Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:20:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102601 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 12:49:54 »

Köszönöm mindenkinek akkor minden rendben. Csak furcsa volt.
Naplózva
sodro344
Vendég
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 20:00:54 »

uraim olaj cserére szorult a verdám vettem liqui mly 10-40 olajat véleményeket várok. és kérdésem vettem bele liqui moly mos2 adalékot valakinek  van tapasztalata róla  worship
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2015.06.11 csütörtök, 23:56:00 »

Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.

Hát ez az!
Pont én is ezen aggódtam az utóbbi napokban, amíg a céges autóm hiányában a sajatommal jarkáltam a nagy melegben...
Nekem is ügyelni kellett, nehogy lefulladjon egy-egy zöld lámpánál... De legalább ezeket olvasva nyugodtabb vagyok.
 Wink
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2015.06.12 péntek, 08:26:32 »

uraim olaj cserére szorult a verdám vettem liqui mly 10-40 olajat véleményeket várok. és kérdésem vettem bele liqui moly mos2 adalékot valakinek  van tapasztalata róla  worship
Nem használatos az MK3-as motorjaiban 10W-40-es olaj. 5W-30 a gyárilag előírt viszkozitás. Ettől nem érdemes eltérni, csak ha nincs más megoldás.
A gyári: Ford Formula F 5W-30 tökéletes és az ára is kedvező. Adalékot még nem próbáltam, én nem vagyok híve ezeknek. Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Lory
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2015.06.12 péntek, 14:00:53 »

uraim olaj cserére szorult a verdám vettem liqui mly 10-40 olajat véleményeket várok. és kérdésem vettem bele liqui moly mos2 adalékot valakinek  van tapasztalata róla  worship
Liqui Moly termékből ez való bele: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3852.html?OpenDocument&land=DE , és az adalék csak rontja az olajat szerintem. A gyári specifikációktól nem szabad eltérni.
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 20:14:35 »

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hozzáértőktöl, hogy a tddi mondeo kormányműve megegyezik-e a tdci kormányművével? Illetve a féltengelyek minden 5 sebességesben azonosak akár tddi akár tdci, vagy a 6 sebességesben is ugyanaz van? Köszi mindent előre is. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 20:17:44 »

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hozzáértőktöl, hogy a tddi mondeo kormányműve megegyezik-e a tdci kormányművével? Illetve a féltengelyek minden 5 sebességesben azonosak akár tddi akár tdci, vagy a 6 sebességesben is ugyanaz van? Köszi mindent előre is. worship
a 6os más.minden egyéb egyezik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 21:28:12 »

a 6os más.minden egyéb egyezik.
miben más? nekem 5ös féltengelyekkel lett összerakva a hatos váltó Roll Eyes

az autómatájé más, az tuti
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2015.06.19 péntek, 16:21:42 »

Köszönöm a segítséget  wave
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2015.06.23 kedd, 12:59:39 »

Adagoló elektronikája megpusztul --> nem jó dolog  rinya rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2015.06.23 kedd, 18:38:24 »

Adagoló elektronikája megpusztul --> nem jó dolog  rinya rinya
Miért mi a gond?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2015.06.23 kedd, 19:51:39 »

Miért mi a gond?


Elektronika megmakkant az adagolón és elég sok Deák igazolvány a cseréje.
Pályán egyszer csak minden előjel nélkül leállt, izzító villog. Ekkor még újraindult, pár km múlva (ekkor már nem pálya) szintén leállt, akkor is még újraindult, aztán ezt követően végleg leállt. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.23 kedd, 19:55:21 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2015.06.23 kedd, 20:04:43 »

Elektronika megmakkant az adagolón és elég sok Deák igazolvány a cseréje.
Pályán egyszer csak minden előjel nélkül leállt, izzító villog. Ekkor még újraindult, pár km múlva (ekkor már nem pálya) szintén leállt, akkor is még újraindult, aztán ezt követően végleg leállt. Sad


Javítani nem lehet?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2015.06.23 kedd, 20:43:28 »



Javítani nem lehet?

Adagolós szerint nem Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2015.06.23 kedd, 21:21:46 »

Adagolós szerint nem Sad
hibakód volt?biztos üza rendszeri hiba?CKP?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2015.06.23 kedd, 22:17:59 »

hibakód volt?biztos üza rendszeri hiba?CKP?

Le lett szedve, padra lett rakva. Mechanikailag jó, az elektronika viszont kukás rajta. Ezt mondták.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2015.06.24 szerda, 20:52:20 »

Elektronika megmakkant az adagolón és elég sok Deák igazolvány a cseréje.
Pályán egyszer csak minden előjel nélkül leállt, izzító villog. Ekkor még újraindult, pár km múlva (ekkor már nem pálya) szintén leállt, akkor is még újraindult, aztán ezt követően végleg leállt. Sad
http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2015.07.02 csütörtök, 19:28:24 »

Sziasztok
Egy gyors kérdés a porlasztó cseréhez milyen méretű dugókulcs,szerszám kell,emlékeim szerint 21-es,de nem vagyok benne biztos szomoru1
köszönöm a segítséget,további szép estét integet2
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2015.07.03 péntek, 06:44:42 »

Normális, hogy 26C külső hőmérsékletnél átmelegedett motorral masszív emelkedőn 5-ben 110-nél elindul fölfelé a vízhőmérséklet (a kritikust nem éri el), ha visszakapcsolok 4-be gyorsan visszaáll függőlegesbe, de 5-ben hagyva inkább stagnál félúton a függőleges és a piros között. Van köze a fordulatszámhoz és a vízpumpa sebességéhez, vagy más gond lehet? - vagy normális...

köszi,
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2015.07.03 péntek, 07:20:57 »

Normális, hogy 26C külső hőmérsékletnél átmelegedett motorral masszív emelkedőn 5-ben 110-nél elindul fölfelé a vízhőmérséklet (a kritikust nem éri el), ha visszakapcsolok 4-be gyorsan visszaáll függőlegesbe, de 5-ben hagyva inkább stagnál félúton a függőleges és a piros között. Van köze a fordulatszámhoz és a vízpumpa sebességéhez, vagy más gond lehet? - vagy normális...

köszi,

Lehet a vízpumpa elforog a tengelyén, vagy valamelyik termosztát nem nyit / nem nyit teljesen. Vagy lehet csak ki kéne takarítani a hűtőket. Nem normális.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2015.07.03 péntek, 08:50:18 »

Normális, hogy 26C külső hőmérsékletnél átmelegedett motorral masszív emelkedőn 5-ben 110-nél elindul fölfelé a vízhőmérséklet (a kritikust nem éri el), ha visszakapcsolok 4-be gyorsan visszaáll függőlegesbe, de 5-ben hagyva inkább stagnál félúton a függőleges és a piros között. Van köze a fordulatszámhoz és a vízpumpa sebességéhez, vagy más gond lehet? - vagy normális...

köszi,

A mutató középen kell álljon, mint a szög. Nézesd meg minél előbb, nehogy nagy baj legyen belőle.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2015.07.04 szombat, 10:29:10 »

A mutató középen kell álljon, mint a szög. Nézesd meg minél előbb, nehogy nagy baj legyen belőle.

Köszönöm a válaszokat.
Vízpumpa + szervószivattyú fél éve lett cserélve. A termosztátokkal együtt. Ezért gyanús nekem az ügy. A hűtőventillátor is azóta nagyon sűrűn pörög max-on, és ezek a dolgok szerintem összefüggnek. Amíg a ventillátor miatt panaszkodtam csak, arra azt a választ kaptam, hogy normális.

Nem olyan veszélyes amúgy a helyzet, mert csak egyetlen emelkedőnél csinálja, és sokat autózok vele minden gond nélkül. Csak ez az alacsony fordulatszám hosszú parton légkondival kicsit bezavar. Jó tudni, hogy ez nem oké, és megnézetem szerelővel.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2015.07.04 szombat, 11:22:21 »

Egy kis segítséget kérnék.)
2.0 tddi mondim van.
Beinditás után 10 15 másodpercig vagy ha nem meleg a motor csörgés hallok a motortér felől.Gázadásra vagy emelt fordulaton nem csinálja.Meleg motornál se. Az autó nem füstől.210000 km.Erős a motorja.Előre is köszi)
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2015.07.05 vasárnap, 08:49:46 »

Egy kis segítséget kérnék.)
2.0 tddi mondim van.
Beinditás után 10 15 másodpercig vagy ha nem meleg a motor csörgés hallok a motortér felől.Gázadásra vagy emelt fordulaton nem csinálja.Meleg motornál se. Az autó nem füstől.210000 km.Erős a motorja.Előre is köszi)

A kuplungot lenyomva indítod?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2015.07.05 vasárnap, 11:27:42 »

Igen mindig.De van olyan hogy 1 hétig se csinálja.De van mikor 2 3 napig is reggelente ha beindítom.Gázadásra vagy mihelyst melegszik  elhagyja.Az alapjárat is jó.Egyenletes hangon csörög ha csinálja...
Naplózva
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2015.07.05 vasárnap, 15:40:24 »

Ja és ha kormányzom alapjáraton megszűnik a csörgés hangja.
Miután nem kormányzom rögtön csörög..
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2015.07.05 vasárnap, 15:47:55 »

Ja és ha kormányzom alapjáraton megszűnik a csörgés hangja.
Miután nem kormányzom rögtön csörög..

Annyit tudok mondani, hogy nekem kb 210000km-nél ment tönkre a vízpumpa, aminek van köze a kormányszervó szivattyúhoz, mivel körmös tengelyen keresztül egy meghajtásuk van. Ezenkívül befolyásolhatja a fordulatszám és a vízhőmérséklet is.
Az a baj, hogy már olyan öreg a kocsink, hogy egy tünetnek vagy 10 oka lehet, és mindegyiket macerás megnézni itthon (lustaság, időhiány, szakértelemhiány).  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.05 vasárnap, 15:49:58 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Edy18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 18:04:10 »

Ja és ha kormányzom alapjáraton megszűnik a csörgés hangja.
Miután nem kormányzom rögtön csörög..

Szia,
nekem is ez a jelenség volt:
csak meleg motorral kb 5-10 perc állás után újraindítva alapjáraton nagyon csörög, 5 perc után fokozatosan elhallgat.

a hiba : gyenge láncfeszítés.

lánc, feszítő, terelők cseréje után eltűnt.
ez volt 250ekm környékén.

most néha ismét kezdi pár másodpercig(390ekm)
Naplózva
Gábor56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2015.07.08 szerda, 18:37:56 »

Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Ford mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.

A hiba kod szerint főtengely jeladó.

Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...

Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....



Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:13:53 »

Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Ford mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.

A hiba kod szerint főtengely jeladó.

Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...

Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....




Nem a tdci vel kevered béletlenűl.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:30:42 »

Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Fuord mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.

A hiba kod szerint főtengely jeladó.

Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...

Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....
 V









A tiedben nincs CMP,csak CKP. Az a fotengely helyzeterzekelo.

A

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:36:47 »

Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Ford mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.

A hiba kod szerint főtengely jeladó.

Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...

Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....





a cmp a vezérműtengely pozíció jeladó.
DIben nincs cmp

neked ckp kell.
ckp a főtengely pozíció jeladó
ahogy a többiek is írták.


http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2001_10.2000-02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/303_engine/303-14d_electronic_engine_controls_2.0l_duratorq-di-tddi_(puma)_diesel-2.0l_duratorq-tdci_(puma)_diesel-2.2l_duratorq-tdci_(pu/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/crankshaft_position_(ckp)_sensor/
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.08 szerda, 21:38:49 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
BJoGhUrT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 08:43:44 »

Sziasztok.
Szeretnek egy kis segítséget kérni. 2001-es 2.0 tddi mondeo. A tünet a következő: Elindulás után furcsa fordulatszam akadás jelentkezik. Látszik a fordulatszám mutatón is. Enyhe rángatásként jelentkezik. Hidegen melegen csinalja. Kicsi lassú gyorsításnál és előzésnél is érezhető. Szeretném megnézetni, diagnosztizálni mi lehet a probléma. Így vettem az autót pár hónapja. Próbakörnél nem vettem észre. Csak mikor hazafele tartottam autópályán.
Előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
Edy18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 17:21:26 »

Sziasztok.
Szeretnek egy kis segítséget kérni. 2001-es 2.0 tddi mondeo. A tünet a következő: Elindulás után furcsa fordulatszam akadás jelentkezik. Látszik a fordulatszám mutatón is. Enyhe rángatásként jelentkezik. Hidegen melegen csinalja. Kicsi lassú gyorsításnál és előzésnél is érezhető. Szeretném megnézetni, diagnosztizálni mi lehet a probléma. Így vettem az autót pár hónapja. Próbakörnél nem vettem észre. Csak mikor hazafele tartottam autópályán.
Előre is köszönöm.

Szia,

Ha 2000 rpm alatt picivel csinálja, és torpanás után megváltozik a hangja a motornak(csörgősebb lesz), akkor vidd el software-frissítésre.
Jobb lesz, de nem fog eltűnni teljesen (ha szerencséd van kicsit csökkenni fog a fogyasztás is).
Naplózva
BJoGhUrT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 17:30:34 »

Szia,

Ha 2000 rpm alatt picivel csinálja, és torpanás után megváltozik a hangja a motornak(csörgősebb lesz), akkor vidd el software-frissítésre.
Jobb lesz, de nem fog eltűnni teljesen (ha szerencséd van kicsit csökkenni fog a fogyasztás is).

Szia. sajnos nem csak 2000rpm alatt csinálja. ha tölt a turbó utána is ugyan úgy rángat. amúgy merre csinálnak ilyen softwarefrissítést?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 18:38:04 »

Szia. sajnos nem csak 2000rpm alatt csinálja. ha tölt a turbó utána is ugyan úgy rángat. amúgy merre csinálnak ilyen softwarefrissítést?
szakszervíz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 18:47:06 »

Sziasztok.
Szeretnek egy kis segítséget kérni. 2001-es 2.0 tddi mondeo. A tünet a következő: Elindulás után furcsa fordulatszam akadás jelentkezik. Látszik a fordulatszám mutatón is. Enyhe rángatásként jelentkezik. Hidegen melegen csinalja. Kicsi lassú gyorsításnál és előzésnél is érezhető. Szeretném megnézetni, diagnosztizálni mi lehet a probléma. Így vettem az autót pár hónapja. Próbakörnél nem vettem észre. Csak mikor hazafele tartottam autópályán.
Előre is köszönöm.
AC milyen állapotban van az is okozhat hasonlókat!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 20:03:42 »

Helló.Sajnos a TDDI mondeomban motort kellet cserélni mert az eredeti motor meg akadt valamiért.Amit látunk az a vezérmű tengelynél sok minden el van törve.Vettem motort ki cserélték jól működik szépen jár.De az első indításkor reszketve remegve  indul  a motor és elősször egykis fekete(nem sok) aztán fehér  füst jön a ki pufogón.Én arra gondolok,hogy féktisztítóval próbálták el indítani és haza vágták a porlasztóimat.De a porlasztókban biztos van 430000km-ter.Szóval ki szedik és el viszem egy Bosch szervízbe és meg javíttatom a 4 db porlasztómat.Az adagolóm kb 100000km-rel ez előtt lett javítva mert meg adta magát az elektronika és akkor mindent ami kopott volt ki cseréltek benne.
Csak meg osztottam veletek eme dolgomat.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Edy18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:04:28 »

Helló.Sajnos a TDDI mondeomban motort kellet cserélni mert az eredeti motor meg akadt valamiért.Amit látunk az a vezérmű tengelynél sok minden el van törve.Vettem motort ki cserélték jól működik szépen jár.De az első indításkor reszketve remegve  indul  a motor és elősször egykis fekete(nem sok) aztán fehér  füst jön a ki pufogón.Én arra gondolok,hogy féktisztítóval próbálták el indítani és haza vágták a porlasztóimat.De a porlasztókban biztos van 430000km-ter.Szóval ki szedik és el viszem egy Bosch szervízbe és meg javíttatom a 4 db porlasztómat.Az adagolóm kb 100000km-rel ez előtt lett javítva mert meg adta magát az elektronika és akkor mindent ami kopott volt ki cseréltek benne.
Csak meg osztottam veletek eme dolgomat.

Hasonló a jelenség amikor levegős az üzemanyagrendszer(pl. nem légtelenített gázolajszűrő csere után)

Volt valami előjele a motorhibának ?
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:22:12 »

Nem tudok róla. A fiam jár az autóval.Feszítőt görgőket szíjat cseréltek rajta.Meg első kereszt lengőkarba szílenteket menetek vele 600m-tert és meg állt.


Hasonló a jelenség amikor levegős az üzemanyagrendszer(pl. nem légtelenített gázolajszűrő csere után)

Volt valami előjele a motorhibának ?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
BJoGhUrT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2015.07.14 kedd, 08:37:57 »

szakszervíz

Szia.
Székesfehérváron vagy környékén van ilyen szakszerviz? és ha tudsz ilyet akkor a nevét is mondhatnád. worship
köszönöm
Naplózva

Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2015.07.15 szerda, 19:02:58 »

Sziasztok,

Van érteleme megcsinálni ezt? http://www.talkford.com/community/topic/197771-tddi-tdci-rear-egr-delete-kit-fitted/

Köszi a véleményeiteket.

Üdv
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:16:37 »

Sziasztok,

Van érteleme megcsinálni ezt? http://www.talkford.com/community/topic/197771-tddi-tdci-rear-egr-delete-kit-fitted/

Köszi a véleményeiteket.

Üdv
Barny

Szia, ha belegondolsz a ledugózott EGR csövén nem jár feleslegesen a levegő-gyorsabban körbeér. Nekem is le van dugózva egy ideje, már tervezem a felesleges cső kiiktatását én is!
Naplózva
Johannes
Vendég
« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:43:36 »

Szervusztok!
Segítséget szeretnék kérni. A jelnség a következő:
2001 TDDI elindítom, megyek, kb. 5perc, leáll. Malacfarok villog, meg az olaj nyomás lámpa égve marad. Újraindít, megy 2 percig, ugyanaz. Újraindít, 1 perc, na mi történik? Dettó... :-( egészen addig, amíg már 1-2 másodpercig jár csak. Kapcsolódhat-e, hogy a motor indítás után, ha hűvös az idő, akkor is a hűtő ventillátor szinte azonnal indul? Gondolok két dologra. Üzemanyag, vagy hőmérséklet. Olajcsere pár hete volt, szűrőkkel, elvileg go szűrőt is cserélt a szaki. A hibakód P1665. Az adagoló nem kommunikál a computrrel... :-( mintha valami kontakt hiba lenne. Valaki találkozott már hasonlóval? Pls. :-(
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2015.07.24 péntek, 05:51:18 »

Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!

https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2015.07.24 péntek, 14:50:34 »

Szervusztok!
Segítséget szeretnék kérni. A jelnség a következő:
2001 TDDI elindítom, megyek, kb. 5perc, leáll. Malacfarok villog, meg az olaj nyomás lámpa égve marad. Újraindít, megy 2 percig, ugyanaz. Újraindít, 1 perc, na mi történik? Dettó... :-( egészen addig, amíg már 1-2 másodpercig jár csak. Kapcsolódhat-e, hogy a motor indítás után, ha hűvös az idő, akkor is a hűtő ventillátor szinte azonnal indul? Gondolok két dologra. Üzemanyag, vagy hőmérséklet. Olajcsere pár hete volt, szűrőkkel, elvileg go szűrőt is cserélt a szaki. A hibakód P1665. Az adagoló nem kommunikál a computrrel... :-( mintha valami kontakt hiba lenne. Valaki találkozott már hasonlóval? Pls. :-(
Ac pumpa mükszik?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 20:36:44 »

Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!

https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg

Jó kérdés, nekem is hasonló hangja van és csak alapjáraton, én most tervezem a generátor oldali szíjrendszer teljes felújítását szíjtárcsával egyetemben. Majd kiderül, hogy változik-e a hangja! Remélem igen! Smiley Olaj mikor volt utoljára cserélve?
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Edy18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2015.07.28 kedd, 20:17:49 »

Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!

https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg

Hát így elég nehéz összehasonlítani, nekem a lánclazulás miatt csak meleg motor 5-10 perc pihenés utáni újraindítás után csinálta, minimális gázadásra vagy a szervószivattyú munkárafogásával(vezérműtengelyt terheli -> feszül a lánc) elhallgatott. Vagy 2 évig jártam így vele (kb 40-50e km), egy szerelő sem tudott biztosat mondani, aztán az utóbbi jelenség alapján döntöttem, hogy láncot cserélek. A lánc állapota nem volt vészes, de a műanyag vezetők eléggé ki voltak maródva, volt ahol 2 mm mély nyomvonal volt már, meg a feszítőpatron is elég lötyögős volt.
Naplózva
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2015.08.04 kedd, 08:51:54 »

Sziasztok! Az én TDDI-m is eljátsza, hogy minden előjel nélkül kb 5-10 másodperc után leáll. Tegnap és azelőtt sem volt vele semmi, ma reggel pedig nem tudok elmenni még a szerbvizbe sem. Műszerek nem jeleznek semmit...

Köszi ha segítetek.

A nálam lévő tddi pont ugyanezt csinálja.jár a motor,semmi előjel és leáll.....na akkor villog az izzitásjelző.Az AC meg pörög még egy ideig ha a kulcsot kiveszem akkor is.Előszőr több perc járás után produkálta,de már pár másodperc után leáll.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2015.08.04 kedd, 10:00:16 »

Sziasztok! Az én TDDI-m is eljátsza, hogy minden előjel nélkül kb 5-10 másodperc után leáll. Tegnap és azelőtt sem volt vele semmi, ma reggel pedig nem tudok elmenni még a szerbvizbe sem. Műszerek nem jeleznek semmit...

Köszi ha segítetek.


AC-d mukodik?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284 285 286 287 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.