Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:36:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
278
279
280
281
282
283
284
[
285
]
286
287
288
289
290
291
292
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108426 alkalommal)
0 Felhasználó és 235 vendég van a témában
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14200 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 15:37:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.11.02 hétfő, 13:16:25
olyan olajkörit mi értelme van berakni, ami kicsit is átereszt?
aztán meg csodálkoztok, hogy nem működik
Jogos a 2 pont. Szombaton vettem meg hazamenet, beszerel, próbál
aztán go 3ekm. A muszáj nagy úr.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 01:25:19 írta Wyer
»
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14201 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 20:38:22 »
http://muszaly.hu/
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
s.o.s.
«
Új hozzászólás #14202 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:07:43 »
Hi. Gyors segítség kell. Jövök hazafelé,egyszer csak elkezd dadogni az autó. Talán 1-2km jöhettem, mire egyre jobban csinálta, mígnem leállt az autó. Azóta nem tudom elindítani. Forgatni forgatja, de nem indul el.nincs nálam semmi, net is alig van.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: s.o.s.
«
Új hozzászólás #14203 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:15:44 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.02 hétfő, 22:07:43
Hi. Gyors segítség kell. Jövök hazafelé,egyszer csak elkezd dadogni az autó. Talán 1-2km jöhettem, mire egyre jobban csinálta, mígnem leállt az autó. Azóta nem tudom elindítani. Forgatni forgatja, de nem indul el.nincs nálam semmi, net is alig van.
AC pmupa
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: s.o.s.
«
Új hozzászólás #14204 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:22:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.02 hétfő, 22:15:44
AC pmupa
Koszi.közben már megkoholtam párszor.Elindult, azóta megy.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: s.o.s.
«
Új hozzászólás #14205 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 22:23:30 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.02 hétfő, 22:22:29
Koszi.közben már megkoholtam párszor.Elindult, azóta megy.
Egy kis benzin kell neki
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: s.o.s.
«
Új hozzászólás #14206 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 23:20:19 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.11.02 hétfő, 22:23:30
Egy kis benzin kell neki
miért? fel akarod gyújtani?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14207 Dátum:
2015.11.03 kedd, 01:24:24 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.02 hétfő, 20:38:22
http://muszaly.hu/
Köszi !
Teamviewer T9 Muszály Vendéglő Enter. Javítva ! Viszont, attól még a Muszály is lehet nagyúr .
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 01:27:03 írta Wyer
»
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: s.o.s.
«
Új hozzászólás #14208 Dátum:
2015.11.03 kedd, 06:09:26 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.11.02 hétfő, 22:23:30
Egy kis benzin kell neki
sátán....fokhagyma-fokhagyma-fakereszt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14209 Dátum:
2015.11.03 kedd, 20:30:23 »
NA, volt egy kis időm foglalkozni, szétnézni az AC áráról.
Bárdi, alkatreszek.hu, Unix kilőve. A bárdi pl a Bosch szűrőt 89ért adja. Oké, h ebből lejön a kedvezmény, de akkor is.
Cromaxnál pl flottás kedvezményemmel a Bosch 31.994 ft. A webshop ár, amit mindeni megkap pedi 35.527 Ft. Röhej.
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/uzemanyag_szivattyu_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19521
Mivel fogytán a gempa, így nem szívesen adnék ki most a fék + lengéscsillapító csere mellé +32e ft-ot, a kérdésem a következő: tudtok vmi olcsóbb forrást? Esetleg vmi olcsóbb, megbízható u.gyártott AC-t? Ami van a Cromax oldalán Meister 16.572-ért, az mennyire lehet gagyi?
Ha nem sikerül vmi olscsóbabt találnom, akkor marad egyelőre a bontott.
Egyébként amióta megütögettem az AC-t, azóta hibátlanul megy az autó. Lehetett vmi pillanatnyi koszolódás? Vagy ez már a haldoklás jele?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14210 Dátum:
2015.11.03 kedd, 21:06:14 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.03 kedd, 20:30:23
NA, volt egy kis időm foglalkozni, szétnézni az AC áráról.
Bárdi, alkatreszek.hu, Unix kilőve. A bárdi pl a Bosch szűrőt 89ért adja. Oké, h ebből lejön a kedvezmény, de akkor is.
Cromaxnál pl flottás kedvezményemmel a Bosch 31.994 ft. A webshop ár, amit mindeni megkap pedi 35.527 Ft. Röhej.
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/uzemanyag_szivattyu_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19521
Mivel fogytán a gempa, így nem szívesen adnék ki most a fék + lengéscsillapító csere mellé +32e ft-ot, a kérdésem a következő: tudtok vmi olcsóbb forrást? Esetleg vmi olcsóbb, megbízható u.gyártott AC-t? Ami van a Cromax oldalán Meister 16.572-ért, az mennyire lehet gagyi?
Ha nem sikerül vmi olscsóbabt találnom, akkor marad egyelőre a bontott.
Egyébként amióta megütögettem az AC-t, azóta hibátlanul megy az autó. Lehetett vmi pillanatnyi koszolódás? Vagy ez már a haldoklás jele?
Haldoklás jele...
Mi Apámmal ragadtunk lent Szegeden. Előzőleg ac hibát daigoltak, alkatrészt megrendelték, meghozták, majd vki megkopogtatta, jó ez! Nem cserélték ki. Alkatrész vissza. Majd rá egy pár napra Szegedre mentünk, majd dolgunk végeztével jöttünk, volna. Hosszú eredménytelen fonálgatások után, egy helyi szerelő vmi bontott Merci pumpát hekkelt rá a Sierrára. Haza tudtunk jönni. Sőt a mai napig az van rajta, pedig volt vagy 10 éve...
Ne vergődj vele, mert megsz..patod magad.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14211 Dátum:
2015.11.03 kedd, 21:17:08 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.11.03 kedd, 21:06:14
Haldoklás jele...
Mi Apámmal ragadtunk lent Szegeden. Előzőleg ac hibát daigoltak, alkatrészt megrendelték, meghozták, majd vki megkopogtatta, jó ez! Nem cserélték ki. Alkatrész vissza. Majd rá egy pár napra Szegedre mentünk, majd dolgunk végeztével jöttünk, volna. Hosszú eredménytelen fonálgatások után, egy helyi szerelő vmi bontott Merci pumpát hekkelt rá a Sierrára. Haza tudtunk jönni. Sőt a mai napig az van rajta, pedig volt vagy 10 éve...
Ne vergődj vele, mert megsz..patod magad.
igen, itt most az ár a fontos tényező.
bontott is csak 2 hét múlva lesz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14212 Dátum:
2015.11.03 kedd, 21:21:19 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.03 kedd, 21:17:08
igen, itt most az ár a fontos tényező.
bontott is csak 2 hét múlva lesz.
Régen volt itt a fórumon ez téma, volt hozzá cégnév, hogy honnan milyet. Elmentettem egy xls-be, de az a műhelygépen van, reggel megnézem neked, és elküldöm, ha addig vki meg nem írja. Pár oldallal korábban Bunyek írta, hogy honnan milyet vette, kérdezd meg tőle pü-ben.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14213 Dátum:
2015.11.03 kedd, 21:25:54 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.11.03 kedd, 21:21:19
Régen volt itt a fórumon ez téma, volt hozzá cégnév, hogy honnan milyet. Elmentettem egy xls-be, de az a műhelygépen van, reggel megnézem neked, és elküldöm, ha addig vki meg nem írja. Pár oldallal korábban Bunyek írta, hogy honnan milyet vette, kérdezd meg tőle pü-ben.
és ez mit tudhat:
http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 21:40:56 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14214 Dátum:
2015.11.04 szerda, 08:36:50 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.03 kedd, 21:25:54
és ez mit tudhat:
http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
Ko-csi Kft-t emlegették régebben AC ügyben:
http://www.ko-csi.hu/
Kérdezd meg őket.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14215 Dátum:
2015.11.04 szerda, 13:45:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.11.04 szerda, 08:36:50
Ko-csi Kft-t emlegették régebben AC ügyben:
http://www.ko-csi.hu/
Kérdezd meg őket.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14216 Dátum:
2015.11.04 szerda, 14:36:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.03 kedd, 20:30:23
NA, volt egy kis időm foglalkozni, szétnézni az AC áráról.
Bárdi, alkatreszek.hu, Unix kilőve. A bárdi pl a Bosch szűrőt 89ért adja. Oké, h ebből lejön a kedvezmény, de akkor is.
Cromaxnál pl flottás kedvezményemmel a Bosch 31.994 ft. A webshop ár, amit mindeni megkap pedi 35.527 Ft. Röhej.
https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/uzemanyag_szivattyu_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19521
Mivel fogytán a gempa, így nem szívesen adnék ki most a fék + lengéscsillapító csere mellé +32e ft-ot, a kérdésem a következő: tudtok vmi olcsóbb forrást? Esetleg vmi olcsóbb, megbízható u.gyártott AC-t? Ami van a Cromax oldalán Meister 16.572-ért, az mennyire lehet gagyi?
Ha nem sikerül vmi olscsóbabt találnom, akkor marad egyelőre a bontott.
Egyébként amióta megütögettem az AC-t, azóta hibátlanul megy az autó. Lehetett vmi pillanatnyi koszolódás? Vagy ez már a haldoklás jele?
Szia.
1.
http://delman.hu/
15,2 + postaköltség. Garanciát csak úgy vállalnak, ha számlával igazolod a tank, csőrendszer tisztítását.
2. AC-t leszereled, peremezést oldod, szivattyú ki, ellenőrzöd a szénkefét, csúszógyűrűt, házat megfordítod szűrőt kiütöd, tisztítod.
Összeszerelés, peremezés vissza, teszt szárazon, teszt gazolinnal. A tuti valóban még ráadásul egy tanktisztítás lenne.
Maga a szivattyú rész szerintem atombiztos, viszont a forgórész csúszógyűrűit az apró homokszemek tönkretehetik ill. a forgórész beállhat. Sajnos a szivattyú előszűrője átenged ezt azt.
Mellékesen megjegyezném, go. szűrő csere nem 20ekm-ként van, ha kannázol!
Sok sikert! Remélem tudtam segíteni.
Tisztelettel!
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
Marton88
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14217 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 20:55:18 »
Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Egy kicsit segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!
Előre is köszönöm a segitséget
Naplózva
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14218 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 23:39:50 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.08 vasárnap, 20:55:18
Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Egy kicsit segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!
Előre is köszönöm a segitséget
Hali!
Amikor 2 éve megvettem az én tddimet én is ezzel jöttem ide rögtön hogy furcsát lök 2000 körül, de meg nyugtattak hogy ez normális, egyrészt a torbó miatt másrészt meg hogy a vezérlés azon a tartományon másként kezd dolgozni és ez így sikerült annak idején.
Ha nem így van akkor majd úgyis kijavítanak. Üdv!
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Marton88
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14219 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 23:54:45 »
Értem hát köszönöm azért az infót.
Ma délelőtt azért kiprobáltam még azt hogy széthuztam a blokk mellett lévő csatlakozot és kitisztitottam WD40el
És már csak fele annyira lehet érezni. De viszont akkor megnyugtattál és ez nem probléma.
Köszönöm mégegyszer szép estét!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14220 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 00:09:10 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.08 vasárnap, 20:55:18
Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik!
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Egy kicsit segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja!
Előre is köszönöm a segitséget
1 100e km egy 10- en éves középkategóriás dízel szerintem senki nem hiszi, hogy valós.
2 Az 1700- 1800 fordulat környékén állít előtöltést az adagoló és ekkor kezd igazából dolgozni a túrbó. Ezt hallod és érzed.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Marton88
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14221 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 00:32:21 »
Hát igen ezt aláirom ettől én is tartottam mikor megláttam a hirdetésen de viszont végig vezetett szerviz könyve van, csak az a baj hogy nagyon sokat ált az autó és ez miatt a szilentek oda vannak de a motorja meg bivaj!
Hab a tortán garázsban ált
Ez mellett volt egy Bmw je a srácnak és inkább azt használta.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14222 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 09:27:26 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.09 hétfő, 00:32:21
Hát igen ezt aláirom ettől én is tartottam mikor megláttam a hirdetésen de viszont végig vezetett szerviz könyve van, csak az a baj hogy nagyon sokat ált az autó és ez miatt a szilentek oda vannak de a motorja meg bivaj!
Hab a tortán garázsban ált
Ez mellett volt egy Bmw je a srácnak és inkább azt használta.
Mesevilág
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14223 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 11:27:55 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.21 szerda, 06:05:09
a turbó nyomásod nem szökik el az atmosztférába?diagal megkell mérni.
Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14224 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 19:27:40 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.11.09 hétfő, 11:27:55
Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.
Ez még mindig a fogyasztásnövekedéses problémád?
A DI-n nekem is megemelkedett a fogyasztás, de ezzel párhuzamosan mintha durvábban állítaná az előtöltést is. Turbonyomás nem szökik, füstölni nem füstöl, menni is viszonylag jól megy.
Egyelőre nem foglalkoztam ezzel a dologgal többet.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14225 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 20:01:13 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.11.09 hétfő, 11:27:55
Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.
Nekem hibakód nélkül is nehezen indul melegen. Szóval tud az adagoló hibakód nélkül is xarakodni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14226 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 23:12:06 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.11.09 hétfő, 11:27:55
Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.
Az adagolóról úgy tudják megmondani, hogy tényleg rendben van-e, ha leveszik és próbapadon megpörgetik. Az, hogy nincs benne hibakód, attól még nem biztos, hogy jó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Marton88
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14227 Dátum:
2015.11.10 kedd, 01:28:26 »
Nem hinném mivel csapágyakat most cseréltettem és azt mondta a szerelő hogy ezek az alkatrészek eredetiek csavartól kezdve sokminden.
Hozzá teszem ford szalonnak a szervizébe járok vele persze kint Ausztriába. kint élek 4 éve ésitt nincs mese
Itt kemény árakat kell fizetni mindenért de viszont nem csavargatják az órákat! És nem vágnak át mint Magyarba millió helyen
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14228 Dátum:
2015.11.10 kedd, 09:02:26 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.10 kedd, 01:28:26
Nem hinném mivel csapágyakat most cseréltettem és azt mondta a szerelő hogy ezek az alkatrészek eredetiek csavartól kezdve sokminden.
Hozzá teszem ford szalonnak a szervizébe járok vele persze kint Ausztriába. kint élek 4 éve ésitt nincs mese
Itt kemény árakat kell fizetni mindenért de viszont nem csavargatják az órákat! És nem vágnak át mint Magyarba millió helyen
Használd a Válasz gombot, úgy könnyebb követni, hogy mire reagálsz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14229 Dátum:
2015.11.10 kedd, 09:15:19 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.10 kedd, 01:28:26
Nem hinném mivel csapágyakat most cseréltettem és azt mondta a szerelő hogy ezek az alkatrészek eredetiek csavartól kezdve sokminden.
Hozzá teszem ford szalonnak a szervizébe járok vele persze kint Ausztriába. kint élek 4 éve ésitt nincs mese
Itt kemény árakat kell fizetni mindenért de viszont nem csavargatják az órákat! És nem vágnak át mint Magyarba millió helyen
reméljük,h igazad lesz. De sajnos kint is tekergetik az órát.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Marton88
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14230 Dátum:
2015.11.10 kedd, 12:07:37 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.10 kedd, 09:15:19
reméljük,h igazad lesz. De sajnos kint is tekergetik az órát.
Bizok benne nagyon!
Amúgy a TDDI pontosan mit ist is takar?
Mert a TDCI-t tudom De hogy a ( C ) helyett mi az a D azt nem
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14231 Dátum:
2015.11.10 kedd, 12:28:49 »
Idézetet írta: Marton88 - 2015.11.10 kedd, 12:07:37
Bizok benne nagyon!
Amúgy a TDDI pontosan mit ist is takar?
Mert a TDCI-t tudom De hogy a ( C ) helyett mi az a D azt nem
TDCi (Turbo Diesel Commonrail injection)
TDDi (Turbo Diesel Direct injection)
Nem common rail rendszer, hanem egy VP adagoló van rajta mechanikus csúcsokkal.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14232 Dátum:
2015.11.10 kedd, 17:40:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.11.10 kedd, 09:15:19
reméljük,h igazad lesz. De sajnos kint is tekergetik az órát.
Kint csak a bevándorló kereskedő tekergeti, osztráknak eszébe sem jut. Ha első tulajtól vette, szervizkönyves stb, simán lehet valós, ki lehet fogni.
Naplózva
Marton88
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14233 Dátum:
2015.11.10 kedd, 22:24:18 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.11.10 kedd, 17:40:13
Kint csak a bevándorló kereskedő tekergeti, osztráknak eszébe sem jut. Ha első tulajtól vette, szervizkönyves stb, simán lehet valós, ki lehet fogni.
Jaja az Osztrák kihozza a szalonból mert persze megteheti 4 év után vagy 6 év után vagy vissza viszi és kihoz
egy újjabat vagy magánszemélyként eladja.
Egy ilyen tipusú motorhoz mennyi körülbelül a 4 porlasztó csúcs? Kb 60-80 ezer / darab!?
Naplózva
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14234 Dátum:
2015.11.11 szerda, 20:41:48 »
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy a turbó hangos lett egyik pillanatról a másikra.
Meg az autó, húz meg minden, viszont a turbó hangos.
Már hozzászoktam valamilyen szinten a hanghoz, de zavaró is egyben.
Mi lehet a gond, elkopott a tengely?
Hosszútávon többet eszik az autó emiatt vagy lehet baja a motornak a rossz turbótól?
Igyekszem kevesebbet használni az autót....
Most sajnos nincs pénzem kicseréltetni, viszont szeretném felkészíteni magam, hogy mi várhat.
Lehet javítani vagy mindenféleképpen cseréni kell?
Bontottakról mi a vélemény, megbízhatóak?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14235 Dátum:
2015.11.12 csütörtök, 06:38:08 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.11.11 szerda, 20:41:48
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy a turbó hangos lett egyik pillanatról a másikra.
Meg az autó, húz meg minden, viszont a turbó hangos.
Már hozzászoktam valamilyen szinten a hanghoz, de zavaró is egyben.
Mi lehet a gond, elkopott a tengely?
Hosszútávon többet eszik az autó emiatt vagy lehet baja a motornak a rossz turbótól?
Igyekszem kevesebbet használni az autót....
Most sajnos nincs pénzem kicseréltetni, viszont szeretném felkészíteni magam, hogy mi várhat.
Lehet javítani vagy mindenféleképpen cseréni kell?
Bontottakról mi a vélemény, megbízhatóak?
A válaszokat előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Turbóügyben keresd meg privátban Ervin fórumtársat. Ő a turbó szakember. Sokan voltak már nála mindenki csak elismerően nyilatkozott a munkájáról
Tisztelettel László!.
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14236 Dátum:
2015.11.14 szombat, 22:15:55 »
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni.
Hibakód kiolvasás után egy hibát irt ki ( P007F )
Ez milyen hibát takar?
Köszönöm!
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14237 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:07:40 »
Üdv Urak!
Volt már valaki, aki más szűrővel helyettesítette a TDDI üzemanyagszűrőjét? Komplett szűrőház+szűrőre gondolok. Vagy nem érdemes vele vesződni?
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14238 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:20:46 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.11.15 vasárnap, 18:07:40
Üdv Urak!
Volt már valaki, aki más szűrővel helyettesítette a TDDI üzemanyagszűrőjét? Komplett szűrőház+szűrőre gondolok. Vagy nem érdemes vele vesződni?
Üdv: Tomi
Tisztelt Fórumtárs!
Keresd Bunyek fórumtársat. Ő foglalkozott a témával. Ha emlékeim nem csalnak a gyakorlatban is átépítette a rendszert.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14239 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 18:24:12 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.11.15 vasárnap, 18:07:40
Üdv Urak!
Volt már valaki, aki más szűrővel helyettesítette a TDDI üzemanyagszűrőjét? Komplett szűrőház+szűrőre gondolok. Vagy nem érdemes vele vesződni?
Üdv: Tomi
talán vw golf szűrőt épített be Bunyek régebben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14240 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 20:47:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.15 vasárnap, 18:24:12
talán vw golf szűrőt épített be Bunyek régebben.
és vajon mivel tud többet a vw mint a Ford?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14241 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 21:02:24 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.11.15 vasárnap, 20:47:08
és vajon mivel tud többet a vw mint a Ford?
semmivel
pont jó bele a gyári
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14242 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 21:20:26 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.11.15 vasárnap, 20:47:08
és vajon mivel tud többet a vw mint a Ford?
olcsóbb bele a gyári szűrő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vetyerok
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14243 Dátum:
2015.11.18 szerda, 23:39:44 »
Üdv tud esetleg valaki Vp44 adagoló? Üzemanyag szűrő csere után nem indul és adagoló hibát ír
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14244 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 07:11:27 »
Idézetet írta: vetyerok - 2015.11.18 szerda, 23:39:44
Üdv tud esetleg valaki Vp44 adagoló? Üzemanyag szűrő csere után nem indul és adagoló hibát ír
Légteleníteni kell. AC működik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14245 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 11:14:46 »
Sziasztok!
Szoftverfrissítés felkúszik OBD-n keresztül? Rendelkezik-e valaki ilyen szoftverrel? Köszönöm a segítséget, további szép napot!
Tisztelettel:
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14246 Dátum:
2015.11.19 csütörtök, 11:22:47 »
Idézetet írta: Wyer - 2015.11.19 csütörtök, 11:14:46
Sziasztok!
Szoftverfrissítés felkúszik OBD-n keresztül? Rendelkezik-e valaki ilyen szoftverrel? Köszönöm a segítséget, további szép napot!
Tisztelettel:
ODB csatin igen. IDS-el.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nyaril89
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14247 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 12:44:40 »
Sziasztok !
Egy fura problémával küzdök , ezért is forulok hozzátok hátha tud valaki segíteni nekem .. Mondeo mk3 2.0Tddi ről lenne szó . Kuplung pedálom zörög de csak 1800-2000 fordulattartományban . Kinyomott állapotban semmi rendelleneséget nem tapasztaltam .. Ha valaki tapasztalt hasonló problémát , az legyen szives irjon . Köszönöm!
Naplózva
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14248 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 15:36:24 »
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni.(2.0 tddi)
Hibakód kiolvasás után egy hibát irt ki ( P007F )
Ez milyen hibát takar?
Köszi:)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 18:07:09 írta galaxysanyi
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14249 Dátum:
2015.11.22 vasárnap, 21:17:18 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.11.22 vasárnap, 15:36:24
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni.(2.0 tddi)
Hibakód kiolvasás után egy hibát irt ki ( P007F )
Ez milyen hibát takar?
Köszi:)
Ha naponta beírod, attól még nem biztos lesz előbb válasz.
A MAP szenzorban a belépőlevegő hőmérséklet érzékelőre utaló a hibakód. Ellenőrizni kell az értéket megfelelő diagnosztikai műszerrel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
278
279
280
281
282
283
284
[
285
]
286
287
288
289
290
291
292
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ