Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:20:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
278
279
[
280
]
281
282
283
284
285
286
287
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102601 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13950 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 12:49:54 »
Köszönöm mindenkinek akkor minden rendben. Csak furcsa volt.
Naplózva
sodro344
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13951 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 20:00:54 »
uraim olaj cserére szorult a verdám vettem liqui mly 10-40 olajat véleményeket várok. és kérdésem vettem bele liqui moly mos2 adalékot valakinek van tapasztalata róla
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13952 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 23:56:00 »
Idézetet írta: Gyga - 2015.06.11 csütörtök, 09:51:40
Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.
Hát ez az!
Pont én is ezen aggódtam az utóbbi napokban, amíg a céges autóm hiányában a sajatommal jarkáltam a nagy melegben...
Nekem is ügyelni kellett, nehogy lefulladjon egy-egy zöld lámpánál... De legalább ezeket olvasva nyugodtabb vagyok.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13953 Dátum:
2015.06.12 péntek, 08:26:32 »
Idézetet írta: sodro344 - 2015.06.11 csütörtök, 20:00:54
uraim olaj cserére szorult a verdám vettem liqui mly 10-40 olajat véleményeket várok. és kérdésem vettem bele liqui moly mos2 adalékot valakinek van tapasztalata róla
Nem használatos az MK3-as motorjaiban 10W-40-es olaj. 5W-30 a gyárilag előírt viszkozitás. Ettől nem érdemes eltérni, csak ha nincs más megoldás.
A gyári:
Ford Formula F 5W-30
tökéletes és az ára is kedvező. Adalékot még nem próbáltam, én nem vagyok híve ezeknek. Üdv.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13954 Dátum:
2015.06.12 péntek, 14:00:53 »
Idézetet írta: sodro344 - 2015.06.11 csütörtök, 20:00:54
uraim olaj cserére szorult a verdám vettem liqui mly 10-40 olajat véleményeket várok. és kérdésem vettem bele liqui moly mos2 adalékot valakinek van tapasztalata róla
Liqui Moly termékből ez való bele:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3852.html?OpenDocument&land=DE
, és az adalék csak rontja az olajat szerintem. A gyári specifikációktól nem szabad eltérni.
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13955 Dátum:
2015.06.18 csütörtök, 20:14:35 »
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hozzáértőktöl, hogy a tddi mondeo kormányműve megegyezik-e a tdci kormányművével? Illetve a féltengelyek minden 5 sebességesben azonosak akár tddi akár tdci, vagy a 6 sebességesben is ugyanaz van? Köszi mindent előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13956 Dátum:
2015.06.18 csütörtök, 20:17:44 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.06.18 csütörtök, 20:14:35
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hozzáértőktöl, hogy a tddi mondeo kormányműve megegyezik-e a tdci kormányművével? Illetve a féltengelyek minden 5 sebességesben azonosak akár tddi akár tdci, vagy a 6 sebességesben is ugyanaz van? Köszi mindent előre is.
a 6os más.minden egyéb egyezik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13957 Dátum:
2015.06.18 csütörtök, 21:28:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.18 csütörtök, 20:17:44
a 6os más.minden egyéb egyezik.
miben más? nekem 5ös féltengelyekkel lett összerakva a hatos váltó
az autómatájé más, az tuti
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13958 Dátum:
2015.06.19 péntek, 16:21:42 »
Köszönöm a segítséget
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13959 Dátum:
2015.06.23 kedd, 12:59:39 »
Adagoló elektronikája megpusztul --> nem jó dolog
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13960 Dátum:
2015.06.23 kedd, 18:38:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.23 kedd, 12:59:39
Adagoló elektronikája megpusztul --> nem jó dolog
Miért mi a gond?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13961 Dátum:
2015.06.23 kedd, 19:51:39 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.06.23 kedd, 18:38:24
Miért mi a gond?
Elektronika megmakkant az adagolón és elég sok Deák igazolvány a cseréje.
Pályán egyszer csak minden előjel nélkül leállt, izzító villog. Ekkor még újraindult, pár km múlva (ekkor már nem pálya) szintén leállt, akkor is még újraindult, aztán ezt követően végleg leállt.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.23 kedd, 19:55:21 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13962 Dátum:
2015.06.23 kedd, 20:04:43 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.23 kedd, 19:51:39
Elektronika megmakkant az adagolón és elég sok Deák igazolvány a cseréje.
Pályán egyszer csak minden előjel nélkül leállt, izzító villog. Ekkor még újraindult, pár km múlva (ekkor már nem pálya) szintén leállt, akkor is még újraindult, aztán ezt követően végleg leállt.
Javítani nem lehet?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13963 Dátum:
2015.06.23 kedd, 20:43:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.06.23 kedd, 20:04:43
Javítani nem lehet?
Adagolós szerint nem
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13964 Dátum:
2015.06.23 kedd, 21:21:46 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.23 kedd, 20:43:28
Adagolós szerint nem
hibakód volt?biztos üza rendszeri hiba?CKP?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13965 Dátum:
2015.06.23 kedd, 22:17:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.23 kedd, 21:21:46
hibakód volt?biztos üza rendszeri hiba?CKP?
Le lett szedve, padra lett rakva. Mechanikailag jó, az elektronika viszont kukás rajta. Ezt mondták.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13966 Dátum:
2015.06.24 szerda, 20:52:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.23 kedd, 19:51:39
Elektronika megmakkant az adagolón és elég sok Deák igazolvány a cseréje.
Pályán egyszer csak minden előjel nélkül leállt, izzító villog. Ekkor még újraindult, pár km múlva (ekkor már nem pálya) szintén leállt, akkor is még újraindult, aztán ezt követően végleg leállt.
http://autotechnika.hu/cikkek/7220,mirol-mesel-bosch-vp-30-44-agya-.html
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13967 Dátum:
2015.07.02 csütörtök, 19:28:24 »
Sziasztok
Egy gyors kérdés a porlasztó cseréhez milyen méretű dugókulcs,szerszám kell,emlékeim szerint 21-es,de nem vagyok benne biztos
köszönöm a segítséget,további szép estét
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13968 Dátum:
2015.07.03 péntek, 06:44:42 »
Normális, hogy 26C külső hőmérsékletnél átmelegedett motorral masszív emelkedőn 5-ben 110-nél elindul fölfelé a vízhőmérséklet (a kritikust nem éri el), ha visszakapcsolok 4-be gyorsan visszaáll függőlegesbe, de 5-ben hagyva inkább stagnál félúton a függőleges és a piros között. Van köze a fordulatszámhoz és a vízpumpa sebességéhez, vagy más gond lehet? - vagy normális...
köszi,
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13969 Dátum:
2015.07.03 péntek, 07:20:57 »
Idézetet írta: kurru - 2015.07.03 péntek, 06:44:42
Normális, hogy 26C külső hőmérsékletnél átmelegedett motorral masszív emelkedőn 5-ben 110-nél elindul fölfelé a vízhőmérséklet (a kritikust nem éri el), ha visszakapcsolok 4-be gyorsan visszaáll függőlegesbe, de 5-ben hagyva inkább stagnál félúton a függőleges és a piros között. Van köze a fordulatszámhoz és a vízpumpa sebességéhez, vagy más gond lehet? - vagy normális...
köszi,
Lehet a vízpumpa elforog a tengelyén, vagy valamelyik termosztát nem nyit / nem nyit teljesen. Vagy lehet csak ki kéne takarítani a hűtőket. Nem normális.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13970 Dátum:
2015.07.03 péntek, 08:50:18 »
Idézetet írta: kurru - 2015.07.03 péntek, 06:44:42
Normális, hogy 26C külső hőmérsékletnél átmelegedett motorral masszív emelkedőn 5-ben 110-nél elindul fölfelé a vízhőmérséklet (a kritikust nem éri el), ha visszakapcsolok 4-be gyorsan visszaáll függőlegesbe, de 5-ben hagyva inkább stagnál félúton a függőleges és a piros között. Van köze a fordulatszámhoz és a vízpumpa sebességéhez, vagy más gond lehet? - vagy normális...
köszi,
A mutató középen kell álljon, mint a szög. Nézesd meg minél előbb, nehogy nagy baj legyen belőle.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13971 Dátum:
2015.07.04 szombat, 10:29:10 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.07.03 péntek, 08:50:18
A mutató középen kell álljon, mint a szög. Nézesd meg minél előbb, nehogy nagy baj legyen belőle.
Köszönöm a válaszokat.
Vízpumpa + szervószivattyú fél éve lett cserélve. A termosztátokkal együtt. Ezért gyanús nekem az ügy. A hűtőventillátor is azóta nagyon sűrűn pörög max-on, és ezek a dolgok szerintem összefüggnek. Amíg a ventillátor miatt panaszkodtam csak, arra azt a választ kaptam, hogy normális.
Nem olyan veszélyes amúgy a helyzet, mert csak egyetlen emelkedőnél csinálja, és sokat autózok vele minden gond nélkül. Csak ez az alacsony fordulatszám hosszú parton légkondival kicsit bezavar. Jó tudni, hogy ez nem oké, és megnézetem szerelővel.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13972 Dátum:
2015.07.04 szombat, 11:22:21 »
Egy kis segítséget kérnék.)
2.0 tddi mondim van.
Beinditás után 10 15 másodpercig vagy ha nem meleg a motor csörgés hallok a motortér felől.Gázadásra vagy emelt fordulaton nem csinálja.Meleg motornál se. Az autó nem füstől.210000 km.Erős a motorja.Előre is köszi)
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13973 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 08:49:46 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.07.04 szombat, 11:22:21
Egy kis segítséget kérnék.)
2.0 tddi mondim van.
Beinditás után 10 15 másodpercig vagy ha nem meleg a motor csörgés hallok a motortér felől.Gázadásra vagy emelt fordulaton nem csinálja.Meleg motornál se. Az autó nem füstől.210000 km.Erős a motorja.Előre is köszi)
A kuplungot lenyomva indítod?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13974 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 11:27:42 »
Igen mindig.De van olyan hogy 1 hétig se csinálja.De van mikor 2 3 napig is reggelente ha beindítom.Gázadásra vagy mihelyst melegszik elhagyja.Az alapjárat is jó.Egyenletes hangon csörög ha csinálja...
Naplózva
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13975 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 15:40:24 »
Ja és ha kormányzom alapjáraton megszűnik a csörgés hangja.
Miután nem kormányzom rögtön csörög..
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13976 Dátum:
2015.07.05 vasárnap, 15:47:55 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.07.05 vasárnap, 15:40:24
Ja és ha kormányzom alapjáraton megszűnik a csörgés hangja.
Miután nem kormányzom rögtön csörög..
Annyit tudok mondani, hogy nekem kb 210000km-nél ment tönkre a vízpumpa, aminek van köze a kormányszervó szivattyúhoz, mivel körmös tengelyen keresztül egy meghajtásuk van. Ezenkívül befolyásolhatja a fordulatszám és a vízhőmérséklet is.
Az a baj, hogy már olyan öreg a kocsink, hogy egy tünetnek vagy 10 oka lehet, és mindegyiket macerás megnézni itthon (lustaság, időhiány, szakértelemhiány).
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.05 vasárnap, 15:49:58 írta kurru
»
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Edy18
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13977 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 18:04:10 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.07.05 vasárnap, 15:40:24
Ja és ha kormányzom alapjáraton megszűnik a csörgés hangja.
Miután nem kormányzom rögtön csörög..
Szia,
nekem is ez a jelenség volt:
csak meleg motorral kb 5-10 perc állás után újraindítva alapjáraton nagyon csörög, 5 perc után fokozatosan elhallgat.
a hiba : gyenge láncfeszítés.
lánc, feszítő, terelők cseréje után eltűnt.
ez volt 250ekm környékén.
most néha ismét kezdi pár másodpercig(390ekm)
Naplózva
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
CMP - Camshaft Position Sensor- Főtengely érzékelő
«
Új hozzászólás #13978 Dátum:
2015.07.08 szerda, 18:37:56 »
Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Ford mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.
A hiba kod szerint főtengely jeladó.
Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...
Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: CMP - Camshaft Position Sensor- Főtengely érzékelő
«
Új hozzászólás #13979 Dátum:
2015.07.08 szerda, 21:13:53 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.07.08 szerda, 18:37:56
Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Ford mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.
A hiba kod szerint főtengely jeladó.
Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...
Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....
Nem a tdci vel kevered béletlenűl.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: CMP - Camshaft Position Sensor- Főtengely érzékelő
«
Új hozzászólás #13980 Dátum:
2015.07.08 szerda, 21:30:42 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.07.08 szerda, 18:37:56
Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Fuord mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.
A hiba kod szerint főtengely jeladó.
Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...
Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....
V
A tiedben nincs CMP,csak CKP. Az a fotengely helyzeterzekelo.
A
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: CMP - Camshaft Position Sensor- Főtengely érzékelő
«
Új hozzászólás #13981 Dátum:
2015.07.08 szerda, 21:36:47 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.07.08 szerda, 18:37:56
Helo mindenki!
A segítségeteketr szeretném kérni Szeretném kicserélni a cmp senzort mert való színűleg elromlott.
Csak egy problémám lenne a bárdiban 2 féle alkatrész van Ez egy Ford mondeó 2002 tddi 2.0 motorral.
Szeretném kiszedni és elvinni De NEM találom ebben szeretném kérni a segítségeteket.
Ha esetleg valaki csinálta már és le tudná írni, vagy képeket linkelni hogy férhetnék hozzá nagyon hálás lennék.
A hiba kod szerint főtengely jeladó.
Valahol láttam hogy két ilyen érzékelő is van...
Bármilyen információért hálás vagyok
Előre is köszönöm....
a cmp a vezérműtengely pozíció jeladó.
DIben nincs cmp
neked ckp kell.
ckp a főtengely pozíció jeladó
ahogy a többiek is írták.
http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2001_10.2000-02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/303_engine/303-14d_electronic_engine_controls_2.0l_duratorq-di-tddi_(puma)_diesel-2.0l_duratorq-tdci_(puma)_diesel-2.2l_duratorq-tdci_(pu/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/crankshaft_position_(ckp)_sensor/
«
Utoljára szerkesztve: 2015.07.08 szerda, 21:38:49 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
BJoGhUrT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13982 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 08:43:44 »
Sziasztok.
Szeretnek egy kis segítséget kérni. 2001-es 2.0 tddi mondeo. A tünet a következő: Elindulás után furcsa fordulatszam akadás jelentkezik. Látszik a fordulatszám mutatón is. Enyhe rángatásként jelentkezik. Hidegen melegen csinalja. Kicsi lassú gyorsításnál és előzésnél is érezhető. Szeretném megnézetni, diagnosztizálni mi lehet a probléma. Így vettem az autót pár hónapja. Próbakörnél nem vettem észre. Csak mikor hazafele tartottam autópályán.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
Edy18
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13983 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 17:21:26 »
Idézetet írta: BJoGhUrT - 2015.07.13 hétfő, 08:43:44
Sziasztok.
Szeretnek egy kis segítséget kérni. 2001-es 2.0 tddi mondeo. A tünet a következő: Elindulás után furcsa fordulatszam akadás jelentkezik. Látszik a fordulatszám mutatón is. Enyhe rángatásként jelentkezik. Hidegen melegen csinalja. Kicsi lassú gyorsításnál és előzésnél is érezhető. Szeretném megnézetni, diagnosztizálni mi lehet a probléma. Így vettem az autót pár hónapja. Próbakörnél nem vettem észre. Csak mikor hazafele tartottam autópályán.
Előre is köszönöm.
Szia,
Ha 2000 rpm alatt picivel csinálja, és torpanás után megváltozik a hangja a motornak(csörgősebb lesz), akkor vidd el software-frissítésre.
Jobb lesz, de nem fog eltűnni teljesen (ha szerencséd van kicsit csökkenni fog a fogyasztás is).
Naplózva
BJoGhUrT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13984 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 17:30:34 »
Idézetet írta: Edy18 - 2015.07.13 hétfő, 17:21:26
Szia,
Ha 2000 rpm alatt picivel csinálja, és torpanás után megváltozik a hangja a motornak(csörgősebb lesz), akkor vidd el software-frissítésre.
Jobb lesz, de nem fog eltűnni teljesen (ha szerencséd van kicsit csökkenni fog a fogyasztás is).
Szia. sajnos nem csak 2000rpm alatt csinálja. ha tölt a turbó utána is ugyan úgy rángat. amúgy merre csinálnak ilyen softwarefrissítést?
Naplózva
Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13985 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 18:38:04 »
Idézetet írta: BJoGhUrT - 2015.07.13 hétfő, 17:30:34
Szia. sajnos nem csak 2000rpm alatt csinálja. ha tölt a turbó utána is ugyan úgy rángat. amúgy merre csinálnak ilyen softwarefrissítést?
szakszervíz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13986 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 18:47:06 »
Idézetet írta: BJoGhUrT - 2015.07.13 hétfő, 08:43:44
Sziasztok.
Szeretnek egy kis segítséget kérni. 2001-es 2.0 tddi mondeo. A tünet a következő: Elindulás után furcsa fordulatszam akadás jelentkezik. Látszik a fordulatszám mutatón is. Enyhe rángatásként jelentkezik. Hidegen melegen csinalja. Kicsi lassú gyorsításnál és előzésnél is érezhető. Szeretném megnézetni, diagnosztizálni mi lehet a probléma. Így vettem az autót pár hónapja. Próbakörnél nem vettem észre. Csak mikor hazafele tartottam autópályán.
Előre is köszönöm.
AC milyen állapotban van az is okozhat hasonlókat!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13987 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 20:03:42 »
Helló.Sajnos a TDDI mondeomban motort kellet cserélni mert az eredeti motor meg akadt valamiért.Amit látunk az a vezérmű tengelynél sok minden el van törve.Vettem motort ki cserélték jól működik szépen jár.De az első indításkor reszketve remegve indul a motor és elősször egykis fekete(nem sok) aztán fehér füst jön a ki pufogón.Én arra gondolok,hogy féktisztítóval próbálták el indítani és haza vágták a porlasztóimat.De a porlasztókban biztos van 430000km-ter.Szóval ki szedik és el viszem egy Bosch szervízbe és meg javíttatom a 4 db porlasztómat.Az adagolóm kb 100000km-rel ez előtt lett javítva mert meg adta magát az elektronika és akkor mindent ami kopott volt ki cseréltek benne.
Csak meg osztottam veletek eme dolgomat.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Edy18
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13988 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 21:04:28 »
Idézetet írta: tuza35 - 2015.07.13 hétfő, 20:03:42
Helló.Sajnos a TDDI mondeomban motort kellet cserélni mert az eredeti motor meg akadt valamiért.Amit látunk az a vezérmű tengelynél sok minden el van törve.Vettem motort ki cserélték jól működik szépen jár.De az első indításkor reszketve remegve indul a motor és elősször egykis fekete(nem sok) aztán fehér füst jön a ki pufogón.Én arra gondolok,hogy féktisztítóval próbálták el indítani és haza vágták a porlasztóimat.De a porlasztókban biztos van 430000km-ter.Szóval ki szedik és el viszem egy Bosch szervízbe és meg javíttatom a 4 db porlasztómat.Az adagolóm kb 100000km-rel ez előtt lett javítva mert meg adta magát az elektronika és akkor mindent ami kopott volt ki cseréltek benne.
Csak meg osztottam veletek eme dolgomat.
Hasonló a jelenség amikor levegős az üzemanyagrendszer(pl. nem légtelenített gázolajszűrő csere után)
Volt valami előjele a motorhibának ?
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13989 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 21:22:12 »
Nem tudok róla. A fiam jár az autóval.Feszítőt görgőket szíjat cseréltek rajta.Meg első kereszt lengőkarba szílenteket menetek vele 600m-tert és meg állt.
Idézetet írta: Edy18 - 2015.07.13 hétfő, 21:04:28
Hasonló a jelenség amikor levegős az üzemanyagrendszer(pl. nem légtelenített gázolajszűrő csere után)
Volt valami előjele a motorhibának ?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
BJoGhUrT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13990 Dátum:
2015.07.14 kedd, 08:37:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.07.13 hétfő, 18:38:04
szakszervíz
Szia.
Székesfehérváron vagy környékén van ilyen szakszerviz? és ha tudsz ilyet akkor a nevét is mondhatnád.
köszönöm
Naplózva
Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13991 Dátum:
2015.07.15 szerda, 19:02:58 »
Sziasztok,
Van érteleme megcsinálni ezt?
http://www.talkford.com/community/topic/197771-tddi-tdci-rear-egr-delete-kit-fitted/
Köszi a véleményeiteket.
Üdv
Barny
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13992 Dátum:
2015.07.23 csütörtök, 21:16:37 »
Idézetet írta: Barny007 - 2015.07.15 szerda, 19:02:58
Sziasztok,
Van érteleme megcsinálni ezt?
http://www.talkford.com/community/topic/197771-tddi-tdci-rear-egr-delete-kit-fitted/
Köszi a véleményeiteket.
Üdv
Barny
Szia, ha belegondolsz a ledugózott EGR csövén nem jár feleslegesen a levegő-gyorsabban körbeér. Nekem is le van dugózva egy ideje, már tervezem a felesleges cső kiiktatását én is!
Naplózva
Johannes
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13993 Dátum:
2015.07.23 csütörtök, 21:43:36 »
Szervusztok!
Segítséget szeretnék kérni. A jelnség a következő:
2001 TDDI elindítom, megyek, kb. 5perc, leáll. Malacfarok villog, meg az olaj nyomás lámpa égve marad. Újraindít, megy 2 percig, ugyanaz. Újraindít, 1 perc, na mi történik? Dettó... :-( egészen addig, amíg már 1-2 másodpercig jár csak. Kapcsolódhat-e, hogy a motor indítás után, ha hűvös az idő, akkor is a hűtő ventillátor szinte azonnal indul? Gondolok két dologra. Üzemanyag, vagy hőmérséklet. Olajcsere pár hete volt, szűrőkkel, elvileg go szűrőt is cserélt a szaki. A hibakód P1665. Az adagoló nem kommunikál a computrrel... :-( mintha valami kontakt hiba lenne. Valaki találkozott már hasonlóval? Pls. :-(
Naplózva
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13994 Dátum:
2015.07.24 péntek, 05:51:18 »
Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!
https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13995 Dátum:
2015.07.24 péntek, 14:50:34 »
Idézetet írta: Johannes - 2015.07.23 csütörtök, 21:43:36
Szervusztok!
Segítséget szeretnék kérni. A jelnség a következő:
2001 TDDI elindítom, megyek, kb. 5perc, leáll. Malacfarok villog, meg az olaj nyomás lámpa égve marad. Újraindít, megy 2 percig, ugyanaz. Újraindít, 1 perc, na mi történik? Dettó... :-( egészen addig, amíg már 1-2 másodpercig jár csak. Kapcsolódhat-e, hogy a motor indítás után, ha hűvös az idő, akkor is a hűtő ventillátor szinte azonnal indul? Gondolok két dologra. Üzemanyag, vagy hőmérséklet. Olajcsere pár hete volt, szűrőkkel, elvileg go szűrőt is cserélt a szaki. A hibakód P1665. Az adagoló nem kommunikál a computrrel... :-( mintha valami kontakt hiba lenne. Valaki találkozott már hasonlóval? Pls. :-(
Ac pumpa mükszik?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13996 Dátum:
2015.07.27 hétfő, 20:36:44 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.07.24 péntek, 05:51:18
Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!
https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg
Jó kérdés, nekem is hasonló hangja van és csak alapjáraton, én most tervezem a generátor oldali szíjrendszer teljes felújítását szíjtárcsával egyetemben. Majd kiderül, hogy változik-e a hangja! Remélem igen!
Olaj mikor volt utoljára cserélve?
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Edy18
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13997 Dátum:
2015.07.28 kedd, 20:17:49 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.07.24 péntek, 05:51:18
Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!
https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg
Hát így elég nehéz összehasonlítani, nekem a lánclazulás miatt csak meleg motor 5-10 perc pihenés utáni újraindítás után csinálta, minimális gázadásra vagy a szervószivattyú munkárafogásával(vezérműtengelyt terheli -> feszül a lánc) elhallgatott. Vagy 2 évig jártam így vele (kb 40-50e km), egy szerelő sem tudott biztosat mondani, aztán az utóbbi jelenség alapján döntöttem, hogy láncot cserélek. A lánc állapota nem volt vészes, de a műanyag vezetők eléggé ki voltak maródva, volt ahol 2 mm mély nyomvonal volt már, meg a feszítőpatron is elég lötyögős volt.
Naplózva
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13998 Dátum:
2015.08.04 kedd, 08:51:54 »
Sziasztok! Az én TDDI-m is eljátsza, hogy minden előjel nélkül kb 5-10 másodperc után leáll. Tegnap és azelőtt sem volt vele semmi, ma reggel pedig nem tudok elmenni még a szerbvizbe sem. Műszerek nem jeleznek semmit...
Köszi ha segítetek.
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.06.11 kedd, 21:26:42
A nálam lévő tddi pont ugyanezt csinálja.jár a motor,semmi előjel és leáll.....na akkor villog az izzitásjelző.Az AC meg pörög még egy ideig ha a kulcsot kiveszem akkor is.Előszőr több perc járás után produkálta,de már pár másodperc után leáll.
Naplózva
2.0 TDDI-2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13999 Dátum:
2015.08.04 kedd, 10:00:16 »
Idézetet írta: sundi - 2015.08.04 kedd, 08:51:54
Sziasztok! Az én TDDI-m is eljátsza, hogy minden előjel nélkül kb 5-10 másodperc után leáll. Tegnap és azelőtt sem volt vele semmi, ma reggel pedig nem tudok elmenni még a szerbvizbe sem. Műszerek nem jeleznek semmit...
Köszi ha segítetek.
AC-d mukodik?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
273
274
275
276
277
278
279
[
280
]
281
282
283
284
285
286
287
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ