Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:10:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 534708 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:35:43 »

korban a 2006os autó már mindenképpen f2!azokon minden f1es elem gyanút kelt.
az f2 nagyvonalakban: első löksi grillrácsos és az alsó szoknya más,hátsó krómozott védővel,és az alsó szoknya más,ajtón nincs díszléc,...kívülről nagyjából ennyi,ami azonnal szembetűnik.

Köszi. Jobban megnéztem a képeket és a díszrács sincs lefújva. Ilyen fhosch színű, amikor megveszed. Az enyém is ilyen színű, csak én azért cseréltem mert ez szebb és nem azért, mert összetörtem az autót. Ezek szerint az is biztos cserélve volt. Abban is más az fl2, hogy azon a hátsó kavicsfelverődés gátlón már van egy-egy prizma. Vagy ez csak a 4/5 ajtósra jellemző?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 18:51:52 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #401 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:53:20 »

A sok macera és nyomozást elkerülvén hoztam én kintről az autót.

Mondjuk előttem úgysincs titok, de nem akartam sorra meglátogatni a kinézett autókat és állandóan átvizsgálni az egészet....aztán kiábrándulni. Mert biztos találtam volna valamit mindegyiken amiért nem..... ez rengeteg idő, energia....sokszor feleslegesen.

Ausztriában találtam ezt, első tulajos, nyugdíjas évente ment 19-20e km-et, valós 157e km van benne, végig Ford-nál szervizelt, törés és sérülésmentes, ritka felszereltség..... hibátlan autó.  Valamint pont olyan, mint amit elképzeltem.  vigyor3
Nekem ez többet jelentett, mint a sok eladásra újjáépített itthoni kocsi. (tisztelet a kivételnek)
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 18:54:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #402 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 21:11:34 »

Köszi. Jobban megnéztem a képeket és a díszrács sincs lefújva. Ilyen fhosch színű, amikor megveszed. Az enyém is ilyen színű, csak én azért cseréltem mert ez szebb és nem azért, mert összetörtem az autót. Ezek szerint az is biztos cserélve volt. Abban is más az fl2, hogy azon a hátsó kavicsfelverődés gátlón már van egy-egy prizma. Vagy ez csak a 4/5 ajtósra jellemző?
annyit írtam gyanút kelt!Amúgy eladáskor sokféle magyarázat létezik a cserélt alkatrészekre......... vagy elhiszik vagy nem. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 21:22:46 »

szerintem abból, h nincs díszléc az oldalán
A diszlecet 3 azaz három ezer forintért lehetett rendelni az fl2-n. Én rendeltem a 2006-os MKIII-ra. A díszléc nem támpont, de a grilrács lökös az.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #404 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:30:14 »

Megnéznétek ezt az autót?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive_tempomat._uleshutes._ulesfutes-6557573

A felszereltsége majdnem tökéletes (nekem egyedül az elektromos tolótető hiányzik), a km ha valóban igaz, akkor nem vészes. Kicsit drága ugyan, de a hirdető írja, hogy ez irányár. Ha valóban mindig megcsináltak rajta mindent, akkor mit kell jobban megnézni rajta?

Gondolom ha még nem volt kuplung csere rajta, az valószínű esedékes...
Mit jelenthet a sportfutómű? Drágább alkatrészeket?

Még egy dolog. Néztem német oldalakon is, de elég ritka az SCi motor. Nagyon kevés lehet belőle, vagy annyira jó, hogy nem akarja senki eladni?


Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2013.01.29 kedd, 12:05:52 »

Megnéznétek ezt az autót?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive_tempomat._uleshutes._ulesfutes-6557573

A felszereltsége majdnem tökéletes (nekem egyedül az elektromos tolótető hiányzik), a km ha valóban igaz, akkor nem vészes. Kicsit drága ugyan, de a hirdető írja, hogy ez irányár. Ha valóban mindig megcsináltak rajta mindent, akkor mit kell jobban megnézni rajta?

Gondolom ha még nem volt kuplung csere rajta, az valószínű esedékes...
Mit jelenthet a sportfutómű? Drágább alkatrészeket?

Még egy dolog. Néztem német oldalakon is, de elég ritka az SCi motor. Nagyon kevés lehet belőle, vagy annyira jó, hogy nem akarja senki eladni?




Én az elsőre tippelnék. Kevés van belőle. Szerintem vásárlás előtt olvasd végig ezt a topikot. Én pl pont azutándöntöttem úgy, hogy nem veszek SCI-t. Mivel ritka, nehezebben jutsz hozzá alkatrészhez, ha pedig igen, akkor nem olcsón. Itt a csak SCI-ben előfordulókra gondoltam. Nem is igazán bontanak ilyet, hogy onnan tudj venni hozzá cuccot. De ez az én véleményem. Akkor inkább vegyél egy 2.0-s benzinest. Ha ragaszkodsz az 1.8-ashoz, akkor inkább egy simát (nem SCI) vegyél 110 vagy 125 pacisat és fl (2003.05) utánit  .
Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2013.01.29 kedd, 14:19:03 »

Na ez is azt bizonyítja, hogy nem kell vakon az OBDnek hinni... örülök, hogy meglett a ludas!  wave

Meglett bizony és utána, hogy orvosoltuk, most már jópár ezer leautózott km után mondhatom, hogy hiba és tünetmentesek vagyunk szerencsére... eljen (kopp-kopp)
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #407 Dátum: 2013.01.29 kedd, 15:54:00 »

Én az elsőre tippelnék. Kevés van belőle. Szerintem vásárlás előtt olvasd végig ezt a topikot. Én pl pont azutándöntöttem úgy, hogy nem veszek SCI-t. Mivel ritka, nehezebben jutsz hozzá alkatrészhez, ha pedig igen, akkor nem olcsón. Itt a csak SCI-ben előfordulókra gondoltam. Nem is igazán bontanak ilyet, hogy onnan tudj venni hozzá cuccot. De ez az én véleményem. Akkor inkább vegyél egy 2.0-s benzinest. Ha ragaszkodsz az 1.8-ashoz, akkor inkább egy simát (nem SCI) vegyél 110 vagy 125 pacisat és fl (2003.05) utánit  .

Igen erről már olvastam, (mármint, hogy a nagynyomás miatt néhány alkatrész, ami nem csereszabatos.) Egyébként a szerelőm is pont ezt kérdezte, hogy miért akarok ilyet...  Wink

Az a helyzet, hogy a felszereltség + a 6. fokozat, az ami csábító ezekben az SCi-kben...
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #408 Dátum: 2013.01.29 kedd, 16:22:24 »

Na ez is azt bizonyítja, hogy nem kell vakon az OBDnek hinni... örülök, hogy meglett a ludas!  wave

A két hibaüzenet teljesen jogos, logikus és egyértelmű volt. Miért nem kell hinni neki?
Meg kell keresni, hogy mi okozhatja/okozhatta azt, hogy ezek a hibaüzenetek generálódnak. (meg is lett, többlet levegő, lapát pozíció)
Egy hibakód nem feltétlen a hibás alkatrész jelöli.
 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2013.01.29 kedd, 18:30:53 »

Igen erről már olvastam, (mármint, hogy a nagynyomás miatt néhány alkatrész, ami nem csereszabatos.) Egyébként a szerelőm is pont ezt kérdezte, hogy miért akarok ilyet...  Wink

Az a helyzet, hogy a felszereltség + a 6. fokozat, az ami csábító ezekben az SCi-kben...

6-os váltót tudsz venni bontottan is. A felszereltség meg fejleszthető utólag is. Itt a fórumon viszonylag olcsón hozzá lehet jutni. Lehet, hogy az utólag beépített pluszok sem érik el azt az árat, amibe egy nagynyomású szivattyú, a plusz katalizátor vagy a 100ezres EGR szelep kerül. Ne a felszereltsége miatt vegyél meg egy autót.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #410 Dátum: 2013.02.02 szombat, 21:06:25 »

Egy hibakód nem feltétlen a hibás alkatrész jelöli.
 Cool

Pont ezért írtam. Vannak ilyen esetek, amikor nem feltétlen az alkatrészre panaszkodnak, s tovább kell látni ezeken. Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Hegymászó
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2013.02.12 kedd, 06:41:13 »

6-os váltót tudsz venni bontottan is. A felszereltség meg fejleszthető utólag is. Itt a fórumon viszonylag olcsón hozzá lehet jutni. Lehet, hogy az utólag beépített pluszok sem érik el azt az árat, amibe egy nagynyomású szivattyú, a plusz katalizátor vagy a 100ezres EGR szelep kerül. Ne a felszereltsége miatt vegyél meg egy autót.

Sziasztok!

Még új vagyok itt, de Sciben régi. Én szerintem az élményért vegyünk AUTÓT, mert amúgy jó a Szuzuki is. Nekem 2003/12 havi van, csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell cserélni. Én úgy vettem ezt az AUTÓmat, hogy beleszerettem és kész. Tehát, ha érzel valami bizsergést ott lent,  Wink akkor MEG KELL VENNI! A vezetési élmény úgyis mindenért kárpótol!!!!
És végül! Ez egy felső közép kategóriás AUTÓ tipus. Aki ilyet vesz barátkozzon meg a vonatkozó költségekkel. Infó: magyarországon még EGYETLEN SCI-ben nem cseréltek márkaszervízben nagynyomású szivattyút!!! (Br. 542 000Ft)

Ha már megvetted, beszélgessünk és élvezkedjünk Wink

Üdv.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #412 Dátum: 2013.02.12 kedd, 11:44:47 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, de Sciben régi. Én szerintem az élményért vegyünk AUTÓT, mert amúgy jó a Szuzuki is. Nekem 2003/12 havi van, csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell cserélni. Én úgy vettem ezt az AUTÓmat, hogy beleszerettem és kész. Tehát, ha érzel valami bizsergést ott lent,  Wink akkor MEG KELL VENNI! A vezetési élmény úgyis mindenért kárpótol!!!!
És végül! Ez egy felső közép kategóriás AUTÓ tipus. Aki ilyet vesz barátkozzon meg a vonatkozó költségekkel. Infó: magyarországon még EGYETLEN SCI-ben nem cseréltek márkaszervízben nagynyomású szivattyút!!! (Br. 542 000Ft)

Ha már megvetted, beszélgessünk és élvezkedjünk Wink

Üdv.

Az a "baj", hogy tényleg tetszik az autó. DE!

Ma voltunk vele állapotfelmérésen. A motorháztető, a jobb és a bal sárvédő, valamint a jobb és a bal hátsó ajtó is újra lett fényezve. :-( Mindegyik elem 280-380 mikronos. A 2 hátsó ajtó még nem is zavarna, hisz elég nehéz elképzelni, hogy csak az a 2 sérült volna egy nagyobb balesetben. Viszont, hogy az egész eleje az nem olyan jó.

Annyi van még,  hogy az első lökhárító alsó bajusz sérült, a hűtővédő törött, és nem működik a fényszórómosó. Ez utóbbiak nem zavarnak, 1-2 padkázással össze lehet ezt szedni. De ez az újrafényezés ez nagyon zavar.

Valahogy ki kellene deríteni mi történt... Nem tudom mit tegyek, mert valóban tetszik az autó, jól felszerelt, de ha kapott egy nagyobbat és nem tudom mi sérült még az nem jó.

Bármi ötletet, tanácsot elfogadok! :-)

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:52:34 »

Az a "baj", hogy tényleg tetszik az autó. DE!

Ma voltunk vele állapotfelmérésen. A motorháztető, a jobb és a bal sárvédő, valamint a jobb és a bal hátsó ajtó is újra lett fényezve. :-( Mindegyik elem 280-380 mikronos. A 2 hátsó ajtó még nem is zavarna, hisz elég nehéz elképzelni, hogy csak az a 2 sérült volna egy nagyobb balesetben. Viszont, hogy az egész eleje az nem olyan jó.

Annyi van még,  hogy az első lökhárító alsó bajusz sérült, a hűtővédő törött, és nem működik a fényszórómosó. Ez utóbbiak nem zavarnak, 1-2 padkázással össze lehet ezt szedni. De ez az újrafényezés ez nagyon zavar.

Valahogy ki kellene deríteni mi történt... Nem tudom mit tegyek, mert valóban tetszik az autó, jól felszerelt, de ha kapott egy nagyobbat és nem tudom mi sérült még az nem jó.

Bármi ötletet, tanácsot elfogadok! :-)



Nézd meg ezt. Ha jól tudom Tatabányán van az autó. Egy telefonhívást megér. Már elég régóta hirdeti az illető. Elég jól felszerelt ez is. Igaz, xenon meg tempomat nincs benne, de ez már fl2-es.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_titanium_friss_muszaki_-6520766
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 16:11:29 írta Lacika71 » Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:53:32 »

Az a "baj", hogy tényleg tetszik az autó. DE!

Ma voltunk vele állapotfelmérésen. A motorháztető, a jobb és a bal sárvédő, valamint a jobb és a bal hátsó ajtó is újra lett fényezve. :-( Mindegyik elem 280-380 mikronos. A 2 hátsó ajtó még nem is zavarna, hisz elég nehéz elképzelni, hogy csak az a 2 sérült volna egy nagyobb balesetben. Viszont, hogy az egész eleje az nem olyan jó.

Annyi van még,  hogy az első lökhárító alsó bajusz sérült, a hűtővédő törött, és nem működik a fényszórómosó. Ez utóbbiak nem zavarnak, 1-2 padkázással össze lehet ezt szedni. De ez az újrafényezés ez nagyon zavar.

Valahogy ki kellene deríteni mi történt... Nem tudom mit tegyek, mert valóban tetszik az autó, jól felszerelt, de ha kapott egy nagyobbat és nem tudom mi sérült még az nem jó.

Bármi ötletet, tanácsot elfogadok! :-)


Személy szerint ezekután én másik autó után néznék, de ha nagyon ehhez ragaszkodsz, futóművessel jó lenne megnézetni, hogy a futóműben mennyira maradt nyoma a balesetnek.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #415 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:22:59 »

Nézd meg ezt. Ha jól tudom Tatabányán van az autó. Egy telefonhívást megér. Már elég régóta hirdeti az illető. Elég jól felszerelt ez is. Igaz, xenon meg tempomat nincs benne, de ez már fl2-es.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_sci_titanium_friss_muszaki_-6520766

Szia!

Ezt már néztem, de már ott elvérzett, hogy nem SCi-s a motortakaró burkolat. Az pedig nem az a kis darab, ami el tud veszni és akkor szerzünk egy másikat típus. Még elhagyni se lehet menet közben. :-)

Szóval lehetnek ott meglepétesek...
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2013.02.12 kedd, 20:07:22 »

Szia!

Ezt már néztem, de már ott elvérzett, hogy nem SCi-s a motortakaró burkolat. Az pedig nem az a kis darab, ami el tud veszni és akkor szerzünk egy másikat típus. Még elhagyni se lehet menet közben. :-)

Szóval lehetnek ott meglepétesek...


Azért kérdezz rá szerintem. Ha annyira összetört, hogy a motortakaró is kuka lett, annak elég nyilvánvalóan kéne látszania máshol is egy átnézetésen. Ismerősömnek szervizben lelopták  falbav Mondjuk az sima benzines volt, szóval nem volt nehéz másikat találni. SCi bontottan meg olyan, mint a fehér holló, és lehet nem akart egy új darabért otthagyni egy kisebb vagyont (~45ezer).
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #417 Dátum: 2013.02.22 péntek, 13:00:21 »

Úgy néz ki, hogy lassan én is SCi tulajdonos leszek. A kérdésem, hogy ez a motor mennyire érzékeny a benzinre? Ugyanis Auchan benzinkút van hozzánk a legközelebb. A mostani offtopic autómat is ott tankolom (meg néha MOL-nál), és nem tűnt fel, hogy gyengébb lenne, vagy többet fogyasztana. De ha ti SCi tulajok tapasztalatból azt mondjátok, hogy nem mindegy hol tankolok akkor lehet át fogok szokni majd másik kútra.

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #418 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:53:10 »

Úgy néz ki, hogy lassan én is SCi tulajdonos leszek. A kérdésem, hogy ez a motor mennyire érzékeny a benzinre? ...

Szokták mondani, hogy szinte egy kutya hol tankolsz (már a mi a nevesebbeket illeti), de én úgy vagyok vele, hogy nem játszom a teszkós, meg az óceános kúttal. Ahhoz túl drága az SCI rendszer, hogy akármilyen ganyét töltsünk bele. Tény, hogy ezért van a szűrő, de azért mégiscsak tovább bírja szerencsétlen, ha normális kúton tankolunk. Én OMV-t szoktam bele tankolni, néha túlzásba viszem a sznobságot és Maxmósünt tolok bele, de nincs érezhető különbség, csak cihológiai. Smiley

Sok boldog kilómétert az új vasba!!
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #419 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 10:11:04 »

Úgy néz ki, hogy lassan én is SCi tulajdonos leszek. A kérdésem, hogy ez a motor mennyire érzékeny a benzinre? Ugyanis Auchan benzinkút van hozzánk a legközelebb. A mostani offtopic autómat is ott tankolom (meg néha MOL-nál), és nem tűnt fel, hogy gyengébb lenne, vagy többet fogyasztana. De ha ti SCi tulajok tapasztalatból azt mondjátok, hogy nem mindegy hol tankolok akkor lehet át fogok szokni majd másik kútra.



az AUCHAN kutakon akkora a forgalom hogy nem mokolnak a benzinnel.
kb 10 eve ott tankolok es semmi baja az autoimnak.
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 16:27:28 »

az AUCHAN kutakon akkora a forgalom hogy nem mokolnak a benzinnel.
kb 10 eve ott tankolok es semmi baja az autoimnak.
 wave
Ismerős off autójába auchan kúton tankolt gázolaj fagyott bele decemberben... (egész üzemanyagrendszer szétfagyott)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 17:36:05 »

Ismerős off autójába auchan kúton tankolt gázolaj fagyott bele decemberben... (egész üzemanyagrendszer szétfagyott)

Nekünk családban Mazda 6 ü.a-rendszerét tette tropára. Benzinükkel semmi baj nincs, de dízelt biztos nem tankolnék ott.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 17:55:22 »

Nekünk családban Mazda 6 ü.a-rendszerét tette tropára. Benzinükkel semmi baj nincs, de dízelt biztos nem tankolnék ott.
Nem tudom, én a benzinüket is kerülöm, fűnyíróba hoztam régen, auchan benzinnel dadogott, lefulladt, stb, tettem bele omv-st és láss csodát, hibátlanul jár.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #423 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:19:57 »

 pias beka3
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #424 Dátum: 2013.02.26 kedd, 17:26:43 »

Az SCi ugye euro IV-es motor? Ugyanis a forgalmiban 6 környezetvédelmi osztály van, ami euro III. Nem tudom, hogy a környezetvédelmi plakett színén kívűl van-e valami amit ez befolyásol? Nálatok is 6-os osztály van?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #425 Dátum: 2013.02.26 kedd, 18:03:26 »

Az SCi ugye euro IV-es motor? Ugyanis a forgalmiban 6 környezetvédelmi osztály van, ami euro III. Nem tudom, hogy a környezetvédelmi plakett színén kívűl van-e valami amit ez befolyásol? Nálatok is 6-os osztály van?

ha 6os a forgalmiban,akkor nem eu4,hanem csak eu3.páratlan napokon nem mehetsz be a belvárosba szmogriadókor...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:10:04 »

ha 6os a forgalmiban,akkor nem eu4,hanem csak eu3.páratlan napokon nem mehetsz be a belvárosba szmogriadókor...... nyes

Szerintem kékkel mindig be lehet, csak pirossal, meg feketével lehet váltott napokon, ha szmogriadó van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #427 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:17:24 »

Szerintem kékkel mindig be lehet, csak pirossal, meg feketével lehet váltott napokon, ha szmogriadó van.
nem úgy emlékszem.eu4ig váltott napokon és eu5től bármikor.....de lehet nem így van....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #428 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:34:19 »

nem úgy emlékszem.eu4ig váltott napokon és eu5től bármikor.....de lehet nem így van....

Kékkel bármikor és ugye zölddel is.
Ami tilos: piros, fekete
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:38:19 »

Az SCi ugye euro IV-es motor? Ugyanis a forgalmiban 6 környezetvédelmi osztály van, ami euro III. Nem tudom, hogy a környezetvédelmi plakett színén kívűl van-e valami amit ez befolyásol? Nálatok is 6-os osztály van?


Írd be az alvázszámot etis-be, és az megmondja, hogy EU4-e. Ha igen, akkor ha erről a fordtól valami igazolást ki tudsz csikarni, akkor majd lobogtathatod következő műszaki alkalmával, és elvileg ingyen ki kell cserélniük a forgalmit.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #430 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:54:39 »

Euro 4-es a motor... ennyi okosítással, meg kipufogó dobbal csoda, hogy nem 5ös  vigyor3 vigyor3 Amúgy nekem is 6-os a besorolás kék matrinyával. Gondolom elkezdték előlről nézni a listát, aztán "ez jó lesz" alapon ezt fogadták el.  beka3
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #431 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:18:57 »

Érdekes dolog ez az Euro besorolás.....

Nekem, bár 2.0 benzines és Euro III-asba került CJBA-s motorral.
Rengeteget leveleztem a Ford-al és ők is arra jutottak, amire én is a kutatásaim során. Semmilyen különbség nincs a CJBA és CJBB motor között és a CJBB mégis EuroIV !
Egyébként meg az autó simán alulmúlja az EuroIV-es határértékeket is!

Sőt a legnagyobb vicc a DÍZEL vs. BENZIN !

A dízelnél az Euro IV-V-VI -os károsanyag kibocsájtási határértékeit egy Euro I-es benzinmotor is tudja.

Szóval egy igazi idióta rendszerezés ez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #432 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:50:07 »

Nekem a parkolási engedély miatt nem mindegy, hogy euro III, vagy IV-es. Mindenesetre írok a Fordnak.

Most már hivatalosan is beléptem az SCi tulajok táborába. Egy offtopic autóból (F Astra) ültem át. Mondanom se kell, hogy ég és föld. Egyedül az elektromos tolótető fog hiányozni, de bevállalom. :-)

Viszont vannak kérdéseim:
- Találok a neten valahol szervízintervallumokat? Létezik, hogy a benzinszűrő 120.000-es csereperiódusú? A szervizkönyv szerint akkor cserélték.
- Van benne gyári tolatóradar. Ennek az érzékenységét lehet valahogy programozni?
- Nincs benne pillanatnyi fogyasztás. Ezt csak Ford szervízben lehet felprogramozni, vagy a neten árult diagnosztikai programokkal is lehet?
- 6 CD-s Sony van benne. Hogy tudnám megoldani, hogy mp3-at is vigyen?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 10:04:01 »

Nekem a parkolási engedély miatt nem mindegy, hogy euro III, vagy IV-es. Mindenesetre írok a Fordnak.

Most már hivatalosan is beléptem az SCi tulajok táborába. Egy offtopic autóból (F Astra) ültem át. Mondanom se kell, hogy ég és föld. Egyedül az elektromos tolótető fog hiányozni, de bevállalom. :-)

Viszont vannak kérdéseim:
- Találok a neten valahol szervízintervallumokat? Létezik, hogy a benzinszűrő 120.000-es csereperiódusú? A szervizkönyv szerint akkor cserélték.
- Van benne gyári tolatóradar. Ennek az érzékenységét lehet valahogy programozni?
- Nincs benne pillanatnyi fogyasztás. Ezt csak Ford szervízben lehet felprogramozni, vagy a neten árult diagnosztikai programokkal is lehet?
- 6 CD-s Sony van benne. Hogy tudnám megoldani, hogy mp3-at is vigyen?


- A leírásában nincs benne?
- Szerintem nem
- A neten kapható univerzális cuccokkal nem, csak ez miatt gondolom nem akarsz venni egy 100 ezres cuccot? Keresd vik-et, hátha tud segíteni.
- Úgy, hogy a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozóra rádugsz egy mp3-as lejátszót. Egy 3,5-3,5 sztereo jack-es vezeték kell.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #434 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 12:03:43 »

- A leírásában nincs benne?
- Szerintem nem
- A neten kapható univerzális cuccokkal nem, csak ez miatt gondolom nem akarsz venni egy 100 ezres cuccot? Keresd vik-et, hátha tud segíteni.
- Úgy, hogy a kesztyűtartóban levő AUX csatlakozóra rádugsz egy mp3-as lejátszót. Egy 3,5-3,5 sztereo jack-es vezeték kell.

Köszi a gyors válaszokat.

A hozzáadott könyvekben nincs külön szó SCi-ről, csak gondoltam azért kicsit más, mint a sima benzines.

Ezt a kesztyűtartós dolgot  este meglesem.

Közben még egy dolog. Végigolvastam a hozzáadott Sony könyvet, de semmit nem ír a telefon bluetooth-os kapcsolatról. Arról van valakinek infója, hogy működik?
Etis szerint van benne: Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #435 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 12:29:54 »

Nekem a parkolási engedély miatt nem mindegy, hogy euro III, vagy IV-es. Mindenesetre írok a Fordnak.

Most már hivatalosan is beléptem az SCi tulajok táborába. Egy offtopic autóból (F Astra) ültem át. Mondanom se kell, hogy ég és föld. Egyedül az elektromos tolótető fog hiányozni, de bevállalom. :-)

Viszont vannak kérdéseim:
- Találok a neten valahol szervízintervallumokat? Létezik, hogy a benzinszűrő 120.000-es csereperiódusú? A szervizkönyv szerint akkor cserélték.
- Van benne gyári tolatóradar. Ennek az érzékenységét lehet valahogy programozni?
- Nincs benne pillanatnyi fogyasztás. Ezt csak Ford szervízben lehet felprogramozni, vagy a neten árult diagnosztikai programokkal is lehet?
- 6 CD-s Sony van benne. Hogy tudnám megoldani, hogy mp3-at is vigyen?


- Létezhet 120e-s benzinszűrő csereperiódus (long life)
- Tolatóradarral mi a probléma?  Azon nincs mit állítgatni, szerintem.
- Pillanatnyi fogyasztás miért fontos? Az ugrál úgyis..... gyorsítás, váltás....stb
- CD-ről nem fog mp3-at lejátszani ha eddig sem tudta......aux + lejátszó
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 14:06:42 »

Szia!

Ezt már néztem, de már ott elvérzett, hogy nem SCi-s a motortakaró burkolat. Az pedig nem az a kis darab, ami el tud veszni és akkor szerzünk egy másikat típus. Még elhagyni se lehet menet közben. :-)

Szóval lehetnek ott meglepétesek...


Szia!
Amit kitről hoztam bontani annak is ilyen a "kupakja", valószínű, hogy már később került kiadásra az Sci feliratos. Lehet ennél is ez a gond eplus2
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2013.03.13 szerda, 11:00:30 »

Sziasztok!
Olvasgattam a hozzászólásokat és meglepve tapasztaltam: más is szereti azt a vezetési élményt amit egy SCI nyújt. Nekem 3 éve van már meg, nem is ilyet akartunk venni.Nem is néztünk ilyet,se más Fordot.Skoda oktávia, Citroen Xara, Opel Astra.Azután véletlenül a kereskedésben megláttuk, megszerettük.Megvettük.Egyetlen hibája van szerintem a szedánnak,a kicsi csomagtér ajtó.Az is igaz,hogy az egyes alkatrészek jóval drágábbak mint a sima Mondinál.Idáig a kopó alkatrészeken kívül nem kellett benne cserélnem semmit.Meglepett a benyaszűrő 120e km-es csere períódusa.Igaz újonnan 18e ft.A fogyasztása nem több mint a lecserélt 1,3-as Honda Civic-é.Nyáron 7-7,5l télen 1 literrel többet eszik.

Viszont most van egy kisebb problémám, amihez szeretnék ötleteket.Az alapjáratom elkezdett rendetlenkedni.Meleg motornál rendszeresen hullámzik az alapjárat.800-1500-2000 és vissza.Váltáskor fent ragad.Tehát ha 2500-nál beváltok ottmarad kinyomott kuplungnál és csak jó pár másodperc múlva esik le és kezd bele a hullámzásba.Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.Addig is elolvasom az archívban az erről szóló írást.Hátha okosabb leszek tőle.Várom a válaszokat és előre is köszi.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2013.03.13 szerda, 11:06:46 »


Viszont most van egy kisebb problémám, amihez szeretnék ötleteket.Az alapjáratom elkezdett rendetlenkedni.Meleg motornál rendszeresen hullámzik az alapjárat.800-1500-2000 és vissza.Váltáskor fent ragad.Tehát ha 2500-nál beváltok ottmarad kinyomott kuplungnál és csak jó pár másodperc múlva esik le és kezd bele a hullámzásba.Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.Addig is elolvasom az archívban az erről szóló írást.Hátha okosabb leszek tőle.Várom a válaszokat és előre is köszi.
Anno benzines-fókás koromban ilyenkor kellett a kuplungtárcsát cserélni (155ekm-nél). Utána elmúlt.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #439 Dátum: 2013.03.13 szerda, 12:41:45 »

Sziasztok!
Olvasgattam a hozzászólásokat és meglepve tapasztaltam: más is szereti azt a vezetési élményt amit egy SCI nyújt. Nekem 3 éve van már meg, nem is ilyet akartunk venni.Nem is néztünk ilyet,se más Fordot.Skoda oktávia, Citroen Xara, Opel Astra.Azután véletlenül a kereskedésben megláttuk, megszerettük.Megvettük.Egyetlen hibája van szerintem a szedánnak,a kicsi csomagtér ajtó.Az is igaz,hogy az egyes alkatrészek jóval drágábbak mint a sima Mondinál.Idáig a kopó alkatrészeken kívül nem kellett benne cserélnem semmit.Meglepett a benyaszűrő 120e km-es csere períódusa.Igaz újonnan 18e ft.A fogyasztása nem több mint a lecserélt 1,3-as Honda Civic-é.Nyáron 7-7,5l télen 1 literrel többet eszik.

Viszont most van egy kisebb problémám, amihez szeretnék ötleteket.Az alapjáratom elkezdett rendetlenkedni.Meleg motornál rendszeresen hullámzik az alapjárat.800-1500-2000 és vissza.Váltáskor fent ragad.Tehát ha 2500-nál beváltok ottmarad kinyomott kuplungnál és csak jó pár másodperc múlva esik le és kezd bele a hullámzásba.Ha valakinek van ötlete azt megköszönném.Addig is elolvasom az archívban az erről szóló írást.Hátha okosabb leszek tőle.Várom a válaszokat és előre is köszi.

Kicsi a sedan csomagtér ajtaja?  mivel hasonlítod össze, a kombival és az 5 ajtóssal?  Még szép, hogy azoknak nagyobb.  vigyor3
Egyáltalán nem kicsi, persze nem is teherautónak kell használni.  Smiley
Én simán befekszem az ajtón, pedig 186 cm magas vagyok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:10:49 »

Kicsi a sedan csomagtér ajtaja?  mivel hasonlítod össze, a kombival és az 5 ajtóssal?  Még szép, hogy azoknak nagyobb.  vigyor3
Egyáltalán nem kicsi, persze nem is teherautónak kell használni.  Smiley
Én simán befekszem az ajtón, pedig 186 cm magas vagyok.

Szerintem félreértetted. A csomagtér iszonyú nagy, de a bejárata katasztrófa. Az előző gépem nekem is 4 ajtós volt és egy porszívót dobozostól nem tudtam belerakni a csomagtartóba, pedig egyébként simán elfért volna. Nem beszélve arról, hogy a lehajtott ülések mellett sem tudsz sokmindent belerakni, mert azt a részt, ahol az ülések vannak eléggé leszűkítették. Az ötajtóssal nincsenek ilyen gondok.
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:19:48 »

Így van.Nem a csomagtér űrtartalmával van a gond hanem a szájával.Na az kicsi.Nem lehet berakni dobozostul egy tv-t pl.
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:22:25 »

Azért remélem ennél egyszerűbb dolog lesz a megoldás.Elolvastam a "hibás alapjárat könyve" című írást.Az alapján nagyon sok minden lehet.Kérdés az melyik létező az SCI-nél.


Anno benzines-fókás koromban ilyenkor kellett a kuplungtárcsát cserélni (155ekm-nél). Utána elmúlt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:22:45 »

Így van.Nem a csomagtér űrtartalmával van a gond hanem a szájával.Na az kicsi.Nem lehet berakni dobozostul egy tv-t pl.

Pedig elférne benne. Marad a hátsó ülés, mert csak oda fér el. Ha oda sem, akkor az első, de akkor a jobb oldali tükröt felejtsd el arra az időre.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:24:34 »

Azért remélem ennél egyszerűbb dolog lesz a megoldás.Elolvastam a "hibás alapjárat könyve" című írást.Az alapján nagyon sok minden lehet.Kérdés az melyik létező az SCI-nél.



Ezzel kapcsolatban annyit tudok neked javasolni, hogy keresd vik-et. Itt van ő is a fórumon és az AutoFort-nál dolgozik a Lurdy közelében.
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2013.03.13 szerda, 13:27:15 »

Ez igaz. Már elég sokszor kellett tetriszezni a csomagokkal.Előfordul,hogy csak az első ajtón fér be és megy hátra a hátsó ülésre.De azért én szeretem.Ha egyszer másikat veszek az már 5 ajtós lesz.
Én újpesti vagyok.Közelebb van a váci úti Autó-fort.Ha már szervízbe kell vinnem.
Naplózva
LRosko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #446 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 16:43:11 »

Sziasztok!
Nálam nagyon jó a paci,maximálisan elégedett vagyok vele! Végre a fogyasztást is elkezdtem ! faragni  nyes
De: ami gondom lenne,hogy a fedélzeti időnként furcsa módon hülyeségeket mutat a hátralévő fogyasztás/km állásról.
Van valakinek tapasztalata esetleg.mire kellene ránézni? Pl megállok vásárolni a fed mutat 450km hátralévőt,majd indításnál ez akár 480-500-ra felugrik! Lehet valaki titokban tankolja?  vigyor3
Naplózva

MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 18:36:35 »

Ez igaz. Már elég sokszor kellett tetriszezni a csomagokkal.Előfordul,hogy csak az első ajtón fér be és megy hátra a hátsó ülésre.De azért én szeretem.Ha egyszer másikat veszek az már 5 ajtós lesz.
Én újpesti vagyok.Közelebb van a váci úti Autó-fort.Ha már szervízbe kell vinnem.


Az addíg OK, de vik tuti, hogy ért hozzá és korrektül áll a dolgokhoz. De te tudod, a te pénztárcád.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 18:37:38 »

Sziasztok!
Nálam nagyon jó a paci,maximálisan elégedett vagyok vele! Végre a fogyasztást is elkezdtem ! faragni  nyes
De: ami gondom lenne,hogy a fedélzeti időnként furcsa módon hülyeségeket mutat a hátralévő fogyasztás/km állásról.
Van valakinek tapasztalata esetleg.mire kellene ránézni? Pl megállok vásárolni a fed mutat 450km hátralévőt,majd indításnál ez akár 480-500-ra felugrik! Lehet valaki titokban tankolja?  vigyor3

Meg kell szokni. A Mondeonak hirhedten pontatlan a fed.komp.-ja.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #449 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 18:56:18 »

Szerintem félreértetted. A csomagtér iszonyú nagy, de a bejárata katasztrófa. Az előző gépem nekem is 4 ajtós volt és egy porszívót dobozostól nem tudtam belerakni a csomagtartóba, pedig egyébként simán elfért volna. Nem beszélve arról, hogy a lehajtott ülések mellett sem tudsz sokmindent belerakni, mert azt a részt, ahol az ülések vannak eléggé leszűkítették. Az ötajtóssal nincsenek ilyen gondok.
Nem értettem félre.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.