Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
275
276
277
278
279
280
281
[
282
]
283
284
285
286
287
288
289
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113402 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Roli
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14050 Dátum:
2015.08.14 péntek, 15:37:01 »
Idézetet írta: Guci07 - 2015.08.07 péntek, 06:47:33
Köszönöm!
Nekem hasonló volt a probléma. Az akkumlátor alatti testkábeleket ellenőrizd le. Nekem nem volt rendes kaszni test és az miatt nem volt rendes töltés.
Ami nekem még *** volt azt a ventillátor kisfokozat ellenállása. El volt égve a sarú.
Plusz én lebontottam a generátort és kicseréltem a bronzkeféket.
De a testkábelekkel kezdj szerintem!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14051 Dátum:
2015.08.14 péntek, 20:21:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.14 péntek, 15:14:12
Már nem emlékszem erre megmondom őszíntén, de nyilván énis tévedhetek, főleg látatlanban egy elmondás alapján, nem megy 100%-ra mindig az autó javítás...
Fura hogy nincs hibakód, de most már inkább énis azt mondom valami az adagolóval van, valószínű az amit Filepék mondanak.
Persze, semmi gond, nem is gondolnám, hogy távgyógyítanod kellene. Amiket akkor írtál, azokon végigmentem (go szűrő, ac pumpa stb), nem hozott megoldást így valószínűsíthető az adagoló.
Hibakód a forscannel nincs, a kts/ids kört meg lefutom vhogy, kíváncsi vagyok.
Kicsit tartok tőle, hogy így kapcsolóval beindul az ok. de meddig? és közben esetleg ezekkel a forszírozott indításokkal nem csinálok-e nagyobb bajt, mint amit megoldok.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14052 Dátum:
2015.08.14 péntek, 20:25:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.14 péntek, 14:52:06
Most sem értem....az ok hogy ami bennt volt rossz ellenálás mérésre, vettél egy ujjat és azis? ha igen miért nem vitted vissza?
Innentől kezdve nem működhetett rendesen a jeladó és értelmes értékei sem lehettek.
Egy ilyen termisztornak kb 20-60K ellenállás értéke van...
Ha ez a jeladó rossz vagy nincs(egyszerűen lehúzod) a motorhűtő ventillátor motorindítás után azonnal max fordulaton megy és nem áll le....innen lehet tudni hogy tuti nem jó.
Ennek meg holnap utána mérek.
Az ellenállás a csatlakozó 2 lábán mérhető, vagy a jeladó háza is játszik? lévén hogy fémből van, és blokkba van csavarva?
Bár nekem a kapcsolós megoldásban nincs a jeladón test.
Múltkor jeladó nélkül vészüzemre váltott, alig akart menni, mire rájöttem, hogy a kapcsolós beépítésnél vmi szétesett.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14053 Dátum:
2015.08.14 péntek, 20:53:39 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.14 péntek, 20:25:19
Ennek meg holnap utána mérek.
Az ellenállás a csatlakozó 2 lábán mérhető, vagy a jeladó háza is játszik? lévén hogy fémből van, és blokkba van csavarva?
Bár nekem a kapcsolós megoldásban nincs a jeladón test.
Múltkor jeladó nélkül vészüzemre váltott, alig akart menni, mire rájöttem, hogy a kapcsolós beépítésnél vmi szétesett.
Na most ne haragudj, de ha azt se tudod hogy kell kimérni egy hőmérséklet érzékelőt....akkor nemis értem hogyan és mi alapján kötöttél be egy kapcsolót oda?
nyilván a csatlakozóba kell mérni az ellenállást, mivel az a jeladó...Multimétert ellenállás 200K-s méréshatárra teszed és beledugod a csatiba, és kiirja az értéket.
Test nélkül kötögetsz az ECU-ba vagy csinálsz egy zárlatot, az nem szokott jól elsülni hosszútávon...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.14 péntek, 20:55:32 írta Bunyek
»
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14054 Dátum:
2015.08.14 péntek, 21:28:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.14 péntek, 20:53:39
Na most ne haragudj, de ha azt se tudod hogy kell kimérni egy hőmérséklet érzékelőt....akkor nemis értem hogyan és mi alapján kötöttél be egy kapcsolót oda?
nyilván a csatlakozóba kell mérni az ellenállást, mivel az a jeladó...Multimétert ellenállás 200K-s méréshatárra teszed és beledugod a csatiba, és kiirja az értéket.
Test nélkül kötögetsz az ECU-ba vagy csinálsz egy zárlatot, az nem szokott jól elsülni hosszútávon...
Alapvetően a két láb között mértem, nyilván. De nem leltem semmit, egyik mérési tartományban sem. Meglepett. Kezdtem utána nézni, több oldalon is olyasmibe futottam, hogy feszültségesést adtak meg a klf hőm értékekhez, meg hogy nem mérhető ellenállás. Most próbáltam előkeríteni, hogy ezt hol találtam, nem lelem. De gyenge az angolom, lehet elnéztem valamit.
A bekötést követően indítás előtt kipróbáltam, mit mutat ha kapcsolok. Mutató lejjebb ment, de a Forscanban is láttam, hogy működik. Így alapvetően megnyugodtam, hogy a test nem játszik szerepet a buliban, Illetve biztosít, mint ahogy erre rávilágítottál.
Testet adok a plusz jeladónak, ez jogos.
Az hogy miért nem tudtam mérni, azt végképp homály fedi. Holnap rámérek még1x, mostmár kíváncsi vagyok.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14055 Dátum:
2015.08.15 szombat, 10:01:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.08.14 péntek, 20:53:39
Na most ne haragudj, de ha azt se tudod hogy kell kimérni egy hőmérséklet érzékelőt....akkor nemis értem hogyan és mi alapján kötöttél be egy kapcsolót oda?
nyilván a csatlakozóba kell mérni az ellenállást, mivel az a jeladó...Multimétert ellenállás 200K-s méréshatárra teszed és beledugod a csatiba, és kiirja az értéket.
Test nélkül kötögetsz az ECU-ba vagy csinálsz egy zárlatot, az nem szokott jól elsülni hosszútávon...
Megnéztem, valóban mérhető.
A 30 fok körüli 20kOhm volt. Továbbra sem tudom, anno mit mértem rosszul. Mindegy.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14056 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 14:47:24 »
Sziasztok Fórumtársak!
A kézifék bowden cseréje után kipróbáltam hogy jó lett-e. Az autómat beindítottam kéziféket behúztam majd elindultam. A jelenség a következő volt:
egyenletlenül járt a motor, füstölt (fekete korom), gázadásra nem reagált. Leállítottam majd beindítottam újra. Azóta semmi probléma, minden jól működik.
Mi lehetett a probléma?
Válaszotokat köszönöm
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14057 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 17:51:26 »
Idézetet írta: Gyula - 2015.08.16 vasárnap, 14:47:24
Sziasztok Fórumtársak!
A kézifék bowden cseréje után kipróbáltam hogy jó lett-e. Az autómat beindítottam kéziféket behúztam majd elindultam. A jelenség a következő volt:
egyenletlenül járt a motor, füstölt (fekete korom), gázadásra nem reagált. Leállítottam majd beindítottam újra. Azóta semmi probléma, minden jól működik.
Mi lehetett a probléma?
Válaszotokat köszönöm
Hehe motorfék! :-)
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14058 Dátum:
2015.08.19 szerda, 13:08:37 »
Üdv fórumtársak.
Az lenne a kérdésem, hogy az itt látható olaj jó-e árban, illetve az áruházzal milyen tapasztalat van?
http://www.mindenamiford.hu/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797
esetleg másmilyen olaj jobb lenne-e...
Köszi a segítséget.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14059 Dátum:
2015.08.19 szerda, 13:31:11 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.08.19 szerda, 13:08:37
Üdv fórumtársak.
Az lenne a kérdésem, hogy az itt látható olaj jó-e árban, illetve az áruházzal milyen tapasztalat van?
http://www.mindenamiford.hu/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797
esetleg másmilyen olaj jobb lenne-e...
Köszi a segítséget.
Se jobb, se rosszabb nem kell bele. Pont jó lesz
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14060 Dátum:
2015.08.19 szerda, 14:26:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.19 szerda, 13:31:11
Se jobb, se rosszabb nem kell bele. Pont jó lesz
Ok, köszi a választ.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
nadotex
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14061 Dátum:
2015.08.21 péntek, 20:47:56 »
Kartergáz szűrőt hogy lehet cserélni(egyáltalán van benne?), a szelepfedél sarkán látható egy kis elkülönített fedél, ami picit elfordítható, de nem tudtam levenni, félek hogy eltöröm. Gondoltam, hogy ellenőrzöm hogy nincs-e eldugulva, ugyanis járó motornál az olajbetöltő sapkát kitekerve, pár másodpercig látható kartergáz(füst) utána már nem.
Ha a nívópácát húzom ki akkor is van pici pipálás, de ha az olajbetöltő sapkát leveszem akkor megszűnik a füst. Nem tud elvezetődni a szívócsőbe, vagy ez így természetes?
Naplózva
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14062 Dátum:
2015.08.22 szombat, 12:21:25 »
helló mindenki
Valaki esetleg tudna vezérlésről rajzot adni?
Köszönöm
2001 Ford Mondeo 2000 TDDi 115LE.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14063 Dátum:
2015.08.22 szombat, 12:29:49 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.08.22 szombat, 12:21:25
helló mindenki
Valaki esetleg tudna vezérlésről rajzot adni?
Köszönöm
2001 Ford Mondeo 2000 TDDi 115LE.
itt tiltott ilyen linket betenni,de gugli a barátod.írd be a keresőbe: 2004 Ford Tis
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14064 Dátum:
2015.08.22 szombat, 15:34:18 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.08.22 szombat, 12:21:25
helló mindenki
Valaki esetleg tudna vezérlésről rajzot adni?
Köszönöm
2001 Ford Mondeo 2000 TDDi 115LE.
http://i49.tinypic.com/nwhc11.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.22 szombat, 15:36:09 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14065 Dátum:
2015.08.22 szombat, 16:28:08 »
KÖSZÖNET ÉRTE!!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14066 Dátum:
2015.08.22 szombat, 16:35:41 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.08.22 szombat, 16:28:08
KÖSZÖNET ÉRTE!!!
Tele a padlás....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14067 Dátum:
2015.08.22 szombat, 16:38:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.22 szombat, 15:34:18
http://i49.tinypic.com/nwhc11.jpg
[img width=430 height=600]http://i49.tinypic.com/nwhc11.jpg[/img
ez fmba, az nem tddi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14068 Dátum:
2015.08.22 szombat, 16:42:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.08.22 szombat, 16:38:47
ez fmba, az nem tddi
Lyally.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14069 Dátum:
2015.08.22 szombat, 16:44:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.22 szombat, 16:42:46
Lyally.....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14070 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 15:55:04 »
Sziasztok, katalizátor iktatót keresnék hátha van valakinek elfekvőben Tddi mondeohoz!
Előre is köszönöm.
Naplózva
kirusz1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14071 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 08:00:45 »
Hello.Nem rég lettem tulajdonosa egy Mondeonak.2.0 TDDI olyat csinál a motor hogy minden nap az első inditásnál dadog egy percig mikor beinditom.utána már rendesen jár akárhányszor inditom valaki esetleg találkozott iéyen hibával?köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14072 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 08:11:36 »
Idézetet írta: kirusz1 - 2015.08.24 hétfő, 08:00:45
Hello.Nem rég lettem tulajdonosa egy Mondeonak.2.0 TDDI olyat csinál a motor hogy minden nap az első inditásnál dadog egy percig mikor beinditom.utána már rendesen jár akárhányszor inditom valaki esetleg találkozott iéyen hibával?köszi
többminden lehet.levegősödés,AC pumpa,generátor-akku,töltés,zárlatos izzítógyertya......így nem lehet, csak találgatni
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kirusz1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14073 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 08:17:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.24 hétfő, 08:11:36
többminden lehet.levegősödés,AC pumpa,generátor-akku,töltés,zárlatos izzítógyertya......így nem lehet, csak találgatni
Köszi a tippeket akksi új,generátor most lett felujítva akkor ezek kilőve.
Naplózva
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14074 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 13:29:36 »
Két hete villamosági szerelőnél van az autó. Ugyanúgy 7 másodpercenként leáll, szerinte adagoló elektronika gond van.
Tud valaki segiteni abban, hogy egy bontottat érdemes beszerezni, vagy esetleg valami hasonló javitásra küldeni jobb:
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/vp30_vp44_adagolo_elektronika_javitas.10_nap_penzvissazvizetesi_garanciaval
Köszi
Idézetet írta: sundi - 2015.08.06 csütörtök, 21:59:12
Próbáltam, kiszereltem, elvittem a Ford szervízbe, kimérték és nem az a rossz...
Naplózva
2.0 TDDI-2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14075 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 13:56:56 »
Idézetet írta: sundi - 2015.08.24 hétfő, 13:29:36
Két hete villamosági szerelőnél van az autó. Ugyanúgy 7 másodpercenként leáll, szerinte adagoló elektronika gond van.
Tud valaki segiteni abban, hogy egy bontottat érdemes beszerezni, vagy esetleg valami hasonló javitásra küldeni jobb:
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/vp30_vp44_adagolo_elektronika_javitas.10_nap_penzvissazvizetesi_garanciaval
Köszi
Nekem nem ajánlották az ilyen javítgatást, új került rá. Ettől persze még lehet jó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14076 Dátum:
2015.08.29 szombat, 15:03:47 »
Sziasztok !
Friss hús vagyok itt
! Nemrég tulajdonosa lettem a lenti sárkánynak. Érdeklődnék, hogy ODB2 kommunikációhoz van e már bevált eszközötök erre a típusra?
Tisztelettel ! Én.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.29 szombat, 15:06:24 írta Wyer
»
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14077 Dátum:
2015.08.29 szombat, 15:07:36 »
Idézetet írta: Wyer - 2015.08.29 szombat, 15:03:47
Sziasztok !
Friss hús vagyok itt
! Nemrég tulajdonosa lettem a lenti sárkánynak. Érdeklődnék, hogy ODB2 kommunikációhoz van e már bevált eszközötök erre a típusra?
Tisztelttel ! Én.
Már a sárkányok is vizsgálhatók OBD-n keresztül?
Ha ezt anno a királyfi tudta volna.... rácsatlakozik, módosítja a programot és máris nem kell megküzdenie vele.
ui: A friss húe ebben a
melegben
hamar
megromlik
...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14078 Dátum:
2015.08.29 szombat, 15:10:56 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 15:07:36
Már a sárkányok is vizsgálhatók OBD-n keresztül?
Ha ezt anno a királyfi tudta volna.... rácsatlakozik, módosítja a programot és máris nem kell megküzdenie vele.
ui: A friss húe ebben a
melegben
hamar
megromlik
...
de hüle vagy Tibi!
egyébként ezt és társait nyugodtan tudod használni hibakódkiolvasásra Forscan progival együtt:
http://www.ebay.com/itm/2015-ELM327-USB-Interface-OBDII-OBD2-Diagnostic-Auto-Car-Scanner-Scan-Tool-Cable-/331508166559?hash=item4d2f6d2f9f&item=331508166559&vxp=mtr
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14079 Dátum:
2015.08.29 szombat, 15:19:17 »
Idézetet írta: Wyer - 2015.08.29 szombat, 15:03:47
Sziasztok !
Friss hús vagyok itt
! Nemrég tulajdonosa lettem a lenti sárkánynak. Érdeklődnék, hogy ODB2 kommunikációhoz van e már bevált eszközötök erre a típusra?
Tisztelettel ! Én.
elm327+forscan+laptop
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14080 Dátum:
2015.08.29 szombat, 19:09:59 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.29 szombat, 15:07:36
Már a sárkányok is vizsgálhatók OBD-n keresztül?
Ha ezt anno a királyfi tudta volna.... rácsatlakozik, módosítja a programot és máris nem kell megküzdenie vele.
ui: A friss húe ebben a
melegben
hamar
megromlik
...
A lényeg, hogy tűz(füst)okádó legyen
! A hús a hűtőben lefagyasztva szigorúan nem kertben elásva
, hosszútávra tervezünk
.
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14081 Dátum:
2015.08.29 szombat, 19:15:34 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 15:19:17
elm327+forscan+laptop
Rendben. Köszönöm.
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14082 Dátum:
2015.08.29 szombat, 20:09:17 »
Idézetet írta: Wyer - 2015.08.29 szombat, 19:09:59
A lényeg, hogy tűz(füst)okádó legyen
! A hús a hűtőben lefagyasztva szigorúan nem kertben elásva
, hosszútávra tervezünk
.
Azt gondolom, a friss húsos mondatomat nem értetted. Pedig direkt dőlt betűvel írtam.
Majd jön BT és elmagyarázza neked.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14083 Dátum:
2015.09.04 péntek, 19:31:13 »
Üdv vezérlés ügyben érdeklődnék.
Rakjuk össze a vezérlést és a főtengely nincs megjelölve. Annak hogy kell állni ha minden a jelen van? Köszönettel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14084 Dátum:
2015.09.05 szombat, 01:04:44 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.09.04 péntek, 19:31:13
Üdv vezérlés ügyben érdeklődnék.
Rakjuk össze a vezérlést és a főtengely nincs megjelölve. Annak hogy kell állni ha minden a jelen van? Köszönettel.
De meg van.
Egy hete raktam fel a vezérlésről képet.
#14107 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:34:18
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14085 Dátum:
2015.09.05 szombat, 06:19:24 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.05 szombat, 01:04:44
De meg van.
Egy hete raktam fel a vezérlésről képet.
#14107 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:34:18
Minden ok csak a fogaskoszorúnál lessz valami jelölés vagy futat? Nekem a főtengely nem egyértelmű. Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14086 Dátum:
2015.09.05 szombat, 10:47:01 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.09.05 szombat, 06:19:24
Minden ok csak a fogaskoszorúnál lessz valami jelölés vagy futat? Nekem a főtengely nem egyértelmű. Köszi
A rajzon is látszik, hogy egy illesztő stiftet kell behelyezni a pozicíó beállításhoz.
Minden ok? Hm...
Hiszen a főtengely pozicíóval kell kezdeni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14087 Dátum:
2015.09.05 szombat, 15:12:32 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.05 szombat, 10:47:01
A rajzon is látszik, hogy egy illesztő stiftet kell behelyezni a pozicíó beállításhoz.
Minden ok? Hm...
Hiszen a főtengely pozicíóval kell kezdeni....
Ok délután rakjuk össze. Csaj amíg a motor a kocsi mellett van addig nem volt egyértelmű. Köszönöm
Naplózva
Norbi78
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14088 Dátum:
2015.09.06 vasárnap, 17:10:19 »
Idézetet írta: kirusz1 - 2015.08.24 hétfő, 08:00:45
Hello.Nem rég lettem tulajdonosa egy Mondeonak.2.0 TDDI olyat csinál a motor hogy minden nap az első inditásnál dadog egy percig mikor beinditom.utána már rendesen jár akárhányszor inditom valaki esetleg találkozott iéyen hibával?köszi
Igen,nekem fehér füst jött ki,és egyenetlen volt az alapjáratom,tettem bele bontott porlasztót,ami kritikán aluli minősítéssel illetnék,megszűnt a jelenség,és a fogyasztásom is lejjebb ment 9.6ról 7.7re.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14089 Dátum:
2015.09.06 vasárnap, 17:14:59 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.09.05 szombat, 15:12:32
Ok délután rakjuk össze. Csaj amíg a motor a kocsi mellett van addig nem volt egyértelmű. Köszönöm
Az illesztő stift-et a főtengely szögjeladó (CKP) helyére kell beilleszteni.
A szögjeladó tartó konzolja a motorral van szerelve, nem a váltóra. Tehát a kocsi mellett is lehetséges a vezérlés beállítása.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14090 Dátum:
2015.09.06 vasárnap, 21:07:03 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.08.19 szerda, 13:08:37
Üdv fórumtársak.
Az lenne a kérdésem, hogy az itt látható olaj jó-e árban, illetve az áruházzal milyen tapasztalat van?
http://www.mindenamiford.hu/motorolaj_ford_formula_f_5w_30_5l_1343797
esetleg másmilyen olaj jobb lenne-e...
Köszi a segítséget.
Sokszor rendelek innen, nagyon korrekt az Ervin, mindig minden rendben megérkezik, a kapcsolattartás is korrekt. Illetve én is mindig ilyen olajat rakok bele.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14091 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 15:11:44 »
Idézetet írta: balkal - 2015.09.06 vasárnap, 21:07:03
Sokszor rendelek innen, nagyon korrekt az Ervin, mindig minden rendben megérkezik, a kapcsolattartás is korrekt. Illetve én is mindig ilyen olajat rakok bele.
Közben át is vettem tőle személyesen az olajat.
Igazad van! tényleg teljesen korrekt volt az úriember, látszik rajta, hogy számít neki a vevő
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14092 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 15:51:37 »
Sziasztok,
Az miől van, hogy míg hideg az indítás pöccre megy, melegen nehezen akarja elérni a alapjárati fordulatszámot. Olyan szakaszosnak tűnik a felpörgése.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14093 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 18:13:00 »
Idézetet írta: schecter - 2015.09.07 hétfő, 15:51:37
Sziasztok,
Az miől van, hogy míg hideg az indítás pöccre megy, melegen nehezen akarja elérni a alapjárati fordulatszámot. Olyan szakaszosnak tűnik a felpörgése.
Szia!
Az enyém is ilyen. Adagoló felújítást jósolnak az okosok. Drága móka.
Üdv,Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14094 Dátum:
2015.09.08 kedd, 08:49:29 »
Néztem youtube-on videót, ott azt mutatták,hogy nem indul be meleg motorral, hanem csak indítóznak fél percig. Neked is olyan, hogy mintha először 500, 750 majd 900 at pörögne a motor a fordulatszám mérő szerint? Ez a fellépkedés kb fél másodperc alatt megvan. Nem lehet,hogy valami főtengely jeladó jele nem stabil?
Csináltam egy videót. Estefelé belinkelem.
Idézetet írta: Ferqo - 2015.09.07 hétfő, 18:13:00
Szia!
Az enyém is ilyen. Adagoló felújítást jósolnak az okosok. Drága móka.
Üdv,Ferqó
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
nadotex
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14095 Dátum:
2015.09.08 kedd, 10:18:04 »
Üdv mindenkinek!
TDDI motor alapjárati befecskendezést(a porlasztók visszatérő és összes befecskendezett mennyiség) Forscan-nal vizsgálva, mi a jó illetve rossz érték?
Köszönöm a választ!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14096 Dátum:
2015.09.08 kedd, 10:25:18 »
Idézetet írta: nadotex - 2015.09.08 kedd, 10:18:04
Üdv mindenkinek!
TDDI motor alapjárati befecskendezést(a porlasztók visszatérő és összes befecskendezett mennyiség) Forscan-nal vizsgálva, mi a jó illetve rossz érték?
Köszönöm a választ!
Szerintem ez az adat tddi esetében nem mérvadó. Ebben elektronikus vezérlésű mechanikus adagoló és mechanikus porlasztók vannak nem injektorok. Nincs mi mérje ezeket a mennyíségeket.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14097 Dátum:
2015.09.08 kedd, 12:08:37 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.09.08 kedd, 10:25:18
Szerintem ez az adat tddi esetében nem mérvadó. Ebben elektronikus vezérlésű mechanikus adagoló és mechanikus porlasztók vannak nem injektorok. Nincs mi mérje ezeket a mennyíségeket.
Tdci-ben sincs ami méri.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14098 Dátum:
2015.09.08 kedd, 12:12:54 »
Idézetet írta: nadotex - 2015.09.08 kedd, 10:18:04
Üdv mindenkinek!
TDDI motor alapjárati befecskendezést(
a porlasztók visszatérő és összes befecskendezett mennyiség
) Forscan-nal vizsgálva, mi a jó illetve rossz érték?
Köszönöm a választ!
Egyik dízelnél sem mérik a visszafolyást, tddi-nél pedig még korrekciós érték sincs.
Visszatérő is és összes befecskendezett is?
Ha ezt olvastad, akkor az valami brutális fordítási hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14099 Dátum:
2015.09.08 kedd, 14:25:52 »
Idézetet írta: schecter - 2015.09.08 kedd, 08:49:29
Néztem youtube-on videót, ott azt mutatták,hogy nem indul be meleg motorral, hanem csak indítóznak fél percig. Neked is olyan, hogy mintha először 500, 750 majd 900 at pörögne a motor a fordulatszám mérő szerint? Ez a fellépkedés kb fél másodperc alatt megvan. Nem lehet,hogy valami főtengely jeladó jele nem stabil?
Csináltam egy videót. Estefelé belinkelem.
Szia!
Nekem a beindul, de olyan 600-as fordulaton halódik, döglődik, vergődik, rázza a kasztnit, majd leállítom. Ez a legrosszabb eset. Általában beindul, halódik, de lassan beáll a 900-as ra, nem lépked, lassan eléri. Az esetek nagyobb részében még beindul normálisan.
Amikor nem tudom beindítana, akkor jön a bepimpelt hf.jeladó kapcsoló, amivel hideg motorjelet kap az ecu, így hideg üzemi go mennyiséggel meg beindul.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
275
276
277
278
279
280
281
[
282
]
283
284
285
286
287
288
289
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ