Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:14:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
282
283
[
284
]
285
286
287
288
289
290
291
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113300 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14150 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 21:07:26 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.10.12 hétfő, 16:05:47
Szia!
Milyet tettél bele? Gyárit vagy utángyártottat? Nekem is cserés lesz.. Ha segítenél a beszerzési forrással megköszönném!
Üdv: Tomi
Utángyártott.....JC AUTO márkájú...17000ft-ért kaptam meg.
Inter Cars-nál vettem....
Naplózva
trnokikoma12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14151 Dátum:
2015.10.17 szombat, 15:14:58 »
Sziasztok.
Ez már a második Mondeom és van egy kis gondom, remélem tudtok tanácsot adni.
gyorsításnál 1800-2000 fordulat között picit megtorpan az autó, és további gyorsításkor is 'hullámzik' a gyorsulás mértéke!
teljes szervíz volt az autón, gázolajszűrővel 1ütt, az előző szűrővel is ez csinálta
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14152 Dátum:
2015.10.17 szombat, 20:26:00 »
Idézetet írta: trnokikoma12 - 2015.10.17 szombat, 15:14:58
Sziasztok.
Ez már a második Mondeom és van egy kis gondom, remélem tudtok tanácsot adni.
gyorsításnál 1800-2000 fordulat között picit megtorpan az autó, és további gyorsításkor is 'hullámzik' a gyorsulás mértéke!
teljes szervíz volt az autón, gázolajszűrővel 1ütt, az előző szűrővel is ez csinálta
Turbó és csövei keress olajos foltokat a csöveken kötéseken!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14153 Dátum:
2015.10.17 szombat, 21:34:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.11 vasárnap, 17:48:16
akkor törlöm..
ma megnéztem, az enyém is hűtőbordás és szintén kombi.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
trnokikoma12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14154 Dátum:
2015.10.17 szombat, 23:02:18 »
megnézem a turbo csövek ok!
ma du hazafelé meghuzattam 4000 fordulatig és akkor nem jelentkezett a tünet, viszont szerintem kicsit lomha az autó
és amikor megtorpan 1800 rpm nél akkor a hangja is kicsit csörgősebb
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.17 szombat, 20:26:00
Turbó és csövei keress olajos foltokat a csöveken kötéseken!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 21:10:51 írta trnokikoma12
»
Naplózva
trnokikoma12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14155 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 13:51:41 »
az lehet hogy a katalizátorom ko? a fogyi 6.5-7 l között van és tojáshéjjal a talpam alatt közlekedek és néha hallok az auto alól (bár mintha hátulról jönne) búgó,kopogó hangot ez is csak néha jön elő
Idézetet írta: trnokikoma12 - 2015.10.17 szombat, 23:02:18
megnézem a turbo csövek ok!
ma du hazafelé meghuzattam 4000 fordulatig és akkor nem jelentkezett a tünet, viszont szerintem kicsit lomha az autó
és amikor megtorpan 1800 rpm nél akkor a hangja is kicsit csörgősebb
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14156 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 14:04:50 »
Idézetet írta: trnokikoma12 - 2015.10.19 hétfő, 13:51:41
az lehet hogy a katalizátorom ko? a fogyi 6.5-7 l között van és tojáshéjjal a talpam alatt közlekedek és néha hallok az auto alól (bár mintha hátulról jönne) búgó,kopogó hangot ez is csak néha jön elő
nem valószínű a kati...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14157 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 15:16:17 »
Idézetet írta: trnokikoma12 - 2015.10.19 hétfő, 13:51:41
az lehet hogy a katalizátorom ko? a fogyi 6.5-7 l között van és tojáshéjjal a talpam alatt közlekedek és néha hallok az auto alól (bár mintha hátulról jönne) búgó,kopogó hangot ez is csak néha jön elő
A fogyasztás nálam is 6,5-7 liter. Igaz nálam a pálya és a BP-i dugó teszi ki a km-ek nagy részét.
Az ~1800-as fordulatnál jelentkező hang változás normális (az előtöltésen állít).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gabesz7808
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14158 Dátum:
2015.10.20 kedd, 20:26:59 »
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem a TDCI generátor jó TDDI be
Köszönöm válaszotokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14159 Dátum:
2015.10.20 kedd, 20:27:28 »
Idézetet írta: Gabesz7808 - 2015.10.20 kedd, 20:26:59
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem a TDCI generátor jó TDDI be
Köszönöm válaszotokat
igen. 1az1ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz7808
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14160 Dátum:
2015.10.20 kedd, 20:28:37 »
Köszönöm gyors válasz
szép estét
Idézetet írta: alf - 2015.10.20 kedd, 20:27:28
igen. 1az1ben.
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14161 Dátum:
2015.10.20 kedd, 23:17:02 »
Sziasztok!
Egy kis segìtség kéne ismêt!
Az autó egy 2001- es tddi kombi mondi.
Ugy néz ki a dolog hogy meg nőt a fogyasztás nem picit.
Kicsit gyengült a teljesìtménye.
Egyszer volt ilyen és akkor egy bontott porlaszto került bele ami megoldotta a dolgot.Most ugy néz ki hogy ki lett cserélve a porlasztó csucs mind a négyben vadi újra de nem oldotta meg a problémát.Obd- vel néztem a gépet de semmi hibakód.Nem tudom mi lehet a gond.
Valakinek valami?
Köszönöm.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14162 Dátum:
2015.10.21 szerda, 06:05:09 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.10.20 kedd, 23:17:02
Sziasztok!
Egy kis segìtség kéne ismêt!
Az autó egy 2001- es tddi kombi mondi.
Ugy néz ki a dolog hogy meg nőt a fogyasztás nem picit.
Kicsit gyengült a teljesìtménye.
Egyszer volt ilyen és akkor egy bontott porlaszto került bele ami megoldotta a dolgot.Most ugy néz ki hogy ki lett cserélve a porlasztó csucs mind a négyben vadi újra de nem oldotta meg a problémát.Obd- vel néztem a gépet de semmi hibakód.Nem tudom mi lehet a gond.
Valakinek valami?
Köszönöm.
a turbó nyomásod nem szökik el az atmosztférába?diagal megkell mérni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14163 Dátum:
2015.10.21 szerda, 13:32:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.21 szerda, 06:05:09
a turbó nyomásod nem szökik el az atmosztférába?diagal megkell mérni.
Ahogy néztem fel megy 2,5-ig tehát ott rendben van.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14164 Dátum:
2015.10.21 szerda, 17:55:38 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.10.21 szerda, 13:32:07
Ahogy néztem fel megy 2,5-ig tehát ott rendben van.
Fék nem szorul? Valami nem terheli a villamos rendszert?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14165 Dátum:
2015.10.21 szerda, 20:33:47 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.21 szerda, 17:55:38
Fék nem szorul? Valami nem terheli a villamos rendszert?
A fék nem szorul.Az elektromos rendszert nem tudom.De nem vettem észre semmit ami furcsa lenne.Hogy lehetne ezt megnézni?
Azt észre vettem hogy néha ritkán bevillan az óracsoportnál a lcd kijelző egy pillanatra és a műszerfal mögül egy folyamatos halk búgó hangot hallani ha ráadom a gyújtást.Bár nem tudom hogy ez mennyire lehet a hiba forrása.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 21:46:38 írta atadzso
»
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
trnokikoma12
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14166 Dátum:
2015.10.21 szerda, 22:06:37 »
ma csinált olyat az autom, hogy ha felpörgettem a fordultatot 2000 fölé és hagytam visszaesni akkor 1500nál fennragadt és utánna csak lassan hullámozva esett vissza 0-ra gyorsításkor ugyanez néha előfordul hogy hullámozva gyorsul 2000ig, de ze nem mindig jelentkezik
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.19 hétfő, 15:16:17
A fogyasztás nálam is 6,5-7 liter. Igaz nálam a pálya és a BP-i dugó teszi ki a km-ek nagy részét.
Az ~1800-as fordulatnál jelentkező hang változás normális (az előtöltésen állít).
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14167 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 09:48:11 »
Idézetet írta: trnokikoma12 - 2015.10.21 szerda, 22:06:37
ma csinált olyat az autom, hogy ha felpörgettem a fordultatot 2000 fölé és hagytam visszaesni akkor 1500nál fennragadt és utánna csak lassan hullámozva esett vissza 0-ra gyorsításkor ugyanez néha előfordul hogy hullámozva gyorsul 2000ig, de ze nem mindig jelentkezik
Generátor esetleg vagy kiegészítő fütés terhelés.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14168 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 10:27:00 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.10.21 szerda, 20:33:47
A fék nem szorul.Az elektromos rendszert nem tudom.De nem vettem észre semmit ami furcsa lenne.Hogy lehetne ezt megnézni?
Azt észre vettem hogy néha ritkán bevillan az óracsoportnál a lcd kijelző egy pillanatra és a műszerfal mögül egy folyamatos halk búgó hangot hallani ha ráadom a gyújtást.Bár nem tudom hogy ez mennyire lehet a hiba forrása.
A generátor van vagy 1kW-os, nehogy már ez fogja vissza az autót...
A búgás a klíma belső érzékelőjének a ventije lesz, a villogás meg elvileg kontakthiba, de nem lesz tőle erőtlen a kocsit.
Naplózva
nandit
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14169 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 15:00:24 »
Üdv mindenkinek. Nagyon szépen köszönöm a befogadást és megtisztelőszámomra hogy ijen remek csapat tagja lehetek!! A segítségetekre lenne szükségem diesel vagy benzinest éri e meg venni mondeóból szeretnék szép nagy jól extrázott takarékos autót de félek az extra szerelési költségektől!!
és elég sok rosszat halotta a diesel mondeókról!! 2004-2007 évjáratút szeretné 100 000 km körülit!! Előre is köszönöm a válaszokat!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14170 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 16:18:34 »
Idézetet írta: nandit - 2015.10.22 csütörtök, 15:00:24
Üdv mindenkinek. Nagyon szépen köszönöm a befogadást és megtisztelőszámomra hogy ijen remek csapat tagja lehetek!! A segítségetekre lenne szükségem diesel vagy benzinest éri e meg venni mondeóból szeretnék szép nagy jól extrázott takarékos autót de félek az extra szerelési költségektől!!
és elég sok rosszat halotta a diesel mondeókról!! 2004-2007 évjáratút szeretné 100 000 km körülit!! Előre is köszönöm a válaszokat!!
sajnos ezek mar legkesobb 2009re tul voltak a 100000kmen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14171 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 18:24:42 »
Idézetet írta: nandit - 2015.10.22 csütörtök, 15:00:24
Üdv mindenkinek. Nagyon szépen köszönöm a befogadást és megtisztelőszámomra hogy ijen remek csapat tagja lehetek!! A segítségetekre lenne szükségem diesel vagy benzinest éri e meg venni mondeóból szeretnék szép nagy jól extrázott takarékos autót de félek az extra szerelési költségektől!!
és elég sok rosszat halotta a diesel mondeókról!! 2004-2007 évjáratút szeretné 100 000 km körülit!! Előre is köszönöm a válaszokat!!
Örülünk h, itt vagy, üdv. a csapatban.
Amit írok az a saját véleményem lehet h, nem szentírás.
Benzines diesel:
Fontos szempont mennyi kilométert mész egy évben és ezt rövid távokon vagy hosszú távon.
Ha rövid távokat mész aránylag kevés km (évi 10ezer) akkor inkább benzines. Az is 2.0l inkább.
Ha hosszabb távokat mész akkor diesel. Nekem 2.2 l van én ezt ajánlanám. Erősebb tartósabb.
A 100 ezer km az felejtős nem fogsz találni ennyi km futott autót. Vagy veszel egy sok-sok km
futott autót és komplett felújítod az üzemanyag rendszert, kuplungot, kéttömegűt, turbót.
Ekkor van egy 0 km-es autód. gond letudva. Jó pár évre. Igaz több pénzbe is kerül.
Autó 7-800 ezer. 6-700 ezerből felújítod. 1.5 millából megállhat.
Extrák:
szerintem jobban jársz egy gyárilag nagyon jól felszerelt autóval mint h, veszel egy alapot
és te építgeted bele az extrákat.
Aszzem ennyi.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
nandit
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14172 Dátum:
2015.10.23 péntek, 06:53:21 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.10.22 csütörtök, 18:24:42
Örülünk h, itt vagy, üdv. a csapatban.
Amit írok az a saját véleményem lehet h, nem szentírás.
Benzines diesel:
Fontos szempont mennyi kilométert mész egy évben és ezt rövid távokon vagy hosszú távon.
Ha rövid távokat mész aránylag kevés km (évi 10ezer) akkor inkább benzines. Az is 2.0l inkább.
Ha hosszabb távokat mész akkor diesel. Nekem 2.2 l van én ezt ajánlanám. Erősebb tartósabb.
A 100 ezer km az felejtős nem fogsz találni ennyi km futott autót. Vagy veszel egy sok-sok km
futott autót és komplett felújítod az üzemanyag rendszert, kuplungot, kéttömegűt, turbót.
Ekkor van egy 0 km-es autód. gond letudva. Jó pár évre. Igaz több pénzbe is kerül.
Autó 7-800 ezer. 6-700 ezerből felújítod. 1.5 millából megállhat.
Extrák:
szerintem jobban jársz egy gyárilag nagyon jól felszerelt autóval mint h, veszel egy alapot
és te építgeted bele az extrákat.
Aszzem ennyi.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14173 Dátum:
2015.10.23 péntek, 07:08:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.22 csütörtök, 10:27:00
A generátor van vagy 1kW-os, nehogy már ez fogja vissza az autót...
A búgás a klíma belső érzékelőjének a ventije lesz, a villogás meg elvileg kontakthiba, de nem lesz tőle erőtlen a kocsit.
Nem erőtlenségről volt szó hanem fogyasztásnövekedésről!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
nandit
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14174 Dátum:
2015.10.23 péntek, 07:12:54 »
Köszönöm a válaszod, Én Nemetországban lakom itt van sok 100 000 km körüli mondeo .Évi 20 000 km körül beletaposnék szerintem ! Menyire igaz az hogy a diesel mondeók üzemanyag elátó rendszere széria hibás ez kb mikor várhatohogy elő jön ? Menyit tudnék spórolni a dieselel a benzineshez képest?
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14175 Dátum:
2015.10.23 péntek, 07:28:51 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.23 péntek, 07:08:45
Nem erőtlenségről volt szó hanem fogyasztásnövekedésről!
A generátor most lett csinálva.Fesz. szabályzó és szabadonfutót kapott.Az is rendben elvileg.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14176 Dátum:
2015.10.23 péntek, 08:21:06 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.23 péntek, 07:08:45
Nem erőtlenségről volt szó hanem fogyasztásnövekedésről!
Mindkettőről.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14177 Dátum:
2015.10.23 péntek, 09:36:14 »
Idézetet írta: nandit - 2015.10.23 péntek, 07:12:54
Köszönöm a válaszod, Én Nemetországban lakom itt van sok 100 000 km körüli mondeo .Évi 20 000 km körül beletaposnék szerintem ! Menyire igaz az hogy a diesel mondeók üzemanyag elátó rendszere széria hibás ez kb mikor várhatohogy elő jön ? Menyit tudnék spórolni a dieselel a benzineshez képest?
Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.
Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
nandit
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14178 Dátum:
2015.10.23 péntek, 10:27:34 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.10.23 péntek, 09:36:14
Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.
Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
Nagyon szèpen köszönöm a kedvessèged ès a sok èrtèkes infòt!! Most nagyot lèptem a diesel felè
Kisvàrosban lakunk napi szinten munkàba jàràsra hasznàlnàm föleg orszàgùt vagy pàlya kb 40 km oda vissza ès hejben szaladgàlàs az asszony elzavar kenyeret venni
Èn ùgy tudom hogy a szakszervìzben egy alapos àtviszgàlàsnàl tutira megmongyàk a tènyleges futàs teljesìtmènyt ez igaz? Előre is köszönöm az èrtèkes vàlaszod!!
Naplózva
nandit
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14179 Dátum:
2015.10.23 péntek, 10:34:55 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.10.23 péntek, 09:36:14
Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.
Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
Ja bocsi mèg 1 kèrdès a 1000 ft megtakarìtàs az kb 2,5 -3 liter naftànak felel meg ? Itt màsak az àrak csak viszonyìtàs kèpp itt 20 centel olcsòbb a gàzolaj de sajnos ha jòl tudom 200€ val több az èves adòja a dieselnek
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14180 Dátum:
2015.10.23 péntek, 13:59:45 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.10.23 péntek, 09:36:14
Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.
Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
Ez szép, kerek és korrekt hsz.
De nincs 1000 forint/ 100 km a különbség. Esetleg egy V6-al szemben. Egyébként pl. esetemben olyan 5-600 lehet a különbség, de hosszútávon még ennél is kevesebb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14181 Dátum:
2015.10.23 péntek, 15:53:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.23 péntek, 13:59:45
Ez szép, kerek és korrekt hsz.
De nincs 1000 forint/ 100 km a különbség. Esetleg egy V6-al szemben. Egyébként pl. esetemben olyan 5-600 lehet a különbség, de hosszútávon még ennél is kevesebb.
Köszi Tibcsi.
Ez tőled megtiszteltetés....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14182 Dátum:
2015.10.23 péntek, 15:55:10 »
Idézetet írta: nandit - 2015.10.23 péntek, 10:34:55
Ja bocsi mèg 1 kèrdès a 1000 ft megtakarìtàs az kb 2,5 -3 liter naftànak felel meg ? Itt màsak az àrak csak viszonyìtàs kèpp itt 20 centel olcsòbb a gàzolaj de sajnos ha jòl tudom 200€ val több az èves adòja a dieselnek
Igen 2,5-3 l kb. a különbség!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14183 Dátum:
2015.10.23 péntek, 16:02:15 »
Idézetet írta: nandit - 2015.10.23 péntek, 10:27:34
Nagyon szèpen köszönöm a kedvessèged ès a sok èrtèkes infòt!! Most nagyot lèptem a diesel felè
Kisvàrosban lakunk napi szinten munkàba jàràsra hasznàlnàm föleg orszàgùt vagy pàlya kb 40 km oda vissza ès hejben szaladgàlàs az asszony elzavar kenyeret venni
Èn ùgy tudom hogy a szakszervìzben egy alapos àtviszgàlàsnàl tutira megmongyàk a tènyleges futàs teljesìtmènyt ez igaz? Előre is köszönöm az èrtèkes vàlaszod!!
A tényleges futást sajnos még a szakszerviben sem biztos h, meg tudják mondani.
A kötelező szervizkor felírják a km állást, de ha nem volt az autó 3-4 éve szakszervizben akkor annyi
3-4 év alatt ment az autó 120 ezret és 100 ezret visszatekertek.... puff már nem tiszta a futás!
Szakszervizben megdiagolják a vasat és a porlasztók állapotát, esetleg a turbó nyomását, állapotát meg tudják
mondani de többet nem nagyon. Esetleg hibakódot olvasnak.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14184 Dátum:
2015.10.23 péntek, 19:52:41 »
Idézetet írta: nandit - 2015.10.23 péntek, 07:12:54
Köszönöm a válaszod, Én Nemetországban lakom itt van sok 100 000 km körüli mondeo .Évi 20 000 km körül beletaposnék szerintem ! Menyire igaz az hogy a diesel mondeók üzemanyag elátó rendszere széria hibás ez kb mikor várhatohogy elő jön ? Menyit tudnék spórolni a dieselel a benzineshez képest?
Ha németben veszel autót, és török, szerb, magyar... kereskedő kezén átment az autó, akkor kételkedj a km állásban. Német első tulaj, magánszemélytől még kis szerencsével kifoghatsz jót.
Német rendszámmal szeretnéd majd használni? Ha igen, akkor gondold át hogy mennyivel lesz több a biztosításod a dízellel egy évre. Euro 4 alatt nem kapsz zöld plakettet sem.
üdv: Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
nandit
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14185 Dátum:
2015.10.24 szombat, 07:55:25 »
Nagyon szèpen köszönöm a vàlaszokat !
Naplózva
rakosl28
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14186 Dátum:
2015.10.25 vasárnap, 05:43:36 »
Sziasztok!
Kis segítségre volna szükségem. Az autó D5BA. Amit néhány napja észrevetten, hogy gyorsításkor 1800as fordulat körül elerőtlenedik az autó aztán megy tovább megint majd 2500nél ismét.
Egyenlőre nem turkáltam benne, de ha egy kis támpontot adnátok, hogy merre keresgéljek?!
Köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14187 Dátum:
2015.10.25 vasárnap, 08:48:50 »
Idézetet írta: rakosl28 - 2015.10.25 vasárnap, 05:43:36
Sziasztok!
Kis segítségre volna szükségem. Az autó D5BA. Amit néhány napja észrevetten, hogy gyorsításkor 1800as fordulat körül elerőtlenedik az autó aztán megy tovább megint majd 2500nél ismét.
Egyenlőre nem turkáltam benne, de ha egy kis támpontot adnátok, hogy merre keresgéljek?!
Köszönöm!
Elsősorban turbócsöveket nézd végig.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rakosl28
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14188 Dátum:
2015.10.25 vasárnap, 17:39:29 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.25 vasárnap, 08:48:50
Elsősorban turbócsöveket nézd végig.
Köszönöm, akkor azzal kezdem!
Naplózva
-Williem-
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14189 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 18:19:36 »
Sziasztok 2001 tddi mondeon vizpumpát cseréltem légtelenitettem mégsincs fűtés mi lehet az oka? ( a vízpumpán levő csavaron levegö mentessen jőtt a hütőfolyadék )
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14190 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 18:37:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.12 hétfő, 21:07:26
Utángyártott.....JC AUTO márkájú...17000ft-ért kaptam meg.
Inter Cars-nál vettem....
Szia!
Köszönöm válaszod!
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14191 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 21:07:27 »
Idézetet írta: -Williem- - 2015.10.26 hétfő, 18:19:36
Sziasztok 2001 tddi mondeon vizpumpát cseréltem légtelenitettem mégsincs fűtés mi lehet az oka? ( a vízpumpán levő csavaron levegö mentessen jőtt a hütőfolyadék )
Ki kell olvastatni a hibakódját, nekem érintkezési hibás volt a középkonzolon a vezérlőegységnél, amint megjavítottam lett fűtésem, de ezért kell olvasni, hogy hol a hiba!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14192 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 21:12:35 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.10.26 hétfő, 21:07:27
Ki kell olvastatni a hibakódját, nekem érintkezési hibás volt a középkonzolon a vezérlőegységnél, amint megjavítottam lett fűtésem, de ezért kell olvasni, hogy hol a hiba!
Ez is lehet, de az előzmények ismerete nélkül bármi más.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14193 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 21:13:24 »
Idézetet írta: -Williem- - 2015.10.26 hétfő, 18:19:36
Sziasztok 2001 tddi mondeon vizpumpát cseréltem légtelenitettem mégsincs fűtés mi lehet az oka? ( a vízpumpán levő csavaron levegö mentessen jőtt a hütőfolyadék )
Miért kellett pumpát cserélni? Termosztátokkal mi a helyzet? Volt cserélve? Mindkettő? Egyik sem? Víz bemelegszik? Mutató középen?
Csak a kabinfűtéssel van gond?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14194 Dátum:
2015.10.31 szombat, 11:16:31 »
Sziasztok!
Egy Vp 44 - es adagolót keresek megvételre (0470504021) 2001- es autómba.
Köszi
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
-Williem-
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14195 Dátum:
2015.10.31 szombat, 11:47:02 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.10.26 hétfő, 21:13:24
Miért kellett pumpát cserélni? Termosztátokkal mi a helyzet? Volt cserélve? Mindkettő? Egyik sem? Víz bemelegszik? Mutató középen?
Csak a kabinfűtéssel van gond?
Szia probléma megoldva a tömszelence a vizpumpa és a szervo közt engedte a vizet 302 000 km-nél már nem csodálkozom szerencsére autoszerelö havernek volt kis ideje és megoldotta hibát maradt kis levegö a rendszerbe és megjött a kabin fütés is
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14196 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 08:42:21 »
Sziasztok!
Az mennyire üzemszerü hogy a vìz hőfok nem megy max. 90 fokig de csak ha nyomom neki.Átlagos temponál 85 fok.Termosztát csere?És ha igen milyenre érdemes?
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14197 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 10:29:24 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.11.02 hétfő, 08:42:21
Sziasztok!
Az mennyire üzemszerü hogy a vìz hőfok nem megy max. 90 fokig de csak ha nyomom neki.Átlagos temponál 85 fok.Termosztát csere?És ha igen milyenre érdemes?
Köszönöm
Szia!
Nemrég nekem is volt problémám a vízzel. 10 C külső hőmérsékletnél az istennek nem akart melegedni a motor ---- > főköri term. csere ---- > olajköri term. csere javított a dolgon. Viszont mellékesen megjegyezném, hogy nekem is hasonlóan működik a dolog. A hibát szerény véleményem szerint az olajköri termosztát okozza, mivel egy kicsit át-át enged. Beszerelés előtt hidegen megfújva is átszelet bár a rosszon meg simán átfújtam. Szerintem ne aggódj nagyon amíg a hűtővíz 10-15 km alatt üzem-meleg lesz.
Tisztelettel :
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14198 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 13:16:25 »
Idézetet írta: Wyer - 2015.11.02 hétfő, 10:29:24
Szia!
Nemrég nekem is volt problémám a vízzel. 10 C külső hőmérsékletnél az istennek nem akart melegedni a motor ---- > főköri term. csere ---- > olajköri term. csere javított a dolgon. Viszont mellékesen megjegyezném, hogy nekem is hasonlóan működik a dolog. A hibát szerény véleményem szerint az olajköri termosztát okozza, mivel egy kicsit át-át enged. Beszerelés előtt hidegen megfújva is átszelet bár a rosszon meg simán átfújtam. Szerintem ne aggódj nagyon amíg a hűtővíz 10-15 km alatt üzem-meleg lesz.
Tisztelettel :
olyan olajkörit mi értelme van berakni, ami kicsit is átereszt?
aztán meg csodálkoztok, hogy nem működik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14199 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 13:25:44 »
A tintahal először a reményhal meg utoljára.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
277
278
279
280
281
282
283
[
284
]
285
286
287
288
289
290
291
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ