Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
279
280
[
281
]
282
283
284
285
286
287
288
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113404 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14000 Dátum:
2015.08.04 kedd, 15:17:35 »
Az AC pumpára gondolsz? azt nem tudom.
Ha a légkondira, szellőztető rendszerre, akkor az viszont nem működik.
Ötlet?
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.04 kedd, 10:00:16
AC-d mukodik?
Naplózva
2.0 TDDI-2002
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14001 Dátum:
2015.08.04 kedd, 19:41:03 »
Idézetet írta: sundi - 2015.08.04 kedd, 15:17:35
Az AC pumpára gondolsz? azt nem tudom.
Ha a légkondira, szellőztető rendszerre, akkor az viszont nem működik.
Ötlet?
Arra gondol.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14002 Dátum:
2015.08.04 kedd, 21:58:30 »
Idézetet írta: sundi - 2015.08.04 kedd, 15:17:35
Az AC pumpára gondolsz? azt nem tudom.
Ha a légkondira, szellőztető rendszerre, akkor az viszont nem működik.
Ötlet?
Arra gondolok igen
Első körben ellenőrizd vagy ellenőriztesd, hátha csak az halt meg.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14003 Dátum:
2015.08.05 szerda, 09:45:05 »
Szia, az AC kb 5 éve kiszerelésre került, mivel folyamatosan eldugult a komoly minuszokban. Mivel az adagoló folyamatosan szívja az üzemanyagot ez nem lehet probléma. Olyan mintha letiltana valami, immobiliser esetleg? A kiolvasás PCM főrelét írt ki...
Szerintem lényeges lehet, hogy ugyanekkor romlott el a szellőztető is...
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.04 kedd, 21:58:30
Arra gondolok igen
Első körben ellenőrizd vagy ellenőriztesd, hátha csak az halt meg.
Naplózva
2.0 TDDI-2002
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14004 Dátum:
2015.08.05 szerda, 11:38:12 »
Idézetet írta: sundi - 2015.08.05 szerda, 09:45:05
Szia, az AC kb 5 éve kiszerelésre került, mivel folyamatosan eldugult a komoly minuszokban. Mivel az adagoló folyamatosan szívja az üzemanyagot ez nem lehet probléma. Olyan mintha letiltana valami, immobiliser esetleg? A kiolvasás PCM főrelét írt ki...
Szerintem lényeges lehet, hogy ugyanekkor romlott el a szellőztető is...
Akkumulátor alatt a váznyulványon van egy relé. 1030234 a cikkszáma ha jól emlékszem (azért nézz utána mert nem vagyok benne tuti biztos). Cseréld ki azt első körben.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14005 Dátum:
2015.08.06 csütörtök, 21:59:12 »
Próbáltam, kiszereltem, elvittem a Ford szervízbe, kimérték és nem az a rossz...
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.08.05 szerda, 11:38:12
Akkumulátor alatt a váznyulványon van egy relé. 1030234 a cikkszáma ha jól emlékszem (azért nézz utána mert nem vagyok benne tuti biztos). Cseréld ki azt első körben.
Naplózva
2.0 TDDI-2002
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14006 Dátum:
2015.08.06 csütörtök, 22:16:12 »
Sziasztok!
Az alábbi probléma jelentkezik nálam és ennek megfejtéseben kérném a segítségeteket.
Hidegen indulás után 5 perccel, melegen azonnal az alapjaratom ingadozik, pulzálóan. Kb 100-as fordulatokkal. Remeg az autó, de nem füstöl. Kb 3 perc és beall stabil alapjaratra. Azt vettem még észre, hogy ha be van kapcsolva a világítás akkor ezt nem vagy csak ritkán csinálja.
Adagoló 10 000 km-rel ezelőtt felújításon esett át. Olajat vizet nem eszi, nem füstölög, hibakod nincs. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14007 Dátum:
2015.08.07 péntek, 06:39:39 »
Idézetet írta: Guci07 - 2015.08.06 csütörtök, 22:16:12
Sziasztok!
Az alábbi probléma jelentkezik nálam és ennek megfejtéseben kérném a segítségeteket.
Hidegen indulás után 5 perccel, melegen azonnal az alapjaratom ingadozik, pulzálóan. Kb 100-as fordulatokkal. Remeg az autó, de nem füstöl. Kb 3 perc és beall stabil alapjaratra. Azt vettem még észre, hogy ha be van kapcsolva a világítás akkor ezt nem vagy csak ritkán csinálja.
Adagoló 10 000 km-rel ezelőtt felújításon esett át. Olajat vizet nem eszi, nem füstölög, hibakod nincs. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj?
a generátor okozza.ellenőrizd az izzítógyertyákat,az akkut,és a töltést.ha van kiegfűtésed,akkor abban is a gyertyákat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14008 Dátum:
2015.08.07 péntek, 06:47:33 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.07 péntek, 06:39:39
a generátor okozza.ellenőrizd az izzítógyertyákat,az akkut,és a töltést.ha van kiegfűtésed,akkor abban is a gyertyákat.
Köszönöm!
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14009 Dátum:
2015.08.07 péntek, 15:51:33 »
Létezett valaha tddi automata kombó?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14010 Dátum:
2015.08.07 péntek, 18:22:00 »
Idézetet írta: netcore - 2015.08.07 péntek, 15:51:33
Létezett valaha tddi automata kombó?
nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14011 Dátum:
2015.08.07 péntek, 19:54:35 »
Egy kis segítségre volna szükségem ismételten.
Egy olyan hibával küzdünk már egy féléve lassan. Aminek a megoldását nem találjuk ezért kérnénk a segítséget tőletek.
Az alap probléma hogy az Auto (Ford mondeo 2002 mk3 tddi ) néha leállítás után kis idővel nem indul. De viszont félóra -óra múlva (ha lehűl) indul teljesen
hideg motornál ez a hiba nem jelentkezik.
Mostanság meg egy hosszú út alatt autó pályán a motor le áll. (villog a malacfarok kiakadnak a mutatók).
Sok szerelőt meg jártunk már sikerült kód kiolvasásnál ezt a hibát össze hozni amik a következők
lettek:
p1665 befecskendező sziv. hiba
p0149 ismeretlen:)
p1563 befecskenedező sziv. motorle állt hiba
p1664 befecsk sziv. hibás funkció.
p1564 befecs. sziv mennyiség
p0335 Főtengely helyzet szenzor hiba
p0216 folyamatos befecskendezés elctronika hiba
b1600 motor vez egység transponder és inditásgátló transponder adat átvitel hiba
p1632 ecm/pcm főrelé hibás
hiba törlés után az auto nem indult uj hiba kodok
p1563
p1564
p0305
p0216 folyamatos befecskendezés ellenőrzés hiba
p1246
A főtengely szenzort már cseréltük egy korábbi tanács alapján de a hiba még fen áll.
És a gázolaj szűrőt
Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen fogadnánk.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14012 Dátum:
2015.08.07 péntek, 20:12:52 »
Idézetet írta: Gábor56 - 2015.08.07 péntek, 19:54:35
Egy kis segítségre volna szükségem ismételten.
Egy olyan hibával küzdünk már egy féléve lassan. Aminek a megoldását nem találjuk ezért kérnénk a segítséget tőletek.
Az alap probléma hogy az Auto (Ford mondeo 2002 mk3 tddi ) néha leállítás után kis idővel nem indul. De viszont félóra -óra múlva (ha lehűl) indul teljesen
hideg motornál ez a hiba nem jelentkezik.
Mostanság meg egy hosszú út alatt autó pályán a motor le áll. (villog a malacfarok kiakadnak a mutatók).
Sok szerelőt meg jártunk már sikerült kód kiolvasásnál ezt a hibát össze hozni amik a következők
lettek:
p1665 befecskendező sziv. hiba
p0149 ismeretlen:)
p1563 befecskenedező sziv. motorle állt hiba
p1664 befecsk sziv. hibás funkció.
p1564 befecs. sziv mennyiség
p0335 Főtengely helyzet szenzor hiba
p0216 folyamatos befecskendezés elctronika hiba
b1600 motor vez egység transponder és inditásgátló transponder adat átvitel hiba
p1632 ecm/pcm főrelé hibás
hiba törlés után az auto nem indult uj hiba kodok
p1563
p1564
p0305
p0216 folyamatos befecskendezés ellenőrzés hiba
p1246
A főtengely szenzort már cseréltük egy korábbi tanács alapján de a hiba még fen áll.
És a gázolaj szűrőt
Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen fogadnánk.
ennyi hiba szerintem kábelkorbács szakadásra is utalhat.nem volt törve az eleje az autónak?esetleg javítás nyomai nincsenek a motor körüli vezetékeken?Nyest nem rágta szét a vezetékeket?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14013 Dátum:
2015.08.07 péntek, 22:46:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.07 péntek, 20:12:52
ennyi hiba szerintem kábelkorbács szakadásra is utalhat.nem volt törve az eleje az autónak?esetleg javítás nyomai nincsenek a motor körüli vezetékeken?Nyest nem rágta szét a vezetékeket?
Nekem a melegen nehezen/nem indulásra a filepék látatlanba adagolót emlegettek. Az előtöltéssel összefüggésben.
Én bepipmepltem egy kapcsolót, ami hideg hf hőmérséklet jelet ad meleg motornál is, és úgy beindul.
Igaz nekem nincs hibakódom mindehhez.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi moto
«
Új hozzászólás #14014 Dátum:
2015.08.08 szombat, 00:47:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.07 péntek, 20:12:52
ennyi hiba szerintem kábelkorbács szakadásra is utalhat.nem volt törve az eleje az autónak?esetleg javítás nyomai nincsenek a motor körüli vezetékeken?Nyest nem rágta szét a vezetékeket?
Ez az én kérdésem
Érdemes lenne megnézni az adagoló testkábelét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14015 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 12:24:26 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.07 péntek, 22:46:02
Nekem a melegen nehezen/nem indulásra a filepék látatlanba adagolót emlegettek. Az előtöltéssel összefüggésben.
Én bepipmepltem egy kapcsolót, ami hideg hf hőmérséklet jelet ad meleg motornál is, és úgy beindul.
Igaz nekem nincs hibakódom mindehhez.
Miért nem cseréled ki a hf hömérséklet jeladót? Nem kellene külön kapcsoló…...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14016 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 12:38:33 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.08.10 hétfő, 12:24:26
Miért nem cseréled ki a hf hömérséklet jeladót? Nem kellene külön kapcsoló…...
Mert nem a jeladó a baja. Egyébként első körben azt cseréltem ki.
A külön kapcsoló ahhoz kell, hogy hidegnek tudja az ecu a motort, így növelt go mennyiséget adagoljon.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14017 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 14:24:42 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.10 hétfő, 12:38:33
Mert nem a jeladó a baja. Egyébként első körben azt cseréltem ki.
A külön kapcsoló ahhoz kell, hogy hidegnek tudja az ecu a motort, így növelt go mennyiséget adagoljon.
És ez a kapcsoló hová van kötve?
A jeladót kapcsolja "ki" ?
Ha lehúzom a jeladót utána nekem marad hibakód az óracsoportban.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14018 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 15:30:11 »
Sziasztok átnéztem a kábeleket de nem találtam a hibát. Amikor kezdödött a nem indulási hiba még meg mozgattam a vezetékeket az adagolonál és akkor indult de most már akkor se csak ha le hűl egy kicsit.Ja melegen indul kb negyed óráig utánna fél órát nem. ja a nem indulás olyan hogy pár ütemet megy és úgy áll le
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi moto
«
Új hozzászólás #14019 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 17:15:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.08.08 szombat, 00:47:59
Ez az én kérdésem
Érdemes lenne megnézni az adagoló testkábelét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14020 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 19:31:28 »
Sziasztok azt elfelejtettem írni hogy nem mindig csinálja a le állást ugy két-három hetente jön rá ez a csunya dolog akkor pár napig csinálja üdv Gábor 56
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14021 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 20:29:08 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.10 hétfő, 12:38:33
Mert nem a jeladó a baja. Egyébként első körben azt cseréltem ki.
A külön kapcsoló ahhoz kell, hogy hidegnek tudja az ecu a motort, így növelt go mennyiséget adagoljon.
Akkor arra én is kíváncsi lennék, hogy van bekötve a kapcsoló
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14022 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 20:59:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.08.10 hétfő, 20:29:08
Akkor arra én is kíváncsi lennék, hogy van bekötve a kapcsoló
Alapvetően vettem egy 2 állású, 2 áramkörös kapcsolót, aminek rugó adja az egyik helyzetét (alaphelyzet). Nyomod átvált, elengeded visszaáll alaphelyzetbe.
A hf jeladó csatlakozóját széthúztam a motortérben, az így "keletkezett" 4 érintkezési pontot bevezettem az utastérbe, az alaphelyzetnek megfelelő 4 pontra kötöttem. A kapcsoló mellé behelyeztem egy másik (bontott) hf jeladót (köszönet Relhistnek), annak a 2 pontját kötöttem a kapcsoló maradék két lábára.
Ha átbillenten a kapcsolót, akkor az ecu felé megy egy kb utastérthőmérsékletű jel, motor beindít, kapcsoló elenged, a motor máris a valós jelet kapja.
Hibakód nincs, mivel szinte állandóan van értelmes jel. Kb ennyi.
A hf jeladón nem mérhető ellenállás, nem tudtam hirtelen ellenállással jelet kreálni. Angol oldalakon keresve annyi derült ki, hogy 5V -on megy a műsor, nem 12 V-on, és klf hőmérsékleti értékekre volt egy táblázat, hogy ott mekkora a feszültségesés. Tulképp ebből lehetett volna ohmikus értéket számolni akár, de nekem ez tűnt legegyszerűbbnek. Így nem egy előre kitalált 10 fokos hidegindításnak megfelelő go mennyiséggel sokkolom le a motort, hanem 20-30-40 fokossal, az meg már talán nem akkora lórúgás. Lehet, hogy nem így van a fizikája, de így működik, extrém nem indulásnál (4-5 indításra is csak 600 f/p-en dadog motor) is beindítható így.
A kapcsolót meg a hf jeladót betettem a kormányoszlop melletti lehajtható aprópénz tárolóba. Amikor nem indul, lehajtom mit David Hasselhoff a Knight Riderben, kapcsolók, és már megy is.
Ha kell fotózok, rajzolok kapcsolási rajzot, bár sztem így talán egyértelmű.
Kiegészítés: az ilyen nehezen indulások után rettenetesen csörög a motor, kb 3-4 percig, majd kisimul. Tökmindegy, hogy kapcsolóval indítva, vagy anélkül.
Nem gondolnám láncnak, ennek olyan öreg dízel csörgése van. Nem a szíjrendszer, mert mindkét oldali rendbe lett téve.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gábor56
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14023 Dátum:
2015.08.11 kedd, 12:51:57 »
Sziasztok szeretném meg kérdezni az adagoló honnan kapja az testet blokkon vagy vezetékeken keresztül üdv gábor 56
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14024 Dátum:
2015.08.11 kedd, 17:47:34 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.10 hétfő, 20:59:07
Alapvetően vettem egy 2 állású, 2 áramkörös kapcsolót, aminek rugó adja az egyik helyzetét (alaphelyzet). Nyomod átvált, elengeded visszaáll alaphelyzetbe.
A hf jeladó csatlakozóját széthúztam a motortérben, az így "keletkezett" 4 érintkezési pontot bevezettem az utastérbe, az alaphelyzetnek megfelelő 4 pontra kötöttem. A kapcsoló mellé behelyeztem egy másik (bontott) hf jeladót (köszönet Relhistnek), annak a 2 pontját kötöttem a kapcsoló maradék két lábára.
Ha átbillenten a kapcsolót, akkor az ecu felé megy egy kb utastérthőmérsékletű jel, motor beindít, kapcsoló elenged, a motor máris a valós jelet kapja.
Hibakód nincs, mivel szinte állandóan van értelmes jel. Kb ennyi.
A hf jeladón nem mérhető ellenállás, nem tudtam hirtelen ellenállással jelet kreálni. Angol oldalakon keresve annyi derült ki, hogy 5V -on megy a műsor, nem 12 V-on, és klf hőmérsékleti értékekre volt egy táblázat, hogy ott mekkora a feszültségesés. Tulképp ebből lehetett volna ohmikus értéket számolni akár, de nekem ez tűnt legegyszerűbbnek. Így nem egy előre kitalált 10 fokos hidegindításnak megfelelő go mennyiséggel sokkolom le a motort, hanem 20-30-40 fokossal, az meg már talán nem akkora lórúgás. Lehet, hogy nem így van a fizikája, de így működik, extrém nem indulásnál (4-5 indításra is csak 600 f/p-en dadog motor) is beindítható így.
A kapcsolót meg a hf jeladót betettem a kormányoszlop melletti lehajtható aprópénz tárolóba. Amikor nem indul, lehajtom mit David Hasselhoff a Knight Riderben, kapcsolók, és már megy is.
Ha kell fotózok, rajzolok kapcsolási rajzot, bár sztem így talán egyértelmű.
Kiegészítés: az ilyen nehezen indulások után rettenetesen csörög a motor, kb 3-4 percig, majd kisimul. Tökmindegy, hogy kapcsolóval indítva, vagy anélkül.
Nem gondolnám láncnak, ennek olyan öreg dízel csörgése van. Nem a szíjrendszer, mert mindkét oldali rendbe lett téve.
Rablàsgàtlónak sem rossz....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14025 Dátum:
2015.08.11 kedd, 19:51:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.08.11 kedd, 17:47:34
Rablàsgàtlónak sem rossz....
De csak melegen, a leállítást követő 5-20 percig tartó időtartamban, ott a legkritikusabb a nem indulás.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14026 Dátum:
2015.08.14 péntek, 10:09:32 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.07.24 péntek, 05:51:18
Sziasztok! Tudnátok véleményt alkotni az én csörgős tddi motoromról is légyszi? Nekem is lánc lazulás lehet? Főleg a video végén hallani és csak alapjáraton jelentkezik. Mennyit lehet vele így még el menni, és milyen alkatrész, anyagi vonzatra készüljek? Üdv, és köszi!
https://youtu.be/ZW5bXgjC0kg
[/quote
kettőstömegű szíjtárcsa csere
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14027 Dátum:
2015.08.14 péntek, 10:47:58 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.10 hétfő, 20:59:07
A hf jeladón nem mérhető ellenállás, nem tudtam hirtelen ellenállással jelet kreálni.
Ezt nem értem...miért nem mérhető?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14028 Dátum:
2015.08.14 péntek, 10:53:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.14 péntek, 10:47:58
Ezt nem értem...miért nem mérhető?
Én meg azt nem értem, hogy ha már lett másik jeladó, akkor miért nem került be a helyére......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14029 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:03:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.14 péntek, 10:53:09
Én meg azt nem értem, hogy ha már lett másik jeladó, akkor miért nem került be a helyére......
A leírás alapján azért, mert a helyén a motor leállítását követő 10-30 percben még elég meleget érzékel ahoz, hogy ne induljon be az autó. Gondolom ezért került be inkább az új helyére.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14030 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:34:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.14 péntek, 12:03:08
A leírás alapján azért, mert
a helyén a motor leállítását követő 10-30 percben még elég meleget érzékel ahoz, hogy ne induljon be az autó
. Gondolom ezért került be inkább az új helyére.
Egy meleg motor nem indul be?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14031 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:36:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.14 péntek, 10:47:58
Ezt nem értem...miért nem mérhető?
szakadást mutat a multiméter, vagy rövidzárat nem emlékszem
mindkettőnél (vett és a mi benne volt), és a jeladó működik (mindekttő), a mutató mutat, diagon értelmes értékek vannak
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14032 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:38:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.14 péntek, 12:34:49
Egy meleg motor nem indul be?
o jessz!
olyan mintha 3 henger menne, kb 600-as fordulaton döcög, döglődik a motor, rázkódik minden
és az előző kérdésedre: de bekerült a bontott, azzal is ugyanazt produkálta, nem gondolom, hogy mindkét jeladó egyformán rossz
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14033 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:40:07 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 12:38:40
o jessz!
olyan mintha 3 henger menne, kb 600-as fordulaton döcög, döglődik a motor, rázkódik minden
és az előző kérdésedre: de bekerült a bontott, azzal is ugyanazt produkálta, nem gondolom, hogy mindkét jeladó egyformán rossz
Valamiért csak kivette Relhist is, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14034 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:42:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.14 péntek, 12:03:08
A leírás alapján azért, mert a helyén a motor leállítását követő 10-30 percben még elég meleget érzékel ahoz, hogy ne induljon be az autó. Gondolom ezért került be inkább az új helyére.
Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi, Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14035 Dátum:
2015.08.14 péntek, 12:42:57 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.14 péntek, 12:40:07
Valamiért csak kivette Relhist is, nem?
igen hátha alapon, de nem az volt akkor neki a baja
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14036 Dátum:
2015.08.14 péntek, 13:04:34 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 12:42:34
Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi, Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs
Hibakód az adagolóból (PSG) is lett olvasva?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14037 Dátum:
2015.08.14 péntek, 13:14:31 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 12:38:40
o jessz!
olyan mintha 3 henger menne, kb 600-as fordulaton döcög, döglődik a motor, rázkódik minden
és az előző kérdésedre: de bekerült a bontott, azzal is ugyanazt produkálta, nem gondolom, hogy mindkét jeladó egyformán rossz
7 és fél éve van nálam a TDDI. Amikor megvettem, néha nekem is csinálta ugyanezt a jelenséget mint Neked. Hf jeladót nem cseréltem, az adagolóm ugyanaz. Semmit nem csináltam ezzel kapcsolatban vele, és kb. 2 éve nem produkálta a hibát, pedig mostanában volt meleg a motor párszor.
Kíváncsi vagyok lesz-e megoldásod rá
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14038 Dátum:
2015.08.14 péntek, 13:21:11 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.14 péntek, 13:04:34
Hibakód az adagolóból (PSG) is lett olvasva?
nem
a közelemben nem találtam olyat, akinek lenne erre kts-e (ha jól tudom, ez kell hozzá)
filepékhez nem mertem még elmenni ezügyben
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14039 Dátum:
2015.08.14 péntek, 13:55:25 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 12:42:34
Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi, Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs
ELM nem tudja az adagolót olvasni. Gyári diag viszont látja. 1-2ezerért megolvassák valamelyik közeli Ford-nál.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14040 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:09:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.14 péntek, 13:55:25
ELM nem tudja az adagolót olvasni. Gyári diag viszont látja. 1-2ezerért megolvassák valamelyik közeli Ford-nál.
Zs! Neked mi lett az adagolóddal? Csere v felújíttattad?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14041 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:20:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.14 péntek, 13:55:25
ELM nem tudja az adagolót olvasni. Gyári diag viszont látja. 1-2ezerért megolvassák valamelyik közeli Ford-nál.
Nem csak a gyári diag.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14042 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:20:44 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 13:21:11
nem
a közelemben nem találtam olyat, akinek lenne erre kts-e (ha jól tudom, ez kell hozzá)
filepékhez nem mertem még elmenni ezügyben
A kts-en kívül még sok diag olvassa.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14043 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:28:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.08.14 péntek, 14:09:15
Zs! Neked mi lett az adagolóddal? Csere v felújíttattad?
Felújítás. Bontottal nem akartam kockáztatni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14044 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:30:31 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.14 péntek, 14:20:09
Nem csak a gyári diag.
Nem is írtam, hogy csak a gyári diag
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14045 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:41:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.14 péntek, 14:20:44
A kts-en kívül még sok diag olvassa.
Neked van olyanod?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14046 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:42:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.14 péntek, 14:41:28
Neked van olyanod?
Nincs kts-em, de bele szoktam látni di adagolóba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14047 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:44:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.14 péntek, 14:42:35
Nincs kts-em, de bele szoktam látni di adagolóba.
Majd egyszer egy minin, ha épp nálad lesz véletlen és kedved is lesz, akkor belenézhetnél az adagolómba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14048 Dátum:
2015.08.14 péntek, 14:52:06 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 12:36:36
szakadást mutat a multiméter, vagy rövidzárat nem emlékszem
mindkettőnél (vett és a mi benne volt), és a jeladó működik (mindekttő), a mutató mutat, diagon értelmes értékek vannak
Most sem értem....az ok hogy ami bennt volt rossz ellenálás mérésre, vettél egy ujjat és azis? ha igen miért nem vitted vissza?
Innentől kezdve nem működhetett rendesen a jeladó és értelmes értékei sem lehettek.
Egy ilyen termisztornak kb 20-60K ellenállás értéke van...
Ha ez a jeladó rossz vagy nincs(egyszerűen lehúzod) a motorhűtő ventillátor motorindítás után azonnal max fordulaton megy és nem áll le....innen lehet tudni hogy tuti nem jó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14049 Dátum:
2015.08.14 péntek, 15:14:12 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 12:42:34
Alapvetően nem a hf jeladó a rossz, nem azért tettem bele a megkerülő kapcsolót.
Meg nem erősített infók alapján az adagoló halódik, az előtöltés szabályzó/állító mittudoménmi, Filepék szerint ez (de csak telefonon elmondottak alapján), Bunyekkel pár pü-t váltva (kb3-4 hónappal ezelőtt), szerinte nem ez, mert semmi hibakódom nincs
Már nem emlékszem erre megmondom őszíntén, de nyilván énis tévedhetek, főleg látatlanban egy elmondás alapján, nem megy 100%-ra mindig az autó javítás...
Fura hogy nincs hibakód, de most már inkább énis azt mondom valami az adagolóval van, valószínű az amit Filepék mondanak.
Naplózva
Oldalak:
1
...
274
275
276
277
278
279
280
[
281
]
282
283
284
285
286
287
288
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ