperc múlva esik le és kezd bele a hullámzásba.Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.Addig is elolvasom az archívban az erről szóló írást.Hátha okosabb leszek tőle.Várom a válaszokat és előre is köszi.
Anno benzines-fókás koromban ilyenkor kellett a kuplungtárcsát cserélni (155ekm-nél). Utána elmúlt.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2013.03.13 szerda, 12:41:45 »
Idézetet írta: kocsisj - 2013.03.13 szerda, 11:00:30
Sziasztok!
Olvasgattam a hozzászólásokat és meglepve tapasztaltam: más is szereti azt a vezetési élményt amit egy SCI nyújt. Nekem 3 éve van már meg, nem is ilyet akartunk venni.Nem is néztünk ilyet,se más Fordot.Skoda oktávia, Citroen Xara, Opel Astra.Azután véletlenül a kereskedésben megláttuk, megszerettük.Megvettük.Egyetlen hibája van szerintem a szedánnak,a kicsi csomagtér ajtó.Az is igaz,hogy az egyes alkatrészek jóval drágábbak mint a sima Mondinál.Idáig a kopó alkatrészeken kívül nem kellett benne cserélnem semmit.Meglepett a benyaszűrő 120e km-es csere períódusa.Igaz újonnan 18e ft.A fogyasztása nem több mint a lecserélt 1,3-as Honda Civic-é.Nyáron 7-7,5l télen 1 literrel többet eszik.
Viszont most van egy kisebb problémám, amihez szeretnék ötleteket.Az alapjáratom elkezdett rendetlenkedni.Meleg motornál rendszeresen hullámzik az alapjárat.800-1500-2000 és vissza.Váltáskor fent ragad.Tehát ha 2500-nál beváltok ottmarad kinyomott kuplungnál és csak jó pár másodperc múlva esik le és kezd bele a hullámzásba.Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.Addig is elolvasom az archívban az erről szóló írást.Hátha okosabb leszek tőle.Várom a válaszokat és előre is köszi.
Kicsi a sedan csomagtér ajtaja? mivel hasonlítod össze, a kombival és az 5 ajtóssal? Még szép, hogy azoknak nagyobb.
Egyáltalán nem kicsi, persze nem is teherautónak kell használni.
Én simán befekszem az ajtón, pedig 186 cm magas vagyok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:10:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.13 szerda, 12:41:45
Kicsi a sedan csomagtér ajtaja? mivel hasonlítod össze, a kombival és az 5 ajtóssal? Még szép, hogy azoknak nagyobb.
Egyáltalán nem kicsi, persze nem is teherautónak kell használni.
Én simán befekszem az ajtón, pedig 186 cm magas vagyok.
Szerintem félreértetted. A csomagtér iszonyú nagy, de a bejárata katasztrófa. Az előző gépem nekem is 4 ajtós volt és egy porszívót dobozostól nem tudtam belerakni a csomagtartóba, pedig egyébként simán elfért volna. Nem beszélve arról, hogy a lehajtott ülések mellett sem tudsz sokmindent belerakni, mert azt a részt, ahol az ülések vannak eléggé leszűkítették. Az ötajtóssal nincsenek ilyen gondok.
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:19:48 »
Így van.Nem a csomagtér űrtartalmával van a gond hanem a szájával.Na az kicsi.Nem lehet berakni dobozostul egy tv-t pl.
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:22:25 »
Azért remélem ennél egyszerűbb dolog lesz a megoldás.Elolvastam a "hibás alapjárat könyve" című írást.Az alapján nagyon sok minden lehet.Kérdés az melyik létező az SCI-nél.
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.03.13 szerda, 11:06:46
Anno benzines-fókás koromban ilyenkor kellett a kuplungtárcsát cserélni (155ekm-nél). Utána elmúlt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:22:45 »
Idézetet írta: kocsisj - 2013.03.13 szerda, 13:19:48
Így van.Nem a csomagtér űrtartalmával van a gond hanem a szájával.Na az kicsi.Nem lehet berakni dobozostul egy tv-t pl.
Pedig elférne benne. Marad a hátsó ülés, mert csak oda fér el. Ha oda sem, akkor az első, de akkor a jobb oldali tükröt felejtsd el arra az időre.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:24:34 »
Idézetet írta: kocsisj - 2013.03.13 szerda, 13:22:25
Azért remélem ennél egyszerűbb dolog lesz a megoldás.Elolvastam a "hibás alapjárat könyve" című írást.Az alapján nagyon sok minden lehet.Kérdés az melyik létező az SCI-nél.
Ezzel kapcsolatban annyit tudok neked javasolni, hogy keresd vik-et. Itt van ő is a fórumon és az AutoFort-nál dolgozik a Lurdy közelében.
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2013.03.13 szerda, 13:27:15 »
Ez igaz. Már elég sokszor kellett tetriszezni a csomagokkal.Előfordul,hogy csak az első ajtón fér be és megy hátra a hátsó ülésre.De azért én szeretem.Ha egyszer másikat veszek az már 5 ajtós lesz.
Én újpesti vagyok.Közelebb van a váci úti Autó-fort.Ha már szervízbe kell vinnem.
Naplózva
LRosko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 16:43:11 »
Sziasztok!
Nálam nagyon jó a paci,maximálisan elégedett vagyok vele! Végre a fogyasztást is elkezdtem ! faragni
De: ami gondom lenne,hogy a fedélzeti időnként furcsa módon hülyeségeket mutat a hátralévő fogyasztás/km állásról.
Van valakinek tapasztalata esetleg.mire kellene ránézni? Pl megállok vásárolni a fed mutat 450km hátralévőt,majd indításnál ez akár 480-500-ra felugrik! Lehet valaki titokban tankolja?
Naplózva
MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 18:36:35 »
Idézetet írta: kocsisj - 2013.03.13 szerda, 13:27:15
Ez igaz. Már elég sokszor kellett tetriszezni a csomagokkal.Előfordul,hogy csak az első ajtón fér be és megy hátra a hátsó ülésre.De azért én szeretem.Ha egyszer másikat veszek az már 5 ajtós lesz.
Én újpesti vagyok.Közelebb van a váci úti Autó-fort.Ha már szervízbe kell vinnem.
Az addíg OK, de vik tuti, hogy ért hozzá és korrektül áll a dolgokhoz. De te tudod, a te pénztárcád.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 18:37:38 »
Idézetet írta: LRosko - 2013.03.14 csütörtök, 16:43:11
Sziasztok!
Nálam nagyon jó a paci,maximálisan elégedett vagyok vele! Végre a fogyasztást is elkezdtem ! faragni
De: ami gondom lenne,hogy a fedélzeti időnként furcsa módon hülyeségeket mutat a hátralévő fogyasztás/km állásról.
Van valakinek tapasztalata esetleg.mire kellene ránézni? Pl megállok vásárolni a fed mutat 450km hátralévőt,majd indításnál ez akár 480-500-ra felugrik! Lehet valaki titokban tankolja?
Meg kell szokni. A Mondeonak hirhedten pontatlan a fed.komp.-ja.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2013.03.14 csütörtök, 18:56:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.13 szerda, 13:10:49
Szerintem félreértetted. A csomagtér iszonyú nagy, de a bejárata katasztrófa. Az előző gépem nekem is 4 ajtós volt és egy porszívót dobozostól nem tudtam belerakni a csomagtartóba, pedig egyébként simán elfért volna. Nem beszélve arról, hogy a lehajtott ülések mellett sem tudsz sokmindent belerakni, mert azt a részt, ahol az ülések vannak eléggé leszűkítették. Az ötajtóssal nincsenek ilyen gondok.
Nem értettem félre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ