Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113432 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 21:07:26 »

Szia!

Milyet tettél bele? Gyárit vagy utángyártottat? Nekem is cserés lesz.. Ha segítenél a beszerzési forrással megköszönném! Smiley

Üdv: Tomi

Utángyártott.....JC AUTO márkájú...17000ft-ért kaptam meg.
Inter Cars-nál vettem....
Naplózva
trnokikoma12
Vendég
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2015.10.17 szombat, 15:14:58 »

Sziasztok.
Ez már a második Mondeom és van egy kis gondom, remélem tudtok tanácsot adni.
gyorsításnál 1800-2000 fordulat között picit megtorpan az autó, és további gyorsításkor is 'hullámzik' a gyorsulás mértéke!
teljes szervíz volt az autón, gázolajszűrővel 1ütt, az előző szűrővel is ez csinálta
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2015.10.17 szombat, 20:26:00 »

Sziasztok.
Ez már a második Mondeom és van egy kis gondom, remélem tudtok tanácsot adni.
gyorsításnál 1800-2000 fordulat között picit megtorpan az autó, és további gyorsításkor is 'hullámzik' a gyorsulás mértéke!
teljes szervíz volt az autón, gázolajszűrővel 1ütt, az előző szűrővel is ez csinálta
Turbó és csövei keress olajos foltokat a csöveken kötéseken!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2015.10.17 szombat, 21:34:20 »

akkor törlöm..

ma megnéztem, az enyém is hűtőbordás és szintén kombi. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
trnokikoma12
Vendég
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2015.10.17 szombat, 23:02:18 »

megnézem a turbo csövek ok!
ma du hazafelé meghuzattam 4000 fordulatig és akkor nem jelentkezett a tünet, viszont szerintem kicsit lomha az autó
és amikor megtorpan 1800 rpm nél akkor a hangja is kicsit csörgősebb

Turbó és csövei keress olajos foltokat a csöveken kötéseken!

« Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 21:10:51 írta trnokikoma12 » Naplózva
trnokikoma12
Vendég
« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 13:51:41 »

az lehet hogy a katalizátorom ko? a fogyi 6.5-7 l között van és tojáshéjjal a talpam alatt közlekedek és néha hallok az auto alól (bár mintha hátulról jönne) búgó,kopogó hangot ez is csak néha jön elő

megnézem a turbo csövek ok!
ma du hazafelé meghuzattam 4000 fordulatig és akkor nem jelentkezett a tünet, viszont szerintem kicsit lomha az autó
és amikor megtorpan 1800 rpm nél akkor a hangja is kicsit csörgősebb

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 14:04:50 »

az lehet hogy a katalizátorom ko? a fogyi 6.5-7 l között van és tojáshéjjal a talpam alatt közlekedek és néha hallok az auto alól (bár mintha hátulról jönne) búgó,kopogó hangot ez is csak néha jön elő

nem valószínű a kati...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2015.10.19 hétfő, 15:16:17 »

az lehet hogy a katalizátorom ko? a fogyi 6.5-7 l között van és tojáshéjjal a talpam alatt közlekedek és néha hallok az auto alól (bár mintha hátulról jönne) búgó,kopogó hangot ez is csak néha jön elő


A fogyasztás nálam is 6,5-7 liter. Igaz nálam a pálya és a BP-i dugó teszi ki a km-ek nagy részét.
Az ~1800-as fordulatnál jelentkező hang változás normális (az előtöltésen állít).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:26:59 »

Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem a TDCI generátor jó TDDI be
Köszönöm válaszotokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:27:28 »

Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem a TDCI generátor jó TDDI be
Köszönöm válaszotokat
igen. 1az1ben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2015.10.20 kedd, 20:28:37 »

Köszönöm gyors válasz
szép estét
igen. 1az1ben.
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2015.10.20 kedd, 23:17:02 »

Sziasztok!
Egy kis segìtség kéne ismêt!
Az autó egy 2001- es tddi kombi mondi.
Ugy néz ki a dolog hogy meg nőt a fogyasztás nem picit.
Kicsit gyengült a teljesìtménye.
Egyszer volt ilyen és akkor egy bontott porlaszto került bele ami megoldotta a dolgot.Most ugy néz ki hogy ki lett cserélve a porlasztó csucs mind a négyben vadi újra de nem oldotta meg a problémát.Obd- vel néztem a gépet de semmi hibakód.Nem tudom mi lehet a gond.
Valakinek valami?
Köszönöm.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2015.10.21 szerda, 06:05:09 »

Sziasztok!
Egy kis segìtség kéne ismêt!
Az autó egy 2001- es tddi kombi mondi.
Ugy néz ki a dolog hogy meg nőt a fogyasztás nem picit.
Kicsit gyengült a teljesìtménye.
Egyszer volt ilyen és akkor egy bontott porlaszto került bele ami megoldotta a dolgot.Most ugy néz ki hogy ki lett cserélve a porlasztó csucs mind a négyben vadi újra de nem oldotta meg a problémát.Obd- vel néztem a gépet de semmi hibakód.Nem tudom mi lehet a gond.
Valakinek valami?
Köszönöm.
a turbó nyomásod nem szökik el az atmosztférába?diagal megkell mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2015.10.21 szerda, 13:32:07 »

a turbó nyomásod nem szökik el az atmosztférába?diagal megkell mérni.
Ahogy néztem fel megy 2,5-ig tehát ott rendben van.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2015.10.21 szerda, 17:55:38 »

Ahogy néztem fel megy 2,5-ig tehát ott rendben van.
Fék nem szorul? Valami nem terheli a villamos rendszert?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2015.10.21 szerda, 20:33:47 »

Fék nem szorul? Valami nem terheli a villamos rendszert?

A fék nem szorul.Az elektromos rendszert nem tudom.De nem vettem észre semmit ami furcsa lenne.Hogy lehetne ezt megnézni?
Azt észre vettem hogy néha ritkán bevillan az óracsoportnál a lcd kijelző egy pillanatra és a műszerfal mögül egy folyamatos halk búgó hangot hallani ha ráadom a gyújtást.Bár nem tudom hogy ez mennyire lehet a hiba forrása.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 21:46:38 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
trnokikoma12
Vendég
« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2015.10.21 szerda, 22:06:37 »

ma csinált olyat az autom, hogy ha felpörgettem a fordultatot 2000 fölé és hagytam visszaesni akkor 1500nál fennragadt és utánna csak lassan hullámozva esett vissza 0-ra gyorsításkor ugyanez néha előfordul hogy hullámozva gyorsul 2000ig, de ze nem mindig jelentkezik
A fogyasztás nálam is 6,5-7 liter. Igaz nálam a pálya és a BP-i dugó teszi ki a km-ek nagy részét.
Az ~1800-as fordulatnál jelentkező hang változás normális (az előtöltésen állít).
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 09:48:11 »

ma csinált olyat az autom, hogy ha felpörgettem a fordultatot 2000 fölé és hagytam visszaesni akkor 1500nál fennragadt és utánna csak lassan hullámozva esett vissza 0-ra gyorsításkor ugyanez néha előfordul hogy hullámozva gyorsul 2000ig, de ze nem mindig jelentkezik
Generátor esetleg vagy kiegészítő fütés terhelés.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 10:27:00 »

A fék nem szorul.Az elektromos rendszert nem tudom.De nem vettem észre semmit ami furcsa lenne.Hogy lehetne ezt megnézni?
Azt észre vettem hogy néha ritkán bevillan az óracsoportnál a lcd kijelző egy pillanatra és a műszerfal mögül egy folyamatos halk búgó hangot hallani ha ráadom a gyújtást.Bár nem tudom hogy ez mennyire lehet a hiba forrása.

A generátor van vagy 1kW-os, nehogy már ez fogja vissza az autót...
A búgás a klíma belső érzékelőjének a ventije lesz, a villogás meg elvileg kontakthiba, de nem lesz tőle erőtlen a kocsit.
Naplózva
nandit
Vendég
« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 15:00:24 »

Üdv mindenkinek.  Nagyon szépen köszönöm a befogadást és megtisztelőszámomra hogy ijen remek csapat tagja lehetek!!  A segítségetekre lenne szükségem diesel vagy benzinest éri e meg venni mondeóból szeretnék szép nagy jól extrázott takarékos autót de félek az extra szerelési költségektől!!   Sad   és elég sok rosszat halotta  a diesel mondeókról!!   2004-2007 évjáratút szeretné 100 000 km körülit!!  Előre is köszönöm a válaszokat!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 16:18:34 »

Üdv mindenkinek.  Nagyon szépen köszönöm a befogadást és megtisztelőszámomra hogy ijen remek csapat tagja lehetek!!  A segítségetekre lenne szükségem diesel vagy benzinest éri e meg venni mondeóból szeretnék szép nagy jól extrázott takarékos autót de félek az extra szerelési költségektől!!   Sad   és elég sok rosszat halotta  a diesel mondeókról!!   2004-2007 évjáratút szeretné 100 000 km körülit!!  Előre is köszönöm a válaszokat!!
sajnos ezek mar legkesobb 2009re tul voltak a 100000kmen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2015.10.22 csütörtök, 18:24:42 »

Üdv mindenkinek.  Nagyon szépen köszönöm a befogadást és megtisztelőszámomra hogy ijen remek csapat tagja lehetek!!  A segítségetekre lenne szükségem diesel vagy benzinest éri e meg venni mondeóból szeretnék szép nagy jól extrázott takarékos autót de félek az extra szerelési költségektől!!   Sad   és elég sok rosszat halotta  a diesel mondeókról!!   2004-2007 évjáratút szeretné 100 000 km körülit!!  Előre is köszönöm a válaszokat!!

Örülünk h, itt vagy, üdv. a csapatban.
Amit írok az a saját véleményem lehet h, nem szentírás.
Benzines diesel:
Fontos szempont mennyi kilométert mész egy évben és ezt rövid távokon vagy hosszú távon.
Ha rövid távokat mész aránylag kevés km (évi 10ezer) akkor inkább benzines. Az is 2.0l inkább.
Ha hosszabb távokat mész  akkor diesel. Nekem 2.2 l van én ezt ajánlanám. Erősebb tartósabb.

A 100 ezer km az felejtős nem fogsz találni ennyi km futott autót. Vagy veszel egy sok-sok km
futott autót és komplett felújítod az üzemanyag rendszert, kuplungot, kéttömegűt, turbót.
Ekkor van egy  0 km-es autód. gond letudva. Jó pár évre. Igaz több pénzbe is kerül.
Autó 7-800 ezer. 6-700 ezerből felújítod. 1.5 millából megállhat.
Extrák:
szerintem jobban jársz egy gyárilag nagyon jól felszerelt autóval mint h, veszel egy alapot
és te építgeted bele az extrákat.
Aszzem ennyi.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
nandit
Vendég
« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2015.10.23 péntek, 06:53:21 »

Örülünk h, itt vagy, üdv. a csapatban.
Amit írok az a saját véleményem lehet h, nem szentírás.
Benzines diesel:
Fontos szempont mennyi kilométert mész egy évben és ezt rövid távokon vagy hosszú távon.
Ha rövid távokat mész aránylag kevés km (évi 10ezer) akkor inkább benzines. Az is 2.0l inkább.
Ha hosszabb távokat mész  akkor diesel. Nekem 2.2 l van én ezt ajánlanám. Erősebb tartósabb.

A 100 ezer km az felejtős nem fogsz találni ennyi km futott autót. Vagy veszel egy sok-sok km
futott autót és komplett felújítod az üzemanyag rendszert, kuplungot, kéttömegűt, turbót.
Ekkor van egy  0 km-es autód. gond letudva. Jó pár évre. Igaz több pénzbe is kerül.
Autó 7-800 ezer. 6-700 ezerből felújítod. 1.5 millából megállhat.
Extrák:
szerintem jobban jársz egy gyárilag nagyon jól felszerelt autóval mint h, veszel egy alapot
és te építgeted bele az extrákat.
Aszzem ennyi.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2015.10.23 péntek, 07:08:45 »

A generátor van vagy 1kW-os, nehogy már ez fogja vissza az autót...
A búgás a klíma belső érzékelőjének a ventije lesz, a villogás meg elvileg kontakthiba, de nem lesz tőle erőtlen a kocsit.
Nem erőtlenségről volt szó hanem fogyasztásnövekedésről!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
nandit
Vendég
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2015.10.23 péntek, 07:12:54 »

Köszönöm a válaszod,  Én Nemetországban lakom itt van sok 100 000 km körüli mondeo .Évi 20 000 km körül beletaposnék szerintem !  Menyire igaz az hogy a diesel mondeók üzemanyag elátó rendszere széria hibás ez kb mikor várhatohogy elő jön ? Menyit tudnék spórolni a dieselel a benzineshez képest?  
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2015.10.23 péntek, 07:28:51 »

Nem erőtlenségről volt szó hanem fogyasztásnövekedésről!
A generátor most lett csinálva.Fesz. szabályzó és szabadonfutót kapott.Az is rendben elvileg.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2015.10.23 péntek, 08:21:06 »

Nem erőtlenségről volt szó hanem fogyasztásnövekedésről!

Mindkettőről.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2015.10.23 péntek, 09:36:14 »

Köszönöm a válaszod,  Én Nemetországban lakom itt van sok 100 000 km körüli mondeo .Évi 20 000 km körül beletaposnék szerintem !  Menyire igaz az hogy a diesel mondeók üzemanyag elátó rendszere széria hibás ez kb mikor várhatohogy elő jön ? Menyit tudnék spórolni a dieselel a benzineshez képest?  

Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek  széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása  stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.

Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
 
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
nandit
Vendég
« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2015.10.23 péntek, 10:27:34 »

Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek  széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása  stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.

Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
 



Nagyon szèpen köszönöm a kedvessèged ès a  sok èrtèkes infòt!!  Most nagyot lèptem a diesel felè  Smiley Kisvàrosban lakunk napi szinten munkàba jàràsra hasznàlnàm föleg orszàgùt vagy pàlya kb 40 km oda vissza ès hejben szaladgàlàs az asszony elzavar kenyeret venni  Smiley  Èn ùgy tudom hogy a szakszervìzben egy alapos àtviszgàlàsnàl tutira megmongyàk a tènyleges futàs teljesìtmènyt ez igaz?  Előre is köszönöm az èrtèkes vàlaszod!!
Naplózva
nandit
Vendég
« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2015.10.23 péntek, 10:34:55 »

Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek  széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása  stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.

Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
 



Ja bocsi mèg 1 kèrdès a 1000 ft megtakarìtàs az kb 2,5 -3 liter naftànak felel meg ? Itt màsak az àrak csak viszonyìtàs kèpp itt 20 centel olcsòbb a gàzolaj de sajnos ha jòl tudom 200€ val több az èves adòja a dieselnek
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2015.10.23 péntek, 13:59:45 »

Nagyon nézd meg azt a sokkk 100ezres autókat, nehogy visszatekert legyen. Természetesen nem
zárom ki annak a lehetőségét h, van egy pár darab de én mindenképpen fenntartásokkal kezelném ezeket
az autókat.
Az nem igaz h, a mondeo dieselek  széria hibásak. Én azt mondanám kicsit érzékenyebbek mint más rendszerek.
Nagyon sok mindentől függ h, mikor jön elő a hiba. Megtett kilométer, ezt hogyan tették meg, vezetési stílus
üzemanyag minősége,származása  stb.
Nagy átlagosságban 250-300ezer után várható némi hiba. Nekem 310ezer van benne és még ehhez képest jól működik.
Egy két óvintézkedéssel még tovább lehet nyújtani.
De ha vissza van tekerve egy 250ezret futott autó 160ra akkor már az óra szerint jöhet a probléma 200 körül is.
Szóval nagyon relatív h, mikor és mennyi km-nél jön a probléma.
Az én tapasztalatom és infóim alapján azt mondom h, a 2.2 dizelek jobban bírják mint a 2.0 ha dizel akkor azt vegyél.

Spórolás!!! Örök vita a benzinesek és a dizelesek között. Kinek mennyit fogyaszt, szervizköltség..... bla bla bla bla
Én úgy szoktam számolni h, egy dizellel 100 km megtételénél kb 1000 forinttal beljebb lehetsz egy benzineshez képest.
Ez függ attól is h, nagyvárosban használod mind a kettőt vagy inkább vidéken,országúton!
De ha mondjuk úgy használod a dizlit h, naponta 10 szer indítod 10 szer megteszel 5 kilométert úgy h, fel sem melegedett a motor, akkor nagyon hamar tönkremegy a rendszer és így már ráfizetés az egész.
 

Ez szép, kerek és korrekt hsz.  eljen
De nincs 1000 forint/ 100 km a különbség. Esetleg egy V6-al szemben. Egyébként pl. esetemben olyan 5-600 lehet a különbség, de hosszútávon még ennél is kevesebb.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2015.10.23 péntek, 15:53:37 »

Ez szép, kerek és korrekt hsz.  eljen
De nincs 1000 forint/ 100 km a különbség. Esetleg egy V6-al szemben. Egyébként pl. esetemben olyan 5-600 lehet a különbség, de hosszútávon még ennél is kevesebb.  Wink

Köszi Tibcsi. worship
Ez tőled megtiszteltetés....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2015.10.23 péntek, 15:55:10 »



Ja bocsi mèg 1 kèrdès a 1000 ft megtakarìtàs az kb 2,5 -3 liter naftànak felel meg ? Itt màsak az àrak csak viszonyìtàs kèpp itt 20 centel olcsòbb a gàzolaj de sajnos ha jòl tudom 200€ val több az èves adòja a dieselnek

Igen 2,5-3 l kb. a különbség!  eljen
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2015.10.23 péntek, 16:02:15 »



Nagyon szèpen köszönöm a kedvessèged ès a  sok èrtèkes infòt!!  Most nagyot lèptem a diesel felè  Smiley Kisvàrosban lakunk napi szinten munkàba jàràsra hasznàlnàm föleg orszàgùt vagy pàlya kb 40 km oda vissza ès hejben szaladgàlàs az asszony elzavar kenyeret venni  Smiley  Èn ùgy tudom hogy a szakszervìzben egy alapos àtviszgàlàsnàl tutira megmongyàk a tènyleges futàs teljesìtmènyt ez igaz?  Előre is köszönöm az èrtèkes vàlaszod!!

A tényleges futást sajnos még a szakszerviben sem biztos h, meg tudják mondani.
A kötelező szervizkor felírják a km állást, de ha nem volt az autó 3-4 éve szakszervizben akkor annyi  levele
3-4 év alatt ment az autó 120 ezret és 100 ezret visszatekertek.... puff már nem tiszta a futás!
Szakszervizben megdiagolják a vasat és a porlasztók állapotát, esetleg a turbó nyomását, állapotát meg tudják
mondani de többet nem nagyon. Esetleg hibakódot olvasnak.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:52:41 »

Köszönöm a válaszod,  Én Nemetországban lakom itt van sok 100 000 km körüli mondeo .Évi 20 000 km körül beletaposnék szerintem !  Menyire igaz az hogy a diesel mondeók üzemanyag elátó rendszere széria hibás ez kb mikor várhatohogy elő jön ? Menyit tudnék spórolni a dieselel a benzineshez képest?  

Ha németben veszel autót, és török, szerb, magyar... kereskedő kezén átment az autó, akkor kételkedj a km állásban. Német első tulaj, magánszemélytől még kis szerencsével kifoghatsz jót.
Német rendszámmal szeretnéd majd használni? Ha igen, akkor gondold át hogy mennyivel lesz több a biztosításod a dízellel egy évre. Euro 4 alatt nem kapsz zöld plakettet sem. 

üdv: Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
nandit
Vendég
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2015.10.24 szombat, 07:55:25 »

Nagyon szèpen köszönöm a vàlaszokat !
Naplózva
rakosl28
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 05:43:36 »

Sziasztok!

Kis segítségre volna szükségem. Az autó D5BA. Amit néhány napja észrevetten, hogy gyorsításkor 1800as fordulat körül elerőtlenedik az autó aztán megy tovább megint majd 2500nél ismét.
Egyenlőre nem turkáltam benne, de ha egy kis támpontot adnátok, hogy merre keresgéljek?!
Köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 08:48:50 »

Sziasztok!

Kis segítségre volna szükségem. Az autó D5BA. Amit néhány napja észrevetten, hogy gyorsításkor 1800as fordulat körül elerőtlenedik az autó aztán megy tovább megint majd 2500nél ismét.
Egyenlőre nem turkáltam benne, de ha egy kis támpontot adnátok, hogy merre keresgéljek?!
Köszönöm!
Elsősorban turbócsöveket nézd végig.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
rakosl28
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 17:39:29 »

Elsősorban turbócsöveket nézd végig.

Köszönöm, akkor azzal kezdem!
Naplózva
-Williem-
Vendég
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 18:19:36 »

Sziasztok 2001 tddi mondeon vizpumpát cseréltem légtelenitettem mégsincs fűtés mi lehet az oka? ( a vízpumpán levő csavaron levegö mentessen jőtt a hütőfolyadék )
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 18:37:58 »

Utángyártott.....JC AUTO márkájú...17000ft-ért kaptam meg.
Inter Cars-nál vettem....

Szia!

Köszönöm válaszod! Smiley

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:07:27 »

Sziasztok 2001 tddi mondeon vizpumpát cseréltem légtelenitettem mégsincs fűtés mi lehet az oka? ( a vízpumpán levő csavaron levegö mentessen jőtt a hütőfolyadék )

Ki kell olvastatni a hibakódját, nekem érintkezési hibás volt a középkonzolon a vezérlőegységnél, amint megjavítottam lett fűtésem, de ezért kell olvasni, hogy hol a hiba!  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:12:35 »

Ki kell olvastatni a hibakódját, nekem érintkezési hibás volt a középkonzolon a vezérlőegységnél, amint megjavítottam lett fűtésem, de ezért kell olvasni, hogy hol a hiba!  integet2
Ez is lehet, de az előzmények ismerete nélkül bármi más.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:13:24 »

Sziasztok 2001 tddi mondeon vizpumpát cseréltem légtelenitettem mégsincs fűtés mi lehet az oka? ( a vízpumpán levő csavaron levegö mentessen jőtt a hütőfolyadék )
Miért kellett pumpát cserélni? Termosztátokkal mi a helyzet? Volt cserélve? Mindkettő? Egyik sem? Víz bemelegszik? Mutató középen?
Csak a kabinfűtéssel van gond?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2015.10.31 szombat, 11:16:31 »

Sziasztok!
Egy Vp 44 - es adagolót keresek megvételre (0470504021) 2001- es autómba.
Köszi

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
-Williem-
Vendég
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2015.10.31 szombat, 11:47:02 »

Miért kellett pumpát cserélni? Termosztátokkal mi a helyzet? Volt cserélve? Mindkettő? Egyik sem? Víz bemelegszik? Mutató középen?
Csak a kabinfűtéssel van gond?


Szia probléma megoldva a tömszelence a vizpumpa és a szervo közt engedte a vizet 302 000 km-nél már nem csodálkozom szerencsére autoszerelö havernek volt kis ideje és megoldotta hibát maradt kis levegö a rendszerbe és megjött a kabin fütés is Smiley
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 08:42:21 »

Sziasztok!
Az mennyire üzemszerü hogy a vìz hőfok nem megy max. 90 fokig de csak ha nyomom neki.Átlagos temponál 85 fok.Termosztát csere?És ha igen milyenre érdemes?
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 10:29:24 »

Sziasztok!
Az mennyire üzemszerü hogy a vìz hőfok nem megy max. 90 fokig de csak ha nyomom neki.Átlagos temponál 85 fok.Termosztát csere?És ha igen milyenre érdemes?
Köszönöm

Szia!

Nemrég nekem is volt problémám a vízzel. 10 C külső hőmérsékletnél az istennek nem akart melegedni a motor ---- > főköri term. csere ---- > olajköri term. csere javított a dolgon. Viszont mellékesen megjegyezném, hogy nekem is hasonlóan működik a dolog. A hibát szerény véleményem szerint az olajköri termosztát okozza, mivel egy kicsit át-át enged. Beszerelés előtt hidegen megfújva is átszelet bár a rosszon meg simán átfújtam. Szerintem ne aggódj nagyon amíg a hűtővíz 10-15 km alatt üzem-meleg lesz.

Tisztelettel : worship
Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:16:25 »

Szia!

Nemrég nekem is volt problémám a vízzel. 10 C külső hőmérsékletnél az istennek nem akart melegedni a motor ---- > főköri term. csere ---- > olajköri term. csere javított a dolgon. Viszont mellékesen megjegyezném, hogy nekem is hasonlóan működik a dolog. A hibát szerény véleményem szerint az olajköri termosztát okozza, mivel egy kicsit át-át enged. Beszerelés előtt hidegen megfújva is átszelet bár a rosszon meg simán átfújtam. Szerintem ne aggódj nagyon amíg a hűtővíz 10-15 km alatt üzem-meleg lesz.

Tisztelettel : worship
olyan olajkörit mi értelme van berakni, ami kicsit is átereszt? Roll Eyes aztán meg csodálkoztok, hogy nem működik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:25:44 »

A tintahal először a reményhal meg utoljára.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.